0

نحوه استفاده از کد تخفیف هومسا | homsa

نحوه استفاده از کد تخفیف هومسا

هومسا سامانه رزرو آنلاین اقامتگاه، هتل و ویلا در سراسر کشور است. در وبسایت هومسا می‌توانید به‌راحتی برای تعطیلاتی شاد اقامتگاه مناسب رزرو کنید یا ویلایی مناسب برای برگزاری جشن و تولدهای خود بیابید. همچنین با استفاده از کدهای تخفیف موجود در سایت موپن می‌توانید سفری ارزا‌ن‌تر و لذت‌بخش را با هومسا تجربه نمایید. برای آشنایی با نحوه استفاده از کد تخفیف هومسا تا پایان با موپن همراه باشید.

آموزش استفاده از کد تخفیف هومسا

برای آشنایی با نحوه استفاده از کد تخفیف هومسا، ابتدا وارد صفحه کدهای تخفیف هومسا در موپن می‌شویم و بر روی یکی از کدهای تخفیف هومسا کلیک می‌کنیم.

مشاهده کد تخفیف هومسا

پس از مشاهده تیتر و توضیحات کد تخفیف هومسا، بر روی “کپی” کلیک می‌کنیم تا کوپن هومسا به‌صورت خودکار کپی شود.

استفاده از کد تخفیف هومسا

سپس بر روی “خرید کنید” کلیک می‌کنیم تا وارد سایت هومسا شویم.

انتقال به وبسایت هومسا

بر روی “ورود | ثبت‌نام” کلیک می‌کنیم.

ورود به وبسایت هومسا

پس از ثبت شماره موبایل و رمز عبور، بر روی “ورود” کلیک می‌کنیم.

حساب کاربری هومسا

در کادر شماره 1 مقصد، تاریخ ورود، تاریخ خروج و تعداد نفرات را ثبت می‌کنیم. با کلیک روی گزینه جستجو می‌توانیم اقامتگاه‌های مقصد را مشاهده کنیم.

جستجوی اقامتگاه هومسا

در کادر شماره 1 می‌توانیم محدوده قیمت موردنظر، نوع اقامتگاه و دیگر ویژگی‌های موردنظرمان را انتخاب کنیم. سپس یکی از اقامتگاه‌های موجود را انتخاب می‌کنیم.

انتخاب اقامتگاه هومسا

با انتخاب گزینه “مشاهده همه تصاویر” می‌توانیم تصاویر اقامتگاه را مشاهده کرده و ویژگی‌های اقامتگاه را مطالعه کنیم. با انتخاب گزینه “رزرو سریع” به مرحله بعد می‌رویم.

مشاهده مشخصات اقامتگاه هومسا

بعد از ثبت مشخصات فردی، در کادر “کد تخفیف” کدی را که از سایت موپن برداشته بودیم را وارد کرده و بر روی “ثبت” کلیک می‌کنیم.

ثبت کد تخفیف هومسا

سپس در بخش “مبلغ قابل پرداخت” مشاهده می‌فرمایید که مبلغ تخفیف از هزینه کل کسر شده است. در پایان با کلیک بر روی “پرداخت” می‌توانیم رزرو خود را نهایی کنیم.

اعمال کد تخفیف هومسا

امیدواریم در این مقاله به‌خوبی با نحوه استفاده از کد تخفیف هومسا آشنا شده باشید اما در صورت بروز هرگونه پرسش یا ابهام می‌توانید با تیم پشتیبانی موپن تماس بگیرید.

برای مشاهده نحوه خرید و استفاده از کد تخفیف فروشگاه‌های اینترنتی دیگر وبلاگ موپن را دنبال کنید.

ما در سایت موپن بسته به میزان خرید شما، تخفیف‌های مختلفی از هومسا برای شما در نظر گرفتیم.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *