0

معرفی بازرگام | bazargam

معرفی بازرگام | bazargam

معرفی بازرگام و شناخت این پلتفرم بسیار کاربردی، به‌شدت ضروری است و به همین دلیل هم قصد داریم که در مقاله امروز به آن بپردازیم. اگر شما هم هنوز با این پلتفرم، تاریخچه بازرگام، شهرهای تحت پوشش و نقاط قوت و ضعف بازرگام آشنا نیستید یا تجربه کار با بازرگام را ندارید، امروز فرصت خوبی برای یادگیری از طریق مقاله ماست. به‌علاوه، ما همه چیز را درباره وبلاگ بازرگام هم به شما می‌گوییم تا به‌راحتی بتوانید برای خرید در آن اقدام کنید. در آخر هم، موپُن، بهترین کد تخفیف بازرگام را در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهد تا از ارزان‌ترین قیمت‌ها برای خرید روزانه خود بهره‌مند شوید.

اما چرا باید بازرگام را بشناسید؟ محصولاتی همچون مرغ، گوشت، تخم مرغ، شیر و غیره، از اقلام ضروری زندگی هر فردی است. شاید شما بتوانید از خرید لباس، وسایل منزل یا لوازم آرایشی بهداشتی چشم‌پوشی کنید، اما هرگز نمی‌توانید چنین اقلام ضروری و مهمی را نخرید؛ چرا که جز مایحتاج ضروری زندگی به‌شمار می‌روند. البته قطعا خود شما با ضرورت خرید چنین اقلامی آشنایی دارید. حالا نقش بازرگام در این میان آن است که بهترین مکان را برای خرید چنین اقلامی به شما ارائه ‌دهد و شما بدون کوچک‌ترین دردسری، هرآنچه را نیاز داشته باشید خریداری کنید. در ادامه همه چیز را درباره این پلتفرم ضروری به شما می‌گوییم.

معرفی بازرگام؛ خرید اقلام ضروری در سریع‌ترین زمان ممکن!

سایت بازرگام، همچون فروشگاهی آنلاین برای خرید تمامی اقلام و مواد ضروری به وجود آمده است. البته نقش این فروشگاه، بسیار گسترده‌تر از این‌ها است و از همین رو با بسیاری از فروشگاه‌های دیگر فرق دارد. در وهله اول، بازرگام به وجود آمده است تا بازار را تنظیم کند. تنظیم بازار هم چیزی جز کنترل قیمت مواد نیست. البته اگر بخواهیم دقیق‌تر بگوییم، کنترل قیمت توزیع مواد مورد نیاز خانواده. در حقیقت دولت تا آنجایی در کنترل قیمت مواد غذایی دست دارد که خام باشند و یا به‌تازگی از کارخانه در آمده باشد.

پس از بیرون آمدن آن‌ها از کارخانه و رسیدن به دست فروشندگان و صاحبین فروشگاه‌ها، گاهی کنترل قیمت‌های توزیع مواد، سخت و از نظارت خارج می‌شود. یکی از دلایل به وجود آمدن بازرگام نیز همین است. این پلتفرم به وجود آمده است تا قیمت توزیع اقلام ضروری همچون تخم مرغ، مرغ و… را کنترل کند. دیگر دلیل مهم به وجود آمدن این پلتفرم که باید در معرفی بازرگام به آن اشاره کنیم، جلوگیری از تشکیل خطوط صف طولانی مردم و صف بستن آن‌ها در مقابل اماکن عمومی توزیع برای به‌دست آوردن مواد غذایی است که در انجام آن هم موفق عمل می‌کند.

علاوه بر تمام مزایای گفته شده، بازرگام واسطه‌های توزیع را هم از میان بر می‌دارد که همین نبود واسطه‌ها، خود به مزایای بسیار بیشتری می‌انجامد. بخش متغیری از قیمتی که برای یک کالا می‌پردازید، همان طور که قبلا هم گفتیم، شاید هیچ ارتباطی با خود آن ندارد و بیشتر به پرداختن حق‌الزحمه واسطه بر می‌گردد. پس با نبود واسطه، هزینه‌ها و زحمات اضافی هم تا حد زیادی از میان برداشته می‌شود. البته این تنها مزیت بازرگام نیست. در این بخش به‌طور کلی و خلاصه‌وار به بخشی از مزایای همکاری با بازرگام پرداختیم. با ما باشید تا در ادامه بیشتر شما را با این پلتفرم کاربردی آشنا کنیم.

معرفی بازرگام و اهمیت آن

شهرهای تحت پوشش بازرگام

شاید برای شما هم سوال باشد که پلتفرمی با چنین ویژگی‌های کاربردی، در دسترس کدام شهرهای ایران قرار دارد و کدام مناطق می‌توانند از این امکانات بهره ببرند؟ باید از این نظر به شما اطمینان خاطر دهیم که هیچ محدودیتی از نظر شهرهای تحت پوشش بازرگام وجود ندارد. این بدان معناست که تمامی شهرها می‌توانند با رفتن به سایت بازرگام از امکانات آن بهره‌مند شوند. نکته مهم دیگری که در معرفی بازرگام وجود دارد، نحوه دستیابی به وبلاگ بازرگام است.

باید گفت که شما می‌توانید به‌راحتی با جستجوی سایت بازرگام به‌همراه پسوند مکان زندگی خود، به سایت مخصوص محل زندگیتان دسترسی پیدا کنید. در حقیقت، شما از هرکجای ایران که باشید می‌توانید با وارد کردن نام استان یا شهر خود به‌همراه سایت بازرگام، پلتفرم مخصوص شهر خود را پیدا کنید. و با مراجعه به آن و سفارش اقلام مورد نظر خود، یک شبانه‌روز یا 24 ساعت بعد تمامی سفارشات خود را دریافت نمایید. گرچه که این عمل از طریق سایت اصلی بازرگام هم امکان‌پذیر است، اما با اقدام از طریق سایت مخصوص هر منطقه، می‌توانید بهتر و راحت‌تر خدمات مربوطه را دریافت کنید.

در حال حاضر سایت مخصوص بازرگام برای این استان‌ها در دسترس و فعال است: تهران، البرز، مشهد، شیراز، یزد، اصفهان، کرمان، رشت و… . البته همان‌طور که گفتیم، سایر نقاط ایران هم می‌توانند به‌راحتی با سر زدن به سایت اصلی بازرگام، از خدمات آن بهره‌مند شوند. از طرف دیگر، نکته مهم‌تر در معرفی بازرگام آن است که به‌زودی سامانه مخصوص تمامی استان‌های دیگر هم به راه می‌افتد تا تمامی مردم عزیز ایران بتوانند به‌صورت یکسان از امکانات فوق‌العاده بازرگام بهره‌مند شوند. اما برویم به سراغ بررسی دقیق‌تر نقاط ضعف و قوت بازرگام.

شهرهای تحت پوشش بازرگام

نقاط ضعف و قوت بازرگام چیست؟

یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که باید در معرفی هر کسب‌و‌کار و پلتفرمی بررسی کرد، نقاط ضعف و قوت آن است. گرچه که پیش‌تر به‌صورت خلاصه‌وار به مزایا و کاربردهای کلی این برنامه پرداختیم، اما وقت آن است که نگاه دقیق‌تری هم به ویژگی‌های مثبت و هم منفی این پلتفرم بیاندازیم.

نقاط قوت بازرگام

دسترسی از طریق تمام نقاط

یکی از مهم‌ترین نقاط قوت بازرگام آن است که پلتفرمی آنلاین بوده و برای تمام نقاط کشور به‌صورت یکسان کار می‌کند. همان‌طور که در بخش پیشین هم به این موضوع پرداختیم، شاید وجود سامانه مخصوص برای هر استان، کمی میان برخی استان‌ها با سایر استان‌های دیگر تمایز ایجاد کند، اما به‌طور کلی تمام ایران می‌تواند به‌صورت یکسان از خدمات پایه این پلتفرم برخوردار باشد. از طرف دیگر، این موضوع که بازرگام یک پلتفرم مجازی و آنلاین است، آن را بیشتر در دسترس قرار می‌دهد. بدین ترتیب شما با یک کلیک ساده از هرکجایی که باشید می‌توانید اقلام ضروری و مورد نیاز خود را به‌دست آورید.

دریافت سفارشات در عرض 24 ساعت

یکی دیگر از مهم‌ترین مزیت‌های این پلتفرم که باید در معرفی بازرگام به آن اشاره کنیم، امکان دریافت سریع هرگونه از سفارشات است. گاهی برخی از فروشگاه‌های آنلاین با آنکه محصولات بسیار خوبی را هم به شما عرضه می‌کنند، اما ممکن است تا هفته‌ها طول بکشد که آن را به‌دست شما برسانند. این در حالی است که پلتفرم بازرگام هرگونه سفارشات شما را در عرض یک شبانه‌روز به شما تحویل می‌دهد. پس شما می‌توانید با آن در سریع‌ترین زمان ممکن، تمامی اقلام مد نظرخود را دریافت نمایید.

تنوع محصولی

در ابتدا این فروشگاه تنها از مرغ و تخم‌مرغ با قیمت مصوبه بازار برخوردار بود. با اینکه شاید این دو قلم جنس از مابقی اجناس استفاده بیشتری داشته باشد، اما باز هم تنوع زیادی در دست نبود و نمی‌توانستید هرآنچه را که می‌خواهید تهیه کنید. در حال حاضر این مشکل هم تا حدودی برطرف گردیده است. حالا شما نه‌تنها می‌توانید مرغ و تخم‌مرغ خود را از این فروشگاه فوق‌العاده خریداری کنید، بلکه به اقلام دیگری از جمله روغن، شکر، برنج و میوه هم با قیمت تعیین‌شده از سوی بازار، دسترسی دارید. نکته مثبت ماجرا در این بخش از معرفی بازرگام آن است که این اجناس از اجناسی محسوب می‌شوند که تمام مدت به آن‌ها نیاز داریم.

ارسال کاملا رایگان

امروزه کمتر فروشگاهی را پیدا می‌کنید که برای ارائه کوچک‌ترین خدمت به شما، هیچ پولی دریافت نکند. یکی از بخش‌هایی که فروشگاه‌های آنلاین بر روی آن از شما سود دریافت می‌کنند، بخش ارسال است. اگر نخواهیم اسم آن را سود بگذاریم هم، فروشگاه محصول شما را ارسال می‌کند و دقیقا پول ارسال آن را از شما می‌گیرد. این در حالی است که برای خرید از بازرگام، نیازی نیست که هیچ هزینه ارسالی را بپردازید. همین امر هم بازرگام را از سایر پلتفرم‌ها و فروشگاه‌های آنلاین دیگر متمایز می‌کند.

از میان برداشتن واسطه

علاوه‌بر رایگان بودن هزینه ارسال، هیچ واسطه‌ای هم در میان شما و کالای خریداری‌شده در بازرگام وجود ندارد! همان طور که پیش‌تر هم به این مزیت اشاره کردیم، بازرگام واسطه‌ها را از میان برداشته است و هیچ هزینه اضافه‌ای را بر روی کالاها از شما دریافت نمی‌کند. به همین ترتیب شما برای یک کالا فقط و فقط به اندازه قیمت همان کالا پول می‌پردازید و ملزم به پرداخت هیچ هزینه اضافه‌ای برای توزیع آن نیستید.

نقاط ضعف بازرگام

مشکلات سایت

یکی از مشکلات اساسی این پلتفرم که باید در معرفی بازرگام به آن بپردازیم، خطاهای سایت آن است. گاهی ممکن است در هنگام جستجو در سایت بازرگام و یا استفاده از آن با مشکلاتی روبه‌رو شوید. همین امر می‌تواند برخی از مشتریان را از خرید منصرف کند.

کالاهای محدود

پیش‌تر کالاهای موجود در بازرگام را خدمت شما معرفی کردیم. شاید اقلام موجود از مهم‌ترین و اساسی‌ترین اقلام موردنیاز در منزل باشند، اما به‌هرحال تعداد آن‌ها محدود است. همین نکته یکی از نقاط ضعف بازرگام به‌حساب می‌آید چرا که شاید نتوانید تمام آنچه را که نیاز دارید به‌صورت یک‌جا پیدا کنید. به‌هرحال این فروشگاه امکان گسترش را به‌راحتی دارد و شاید در آینده نزدیک، به محصولات خود بیافزاید.

نقاط ضعف و قوت بازرگام چیست؟

اطلاعات تماس بازرگام

شما می‌توانید با رفتن به سایت بازرگام تمامی اطلاعات آن را به‌دست آورید. از اطلاعات مهم در آن صفحع، اطلاعات تماس بازرگام و شبکه های اجتماعی بازرگام بوده که تمامی آن‌ها در سایت و وبلاگ، برای شما به درستی قرار داده شده است.

اینستاگرام بازرگام

بازرگام از شبکه اینستاگرامی به نام bazargam.ir نیز بهره‌مند است که می‌توانید به آن سر بزنید و از محتوای جذاب آن لذت ببرید.

شماره تماس بازرگام

در صورتی که به استفاده از شبکه‌های اجتماعی تمایلی ندارید، می‌توانید از طریق شماره 021-2418 نیز با این فروشگاه آنلاین تماس بگیرید.

کانال تلگرامی بازرگام

آدرس کانال تلگرامی بازرگام هم https://t.me/bazargam است. بر روی این لینک کلیک نمایید و با فیلترشکن وارد آن شوید.

سایر شبکه‌های اجتماعی بازرگام

باید در معرفی بازرگام به شما بگوییم که این فروشگاه آنلاین از شبکه‌های اجتماعی دیگری هم برخوردار است:

کد تخفیف بازرگام!

حالا که با پلتفرم کاربردی بازرگام آشنا شدید، قطعا تمایل به استفاده از مزایای فوق‌العاده آن را دارید. در این بخش باید به شما بگوییم که علاوه‌بر تمامی مزایای گفته‌ شده، شما می‌توانید برای خرید از بازرگام از کد تخفیف آن هم بهره‌مند شوید! موپُن، بهترین کدهای تخفیف پلتفرم‌های آنلاین را در اختیار شما قرار می‌دهد تا بتوانید به‌همراه هزاران مزیت دیگر، از ارزان‌ترین قیمت‌ها نیز بهره‌مند شوید.

جمع‌بندی

معرفی بازرگام موضوعی بود که در مقاله امروز به آن پرداختیم و یکی از برترین فروشگاه‌های آنلاین برای خرید اقلام ضروری را به شما عزیزان معرفی کردیم. اگر شما هم به‌دنبال مکانی مناسب برای خرید انواع اقلام مورد نیاز منزل خود هستید، بازرگام می‌تواند بهترین خدمات را در این زمینه به شما ارائه دهد. اگر هنوز با این پلتفرم کاربردی آشنا نیستید، می‌توانید از مقاله امروز ما استفاده کنید تا ضمن آشنایی با بازرگام، از کد تخفیف آن هم بهره ببرید!

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *