0

بهترین سایت‌های خرید آنلاین لباس در دنیا

بهترین سایت‌های خرید لباس در دنیا

خرید آنلاین لباس کاری است که اکثر مردم در سراسر دنیا انجام می‌دهند. شاید بگویید خریدن لباس به‌صورت اینترنتی آن هم بدون پرو کردن کاری غیرمنطقی است و باعث به هدررفتن پول خریدار می‌شود؛ درحالی‌که ابداً این‌طور نبوده و بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند لباس‌های مورد نیاز خود را نیز در کنار سایر اقلام از فروشگاه‌های آنلاین سفارش دهند. به‌خصوص که وب‌سایت‌های معتبر در این حوزه، راهنمای سایز و اندازه‌گیری را برای کاربران خود منتشر می‌کنند تا مشکلی در زمینه سایز پیش نیاید و مشتریان خرید ایده‌آلی داشته باشند.
از آن گذشته اگر پوشاک مورد نیاز خود را از بهترین و معتبرترین وب‌سایت‌های اینترنتی سفارش دهید؛ محصولاتی شیک، زیبا و باکیفیت نصیبتان خواهد شد که معمولاً نسبت به موارد موجود در فروشگاه‌های فیزیکی، قیمت مناسبی نیز دارند. به همین دلیل در این مطلب، بهترین و بزرگ‌ترین سایت‌های خرید لباس در دنیا را به شما معرفی خواهیم کرد تا اگر تابه‌حال تجربه‌ای در این زمینه نداشته‌اید به راحتی بتوانید خرید آنلاین خود را آغاز کنید.

خرید آنلاین لباس

برترین سایت‌های خرید لباس در دنیا

در سراسر دنیا وب‌سایت‌های زیادی در زمینه فروش آنلاین انواع لباس زنانه، مردانه، بچگانه و حتی ورزشی فعالیت می‌کنند؛ اما یک خرید ایده‌آل و مقرون‌به‌صرفه که از نظر کیفیت نیز تضمینی باشد نیازمند مراجعه به فروشگاه‌های آنلاین معتبر و خوش‌نام است. به همین دلیل لیستی از بهترین و معتبرترین وب‌سایت‌های فعال در حوزه پوشاک در سطح جهانی را به شرح زیر گردآوری کرده‌ایم:

1) Shein

فروشگاه اینترنتی Shein در حال حاضر یکی از بهترین و بزرگ‌ترین سایت‌های خرید لباس در دنیاست. این وب‌سایت یک خرده‌فروشی الکترونیکی در سطح جهانی محسوب می‌شود که در زمینه مد و سبک زندگی فعالیت می‌کند. علاوه بر آن، یک برند پوشاک کاملاً قانونی و معتبر نیز است. سایت خرید لباس Shein بر اساس نیاز و تقاضای بازار فعالیت کرده و این‌گونه مشتریان را به بهترین تولیدکنندگان وصل می‌کند. به ‌این ‌ترتیب انواع پوشاک با قیمتی مقرون‌به‌صرفه و مناسب به مشتریان کل دنیا تحویل داده می‌شود. این فروشگاه اینترنتی لباس در بیش از 150 کشور دنیا نمایندگی داشته و از این طریق توانسته به‌خوبی پاسخگوی نیاز مشتریان خود باشد.

shein

2) nike

شرکت نایک یا نایکی بزرگ‌ترین شرکت پوشاک ورزشی دنیاست که به دلیل تولید و عرضه انواع کفش، پوشاک و تجهیزات ورزشی باکیفیت توانسته شهرت و محبوبیت قابل‌ توجهی کسب کند. این شرکت فعالیت خود را در سال 1964 با نام Blue Ribbon Sports آغاز نمود و سپس در سال 1971 به نایک تغییر نام داد. در حال حاضر این شرکت جزء باارزش‌ترین برندهای ورزشی شناخته می‌شود که بیش از 76 هزار کارمند و نماینده در سراسر دنیا دارد.

سایت نایک

3) forever21

این وب‌سایت که به برند forever21 تعلق دارد یکی دیگر از معروف‌ترین سایت‌های خرید لباس است. برند forever21 به‌عنوان شرکتی پیشرو در صنعت مد به‌حساب می‌آید که محصولات آن با هدف القای حس اعتماد به نفس و خاص بودن، طراحی و تولید می‌شوند. این برند در تلاش است تا طرح‌هایی شیک را مطابق با اصول مد در محیط‌های فروشگاهی به فروش برساند.

سایت forever21

4) h&m

در معرفی برترین سایت‌های خرید لباس در دنیا به‌هیچ‌وجه نمی‌توان از وب‌سایت h&m چشم‌پوشی کرد. این سایت توسط برند h&m راه‌اندازی شده و جزء محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین سایت‌های خرید لباس در دنیا محسوب می‌شود. اچ‌ اند ‌ام یک شرکت سوئدی چندملیتی است که در زمینه فروش انواع پوشاک مردانه، زنانه و بچگانه فعالیت می‌کند. این کمپانی و شرکت‌های مرتبط با آن هم‌اکنون در 62 کشور با بیش از 4500 فروشگاه قابل ‌دسترسی هستند. علاوه بر آن تا سال 2019 در حدود 132 هزار نفر در شعبه‌های مختلف H&M مشغول فعالیت بودند. ناگفته نماند برند اچ ‌اند ‌ام جزء برندهای رده‌بالا بوده و محصولات آن در بازارهای مد و لباس دنیا محبوبیت فراوانی دارد؛ به‌طوری که معمولا در زمره ثروتمندترین برندهای مد و پوشاک قرار می‌گیرد.

سایت h&m

5) zara

زارا از دیگر سایت‌های معروف خرید لباس است که به برندی با همین نام تعلق دارد. این شرکت زنجیره‌ای جزء کمپانی‌های چندملیتی فعال در زمینه خرده‌فروشی پوشاک به‌حساب می‌آید. zara در حیطه مد و فشن، لباس، کفش، محصولات زیبایی، عطر و… عملکردی بسیار موفق داشته و یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های بین‌المللی مد در دنیا محسوب می‌شود که به Inditex یعنی بزرگ‌ترین گروه مد جهان تعلق دارد. این شرکت خرده‌فروش پوشاک، برندی اسپانیایی بوده و در شهر گالیسیای اسپانیا واقع شده است. فروشگاه زارا در سال 1975 توسط شخصی به نام “آمانسیو اورتگا” تاسیس شد و هم‌اکنون گل سرسبد فروشگاه‌های زنجیره‌ای گروه Inditex (بزرگ‌ترین خرده‌فروش پوشاک در دنیا) به‌حساب می‌آید.

zara

مقایسه تعداد نصب اپلیکیشن‌های خرید لباس در دنیا

کلیه فروشگاه‌های آنلاینی که در لیست “معرفی بهترین و بزرگ‌ترین سایت‌های خرید لباس در دنیا” به شما معرفی کردیم، علاوه بر سایت در اپلیکیشن‌های موبایل نیز قابل ‌دسترسی هستند؛ بنابراین هر کاربر بسته به شرایط خود می‌تواند اپلیکیشن اندروید یا iOS این فروشگاه‌ها را نصب‌کرده و به‌راحتی از طریق گوشی موبایل خود زیباترین و شیک‌ترین لباس‌ها را خریداری کند. در جدول زیر تعداد دفعات نصب اپلیکیشن این فروشگاه‌های آنلاین را مشاهده خواهید کرد:

جدول آمار و ارقام اپلیکیشن و سایت فروشگاه‌های برتر خرید لباس در دنیا

آمار و ارقام استفاده از سایت‌های خرید لباس در دنیا

در جدول زیر آمار و ارقام استفاده از برترین فروشگاه‌های آنلاین خرید لباس در دنیا را مقایسه کرده‌ایم. این آمار و ارقام شامل آیتم‌های مهمی مانند تعداد کاربران، تعداد و تنوع لباس‌ها، تعداد فروشگاه‌های فیزیکی هر سایت در کشورهای مختلف و تعداد کشورهایی است که نمایندگی و شعبه این فروشگاه‌ها را دارند.

آمار و ارقام استفاده از سایت‌های خرید لباس در دنیا

*فروشگاه shein برخلاف اغلب رقبای خود هیچ فروشگاه فیزیکی نداشته و صرفاً در فضای مجازی از طریق فروش آنلاین در سایت یا اپلیکیشن فعالیت می‌کند.

نظر کاربران در مورد سایت‌های خرید لباس مذکور

در ادامه نظرات کاربران درباره هر یک از این فروشگاه‌های آنلاین را مورد بررسی قرار خواهیم داد. اگر می‌خواهید بدانید کدام یک از سایت‌های خرید لباس در دنیا عملکرد موفق‌تری نسبت به سایرین دارد، کافی است نظر کاربران و خریداران محصولات آن را جویا شوید.

آنلاین شاپ لباس

بررسی نظر کاربران درباره وب‌سایت خرید لباس Shein

• وب‌سایت خرید لباس Shein که زیر نظر برند چینی Shein قرار دارد کاملاً امن بوده و به‌خوبی از اطلاعات کاربران و خریداران محافظت می‌کند.
• محصولات سفارش داده شده از وب‌سایت Shein با سرعت بسیار بالایی به خریدار تحویل داده می‌شوند.
• وب‌سایت خرید لباس Shein محصولات خود را در اندازه‌های مختلف به فروش می‌رساند؛ به‌اضافه این که در هنگام خرید می‌توان از راهنمای سایزبندی منتشر شده در سایت و همچنین مطالعه نظرات کاربران کمک گرفت.
• با توجه ‌به این که کاربران می‌توانند نظر و تجربه خرید خود از برند shein را در وب‌سایت این کمپانی درج کنند؛ در نتیجه خریداران جدید فرصتی عالی برای مطالعه درباره رنگ، اندازه، کیفیت و سایر ویژگی‌های محصولات مورد نظر خود، در اختیار دارند.
• تنوع لباس‌هایی که در shein به فروش می‌رسند بسیار بالا است به‌طوری که هر کاربر با هر سلیقه و بودجه مالی می‌تواند لباس‌های مورد علاقه خود را برای فصل‌های مختلف خریداری کند.
• راهنمای اندازه‌گیری درج شده در وب‌سایت فروشگاه shein کاملاً دقیق است و در نتیجه تنها باید اندازه‌های اندام خود را وارد کرده تا از طریق این راهنما متوجه سایز لباس مناسب خود شوید.
• برند مد shein یک نوع فست فشن است یعنی با الهام‌ گرفتن از طرح‌ها و مفاهیم مد روز در دنیا، سعی در تولید محصولات مشابه برندهای گران‌قیمت اما با هزینه بسیار کمتر از نسخه اصلی دارد؛ به همین علت لباس‌هایی تولید شده توسط این برند قیمت بسیار ارزانی دارند اما کیفیت آن‌ها نیز متناسب با بهایی است که خریدار می‌پردازد. در اکثر موارد محصولات خریداری شده از این فروشگاه آنلاین لباس، آن‌چنان بادوام و با‌کیفیت نیستند که جوابگوی چندین سال استفاده پی‌در‌پی باشند.
• شین یک پلتفرم خرید آنلاین لباس است که شعبه‌های فیزیکی ندارد. تمرکز اصلی این فروشگاه روی فضای دیجیتال قرار گرفته است و همین موضوع هزینه‌های تولید و عرضه و حتی خرید محصول نهایی را به طور قابل ‌توجهی کاهش می‌دهد.
• اگرچه محصولات برند shein به نسبت قیمت آن‌ها می‌تواند کیفیت خوبی داشته باشد؛ اما این محصولات عموماً کیفیت چندانی ندارند.

نگاهی به نظر کاربران درباره سایت nike

• محصولات نایکی از کفش‌های کتانی گرفته تا لباس‌های ورزشی با توجه ‌به این که در تعداد انبوه تولید می‌شوند، کیفیت خوبی دارند.
• قیمت محصولات Nike را نمی‌توان ملاک دقیقی برای تشخیص کیفیت آن‌ها دانست؛ یعنی این‌طور نیست که لباس‌ها و کفش‌های ورزشی گران‌قیمت این برند حتماً کیفیت و دوام بسیار بالایی نیز داشته باشند. گاهی قیمت محصولات این برند وابسته به شرایط زمانی و یا نوع طراحی ممکن است با کیفیت محصول تناسبی نداشته باشد.
• Nike یکی از بهترین و باارزش‌ترین برندهای پوشاک ورزشی روی کره زمین است.

نظر کاربران در مورد forever21

• forever21 یکی از بهترین کمپانی‌های دنیا است که هر فردی با هر بودجه‌ای حتی اندک، می‌تواند انواع لباس و پوشاک را از طریق وب‌سایت و فروشگاه‌های آن خریداری کند.
نظرات کاربران در مورد سایت خرید لباس Zara
• محصولات تولید شده توسط برند زارا 4 ویژگی عالی زیبایی، چشم‌گیری، کیفیت و دوام را به‌صورت یک‌جا دارند.
• در خرید از برند زارا خیالتان راحت است که انواع لباس‌های مورد نیاز خود را متناسب با آخرین تغییرات مد دنیا به‌صورت آنلاین خریداری می‌کنید.
• اگرچه طراحی‌های منحصر‌به‌فرد زارا باعث محبوبیت قابل ‌توجه آن در میان مردم شده است؛ اما گاهی اوقات پایبندی بیش از حد این برند به تغییرات مد و این که محصولات خود را بر اساس روندهای جدید مد طراحی و تولید می‌کند، یکی از نقاط ضعف آن به‌حساب می‌آید.

نظر کاربران در مورد سایت خرید آنلاین لباس H&M

• کیفیت خوب، قیمت مناسب و مجموعه‌های تابستانی عالی جزء مهم‌ترین فاکتورهایی هستند که کاربران درباره برند H&M مطرح کرده‌اند.
• محصولات برند اچ اند ام نه‌تنها تنوع زیادی دارند؛ بلکه موجودی هر یک از فروشگاه‌های این برند توسط مراکز تکمیل، نظارت شده و سریعاً جایگزین می‌شود.
• شرکت H&M به دلیل روابط نزدیکی که با تولیدکنندگان دارد به‌خوبی توانسته هزینه‌ها را مدیریت کند و محصولاتی با قیمت مناسب و کیفیت تضمین شده را در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

شرایط عضویت فروشنده‌ها در معتبرترین سایت‌های خرید لباس

شرایط عضویت به عنوان فروشنده در هر یک از این سایت‌های خرید لباس که پیش‌تر معرفی کردیم، تا حدودی متفاوت با یکدیگر است. به همین دلیل شرایط همکاری فروشندگان با این فروشگاه‌های آنلاین و برندها معتبر مد و لباس را به‌صورت جداگانه بررسی خواهیم کرد.

شرایط عضویت فروشنده‌ها در سایت Shein

برای این که بتوانید به ‌عنوان فروشنده با برند Shein همکاری کنید در وهله اول باید یک وبلاگ یا فروشگاه آنلاین داشته باشید. سپس مقاله‌هایی سئو شده درباره محصولاتی که در سایت Shein به فروش می‌رسند، منتشر کنید. در همین حین نیاز است در شرکت‌های وابسته به شین ثبت ‌نام کرده تا کدی مخصوص در اختیارتان قرار بگیرد. این کد در واقع تعیین‌کننده آیتم‌هایی است که بر اساس آن‌ها مقاله‌ها در فضای وب نشان داده می‌شوند. در نهایت به‌ازای هر کاربری که از طریق مقالات شما از برند شین خرید کند، کمیسیون دریافت خواهید کرد.

نحوه همکاری در فروش در سایت Nike

فروشندگانی که قصد همکاری با برند نایکی را دارند ابتدا باید یک حساب کاربری در برنامه خرده‌فروشی الکترونیکی این شرکت ایجاد کنند. با تکمیل مراحل ثبت ‌نام فرصت فعالیت در سایت نایک به عنوان فروشنده در اختیار فرد قرار خواهد گرفت. درواقع هرکسی می‌تواند محصولات نایک را بفروشد؛ اما اگر می‌خواهید از این برند در فروشگاه و تبلیغات خود استفاده کنید حتماً باید به یکی از فروشندگان مجاز آن تبدیل شوید.
دریافت مجوز از نایک و فعالیت به عنوان فروشنده معتبر و مجاز این برند روند بسیار ساده‌ای دارد اما این مسئله مشروط به این است که صاحب یک فروشگاه خرده‌فروشی باشید و لباس‌ها و لوازمی که می‌فروشید از نظر کیفیت با محصولات نایکی مطابقت داشته باشند.

نحوه شروع فعالیت فروشندگان در سایت Zara

اگر می‌خواهید به‌عنوان فروشنده با برند زارا همکاری کنید ابتدا باید وارد این پلتفرم شده و یک حساب کاربری برای خود بسازید. سپس محصولی که قصد فروش آن را دارید را از کاتالوگ محصولات زارا انتخاب کنید. در گام بعدی توضیحاتی راجع به این محصول بنویسید و تصاویر آن را آپلود نمایید. در نهایت نوبت به تعیین قیمت می‌رسد. تمامی این مراحل با توضیحات لازم در منابع راهنمای این سایت موجود است.
عضویت به‌ عنوان فروشنده در وب‌سایت H&M
پلتفرم HM Rewear که زیر نظر برند H&M فعالیت می‌کند مکانی برای فروش هر لباسی از هر برندی است. درواقع هرکسی می‌تواند به‌ عنوان فروشنده با شرکت H&M همکاری کرده و لباس‌های موجود در کمد لباس خود را از این طریق به فروش برساند. در این پروسه لازم است تصاویر لباس‌های خود را آپلود کنید و منتظر دریافت قیمت پیشنهادی H&M بمانید. پس از آن به‌راحتی می‌توانید با فروش لباس در این وب‌سایت برای خود درآمد کسب کنید.

نکات جالب ‌توجه درباره سایت‌های خرید لباس خارجی

• بسیاری از افراد و حتی طرفداران سرسخت برند Nike نام این کمپانی را به‌اشتباه “نایک” تلفظ می‌کنند؛ درحالی‌که تلفظ صحیح اسم این برند “نایکی” به معنای الهه یونانی پیروزی است.
• شرکت shein بر خلاف برندها دیگری که اکثرا به فضای اینستاگرام برای رشد و توسعه تبلیغات خود متکی هستند، از برنامه TikTok، پلتفرم ویدیوی کوتاه که ریشه چینی دارد اما در سراسر جهان محبوب است، حمایت می‌کند. در این راستا، اینفلوئنسرها کلیپ‌های کوتاهی در قالب “Shein hauls” ارسال می‌کنند و مجموعه‌ای از استایل‌ها از این برند را برای دنبال‌کنندگان خود به نمایش می‌گذارند.
• شرکت zara در فروشگاه‌های حضوری خود، جعبه‌های بزرگی قرار داده‌ و از مشتریان خود می‌خواهد لباس‌هایی که هنوز قابل استفاده هستند ولی تمایل به پوشیدن ندارند را از این طریق به نیازمندان اهدا کنند.
بنرهای تبلیغاتی عجیب و جالب سایت‌های خرید لباس مذکور

بنرهای تبلیغاتی عجیب و جالب بهترین سایت‌های خرید لباس

برندهای مطرح و بزرگ دنیا گاهی برای جلب توجه بیشتر و قرارگیری در تیترهای بزرگ خبری، دست به اقدامات عجیبی می‌زنند. یکی از این کارها می‌تواند ساخت بنرها و بیلبوردهای تبلیغاتی عجیب و غیرعادی باشد. این عامل علاوه بر جذب مشتریان بالقوه، به ماندگار شدن نام برند در ذهن همه افراد با یک موضوع خاص نیز کمک می‌کند. در ادامه چند مورد از این تبلیغات عجیب و جالب را خواهید دید:

nike

forever21

nike

بررسی فعالیت برترین سایت‌های خرید لباس خارجی در شبکه‌های اجتماعی

جدول زیر فعالیت بهترین و بزرگ‌ترین سایت‌های خرید لباس دنیا در شبکه اجتماعی اینستاگرام را نشان می‌دهد. این پلتفرم در حال حاضر جزء محبوب‌ترین و پرمخاطب‌ترین شبکه‌های اجتماعی در سراسر جهان به‌حساب می‌آید. با نگاهی به تعداد دنبال‌کنندگان اینستاگرام هر یک از سایت‌های خرید لباس متوجه میزان محبوبیت این فروشگاه‌ها نزد کاربران اینستاگرامی و در قالب بزرگ‌تر، در بین کل مشتریان خواهید شد.

فعالیت برترین سایت‌های خرید لباس خارجی در شبکه‌های اجتماعی

تفاوت سایت‌های خرید لباس خارجی با سایت‌های خرید لباس ایرانی

بعد از معرفی معروف‌ترین سایت‌های خرید لباس دنیا بد نیست نگاهی به معروف‌ترین فروشگاه‌های آنلاین لباس ایرانی نیز بیندازیم. این فروشگاه‌ها از نظر خدمات و امکانات تفاوت زیادی با نمونه‌های خارجی نداشته و شامل موارد زیر هستند:

1) دیجی استایل

فروشگاه اینترنتی دیجی استایل زیرمجموعه‌ای از دیجی کالا است که به‌صورت تخصصی در زمینه فروش لباس، کفش، اکسسوری و دیگر موارد مربوط به مد و استایل فعالیت می‌کند. این فروشگاه آنلاین یکی از معتبرترین وب‌سایت‌های خرید انواع محصولات از برندهای مطرح ایرانی و خارجی با قیمت مناسب است. همچنین در جهت افزایش سطح رضایت کاربران نیز در دوره‌های زمانی مختلف انواع کد تخفیف دیجی استایل را در اختیار کاربران خود برای خرید ارزان‌تر قرار می‌دهد.

دیجی استایل

2) بانی مد

این وب‌سایت فروشگاهی در حقیقت مرکز خرید انواع لباس‌های زنانه، مردانه و بچگانه است که فعالیت قابل‌ توجهی در زمینه مد و پوشاک و سبک زندگی دارد. در بانی مد می‌توانید کلیه لباس‌های مورد نیاز خود را با استفاده از کد تخفیف بانی مد با قیمت مناسب‌تر خریداری کنید.

بانی مد

بیشتر بخوانید : مقایسه بانی مد و دیجی استایل

سخن آخر

در خرید اینترنتی لباس و پوشاک اگر به بهترین و بزرگ‌ترین سایت‌های خرید لباس در دنیا و حتی سایت‌های داخلی مراجعه کنید؛ به‌راحتی می‌توانید خریدی بسیار باکیفیت و حتی مقرون‌به‌صرفه داشته باشید. به‌ویژه که اکثر این فروشگاه‌های آنلاین در مناسبت‌های مختلف محصولات خود را با تخفیف‌های قابل‌ توجهی می‌فروشند. در این صورت تنها کافی است کد تخفیف فروشگاه مد و لباس را از وبسایت موپُن دریافت کرده و در هنگام خرید از آن استفاده کنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *