0

ثبت نام پزشک در اسنپ دکتر

نحوه ثبت نام پزشک، مشاور و پرستار در اسنپ دکتر

پلتفرم اسنپ دکتر یکی از بهترین برنامه‌های ارائه‌دهنده خدمات پزشکی آنلاین است. این پلتفرم در واقع یک پل ارتباطی معتبر و قانونی میان کاربران و ارائه‌دهندگان خدمات مشاوره پزشکی، مشاوره روان‌شناسی، خدمات پزشکی و پرستاری در منزل محسوب می‌شود. با توجه ‌به این که تعداد بسیار زیادی از پزشکان، پرستاران، مشاوران و داروخانه‌ها با این سامانه همکاری می‌کنند؛ در نتیجه اسنپ دکتر انواع خدمات درمانی و مشاوره‌ای را با سرعت بالا و به‌ صورت شبانه‌روزی در اختیار افراد متقاضی قرار می‌دهد.

به ‌این ‌ترتیب سرویس پزشک و مشاور اسنپ دکتر به ‌خوبی توانسته پاسخگوی نیاز کاربران در حوزه پزشکی، روان‌شناسی و همچنین نسخه دارو باشد. از سوی دیگر نیز بسیاری از درمانگران مجالی برای کسب درآمد بیشتر پیدا کرده‌اند. به‌خصوص که این پلتفرم انواع خدمات درمانی را با تخفیف‌های ویژه در اختیار کاربران و بیماران قرار می‌دهد. از این‌ رو هر کاربر با دریافت کد تخفیف اسنپ دکتر می‌تواند خدمات درمانی و مشاوره‌ای مورد نیاز خود را با هزینه‌ای مقرون‌به‌صرفه دریافت کند؛ و طبیعی است که تعداد افراد استفاده‌کننده از پلتفرم اسنپ دکتر دائماً افزایش یابد.

اپلیکیشن اسنپ دکتر

نحوه ثبت‌ نام پزشک در اسنپ دکتر

پزشکان عمومی، دارای تخصص یا فوق‌ تخصص، دندان‌پزشک، کارشناس تغذیه، روان‌شناس، کارشناس مامایی، دامپزشک و… به‌ راحتی و از طریق وب‌سایت اسنپ دکتر یا اپلیکیشن این مجموعه می‌توانند به‌ عنوان دکتر در این پلتفرم محبوب و مشهور مشغول به کار شوند. در خصوص نحوه ثبت‌ نام پزشک در اسنپ دکتر نیز باید بگوییم طبق مراحل زیر انجام می‌شود:

مرحله اول

ابتدا باید از طریق وب‌سایت یا اپلیکیشن سامانه اسنپ دکتر به قسمت “ثبت‌ نام پزشک و مشاور” وارد شوید. سپس صفحه‌ای مشابه با عکس زیر برای شما باز می‌شود که اطلاعات هویتی خود یعنی نام، نام خانوادگی، کد ملی و تاریخ تولد را از شما درخواست می‌کند. پس از تکمیل فیلدهای درخواستی با کلیک روی گزینه “بعدی” به دومین مرحله از ثبت ‌نام پزشک در اسنپ دکتر راه خواهید یافت.

تکمیل فرم ثبت نام پزشک در اسنپ دکتر

مرحله دوم

در دومین مرحله از ثبت ‌نام پزشک در اسنپ دکتر باید شماره موبایلی که به نام خود شخص است را به همراه تلفن ثابت، ایمیل، آدرس کامل، نام شهر و استان و کد پستی خود وارد نمایید.

تکمیل فرم ثبت نام پزشک در اسنپ دکتر

مرحله سوم

سومین مرحله از ثبت ‌نام پزشک در اسنپ دکتر به ارائه اطلاعات زیر اختصاصی پیدا کرده است:

  • نوع تخصص (پزشک عمومی، پزشک متخصص، پزشک فوق ‌تخصص، دندان‌پزشک، کارشناس تغذیه، روان‌شناس، کارشناس مامایی، دامپزشک و سایر)
  • شماره نظام ‌پزشکی یا روان‌شناسی
  • بارگذاری فایل عکس کارت نظام‌ پزشکی یا روان‌شناسی
  • نوع مشاوره (تلفنی، متنی، ویدیویی و رزرو نوبت حضوری مطب)

تکمیل فرم ثبت نام پزشک در اسنپ دکتر

  • حوزه فعالیت مشاوران (روان‌شناسی، دکتری روان‌شناسی، پزشک عمومی، بیماری‌های داخلی، پوست و مو، بیماری‌های عفونی، زنان و زایمان، گوش و حلق و بینی، کلیه و مجاری ادراری، تغذیه و تناسب ‌اندام، مامایی، کودکان، طب فیزیکی و ورزش، اعصاب و روان، جراحی، طب مکمل، مغز و اعصاب، ارتوپدی، جراحی پلاستیک و زیبایی، قلب و عروق و فشار خون، چشم‌پزشک، طب اورژانس، دندان‌پزشک، بیهوشی، رادیولوژی و تصویربرداری و دامپزشک)

مرحله چهارم

پس از انتخاب از میان موارد فوق فرد متقاضی با کلیک بر گزینه “بعدی” وارد چهارمین مرحله از فرآیند ثبت‌ نام پزشک در اسنپ دکتر می‌شود. در این قسمت باید تصویر اصل کارت ملی، عکس مناسب پروفایل کاری و تصویر اصل مدارک تحصیلی خود را آپلود کند.

تکمیل فرم ثبت نام پزشک در اسنپ دکتر

مرحله پنجم

در این مرحله نوبت به وارد کردن شماره شبا و شماره ‌حساب می‌رسد. توجه داشته باشید این موارد باید متعلق به همان کسی باشد که به ‌عنوان پزشک در سامانه اسنپ دکتر ثبت ‌نام می‌کند.

تکمیل فرم ثبت نام پزشک در اسنپ دکتر

مرحله آخر

در آخرین مرحله از پروسه ثبت ‌نام به‌ عنوان پزشک در پلتفرم اسنپ دکتر باید چند خطی درباره بیوگرافی شغلی خود بنویسید. این بیوگرافی را با شماره نظام‌ پزشکی خود شروع کنید؛ زیرا این بخش تنها قسمت از پروفایل شما است که برای کاربران به نمایش در می‌آید. مهم‌تر از همه این که مشاهده شماره نظام‌ پزشکی موجب جلب اعتماد و اطمینان آن‌ها خواهد شد. پس از آن می‌توانید درباره موضوعاتی که مشاوره می‌دهید، سوابق تحصیلی و دوره‌هایی که گذرانده‌اید و… توضیح دهید.

تکمیل فرم ثبت نام پزشک در اسنپ دکتر

پس از ارسال بیوگرافی شغلی مراحل ثبت ‌نام شما به‌ عنوان پزشک به پایان رسیده و با پیغام “از شما متشکریم! به زودی با شما تماس می گیریم.” از طرف اسنپ دکتر روبرو خواهید شد.

تکمیل فرم ثبت نام پزشک در اسنپ دکتر

شرایط ثبت ‌نام در اسنپ دکتر

کمی قبل توضیحات کاملی درباره آموزش ثبت‌ نام پزشک در اسنپ دکتر را به شما ارائه دادیم؛ بنابراین اگر قصد ثبت ‌نام به ‌عنوان پزشک در اسنپ دکتر را دارید، اکنون می دانید که عضویت پزشک در اسنپ دکتر طبق یک فرآیند بسیار دقیق انجام می‌شود. به این صورت که در هنگام ثبت‌ نام پزشکان در اسنپ دکتر ابتدا اطلاعات هویتی آن‌ها دریافت شده و سپس تطابق مدارک هویتی یعنی کارت ملی و کارت نظام ‌پزشکی احراز می‌گردد. در این مرحله اطلاعات و مدارک پزشکان را با آن‌چه در وب‌سایت نظام‌ پزشکی درج شده تطبیق می‌دهند.

با این تفاسیر شرط اصلی ثبت ‌نام پزشک در اسنپ دکتر داشتن مدارک معتبر و ارائه اطلاعات صحیح است. در واقع کسی نمی‌تواند با نام دیگری به‌ عنوان پزشک در اسنپ دکتر به فعالیت بپردازد. در گام بعدی نیز شماره تلفن ثبت‌ شده با کد ملی متقاضی ثبت‌ نام در اسنپ دکتر تطبیق داده می‌شود. به ‌این ‌ترتیب از دیگر شرایط ثبت‌ نام و عضویت پزشکان در پلتفرم درمانی و سلامتی اسنپ دکتر آن است که شماره تماس ثبت شده متعلق به همان فرد درخواست‌کننده عضویت باشد.

ناگفته نماند در این مرحله برای تأیید مالکیت تلفن همراه و مدارک هویتی پزشک از سامانه شاهکار استفاده می‌شود. در نهایت ثبت ‌نام پزشکان در اسنپ دکتر با موفقیت انجام شده و با این افراد مصاحبه می‌شود و از این پس می‌توانند از طریق اپلیکیشن اسنپ با بیماران خود در ارتباط باشند.

پلتفرم اسنپ دکتر

 نحوه ثبت ‌نام پرستار در اسنپ دکتر

با توجه به این که در حال حاضر خدمات پرستاری در منزل اسنپ دکتر فقط برای شهرهای تهران، کرج، قم، مشهد، کرمانشاه و اصفهان در دسترس است؛ در نتیجه اگر شما یک پرستار متقاضی همکاری با سامانه اسنپ دکتر هستید حتماً باید در یکی از شهرهای ذکر شده فعالیت کنید. نحوه ثبت ‌نام پرستار در اسنپ دکتر مشابه با ثبت ‌نام پزشک و مشاور بوده و به‌ راحتی از طریق وب‌سایت یا اپلیکیشن این سامانه امکان‌پذیر است.

بد نیست بدانید خدمات پرستاری در منزل اسنپ دکتر موارد زیر را شامل می‌شود:

  • ساکشن تراپی
  • ان جی
  • کشیدن بخیه
  • انما
  • سرم تراپی
  • بازکردن گچ اندام‌ها
  • سونداژ پانسمان
  • تست قند خون
  • کنترل فشار خون
  • نوار قلب
  • سایر مراقبت‌های عمومی پرستاری

خدمات پزشکی و پرستاری در منزل اسنپ دکتر

نحوه ثبت‌ نام مشاور در اسنپ دکتر

ثبت ‌نام مشاور در اسنپ دکتر روالی کاملاً مشابه با نحوه ثبت ‌نام پزشک در اسنپ دکتر دارد. بنابراین اگر یک پزشک می‌خواهد در این سامانه به ‌عنوان مشاور به فعالیت بپردازد همواره می‌تواند از طریق وب‌سایت یا اپلیکیشن اسنپ دکتر اقدام کند. همچنین در هنگام ثبت ‌نام در اسنپ دکتر به ‌عنوان مشاور این فرصت را دارید که نوع خدمات مشاوره‌ای خود را از میان مشاوره متنی، ویدیویی و… انتخاب نمایید.

افزون بر این‌ها هر یک از افرادی که به‌ عنوان مشاور در اسنپ دکتر به فعالیت می‌پردازند بسته به تخصص و مدرک تحصیلی خود می‌توانند خدمات مشاوره‌ای زیر را ارائه دهند:

روان‌شناسی، اعصاب و روان، مامایی، زنان و زایمان، ارتوپدی، پوست و مو، کودکان، جراحی، قلب و عروق، بیماری‌های داخلی، بیماری‌های عفونی و… .

مشاوره در اسنپ دکتر

قوانین و مقررات ثبت ‌نام در اسنپ دکتر

ثبت‌ نام در سامانه اسنپ دکتر برای پزشکان، پرستاران و داروخانه‌ها نیازمند رعایت یک ‌سری از قوانین و مقررات به شرح زیر است:

  • داشتن مجوز یا پروانه مورد نیاز بر اساس قوانین کشور ایران برای ارائه خدمات در حوزه تخصص ثبت شده در اسنپ دکتر
  • نداشتن ممنوعیت یا منع فعالیت از سوی مراجع ذی‌صلاح
  • تعیین زمان آنلاین یا در دسترس بودن در پروفایل (عدم پاسخگویی پزشک، پرستار، مشاور یا داروخانه در زمان تعیین شده به علت ضایع شدن حقوق کاربران ممنوع است)
  • پاسخگویی شخص پزشک یا مشاور به کاربران (اگر فردی غیر از پزشک یا پرستار با اطلاعات هویتی ثبت‌شده در سامانه به کاربران پاسخ دهد به معنای تخلف و تخطی از قوانین اسنپ دکتر خواهد بود.
  • افشای اطلاعات مربوط به کاربران و همچنین روند درمان، نوع بیماری، تجربیات بیمار و حتی ذکر این موضوع که بیمار جزء کاربران اسنپ دکتر بوده در شبکه‌های اجتماعی و هر فضای دیگری کاملاً ممنوع است. (حتی بدون ذکر نام آن کاربر)
  • ارتباط پزشک و بیمار خارج از پلتفرم اسنپ دکتر ممنوع بوده و طرفین حق دریافت شماره‌ تلفن شخصی، ID شبکه‌های اجتماعی، تبلیغات و بازاریابی‌های شخصی را ندارند.
  • پزشک، پرستار، مشاور یا داروخانه حق ندارد که کاربران اسنپ دکتر را به پلتفرم دیگری ارجاع داده یا درخواست مراجعه حضوری او را نماید. در صورت احراز چنین اقداماتی، همکاری اسنپ دکتر با پزشک متخلف فوراً قطع خواهد شد.
  • درمانگرانی که با سامانه اسنپ دکتر همکاری می‌کنند مجاز به اظهار نظر و قضاوت در مورد عملکرد سایر مشاوران و پزشکان این سامانه و همچنین ارائه اطلاعات شخصی آن‌ها به کاربران نیستند.
  • ارائه کلیه خدمات درمانی و مشاوره‌ای به کاربران باید با توجه و تمرکز کامل پزشک انجام شود؛ بنابراین خدمات‌دهندگان اسنپ دکتر حق ندارند در حین ویزیت آنلاین و مشاوره در محیط‌های شلوغ حاضر باشند یا هم‌زمان کار دیگری مانند رانندگی، آشپزی، خرید، بچه‌داری و… را انجام دهند.
  • هیچ کدام از پزشکان فعال در پلتفرم درمانی و سلامت اسنپ دکتر اجازه زیر سوال بردن یا تمسخر قومیت‌ها، اعتقادات مذهبی و فرهنگی بیماران و کاربران این سامانه را ندارد.
  • در صورت تشخیص اسنپ دکتر، کلیه پزشکان، پرستان و سایر خدمات‌دهندگان این سامانه برای ارتقای سطح کیفی خدمات باید در جلسات و دوره‌های تکمیلی شرکت کنند.
  • اسنپ دکتر همکاری پزشکان با کاربرانی را که هدفی غیر از دریافت خدمات تخصصی پزشکی یا روان‌شناسی دارند، ممنوع کرده و تاکید دارد که در صورت وقوع چنین مسئله‌ای حتماً با پشتیبانی این سامانه به شماره‌ تلفن 49187654 – 021 تماس گرفته شود. در غیر این صورت مسئولیت آن به طور کامل متوجه پزشک و مشاور خواهد بود.

اپلیکیشن اسنپ دکتر

سوالات متداول ثبت ‌نام در اسنپ دکتر

متقاضیان ثبت ‌نام به ‌عنوان پزشک، مشاور، پرستار و داروخانه در اسنپ دکتر همواره سوالاتی دارند که در ادامه به برخی از رایج‌ترین و پرتکرارترین آن‌ها پاسخ خواهیم داد:

یک پزشک یا مشاور چگونه می‌تواند با اسنپ دکتر همکاری کند؟

اگر می‌خواهید به ‌عنوان یک پزشک یا مشاور به کاربران پلتفرم اسنپ دکتر مشاوره بدهید در وهله اول باید در این سامانه عضو شوید. عضویت در اسنپ دکتر نیز نیازمند تایید مدارک و صلاحیت شما است. با این تفاسیر اگر جزء اعضای سازمان نظام ‌پزشکی یا سازمان نظام روان‌شناسی هستید؛ همین حالا می‌توانید اطلاعات خود را در صفحه ثبت ‌نام اسنپ دکتر وارد کرده تا کارشناسان این سامانه با شما تماس بگیرند.

آیا پزشکان یا مشاوران برای عضویت در اسنپ دکتر و ارائه خدمات روان‌شناسی باید هزینه‌ای پرداخت کنند؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم خیر، عضویت پزشکان و مشاوران در مجموعه اسنپ دکتر کاملاً رایگان است.

آیا پزشک یا مشاور اسنپ دکتر می‌تواند در اوقات اضطراری از دسترس خارج شود؟

بله در چنین شرایطی تنها کافی است که پزشک یا مشاور وضعیت پروفایل کاربری خود را از حالت آنلاین به آفلاین تغییر دهد.

پزشکان اسنپ دکتر در چه ساعت‌هایی باید در دسترس باشند؟

در هنگام ثبت ‌نام پزشک در اسنپ دکتر و عضویت در این سامانه از او خواسته می‌شود روزها و ساعاتی را که قادر به پاسخگویی به بیماران است اعلام کند. به ‌این ‌ترتیب ساعاتی که هر پزشک باید در دسترس باشد و در سامانه اسنپ دکتر فعالیت کند، کاملاً توسط خود شخص تعیین می‌گردد.

آیا شماره ‌تلفن پزشکان برای کاربران اسنپ دکتر نمایش داده می‌شود؟

پلتفرم اسنپ دکتر نقش خود به ‌عنوان واسطه بین کاربر و مشاوره‌دهنده را با حفظ حریم شخصی هر یک از طرفین انجام می‌دهد؛ بنابراین چه به‌ عنوان پزشک با این سامانه همکاری کنید و چه به ‌عنوان بیمار قصد استفاده از خدمات درمانی ارائه شده در آن را داشته باشید؛ در هر صورت شماره ‌تلفن شما نزد اسنپ دکتر محفوظ باقی می‌ماند.

آیا پس از ثبت ‌نام پزشک در اسنپ دکتر امکان حذف پروفایل مذکور وجود دارد؟

بله هر یک از پزشکان، مشاوران، پرستاران و حتی داروخانه‌های ثبت شده در اسنپ دکتر هر زمان که مایل باشند با اعلام به کارشناسان این پلتفرم می‌توانند حساب کاربری خود در اسنپ دکتر را حذف کنند.

جمع‌بندی

اسنپ دکتر یک پلتفرم فوق‌العاده کاربردی است که نه‌تنها افراد مختلف می‌توانند برای دریافت انواع خدمات درمانی، مشاوره، پرستار در منزل، خرید دارو و… به آن مراجعه کنند؛ بلکه فرصتی برای گردآوری بهترین و حرفه‌ای‌ترین درمانگران و درآمدزایی برای آن‌ها را نیز ایجاد کرده است. به‌ این ‌ترتیب پزشکان، پرستاران، مشاوران و حتی صاحبان داروخانه به‌ راحتی می‌توانند با پلتفرم مشهور و معتبر اسنپ دکتر همکاری کنند.

لازمه این کار آن است که بسته به شرایط خود یکی از موارد زیر را انتخاب کنید:

ثبت ‌نام پزشک در اسنپ دکتر، ثبت ‌نام پرستار در اسنپ دکتر، ثبت ‌نام داروخانه در اسنپ دکتر و ثبت‌ نام مشاور در اسنپ دکتر.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *