0

تخفیف فروشگاه‌های اینترنتی در ماه رمضان

تخفیف فروشگاه‌های اینترنتی در ماه رمضان

ماه مبارک رمضان، همراه با نیکی و نعمت‌های آخرت و خوشبختی انسان‌ها است ، این ماه یک رویداد مهم در بین جوامع اسلامی است. که همه در تلاشند در این رویداد جهانی شرکت کنند. فروشگاه‌های آنلاین و ارائه‌دهندگان خدمات وب هر سال پیشنهادات تخفیف و کدهای تخفیف را در این مناسبت منتشر می‌کنند. برای مشاهده همه این کدهای تخفیف، مانند کد تخفیف دیجی کالا  و تخفیف باسلام ماه رمضان می توانید به سایت موپُن مراجعه کنید.

نظرسنجی از بازار مواد غذایی و کالاهای مصرفی برای ماه رمضان نشان می‌دهد که قیمت‌ها نسبت به روزها و هفته‌های گذشته به میزان قابل توجهی تغییر کرده است و به گفته تأمین‌کنندگان و اصناف، عرضه کافی برای بیشتر کالاهای اساسی انجام شده است. البته در این میان، تاریخ‍ها با افزایش قابل توجه قیمت همراه بوده‌اند.

مزایای خرید آنلاین از یک فروشگاه اینترنتی در ماه رمضان چیست؟

از این‌رو با ورود ماه رمضان، بازار کالاهای اساسی تقاضای بیشتری را به دست می‌آورد و کالاهای مختلفی از قبیل پروتئین، برنج، لوبیا، چای، روغن، شکر، خرما، آرد و… با تقاضا و مصرف بیشتر همراه هستند.

فروشگاه آنلاین چیست؟

عصر حاضر همه چیز را به‌صورت دستگاه‌های الکترونیکی هوشمند برای ما فراهم کرده است. امروزه وب سایت‌های زیادی وجود دارند که با خرید و فروش محصولات مختلف سروکار دارند و کاربران می‌توانند به راحتی کالاهای مورد نیاز خود را خریداری کنند. فروشگاه‌های خرید آنلاین با تهیه فروشگاه آنلاین کد تخفیف، خرید مقرون‌به‌صرفه را برای مشتریان ارائه می‌دهند.

از این‌رو می‌توان گفت، فروشگاه آنلاین یک بستر مجازی است که کالاها و خدمات را به‌صورت آنلاین معرفی و ارائه می‌دهد و مشتریان قادر به ثبت سفارش‌ها و خریدهای بدون حضور فیزیکی در فروشگاه هستند. با خرید از فروشگاه‌های آنلاین، مردم می‌توانند کالاها و خدمات را بصورت آنلاین بپردازند و سپس آنها را درب منزل خود تحویل بگیرند. در فروشگاه‌های آنلاین، محصولات و خدمات به دسته‌های مختلف طبقه‌بندی می‌شوند و اطلاعات و جزئیات برای هر یک ذکر شده است.

مزایای خرید آنلاین از یک فروشگاه اینترنتی در ماه رمضان چیست؟

خرید آنلاین از فروشگاه‌های اینترنتی در ماه رمضان مزایای بسیاری برای مشتریان دارد، از جمله عدم نیاز به بازدید حضوری به فروشگاه، دسترسی به توضیحات کامل محصول، طیف گسترده‌ای از محصولات، کاهش ترافیک و آلودگی هوا، صرفه‌جویی در هزینه‌ها با استفاده از کد تخفیف، سفارش دادن در عرض چند دقیقه و صرفه‌جویی در وقت، تحویل کالا در خانه و عدم نیاز به حمل کالا، دسترسی به محصولات مورد نیاز در هر زمان از روز و شب و استفاده از نظرات سایر مشتریان و امکان مقایسه کالا در این فروشگاه‌ها وجود دارد.

استفاده از یک سایت خرید آنلاین برای صاحبان مشاغل فواید زیادی دارد. از آنجا که خریداران می‌توانند به محصولات دسترسی پیدا کرده و بدون محدودیت زمان و مکان خرید خود را انجام دهند. علاوه‌بر این ، هزینه راه‌اندازی فروشگاه‌های آنلاین بسیار پایین‌تر از راه‌اندازی فروشگاه‌های فیزیکی است.

معرفی و طبقه‌بندی انواع مختلف فروشگاه‌های اینترنتی

امروزه خدمات مختلفی در اینترنت وجود دارد که یکی از پرکاربردترین آنها فروشگاه‌های اینترنتی و خرید آنلاین است. به طور کلی، فروشگاه‌های آنلاین به دسته‌های عمومی و تخصصی تقسیم می‌شوند. این فروشگاه‌ها در دسته‌های مختلفی از قبیل ابزار نصب و تجهیزات، لوازم خانگی، صنایع دستی، لوازم دیجیتال، آجیل و میوه‌های خشک، فروشگاه‌های حیوان خانگی و کالاهای سوپرمارکت فعالیت می‌کنند.

دیجی کالا

فروشگاه آنلاین دیجی کالا بزرگ‌ترین فروشگاه خرده فروشی آنلاین در ایران است که بیش از پنجاه درصد از سهم بازار فروش آنلاین در ایران را به خود اختصاص داده است. در این فروشگاه آنلاین، گروههای مختلفی از کالاها با انواع بی نظیر مارک‌ها و برندهای متعدد به مشتریان ارائه می‌شوند. دیجی کالا جت که زیر مجموعه همان دیجی کالا است، تمام مجوزهای رسمی مورد نیاز برای فعالیت در زمینه تجارت الکترونیکی را دارد و در حال حاضر محبوب‌ترین وب سایت کشور است.

این فروشگاه اینترنتی با ارائه محصولاتی مانند تلفن‌های همراه و دوربین، کار خود را آغاز کرد و به دلیل افزایش تقاضا، فعالیت‌های خود را گسترش داد تا اکنون بتوانید از هر دسته‌ای که می‌توانید هر کالایی را خریداری کنید.

این فروشگاه خدماتی مانند امکان پرداخت در محل، 7 روز ضمانت برگشت پول (30 روز ضمانت بازگشت برای اعضای دیجی پلاس) ارائه می‌دهد، و کدهای تخفیف مختلفی از جمله: کد تخفیف کتاب دیجی کالا، جعبه تخفیف رایگان دیجی کالا، کد تخفیف برای خرید از برنامه دیجی کالا، کد تخفیف اولین خرید، کد تخفیف دیجی کالا ماه رمضان برای سوپرمارکت و… در تلاش برای برآورده کردن نیاز کاربران خود هستند.

باسلام

وب‌سایت باسلام یک فروشگاه آنلاین است که محصولات محلی و سنتی را در شهرهای مختلف به فروش می‌رساند. می‌توانید هر محصولی را که به دنبال آن هستید با قیمت مناسب در وب‌سایت باسلام پیدا کنید. با خرید از این فروشگاه، شما با فروشنده یا تولیدکننده اصلی در تماس مستقیم خواهید بود. در حقیقت، فروشگاه آنلاین باسلام از غرفه‌های مختلف و جذاب تشکیل شده است که توسط خود فروشندگان و تولیدکنندگان اداره می‌شوند. در این وب‌سایت می‌توان یک غرفه را به‌صورت رایگان ساخت و می‌توانید قبل از خرید از تجربه سایر مشتریان استفاده کنید.

معرفی و طبقه‌بندی انواع مختلف فروشگاه‌های اینترنتی

بهترین فروشگاه آنلاین عمومی از نظر تخفیف ماه رمضان

دیجی کالا بزرگترین فروشگاه آنلاین در کشور با بیش از هفت میلیون و پانصد هزار محصول از نظر تنوع محصول، رتبه بسیار بالایی دارد. آخرین کالاها و محصولات از مارک‌ها و برندهای مختلف و در دسته‌های متنوع از طریق این فروشگاه آنلاین ارائه می‌شود.

یکی دیگر از مزایای این فروشگاه ارائه تخفیف ماه رمضان است، که افراد با وارد کردن این کد تخفیف می‌توانند محصولات خود را با قیمت کمتری دریافت کنند.

فروشگاه‌های آنلاین سوپرمارکت

سوپرمارکت‌های آنلاین یکی از جذاب‌ترین دستاوردهای دنیای فناوری است که خرید را آسان‌تر می‌کند. یک سوپرمارکت آنلاین یک فروشگاه مواد غذایی است که به افراد امکان می‌دهد مواد غذایی و نیازهای روزانه را به‌صورت آنلاین خریداری کنند.

اسنپ مارکت

اسنپ مارکت یکی از محبوب‌ترین شرکت‌های زیرمجموعه اسنپ است که فعالیت خود را با همکاری هایپر استار و سایر فروشگاه‌های زنجیره‌ای سوپرمارکت‌ها در زمینه غذا و لوازم آرایشی آغاز کرد و روز به روز در حال گسترش است. این سوپرمارکت اینترنتی سعی می‌کند با ارائه محصولات مختلف، با کیفیت و قیمت مناسب، نیاز کاربران خود را برآورده کند. همچنین ، یکی دیگر از هدف‌های مهم اسنپ برای اطمینان از رفاه مشتریان، ارائه کدهای تخفیف مانند تخفیف ماه رمضان و موارد مختلف است. تهیه کد تخفیف باعث می‌شود که تمام بخش‌های جامعه بتوانند از این مجموعه خریداری کنند.

فروشگاه آنلاین اسنپ مارکت با همکاری فروشگاه ‌هایپر استار کلیه محصولات سوپرمارکتی از جمله مواد غذایی، مواد شوینده و انواع میوه و سبزیجات را به مشتریان خود ارائه می دهد. دسترسی عمومی به انواع کالاها از طریق این فروشگاه آنلاین، زمان خرید را کوتاه می‌کند و باعث صرفه‌‎جویی در وقت مشتریان می‌شود. به طور کلی، هر آنچه را که از یک سوپرمارکت انتظار دارید در فروشگاه اسنپ مارکت برآورده می‌شود. شما می‌توانید کالاهای مورد نیاز خود را با تخفیف اسنپ مارکت خریداری کرده و در کم‌ترین زمان آنها را درب منزل خود تحویل بگیرید.

دیجی کالا جت

دیجی کالا جت با هدف تحویل کالاهای سوپر مارکت رایگان و سریع در کمتر از 30 دقیقه شروع به کار کرد. این سرویس جدید دیجی کالا جت ابتدا خدمات خود را در تهران آغاز کرد و سپس تمام شهرهای بزرگ ایران را با طیف گسترده‌ای از محصولات تحت پوشش قرار داد. دیجی کالا جت محصولات سوپرمارکت خود را از دو طریق ارائه می‌دهد: همکاری با فروشگاه‌های زنجیره‌ای معتبر و انبارهای ویژه در مناطق مختلف به نام ‘جت مارت’ و بیشترین انواع کالا را با مناسب‌ترین قیمت‌ها در اختیار کاربران قرار می‌دهد. شما می‌توانید کالاهای مورد نیاز خود را با تخفیف دیجی کالا جت خریداری کرده و در کم‌ترین زمان آنها را درب منزل خود تحویل بگیرید.

اسنپ ​​اکسپرس

اسنپ ​​اکسپرس یک سرویس از گروه اسنپ است که دسترسی آسان و سریع به فروشگاه‌های زنجیره‌ای مجاور و سوپرمارکت‌ها را فراهم می‌کند. این سرویس از پنل اختصاصی برای ارائه سفارشات آنلاین به مشتری در کمتر از 30 دقیقه استفاده می‌کند. اسنپ ​​اکسپرس در حال حاضر در بیش از 30 شهر ایران فعالیت می‌کند و از طریق برنامه‌های اسنپ فود و اسنپ در دسترس است. شما می‌توانید از این سرویس برای تهیه همه چیز از میان‌وعده‌ها گرفته تا محصولات پروتئینی و انواع نوشیدنی‌ها و نان‌ها استفاده کنید و خرید آسان را تجربه کنید. شما می‌توانید کالاهای مورد نیاز خود را با تخفیف اسنپ اکسپرس خریداری کرده و در کم‌ترین زمان آنها را درب منزل خود تحویل بگیرید.

فروشگاه‌های آنلاین سوپرمارکت

فروشگاه آنلاین میوه

فروش آنلاین میوه اخیراً محبوب شده است. این فروشگاه‌ها نیز سایر فروشگاه‌های آنلاین در ماه رمضان دارای تخفیف‌های ویژه‌‎ای می‎باشند. برخی از این فروشگاه‌ها به شرح زیر است:

بازرگام

هدف از راه‌اندازی سایت بازرگام، نظارت بر توزیع مواد غذایی مانند مرغ، تخم مرغ و میوه، و جلوگیری از اختلاف قیمت و دسترسی عادلانه همه افراد به غذا است. سفارشات ثبت شده در این سایت ظرف 24 ساعت پس از خرید به صورت رایگان به مشتریان ارسال می‌شود. فروشگاه آنلاین بازرگام همچنین برنامه‌ای را برای دسترسی آسان شهروندان به این سیستم راه‌اندازی کرده است. این فروشگاه در حال حاضر در استان‌های تهران، البرز و شهرهای مشهد، شیراز، یزد، کرمان، اصفهان و رشت فعال است و به زودی در همه استان‌ها راه اندازی می‌شود. شما می‌توانید کالاهای مورد نیاز خود را با تخفیف بازرگام خریداری کرده و در کم‌ترین زمان آنها را درب منزل خود تحویل بگیرید.

بهترین فروشگاه میوه آنلاین برای خرید در ماه رمضان

در سایت بازرگام می‌توان انواع میوه‌ها را در شهرهای تحت پوشش این سیستم عامل خریداری کرد. از آنجا که این محصولات به طور مستقیم از سازنده خریداری می‌شوند، قیمت مناسب دارند. اگر کاربران در خرید یا تحویل کالا مشکلی داشته باشند، می‌توانند با پشتیبانی سیستم بازرگام تماس بگیرند تا مشکل آنها در اسرع وقت بررسی و حل شود.

مواد پر مصرف در ماه رمضان چیست؟

خرما، پرمصرف‌ترین میوه بهشتی

خوردن خرما برای افراد روزه‌دار بسیار توصیه می‌شود، و بازار خرما به ویژه در ماه رمضان بسیار داغ است. با توجه به افزایش مصرف خرما، ممکن است قیمت این میوه افزایش بیشتری داشته باشد.

خرما از جمله میوه‌هایی است که هشتاد درصد قند طبیعی دارد و به دلیل میوه بودن، دارای فیبر و سرشار از ویتامین‌هایی مانند K, B1, B2, B3, B5 و همچنین حاوی پروتئین، پتاسیم، منگنز، منیزیم، کلسیم، مس، آهن و گوگرد است.

زولبیا و بامیه، شیرینی‌های مورد استفاده در ماه رمضان

زولبیا و بامیه یکی از اصلی‌ترین جدول‌های افطار فرد روزه‌دار در طول ماه رمضان است، اما چگونه و با چه مواد اولیه این شیرینی‌های زرد و شفاف ساخته می‌شوند که این مسئله خیلی مهمی در تهیه زولبیا و بامیه است.

البته، پیشنهاد می‌شود از غذاهایی که قندهای طبیعی دارند مانند خرما، کشمش، عسل، چیپس یا برگ‌های میوه برای شکستن روزه استفاده کنید.

با استفاده از کد تخفیف ماه رمضان، می‌توانید این شیرینی‌ها را با قیمت کمتری دریافت کنید.

حلیم و آش؛ دیگر مواد پرمصرف در ماه رمضان

استفاده از حلیم، سوپ و کله‌پاچه در ماه رمضان رایج است و فروش این غذاها یکی از مشاغل پر رونق در ماه رمضان است.

توجه داشته باشید که مصرف این غذاها در افطار توصیه نمی‌شود. حلیم، سوپ و آش برای افطار سنگین هستند و هضم آهسته‌ای دارند و مصرف آنها با معده خالی برای بدن مضر است.

اگر می خواهید آن‌ها را بخورید، بهتر است حداقل یک ساعت بعد از افطار از این غذاها استفاده کنید. استفاده از سوپ سبک برای وعده غذایی افطار می‌تواند گزینه خوبی باشد.

تغذیه سالم در ماه مبارک رمضان چیست؟

در ساعاتی که هیچ نوشیدنی یا غذا مصرف نمی‌شود، بدن از ذخیره کربوهیدرات‌ها (در کبد و عضلات) و چربی‌ها برای انرژی استفاده می‌کند. بدن نمی‌تواند آب را ذخیره کند، بنابراین کلیه‌ها با کاهش حجم ادرار تا حد امکان آب را حفظ می‌کنند. با این حال، بدن هنگام رفتن به حمام، یا تعریق و یا تنفس قادر به کنترل کمبود آب بدن نیست.

بسته به آب‌وهوا و طول ساعات روزه، بیشتر افرادی که در ماه رمضان روزه می‌گیرند، کم آبی بدن را تجربه می‌کنند، که می‌تواند باعث سردرد، خستگی و مشکل در تمرکز شود. با این حال، مطالعات نشان داده‌اند که این مسئله به سلامت فرد آسیب نمی‌رساند، البته تا زمانی که پس از شکستن روزه برای جایگزینی آب از دست‌رفته در طول روز، مایعات کافی مصرف کنند.

اگر از روزه احساس سرگیجه می‌کنید و قادر به ایستادن نیستید، یا بدن شما کم آب و خشک می‌شود، باید فوراً یک نوشیدنی شیرین یا شربت بنوشید. برای کسانی که به طور معمول نوشیدنی‌های کافئین‌دار مانند چای و قهوه را در طول روز مصرف می‌کنند، ممکن است کمبود کافئین در ابتدا باعث سردرد و خستگی شود. ترک کافئین در ماه رمضان ساده‌تر خواهد بود، زیرا در صورت عدم وجود کافئین، بدن سعی می‌کند با شرایط جدید سازگار شود.

تغذیه سالم در ماه مبارک رمضان چیست؟

دقت در وعده سحری

سحری یک وعده غذایی بسیار مهم است که می‌تواند روز شما را درست کند یا آن را درهم‌بشکند. غذاهایی که انرژی لازم را برای بدن فراهم می‌کنند شامل کربوهیدرات‌های پیچیده و غذاهای فیبر بالا هستند. کربوهیدرات‌های پیچیده غذاهای پرانرژی هستند، اما این انرژی را به آرامی در طول روز آزاد می‌کنند. غذاهایی مانند گندم کامل، جو دوسر، لوبیا و برنج کربوهیدرات‌های پیچیده‌ای هستند. غذاهای غنی از فیبر نیز به راحتی هضم می‌شوند که این مواد در میوه‌ها (خام و پخته شده) و سبزیجات وجود دارد.

در این ماه، نوشیدن مایعات از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است زیرا سطح آب و نمک بدن را تنظیم می‌کند. همچنین ایده خوبی است که نوشیدنی‌های کافئین‌دار را با نوشیدنی‌های غنی از ویتامین، از جمله آب میوه‌های طبیعی جایگزین کنید. کافئین در نوشیدنی‌های انرژی‌زا، چای و قهوه دیورتیک است و باعث کم آبی سریع‌تر بدن از طریق ادرار می‌شود.

خوراکی‌های مناسب سحری

مایعات زیادی بنوشید تا در ماه رمضان رژیم غذایی سالم داشته باشید، به خصوص هنگام خوردن صبحانه. بنابراین، غذاهای سرشار از مایعات را انتخاب کنید تا مطمئن شوید بدن شما در طول روز آب مورد نیاز خود را دریافت می‌کند. همچنین، غذاهای نشاسته‌ای برای انرژی و غذاهای غنی از فیبر مانند نان‌های غلات کامل می‌توانند به هضم غذا و جلوگیری از یبوست کمک کنند. در اینجا چند نمونه از غذاهای مناسب آورده شده است:

جو دوسر، از دانه‌های کاملی است که می‌توانید با شیر یا آب بخورید. این غذا سرشار از فیبر است و مایعات و پروتئین بدن را با شیر یا آب فراهم می‌کند. علاوه‌بر‌این، بلغور جو دوسر را نیز می‌توان به عنوان یک وعده غذایی کامل با ماست و انواع میوه یا آجیل سرو کرد.

غلات صبحانه، دارای فیبر بسیار زیادی است و اغلب با ویتامین‌ها و مواد معدنی ساخته می‌شوند و بسیار مغذی هستند. از آنجا که غلات صبحانه اغلب با شیر خورده می‌شوند، بخشی از آن مایعات و مواد مغذی مانند کلسیم، ید و ویتامین‌های B را دریافت می‌کنید.

غذاهای نشاسته‌ای مانند برنج را می‌توانید با مخلوط کردن با شیر یا ماست با انواع میوه‌ها مصرف نمایید. مصرف به اندازه انواع مختلف برنج و خورش، تا زمانی که چربی زیادی نداشته باشند نیز می‌توانند نشاسته مورد نیاز بدن را فراهم کنند.

ماست نیز از مواد غذایی حاوی ویتامین‌های B و سایر مواد مغذی مانند پروتئین، کلسیم و ید است. ماست همچنین قادر به جلوگیری از کم آبی بدن است. همچنین می‌توانید ماست را با دانه‌ها و میوه‌های مختلف مخلوط کرده و مصرف نمایید.

نان به دنبال گزینه‌هایی مانند نان‌های غلات کامل است، زیرا این نان‌ها فیبر بیشتری دارند. شما می‌توانید نان گندم کامل را با کره بادام زمینی بدون پوشش، کنجد، پنیر یا موز بخورید. از آنجا که نان نسبتاً خشک است، حتما آب یا غذاهای زیادی مانند لوبیا یا عدسی به همراه آن بخورید.

توجه به وعده افطار

مرسوم است که مسلمانان روزه خود را در طول افطار و با خوردن خرما و آب بشکنند. این امر به بازگرداندن قند و نمک بدن به حالت عادی کمک می‌کند و بدن را از کمبود آب خارج می‌کند.

خوراکی‌های مناسب افطار

آب، شیر، آب میوه یا اسموتی بنوشید. در این میان، آب بدون اضافه کردن کالری اضافی یا شکر، خشکی را از بین می‌برد. شیر و میوه نیز برخی از قند و مواد مغذی بدن شما را تأمین می‌کنند. این نوشیدنی‌ها برای شکستن روزه نیز مناسب هستند، اما از نوشیدنی‌هایی که حاوی شکر غیر طبیعی هستند، خودداری کنید. از آنجا که این نوشیدنی‌ها می‌توانند قند و کالری زیادی را به بدن برساند و باعث چاقی شود.

خرما، یک غذای ایده آل برای شکستن روزه از زمان پیامبر اکرم (ص) بوده است. از آنجا که خرما حاوی قند طبیعی است و بسیار پرانرژی است. علاوه‌براین، مواد معدنی مانند پتاسیم، مس، منگنز و فیبر را فراهم می‌کند. همچنین می‌توانید از سایر میوه‌های خشک مانند زردآلو، انجیر، کشمش یا آلو استفاده کنید که حاوی فیبر و مواد معدنی نیز هستند.

خوردن میوه یک روش سنتی برای شکستن روزه در کشورهای جنوب آسیا است. قند طبیعی موجود در میوه انرژی، مایعات و برخی مواد مغذی را به بدن می‌دهد.

سوپ، مصرف سوپ در بسیاری از کشورهای عربی راهی آسان برای شکستن روزه و تأمین مایعات مورد نیاز بدن است. سوپ‌های تهیه شده از آب میوه و مرغ، که اغلب حاوی حبوبات مانند عدس و لوبیا، رشته‌فرنگی یا غلات است، با داشتن مواد مغذی، استحکام فرد ناشتا را بازیابی می‌کند. بنابراین، یک رژیم غذایی سالم در ماه رمضان شامل غذاهایی است که تمام مواد معدنی و ویتامین‌های بدن را تامین کند.

به طور کلی، غذاهای انتخاب شده برای افطار از یک فرهنگ تا فرهنگ دیگر متفاوت است. اما سعی کنید غذاهای نشاسته‌ای، سبزیجات، میوه‌ها، لبنیات و غذاهای غنی از پروتئین مانند گوشت، ماهی، تخم مرغ و حبوبات را در طول دوران روزه‌داری استفاده کنید. علاوه‌براین ، پیاده‌روی و ورزش سبک می‌تواند بعد از شکستن سریع و از بین بردن احساس سنگین، به هضم بهتر مواد غذایی کمک کند.

مایعات زیادی بنوشید و غذاهای سرشار از مایعات را انتخاب کنید. به دنبال غذاهای نشاسته و فیبر بالا مانند نان‌های غلات کامل باشید، زیرا این غذاها سالم‌تر هستند و به هضم غذا و جلوگیری از یبوست کمک می‌کنند.

غذاهایی که برای افطار و سحر مناسب نیستند

غذاهای سرخ شده پر چربی مانند: سمبوسه، مرغ سرخ شده، چیپس، سیب‌زمینی و سایر غذاهای سرخ شده

غذاهای پر قند و با چربی زیاد مانند: زولبیا و بامیه، حلوا و باقلوا

توصیه‌های سازمان بهداشت جهانی برای ماه رمضان

در ماه رمضان مقدار زیادی آب بنوشید و غذاهای هیدراته بخورید. آب زیادی بنوشید، به‌خصوص بین افطار و سحر. از آنجا که آب بدن شما در طول تابستان بیشتر تبخیر می‌شود، نوشیدن مایعات برای جایگزینی میزان آب از دست دادن در طول روز مهم است (نوشیدن حداقل 10 لیوان آب توصیه می‌شود).

همچنین می‌توانید با خوردن غذاهای هیدراته، مصرف آب خود را افزایش دهید. سعی کنید هندوانه را به صبحانه خود اضافه کنید یا آن را در افطار بخورید. سالادهای حاوی خیار و گوجه‌فرنگی را فراموش نکنید، خیارهای موجود در این سالادها آب مورد نیاز بدن شما را فراهم می‌کنند.

افطاری سالم و متعادل مصرف کنید

شکستن روزه با خوردن سه خرما یک روش سنتی و سالم برای شروع وعده افطار است. خرما منبع عالی فیبر است. ترکیبی از سبزیجات مختلف را بخورید تا ویتامین‌ها و مواد مغذی بدن را تهیه کنید. غلات کامل را فراموش نکنید زیرا آنها فیبر و انرژی را برای بدن فراهم می‌کنند. گوشت لاغر، کبابی یا آب‌پز را انتخاب کنید؛ مرغ و ماهی بدون پوست را برای پروتئین سالم بخورید. به طور کلی، از غذاهای سرخ شده و فرآوری شده با چربی یا قند زیاد خودداری کنید. همچنین، با خوردن آهسته، شما نه تنها بیشتر از غذای خود لذت خواهید برد، بلکه از پرخوری نیز پرهیز خواهید کرد.

چگونه از کد تخفیف فروشگاه آنلاین در ماه رمضان استفاده کنیم؟

برای استفاده از کدهای تخفیف فروشگاه‌های آنلاین ، ابتدا باید وارد سایت یا برنامه فروشگاه مورد نظر خود شوید و یک حساب کاربری ایجاد کنید. کد تخفیف معتبر را برای سایت یا برنامه مورد استفاده خود که قبلاً در پلتفرم‌هایی همچون مرجع تخصصی کد تخفیف موپُن، پیدا کرده‌اید کپی کنید و پس از خرید آن را در کادر تعبیه شده قرار دهید. در پایان و هنگام تسویه حساب، این کد تخفیف اعمال می‌شود و مبلغ آن از مبلغ قابل پرداخت شما کسر می‌شود.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *