0

پشتیبانی خانومی

پشتیبانی خانومی

همه می‌دانیم که عصر، عصر تکنولوژی است. در واقع تمامی کارها امروزه دیگر به صورت آنلاین و اینترنتی انجام می‌پذیرند. زیرا هم سرعت بیشتری دارند، هم ساده‌تر و دردسترس‌تر می‌باشند. اگر بخواهیم دقیق‌تر این موضوع را مورد بررسی قرار دهیم، قطعاً خرید آنلاین در دهه‌های اخیر سبب شده است تا افراد زیادی بتوانند به بسیاری از محصولات دسترسی پیدا کنند. از سویی دیگر خرید آنلاین سبب می‌شود تا افراد از ترافیک شهری برای انواع خرید در امان باشند. در واقع کافی است هر فردی به یک اینترنت پرسرعت دسترسی داشته باشد، در عرض چند دقیقه با چند کلیک ساده وارد فروشگاه‌های آنلاین خواهد شد و می‌تواند تمامی خریدهای خود را به راحتی از این طریق انجام دهد.

خرید آنلاین

در سالیان اخیر که کشور ما نیز مانند تمامی دنیا درگیر پاندمی بیماری کرونا بود، خرید آنلاین در میان مردم بسیار بیش از پیش باب شد. از این رو فروشگاه‌های آنلاین بسیاری در سراسر ایران مشغول به فعالیت شدند و روزبه‌روز نسبت به گذشته پیشرفت نمودند. امروزه در ایران همه چیز را می‌توانید به صورت اینترنتی بخرید. از انواع مواد غذایی و خوراکی گرفته تا لوازم آرایشی و بهداشتی. یکی از سایت‌ها یا همان فروشگاه‌های آنلاینی که در زمینه فروش لوازم آرایشی و بهداشتی چندین سالی است فعالیت می‌نماید، فروشگاه اینترنتی خانومی است. در واقع این نام کاملاً برازنده این مجموعه می‌باشد، زیرا به برطرف کردن نیازهای بانوان سرزمین ما می‌پردازد. ما نیز در ادامه قصد داریم تا با دقت به بررسی فروشگاه خانومی و پشتیبانی سایت خانومی بپردازیم، تا شما نیز به خوبی با این مجموعه و عملکرد آن آشنا شوید. با ما همراه باشید.

معرفی فروشگاه خانومی

زیبا و سرزنده باش به خاطر خودت، این شعار مهم و همیشگی سایت خانومی است. در واقع خانومی و مجموعه پشتیبانی خانومی اعتقاد دارند که هر زنی، باید به خاطر خودش، از سلامتی و زیبایی وجود خود مراقبت کند، خود را همان گونه که هست دوست بدارد و سرزنده و با نشاط باشد. چه چیزی از این زیباتر می‌تواند فرهنگ خود دوستی را در میان بانوان سرزمین ما که همواره با مشکلات بی‌نهایت جامعه ایرانی مبارزه کرده‌اند، جا بیندازد.

باید بدانید که خانومی یکی از معروف‌ترین فروشگاه‌های اینترنتی لوازم آرایشی، بهداشتی و عطر در ایران است. ضمناً مجموعه خانومی مفتخر است که با بهره‌گیری از پرسنل کارآزموده، جوان و بانشاط فعالیت خود را از سال 1393 آغاز کرده است و تا به امروز در خدمت مشتریان خود بوده است. ضمن اینکه با پشتیبانی خانومی دیگر دغدغه‌ای برای کاربران و مشتریان باقی نمی‌ماند.

در اصل، خانومی نمایندگی رسمی بیش از 250 برند آرایشی، بهداشتی و مراقبتی را دارا می‌باشد و تمامی محصولات را بدون واسطه، مستقیماً از تولیدکننده اصلی و یا واردکننده رسمی برندهای خاص دریافت نموده و اختصاصاً عرضه می‌نماید. به همین علت اصالت کالا، قیمت و تاریخ انقضای درست محصول توسط خانومی تضمین می‌گردد. ضمناً بهتر است بدانید که کلیه مالکیت حقوقی خانومی و پشتیبانی خانومی، متعلق به شرکت تجارت خلاق هدف می‌باشد.

خانومی با تنوعی بیش از 50 هزار کالای آرایشی و بهداشتی امکان انتخاب بهترین محصولات از مجموعه برترین برندهای ایرانی و بین‌المللی را برای مشتریان خود فراهم آورده است. ضمن اینکه با ارائه تصویر و توضیحات تخصصی و دقیق درباره هر محصول، ثبت نظرات مرتبط کاربران، امکان بازگشت کالا، پشتیبانی فروشگاه خانومی، امکان پیگیری خرید از سایت خانومی و… انتخاب را برای مشتریان خود بسیار آسان نموده است.

روزانه محصولات در بسته‌بندی‌های جذاب و زیبا در زمان درخواست شده، برای مشتریان خانومی در سراسر کشور ارسال می‌شود. مجموعه پشتیبانی خانومی در تمامی مراحل انتخاب درست کالا و خرید، تا زمان اطمینان از صحت کالای دریافت شده و کسب رضایت مشتری، در کنار کاربران و مشتریان خود هست. سایت پشتیبانی خانومی همواره و در همه حال پاسخگوی سؤالات کاربران و در پی رفع مشکلات مهم آنان می‌باشد. از این رو می‌توان با تکیه بر پشتیبانی خانومی که باقدرت به انجام وظیفه می‌پردازد، خرید خوبی را از این سایت به عمل آورد.

جالب است بدانید که هر سایتی برای رفاه حال مشتریان خود و وفادار نگه داشتن آن‌ها، اقدام به ارائه تخفیفات برای مشتریانش می‌نماید. مجموعه خانومی نیز از این دسته مستثنی نمی‌باشد و با ارائه انواع کد تخفیف خانومی در بازه‌های زمانی مختلف سعی در جلب رضایت مشتریان خود می‌نماید.

بیشتر بخوانید: نحوه استفاده از کد تخفیف خانومی

از دستاوردهای مهم خانومی در طی این سال‌ها می‌توان به این موارد اشاره کرد:

  • عرضه بیش از 1،000 برند آرایشی و بهداشتی
  • همراهی بیش از 1،000،000 دنبال‌کننده
  • انتخاب و خرید 1,562,000 کالای ضدآفتاب و مراقبت پوست
  • انتخاب و خرید 1,300,000 کالای آرایشی
  • انتخاب و خرید 962,000 کالای ماسک و مراقبت مو
  • انتخاب و خرید 1,232,000 ژل شوینده و پاک‌کننده صورت
  • انتخاب و خرید 979,000 کرم آبرسان صورت و بدن
  • انتخاب و خرید 616,000 کالای مراقبت تخصصی چشم و صورت

حال که به خوبی با سایت خانومی و نحوه عملکرد آن آشنا شدید، قصد داریم تا به بررسی دقیق‌تر بخش مهم پشتیبانی خانومی بپردازیم. هر فروشگاه آنلاینی با تکیه بر بخش پشتیبانی خود توانسته در میان مردم جلب اعتماد نماید. از این رو مهم‌ترین بخش هر سایتی، بخش پشتیبانی آن می‌باشد. مجموعه خانومی نیز از این قاعده مستثنی نیست. در ادامه همه راه‌های ارتباطی پشتیبانی خانومی را با یکدیگر بررسی خواهیم کرد تا در صورت لزوم، هنگام خرید از سایت خانومی بتوانید به هر یک از این روش‌ها بر اساس شرایط و نیاز خود متوسل شوید و مشکل خود را در اسرع وقت برطرف نمایید.

سایت خانومی

پشتیبانی تلفنی خانومی

قطعاً یکی از ابتدایی‌ترین و ساده‌ترین راه‌های ارتباطی برای استفاده از پشتیبانی خانومی یا هر سایت دیگری، تماس تلفنی می‌باشد. زیرا تلفن در این روزها در دسترس همگان قرار دارد، بدون اینترنت نیز کار می‌کند و در هر کجا که باشید قابل استفاده است. شماره تلفن پشتیبانی خانومی عبارت است از: 79186000 – 021 که شما می‌توانید در طی هفت روز هفته (حتی روز‌های تعطیل و جمعه‌ها) با این شماره تماس بگیرید. البته باید در نظر داشته باشید که شماره پشتیبانی خانومی همه‌روزه از ساعت 8 تا 23 پاسخگوی شما می‌باشد و این نوع پشتیبانی به صورت 24 ساعته در دسترس نیست. شاید بتوان این ویژگی را یکی از ایرادات مهم پشتیبانی تلفنی خانومی نام برد. زیرا این مشکلات در پشتیبانی خانومی به روش‌های دیگر دیده نمی‌شود. در ادامه باقی روش‌های را بررسی خواهیم کرد.

پشتیبانی تلفنی

پشتیبانی آنلاین خانومی

یکی دیگر از روش‌هایی که به عنوان پشتیبانی خانومی می‌توان از آن یاد کرد، پشتیبانی آنلاین می‌باشد. در پشتیبانی آنلاین، کافی است شما یک ایمیل فعال داشته باشید. سپس از طریق ایمیل خود می‌توانید به ایمیل خانومی با این آدرس info@khanoumi.com پیام دهید و در انتظار پاسخ پشتیبانی خانومی بمانید. شاید سرعت پاسخگویی این روش نسبت به روش تلفنی بالا نباشد، اما بزرگ‌ترین حسن آن این است که در 24 ساعت شبانه‌روز در دسترس همگان قرار دارد.

پشتیبانی خانومی از طریق ارسال تیکت

شاید واژه تیکت یا ارسال کردن تیکت برای عموم مردم کمی ناآشنا باشد. اما اگر اهل گشت‌وگذار در سایت‌های مختلف باشید، قطعاً نام تیکت (بلیط) و نحوه ارسال آن را به خوبی می‌شناسید. ارسال تیکت نیز یک روش متداول برای پشتیبانی خانومی یا هر سایت دیگری است؛ زیرا بسیار ساده و قابل دسترس می‌باشد و در فضای اختصاصی سایت خانومی انجام می‌پذیرد. اگر در سایت خانومی وارد قسمت ارتباط با ما شوید، بخشی با عنوان ارسال تیکت را خواهید دید.

آموزش ارسال تیکت به پشتیبانی خانومی

همان‌طور که پیش‌تر نیز به بحث تیکت اشاره کردیم، نیاز است تا در ابتدا وارد سایت خانومی شوید. سپس از طریق لینک ارتباط با ما یا پشتیبانی خانومی به صفحه مشخصی هدایت می‌شوید. در این صفحه بخشی را مشاهده خواهید نمود که اطلاعات و توضیحات از شما می‌خواهد. اطلاعات شامل شماره تماس و آدرس ایمیل می‌باشد. در ادامه می‌توانید متن پیام مورد نظر برای ارسال به پشتیبانی خانومی را در کادر مشخص شده وارد نمایید. پس از کلیک بر روی دکمه ارسال، تیکت برای پشتیبانی خانومی ارسال می‌شود.

در این روش که در 24 ساعت شبانه‌ روز قابلیت انجام دارد، شاید سرعت پاسخگویی به اندازه پشتیبانی خانومی به صورت تلفنی بالا نباشد، اما قاعدتاً در تمامی ساعات شبانه‌روز قابل دسترس است. مطمئن باشید پشتیبانی خانومی نیز دراسرع‌وقت پاسخ شما عزیزان را از طریق همین تیکت و یا با تماس تلفنی خواهد داد. لازم است بدانید که در صورت ارسال پاسخ با تیکت، از طریق ایمیل و شماره تماس به شما اطلاع‌رسانی می‌شود. شما نیز با ورود به سایت خانومی و در حساب کاربری خود می‌توانید پاسخ تیکت‌ها را مشاهده نمایید.

ارسال تیکت در سایت خانومی

پشتیبانی خانومی از طریق شبکه‌های اجتماعی

هر سایتی برای اینکه بتواند بیشتر با مشتریان خود در ارتباط باشد، نیاز به عضویت در شبکه‌های اجتماعی دارد. قطعاً مجموعه خانومی نیز از این قاعده مستثنی نیست. خانومی نیز در اکثر شبکه‌های اجتماعی عضو می‌باشد و از همین طریق سؤالات کاربران خود را پاسخ می‌دهد.

خانومی در فیس بوک، تلگرام، پینترست و اینستاگرام دارای اکانت فعال می‌باشد. گرچه برای دسترسی به تمامی این پلتفرم‌ها نیاز به فیلترشکن دارید؛ در ادامه لیست اکانت‌های خانومی در شبکه‌های اجتماعی را مشاهده می‌کنید:

فیس بوک خانومی : khanoumi.shop

پینترست خانومی : khanoumi_shop

تلگرام خانومی : khanoumi_com

اینستاگرام خانومی : khanoumi_shop

اینستاگرام خانومی

کیفیت و سرعت پاسخگویی پشتیبانی خانومی

به دلیل این که پشتیبانی خانومی چندین روش متنوع را برای پاسخگویی به مشتریان خود در نظر گرفته است، توانسته از لحاظ سرعت و کیفیت پاسخگویی، رضایت مشتریان و کاربران مجموعه خود را به خوبی جلب نماید. این تنوع بالای ارائه خدمات پشتیبانی خانومی، سبب می‌شود تا مشتریان روی یک روش تمرکز نکنند. از این رو سرعت و کیفیت پاسخگویی پشتیبانی خانومی افزایش خواهد یافت.

آدرس خانومی

خانومی دارای یک شعبه مرکزی می‌باشد که آدرس آن به این شرح است : تهران، محله امانیه، خیابان ولیعصر، خیابان ناهید غربی، پلاک 48، طبقه 1، واحد 103

شرایط مرجوعی کالا در خانومی

همان‌طور که پیش‌تر نیز اشاره کردیم، مجموعه خانومی سیستمی را برای مشتریان خود در نظر گرفته است که ظرف 7 روز می‌توانند کالا را برگشت دهند. اما باید بدانید که به دلیل مقررات بهداشتی امکان انصراف از خرید و بازگشت کالا به دلایل سلیقه‌ای تنها در صورت پلمب بودن کالا وجود دارد. در غیر این صورت بهتر است در نظر داشته باشید که به هیچ وجه امکان بازگشت کالا وجود ندارد. اگر کالا در فرایند ارسال خراب شده یا مشکلی داشته باشد تا 7 روز بعد از تحویل به مشتری، باز پس گرفته شده و پس از بررسی و احراز مشکل معدوم می‌گردد.

برای استفاده از ضمانت بازگشت کالا لازم است حداکثر تا 7 روز پس از دریافت بسته، با پشتیبانی خانومی تماس بگیرید و موضوع را اطلاع دهید. برای تماس یکی از این دو روش پشتیبانی خانومی از طریق تلفن یا ایمیل را انتخاب نمایید. به خاطر داشته باشید که لازم است در ایمیل، درخواست خود را به همراه شماره فاکتور و علت بازگشت کالا ارسال بفرمایید تا پشتیبانی خانومی به دقت درخواست شما را بررسی نماید. در نظر داشته باشید که ممکن است از شما خواسته شود از محصول یا بسته خود که قصد بازگرداندن آن را دارید عکس ارسال نمایید. در صورت تأیید مرجوعی کالای مورد نظر، زمان و روش بازگرداندن آن با شما هماهنگ می‌گردد که باید مشخصاتی مثل شماره فاکتور، شماره همراه و نام خود را به همراه محصول از طریق روش‌های اعلام شده ارسال نمایید.

برای بازگرداندن کالا از شهرستان‌ها لازم است تا قبض پست به همراه کالا ارسال شده و یا در اولین فرصت تصویر آن از طریق ایمیل یا تلگرام برای بخش پشتیبانی خانومی فرستاده شود.

اما در بازگشت کالا از تهران، لازم است زمان ارسال کالا و روش ارسال کالا با پشتیبانی خانومی هماهنگ شود. توجه کنید در صورتی که کالا بدون هماهنگی، با روشی غیر از سیستم حمل‌ونقل مورد تأیید پشتیبانی خانومی در تهران و یا پست عادی سفارشی بازگردانده شود، هزینه‌های بازگرداندن کالا به عهده مشتری خواهد بود.

بخش پشتیبانی و سوالات متداول در خانومی

پیگیری سفارش خانومی

شما بعد از ثبت سفارش می‌توانید خرید خود را پیگیری نمایید؛ به این منظور نیاز است که در ابتدا وارد سایت خانومی شوید. با ورود به بخش ارتباط با ما یا پشتیبانی خانومی، لینکی را مشاهده خواهید کرد که برای پیگیری خرید از سایت خانومی می‌باشد. با وارد کردن کد خرید محصول مورد نظر یا کد فاکتور، می‌توانید خرید خود را از سایت خانومی پیگیری نمایید. اگر ساکن تهران هستید که در هنگام خرید زمان تقریبی ارسال سفارش را می‌توانید شخصاً مشخص کنید زیرا بسته شما با پیک برایتان ارسال می‌گردد. در صورتی که ساکن شهرستان می‌باشید یا کالا توسط پست سفارشی برای شما ارسال شده است، با تحویل کالا به پست، کد رهگیری در حساب کاربری شما ثبت و از طریق پیامک ارسال خواهد شد. با استفاده از این کد رهگیری، می‌توانید از وضعیت پستی بسته خود مطلع شوید.

در مجموع در صورت بروز هر مشکلی کافی است تا به یکی از روش‌های نام برده شده با پشتیبانی خانومی در تماس باشید تا دراسرع‌ وقت کارشناسان این مجموعه شما را یاری نمایند.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *