0

بهترین سایت‌های خارجی خرید بلیط هواپیما

بهترین سایت‌های خارجی خرید بلیط هواپیما

تاریخچه و نحوه پیدایش

در طول سالیان اخیر تمامی کارها دیگر به صورت آنلاین انجام می‌پذیرند. در واقع به دلیل افزایش ترافیک‌های شهری و پاندمی بیماری کرونا، تمایل افراد به خرید آنلاین بیش از پیش افزایش یافته است. امروزه تمامی کارهای ساده روزمره مانند خرید از سوپرمارکت، رزرو هتل، خرید بلیط هواپیما و قطار، همگی به صورت آنلاین انجام می‌پذیرند. در واقع این سبک از خرید کردن سبب صرفه‌جویی در وقت و هزینه‌های گزاف و جانبی خواهد شد.

در اینجا قصد داریم تا بیشتر در زمینه خرید بلیط هواپیما به صورت آنلاین بپردازیم. در واقع می‌خواهیم یک سری وب‌سایت ارائه‌دهنده خدمات خرید بلیط هواپیما را در خارج از کشور بررسی نماییم تا با شناخت نقاط قوت و ضعف این مجموعه‌ها، این موارد را در سایت‌های ایرانی نیز به کار بگیریم.

شاید اکثر ما سایت‌های داخلی که برای فروش بلیط هواپیما فعال هستند را بشناسیم. اما وقتی صحبت از سایت‌های خارجی مطرح می‌شود، اطلاعات چندانی در این زمینه نداریم. اگر شما هم نمی‌دانید که چگونه باید در یک سایت خارجی برای خرید بلیط هواپیما یا رزرو هتل اقدام کنید، با ما همراه باشید تا ضمن معرفی این سایت‌های برتر خارجی، روش و راهکار خرید را نیز به شما ارائه دهیم.

وب‌سایت‌های خارجی خرید بلیط هواپیما

پیش از آنکه به ارائه لیست سایت‌های برتر خرید بلیط پروازهای خارجی بپردازیم، بهتر است که این نکته را در نظر داشته باشید که هرکدام از این سایت‌های بین‌المللی، قوانین مشخص و منحصربه‌فرد خود را دارند. پس توجه داشته باشید قبل از آنکه برای پرداخت هزینه بلیط خود اقدام فرمایید، به قسمت قوانین سایت مراجعه نموده و آن را کامل مطالعه نمایید و از تمامی جزئیات آن به خوبی مطلع گردید.

برای خرید بلیط هواپیما همواره چهار عامل اصلی که عبارت‌اند از شرکت هواپیمایی، هزینه بلیط، کلاس پرواز و زمان پرواز نقش مهم و مؤثری دارند. بر همین اساس در ادامه به معرفی پرمخاطب‌ترین سایت‌های خرید بلیط هواپیما می‌پردازیم تا شما نیز با خدمات این مجموعه‌ها به خوبی آشنا شوید. این نکته را نیز همواره در نظر داشته باشید که هیچ یک از سایت‌ها به طور مداوم پایین‌ترین قیمت‌ها را بر روی سیستم خود ارائه نمی‌دهند، پس بهتر است تا پیش از انتخاب و اقدام به خرید به سایت‌های مختلفی که در ادامه معرفی می‌نماییم سر بزنید تا بتوانید بهترین پرواز را با مناسب‌ترین قیمت بیابید.

Skyscanner

Skyscanner، در واقع یک وب‌سایت دارای اعتبار جهانی است که در سال 2001 راه‌اندازی شد و در شاخه خرید بلیط هواپیما به صورت آنلاین فعالیتی گسترده دارد. مؤسسین اولیه این سایت معتبر بری اسمیت، بونامی گریمز و گرت ویلیام هستند.

Skyscanner

یکی از نکات جالب این سایت این است که مؤسسین شرکت علت خلق این سایت را پیدا نکردن بلیط مناسب برای پرواز به پیست اسکی بیان کردند. همین ایده‌ای شد برای راه‌اندازی سایت تا همگان بتوانند با دسترسی به یک سایت معتبر، در کوتاه‌ترین زمان ممکن، بهترین پرواز را مطابق درخواستشان در تمامی دنیا داشته باشند.

در سایت اسکای اسکنر می‌توانید میان 1200 خطوط هواپیمایی در تمامی دنیا، بلیط هواپیما را در هر جایی از جهان که باشید به مقصد درخواستی خود با بهترین شرایط خرید نمایید. در این سایت مشخصات کاملی از شرکت‌های هواپیمایی فعال با قیمت بلیط‌ها ارائه می‌گردد.

سایت Skyscanner یکی از شناخته‌شده‌ترین وب‌سایت‌های خرید بلیط در بین مسافران جهان است. سایت اسکای اسکنر علاوه بر فراهم نمودن ارزان‌ترین بلیط ها در ایرلاین‌های مختلف، خدمات دیگری همچون رزرو هتل، اجاره ماشین و… نیز به 30 زبان مختلف دنیا ارائه می‌دهد. از همین رو اسکای اسکنر یکی از پربازدیدترین سایت‌ها در این زمینه می‌باشد. ضمن اینکه دنبال‌کننده‌های بسیاری در حد میلیونی نیز در شبکه‌های اجتماعی دارد.

برای نصب اپلیکیشن اسکای اسکنر می‌توانید آن را از شاپ‌های مختلف تهیه کرده و متناسب با سیستم عامل تلفن همراه خود نصب نمایید. برای نصب آن اطلاعات زیادی نیاز نیست. داشتن یک حساب ایمیل فعال کفایت می‌نماید.

Google Flights

گوگل فلایتز در واقع یک موتور جستجو است و هنگامی که از طریق این سیستم بلیط پرواز مناسب را یافتید، شما را به شرکت هواپیمایی یا سایت‌های مرتبط هدایت می‌نماید. علاوه بر این امکان ردیابی قیمت‌ها را در طول زمان و با ارسال ایمیل برای شما فراهم می‌نماید.

Google flights

از مشخصات خاصی که این خدمات گوگل دارد این است که می‌توان قیمت بلیط‌ها را در یک بازه زمانی مشخص با انتخاب تاریخ مشاهده نمود. همچنین می‌توان قیمت‌های روزهای قبل و بعد آن تاریخ را نیز با هم مقایسه کرد. از دیگر قسمت‌های جالب این سایت، این است که برای مقاصد پرطرف‌دار مطابق تاریخی که مد نظر دارید به شما پیشنهاداتی بر اساس بهترین و مناسب‌ترین قیمت می‌دهد.

گوگل فلایتز به دلیل اینکه زیرمجموعه شرکت بزرگ گوگل می‌باشد، بازدیدکننده‌های زیادی در سراسر جهان دارد. در شبکه‌های اجتماعی نیز حسابی پرطرف‌دار است و دنبال‌کننده‌های فراوانی دارد. اما خب به دلیل اینکه مانند اسکای اسکنر صاحب اپلیکیشن نیست، قاعدتاً به اندازه آن طرف‌دار ندارد.

Expedia

یکی دیگر از سایت‌های معتبر جهانی که در زمینه خرید اینترنتی بلیط هواپیما فعالیت می‌نماید، شرکت Expedia می‌باشد. این شرکت به عنوان قسمتی از شرکت مایکروسافت در سال 1996 فعالیتش را آغاز نمود. پس از گذشت پنج سال توسط بیل گیتس، به بخش عمومی منتقل شد و با مدیریت ریچارد بارتون ادامه فعالیت داد. سال بعد توسط شرکت interactive us خریداری شد. این شرکت از همان سال فعالیت خود را توسعه داد و در سال 2011 نیز اپلیکیشن موبایل خود را به بازار عرضه نمود. این شرکت موفق در زمینه خرید بلیط هواپیما، حدود 120 میلیون کاربر در تمامی دنیا دارد.

این سایت علاوه بر امکان خرید بلیط هواپیما، خدمات دیگری همچون رزرو هتل، رزرو پرواز، اجاره ماشین، کروز و… را ارائه می‌دهد. این مجموعه پس از هر خرید یک کد تخفیف رزرو هواپیما و هتل را به شما اختصاص می‌دهد. امکان لغو رایگان پروازها تا 24 ساعت پس از رزرو از جمله مزایای این سایت به شمار می‌رود. البته در هنگام دریافت خدمات در این سایت در نظر داشته باشید که در برخی موارد هزینه رزرو دریافت می‌شود.

شرکت اکسپدیا، در رده هشتم بین شرکت‌های خدمات مسافرتی در ایالات متحده آمریکا می‌باشد و اولین و برترین سایت خدمات توریستی و خرید بلیط هواپیما آنلاین جهان است که در 30 کشور در دنیا فعالیت می‌نماید و عمده فروش آن به صورت آنلاین در سایت و اپلیکیشن انجام می‌شود.

expedia

لازم به ذکر است که Expedia صاحب Travelocity است، به همین دلیل این سایت رزرو بلیط هواپیما اساساً نتایج برنامه‌های Expedia را با طرح , سیاست‌گذاری‌های سازمانی متفاوت ارائه می‌دهد. صفحه اصلی Travelocity ساده شده است و جستجوی تاریخ‌های انعطاف‌پذیر را ارائه نمی‌دهد. در صفحه نتایج، هزینه‌ها با کلیک کردن بر روی هر پرواز مشخص می‌شود که مقایسه هزینه‌ها را کمی دشوار می‌کند. در سایت تراول سیتی سفرها را طبق هر برنامه با نمره‌ای در مقیاس 10 درجه‌بندی می‌کند که طول مدت، نوع هواپیما و کیفیت امکانات موجود در هواپیما را در نظر می‌گیرد. با امتیازبندی که در برنامه‌های سفر مشخص می‌کند، به سادگی می‌توانید انتخاب صحیحی را برای خود داشته باشید و بهترین سفر را از میان تمامی پیشنهادات در زمان دلخواه خود تعیین نمایید.

برای نصب اپلیکیشن این مجموعه، کافی است وارد فروشگاه دانلود اپ در تلفن همراه خود شوید. خیلی ساده با سرچ کردن واژه expedia می‌توانید اپ این مجموعه را بیابید، دانلود کنید و بر روی گوشی خود نصب نمایید. شاید اکسپدیا به اندازه اسکای اسکنر شناخته شده و پرطرف‌دار نباشد، اما دنبال‌کننده‌های زیادی در شبکه‌های اجتماعی دارد که همگی طرف‌دار این مجموعه هستند.

Booking.com

سایت خرید بلیط هواپیما بوکینگ بر اساس دسترسی آسان برای مخاطب ایجاد شده است. با کمک این سایت قادر هستید با بهترین روش خرید بلیط هواپیما را انجام دهید. این امکانات باعث تبدیل وب‌سایت بوکینگ به یکی از معتبرترین سایت‌های خارجی در زمینه خرید بلیط هواپیما شده است. در سایت بوکیت جدول نتایجی جهت مقایسه قیمت‌‌ها طراحی شده که کار را برای کاربران بسیار آسان کرده است.

در این سایت ذکر شده است که پایین‌ترین قیمت برای پروازهای بدون توقف، در این سایت اعلام می‌شود و سایت بوکینگ در این زمینه پیشرو است. در باقی موارد این سایت مشابه سایت‌های دیگر عمل می‌نماید، با تعداد زیادی گزینه و کادرهای فیلتر کردن نتایج برای درخواست‌های خاص کاربر. شما با ثبت اطلاعات و تعیین بلیط، می‌توانید هزینه رزرو را پرداخت نمایید.

booking.com

TravelZoo

تراول‌زو سایت خرید بلیط هواپیماست که نسبت به سایر سایت‌ها تفاوت دارد. در این سایت می‌توانید بازه زمانی زیادی را انتخاب نمایید. به‌عنوان‌مثال طی هفته آتی، ماه آینده، پاییز امسال و… . در تمام این زمان‌ها می‌توانید برای مقصدی که مد نظر دارید، جستجو کرده و مقایسه پیشنهادات را داشته باشید. با امکانات سایت Travelzoo می‌توانید با هر میزان بودجه‌ای که دارید، موارد مناسب را بیابید.

تراول‌زو اپلیکیشن ندارد و همین امر سبب می‌شود تا حدودی این مجموعه نسبت به سایر رقبا، ضعیف‌تر باشد. اما بازدیدکنندگان خوبی در سایت دارد ولی طرف‌داران و دنبال‌کنندگان زیادی در شبکه‌های اجتماعی ندارد. از این جهت باید کمی روی این ویژگی خود کار کند تا بتواند رضایت کاربران را نسبت به خود جلب نماید.

travelzoo

CheapOair

اصلی‌ترین خدمتی که در سایت چیپو ایر ارائه می‌شود، عرضه بلیط هواپیما است. کافی است فرودگاه مبدأ و مقصد و تاریخ رفت‌وبرگشت را در بخش مخصوص وارد نمایید. پس از آن لیست کاملی از پروازهای ایرلاین‌های مختلف در اختیار شما قرار می‌گیرد.

شعار چیپو ایر این است: “سریع‌ترین راه برای مقایسه و بوک کردن از میان ۴۵۰ پرواز ارزان‌قیمت هواپیمایی را ارائه می‌دهیم!” در نظر داشته باشید که گاهی قیمت‌های اولیه با قیمت‌های نهایی محاسبه شده در سایت متفاوت است. این شرکت از سال 2005 فعالیت خود را آغاز نمود و در کوتاه‌ترین زمان به یکی از برترین شرکت‌های خدمات مسافرتی تبدیل شد.

شما با خرید بلیط cheapoair قادر خواهید بود در میان تعداد زیاد پرواز در روز و ایرلاین‌های مختلف، بلیطی را تهیه نمایید که با بودجه و نیاز‌های شما سازگار است. همچنین از طریق سیستم جستجو در سایت  CheapOair و ایجاد فیلتر، می‌توانید تنها بلیط‌های مورد نظر خود را مشاهده نمایید و یا با جستجوی بلیط‌های تخفیف‌دار، بلیطی مناسب برای خود رزرو نمایید.

cheapoair

در سال 2011 که این شرکت اپلیکیشن خود را برای iOS و اندروید طراحی نمود، باعث شد تا نسبت به باقی سایت‌های خرید بلیط، پیشی بگیرد و سطح کاری خود را ارتقاء دهد. به همین دلیل در سال 2012 به یکی از سایت‌های برتر دنیا مبدل شد. هنوز که هنوز است سایت چیپو ایر جزو سایت‌های برتر می‌باشد و بازدیدکنندگان زیادی در طول روز از این سایت دیدن می‌نمایند. از سویی دیگر به دلیل دارا بودن اپلیکیشن و دسترسی راحت در شبکه‌های اجتماعی از محبوبیت خاصی برخوردار است.

برای دریافت اپلیکیشن چیپو ایر تنها کافی است وارد فروشگاه اپلیکیشن تلفن همراه خود شوید و این اپلیکیشن را بیابید و دانلود کنید. پس از نصب آن اطلاعاتی که از شما می‌خواهد، تنها یک ایمیل فعال می‌باشد. به همین سادگی می‌توانید هر زمان که اراده نمودید به چیپو ایر دسترسی داشته باشید.

TripAdvisor Flights

ابتدا در قسمت جستجوی پرواز، مشخصات سفر خود را وارد کنید. این مشخصات شامل شهر مبدأ و مقصد و تاریخ رفت‌وبرگشت می‌شود. سپس می‌توانید طیف وسیعی از پروازها را در بازه زمانی که مشخص نموده‌اید با کرایه‌های ارزان به صورت لیستی کامل دریافت کنید. در این مرحله نیاز است با توجه به فیلترهایی که در سایت قرار گرفته است، گزینه‌هایی مانند زمان پرواز، خطوط هواپیمایی و توقف را تعیین نمایید. ضمناً این امکان برای شما وجود دارد که صندلی خود را در پرواز انتخاب نموده و کارت پرواز را نیز به صورت آنلاین دریافت نمایید.

tripadvisor

با نگاه دقیق به این سایت رزرو پرواز، مشخص است که TripAdvisor همیشه در تلاش است که ارزان‌ترین قیمت‌های بلیط را ارائه نماید. اما در زمان‌هایی خاص تخفیف‌های ویژه‌ای نیز ارائه می‌دهد. ابزار جستجوی پرواز در این سایت از سایر سایت‌های مشابه بهتر است؛ زیرا این امکان را به شما می‌دهد تا بتوانید خطوط هوایی دیگری را مبتنی بر درخواست خود و برحسب کرایه آن‌ها مشاهده نمایید؛ بنابراین می‌توانید از هواپیمایی مناسب و قوی بلیط خود را تهیه نمایید.

اما یک ایراد بزرگ تریپ ادوایزر این است که اپلیکیشن اختصاصی ندارد. از این رو شاید بازدیدکنندگان زیادی از سایت تریپ ادوایزر در طول روز دیدن نمایند اما در شبکه‌های اجتماعی طرف‌دارانی به اندازه چیپو ایر و اسکای اسکنر ندارد.

OneTravel

یکی دیگر از سایت‌های خرید بلیط هواپیما One Travel است که پرواز و هتل را با قیمتی مناسب ارائه می‌نماید. این شرکت در سال 1995 تأسیس شده است. همان گونه که آمار نشان می‌دهد، یکی از برترین سایت‌های معروف در زمینه خرید بلیط پروازهای خارجی در ایالات متحده آمریکا محسوب می‌شود.

به محض آنکه فرودگاه یا شهر مقصد خود را وارد می‌کنید، در قسمت تقویمی سایت قیمت‌های از پیش تنظیم شده را ارائه می‌کند. این یک ویژگی مفید است که شما می‌توانید در کم‌ترین زمان تاریخ‌های سفر را با بهترین قیمت مطابق درخواست خود پیدا نمایید.

OneTravel

یکی از مهم‌ترین ایرادات OneTravel این است که در هر بلیط هزینه خدمات ارائه بلیط تغییر می‌کنند. البته این تغییرات لحظه‌ای، نیاز است که در قسمت بالای سایت نمایش داده شود. اما در هر صورت شما می‌توانید پروازهای متفاوتی را بر روی سایت وان تراول مقایسه نمایید. گزینه‌های مختلفی است که با انتخاب آن‌ها لیست مقایسه‌ای در اختیارتان قرار می‌گیرد. این در شرایطی است که در انتخاب تاریخ سفر خود انعطاف‌پذیر باشید و با انتخاب یک بازه زمانی مناسب، بتوانید پروازهای مناسب و ایده‌آلی را برای خود رزرو نمایید.

این مجموعه نیز دارای اپلیکیشن اختصاصی نیست. از این رو شاید بازدیدکنندگان از سایت وان تراول با آمار مناسبی دیدن نمایند. اما قاعدتاً در شبکه‌های اجتماعی دنبال‌کنندگان چندانی نخواهد داشت. زیرا دسترسی برای سایتی که اپلیکیشن اختصاصی ندارد در دنیای امروزی کمی سخت و مشکل است.

Hopper

در حقیقت هوپر، یک اپلیکیشن است و این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا مناسب‌ترین زمان را برای خرید بلیط پیش‌بینی کنید. طراحان این اپلیکیشن اعلام کرده‌اند با استفاده از این اپلیکیشن تا 40% در هزینه پرواز صرفه‌جویی خواهید داشت.

hopper

این اپلیکیشن با محیط کاربری بسیار ساده امکان مشاهده و بررسی لیست قیمت‌ها را برای یک سفر مشخص در طول یک ماه فراهم می‌نماید. از جمله معایب Hopper عدم امکان جستجو بر روی دسکتاپ و گزینه‌های محدود فیلتر است. هوپر بازدیدکننده‌ای از سایت ندارد. زیرا اصلاً سایت ندارد و فقط اپلیکیشن می‌باشد. اما در شبکه‌های اجتماعی طرف‌داران و دنبال‌کنندگان زیادی دارد.

KAYAK

کایاک سایتی کپی شده بود که چندین بار متوقف گشت. اما در اواسط دهه 2000 دوباره راه‌اندازی شد و توانست با تغییراتی بنیادی به سایتی قدرتمند تبدیل شود و هنوز هم یکی از قدرتمندترین ابزارهای جستجو را دارد. در این سایت می‌توانید قیمت‌های لحظه آخری یا با تخفیف را ردیابی نمایید. این سایت به جهت نوع کاربری و با توجه به تبلیغات گسترده‌ای که انجام داده است، توانسته پررنگ‌تر از Google Flights ظاهر شود. سایت کایاک همانند گوگل، دارای ویژگی جستجوی انعطاف‌پذیری است که به شما امکان می‌دهد، پیشنهادات پرواز خوبی را در منطقه‌ای مانند اروپا جستجو کرده و یا حتی به سادگی در هر جای دیگری آن را بیابید.

kayak

یکی دیگر از ویژگی‌های مفید موجود این است که در بسیاری از برنامه‌های سفر، نیاز به مشاوره حس می‌شود که در قسمت مشاوره سایت، به شما امکان می‌دهد بدانید که اکنون باید کدامین بلیط را در چه زمانی بخرید و یا نیاز است که کمی منتظر بمانید. این بدان دلیل است که کایاک پیش‌بینی می‌کند که کرایه‌ها طی هفت روز آینده بالا یا پایین می‌روند. این سایت قدرتمند بارها در معرض خطر هکر‌ها قرار گرفته است؛ اما با زیربنای مناسب توانسته است همچنان جزو برترین سایت‌های خرید بلیط پروازهای خارجی باقی بماند.

کایاک یکی از بیشترین بازدیدکنندگان را در طول روز از سایت خود دارد. شاید برایتان جالب باشد که بدانید که کایاک بیشترین دنبال‌کنندگان را نیز در شبکه‌های اجتماعی دارا می‌باشد. از سویی دیگر با داشتن اپلیکیشن اختصاصی طرف‌داران بسیاری نیز برای خود دست‌وپا کرده است. در ضمن برای دانلود و نصب اپلیکیشن کایاک تنها به یک ایمیل فعال نیاز دارید.

Momondo

مانند کایاک، Momondo نیز یک سایت metasearch است که شما را برای خرید خود به سایت‌های دیگر می‌برد و از دیگر موتورهای جستجو نیز برای یافتن بهترین نتیجه استفاده می‌نماید. در سایت موموندو در قسمت چپ صفحه می‌توان اطلاعاتی مانند زمان پرواز و قیمت بلیط و سایر جزئیات هواپیما را فقط با کلیک کردن گزینه مناسب رویت کرد. در این سایت ابتدا مبدأ و مقصد را از شما می‌خواهد. سپس نیاز است تاریخ‌های رفت‌وبرگشت را به صورت مشخص و یا در بازه زمانی تعیین کنید. بدین ترتیب پروازهای متفاوتی را با قیمت‌های مشخص بر روی سایت به نمایش می‌گذارد که می‌توانید آن‌ها را مقایسه نمایید. به دلیل داشتن حدود 1000 خط پرواز، توانسته است رنج قیمت مناسبی را در اختیار کاربر قرار داده و انتخاب را برای هر فرد راحت نموده است.

موموندو

مومندو نیز دارای اپلیکیشن اختصاصی می‌باشد. کافی است نسخه مناسب سیستم عامل تلفن همراه خود را بیابید و دانلود نمایید. خیلی ساده با در دست داشتن یک ایمیل فعال می‌توانید در اپلیکیشن موموندو عضو شده و حساب کاربری بسازید. فراموش نکنید که موموندو یکی از پرطرف‌دارترین سایت‌ها می‌باشد. از این رو بازدیدکنندگان زیادی را در طول روز پذیرا می‌شود. از سوی دیگر دنبال‌کنندگان فراوانی نیز دارد که در شبکه‌های اجتماعی این مجموعه را دنبال می‌نمایند.

Kiwi.com

این سایت مانند بسیاری از سایت‌های دیگر است. شما به جای اینکه به سایت دیگری وصل شوید (همانند سایت‌های کایاک یا موموندو) به طور مستقیم در سایت می‌توانید رزرو خود را انجام دهید. اما آنچه آن را از دیگر سایت‌ها متفاوت می‌کند، موتور جستجوی Nomad است که به شما امکان می‌دهد برنامه‌های سفر ارزان را برای سفرهای چندمنظوره پیدا کنید. شما محل شروع و پایان سفر خود و همچنین شهرهایی که می‌خواهید در طول مسیر متوقف شوید را وارد می‌کنید. سپس درخواست مسیر کرده و سایت برنامه‌ای را برای شما ایجاد می‌کند که با خطوط هوایی و مسیرها با کمترین قیمت ممکن مطابقت داشته باشد. به عنوان نمونه، مسیری را در نظر می‌گیریم که شامل چهار پرواز است، شهر نیویورک به رم، مسکو، توکیو و بازگشت به نیویورک که با یک بلیط 1030 دلاری مقدور می‌شود. شما می‌توانید نتایج خود را فیلتر کنید تا مسیرهای مختلف را با چند لایه برای شما به نمایش بگذارد.

شاید برای شما جالب باشد که بدانید سایت کیوی بسیار پرطرفدار است. این سایت در طول روز بازدیدکنندگان بسیاری را دارا می‌باشد. ضمن اینکه در شبکه‌های اجتماعی نیز به خوبی فعال است و فالوورهای زیادی دارد.برای دانلود اپلیکیشن کیوی، لازم است یک ایمیل فعال داشته باشید. سپس می‌توانید هر نسخه از آن که با سیستم عامل تلفن همراه شما سازگار است را دانلود کرده و بر روی گوشی خود نصب نمایید.

Kiwi.com

آمار و ارقام استفاده از سایت‌های خرید بلیط هواپیما

در ادامه قصد داریم تا تمامی سایت‌های بررسی شده را در یک جدول با یکدیگر مقایسه نماییم تا شما نیز دید بهتری نسبت به این مجموعه‌ها بیابید. این امر به شما کمک می‌کند تا در زمان کوتاهی تمامی این سایت‌ها را به خوبی با یکدیگر مقایسه کرده و بتوانید بهترین انتخاب را در این زمینه داشته باشید. ضمناً در نظر داشته باشید که با داشتن کد تخفیف بلیط هواپیما (مانند کد تخفیف فلای تودی) می‌توانید یک پرواز عالی را با قیمتی بسیار مناسب تجربه نمایید.

جدول مقایسه آمار

جمع‌بندی

در اینجا تلاش کردیم گزیده‌ای از بهترین سایت‌های رزرو بلیط هواپیما در جهان را که قدرتمند نیز ظاهر شدند، در اختیارتان قرار دهیم. شما دانستید که با در دست داشتن کد تخفیف بلیط هواپیما می‌توانید به هر مقصدی که خواستید ارزان سفر کنید. چه چیزی از این بهتر که یک سفر عالی را همراه با قیمتی بسیار مناسب تجربه نمایید؟ با استفاده از سایت‌هایی که در اینجا به شما عزیزان معرفی شد می‌توانید این تجربه را برای خود یا اطرافیان و دوستان به ارمغان بیاورید.

 

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *