0

تماشای فیلیمو در تلویزیون، چگونه فیلیمو را به تلویزیون وصل کنیم؟

چگونه فیلیمو را در تلویزیون تماشا کنیم

 تماشای فیلم و سریال یکی از تفریحات موردعلاقه اکثر افراد جامعه به‌منظور پر کردن اوقات فراغتشان است؛ این سرگرمی زمانی لذت‌بخش‌تر می‌شود که برای تماشای فیلم و سریال به‌جای استفاده از لپ‌تاپ و تلفن همراه از تلویزیون استفاده کنیم و فیلم و سریال موردعلاقه خودمان را در ابعاد بزرگ‌تر و در کنار خانواده مشاهده کنیم. اما تماشای فیلم و سریال در تلویزیون با مشکلاتی همراه است. یکی از روش‌هایی که می‌توان به‌وسیله آن فیلم‌های سینمایی و سریال‌های موردعلاقه‌مان را وسیله تلویزیون تماشا کنیم این است که فیلیمو را به تلویزیون وصل کنیم اما چگونه فیلیمو را در تلویزیون ببینیم؟

این سؤالی است که به منظور رسیدن به جواب آن، در این مقاله روش‌های گوناگونی را مطرح می‌کنیم تا شما عزیزان بتوانید به‌آسانی فیلیمو را در تلویزیون ببینید و از تماشای برنامه‌های موردعلاقه‌تان لذت ببرید بنابراین در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا اطلاعات جدیدی در رابطه با این موضوع که چگونه فیلیمو را در تلویزیون ببینیم به دست بیاوریم.

فیلیمو چیست؟

فیلیمو چیست؟

فیلیمو یک پلتفرم جامع برای مشاهده هزاران فیلم و سریال ایرانی و خارجی در انواع دستگاه‌های قابل پخش مانند تلفن همراه و لپ‌تاپ و تلویزیون‌های هوشمند می‌باشد.

تماشای فیلم و سریال در این پلتفرم زمانی هیجان‌انگیزتر می‌شود که بتوانیم فیلم‌های موردعلاقه خودمان را توسط تلویزیون مشاهده کنیم.

برای این کار روش‌های گوناگونی وجود دارد که بسته به نوع تلویزیون شما، می‌توان از هر یک از این روش‌ها استفاده کرد تا به‌راحتی فیلیمو را به داخل تلویزیون خود بیاورید.

 

چگونه فیلم‌های فیلیمو را در تلویزیون ببینیم؟

اگر این سؤال هم برای شما وجود دارد که چگونه فیلیمو را در تلویزیون ببینیم و یا چگونه می‌توانیم بدون استفاده از اپلیکیشن در داخل تلویزیون، فیلم‌ها و سریال‌های فیلیمو را مشاهده کنیم در پاسخ به شما عزیزان باید بگوییم که برای این کار روش‌های گوناگونی وجود دارد.

به‌طورکلی مشاهده فیلیمو در تلویزیون به پنج روش کلی امکان‌پذیر است که با استفاده از این روش‌ها می‌توان ارتباط مستقیم یا غیرمستقیمی را بین پلتفرم فیلیمو و تلویزیون برقرار کرد؛ برای اینکه کاربران بتوانند به‌راحتی فیلیمو را در تلویزیون تماشا کنند این کمپانی ۵ راهکار زیر را در اختیار آن‌ها قرار داده است:

  • اتصال فیلیمو به تلویزیون‌های هوشمند
  • استفاده از فیلیمو باکس
  • تماشای فیلیمو در تلویزیون به‌وسیله اتصال کابل
  • تماشای فیلیمو در تلویزیون به‌وسیله متصل کردن تلفن همراه به تلویزیون
  • استفاده از مرورگر تلویزیون

 

چگونه فیلیمو را در تلویزیون نصب کنیم؟

برای اینکه بتوانید فیلیمو را در تلویزیون نصب کنید در قدم اول به تلویزیون هوشمند نیاز دارید اگر تلویزیون خانه شما مجهز به سیستم‌عامل اندروید است می‌توانید به‌راحتی وارد گوگل پلی شوید و اپلیکیشن فیلیمو را از آن طریق دانلود و بر روی سیستم‌عامل تلویزیون خود نصب کنید؛ پس از نصب اپلیکیشن فیلیمو کافی است مراحل اولیه ثبت‌نام را انجام دهید تا بتوانید به فیلم‌ها و سریال‌های موجود در اپلیکیشن فیلیمو دسترسی پیدا کنید.

