0

راهنمای خرید عینک آفتابی

راهنمای خرید عینک آفتابی

عینک آفتابی بخش مهمی از استایل است، اما برای محافظت از چشمان شما نیز مهم است. اگر می‌خواهید عینک آفتابی مناسب خود را پیدا کنید، ما با راهنمای خرید عینک آفتابی به شما کمک می‌کنیم تا بدانید در حین خرید به دنبال چه چیزی باشید، غیر از این که کدام سایه‌ها از نظر زیبایی شناختی، خود واقعی شما را نشان می‌دهند. ظاهر خوب مهم است، اما چیزهای بیشتری برای دانستن وجود دارد. انبوهی از موارد مختلف وجود دارد که باید هنگام انتخاب عینک آفتابی مناسب در نظر بگیرید. هر کدام از این موارد مزایای منحصر به فردی را ارائه می‌دهند و ارزش بررسی قبل از خرید را دارند. عینک آفتابی اساسا زندگی را آسان و راحت می‌کند. هنگامی که بیرون می‌روید از شما در برابر اشعه ماوراء بنفش خورشید محافظت می‌کند. اگر در یک روز آفتابی روشن و بدون هیچ‌گونه محافظتی در برابر اشعه‌های مضر خورشید بیرون بمانید، این موضوع می‌تواند به سطح چشم آسیب برساند و خطر ابتلا به بیماری‌های چشمی را افزایش دهد. پس عینک آفتابی یکی از وسایل واجب است. عینک آفتابی نه تنها لباس شما را تکمیل می‌کند، بلکه شما را در برابر خطرات نور خورشید محافظت می‌کند. چه به صورت آنلاین در حال خرید عینک آفتابی برای ست لباس خود باشید و چه در حال خرید عینک آفتابی ‌تجویز پزشک، باید چند نکته را در نظر داشته باشید که می‌تواند به تصمیم‌گیری شما کمک کند. در راهنمای خرید عینک آفتابی می‌خواهیم به شما کمک ‌کنیم عینک آفتابی را متناسب با فرم صورت و استایل خود انتخاب کنید. با ما همراه باشید و با استفاده از اطلاعات ضروری کارشناسان ما خرید عینک آفتابی خود را انجام دهید.

 

پارامترهای مهم در خرید عینک آفتابی

در این بخش از راهنمای خرید عینک آفتابی می‌خواهیم شما را با چند مورد که باید هنگام خرید عینک آفتابی در نظر بگیرید آشنا کنیم:

 

محافظت در برابر اشعه ماورا بنفش (UV)

عینک آفتابی باید 100 درصد چشمان شما را در برابر اشعه ماورا بنفش محافظت کند. لنزها همچنین باید طول موج UV تا 400 نانومتر را مسدود کنند. عینک آفتابی محافظ اشعه ماوراء بنفش که دارای خط و خش است باید تعویض یا تعمیر شود، زیرا آسیب به پوشش محافظ می‌تواند اشعه UV را وارد چشمان شما کند. حفاظت از اشعه ماوراء بنفش به ویژه برای کودکان و نوجوانان مهم است. فولر می‌گوید: چشم افراد زیر 18 سال بیشتر از بزرگسالان اشعه UV را جذب می‌کند. 80 درصد از قرار گرفتن در معرض اشعه ماوراء بنفش در طول زندگی قبل از 18 سالگی اتفاق می‌افتد.

اندازه عینک آفتابی

اندازه

فریم‌های بزرگ‌تر ناحیه بیشتری از صورت را می‌پوشانند، بنابراین محافظت بیشتری برای پوست و چشم‌ها ایجاد می‌کنند. عینک آفتابی با لنزهای پیچیده می‌تواند برای جلوگیری از اشعه‌هایی که از کناره‌ها می‌آیند مفید باشد. به گفته فولر، عینک‌های مناسب یکی از مهم‌ترین جنبه‌های انتخاب عینک آفتابی هستند. او می‌گوید: « عینک باید با صورت شما متناسب باشد. در حالت ایده‌آل، عینک‌های آفتابی باید تا حد ممکن نور را مسدود کنند.»

رنگ شیشه عینک آفتابی

رنگ

از آنجایی که پوشش محافظ UV شفاف است، لنزهای تیره‌تر لزوما مفیدتر از لنزهای روشن نیستند. با این حال، رنگ عینک می‌تواند برای تنظیمات خاص مناسب‌تر باشد. در حالی که عینک‌های خاکستری روشنایی کلی را بدون اعوجاج رنگ کاهش می‌دهند، لنزهای کهربایی در شرایطی با تنظیمات نور کم‍‌تر بهترین عملکرد را دارند و می‌توانند درک عمق را افزایش دهند.

کیفیت عینک آفتابی

کیفیت

عینک‌های آفتابی که هیچ‌گونه محافظتی در برابر اشعه ماوراء بنفش ندارند، در واقع می‌توانند چشم‌ها را آسیب‌پذیرتر کنند. لنزهای تیره بدون محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش نور مرئی را مسدود می‌کنند که باعث گشاد شدن مردمک‌ها می‌شود. بدون محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش، حتی اگر احساس می‌کنید که از خود محافظت می‌کنید، اشعه های مضر UV می‌توانند از طریق مردمک‌های گشاد شده وارد چشم شوند. فولر توضیح می‌دهد: «عینک‌های آفتابی پولاریزه بهترین محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش را ارائه می‌دهند و تمام اشعه‌های افقی UV را مسدود می‌کنند.»

عینکی را بگیرید که عبور نور را تا حد زیادی مسدود کند

عینکی را بگیرید که عبور نور را تا حد زیادی مسدود کند

عینک آفتابی به وضوح شخصیت یک فرد را نشان می‌دهد، اما عینک آفتابی باید عملکردی را که برای آن طراحی شده است انجام دهد. یک جفت عینک آفتابی خوب همیشه نور مرئی زیادی را مسدود می‌کند. یک عینک آفتابی استاندارد 75 تا 90 درصد نور مرئی را فیلتر می‌کند. به همین دلیل، قبل از خرید یک عینک آفتابی، باید بررسی کنید که آیا نور کافی را مسدود می‌کند یا خیر. یک راه ساده و آسان برای آزمایش این که آیا عینک آفتابی نور کافی را مسدود می‌کند یا خیر، امتحان کردن آن‌ها در مقابل آینه است. اگر می‌توانید چشمان خود را در آینه پشت لنز ببینید، باید بدانید که عینک شما به اندازه کافی تیره نیست. بنابراین، عینک دیگری را انتخاب کنید که لنزها به اندازه کافی تیره باشند.

 

قیمت نشان‌دهنده کیفیت نیست

هر زمان که برای خرید عینک آفتابی برای خود یا دوستتان می‌روید، به خاطر داشته باشید که قیمت بالا لزوماً کیفیت خوب را تضمین نمی‌کند. به همین دلیل است که هرگز نباید هزینه را به عنوان عاملی برای انتخاب و استفاده از عینک آفتابی در نظر بگیرید. پیش از همه چیز، شما باید به دنبال محافظت، سبکی و راحتی باشید. بنابراین، به دنبال یک جفت عینک آفتابی باشید که بدون در نظر گرفتن هزینه، این ویژگی‌ها را فراهم می‌کند.

عینک آفتابی متناسب با شخصیت خود

عینک آفتابی متناسب با شخصیت خود انتخاب کنید

عینک‌های آفتابی در سبک‌ها و تنوع‌های زیادی وجود دارند. گاهی اوقات، انتخاب بهترین گزینه ممکن برای چشمان شما بسیار گیج‌کننده می‌شود. بنابراین توصیه می‌شود به سراغ عینکی بروید که برای شما مفید باشد. در واقع، شما می‌توانید چندین سایه برای رویدادهای مختلف داشته باشید. اما اگر توانایی پرداخت آن را ندارید، می‌توانید به دنبال بهترین راه حل ممکن که بیشتر اوقات برای شما مناسب است بروید.

 

بهترین سایت‌های خرید عینک آفتابی

در این قسمت از راهنمای خرید عینک آفتابی می‌خواهیم بهترین سایت‌های خرید عینک را معرفی کنیم. درست است که تمرکز این فروشگاه‌های آنلاین تنها فروش عینک آفتابی نمی‌باشد اما در این زمینه بسیار قوی عمل می‌کنند.

راهنمای خرید عینک آفتابی - فروشگاه اینترنتی شیکسون

فروشگاه اینترنتی شیکسون

فروشگاه اینترنتی شیکسون، یکی از اولین سایت‌های تخصصی مد و خرید آنلاین مانتو، لباس و زیورآلات در ایران است. این فروشگاه جدیدترین کالاهای مد روز را ارائه می‌دهد که امکان مشاهده و مقایسه محصولات و ست کردن پوشاک و زیورآلات از مزیت‌های این فروشگاه آنلاین است. اطلاعات کا محصولاتی که در سایت قرار دارد دقیق و کاملا واقعی و بدون بزرگ‌نمایی می‌باشد. شیکسون با ارائه محصولات برندهای معتبر دنیا و با قیمت‌های متنوع، سعی در تامین خواسته‌های اقشار مختلف جامعه و گروه‌های متفاوت سنی، شغلی و درآمدی دارد.

شما می‌توانید برای خرید از این فروشگاه، از کد تخفیف شیکسون استفاده کنید. برای مطالعه نحوه استفاده از کد تخفیف شیکسون کلیک کنید.

راهنمای خرید عینک آفتابی - فروشگاه اینترنتی مدیسه

فروشگاه اینترنتی مدیسه

فروشگاه اینترنتی مدیسه، فعالیت خود را از سال 1394 آغاز کرد و در حال حاضر فروشگاهی چندمنظوره است. این فروشگاه، طیف وسیعی از محصولات در دسته‌بندی‌های مختلف را با قیمت‌های منصفانه به مشتریان عرضه می‌کند. فروشگاه اینترنتی مدیسه با رویکرد خلق تجربه خرید اینترنتی آسان و به‌صرفه بر پایه سه اصل، روش‌های پرداخت متنوع، 7 روز ضمانت بازگشت کالا و تضمین اصل بودن کالا نه ‌تنها نیاز مشتریان در زمینه‌های مختلف را برآورده می‌کند، بلکه بر اساس تحقق شعار خود به ‌عنوان دوست خوش‌سلیقه با تولید محتوای تخصصی در حوزه مد و فشن و سبک زندگی به یکی از مراجع معتبر در این زمینه تبدیل شده است.

 

شما می‌توانید برای خرید از این فروشگاه، از کد تخفیف مدیسه استفاده کنید. برای مطالعه نحوه استفاده از کد تخفیف مدیسه کلیک کنید.

راهنمای خرید عینک آفتابی - فروشگاه اینترنتی تگ‌موند

فروشگاه اینترنتی تگ‌موند

تگ‌موند به عنوان یکی از بزرگترین فروشگاه‌های اینترنتی مد و پوشاک ایران، ضمن تضمین اصالت تمامی کالاها، به شما اطمینان می‌دهد با قیمتی مناسب، محصولی اصل از برترین برندهای جهان را در اختیار شما قرار دهد. تگ‌موند با در نظر گرفتن آسایش خاطر و اطمینان از رضایت مشتری، شرایط برای تجربه‌ی یک خرید لذت‌بخش را فراهم می‌آورد. تگ‌موند، این امکان را به شما می‌دهد که با صرف کم‌ترین انرژی در هر ساعت از شبانه روز و در هر نقطه از کشور محصولات و لباس‌های مورد نظر خود را انتخاب کرده و خریدی مطمئن و آسان را از خانه یا محل کار خود تجربه کنید. همچنین می‌توانید کالای مورد علاقه خود را در محل دلخواه خود در کمترین زمان ممکن دریافت نمایید.

شما می‌توانید برای خرید از این فروشگاه، از کد تخفیف تگ‌موند استفاده کنید.

راهنمای خرید عینک آفتابی - فروشگاه اینترنتی دیجی استایل

فروشگاه اینترنتی دیجی استایل

توسعه اینترنت، روش‌های خرید ما را به کلی دگرگون کرده است. منافع موجود در خرید اینترنتی هر روز، تعداد بیشتری از مردم را به تجربه آن و ایجاد تغییر در الگوهای متداول خرید ترغیب می‌کند. بعد از تجربه دیجی‌کالا، خرید اینترنتی بیشتر با سرعت زندگی مدرن همگام شد و توانست خود را با روحیات و نیازهای رو به رشد مشتریان هماهنگ کند. پس از تجربه موفق دیجی کالا، فروشگاه اینترنتی دیجی استایل، مرتبط با انواع پوشاک و عینک تاسیس شد و به طور موفقیت‌آمیزی رشد نمود. در این فروشگاه می‌توانید انواع لباس، شلوار، تیشرت، کفش، عینک و عطر را با قیمت‌های مناسب بیابید.

شما می‌توانید برای خرید از این فروشگاه، از کد تخفیف دیجی استایل استفاده کنید. برای مطالعه نحوه استفاده از کد تخفیف دیجی استایل کلیک کنید.

راهنمای خرید عینک آفتابی - دیجی کالا

دیجی کالا

یک خرید اینترنتی مطمئن، نیازمند فروشگاهی است که بتواند کالاهایی متنوع، باکیفیت و دارای قیمت مناسب را در مدت زمانی کوتاه به دست مشتریان خود برساند و ضمانت بازگشت کالا هم داشته باشد؛ ویژگی‌هایی که فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا سال‌هاست بر روی آن‌ها کار کرده و توانسته از این طریق مشتریان ثابت خود را داشته باشد. تقریبا می‌توان گفت محصولی وجود ندارد که دیجی‌کالا برای مشتریان خود در سراسر کشور فراهم نکرده باشد. شما می‌توانید در تمامی روزهای هفته و تمامی شبانه روز یا در روزهای خاصی مثل حراج شگفت‌انگیز دیجی‌کالا که محصولات دارای تخفیف عالی می‌شوند، سفارش خود را به سادگی ثبت کرده و در روز و محدوده زمانی مناسب خود، درب منزل تحویل بگیرید.

شما می‌توانید برای خرید از این فروشگاه، از کد تخفیف دیجی کالا استفاده کنید. برای مطالعه نحوه استفاده از کد تخفیف دیجی کالا کلیک کنید.

 

سخن پایانی

در راهنمای خرید عینک آفتابی با هم به بررسی پارامترهای مهم در خرید عینک آفتابی پرداختیم و دیدیم که عینک باید دارای مواردی چون محافظت در برابر UV باشد و سایز و رنگ و کیفیت آن نیز مناسب باشد. پس از آن نیز به بررسی بهترین سایت‌های خرید عینک آفتابی پرداختیم. امیدواریم مطالب این مقاله برای شما مفید بوده باشد و به هنگام خرید عینک آفتابی بتوانید عینک متناسب را انتخاب کرده و همچنین با توجه به شرایط خود در مورد انتخاب فروشگاه اینترنتی تصمیم بگیرید.

سوالات متداول

پارامترهای مهم در خرید عینک آفتابی چیست؟

محافظت در برابر اشعه ماورا بنفش (UV) - اندازه - رنگ - کیفیت - عینکی را بگیرید که عبور نور را تا حد زیادی مسدود کند - قیمت نشان‌دهنده کیفیت نیست - عینک آفتابی متناسب با شخصیت خود انتخاب کنید

بهترین سایت‌های خرید عینک آفتابی کدام‌ها هستند؟

شیکسون - مدیسه - تگ‌موند - دیجی استایل - دیجی کالا

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *