0

بررسی ابعاد مختلف تجربه خرید از دیجی کالا جت

تجربه خرید کاربران از دیجی کالا جت

معرفی دیجی کالا جت

در جوامع امروزی خرید آنلاین تبدیل به یک امر طبیعی و روزمره شده است. در واقع این سبک از زندگی به حدی پیش رفته که دیگر بدون اینترنت و خرید آنلاین عملاً نمی‌توان زندگی کرد. تمامی افراد هر یک از مایحتاج روزمره خود را به صورت آنلاین و از طریق فروشگاه‌های اینترنتی تهیه می‌نمایند. دیجی کالا نیز یکی از شناخته‌شده‌ترین مجموعه‌ها در زمینه فروش انواع محصولات به صورت آنلاین می‌باشد. دیجی کالا جت یک سیستم جدید برای ارائه محصولات با سرعت بالا به مشتریان می‌باشد. همان‌طور که از اسم این سرویس مشخص است، ویژه ارسال سریع برای مشتریان دیجی کالا می‌باشد. در ادامه قصد داریم تا مجموعه دیجی کالا جت را کامل بررسی کنیم و به ابعاد مختلف تجربه خرید از دیجی کالا جت بپردازیم.

دیجی کالا جت

تاریخچه دیجی کالا جت

دیجی کالا برای پاسخ به نیاز مشتریان خود در زمینه تحویل سفارش‌های سوپرمارکتی با ارسال رایگان و در بازه زمانی ۳۰ دقیقه‌ای یا همان فوری اقدام به راه‌اندازی سرویس جدیدی به نام دیجی کالا جت کرد. این سرویس، پلتفرم جدیدی در کنار دیجی‌کالا است که مخصوص تأمین خریدهای لحظه‌ای و ارسال سریع محصولات سوپرمارکتی طراحی شده است. در این مطلب در مورد ویژگی‌ها و نحوه استفاده از این سرویس توضیح می‌دهیم.

جت مارت‌ها

جت مارت‌ها سوپرمارکت‌های اختصاصی دیجی‌کالا جت هستند. یکی از ویژگی‌های مهم و مفید دیجی‌کالا جت، راه‌اندازی دارک استورهایی به نام جت مارت است. منظور از دارک استور (Dark Store) در دنیای تجارت الکترونیک مراکز توزیعی هستند که به طور اختصاصی برای خریدهای آنلاین به کار می‌روند. سوپرمارکت‌های دارک، انبارهای بزرگی هستند که برای خریداران و عموم مردم باز نیست و متشکل از قفسه‌ها و ردیف‌هایی از اجناس است که معمولاً ساختمان آن‌ها در نقاط قابل دسترس شهر ساخته می‌شود. پس از ثبت شدن سفارش اینترنتی کاربران، پردازش سفارش‌ها آغاز می‌شود و مرحله برداشتن سفارش‌ها، جمع‌آوری و ارسال آن‌ها به مشتری ادامه می‌یابد.
اهمیت استفاده از دارک استورها در خرید اینترنتی، تمرکز بر ارسال سریع سفارش‌ها برای خریدهای بر مبنای تقاضا (on-demand) و فوری است. در این شرایط زنجیره تأمین با سرعت بیشتری کار می‌کند و نیازهای مشتری مستقیم‌تر و سریع‌تر رفع می‌شود.
دارک استورها با اینکه می‌توانند به‌عنوان انبار کالاهایی مانند لباس و… هم عمل کنند اما اغلب برای محصولات سوپرمارکتی و تره‌بار استفاده می‌شوند. یکی از روش‌های تأمین محصولات سوپرمارکتی در سرویس دیجی کالا جت هم از طریق دارک استورها انجام می‌شود. دیجی‌کالا جت علاوه بر همکاری با فروشگاه‌های زنجیره‌ای مطرح و معتبر، انبارهای اختصاصی در مناطق مختلف شهر در قالب دارک استور و به نام جت مارت دارد که امکان بیشترین تنوع کالایی را از بهترین برندها، با مناسب‌ترین کد تخفیف و قیمت‌ها در سریع‌ترین زمان ارسال فراهم می‌کند. اکنون دیجی کالا جت، ۱۲ جت مارت دارد که در شهرهای تهران، کرج و مشهد فعال هستند. به زودی تعداد جت مارت‌های فعال در سایر شهرها بیشتر هم می‌شود.
مدل کسب‌وکار پلتفرم دیجی‌کالا جت غیرمتمرکز و مقیاس‌پذیر است و این رویکرد، ورود این سرویس به شهرستان‌ها را سرعت می‌بخشد. سرویس دیجی کالا جت خدمت‌رسانی خود را از شهرهای تهران و کرج آغاز کرد و به تازگی در شهر مشهد به صورت آزمایشی فعالیت خود را شروع کرده است. دیگر شهرهای ایران مانند شیراز، اهواز، تبریز و قم هم در آینده می‌توانند در کوتاه‌ترین زمان سفارش‌های سوپرمارکتی خود را دریافت کنند.

جت مارت
عرضه محصولات سوپرمارکتی دیجی کالا از سال ۹۷ شروع به کار کرد. این بخش جدید از کسب‌وکار که در ابتدا با نام دیجی کالا فِرش هم شناخته می‌شد اکنون به‌عنوان دسته‌ای جدا در پلتفرم دیجی کالا با عنوان سوپرمارکت دیجی کالا قابل استفاده است. با آغاز به کار سرویس دیجی‌کالا جت شاید این سؤال برای شما هم پیش آمده باشد که تفاوت خدمات سوپرمارکت دیجی کالا با سرویس دیجی کالا جت در چیست. در جواب باید گفت که سوپرمارکت دیجی کالا بر اساس مدل کلاسیک تجارت الکترونیک عمل می‌کند و دیجی کالا جت مدل نوینی از E-Commerce، تحت عنوان Q-Commerce یا quick commerce را ارائه می‌کند. با توجه به سبد پیشنهادی متفاوتی که در دیجی کالا جت در مقایسه با سوپرمارکت دیجی کالا عرضه می‌شود، می‌توان گفت مدل کسب‌وکار دیجی کالا جت مدل مکملی در کنار سوپرمارکت دیجی‌کالاست. این پلتفرم نه تنها تجربه جدیدی برای گروه دیجی کالا محسوب می‌شود، بلکه تجربه جدیدی برای مشتریان کنونی دیجی کالا هم ایجاد می‌کند.
اگر سه ویژگی سرعت، تنوع کالایی و قیمت را معیارهای بررسی این دو سرویس بدانیم باید گفت پلتفرم دیجی کالا جت در سرعت بسیار بالاتری قرار دارد و سوپرمارکت دیجی کالا تنوع بیشتر و قیمت‌های همراه با تخفیف را عرصه می‌کند. اگر فرایند سفارش‌گذاری، پردازش و تحویل سفارش‌های سوپرمارکت دیجی‌کالا در بازه زمانی یک تا چند روزه انجام می‌شود در دیجی کالا جت، همه چیز فوری پیش می‌رود. بنابراین به رغم هم‌پوشانی‌هایی که ممکن است بین این دو مسیر کسب‌و‌کار وجود داشته باشد، آنچه این دو را از هم متمایز می‌کند نوع سفارش‌ها و سبدهای خریدی است که می‌شود با هر کدام از سرویس‌ها تجربه کرد. همان‌طور که پیش‌تر گفته شد دیجی کالا جت به دلیل ویژگی سرعت بالا در تأمین و تحویل سفارش‌ها با این عنوان نام‌گذاری شده است؛ بنابراین برای تقاضاهای در لحظه و نیازمند دریافت سریع، مناسب‌تر است. این نوع سفارش‌ها معمولاً در خریدهای لحظه‌ای و روزانه انجام می‌شود. این در حالی است که برای خریدهای سر ماه که می‌توان در بازه زمانی طولانی‌تر دست به انتخاب و برداشتن محصول از قفسه‌های اینترنتی دیجی‌کالا زد، سوپرمارکت دیجی‌کالا گزینه بسیار مناسب‌تری است. بنابراین توصیه می‌کنیم سبدهای خرید کوچک‌تر، با نیاز به دریافت سریع‌تر، را با پلتفرم دیجی کالا جت و سبدهای خرید بزرگ‌تر و با چشم‌انداز بلندمدت‌تر نسبت به زمان تحویل را با سوپرمارکت دیجی‌کالا ببندید.

نحوه ارسال محصولات در دیجی کالا جت

ویژگی سرعت، مهم‌ترین ویژگی سرویس دیجی کالا جت است که تجربه متفاوتی به کاربر می‌دهد. همین ویژگی که در نام این سرویس هم مشهود است وجه تمایز دیجی کالا با دیجی کالا جت است. با توجه به توسعه روزافزون سرویس دیجی کالا جت به‌عنوان یک فروشگاه، حالا سطح خدمت‌رسانی سرویس دیجی کالا جت به کمتر از ۳۰ دقیقه در تحویل سفارش‌ها رسیده است. این قابلیت، فرصت بسیار خوبی برای آن دسته از کاربرانی است که می‌خواهند در کمترین زمان به مایحتاج خود برسند. بدیهی است سرویس دیجی اکسپرس که خود به‌عنوان پلتفرم تکنولوژی محور لجستیکی گروه دیجی کالا فعالیت می‌کند، می‌تواند در بالا بردن این سرعت نقش مؤثری داشته باشد.

اپلیکیشن دیجی کالا جت

زمان ارسال کالاها همان‌طور که از نام این سایت جدید برمی‌آید (کلمه جت!) بسیار سریع است. ما در برداشت‌هایی که از نظرات و تجربیات کاربران داشتیم پس از آنکه خرید هر فردی ثبت شد، کاربران اذعان داشتند که انتظار کمی برای تأیید خرید کشیدند. پس از تأیید شدن خرید توسط فروشگاه، خرید شما وارد پروسه جدیدی می‌شود و زمان تقریبی دریافت سفارش نیز به اطلاع شما می‌‌رسد. این موارد هم از داخل سایت و یا اپلیکیشن قابل مشاهده است و هم اینکه سامانه پیامکی دیجی کالا جت لحظه‌به‌لحظه به مشتریان درباره خریدشان اطلاع‌رسانی می‌کند. در تجربه افرادی که سبد خرید آن‌ها متشکل از 4 یا 5 کیسه بزرگ و محصولات متنوعی بوده، برای رسیدن به دستشان نهایتاً ۱۸ دقیقه طول کشیده است.
اکنون پس از گذشت بازه زمانی کوتاهی از آغاز به کار سرویس دیجی کالا جت، ۴۰ درصد از سفارش‌ها کمتر از ۱۵ دقیقه و نیمی از سفارش‌ها بین ۱۵ تا ۳۰ دقیقه به دست مشتری می‌رسد. به عبارت دیگر ۹۰ درصد از سفارش‌ها زیر ۳۰ دقیقه تحویل می‌شوند.
برای تحویل سفارش‌ها از دیجی کالا جت هیچ هزینه‌ای در نظر گرفته نشده است. رایگان بودن تحویل سفارش مزیت بسیار بزرگی است که هزینه کاربر تا حدودی کاهش می‌دهد. به این ترتیب تحویل سفارش‌ها در هر مقصدی انجام شود، کاملاً رایگان تمام می‌شود. این ویژگی در آخرین به‌روزرسانی‌های پلتفرم دیجی کالا جت بدون تغییر بوده است و در حال حاضر ارسال سفارش‌ها رایگان است.

نظرات کاربران
امتیاز دیجی کالا جت برای نحوه ارسال محصولات 5 از 5

بررسی بسته‌بندی مرسولات دیجی کالا جت

تا جایی که خاطرمان هست دیجی کالا همیشه به بسته‌بندی اهمیتی خاصی داده است و حتی در سال‌های گذشته فراخوانی هم برای طراحی بسته‌بندی ارائه داده بود. شاید بد نباشد فکری هم برای کیسه‌های پلاستیکی خریداری شده از سوپرمارکت‌ها بشود و با یک طرح نوآورانه، از پلاستیک کمتری استفاده شود.

بسته‌بندی دیجی کالا جت

قطعاً تمامی ما تجربه‌های خرید آنلاین دیگری از فروشگاه‌های سوپرمارکتی داشتیم و هیچ یک از آنها به این سرعت کالاها را به ما تحویل نداده بودند، این مسئله باعث می‌شود که عبارت «جت» را برای این سایت درست بدانیم و خوشبختانه خود کالاها نیز از کیفیت کاملاً قابل قبولی در زمان ارسال برخوردار بودند، اجازه بدهید برخی از این موارد را با هم مرور کنیم تا دقیقاً منظورمان را بتوانیم بهتر برسانیم.

نظرات کاربران

به طور مثال تمامی محصولات سوپرمارکتی که فریزری یا نیمه منجمد بودند مانند بستنی و محصولات فریزری، تازه و کاملاً سالم تحویل داده شده است. از سوی دیگر محصولات شیشه‌ای و پاکتی نیز بدون خرابی و کاملاً خنک به دست مشتریان رسیدند. نکته جالب توجه این جاست که دیجی کالا جت تمامی محصولات را با تاریخ روز برای مشتریان می‌فرستد. حتی شما می‌توانید محصولات تخفیف‌دار را هم با تاریخ انقضای مناسب تهیه فرمایید.
نکته مهم در محصولات سوپرمارکتی، نحوه تحویل آنهاست. ما تمامی کالاها را در کمتر از ۲۰ دقیقه دریافت کردیم و بسته‌بندی کالاها در کیسه‌های کاملاً مجزا بود، کیسه‌هایی که بسته‌بندی محکمی داشتند و جنسشان نیز مقاوم بود تا به راحتی پاره نشوند. محصولات مرتبط با یکدیگر در کنار هم قرار داشتند و به عنوان مثال چیپس‌ها و دیگر تنقلات در یک کیسه بود و بستنی‌ها در یک کیسه. محصولات شیشه‌ای و شکننده نیز روی تمامی محصولات گذاشته شده بودند تا آسیبی به آن‌ها وارد نشود اما نکته قابل تامل پلاستیکی بودن تمام کیسه‌ها بود که می‌تواند بهتر شود تا آسیب کمتری به محیط‌زیست برسد.
امتیاز دیجی کالا جت برای بسته‌بندی مرسولات 4 از 5

نحوه برخورد پیک دیجی کالا جت

مأمور پیک علاوه بر اینکه برخورد بسیار محترمانه‌ای در زمان تحویل محصولات دارد، تمامی محصولات سفارش داده شده را بادقت کافی به دست افراد می‌رساند. نکته مهم اینجاست که طبق نظرات کاربران مأمور پیک دیجی کالا جت محصول را درب واحد به مشتریان تحویل می‌دهد و این امتیازی مثبت است.

دیجی کالا جت

امتیاز دیجی کالا جت برای نحوه برخورد پیک 5 از 5

خدمات پس از فروش دیجی کالا جت

پس از ارسال سفارشات، دیجی کالا جت باز هم کنار شماست. تمامی خدمات پشتیبانی دیجی کالا به صورت 24 ساعته در هفت روز هفته فعال می‌باشد. شما می‌توانید به صورت تلفنی یا از طریق ایمیل با دیجی کالا جت در ارتباط باشید. البته باید در نظر داشته باشید که در برخی روزها که تعطیلات رسمی هستند، دیجی کالا جت و در کل مجموعه دیجی کالا هیچ‌گونه خدمات‌رسانی نخواهد داشت. این روزها در سایت مشخص شده است و می‌توانید در سایت دیجی کالا آن را مشاهده نمایید. در کل دیجی کالا جت به خوبی توانسته است تا در بخش خدمات پس از فروش موفق عمل نماید. شماره تماس دیجی کالا 02161930000 می‌باشد. ایمیل سازمانی دیجی کالا نیز info@digikala.com است. از این روش‌ها می‌توانید با پشتیبانی مجموعه دیجی کالا در ارتباط باشید.

نظرات کاربران

امتیاز دیجی کالا جت برای خدمات پس از فروش 4 از 5

کیفیت و نحوه پاسخگویی پشتیبانان دیجی کالا جت

دیجی کالا جت همواره در تمامی زمینه‌ها سعی می‌کند تا رضایت مشتریان خود را به خوبی جلب نماید. در زمینه کیفیت و نحوه پاسخگویی پشتیبانان دیجی کالا جت نیز به همین منوال می‌باشد. در واقع دیجی کالا جت همواره تلاش می‌نماید تا بهترین شیوه و کیفیت را برای پاسخگویی به مشتریان خود انتخاب کند. دیجی کالا جت توانسته است در این زمینه نیز بسیار موفق باشد.

پشتیبانی تلفنی

امتیاز دیجی کالا جت برای کیفیت و نحوه پاسخگویی پشتیبانان مجموعه 5 از 5

کیفیت کارکرد اپلیکیشن و وب‌سایت برای ثبت سفارش

شما می‌توانید هم به سایت دیجی کالا جت سر بزنید و هم به اپلیکیشن آن. فرقی ندارد که از کدام بستر خرید می‌کنید و هر دو مسیر می‌توانند شما را به فروشگاه‌های فعال اطرافتان هدایت کنند. ما در چند منطقه از تهران این موضوع را امتحان کردیم و در تمام این نقاط با چندین فروشگاه فعال روبرو شدیم که دامنه حق انتخاب مشتری را بیشتر می‌کند. برخی از فروشگاه‌ها نام «جت مارت» را یدک می‌کشند که فروشگاه‌های مختص دیجی‌کالا جت هستند و معمولاً تخفیف‌های بیشتری دارند یا سرعت عملشان سریع‌تر است. در کنار این فروشگاه‌ها، دیگر سوپرمارکت‌های هر محل نیز فعال است. به تازگی نیز نانوایی و پروتئینی به خدمات دیجی کالا جت اضافه شده است.

نظر کاربران

با انتخاب هر یک از فروشگاه‌ها به صفحه مخصوص آن سوپرمارکت هدایت می‌شوید. طراحی جالبی که در اینجا وجود دارد، باعث می‌شود که اگر هیچ خرید سوپرمارکتی هم ندارید، دست‌به‌جیب شده و چهار قلم جنس بخرید! البته باید اشاره کرد که رابط کاربری دیجی‌کالا جت از رابط کاربری خود دیجی کالا تا حدی متفاوت است؛ اما سادگی‌اش باعث می‌شود سریع به آن عادت کنید.
نکته‌ای که در وهله اول توجه کاربر را جلب می‌کند، ارسال رایگان سقف خرید می‌باشد که در بسیاری از فروشگاه‌ها ۲۰ الی ۳۰ هزار تومان است. این دو موضوع جزو مزیت‌های برتر دیجی کالا جت هستند. هر چند مشخص نیست که ارسال رایگان با چنین سطحی از خرید تا چه زمان ادامه داشته باشد.
آن‌طور که در صفحه هر فروشگاه مشخص شده، نهایتاً تا ۴۵ دقیقه بعد از درج سفارش، کالاها به دستتان خواهد رسید. در مورد کالاها و دسته‌بندی آنها باید گفت که کار به نحوی درست و البته تمیز انجام شده است. آنهایی که تخفیف خورده‌اند، به عنوان ویترین هر فروشگاه به نمایش درمی‌آیند و کاربر را تشویق به خرید به‌صرفه می‌کنند. دیگر کالاها نیز در دسته‌بندی‌های مرتب و منظم قرار دارند که با اشاره روی هر کدام، وارد آن دسته از محصولات می‌شوید. محصولات متنوعی در همه فروشگاه‌ها وجود دارد و می‌توانید گزینه‌های تخفیف‌دار را نیز به راحتی ببینید. هر قفسه یا هر دسته، زیرمجموعه‌های خودش را دارد و این موضوع باعث شده که سبد محصولات هر فروشگاه در کامل‌ترین شکل خود باشد. خوشبختانه تمامی آیتم‌ها دارای تصویر باکیفیت هستند و می‌توانید به عکس محصولی که قصد خرید آن را دارید نیز دسترسی داشته باشید.

اپلیکیشن دیجی کالا جت
شما می‌توانید هر کالایی که می‌خواهید را در صفحه فروشگاه یا صفحه اصلی دیجی کالا جت جستجو کنید. تفاوت نتیجه‌ها در این است که اگر جستجویتان در صفحه اصلی باشد، تمامی کالاها در همه سوپرمارکت‌ها را می‌بینید و اگر در یک فروشگاه خاص این جستجو را انجام دهید، فقط کالاهای مرتبط با آن فروشگاه را خواهید دید. نتایج جستجوی شما می‌توانند بر اساس قیمت (بالا به پایین یا پایین به بالا) به نمایش در بیایند و این مسئله کار خرید را در بسیاری مواقع راحت‌تر می‌کند.
امتیاز هر فروشگاه و تعداد رأی‌های داده شده به آن نیز در صفحه اصلی هر فروشگاه مشخص است که با کلیک کردن روی آن می‌توانید به نظر خریداران پی ببرید. کامنت‌ها در این بخش اعم از نظرات موافق و مخالف است و به نظر می‌آید که سانسوری در آنها وجود ندارد و مشتریان صادقانه نظرات خود را ابراز کرده‌اند.
ضمناً اگر قبلاً از فروشگاه خرید کرده باشید، می‌توانید با گزینه تکرار سفارش قبلی به راحتی به لیست خرید گذشته خود دسترسی پیدا کنید و دیگر دنبال آنها نگردید. این مسئله کار را بسیار سریع‌تر می‌کند و برای خریدهای روزمره و پرتکرار واقعاً کاربردی است.
امتیاز دیجی کالا برای کیفیت کارکرد اپلیکیشن و وب‌سایت برای ثبت سفارش 5 از 5

مجوزها و تأییدیه‌های دیجی کالا جت

دیجی کالا جت نیز مانند هر سیستم و سرویس دیگری که در زمینه خدمات‌رسانی برای مردم فعالیت دارند، برای دریافت تمامی مجوزها و تأییدیه‌های مورد نیاز اقدام نموده است. باید بدانید که لازمه هر شغلی به خصوص مشاغل آنلاین، داشتن مجوزها و تأییدیه‌های مورد نیاز است. از این رو دیجی کالا جت، که زیرمجموعه دیجی کالا می‌باشد، نیز در این زمینه بسیار موفق عمل کرده است. تمامی مجوزهای مرتبط با انواع مشاغل آنلاین نظیر اینماد را دارا می‌باشد. از سوی دیگر به دلیل ارائه مواد غذایی و سوپرمارکتی نیز تمامی مجوزهای مربوط به بهداشت را تهیه کرده است.
توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های دیجی کالا جت منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف‌کننده است و متعاقباً کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر می‌باشد.

دیجی کالا

امتیاز دیجی کالا جت مجوزها و تأییدیه‌های مجموعه 5 از 5

تخفیف‌های ثبت سفارش دیجی کالا جت

هر مجموعه‌ای برای اینکه بتواند مشتریان خود را راضی و وفادار نگاه دارد، نیاز دارد تا یک سری تخفیفات برای ایشان در نظر بگیرد. قیمت‌ها در مجموع مناسب هستند. اما تمهیداتی نیز نظیر کد تخفیف دیجی کالا جت در نظر گرفته شده است تا کاربران با خیالی آسوده‌تر، خریدی به‌صرفه از مجموعه دیجی کالا جت داشته باشند.
قیمت کالاها دقیقاً بر اساس نرخ مندرج روی بسته‌بندی محصولات است و تقریباً همه فروشگاه‌های حاضر در دیجی کالا جت روی برخی محصولات خود تخفیف گذاشته‌اند. معمولاً فروشگاهی پیدا نمی‌کنید که به‌طورکلی هیچ تخفیفی روی محصولاتش نداشته باشد.

دیجی کالا جت که در ماه‌های اخیر آغاز به کار کرده، در ابتدای راه کدهای تخفیف خوبی در نظر گرفته که با استفاده از آنها می‌توان خرید را به‌صرفه‌تر هم کرد. خرید اول برای هر کاربر تخفیف ویژه دارد و تمامی کاربران می‌توانند از بخش دیجی کلاب در فروشگاه اینترنتی دیجی کالا به کدهای تخفیف بیشتری دسترسی داشته باشند. ضمن آنکه خود دیجی کالا جت به طور تصادفی، کدهای تخفیفی را به مشتریان جدید و قدیمی خود اختصاص می‌دهد که خرید را لذت‌بخش‌تر می‌کند.

نظرات کاربران
از انواع کد تخفیف دیجی کالا جت می‌توان به تخفیفات کهکشانی اشاره کرد. این طرح تخفیف بسیار عالی بوده و بر روی برخی از اجناس تا سقف 70 درصد اعمال می‌شود. از سوی دیگر باید در نظر داشته باشید که معمولاً مهلت استفاده از این تخفیفات محدود است و برای استفاده از آن باید عجله کنید.

تخفیفات کهکشانی دیجی کالا جت
طرح دیگر تخفیفی دیجی کالا جت، تخفیف جت مارت‌ها است. در واقع پیش‌تر عرض کردیم که جت مارت‌ها فروشگاه‌هایی با عنوان دارک مارکت هستند که به صورت اختصاصی برای دیجی کالا جت فعالیت دارند. این فروشگاه‌ها معمولاً تخفیفات عالی برای مشتریان خود در نظر می‌گیرند. در واقع دیجی کالا جت برای مشتریانی که از جت مارت‌ها به عنوان فروشگاه مورد نظر خود استفاده نمایند، تخفیف ویژه در نظر می‌گیرد.

نکته دیگر اینکه می‌توان از کیف پول دیجی پی برای پرداخت هزینه محصولات خریداری شده استفاده کرد. این روش خیلی سریع‌تر از روش درگاه بانکی و گرفتن رمز دوم می‌باشد.

امتیاز دیجی کالا برای تخفیف‌های ثبت سفارش 5 از 5

فعالیت‌های مسئولیت اجتماعی دیجی کالا جت

شاید برای شما جالب باشد که بدانید مجموعه دیجی کالا برای فعالیت‌های مرتبط با مسئولیت اجتماعی خود یک پلتفرم راه‌اندازی کرده است. دیجی کالا مهر مسیر جدید و شفافی برای نیکوکاری است که در راستای مسئولیت اجتماعی دیجی کالا شکل گرفته است. در این پلتفرم کاربرها می‌توانند در مسیری ساده و مطمئن در پروژه‌های نیکوکاری مشارکت کنند. کاربران با خرید مستقیم کالاهای مورد نیاز مؤسسه‌ها به هر اندازه‌ای که تمایل دارند، می‌توانند در مسیر مهربانی نقش داشته باشند. در حال حاضر این مجموعه دارای بیش از 5000 نیکوکار می‌باشد. این افراد در زمینه ارائه خدمات نقدی و غیرنقدی فعالیت‌های زیادی دارند. این ویژگی شاید یکی از بهترین ویژگی‌های مجموعه بزرگ دیجی کالا یا همان سرویس دیجی کالا جت باشد.

از سوی دیگر دیجی کالا امکان عرضه محصولات بومی روستاییان را در راستای تحقق مسئولیت اجتماعی خود کلید زد. عرضه این محصولات آن هم از دل روستاها و شهرهایی بافاصله هزاران کیلومتر از پایتخت، در پاییز ۱۳۹۹ برای توانمندسازی کسب‌وکارهای بومی محلی رقم خورد تا بتوانند در بازار بزرگ تجارت الکترونیک ایران سهیم باشند. این امکان یعنی پله‌های بزرگ برای رشد و توانمند شدن کسب‌وکارهای کوچک محلی. شاید برای این کسب‌وکارها چنین امکانی برای رشد کردن مانند یک آرزو بود. اما دیجی کالا جت این شرایط را برای آن‌ها فراهم ساخته است تا به سادگی بتوانند در بازار الکترونیک ایران به خوبی مطرح و موفق شوند. در حال حاضر بیش از 3000 کسب‌وکار بومی و محلی در سیستم دیجی کالا و دیجی کالا جت فعالیت دارند.

دیجی کالا مهر
امتیاز فعالیت‌های مسئولیت اجتماعی دیجی کالا جت 4 از 5

میزان و کیفیت فعالیت در شبکه‌های اجتماعی دیجی کالا جت

دیجی کالا جت نیز مانند هر پلتفرم دیگری برای اینکه با مشتریان و کاربران خود در ارتباط باشد، نیاز به فعالیت در شبکه‌های اجتماعی دارد. به همین منظور این مجموعه نیز به خوبی در شبکه‌های اجتماعی فعال می‌باشد. دیجی کالا جت در چند شبکه اجتماعی مطرح فعالیت دارد. در ادامه آدرس و نحوه دسترسی به هر کدام از آن‌ها را برای شما ارائه خواهیم داد تا بتوانید بهتر با این مجموعه در ارتباط باشید.

اینستاگرام دیجی کالا جت: digikalajet
توییتر دیجی کالا جت: digikalajet
لینکدین دیجی کالا جت: digikalajet

اینستاگرام دیجی کالا جت

امتیاز دیجی کالا جت برای میزان و کیفیت فعالیت در شبکه‌های اجتماعی 4 از 5

جمع‌بندی

تجربه خرید ما از دیجی کالا جت نشان داد که می‌توان به این برند جدید که از دل بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی ایران برآمده اعتماد کرد و آن را رقیبی جدی و تازه‌نفس برای بازیگران این عرصه دانست. احتمالاً می‌دانید که برندهای بزرگی وارد عرصه فروش آنلاین محصولات سوپرمارکتی شده‌اند و دیجی کالا جت در مدت زمانی بسیار کوتاه اما باتجربه طولانی که در این زمینه داشته، موفق شده همپای سایر رقبایی که چندین سال است در این زمینه فعالیت دارند، ظاهر شود.
رئیس هیئت مدیره دیجی کالا به تازگی اعلام کرد که دیجی کالا جت، قرار است به زودی بزرگ‌تر شود و سبد محصولات متنوعی نظیر میوه و حتی نوشت‌افزار نیز به آن اضافه شود و همه این‌ها نویدبخش توسعه این وبسایت است. در واقع در آینده‌ای نه چندان دور می‌توان چند خودکار و دفتر به همراه شیر و مقداری میوه و کلی تنقلات را باهم سفارش داد و آنها را به سرعت درب منزل تحویل گرفت.
دیجی کالا جت هم از طریق وب‌سایت در دسترس است و هم می‌توان از طریق اپلیکیشن برای اندروید و یا سیستم‌عامل iOS به دنیای سریع‌السیر آن دست پیدا کرد. به همین سادگی می‌توانید دنیایی از خوراکی و مواد ضروری را در دسترس خود داشته باشید.
جدول امتیازدهی
می‌بینیم که امتیاز دیجی کالا جت در مجموع به حد بالا بسیار نزدیک است و این مجموعه را می‌توان به عنوان یک پلتفرم عالی شناخت.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *