0

صفر تا صد نقد و بررسی تکنولایف

معرفی، نقد و بررسی تکنولایف

خرید لوازم الکترونیکی از جمله موبایل و تبلت همواره با دغدغه‌هایی نظیر انتخاب بهترین برند، انتخاب بهترین مدل، مقایسه قیمت‌ها و … همراه بوده است. در این راستا وب‌سایت‌های فروشگاهی همواره تلاش کردند تا با ارائه خدمات و اطلاعات مفید به کاربران خود در جهت کمک برای بهترین انتخاب آن‌ها اقدامات مؤثری انجام دهند.

یکی از وب‌سایت‌های فروشگاهی منحصربه‌فرد که به ‌صورت تخصصی در زمینه فروش و معرفی محصولات الکترونیکی فعالیت می‌کند و همه‌ تمرکز خود را به ارائه خدمات باکیفیت و به‌روز در زمینه محصولات الکترونیکی اختصاص داده است فروشگاه اینترنتی تکنولایف می‌باشد.

در این مقاله به معرفی برخی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد فروشگاه اینترنتی تکنولایف می‌پردازیم؛ در ادامه نیز برخی از رایج‌ترین رقبای داخلی و نمونه‌های خارجی این مجموعه را با یکدیگر مورد نقد و بررسی قرار می‌دهیم پس تا آخر این مقاله همراه ما باشید تا در کنار هم اطلاعات مفیدی را در رابطه با بهترین وب‌سایت‌های فروشگاهی محصولات دیجیتال الکترونیکی به دست بیاوریم.

تاریخچه تکنولایف از بدو تأسیس تا امروز

وب‌سایت تکنولایف در واقع نتیجه سال‌ها تلاش و تجربه چندین وب‌سایت مختلف است که از سال ۱۳۸۶ تأسیس شدند و فعالیت خود را آغاز کردند و به دلایل مختلف دیگر قادر به ادامه فعالیت نبودند.

درواقع وب‌سایت تکنولایف در سال ۱۳۹۲ به وجود آمد که حاصل ادغام شدن ۳ وب‌سایت مختلف بود و مدیران این سایت‌ها به جهت ارتقای زمینه‌های شغلی و نیز بهبود فعالیت اینترنتی خود تصمیم گرفتند تا با ادغام کردن این وب‌سایت‌ها و ایجاد یک وب‌سایت جامع و کلی به یک مرجع قابل اعتماد برای محصولات الکترونیکی برسند، که با توجه به رشد و پیشرفتی که وب‌سایت تکنولایف از سال ۱۳۹۲ تا به امروز تجربه کرده است می‌توان به این نتیجه رسید که مدیران این مجموعه به خواست خود رسیده‌اند و توانسته‌اند با تولید یک مرجع قابل اعتماد در زمینه معرفی و فروش انواع محصولات الکترونیکی توجه و رضایت بسیاری از کاربران خود را جلب کنند.

اگر بخواهیم ریزتر و جزئی‌تر در رابطه با به وجود آمدن وب‌سایت تکنولایف بحث کنیم باید به سال ۱۳۸۶ بازگردیم. مدیران وب‌سایت تکنولایف اولین محصول اینترنتی خود را در سال ۱۳۸۶ در یکی از وبلاگ‌های شخصی خود به فروش رساندند؛ این تجربه موفق برای آن‌ها انگیزه‌ای برای ایجاد وب‌سایت جهت فروش محصولات خود بود. آن‌ها در سال ۱۳۸۷ با تأسیس وب‌سایت جی ایکس دی اولین وب‌سایت فروشگاهی رسمی خود را تأسیس کردند.

بعد از به دست آوردن تجربه‌های خوشایند از فروش محصولات در این وب‌سایت، مدیران این مجموعه وب‌سایت‌های فروشگاهی دیگری مانند تی وی شاپ، پی ام پی فور و بازی سرا را راه‌اندازی کردند که در هر یک از این وب‌سایت‌های فروشگاهی به تجربه‌های موفق و ناموفق بسیاری رسیدند و با در نظر گرفتن همه این تجربه‌ها در نهایت در تابستان سال ۱۳۹۲ وب‌سایت تکنولایف را تأسیس کردند.

در حال حاضر تکنولایف به یکی از فروشگاه‌های اینترنتی معتبر در زمینه فروش محصولات الکترونیکی تبدیل ‌شده است. این مجموعه با کسب نماد اعتماد الکترونیکی و به دست آوردن مجوز رسمی فروش از برندهای معتبر دنیا توانسته است امتیاز و اعتبار زیادی را برای خود به دست آورد. علاوه بر آن تکنولایف همواره در تلاش بوده است تا با ارائه کامل‌ترین و گویاترین خدمات در رابطه با اطلاعات محصولات مختلف مجموعه جامعی را برای کاربرانی که قصد خرید محصول الکترونیکی جدید دارند، ایجاد نماید تا بتوانند با مراجعه به تکنولایف بهترین انتخاب ممکن با توجه به ویژگی‌های مورد نظر خود دست پیدا کنند.

اهداف و برنامه‌های تکنولایف

اولویت اصلی تکنولایف در جهت افزایش رضایت کاربران از مراجعه آن‌ها به وب‌سایت تکنولایف است و در این راستا اهداف و برنامه‌های گوناگونی را برای محقق شدن این هدف مهم طراحی کرده است. مهم‌ترین هدف مجموعه اینترنتی تکنولایف فراهم کردن محیطی منحصربه‌فرد برای معرفی محصولات باکیفیت به ‌منظور افزایش رضایت کاربران و برقراری رابطه دوستانه میان فروشندگان و خریداران است و برای محقق شدن این هدف پشتیبانان وب‌سایت تکنولایف اهداف بلندمدت را برنامه‌ریزی کرده‌اند تا با دستیابی به آن اهداف بتوانند بستری منحصربه‌فرد برای کاربران خود به وجود آورده و باعث رضایت حداکثری کاربران شوند.

تکنولایف به جهت دست یافتن به هدف والای خود اهداف و برنامه‌هایی را برای مجموعه خود تعیین کرده است که در ادامه به معرفی برخی از مهم‌ترین آن‌ها می‌پردازیم:

۱- ارائه کامل‌ترین مشخصات محصولات تکنولایف

تکنولایف تمام تلاش خود را انجام داده است تا با ارائه کامل‌ترین مشخصات از محصولاتی که در وب‌سایت وجود دارد محیطی را برای کاربران فراهم کند تا آن‌ها با مراجعه به این وب‌سایت دیگر نیازی به وب‌سایت‌های دیگر نداشته باشند و بتوانند تمام اطلاعات مورد نیاز خود را در رابطه با محصول مورد نظر خود از وب‌سایت تکنولایف به دست آورند.

۲- ارائه محصولات باکیفیت

یکی دیگر از دلایلی که باعث شده وب‌سایت تکنولایف به محبوبیت بالایی در میان کاربران خود برسد این است که این مجموعه تمام تلاش خود را انجام داده است تا بتواند محصولاتی را در فروشگاه اینترنتی خود به فروش برساند که از لحاظ کیفیت و کارایی در مرتبه قابل قبولی قرار گرفته‌اند و دلیل محبوبیت آن‌ها صرفاً تبلیغات و بازاریابی‌های کمپانی‌های تولیدکننده محصولات آن‌ها نبوده است و آن محصولات واقعاً از کیفیت و کارایی قابل قبولی برخوردار هستند.

۳- تأمین محصولات از تأمین‌کنندگان با سابقه طولانی در بازار

۴- پشتیبانی از محصولات حتی پس از خرید

فروشگاه اینترنتی تکنولایف در قبال محصولاتی که توسط کاربران از این مجموعه خریداری‌ شده است خود را مسئول می‌داند و به همین دلیل حتی پس ‌از اینکه کاربران محصولاتی را از این مجموعه خریداری کردند، پشتیبانی از محصولات به اتمام نمی‌رسد و کاربران می‌توانند تا ۷ روز پس از خرید محصول در صورت نارضایتی از خرید خود محصول را مرجوع نمایند و وب‌سایت تکنولایف خود را موظف می‌داند که خسارت کاربران خود را به‌ صورت کامل جبران نماید.

۵- انتخاب محصولاتی که تأمین‌کنندگان به‌ منظور سرمایه‌گذاری با اهداف بلندمدت برای ارتقای کیفیت آن‌ها به فروش می‌گذارند و محصولات آن‌ها به ‌صورت موقت و گذری موجود نمی‌شود

۶- حمایت از خریداران در هر یک از مراحلی که محصول خریداری‌ شده نیاز به استفاده از خدمات گارانتی و پشتیبانی داشته باشد

۷- رشد تجربی وب‌سایت به این صورت که در هر زمان امکان به‌روز بودن قیمت‌ها برای تمام محصولات موجود در سایت فراهم باشد

۸- حمایت و پشتیبانی از تمام کاربرانی که محصولات مورد نظر خود را از وب‌سایت تکنولایف خریداری کرده‌اند در قبال شرکت‌های تأمین‌کننده و یا شرکت‌های گارانتی محصولات

۹- فراهم کردن محیط کاربرپسند به ‌منظور خرید آسان، پرداخت سریع و امکان تحویل درب منزل در کوتاه‌ترین زمان

۱۰- فروش محصولات اورجینال و اصل

۱۱- پویا بودن وب‌سایت در راستای بهبود خدمات ارائه‌ شده و به‌روز بودن امکاناتی که در وب‌سایت قرار داده شده است

نمونه‌های خارجی تکنولایف

در این قسمت به معرفی وب‌سایت‌های خارجی که به ‌صورت آنلاین اقدام به فروش محصولات الکترونیکی می‌کنند می‌پردازیم. وب‌سایت‌های فروشگاهی خارجی پیشگامان صنعت فروش محصولات آنلاین بوده‌اند و همواره در این زمینه از جدیدترین تکنولوژی‌ها و پیشرفت‌ها برای راحتی کاربران و مخاطبین خود استفاده می‌کنند تا آن‌ها بتوانند از خرید خود نهایت لذت را ببرند، تجربه به ‌یاد ماندنی نسبت به خرید آنلاین خود داشته باشند و دوباره نسبت به خرید اینترنتی اقدام کنند.

فروشگاه اینترنتی آمازون

در واقع می‌توان گفت امروزه کمتر کسی را می‌توان پیدا کرد که آشنایی کامل با فروشگاه اینترنتی آمازون نداشته باشد.

آمازون جزء اولین فروشگاه‌های اینترنتی در دنیا است که در ابتدا زمینه کاری آن تنها محدود به فروش انواع کتاب‌ها و توضیحات مختلف در رابطه با هر یک از این کتاب‌ها بود. امروزه سایت آمازون توانسته است تا بیش از ۳۰ میلیون کاربر ثابت در سراسر دنیا برای خود به دست آورد.

یکی از دسته‌بندی‌های مورد علاقه کاربران در وب‌سایت آمازون دسته‌بندی محصولات الکترونیکی است؛ کاربران می‌توانند با مراجعه به این دسته‌بندی محصولات مورد نظر خود را انتخاب کنند و جهت خرید آن‌ها اقدامات لازم را انجام دهند.

مغرفی، نقد و بررسی تکنولایف

وب‌سایت ای بی

فروشگاه آنلاین ای بی هم مانند آمازون یکی از فروشگاه‌های آنلاین باسابقه در زمینه فروش محصولات آنلاین است. بیش از ۲۰ سال است که فروشگاه اینترنتی ای بی فعالیت خود را در زمینه فروش محصولات به ‌صورت آنلاین آغاز کرده است. هم‌اکنون بیش از ۳۰ کشور دنیا نمایندگی‌های فعال این مجموعه را درخواست کرده‌اند و ای بی دارای نمایندگی‌های متعددی در شهرهای مختلف اکثر کشورهای دنیا است.

مغرفی، نقد و بررسی تکنولایف

وب‌سایت BHphotovideo

در واقع امروزه فروشگاه‌های زیادی در سرتاسر دنیا وجود دارند که محصولات خود را به‌ صورت آنلاین در اختیار کاربران خود قرار می‌دهند اما اگر به دنبال فروشگاه اینترنتی منحصربه‌فردی که به ‌صورت اختصاصی تمرکز خود را بر روی فروش محصولات دیجیتال قرار داده است می‌گردید وب‌سایت Bhphotovideo یکی از معدود فروشگاه‌هایی است که به ‌صورت تخصصی فعالیت خود را ادامه می‌دهد؛ در این وب‌سایت انواعی از لوازم دیجیتال مانند انواع گوشی‌های موبایل و تبلت‌های هوشمند، انواع دوربین‌های دیجیتال، تلویزیون‌های هوشمند، دوربین‌های مداربسته، لوازم جانبی و اکسسوری موبایل و … وجود دارد و کاربران می‌توانند با مراجعه به هر یک از این دسته‌بندی‌ها محصولات مورد نظر خود را مشاهده کنند و از میان صدها برند مختلف که توسط این مجموعه گردآوری‌ شده‌اند کالای مدنظر خود را انتخاب کنند و نسبت به خرید آن اقدامات لازم را انجام دهند.

فروشگاه اینترنتی Bhphotovideo به‌ منظور افزایش رضایت کاربران خود انواع مختلفی از کد تخفیف و تخفیف‌های همگانی مختلف را بر روی محصولات خود قرار داده است تا کاربران بتوانند کالاهای اصل و باکیفیت این مجموعه را با قیمت مناسب‌تری تهیه نمایند.

یکی از نقاط قوت مجموعه Bhphotovideo مجهز بودن این فروشگاه به درگاه‌های پرداخت پی پال است و کاربران می‌توانند خریدهای متنوع خود را از این وب‌سایت انجام دهند و کالاهای مورد نظر خود را درب منزل تحویل بگیرند.

فروشگاه اینترنتی سوق

یکی از فروشگاه‌های اینترنتی پرآوازه در کشورهای حاشیه خلیج‌ فارس فروشگاه اینترنتی سوق است که در امارات متحده عربی واقع‌ شده است. کاربران می‌توانند در این مجموعه انواع لوازم الکترونیک و دیجیتال را جستجو کرده و با عکس ویژگی‌های مورد نظر خود به انتخاب کالای مدنظر بپردازند و جهت سفارش آن کالا از میان صدها کالاهای موجود در سایت اقدامات لازم را انجام دهند.

مغرفی، نقد و بررسی تکنولایف

فروشگاه اینترنتی هپسی بوردا

فروشگاه اینترنتی هپسی بوردا یکی از فروشگاه‌های پرآوازه در کشور ترکیه است که به ‌صورت تخصصی تمرکز خود را بر روی فروش آنلاین محصولات قرار داده است. در فروشگاه اینترنتی هپسی بوردا انواع بسیار زیادی از محصولات وجود دارد و کاربران می‌توانند در این مجموعه به بیش از ۵۰۰ هزار قلم کالای مختلف از پوشاک و تجهیزات ورزشی گرفته تا لوازم دیجیتال و انواع قطعات الکترونیک دسترسی پیدا کنند و با توجه به نیاز خود در هر یک از دسته‌بندی‌های این فروشگاه وارد شوند و محصولات مورد نظر خود را از میان صدها برند مختلف انتخاب کرده و نسبت به خرید آن‌ها اقدام کنند.

رقبای داخلی تکنولایف

با بررسی نمونه‌های خارجی تکنولایف متوجه این موضوع شدیم که فروش محصولات آنلاین در کشورهای خارجی بسیار رونق دارد و در بین سایت‌های فروش اینترنتی رقابت بالایی وجود دارد؛ بنابراین آن‌ها تلاش می‌کنند تا با ارائه خدمات باکیفیت و به‌روز دائماً نیاز مخاطبان خود را به بهترین شکل برطرف کنند تا بتوانند در این بازار پررقابت برنده شده و کاربران بیشتری را برای خود جذب کنند.

در این قسمت به بررسی رقبای داخلی فروشگاه اینترنتی تکنولایف می‌پردازیم تا با بررسی آن‌ها نقاط ضعف و قوت هر یک از آن‌ها را بهتر متوجه شویم.

محصولات دیجیتال به دلیل این که معمولاً به ‌صورت پلمپ و با گارانتی ارائه می‌شود غالباً از کیفیت سلامت و خدمات پس از فروش مناسبی برخوردار هستند. البته به دلیل وجود کالاهای تقلبی و غیر اورجینال در بازار و در میان سایت‌های مختلف در این قسمت تلاش کردیم تا به معرفی وب‌سایت‌های معتبر که ارائه خدمات باکیفیت و اورجینال را در دستور کار خود قرار داده‌اند بپردازیم.

فروشگاه اینترنتی مقداد آی تی

یکی از سایت‌های پرآوازه در زمینه فروش محصولات دیجیتال فروشگاه اینترنتی مقداد آی تی است که با ارائه خدمات باکیفیت و فروش محصولات اورجینال توانسته است طرفداران زیادی به دست بیاورد.

کالاهایی که در وب‌سایت مقداد آی تی به فروش می‌رسد در دسته‌بندی‌های گوناگونی قرار گرفته‌اند؛ ازجمله مهم‌ترین دسته‌بندی‌هایی که در این فروشگاه اینترنتی وجود دارد می‌توان به لپ تاپ، کامپیوتر، موبایل، تبلت، دوربین، ماشین اداری، تجهیزات شبکه و بازی و سرگرمی اشاره کرد.

مهم‌ترین دلیلی که باعث شده این فروشگاه اینترنتی در میان کاربران به محبوبیت بالایی برسد این است که در این فروشگاه خبری از کالاهای غیر اصل و فیک نیست و مقداد آی تی تمام تلاش خود را کرده است تا محصولات منحصربه‌فرد و اورجینال را به‌ صورت مستقیم در اختیار کاربران قرار بدهند تا آن‌ها بتوانند لذت یک خرید راحت و بی‌دردسر را تجربه کنند. همچنین با استفاده از تخفیف‌های مناسبتی یا ثبت کد تخفیف برای خرید از این فروشگاه می‌توانید تخفیف‌های ویژه دریافت کنید و خرید خود را ارزان‌تر انجام دهید. برای مشاهده چگونگی انجام این کار مقاله نحوه استفاده از کد تخفیف مقداد آی تی را مطالعه کنید.

مغرفی، نقد و بررسی تکنولایف

فروشگاه اینترنتی آل دیجیتال

فروشگاه اینترنتی آل دیجیتال یکی از فروشگاه‌های قدیمی در زمینه فروش محصولات دیجیتال است که از تنوع بالایی در میان محصولات دیجیتال برخوردار است.

کاربران می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت آل دیجیتال دسته‌بندی‌های گوناگونی مانند موبایل، لپ تاپ، تبلت، ساعت هوشمند، دوربین، دستگاه‌های اداری، لوازم جانبی و بازی و سرگرمی را مشاهده نمایند و با توجه به نیاز خود وارد هر یک از این دسته‌بندی‌ها شده و از میان صدها کالای مختلف که در این دسته‌بندی‌ها قرار دارد کالای مدنظر خود را از برند مورد نظر پیدا کنند و نسبت به خرید آن اقدامات لازم را انجام دهند.

آل دیجیتال تمام تلاش خود را کرده است تا محصولاتی که از طریق این مجموعه به فروش می‌رسد از کالاهای اصلی و اورجینال باشد تا اعتبار این مجموعه با انتشار اخبار کالاهای فیک و تقلبی پایین نیاید و همواره در میان کاربران از اعتبار بالایی برخوردار باشد.

یکی از ایراداتی که به این مجموعه توسط کاربران وارد شده است این است که ارسال خدمات در این مجموعه با سرعت ‌پایین انجام می‌شود و آل دیجیتال محصولات خود را تنها توسط پست پیشتاز به نقاط مختلف ایران ارسال می‌کند و خبری از پیک‌های سریع در این مجموعه نیست.

از دیگر نقاط ضعف مجموعه آل دیجیتال می‌توان به توضیحات مختصر مربوط به محصولات و همچنین ریسپانسیو نبودن وب‌سایت آن‌ اشاره کرد.

فروشگاه اینترنتی گوشی شاپ

همان‌ طور که از اسم این فروشگاه اینترنتی پیداست این مجموعه تمام تلاش خود را کرده است تا به یکی از بهترین فروشگاه‌های اینترنتی گوشی و تلفن همراه هوشمند تبدیل شود.

کاربران می‌توانند در این مجموعه انواع مختلفی از تلفن‌های همراه هوشمند را مشاهده نمایند، برندهای مختلف را با یکدیگر مقایسه کرده و در آخر نسبت به خرید تلفن همراه مورد نظر خود اقدام نمایند.

البته این فروشگاه علاوه بر ارائه خدمات در زمینه موبایل، تبلت و لوازم جانبی،دسته‌بندی‌های دیگری را در زمینه سیستم‌های صوتی و تصویری و ابزارهای سرگرمی اضافه کرده است تا کاربرانی که قصد تهیه این لوازم را دارند نیز بتوانند از فروشگاه اینترنتی گوشی شاپ استفاده کرده و کالاهای مورد نظر خود را از طریق درگاه‌های ثبت سفارش این وب‌سایت سفارش دهند.

تمرکز اصلی وب‌سایت گوشی شاپ بر روی قیمت محصولات است. این مجموعه سعی می‌کند محصولات فروشگاه خود را به قیمت کمتری نسبت به سایر فروشگاه‌ها به فروش برساند.

مغرفی، نقد و بررسی تکنولایف

فروشگاه اینترنتی کیمیا آنلاین

کیمیا آنلاین تمام تلاش و تمرکز خود را در راستای ارائه خدمات در زمینه محصولات دیجیتال و سخت‌افزار معطوف کرده است. محصولاتی که در فروشگاه اینترنتی کیمیا آنلاین برای کاربران قرار داده شده است در دسته‌بندی‌های مختلفی شامل انواع موبایل، لپ تاپ، تبلت، سخت‌افزار، تجهیزات شبکه، ماشین‌های اداری و لوازم جانبی می‌باشد و کاربران می‌توانند بین دسته‌بندی‌های مختلف این مجموعه جستجو کرده و کالای مدنظر خود را از میان انواع کالاهای مختلف انتخاب کنند و از طریق درگاه‌های ثبت سفارش نسبت به نهایی کردن سفارش خود اقدام نمایند.

نقاط قوت تکنولایف از نگاه کاربران

فروشگاه اینترنتی تکنولایف دارای نقاط قوت و مزیت‌های منحصربه‌فردی است که در این قسمت به معرفی برخی از آن‌ها می‌پردازیم. یکی از دلایلی که باعث شده است تا سایت تکنولایف در بین کاربران به محبوبیت بالایی دست یابد، ارائه خدمات متمایز در این مجموعه است که باعث شده است نقاط قوت مختلفی را برای این وب‌سایت برای به ارمغان آورده و در راستای آن کاربران بتوانند از خدمات این مجموعه به ‌راحتی و با رضایت کامل استفاده کنند.

به‌روزرسانی دائم قیمت‌ها

یکی از نقاط قوت مجموعه تکنو لایف از نگاه کاربران به‌روزرسانی دائم لیست قیمت‌های محصولات این مجموعه می‌باشد. تیم پشتیبانی وب‌سایت تکنولایف با به‌روز نگه‌داشتن قیمت تمام محصولات این مجموعه همواره منبع موثقی را برای استعلام قیمت به وجود آورده‌اند؛ بنابراین حتی کاربرانی که قصد خرید از مجموعه تکنولایف را نداشته باشند نیز می‌توانند برای استعلام جدیدترین قیمت‌ها به این وب‌سایت مراجعه کرده و از آخرین قیمت محصولات باخبر شوند.

ضمانت بازگشت ۷ روزه کالا

معمولاً یکی از دغدغه‌ها و نگرانی‌هایی که برای کاربرانی که قصد خرید از فروشگاه‌های اینترنتی را دارند این است که کالایی که به دست آن‌ها می‌رسد با کالای سفارش داده شده مطابقت نداشته باشد و یا پس از استفاده متوجه ایراداتی در کالای مورد نظر خود شوند؛ بنابراین معمولاً کاربران نسبت به خرید اینترنتی تمایل نشان نمی‌دهند.

فروشگاه اینترنتی تکنولایف برای حل این موضوع ضمانت بازگشت ۷ روزه کالا را در اختیار تمام کاربران خود قرار داده است و تمام محصولاتی که در این مجموعه برای کاربران به نمایش گذاشته می‌شود با ضمانت بازگشت ۷ روزه کالا برای کاربران ارسال می‌شود. این موضوع باعث شده کاربران بتوانند پس از دریافت محصول مورد نظر خود نسبت به بررسی آن اقدام نمایند و در صورت تائید اصالت و سلامت کالا محصول را نگهداری کنند و در غیر این صورت نسبت به مرجوع کردن کالا اقدام خواهند کرد.

امکان خرید اقساطی تکنولایف

با توجه به افزایش قیمت کالاهای دیجیتال بسیاری از کاربران تمایل به خرید کالاهای مورد نظر خود به ‌صورت اقساطی دارند بنابراین وب‌سایت تکنولایف با در نظر گرفتن این نیاز کاربران امکانی را فراهم کرده است تا آن‌ها بتوانند کالاهای مورد نظر خود را به‌ صورت اقساطی بدون ضامن و بدون پیش‌پرداخت تهیه نمایند.

تکنولایف شرایطی را فراهم کرده است تا کاربران بتوانند کالاهای مورد نظر خود را به‌ صورت اقساطی تا ۱۲ ماه تنها با یک برگ چک تهیه نمایند و با کارمزد ماهی ۲ درصد بتوانند کالاهای مورد نظر خود را به‌ صورت از دم قسط خریداری نمایند.

جشنواره تخفیف‌های تکنولایف

فروشگاه تکنولایف به ‌منظور افزایش فروش خود و همچنین افزایش رضایت کاربران معمولاً جشنواره‌های تخفیفی را برگزار می‌کند و در این جشنواره‌ها علاوه بر تخفیف‌هایی که در اختیار همه کاربران خود قرار می‌دهد کدهای تخفیفی را تحت عنوان کد تخفیف تکنولایف طراحی می‌کند و در اختیار برخی از کاربران خاص خود قرار می‌دهد تا آن‌ها بتوانند با توجه به شرایطی که دارند از این تخفیف‌ها بهره‌مند شوند و سفارش‌های مدنظر خود را با قیمت مناسب‌تری دریافت نمایند.

نقاط ضعف تکنولایف از نگاه کاربران

طبیعی است که هر مجموعه بزرگ و موفقی علاوه بر نقاط قوتی که دارد نقاط ضعف را هم از نگاه کاربران خود پیدا می‌کند که با برطرف کردن این نقاط ضعف می‌تواند به موفقیت‌های بیشتر و افزایش رضایت مخاطبین خود برسد.

در این قسمت به معرفی یکی از نقاط ضعف فروشگاه تکنولایف از نگاه کاربران می‌پردازیم تا با آن آشنا شویم.

نحوه ارسال کالا به شهرستان‌ها

فروشگاه تکنولایف برای کاربرانی که در شهر تهران قرار دارند خدمات ارسال ویژه‌ای را در نظر گرفته است و سفارشات آن‌ها در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دست آن‌ها می‌رسد اما سفارش کاربرانی که در شهرستان‌ها سکونت دارند عمدتاً با پست پیشتاز و ماهکس ارسال می‌شود که معمولاً زمان طولانی و خسته‌کننده‌ای را برای انتظار شامل می‌شود و کاربران ناچار هستند برای دریافت محصول خود مدت ‌زمان طولانی را در انتظار بمانند.

تکنولایف در شبکه‌های اجتماعی

در واقع می‌توان گفت پاشنه آشیل کسب‌وکارهای اینترنتی را شبکه‌های اجتماعی تشکیل می‌دهند و کسب‌وکارهایی که قصد دارند در زمینه فعالیت خود به موفقیت بالایی برسند باید فعالیت همه‌جانبه را در انواع مختلفی از شبکه‌های اجتماعی داشته باشند چرا که با توجه به حضور گسترده اکثر افراد جامعه در بیشتر شبکه‌های اجتماعی این محیط به یکی از رقابتی‌ترین محیط‌ها برای تبلیغ و توسعه کسب‌وکارها تبدیل‌شده است. وب‌سایت technolife نیز در همین راستا حضور گسترده و همه‌جانبه در برخی از شبکه‌های اجتماعی دارد و دائماً در حال تولید محتوا و به‌روزرسانی پست‌های شبکه‌های اجتماعی خود است.

در ادامه نام کاربری برخی از شبکه‌های اجتماعی فروشگاه اینترنتی تکنولایف را در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهیم:

اینستاگرام: technolife.eshop

راهنمای خرید از تکنولایف

برای خرید از فروشگاه تکنولایف در ابتدا باید وارد وب‌سایت تکنولایف شوید و سپس مراحل ثبت‌ نام اولیه خود را انجام دهید تا حساب کاربری شما در این وب‌سایت فعال شود. پس از فعال شدن حساب کاربری شما می‌توانید وارد دسته‌بندی‌های مختلف وب‌سایت تکنولایف شده و از میان دسته‌بندی‌های نمایش داده شده دسته‌بندی مورد نظر خود را انتخاب کنید و از میان صدها کالایی که به نمایش گذاشته می‌شود کالاهای مدنظر خود را برای خرید و ثبت سفارش انتخاب نمایید.

در مرحله بعد با کلیک بر روی گزینه رفتن به سبد سفارش لازم است تا مراحل اولیه نهایی کردن سفارش مانند ثبت آدرس و مشخصات جهت ارسال را کامل کنید و در مرحله آخر بعد از وارد کردن کد تخفیف تکنولایف و یا انتخاب گزینه خرید اقساطی تکنولایف می‌توانید هزینه سفارش را پرداخت نمایید تا سفارش شما تکمیل شود و حالا تنها باید منتظر بمانید تا سفارش شما درب منزل ارسال شود.

دفتر مرکزی و شعب تکنولایف

دفتر مرکزی فروشگاه اینترنتی تکنولایف واقع در تهران، خیابان مطهری، قبل از سهروردی، پلاک ۱۰۰ می‌باشد و کاربران می‌توانند جهت رفع مشکلات و پیگیری‌های خود به این آدرس مراجعه نمایند.

در ادامه آدرس برخی از شعب منتخب فروشگاه اینترنتی تکنولایف نیز برای شما عزیزان آورده شده است:

شعبه ۱:  بازار موبایل ایران ۱ – عرضه موبایل و لوازم جانبی

آدرس: تهران، خیابان حافظ، پایین‌تر از خیابان جمهوری، بازار موبایل ایران ۱، طبقه همکف، فروشگاه تکنولایف

شعبه ۲: مجتمع تجاری کوروش – عرضه موبایل و لوازم جانبی

آدرس: تهران، اتوبان ستاری، مرکز تجاری کوروش مال، فروشگاه تکنولایف

شعبه ۳: مجتمع تجاری عرش آجودانیه – عرضه موبایل و لوازم جانبی

آدرس: تهران، آجودانیه، مجتمع تجاری و تفریحی عرش آجودانیه، فروشگاه تکنولایف

شعبه ۴: مجتمع تجاری اپال – عرضه موبایل و لوازم جانبی

آدرس: تهران، شهرک غرب، میدان کتاب، بلوار کوهستان، مرکز تجاری اپال، طبقه هفتم واحد 706، فروشگاه تکنولایف

شعبه ۵: بازار موبایل ایران ۲ – عرضه موبایل، لوازم جانبی و لوازم خانگی

آدرس:  تهران، یافت آباد، بازار موبایل ایران ۲، طبقه همکف، فروشگاه تکنولایف

جمع‌بندی

در این مقاله به معرفی فروشگاه اینترنتی تکنولایف پرداختیم؛ همان‌ طور که در بالا به آن اشاره شد فروشگاه اینترنتی تکنولایف یکی از فروشگاه‌های آنلاین محبوب و مورد اعتماد کاربران در زمینه ارائه خدمات مربوط به لوازم الکترونیکی می‌باشد.

قیمت روز گوشی تکنولایف همچنین تنوع گسترده محصولات موجود در وب‌سایت تکنولایف و حضور انواع برندها مانند تکنولایف سامسونگ، تکنولایف شیائومی و تکنولایف هواوی باعث شده است تا کاربران این وب‌سایت را به‌عنوان یکی از وب‌سایت‌های مرجع انتخاب کنند و خدمات مورد نیاز خود را از این مجموعه درخواست نمایند.

امیدواریم مطالب گفته‌ شده در این مقاله مورد پسند شما عزیزان واقع‌ شده باشد. از این که تا پایان این متن همراه ما بودید از شما صمیمانه سپاس‌گزاریم.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *