0

نحوه استفاده از کد تخفیف ایبو | Eboo

نحوه استفاده از کد تخفیف ایبو

سایت ایبو در زمینه انجام پروژه، ویراستاری، تایپ و انواع تبدیل‌ها مانند تبدیل PDF به Word به مشتریان خود خدمات ارائه می‌دهد. تعداد زیادی از خدمات این وبسایت به صورت رایگان در اختیار کاربران است و تعدادی نیز با دریافت هزینه ارائه می‌گردد. در سایت موپُن کدهای تخفیف متنوعی برای خرید آسان از ایبو وجود دارد. برای خریدی ارزان‌تر از ایبو لازم است نحوه استفاده از کد تخفیف ایبو را بدانید. با ما همراه شوید تا در این پست به آموزش تصویری استفاده از کد تخفیف ایبو بپردازیم.

آموزش استفاده از کد تخفیف ایبو
برای آشنایی با نحوه استفاده از کد تخفیف ایبو، ابتدا وارد صفحه کدهای تخفیف ایبو در موپُن می‌شویم و بر روی یکی از کدهای تخفیف ایبو کلیک می‌کنیم.

آموزش استفاده از کد تخفیف ایبو

پس از مشاهده تیتر و توضیحات کد تخفیف ایبو، بر روی “کپی کنید” کلیک می‌کنیم تا کد تخفیف به صورت خودکار کپی شود.

آموزش استفاده از کد تخفیف ایبو

سپس بر روی “خرید کنید” کلیک می‌کنیم تا وارد سایت ایبو شویم.

آموزش استفاده از کد تخفیف ایبو

پس از ورود به سایت بر روی  گزینه‌ “ورود | عضویت” کلیک می‌کنیم.

آموزش استفاده از کد تخفیف ایبو

اگر از قبل در ایبو ثبت‌نام کرده باشیم، “ایمیل یا موبایل”، “رمز عبور” و “کد امنیتی”را در کادرهای مشخص شده وارد کرده و بر روی “ورود” کلیک می‌کنیم. همچنین برای انجام ثبت‌نام در این مرحله، اطلاعات خواسته شده را وارد نموده و سپس بر روی “عضویت” کلیک می‌کنیم.

آموزش استفاده از کد تخفیف ایبو

در این مرحله از منو “لیست خدمات” خدمت مدنظر خود را انتخاب می‌کنیم. (در این مثال ما قصد استفاده از کد تخفیف تبدیل عکس و PDF به WORD را داریم.) پس از آن باید با کلیک بر روی “انتخاب فایل‌ها” فایل‌هایی که قصد تبدیل آن‌ها را داریم، مشخص کنیم.

آموزش استفاده از کد تخفیف ایبو

سپس بر روی “پرداخت و شروع تبدیل” کلیک می‌کنیم.

آموزش استفاده از کد تخفیف ایبو

در این صفحه در کادر “کد تخفیف (اختیاری)” کد تخفیفی که از قبل در سایت موپُن کپی کرده بودیم را وارد نموده و بعد بر روی “بررسی کد” کلیک می‌کنیم.

نحوه استفاده از کد تخفیف ایبو

همان‌طور که مشاهده می‌نمایید پس از اعمال کد، درصد تخفیف در کادر بالای صفحه نمایش داده شده و مقدار آن از مبلغ قابل پرداخت کسر خواهد شد.

آموزش استفاده از کد تخفیف ایبو

در صورت صحت اطلاعات بر روی “پرداخت” کلیک می‌کنیم تا به صفحه درگاه بانکی منتقل شده و خرید خود را کامل نماییم.

آموزش استفاده از کد تخفیف ایبو

برای اطلاع از تخفیف‌ دیگر فروشگاه‌ها و نحوه استفاده از آن‌ها چه باید کرد؟

برای اطلاع از تخفیف‌های فروشگاه‌های اینترنتی و دریافت نحوه استفاده از آن‌ها برای خرید محصول یا دریافت خدمات، وبلاگ موپُن را دنبال کنید. ما در سایت موپُن انواع کدهای تخفیف را برای شما جهت استفاده در سایت ایبو و سایت‌های خدماتی آنلاین دیگر در نظر گرفته‌ایم.

جمع‌بندی

با اعمال کد تخفیف می‌توانید ارزان‌تر و لذت‌بخش‌تر از خدمات ایبو بهره‌مند شوید. ما در سایت موپُن بسته به خدمات مورد نیاز شما، تخفیف‌های مختلفی از ایبو را برایتان در نظر گرفته‌ایم.

امیدواریم در این مقاله به خوبی با نحوه استفاده از کد تخفیف ایبو آشنا شده باشید ولی در صورت بروز هر گونه ابهام یا پرسش می‌توانید با تیم پشتیبانی موپُن تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنیم.

برای مشاهده نحوه خرید و استفاده از کد تخفیف فروشگاه‌های اینترنتی دیگر وبلاگ موپُن را دنبال کنید.

 

 

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *