1

معرفی و مقایسه بهترین سایت ها و صرافی های ارز دیجیتال ایرانی + جدول

معرفی و مقایسه بهترین سایت ها و صرافی های ارز دیجیتال ایرانی + جدول

چند سالی است که ارز دیجیتال پای خود را به دنیای تکنولوژی باز کرده است. به دنبال این پیشرفت، بسیاری از افراد (از جمله تعداد زیادی از کاربران ایرانی) و شرکت‌ها رو به سرمایه‌گذاری در بازار بزرگ ارزهای دیجیتال آورده‌اند. با وجود پتانسیل بالای این بازار سرمایه‌گذاری، کاربران ایرانی با مشکلاتی مانند متصل نبودن سیستم بانکی و پولی ایران به سیستم بانکی جهانی، امکان پرداخت با ارز ریال، مسدود بودن بیشتر صرافی‌های ارز دیجیتال بین المللی در ایران و… رو به رو شده‌اند.

 به همین دلیل و به دنبال رفع این مشکل، در ایران صرافی‌های ارز دیجیتال پدید آمده‌اند تا هموطنان عزیز نیز بتوانند با ارز ریال یا تومان این نوع از ارزهای مجازی یا دیجیتال را خرید و فروش کنند. اما از کجا میتوان فهمید که کدام یک از صرافی‌های ایرانی دارای اعتبار و شهرت بالاتری در میان ایرانیان هستند و امکانات و خدمات بهتری را شامل می‌شود، خودش یک سؤال بزرگ است. در این مقاله به این سؤال بزرگ و مهم پاسخ خواهیم داد. می‌توانید برای دریافت کدهای تخفیف ارز دیجیتال کلیک کنید.

ویژگی‌هایی که یک صرافی ارز دیجیتال خوب یا عالی دارد

با توجه به تازه بودن و به بلوغ نرسیدن این بازار سرمایه‌گذاری، بسیاری نکات است که قبل از بررسی و معرفی یک صرافی خوب باید در نظر گرفت. به همین منظور در ادامه به نکاتی که باید در این بررسی در نظر بگیریم اشاره خواهیم کرد. همچنین به طور خلاصه اصطلاحات تخصصی‌ای که یک سرمایه‌گذار قبل سرمایه‌گذاری باید بداند را توضیح خواهیم داد.

  1. کارمزد مناسب

طبیعتاً در هر بازار سرمایه‌گذاری، کارگزار یا صرافی‌ای که خدمات انتقال سرمایه، ارز، سهام یا هر چیز دیگری را انجام می‌دهد، کارمزدی را برای خود در نظر می‌گیرد. صرافی‌های ارز دیجیتال نیز از این امر مستثنی نبوده و برای انجام عملیات‌های انتقال ارز، کارمزدی را از دو طرف معامله دریافت می‌کنند.

 بدیهی است که هر چه کارمزد یک صرافی پایین‌تر باشد، آن صرافی یا سامانه ارائه دهنده خدمات حوزه ارز دیجیتال می‌تواند انتخاب بهتری برای ما باشد.

  1. حجم معاملات بالا

حجم معاملات بالای یک صرافی یا حتی یک کارگزار بازار سرمایه، نشان دهنده این است که معاملات فعال بیشتری در آن صرافی یا کارگزاری صورت می‌گیرد. از این موضوع می‌توان این برداشت را داشت که صرافی دیجیتالی که حجم معاملات بالاتری دارد، معاملات بیشتری یا با ارزش بالاتری در آن صورت گرفته و در صورت نیاز به خرید و فروش ارز دیجیتال، می‌توانیم در کمترین زمان سرمایه را که می‌خواهیم را بفروشیم یا خریداری کنیم. همچنین تعداد بیشتر کاربران یک صرافی دیجیتال می‌تواند نشانه اعتبار بیشتر آن صرافی نیز باشد.

  1. تعداد بالای ارزهای دیجیتال ساپورت شده

با توجه به نوع بازار ارزهای دیجیتال، همه روزه تعداد زیادی ارز جدید به این بازار اضافه می‌شود. همچنین به دلیل نوسانات بالای ارزش ارزهای دیجیتال جدید، امکان سرمایه‌گذاری با سودهای خوب نیز وجود دارد. بنابراین صرافی‌های ارز دیجیتال عالی باید بیشتر ارزهای دیجیتال موجود را پشتیبانی کنند تا همه بتوانند در هر ارز دیجیتالی که می‌خواهند سرمایه‌گذاری کنند.

مانند مورد قبل نیز تعداد بالای ارزهای دیجیتال پشتیبانی شده می‌تواند نشان دهنده این باشد که صرافی مورد نظر، در این زمینه فعال بوده و از اعتبار بیشتری برخوردار است.

  1. تعداد بالایی از شبکه‌های بلاکچین

اگر به طور خلاصه و اجمالی بخواهیم در این مورد صحبت کنیم لازم است بگوییم که شما برای انتقال ارز دیجیتالی که دارید، باید به این نکته توجه کنید که ارز دیجیتالی که دارید در کدام شبکه بلاک چین قرار دارد. با توجه به پشتیبانی شبکه‌های مختلف از ارزهای دیجیتال متفاوت، ممکن است مجبور به استفاده از شبکه خاصی برای خرید و فروش ارز دیجیتال خود باشید. به همین منظور یک صرافی خوب، بیشتر شبکه‌های بلاک چین را پشتیبانی می‌کند تا همه کاربران بتوانند سرمایه خود را در این صرافی منتقل کند.

علاوه بر این به این نکته هم توجه کنید که کارمزدهای شبکه‌های انتقال ارز دیجیتال متفاوت است و در حین انتقال ارز خود، حواستان باید به کارمزد شبکه‌ها باشد تا با انتخاب شبکه مناسب، کارمزد کمتری را پرداخت کنید.

  1. تعداد پیر (جفت ارز) قابل معامله

در بازار سرمایه ارز دیجیتال که نوسانات بالایی دارد، این امکان وجود دارد که در مواقعی نیاز باشد تا ارزهای دیجیتال را به هم تبدیل کرد. بگذارید این موضوع را با یک مثال ساده به شما توضیح دهم:

فرض کنید که شما ریال پرداخت کرده‌اید و بیت کوین خریده‌اید؛ در حال حاضر به دلیل نوسانات بیت کوین نیاز دارید تا در سریعترین زمان ممکن آن را به عرض دیگری که پایدار است یا به اصطلاح استیبل است تبدیل کنید. (مانند تتر) در این زمان صرافی مورد نظر شما باید این امکان را داشته باشد تا ارز اولیه یا همان بیت کوین را به ارز دیگری تبدیل کند.

جفت ارزی ای که مثال زدم معمولاً همه صرافی‌ها پشتیبانی می‌کنند اما در مواقع نیاز است تا ارزهای خاصی را نیز به هم تبدیل کرد. صرافی‌های ارز دیجیتال معتبر همگی امکان انتقال تعداد زیادی از ارزهای دیجیتال را به هم (جفت ارزها) را پشتیبانی می‌کنند.

  1. حداقل مبلغ واریز / برداشت

این مورد شاید نکته خیلی مهم نباشد اما برای کسانی که می‌خواهند با حداقل سرمایه وارد این بازار شوند، میزان مبلغ حداقلی واریزی یا برداشت شاید مسئله حائز اهمیتی باشد.

حداقل میزان واریز و برداشت همانطور که از اسم آن مشخص است، حداقل میزان رمز ارزی است که برای انجام معامله باید خریداری یا فروخته شود.

  1. داشتن امکان ثبت سفارشات آنی و سریع

اگر با بازار بورس آشنا باشید می‌دانید که بورس یک بازار معامله سرمایه است. بازار ارز دیجیتال نیز نیاز به دو طرف دارد تا معامله انجام گیرد. بنابراین زمانی که شما می‌خواهید ارز دیجیتالی را بفروشید یا ارز جدید را خریداری کنید، باید کس دیگری در طرف دوم معامله باشد که عمل متقابل شما را انجام دهد.

اما زمانی است که به دلیل نوسانات لحظه‌ای و یا ناگهانی، این امکان وجود دارد تا سرمایه که دارید را در زمان کمی از دست بدهید. برای جلوگیری از این اتفاق، در صرافی‌های رمز ارز معتبر و خوب این امکان فراهم شده است تا به صورت لحظه‌ای بتوانید ارز دیجیتالی که دارید را بفروشید یا ارز دیگری را خریداری کنید.

  1. امنیت

امنیت در فضای ارز دیجیتال که یک شبکه مجازی یا سایبری است، بسیار حائز اهمیت می‌باشد. چراکه بسیاری از کلاهبرداری‌ها ممکن است در این حوزه اتفاق بیافتد. همچنین ممکن است شما عزیزان مورد حمله هک قرار بگیرید و سرمایه که دارید را به راحتی از دست بدهید. بدین منظور صرافی‌های ارز دیجیتال معتبر و با امنیت بالا، دارای سیستم‌های امنیتی بسیار قوی و احراز هویتی چندگانه می‌باشند تا امنیت کاربران خود را تضمین کنند.

  1. سابقه فعالیت و پشتوانه مالی

ارزهای دیجیتال مانند پول و ارزهای واقعی هستند؛ بنابراین صرافی‌هایی که برای انتقال این نوع از رمز ارزها استفاده می‌کنیم باید دارای اعتبار بالا و سابقه قابل قبولی در این زمینه باشند. هم چنین پشتوانه مالی قویِ یک صرافی نشان دهنده این است که آن صرافی دارای اعتبار بالاتری بوده و امکان کلاهبرداری آن نیز کمتر خواهد بود.

  1. پشتیبانی و خدمات مشتری

با توجه به تازه بودن فضای سرمایه‌گذاری ارزهای دیجیتال، ممکن است هنگام استفاده از وبسایت‌های صرافی این نوع از ارزها با چالش‌های مختلفی روبرو شویم. به همین جهت یک صرافی خوب و معتبر، دارای پشتیبانی خوبی نیز هست تا بتواند مشکلات پیش آمده کاربران خود را در کمترین زمان رفع و رجوع کند. همچنین به دلیل حساس بودن انتقال پول و ارزهای دیجیتال در سایت‌های صرافی‌ رمز ارزها، نیاز است تا خدمات و پشتیبانی آنها نیز با حساسیت و دقت بالایی انجام شود.

بهترین صرافی‌ها و سایت‌های ارائه دهنده خدمات ارز دیجیتال

حالا که می‌دانیم با چه دقت و حساسیتی باید یک صرافی ارز دیجیتال خوب را انتخاب کنیم، نوبت به این رسیده است تا به قولی که به شما دادیم عمل کنیم. در ادامه با ۱۱ تا از بهترین صرافی‌های ارز دیجیتال معتبر در ایران آشنا خواهیم شد.

نوبیتکس

مزایا و معایب نوبیتکس

نوبیتکس از سال ۱۳۹۶ فعالیت خود را در بازار رمز ارزهای دیجیتال در ایران آغاز کرد. نام نوبیتکس از ترکیب سه واژه “نو” به معنای جدید، “بیت کوین” (رمز ارز معروف) و”اکسچنج” به معنای مبادله تشکیل شده است. در حال حاضر نوبیتکس از بزرگترین و مشهورترین صرافی‌های ارز دیجیتال در ایران است که با هدف تامین امنیت و تسهیل فرآیند انتقال این نوع ارزها، به پیشرفت هر روزه خود ادامه می‌دهد و به کاربران خود خدمت رسانی می‌کند. با وارد کردن کدهای تخفیف نوبیتکس می‌توانید از تخفیف کارمزد معاملات در صرافی ارزهای مجازی نوبیتکس بهره‌مند شوید.

نکات مثبت نوبیتکس

  • ارائه خدمات و مطالب آموزشی در وبلاگ + راهنمای خرید ارز دیجیتال
  • رابط کاربری ساده و زیبا
  • نگهداری رمز ارز در کیف پول آفلاین به منظور جلوگیری از حمله سایبری
  • پشتیبانی و خدمات مشتریان خوب
  • پشتوانه مالی بسیار قوی
  • دارای سابقه ۴ ساله در حوزه صرافی رمز ارز
  • امکان استفاده آزمایشی از خدمات نوین به منظور تست و یادگیری سرمایه‌گذاری در حوزه رمز ارز
  • احراز هویت چندگانه و امنیت بالای کاربران
  • استفاده از سرورهای مستقر در ایران
  • ارزیابی امنیتی با حساسیت و دقت بسیار بالا
  • امکان خرید و فروش بسیاری از ارزهای دیجیتال جدید و قدیمی
  • وجود ۶۰۰ هزار کاربر فعال
  • بیش از 5.5 میلیون معامله انجام شده
  • امکان خرید و فروش سرمایه در اپلیکیشن تلفن هوشمند

نکات منفی نوبیتکس

  • مشکلات و محدودیت‌های خرید و فروش رمز ارز
  • مشکلات فنی در زمان افزایش معاملات
  • نداشتن نماد اعتماد الکترونیک

والکس

مزایا و معایب والکس

شرکت و صرافی والکس توسط نیروی جوان و دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف و دانشگاه تهران به وجود آمد. هدف این صرافی ارائه امکان خرید و فروش ارزهای دیجیتال در محیطی امن و عاری از سودجویان و کلاهبرداران است. با توجه به محدودیت‌های دسترسی به بازارهای جهانی، می‌توانید به راحتی با ارز ریالی به خرید و فروش رمز ارز در این صرافی بپردازید. در ضمن می‌توانید با دریافت کدهای تخفیف والکس از تخفیف بر روی معاملات خود از این سامانه بهره‌مند شوید.

نکات مثبت والکس

  • رابط کاربری زیبا و ساده
  • ارائه مطالب آموزشی مفید و بروز در وبلاگ اختصاصی والکس
  • پشتیبانی به صورت شبانه روزی و در هفت روز هفته
  • تا این زمان نزدیک به ۷ میلیون معامله انجام شده
  • بالای ۵۰۰ هزار کاربر
  • نگهداری اطلاعات و داده‌های کاربران در سخت افزارهای امن (Cold Storage)

نکات منفی والکس

  • نداشتن اپلیکیشن هوشمند تلفن همراه (در حال حاظر)
  • نداشتن امکانات و خدمات پیشرفته معامله‌ای
  • پشتیبانی نکردن از بعضی رمز ارزهای محبوب

اوکی اکسچنج

مزایا و معایب صرافی های ارز دیجیتال  اوکی اکسچنج

شرکت آماتیس فعالیت خود را در سال ۱۳۹۴ در زمینه ارائه و ایجاد استارتاپ‌هایی در جهت رفع نیاز کاربران به سیستم‌های مالی خارجی شروع کرد. این شرکت از سال ۱۳۹۷ وارد بازار رمز ارز و ارز دیجیتال شده و هدف آن، ارائه خدمات انتقال ارز و پول دیجیتال به ایرانیان عزیز است. از ویژگی‌های مثبت این صرافی می‌توان به امکان خرید و فروش رمز ارز در پلتفرم ساده و یا حرفه‌ای اشاره کرد. با وارد کردن کد تخفیف اوکی اکسچنج می‌توانید از تخفیف کارمزد معاملاتی بهره‌مند شوید.

نکات مثبت اوکی اکسچنج

  • رابط کاربری شیک و زیبا
  •  امکان استفاده از حالت شب یا تاریک
  • داشتن امکان انتخاب بین معامله در فضای ساده یا حرف‌ای
  • ارائه نرم‌افزارهای اپلیکیشن‌های مختلف مانند گوشی هوشمند و کامپیوتر شخصی
  • کارمزد کم نسبت به دیگر صرافی‌های ارز دیجیتال
  • احراز هویت دو مرحله‌ای
  • نگهداری دارایی کاربران به صورت سرد

نکات منفی اوکی اکسچنج

  • کمی پیچیده بودن پیدا کردن اطلاعات مورد نیاز در سایت

آبان تتر

مزایا و معایب صرافی های ارز دیجیتال آبان تتر

آبان تتر از دیگر صرافی‌های ارز دیجیتال است که در ایران فعال بوده و کاربران ایرانی می‌توانند با استفاده از این سامانه صرافی ارز دیجیتال، به معاملات حوزه رمز ارز بپردازند. با ثبت نام و وارد کردن کد تخفیف آبان تتر می‌توانید از تخفیف کارمزد معاملات بهره‌مند شوید.

نکات مثبت آبان تتر

  • امکان انتخاب این حالت تاریک و روشن
  • داشتن آدرس فیزیکی
  • ارائه خدمات حرفه‌ای تریدینگ و معامله

نکات منفی آبان تتر

  • نداشتن کیف پول اختصاصی
  •  نداشتن اپلیکیشن گوشی هوشمند
  • رابط کاربری بسیار نامناسب و قدیمی
  • نداشتن اطلاعات کافی درباره قوانین فروش
  • محدودیت خیلی زیاد امکانات و خدمات

رمزینکس

مزایا و معایب رمزینکس

رمزینکس صرافی دیجیتالی است که فعالیت خود را از سال ۱۳۹۷ آغاز کرده است. این صرافی توسط جمعی از دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه صنعتی شریف بنا نهاده شده و هدف آن ایجاد بستری امن برای انجام معاملات پیر تو پیر یا بدون واسطه در بازار ارزهای دیجیتال است.

با توجه به حجم معاملات بالا و تعداد کاربران زیاد این مجموعه می‌توانید اعتماد بیشتری را به این صرافی (نسبت به سایر صرافی‌های ارز دیجیتال که تعداد کاربران و حجم معاملات کمتری دارند) داشته باشید. با وارد کردن کد تخفیف رمزینکس، می‌توانید از تخفیف کارمزد تراکنش بهره‌مند شوید.

نکات مثبت رمزینکس

  • امکانات پیشرفته و نمودارهای تخصصی معامله یا تریدینگ
  • امنیت بسیار بالا
  • رابط کاربری ساده و زیبا
  • امکان انتخاب رابط کاربری بین حالت تاریک، شب و روشن
  • امکان استفاده از خدمات برای افراد مبتدی و حرفه‌ای
  • بیش از ۲۰ میلیون معامله انجام شده توسط بیش از از ۵۰۰ هزار کاربر
  • مبادلات انجام شده با حجمی بیش از 500.000.000.000.000
  • مطالب آموزشی در وبلاگ
  • داشتن آدرس فیزیکی و امکان مراجعه حضوری

نکات منفی رمزینکس

  • نداشتن توضیحات کامل در قوانین و شرایط خرید و فروش
  • گزارش پشتیبانی ضعیف از طرف کاربران

اکسکوینو

مزایا و معایب صرافی های ارز دیجیتال اکسکوینو

اکسکوینو یکی از شرکت‌های دانش بنیان است که فعالیت خود را از سال ۱۳۹۶ در زمینه شبکه بلاکچین و ارزهای دیجیتال شروع کرده است. این صرافی یکی از زیر مجموعه‌های هلدینگ ارنیکا است. تنوع بالای رمز ارزها و پشتیبانی از بسیاری شبکه‌های بلاک چین باعث شده است تا اکسکوینو به یکی از صرافی‌های ارز دیجیتال معتبر و مشهور ایرانی تبدیل شود. با وارد کردن کد تخفیف اکسکوینو، می‌توانید از تخفیف هزینه کارمزد هنگام خرید و فروش ارزهای دیجیتال بهره‌مند شوید.

نکات مثبت اکسکوینو

  • رابط کاربری شیک و بروز وبسایت و اپلیکیشن تلفن هوشمند
  • امنیت بالا و احراز هویت کاربران به منظور جلوگیری از پولشویی
  • سیستم کارمزد هوشمند
  • مطالب آموزشی مفید برای انجام معامله در وبلاگ
  • پشتیبانی شبانه روزی
  • امکان انجام معامله به صورت ساده و بدون پیچیدگی
  • اعتبار و شهرت بالا

نکات منفی اکسکوینو

  • نداشتن قسمت قوانین و مقررات خرید و فروش در صفحه اصلی وبسایت
  • نبود امکان استفاده از خدمات و امکانات پیشرفته تریدینگ

بیت پین

مزایا و معایب بیت پین

صرافی بیت پین که ساخته تیمی از دانشجویان دانشگاه شریف و سرمایه‌گذاران به نام حوزه فناوری است، از صرافی‌های ارز دیجیتال معروف است که هر کسی و با هر دانشی می‌تواند با استفاده از سایت یا اپلیکیشن بیت پین، شروع به معامله در بازار ارزهای دیجیتال آن کند. همچنین شما می‌توانید از امکانات پیشرفته تریدینگ و معامله این سامانه استفاده کنید. با ثبت نام و وارد کردن کد تخفیف بیت پین می‌توانید از تخفیف کارمزد معاملات خود در صرافی ارزهای دیجیتال بیت پین بهره‌مند شوید.

نکات مثبت بیت پین

  • رابط کاربری و تجربه کاربری عالی وبسایت و اپلیکیشن موبایل
  • امکان دریافت مطالب آموزشی و راهنمای معامله بازار ارز دیجیتال در آکادمی بیت پین
  • امکانات پیشرفته تریدینگ و معامله
  • امکان خرید آسان و بدون پیچیدگی
  • ارائه امکان مدیریت ریسک معامله و سرمایه‌گذاری
  • پشتیبانی ۲۴ ساعته
  • کارمزد مناسب
  • احراز هویت در کمترین زمان
  • توضیحات قوانین و مقررات معامله به صورت شفاف

نکات منفی بیت پین

  • مشکلات فنی در بارگذاری بعضی از صفحات وبسایت

تبدیل

مزایا و معایب تبدیل

تبدیل از صرافی‌های ارز دیجیتال معتبر ایرانی است که با هدف تسهیل فرآیند خرید و فروش رمز ارز تأسیس شده است. یکی از ویژگی‌های مثبت تبدیل این است که می‌توان مطالب آموزشی و راهنمای قدم به قدم معامله در بازار رمز ارز را از وبسایت مجموعه تبدیل دریافت کرد. با وارد کردن کد تخفیف تبدیل می‌توانید از تخفیف کارمزد برای معاملات خود بهره‌مند شوید.

نکات مثبت تبدیل

  • امکان دریافت مطالب آموزشی در آکادمی تبدیل
  • کیف پول اختصاصی
  • انواع بالای از انواع ارزهای دیجیتال قابل خرید یا فروش
  • نقل و انتقال رایگان ارز دیجیتال با صرافی بایننس
  • مشاوره رایگان
  • ابزارهای پیشرفته و حرفه‌ای معامله‌گری
  • نداشتن امکانات پیشرفته تریدینگ

نکات منفی تبدیل

  • نداشتن اطلاعات و قوانین کافی خرید و فروش
  • رابط کاربری کمی شلوغ

ارزجو

مزایا و معایب ارزجو

ارزجو یکی دیگر از صرافی‌های ارز دیجیتال معتبر و معروف ایرانی است که فعالیت خود را از سال ۱۳۹۶ در حوزه بلاک چین و ارز دیجیتال آغاز کرده است. امکان خرید و فروش شبانه روزی ارز دیجیتال، پشتیبانی از بسیاری از ارزهای دیجیتال و مطالب آموزشی مفید در آکادمی ارزجو باعث شده است تا این صرافی به یکی از پیشروان صنعت خود تبدیل شود. با وارد کردن کد تخفیف ارزجو، می‌توانید از تخفیف خرید و فروش انواع ارزهای دیجیتال بهره‌مند شوید. 

نکات مثبت ارزجو

  • امکان مطالعه مطالب آموزشی قبل از شروع به معامله
  • امکان استفاده از ولت اختصاصی ارزجو
  • امکان درخواست نصب و راه‌اندازی فارم ماینینگ
  • رابط کاربری زیبا و ساده سایت و اپلیکیشن موبایل
  • امکان خرید کیف پول فیزیکی (والت سخت‌افزاری) و امن از فروشگاه ارزجو
  • گارانتی ۲۴ ساعته کیف پول فیزیکی

نکات منفی ارزجو

  • کامل نبودن اطلاعات درباره قوانین خرید و فروش

بیت 24

مزایا و معایب بیت 24

بیت 24 یک صرافی ایرانی است که با هدف خرید و فروش ارزهای دیجیتال به صورت شبانه روزی به وجود آمده است. شما می‌توانید بدون نیاز به ارتباط با واسطه‌ها، رمز ارزی را که می‌خواهید در این صرافی دیجیتال خریداری کنید یا ارز دیجیتالی که دارید را به فروش برسانید. با وارد کردن کد تخفیف بیت 24 می‌توانید از تخفیف برای کارمزد تراکنش‌های خود در صرافی بیت 24 بهره‌مند شوید.

نکات مثبت بیت 24

  • انجام معاملات با سیستم تمام اتوماتیک و امن
  • رابط کاربری زیبا و کاربر پسند
  • ارائه مطالب آموزشی مفید و تخصصی
  • داشتن آدرس فیزیکی
  • انجام معامله در اپلیکیشن موبایل
  • احراز هویت و امنیت بالای کاربران

تترلند

مزایا و معایب صرافی های ارز دیجیتال تترلند

تترلند از سال 1397 با هدف ایجاد بستری امن برای مبادله جفت ارز “تتر / ریال” پایه‌گذاری شد. تتر در واقع رمز ارزی است که پشتوانه آن دلار آمریکا می‌باشد. بنابراین در انجام معاملات بیشتر از این ارز دیجیتال استفاده می‌شود؛ چراکه دارای نوسانی نزدیک به صفر است. تترلند با ایجاد امکان انتقال و تبدیل تومان و ریال به این ارز مجازی (و بلعکس)، به صورت تخصصی بر روی این ارز دیجیتال تمرکز دارد. با وارد کردن کد تخفیف تترلند می‌توانید از تخفیف کارمزد معاملات در صرافی ارزهای مجازی تترلند بهره‌مند شوید.

نکات مثبت تترلند

  • ارائه مطالب آموزشی در وبلاگ
  • رابط کاربری ساده و زیبا
  • قیمت مناسب تبدیل جفت ارز تتر / ریال
  • دارا بودن احراز هویت دو مرحله‌ای
  • امکان انجام معامله در اپلیکیشن تلفن هوشمند

نکات منفی تترلند

  • نداشتن امکان خرید و فروش ارزهای دیگر
  • نبود امکان معامله رمز ارز به صورت پیشرفته در مقایسه با صرافی‌های دیگر رقیب

سخن آخر

در این مقاله با تعداد زیادی از صرافی‌های رمز ارز معتبر و مشهور ایرانی آشنا شدیم. بنابراین دیگر نیازی نیست تا با گشت و گذار و جستجو در اینترنت، به دنبال یک صرافی خوب برای خرید و فروش رمز ارز یا همان ارز دیجیتال باشیم. البته به این نکته نیز توجه کنید که هیچ یک از این صرافی‌های ارز دیجیتال که معرفی و بررسی شد، دارای مجوز رسمی از بانک مرکزی ایران و یا ارگان دولتی دیگری نبوده و در حال حاضر قانونی برای فعالیت این نوع صرافی‌ها تصویب نشده است بنابراین همیشه مراقب سرمایه خود باشید.

همچنین نویسنده و وبسایت موپن هیچ مسئولیتی در قبال امنیت و اعتبار صرافی‌های معرفی شده و سرمایه شما ندارد و مطالب موجود با توجه به اطلاعات ارائه شده توسط سایت‌های معرفی و خود این صرافی‌ها جمع آوری شده‌اند.

در صورتی که نظر یا انتقادی دارید که به کامل‌تر شدن این مقاله کمک می‌کند، حتماً آن را با ما در میان بگذارید.

 موفق و پیروز باشید

جدول مقایسه بهترین صرافی های ارز دیجیتال و رمز ارز در ایران

نام فروشگاه کارمزد حجم معاملات ارزهای دیجیتال ساپورت شده تعداد شبکه‌های بلاکچین ساپورت شده تعداد پیر (جفت ارز) قابل معاملعه حداقل مبلغ واریز / برداشت (تومان) داشتن امکان ثبت سفارشات آنی و سریع امنیت سابقه فعالیت و پشتوانه مالی پشتیبانی و خدمات مشتری
نوبیتکس 0.2 ~ 0.35 (0.1 Maker ~ 0.15 Taker) 200 میلیارد 26 19 11 15.000 ~ 600.000.000 دارد عالی عالی عالی
والکس 0.2 ~ 0.4 (معاملات) بالا 18 * 18 100.000 ~ ندارد دارد عالی عالی عالی
اوکی اکسچنج 0.2 (معاملات) بالا بسیار بالا بالا بسیار بالا 10$ ~ 15.000.000 دارد عالی عالی عالی
آبان تتر بالا بالا بالا بالا دارد متوسط متوسط متوسط
رمزینکس 0.1 ~ 0.32 (معاملات) بسیار بالا بالا بالا بالا 100.000 ~ ندارد دارد عالی عالی متوسط
اکسکوینو 0.2 بالا 69 بالا 69 متفاوت دارد عالی عالی عالی
بیت پین 0.06 ~ 0.32 (معاملات) بالا 95 بالا 95 دارد عالی عالی عالی
تبدیل 0.15 ~ 0.4 (معاملات) بالا بالا بالا بالا عالی عالی عالی
ارزجو متفاوت بالا 199 بالا 199 عالی عالی عالی
بیت 24 0 بالا 204 بالا 204 500.000 ~ 5.000.000.000+ دارد عالی عالی عالی
تترلند مناسب خوب 1 1 1 50/100 USDT دارد عالی عالی عالی

سوالات متداول

ویژگی‌هایی که یک صرافی ارز دیجیتال خوب یا عالی دارد چیست؟

در ادامه به نکاتی که باید در این بررسی در نظر بگیریم اشاره خواهیم کرد. همچنین به طور خلاصه اصطلاحات تخصصی‌ای که یک سرمایه‌گذار قبل سرمایه‌گذاری باید بداند را توضیح خواهیم داد: کارمزد مناسب - حجم معاملات بالا - تعداد بالای ارزهای دیجیتال ساپورت شده - تعداد بالایی از شبکه‌های بلاکچین - تعداد پیر (جفت ارز) قابل معامله - حداقل مبلغ واریز / برداشت - داشتن امکان ثبت سفارشات آنی و سریع - امنیت سابقه فعالیت و پشتوانه مالی - پشتیبانی و خدمات مشتری

بهترین صرافی‌ها و سایت‌های ارائه دهنده خدمات ارز دیجیتال کدام‌ها هستند؟

نوبیتکس - والکس - اوکی اکسچنج - آبان تتر - رمزینکس - اکسکوینو - بیت پین - تبدیل - ارزجو - بیت 24 - تترلند

نظرات کاربران

Average
5 Based On 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. raya گفت:

    ممنون از اطلاعات مفیدتون
    من تقریبا با بیشتر این صرافیها کار کردم
    جدیدا هم با یک صرافی بنام صرافی پینگی اشنا شدم حدود دو ماهی هست که باهاش کار میکنم به شدت عالیه اصلا انقد پلتفرم خفنی دارن
    ممنون میشم شما که دیدگاهتون عمیق تر هست این صرافی را مورد بررسی قرار بدید