 

استفاده از فیلیمو باکس

اگر جز آن دسته از کاربرانی هستید که تلویزیون هوشمند ندارند و نمی‌توانید از خدماتی که سیستم‌عامل اندروید در تلویزیون‌های ایجاد کرده است استفاده کنید کافی است تا از فیلیمو باکس استفاده کنید.

فیلیمو باکس

فیلیمو به منظور افزایش رفاه کاربران و تحت پوشش قرار دادن جامعه مخاطبین بالاتر، سخت‌افزاری را تحت عنوان فیلیمو باکس طراحی کرده است که به‌وسیله این سخت‌افزار می‌توانید به‌سادگی فیلم‌ها و سریال‌های موجود در پلتفرم فیلیمو را با وضوح و کیفیت بسیار بالا مشاهده کنید؛ ازجمله نقطه قوت‌های این سخت‌افزار پردازنده چهار هسته ای ۶۴ بیتی آن می‌باشد که توسط حافظه رم DDR4 و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی، امکان پردازش با سرعت بالا و بدون قطعی را در اختیار کاربران قرار داده است.

 

تماشای فیلیمو در تلویزیون با اتصال کابل

اگر تلویزیون شما مجهز به سیستم‌عامل اندروید نیست و تمایلی به تهیه پلتفرم فیلیمو باکس هم ندارید می‌توانید برای مشاهده فیلیمو در تلویزیون از کابل‌های MHL و یا HDMI استفاده کنید

کابل MHL به‌گونه‌ای طراحی‌شده است که از یک طرف به موبایل متصل می‌شود و از طرف دیگر به خروجی HDMI تلویزیون متصل می‌شود و با برقراری این اتصال شما عزیزان می‌توانید صفحه نمایش موبایل خود را در داخل تلویزیون مشاهده کنید.

با استفاده از کابل HDMI می‌توانید تلویزیون را به لپ‌تاپ متصل کنید و صفحه نمایش لپ‌تاپ را در داخل تلویزیون مشاهده کنید؛ پس از برقراری این اتصال می‌توانید از طریق لپ‌تاپ وارد وب‌سایت فیلیمو شوید و فیلم‌ها و سریال‌های این پلتفرم را در داخل تلویزیون مشاهده کنید.

 

استفاده از اسکرین میرور

یکی از روش‌های ساده و کم هزینه که باعث می‌شود تا اتصال بین تلویزیون و تلفن همراه برقرار شود؛ استفاده از برنامه اسکرین میرور است. به‌وسیله این برنامه در صورتی که دستگاه‌های شما بتوانند یکدیگر را شناسایی کنند می‌توانید صفحه نمایش تلفن همراه خود را در داخل تلویزیون تماشا کنید.

این روش جایگزین مناسبی برای استفاده از کابل MHL است؛ اگر در موقعیتی قرار داشتید که دسترسی به این کابل برای شما امکان‌پذیر نبود؛ می‌توانید با استفاده از اسکرین میرور به‌راحتی صفحه نمایش تلفن همراه خود را در داخل تلویزیون تماشا کنید.

لازم به ذکر است که اگر تصمیم گرفته‌اید تا با استفاده از برقراری اتصال بین تلفن همراه و تلویزیون خود فیلم‌ها و سریال‌های موجود در فیلیمو را مشاهده کنید باید زمان پخش فیلم، گزینه کست را از سمت گوشه‌ تصویر کلیک کنید تا صفحه نمایش در ابعاد تلویزیون برای شما قابل پخش شود.

 

استفاده از مرورگر برای مشاهده فیلیمو در تلویزیون

اگر تلویزیون خانه شما مجهز به مرورگر است؛ می‌توانید بدون هیچ کار اضافه یک صفحه مرورگر باز کنید و وارد سایت فیلیمو دات کام شوید و پس از ثبت‌نام و انجام مراحل ابتدایی، فیلم‌ها و سریال‌های موردعلاقه خود را به‌صورت آنلاین از طریق وب‌سایت تماشا کنید.

استفاده از مرورگر برای مشاهده فیلیمو در تلویزیون

با توجه به راه کارهای ارائه‌شده واضح است که کمپانی فیلیمو برای افزایش رفاه کاربران، پارامترهای گوناگون را در نظر گرفته است و همه تلاش خودش را انجام داده است تا کاربران بتوانند به‌راحتی با هر نوع تلویزیونی که دارند فیلیمو را بر روی تلویزیون ببینند.

در ادامه این مقاله قصد داریم تا به بررسی برخی از سؤالات رایج که توسط کاربران در رابطه با اپلیکیشن و سایت فیلیمو پرسیده می‌شود؛ بپردازیم ازجمله مهم‌ترین سؤالاتی که در ذهن کاربران شکل می‌گیرد عبارت است از:

 

چگونه از فیلیمو فیلم دانلود کنیم؟

برای دانلود فیلم از فیلیمو کافی است اپلیکیشن فیلم را دانلود نمایید و با استفاده از آن فیلم و سریال موردعلاقه خود را از قسمت مربوطه دانلود کنید.

چگونه از فیلیمو فیلم دانلود کنیم؟

نحوه دانلود فیلم از طریق اپلیکیشن به این صورت است که باید پس از نصب و راه‌اندازی اپلیکیشن وارد آن شوید و بعد از وارد کردن مشخصات و رمز عبور خود به صفحه کاربری خود وارد شوید؛ در این صفحه لازم است تا فیلم مورد نظر خود را انتخاب کنید و سپس به قسمت جزئیات فیلم بروید و با کلیک بر روی آیکون دانلود که در بالای صفحه قرار داده شده است؛ پنجره­ای برای شما باز می‌شود که از شما در رابطه با کیفیت موردنظرتان برای دانلود فیلم سؤال می‌پرسد و بعد از انتخاب کیفیت موردنظرتان می‌توانید فیلم موردعلاقه خود را دانلود کنید و سر فرصت به‌صورت آفلاین آن را مشاهده کنید.

 

چگونه از فیلیمو سریال دانلود کنیم؟

نحوه دانلود سریال‌های اپلیکیشن فیلیمو هم مانند نحوه دانلود فیلم‌ها می‌باشد و برای این منظور هم کافی است تا اپلیکیشن فیلیمو را دانلود کنید و از طریق طی کردن مراحلی که گفته شد سریال موردعلاقه خود را دانلود کنید.

 

چگونه می‌توان اشتراک فیلیمو را تهیه کرد؟

نحوه تهیه و خرید اشتراک فیلیمو به همراه کد تخفیف اشتراک فیلیمو به این صورت است که کاربران باید برای تهیه اشتراک فیلیمو و نحوه استفاده از کد تخفیف فیلیمو ابتدا وارد سایت شوند تا مراحل ابتدایی ثبت نام خود را کامل کنند و سپس باید بر روی خرید اشتراک در صفحه اول وب سایت فیلیمو کلیک کنید تا وارد صفحه خرید اشتراک بشوید. در این صفحه در صورتی که کد تخفیف فیلیمو را داشته باشید می­توانید از کد تخفیف فیلم و سریال برای کاهش هزینه‌­های خود استفاده کنید و نسبت به خرید اشتراک با قیمت کمتر اقدام نمایید.

چگونه می توان اشتراک فیلیمو را تهیه کرد؟

کلام آخر

همانطور که در بالا به آن اشاره شد وب‌سایت فیلیمو تمام تلاش خود را برای دسترسی راحت کاربران به فیلم‌ها و سریال‌های این وب‌سایت انجام داده است و هدف این کمپانی این بوده است که کاربران بتوانند به‌راحتی برنامه‌های موردعلاقه خود را در تلویزیون‌های خانه خود مشاهده کنند.

فیلیمو با ایجاد راه‌های متنوع برای همگام‌سازی با تلویزیون‌های خانگی توانسته محبوبیت بالایی در میان افراد جامعه به دست بیاورد و به‌صورت روزانه آمار بازدید بالایی را به خود اختصاص بدهد.

در این مقاله سعی کردیم تا ساده‌ترین روش‌هایی که برای تماشای فیلیمو در تلویزیون در دسترس کاربران قرار دارد را معرفی کنیم تا شما عزیزان بتوانیم بر اساس نیاز خود و شرایطی که دارید بهترین روش را انتخاب کنید و از دیدن فیلم و سریال موردعلاقه خود در تلویزیون لذت ببرید.

امیدواریم با نگارش این مقاله اطلاعات مفیدی را در اختیار شما عزیزان قرار داده باشیم از اینکه تا پایان این مطلب همراه ما بودید صمیمانه سپاسگزاریم.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *