0

اسنپ مارکت پرو

اسنپ مارکت پرو خرید سوپر مارکت عمده

سبک زندگی ما با تکنولوژی بسیار هموارتر شده است. حتماً شما هم در زندگی روزمره خود بارها از خدمات اسنپ استفاده کرده‌اید. این روزها یکی از بزرگ‌ترین برندهایی که هموار به کمک همه ما شتافته اسنپ بوده است. اسنپ که با عرضه تاکسی اینترنتی مورد استقبال مردم قرار گرفت در گذر زمان قابلیت‌های خود را گسترده‌تر کرده و همچنان پا به پای ما هر روز در زندگی‌های ما نقش‌آفرینی می‌کند. حتماً با بخش خرید آنلاین و سوپرمارکت اسنپ آشنا هستید، اما آیا از قابلیت‌های اسنپ مارکت پرو نیز باخبر هستید؟ آیا می‌دانید تفاوت اسنپ مارکت و اسنپ مارکت پرو چیست؟ و یا چگونه می‌شود از تخفیفات این پلتفرم استفاده کرد؟ در ادامه قصد داریم در موپُن به معرفی اسنپ مارکت پرو بپردازیم و شهرهای تحت پوشش آن را بررسی کنیم و مطلع شویم چگونه می‌توان از تخفیف‌های آن استفاده کرد.

اسنپ مارکت پرو چیست؟

این بار اسنپ بستری فراهم کرده است برای کالاهای سوپرمارکتی به‌صورت عمده. در اسنپ مارکت پرو، خرده‌فروشان و سوپرمارکت‌ها با فرایند آسان‌تری می‌توانند کالاهای مدنظر خود را خریداری کنند و از سوی دیگر عمده‌فروشان و تأمین‌کنندگان به‌آسانی کالاهای خود را ارائه می‌دهند تا به فروش برسانند. شما با استفاده از این پلتفرم به‌عنوان یک تأمین‌کننده دیگر درگیر بازاریابی‌های میدانی نخواهید شد و به‌عنوان یک خریدار می‌توانید لیست تمامی اجناس موجود به همراه قیمت را مشاهده کنید و از تمامی تخفیفات مطلع شوید و در هر زمان می‌توانید سفارش خود را ثبت کنید.

محصولات اسنپ مارکت پرو

شما می‌توانید تمامی محصولات سوپرمارکتی را در اسنپ مارکت پرو بیابید. این سوپر اپ دارای هزاران کالا ثبت شده است. برای سهولت دسترسی کاربران، اسنپ مارکت پرو به‌صورت دسته‌بندی اقلام را ارائه می‌دهد و با ورود به این پلتفرم شما می‌توانید تمامی اقلام از جمله شوینده، خواربار، آرایشی بهداشتی، تنقلات، لبنیات، نوشیدنی، افزودنی و… مشاهده کنید. همچنین با مراجعه به سایت یا اپلیکیشن اسنپ و ورود به بخش اسنپ مارکت پرو می‌توانید تمامی محصولات را مشاهده کرده  و از قیمت آن مطلع شوید. لازم به ذکر است در ادامه مقاله به روش عضویت در این اپلیکیشن خواهیم پرداخت.

خرید آنلاین اسنپ مارکت پرو

تفاوت اسنپ مارکت، اسنپ اکسپرس و اسنپ مارکت پرو چیست؟

همان‌طور که می‌دانید سوپراپلیکیشن اسنپ زیرمجموعه‌های فراوانی دارد که  همواره در حال گسترش آن‌ها است. یکی از این بخش‌ها در زمینه ارائه خدمات و محصولات سوپرمارکتی است که در ادامه آن‌ها را بررسی خواهیم کرد. شما با دانستن ویژگی‌های هریک از این زیرمجموعه‌ها می‌توانید استفاده بهینه از هر کدام داشته باشید.

اسنپ مارکت

حتماً بزرگ‌ترین سؤالی که برای شما پیش می‌آید این است که در کل اسنپ مارکت پرو با اسنپ مارکت و اکسپرس چه تفاوتی دارد. در اسنپ مارکت لوازم سوپرمارکتی حتی لوازم‌التحریر و هر آنچه در یک هایپرمارکت یافت می‌شود وجود دارد و شما به‌عنوان کاربر هر آنچه نیاز دارید می‌توانید سفارش دهید و به‌منظور رفع نیازهای روزمره خرید انجام دهید. اگر کاربر اسنپ مارکت هستید برای اطلاع از تخفیفات سوپرمارکتی اسنپ می‌توانید سری به صفحه کد تخفیف اسنپ مارکت بزنید. بخش اسنپ مارکت برای تمامی افراد قابل‌ استفاده است و همه می‌توانند کالاهای مصرفی خود را به‌صورت آنلاین سفارش دهند. در هنگام ثبت سفارش باید در نظر داشته باشید که در اسنپ مارکت، تحویل کالا از هایپرمارکت‌ها زمان بیشتری خواهد برد؛ اما اگر برای شما پکینگ محصول اهمیت زیادی دارد بهتر است از هایپرمارکت‌ها سفارش خود را ثبت کنید.

در ادامه، به بررسی اسنپ اکسپرس و اسنپ مارکت پرو خواهیم پرداخت. برای کسب اطلاعات جامع‌تر، مقاله مقایسه اسنپ‌‌ مارکت و اسنپ اکسپرس را مطالعه کنید.

سوپر مارکت اسنپ

اسنپ اکسپرس

در اسنپ اکسپرس نیز همین روند اجرا شده است با این تفاوت که سرویس جدیدتری است و ویژگی‌های دیگری نیز دارد. در اسنپ اکسپرس شما با چند کلیک می‌توانید تمامی فروشگاه‌های اطراف خود را ببینید و دسترسی شبانه‌روزی به آن‌ها داشته باشید. تحویل کالا در اسنپ اکسپرس بسیار سریع صورت می‌گیرد و حداکثر زمان آن نیم ساعت است و می‌توان گفت یکی از مهم‌ترین تفاوت‌های این سرویس با اسنپ مارکت، تحویل سریع کالا است. تنوع کالاهای موجود نیز بسیار بالا است و شما می‌توانید خیلی ساده خرید خود را انجام داده و همچنین از تخفیف‌های همیشگی آن استفاده کنید.

برای ثبت نام در سرویس اسنپ اکسپرس، مطالعه مقاله ثبت نام اسنپ اکسپرس بسیار مفید خواهد بود.

سرویس اسنپ مارکت پرو

اسنپ مارکت پرو

اسنپ مارکت پرو که یکی از زیرمجموعه‌های اسنپ محسوب می‌شود، با هدف فراهم‌سازی بستری مناسب برای خرده‌فروشان و تأمین‌کنندگان طراحی شده است. در اسنپ مارکت پرو شما یا به‌عنوان خریدار وارد خواهید شد یا به‌عنوان فروشنده. فروشنده‌های این بخش تأمین‌کنندگان و تولیدکنندگانی هستند که قصد دارند اجناس خود را به خریداران به‌صورت عمده بفروشند. خریداران هم افرادی هستند که به تعداد عمده کالاهای مصرفی خرید می‌کنند که معمولاً خودشان خرده‌فروش هستند، مانند سوپرمارکت‌ها. استفاده از این پلتفرم بسیار آسان است و همچنین خریداران می‌توانند از دسته‌بندی‌هایی که خود اسنپ مارکت پرو تحت عنوان پیشنهاد روز، بمب، تخفیفات و… که به‌منظور سهولت دسترسی ایجاد می‌کند استفاده کنند.

خرید آنلاین سوپر‌مارکت

درباره اسنپ پرو

سوپراپلیکیشن اسنپ، سرویسی به نام پرو راه‌اندازی کرده که یک اشتراک حرفه‌ای محسوب می‌شود. در حال حاضر اسنپ پرو بر روی سرویس‌های خودرو، سوپرمارکت و غذا در حال اجرا است. این امکانات فعلاً برای کاربران شهرهای تهران، اصفهان، شیراز، مشهد، قم، کرج، تبریز و اهواز قابل‌ اجرا است و هر روز در حال گسترش است. اسنپ مارکت پرو اصفهان و اسنپ مارکت پرو مشهد و دیگر شهرهای بزرگ در حال ارائه خدمات به کاربران هستند و شما می‌توانید از خدمات این مجموعه در شهر خود بهره‌مند شوید.

اسنپ پرو

مزایای عضویت در اسنپ مارکت پرو چیست؟

اسنپ مارکت پرو هم برای خریداران و هم فروشندگان می‌تواند حاشیه سود بالایی ایجاد کند. فروشندگان به دلیل این که اسنپ پرو قابلیت‌های فراوانی برای کاربران ایجاد کرده است می‌توانند افزایش فروش داشته باشند. با عضویت در اسنپ مارکت پرو بستری امن فراهم شده و هنگامی که شما به‌عنوان فروشنده کالای خود را در آن ثبت می‌کنید، لوگو pro در کنار محصولات شما درج خواهد شد که باعث ایجاد حس اعتماد بیشتری میان کاربران می‌شود. 

همچنین در مکانی که خریداران و فروشندگان زیادی همواره در حال تعامل هستند، ایجاد فضای رقابتی باعث می‌شود شما بتوانید با درنظرگرفتن رفتار کاربران، نحوه فروش خود را متمایز کرده و از سایر فروشگاه‌ها پیشی بگیرید. با استفاده از این پلتفرم شما دیگر درگیر پیچیدگی‌های روند بازاریابی نخواهید شد و به‌سادگی می‌توانید از هر کجای ایران از این امکانات استفاده کنید.

از دیگر مزیت‌های اسنپ مارکت پرو می‌توان به ازدست‌ندادن سفارش‌های منطقه اشاره کرد. شما در این اپلیکیشن می‌توانید از سفارشان خریداران آن منطقه باخبر شوید و با لینک‌ شدن به خریداران مختلف به تأمین اقلام منطقه خود بپردازید.

خرید سوپرمارکت آنلاین اسنپ

مراحل عضویت در اسنپ مارکت پرو چگونه است؟

شما هم به‌عنوان خریدار و هم فروشنده می‌توانید از خدمات اسنپ مارکت پرو استفاده کنید. اگر قصد دارید از این پلتفرم خرید کنید می‌توانید با مراجعه به سایت و یا با دانلود و نصب اپلیکیشن اسنپ مارکت پرو از خدمات بهره‌مند شوید و خرید خود را انجام دهید. البته عضویت به‌عنوان فروشنده کمی پیچیده‌تر است که مراحل آن را به ترتیب برای شما توضیح خواهیم داد.

در ابتدا شما باید با کارشناس اسنپ اکسپرس ارتباط برقرار کنید و یا با پشتیبانی تماس بگیرید. در قدم بعدی، درخواست عضویت فروشگاه توسط تیم اکسپرس بررسی می‌شود و اگر فروشگاه دارای عملکرد خوبی در اسنپ اکسپرس باشد، ظرف مدت 3 روز کاری درخواست شما توسط تیم تایید شده و می توانید عضویت پرو خود را دریافت و استفاده کنید.

تحویل فوری اسنپ مارکت

اسنپ مارکت پرو چه شهرهایی را تحت پوشش قرار می‌دهد؟

کاربران اسنپ مارکت پرو می‌توانند از محل زندگی خود ثبت سفارش انجام دهند. اسنپ مارکت پرو اصفهان و اسنپ مارکت پرو مشهد و دیگر شهرهای بزرگ مانند تهران و شیراز و… در حال ارائه خدمات به کاربران هستند و شما می‌توانید از خدمات این مجموعه در شهر خود بهره‌مند شوید. این پلتفرم همچنان تمامی شهرها را پوشش نمی‌دهد؛ اما شما با ورود به اپلیکیشن یا سایت و واردکردن آدرس خود می‌توانید تأمین‌کننده‌های آن منطقه را مشاهده کنید.

شهر های تحت پوشش اسنپ مارکت پرو

تخفیف های اسنپ مارکت پرو

یکی از مزیت‌های استفاده از این سوپراپلیکیشن این است که شما علاوه بر این که می‌توانید برای خرید اشتراک از تخفیف استفاده کنید، هنگام استفاده از اسنپ مارکت پرو با دسته کالاهایی روبه‌رو می‌شوید که در تخفیف هستند و در دسته‌های جداگانه قرار دارند. شما به‌سادگی می‌توانید از محصولات در حال تخفیف خرید کنید. علاوه‌برآن با استفاده از کدهای تخفیف نیز می‌توانید بر روی سبد نهایی خرید خود از تخفیف برخوردار شوید.

تخفیفات اسنپ پرو

اسنپ در زمینه گسترش خدمات و بازاریابی محصولات همواره در حال اجرای کمپین‌های تبلیغاتی مختلف است. به همین منظور در دسته‌های خدماتی مختلف خود تخفیفات زیادی به کاربران ارائه می‌دهد. در حال حاضر با راه‌اندازی بخش اسنپ پرو و شعار “اسنپ پرو همش سوده” تخفیفاتی تا 80 درصد جهت خرید اشتراک کاربران در نظر گرفته شده است. کاربرانی که از خدمات اسنپ بسیار زیاد استفاده می‌کنند می‌توانند با خرید اشتراک اسنپ پرو از خدمات ویژه‌ای بهره‌مند شوند و از تخفیفات بیشتری استفاده کنند.

اسنپ پرو همه‌ش سوده

کلام آخر

با تأثیر گسترده‌ای که تکنولوژی روی سبک زندگی ما دارد، کارهایی که همیشه با زحمت بیشتری انجام می‌شد، امروزه به‌سادگی فشاردادن چند کلیک امکان‌پذیر است. سوپراپلیکیشن اسنپ نیز کمک شایانی در زندگی روزمره همه افراد کرده است. از تاکسی اینترنتی تا سفارش غذا و محصولات درمانی و خدمات آموزشی و… همیشه در کنار ما بوده است. در این مقاله به‌طور کلی به بررسی خدمات اسنپ مارکت پرو و تخفیفات آن پرداختیم و با تفاوت این پلتفرم و اسنپ مارکت و اسنپ اکسپرس نیز آشنا شدیم. اسنپ مارکت پرو به‌منظور سهولت در روند کار خرده‌فروشان و تأمین‌کنندگان طراحی شده و در مسیر خود پیشتازانه ادامه می‌دهد.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *