0

انواع شلوار زنانه + خرید آنلاین با تخفیف

انواع شلوار زنانه

خرید انواع شلوار زنانه از فروشگاه‌های آنلاین روندی ساده و در عین حال مطمئن دارد. کافی است سایز دقیق یا انداره‌‌های مخصوص شلوار را بدانید و پس از انتخاب مدل مورد علاقه خود خرید کنید. برخی از فروشگاه‌های اینترنتی که کیفیت و تنوع محصولاتشان مطلوب خریداران است فرصت خرید آنلاین با تخفیف را در اختیار مشتریانشان قرار می‌دهند. با ما همراه باشید تا با انواع شلورهای زنانه و فروشگاه‌های اینترنتی معتبر با قیمت‌های مناسب و با تخفیف‌های عالی آشنا شوید.

10 مدل از انواع شلوار زنانه

مطابق مد روز و تغییر سلایق، مدل‌های مختلف شلوار را می‌توان در فروشگاه‌های آنلاین و آفلاین مشاهده کرد. در این بخش قصد داریم 10 مدل از انواع این شلوارهای زنانه را معرفی کنیم تا شما با نام و مدل آن‌ها به طور کامل آشنا شوید و همچنین با استفاده از کد تخفیف از فروشگاه‌های اینترنتی خریدی عالی و اقتصادی را تجربه کنید.

10 مدل شلوار زنانه

1. شلوار مام استایل

یکی از جدیدترین و به‌روزترین مدل‌های شلوار، مام استایل است، که فاق بلندی دارد و در قسمت ران و زانو کمی گشاد و آزاد است و در بخش مچ کمی تنگ می‌شود. شلوارهای خیلی تنگ مدتها است که طرفداران کمتری نسبت به باقی شلوارها دارند و خانم‌ها به این تیپ لباس‌ها علاقه بیشتری نشان می‌دهند. البته هنوز برخی مدل‌های چسبان هستند که چون خیلی راحت با لباس‌های دیگر ست می‌شوند در لیست خرید شلوارهای بانوان قرار دارند.

یکی از فروشگاه‌هایی که به این تغییر سلیقه پی برده و فروشگاه خود را مدام با اجناس جدید و با بهترین کیفیت تجهیز می‌کند فروشگاه دیجی استایل است. این فروشگاه آنلاین که تنوع محصولات زیادی دارد به مناسبت‌های مختلف و در بسیاری از اوقات برای اجناس خود تخفیف می‌گذارد. در صورتی که تمایل به خرید شلوار زنانه دارید می‌توانید از کد تخفیف دیجی استایل استفاده کنید و با قیمتی کمتر از مبلغ اصلی، یک شلوار مام استایل زیبا تهیه کنید.

2. شلوار مام فیت

تشابه این مدل با نوع قبلی در فاق بلند آن است اما در بخش ران و زانو آن حد از گشادی پارچه را نمی‌بینیم. این مدل برای کسانی که با مد روز پیش می‌روند اما هنوز با شلوارهای گشاد کنار نیامده‌اند گزینه‌ای بسیار مناسب است.

3. شلوار راسته

این شلوار ساده‌ترین مدل است و هیچ کدام از بخش‌های آن تنگ یا گشاد نیست بلکه کاملا به صورت راسته دوخته شده است. این مدل‌ها بسیار کاربردی هستند چون می‌توان آن‌ها را برای مهمانی‌ها یا هر مکان دیگری پوشید. تنوع جنس پارچه در مدل راسته زیاد است.

شما می‌توانید شلوار پارچه‌ای، کتان و جین را از مدل راسته بخرید. یکی دیگر از فروشگاه‌های آنلاین که شلوار زنانه عرضه می‌کند فروشگاه مدیسه است. شما می‌توانید انواع شلوار و همچنین این مدل را با کد تخفیف مدیسه از این فروشگاه با قیمتی مناسب تهیه کنید.

4. شلوار اسکینی یا چسبان

این مدل که به اصطلاح شلوار لوله تفنگی نیز نامیده می‌شود، تماما چسبان است؛ و جنس پارچه‌‌هایی که در آن به کار می‌رود، معمولا کشی است تا برای پوشیدن راحت باشد. افرادی که پاهای بسیار چاق یا بسیار لاغر دارند بهتر است این طرح را در اولویت‌های اول خود قرار ندهند، تا زیبایی استایل‌شان را حفظ کنند.

5. شلوار دمپا گشاد یا بوت کات

این مدل شلوار زنانه معمولا تا زیر زانو چسبان یا راسته است و بعد از آن گشاد می‌شود. این استایل برای افرادی که کمی اضافه وزن دارند انتخاب خیلی خوبی است، زیرا توجه بیننده به سمت بخش دم‌پای شلوار جلب می‌شود و دیگر بخش‌های پُر بدن کمتر دیده می‌شود. البته افراد لاغر نیز می‌توانند از این نوع شلوار استفاده کنند، زیرا در هر صورت این مدل زیبایی و جذابیت خود را دارد و امروزه با اضافه شدن چاک به بخش جلوی آن زیبایی این مدل از شلوار دوچندان شده است.

شما نیز اگر به این نوع از لباس علاقه‌مند هستید، می‌توانید از طریق فروشگاه‌های آنلاین مد و پوشاک، شلوار خود را تهیه کنید. بانی مد فروشگاه آنلاین دیگری است، که دسته‌بندی گسترده‌ای از محصولات دارد و برای پوشاک بانوان تنوع محصولات زیادی را در نظر گرفته است. اگر قصد خرید شلوار زنانه مدل دم‌‎پا گشاد یا هر مدل دیگری دارید می‌توانید به این فروشگاه اینترنتی مراجعه کنید. همچنین با داشتن کد تخفیف بانی مد می‌توانید اجناس مدنظرتان را با قیمتی مناسب‌تر تهیه کنید.

6. شلوار قد نود

این مدل از شلوارها مقداری از قد عادی کوتاه‌تر هستند و درست تا بالای قوزک پا می‌رسند. انواع پارچه‌ای، کتان و جین نیز دارند و شما می‌توانید به فراخور مانتو یا لباس‌های دیگر خود یک شلوار قد نود یا همان کراپ به‌ پا کنید. این نحوه پوشش در مراسم‌های رسمی ظاهر برازنده‌ای به بانوان می‌دهد و برای افرادی که پاهای کشیده‌ای دارند، به شدت توصیه می‌شود.

7. شلوار بَگی

یکی از محبوب‌ترین انواع شلوار زنانه مدل بَگی است؛ که در بخش کمر و مچ پای آن کش وجود دارد و باقی نقاط آن گشاد است. از مدل بگی بیشتر برای پوشش‌های اسپرت و راحت استفاده می‌شود و کمتر کسی آن‌ها را در مراسم‌های رسمی به تن می‌کند. مدل بگی را می‌‌توانید با لباس‌های بلند یا اورسایز بپوشید تا استایل‌تان را تکمیل کنید. بهتر است بدانید لباس‌های تنگ، گشادی شلوار بگ را زیادی نشان می‌دهند.

8. شلوار جیبدار

در دوخت این مدل‌ها تعداد زیادی جیب در قسمت جلو و پشت شلوار به کار رفته است. از این شلوار بیشتر در محیط‌های راحت و دوستانه استفاده می‌شود و عموما پارچه‌‌های کتان برای دوخت آن‌ها به کار می‌روند. در فروشگاه‌های آنلاین معمولا رنگ‌بندی این مدل‌ها همراه با تعداد جیب‌های متفاوت موجود هستند.

9. شلوار سرهمی یا یک‌تکه

این مدل از شلوار این روزها خیلی پرطرفدار است و جزو لباس‌های مناسب برای ست کردن با مانتوهای جلوباز یا پوشیدن در مهمانی‌ها است. در مدل سرهمی یا پیشبندی یک بخش بالاتنه به کمر شلوار وصل شده و دو بند دارد. معمولا زیر این سرهمی‌ها انواع بلوزها را می‌پوشند و ترکیب زیبایی را خلق می‌کنند.

خرید اینترنتی سرهمی هیچ ریسکی ندارد چون معمولا اگر از سایزتان مطمئن باشید نگرانی بابت تنگی یا گشادی بخش کمر را نخواهید داشت. تنوع سرهمی‌ها از نظر جنس پارچه و رنگ آن‌ها بسیار زیاد است و می‌توانید انواع آن‌ها را در سایت‌های فروش آنلاین مد و پوشاک، خریداری کنید.

10. شلوار کوتاه

قد این نوع شلوار معمولا از قد مدل‌‌های دیگر کوتاه‌تر است و می‌تواند بالا، رو یا زیر زانو باشد. انواع رنگ‌ها، طرح‌ها و همچنین جنس پارچه‌ها در شلوار کوتاه یا شلوارک وجود دارند؛ که می‌توانید آن‌ها را با بلوزهای متنوع ست کنید.

معرفی بهترین سایتهای خرید لباس و شلوار

در این بخش با توجه به آگاهی از انواع شلوار زنانه قصد داریم به معرفی بهترین سایت‌های خرید لباس و انواع شلوار زنانه بپردازیم تا در کنار شلوار، لباس‌های دیگری را نیز در این فروشگاه‌های آنلاین ببینید و با قیمتی مناسب بخرید:

دیجی استایل

1. فروشگاه دیجی استایل

این فروشگاه آنلاین فقط مخصوص بانوان نیست بلکه در آن برای آقایان و کودکان نیز انواع لباس‌ها موجود است. از جمله مزایای این فروشگاه می‌توان به تضمین اصالت برند کالا، ارسال به موقع و قیمت مناسب محصولات اشاره کرد. همان‌طور که پیش از این گفتیم شما می‌توانید برای خریدی به‌صرفه‌تر، از کد تخفیف استفاده کنید و لباس‌های مد نظرتان را بخرید.

2. فروشگاه مدیسه

تنوع محصولات و دسته‌بندی‌های آن در این فروشگاه خیلی زیاد است. شما می‌توانید انواع لباس‌های زنانه، مردانه و بچگانه را با کیفیتی بالا از این فروشگاه تهیه کنید. از جمله مزایای خرید از فروشگاه آنلاین مدیسه می‌توان ، به اصل بودن، به‌روز بودن و تخفیف‌‌دار بودن اجناس آن اشاره کرد. همچنین آموزش‌هایی که برای ست کردن لباس‌ها در سایت مدیسه ارائه می‌شود، آگاهی شما را در جهت خوش‌پوشی بیشتر بالا خواهد برد.

3. فروشگاه بانی مد

این فروشگاه اینترنتی انواع لباس‌ها و اکسسوری‌ها را با بهترین کیفیت و کمترین قیمت عرضه می‌کند. بزرگ‌ترین مزیت بانی مد وجود تخفیف‌هایی است که همواره روی بخشی از اجناس خود اعمال می‌کند. همچنین شما می‌توانید با داشتن کد تخفیف بخش اعظمی از قیمت اصلی یک محصول را حذف کنید و با پرداخت درصدی از آن پوشاکی بسیار شیک و مدرن تهیه کنید.

در حال حاضر فروشگاه‌های اینترنتی مد و پوشاک زیادی وجود دارند که در رقابت با یکدیگر خدمات و کیفیت محصولات‌شان را همواره ارتقا می‌دهند، اما این سه فروشگاه توانسته‌اند با روند همیشگی و رو به جلو، بخش زیادی از مخاطبان را به خود جذب کنند و با ارائه خدمات مناسب آن‌ها را به مشتریان دائمی خود تبدیل کنند. شلوار زنانه نیز یکی از محصولات پرفروش این فروشگاه‌ها است و شما می‌توانید با ورود به بخش پوشاک زنانه از میان دسته‌بندی‌ها بخش شلوار را انتخاب کنید و وارد دنیایی از انواع شلوار زنانه در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع شوید.
بانی مد

سخن آخر

تنوع در دوخت انواع شلوار زنانه روز به روز افزایش می‌یابد و در کوتاه مدت هرکدام از این مدل‌های جدید نیز طرفداران خاص خود را خواهند داشت. شما می‌توانید برای اطلاع از انواع مدل‌های لباس، جدیدترین طرح و رنگ‌ها و همچنین خرید مدل مناسب خود وارد فروشگاه‌های آنلاین شوید و با کمک تصاویر محصول، شلوار متناسب با استایلتان را تهیه کنید.

به خاطر داشته باشید که اجناس سایت‌هایی مانند دیجی استایل، مدیسه و بانی مد همواره در دوره‌های مختلف زمانی شامل تخفیف‌های زیادی می‌شوند و خرید این اجناس با کد تخفیف می‌تواند برایتان اقتصادی‌تر باشد. شما با مراجعه به وبسایت موپُن می‌توانید تمامی تخفیف‌های فروشگاه‌های آنلاین مد و پوشاک را پیدا کرده و با توجه به نیاز خود از آنها استفاده نمایید.

جدیدترین تخفیف‌های خرید شلوار زنانه را چگونه پیدا کنیم؟

با مراجعه به سایت موپُن به آدرس www.mopon.ir همواره جدیدترین کدهای تخفیف خرید شلوار را در دسته‌بندی فروشگاه مد و لباس می‌توانید پیدا کنید. سایت موپُن در طی سالیان فعالیت خود، بیشترین کد تخفیف و بروزترین تخفیف‌ها را در اختیار کاربران خود قرار داده است. از طریق دنبال کردن موپُن در شبکه‌های اجتماعی (تلگرام، اینستاگرام و...) یا عضویت در سایت موپُن، بروزترین کدهای تخفیف را در کمترین زمان ممکن دریافت کنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *