0

بهترین ترکیب رنگ لباس مردانه

بهترین ترکیب رنگ لباس مردانه

آیا تابحال در زمینه ست کردن لباس‌های مردانه فعالیت خاصی انجام دادید؟ آیا با بهترین ترکیب رنگ لباس مردانه آشنا هستید؟ آیا در زمینه اصول ترکیب رنگ‌‎های متناسب در لباس‌های مردانه اطلاعاتی دارید؟

با توجه به تاثیرات نحوه پوشش در جایگاه اجتماعی افراد و تغییر دیدگاه افراد بر اساس پوشاک باید در انتخاب لباس‌های خود بالا‌ترین دقت را به کار ببرید.

یکی از اصول اساسی در زمینه لباس مردانه، انتخاب لباس‌هایی با ترکیب رنگ مناسب می‌باشد. یکی از مهم‌ترین اصول در انتخاب لباس، شناختن بهترین ترکیب رنگ لباس مردانه می‌باشد.

با دانستن این اصول به سادگی می‌توانید با صرف هزینه پایین‌تری نسبت به خرید لباس‌هایی با کیفیت مناسب اقدام نمایید و با انتخاب بهترین ترکیب رنگ لباس مردانه بتوانید ظاهری شیک و آراسته داشته باشید.

برای این منظور لازم است با رنگ‌های مختلف آشنا باشید تا بتوانید بهترین ترکیب رنگ لباس مردانه را انتخاب نمایید. برای به دست آوردن لباس‌هایی با رنگ‌های مورد نظر و مناسب لازم است از فروشگاه‌های معتبر در این جهت استفاده نمایید.

از بهترین فروشگاه‌های آنلاین که دارای انواع لباس در رنگ‌های متنوع می‌باشد، دیجی کالا و دیجی استایل می‌باشد. این فروشگاه‌ها از بهترین انتخاب‌ها در این زمینه می‌باشد و با استفاده از کد تخفیف دیجی کالا و کد تخفیف دیجی استایل به راحتی می‌توانید در زمینه انتخاب بهترین ترکیب رنگ لباس مردانه گام بردارید‌.

 

سه اصل مهم در انتخاب بهترین ترکیب رنگ برای لباس مردانه

در انتخاب بهترین ترکیب رنگ برای لباس مردانه باید دقت فراوان شود. همانطور که مستحضر هستید لباس نقش به سزایی در جایگاه افراد دارد و نباید از اهمیت انتخاب لباس غافل شد.

در انتخاب لباس حتما باید رنگ پوستتان مد نظر قرار گیرد و با توجه به آن بهترین گونه و رنگ لباس انتخاب شود.

از طرفی لباس مورد نظر باید جنس مرغوبی داشته باشد و رنگ لباس بر اساس شست و شو تغییر نکند تا بتوان حداکثر استفاده را از آن نمود و تغییر رنگ لباس، اشکالی در کار ایجاد نکند.

برای این منظور می‌توان از فروشگاه‌های معتبر همچون دیجی کالا استفاده نمایید و با استفاده از کد تخفیف دیجی کالا یا کد تخفیف دیجی استایل با بهترین هزینه از اجناس مرغوب بهتره مند شوید‌‌. به منظور بهبود انتخاب بهترین ترکیب رنگ برای لباس مردانه می‌توان از سه قانون زیر استفاده نمود:

 

قانون یک

طبق بررسی‌های انجام شده رنگ‌ها در دسته بندی‌های مختلف قرار می‌گیرند؛ تعدادی از رنگ‌ها در گروه خنثی قرار می‌گیرند.

این گروه شامل رنگ‌های مشکی، سفید، آبی آسمانی، خاکی، قهوه ای، زیتونی و سرمه ای می‌باشد.

مزیت این گروه در انتخاب بهترین ترکیب رنگ لباس مردانه به این صورت خواهد بود که این لباس‌ها را می‌توان با انواع رنگ‌ها هماهنگ کرد.

پس اگر در حال انتخاب لباس هستید، بهترین پیشنهاد برای شما لباس‌های گروه خنثی هستند و از طرفی با استفاده از کد تخفیف دیجی‌کالا می‌توانید بهترین کیفیت با کمترین میزان هزینه را دریافت نمایید.

 

قانون دو

این قانون به این صورت می‌باشد که برای ترکیب مناسب رنگ لباس مردانه، پیشنهاد می‌شود از چند رنگ کمرنگ و روشن، در لباس‌های خنثی خود در زمینه ایجاد تنوع استفاده نمایید.

با انجام مداوم این فعالیت، کم کم نسبت به انجام آن مهارت پیدا می‌کنید. برای این منظور می‌توانید از دستمال جیبی یا پاپیون‌های خوشرنگ در ترکیب یک لباس رسمی با رنگ خنثی استفاده نمایید.

 

قانون سه

مهم ترین اصل در انتخاب بهترین ترکیب رنگ لباس مردانه، شناخت تمامی رنگ‌هایی است که برای پوستتان مناسب است. با شناخت رنگ‌های مناسب خیلی راحت‌تر می‌‌توانید در امر انتخاب لباس قدم بردارید.

البته نکته دیگر اینکه نباید در به کار بردن آن رنگ در تمامی ترکیب لباس‌هایتان زیاده‌روی نمایید و همین موضوع سبب شود در به کار بردن رنگ‌های متنوع در ترکیب لباس‌هایتان کوتاهی نمایید.

به منظور داشتن بیشترین تنوع در امر انتخاب لباس‌ها با رنگ‌های مناسب تان می‌توانید از کد تخفیف دیجی استایل استفاده نمایید و بهترین اجناس را با کم‌ترین قیمت موجود دریافت کنید.

 

چرخه رنگ چیست؟

چرخه رنگ در واقع یک معیار برای تقسیم و درجه بندی رنگ‌ها می‌باشد. این چرخه شامل ۱۲ رنگ اصلی است و ۲ رنگ سفید و مشکی هم جزو آن می‌باشد و با ترکیب این دو رنگ با سایر رنگ‌ها، می‌توان تیره یا روشن بودن انواع رنگ‌ها را تعیین نمود.

برای شناسایی هر چه بهتر ترکیب رنگ‌ها با هم باید با انواع مختلف آن آشنا شوید تا بتوانید مناسب‌ ترین انتخاب‌ها را داشته باشید. انواع رنگ‌ها در چرخه رنگ در دسته‌های زیر تقسیم بندی می‌شوند.

چرخه رنگ چیست؟

رنگ‌های اولیه

رنگ‌های اولیه شامل قرمز، زرد و آبی می‌باشند و این رنگ‌ها با ترکیب کردن هیچ کدام از رنگ‌ها تولید نمی‌شوند. درست است که رنگ‌های این دسته شاد و زننده به نظر برسند اما باید توجه فرمایید که اگر به درستی و با رنگ‌های متناسب در استایل آقایان به کار روند، ترکیبی مناسب را به ارمغان می‌آورند.

 

رنگ‌های ثانویه

رنگ‌های ثانویه گروهی هستند که از ترکیب دو رنگ گروه اصلی به دست می‌آیند. این گروه از رنگ‌ها به راحتی در استایل لباس آقایان قرار می‌گیرند و مکمل خوبی برای رنگ‌های گروه اصلی هستند.

رنگ‌های سبز، نارنجی و بنفش در این گروه قرار می‌گیرند و می‌توان به راحتی آن‌‌‌ها را در انواع استایل‌ها قرار داد اما باید دقت شود که میزان استفاده از این رنگ‌ها باید کنترل شده باشد و در ابعاد مناسب و نسبتا کوچک در ترکیب رنگی لباس‌ها به کار رود.

 

رنگ‌های ترکیبی

این گروه از رنگ‌ها مناسب‌ترین انتخاب‌ها، برای تشکیل بهترین ترکیب رنگ لباس مردانه می‌باشد. اهمیت این رنگ‌ها از این جهت می‌باشد که دارای قدرت کمتری هستند و انتخاب‌های  مناسب برای ترکیب و هماهنگی با سایر رنگ‌ها هستند.

در نتیجه برای ایجاد ترکیبی مناسب در لباس‌های خود، از اهمیت رنگ‌های ترکیبی غافل نشوید. از جمله رنگ‌های ترکیبی می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

قرمز – بنفش

قرمز – نارنجی

زرد – نارنجی

زرد – سبز

آبی – سبز

آبی – بنفش

 

بهترین ترکیب‌‌های رنگ لباس مردانه کدام است؟

برای در نظر گرفتن این موضوع که بهترین ترکیب رنگ لباس مردانه برای شما کدام گزینه می‌باشد، باید یک طیف رنگ بر اساس میزان علاقه و میزان مناسب بودن آن با پوستتان در نظر داشته باشید و از آن در انتخاب هماهنگی لباس‌هایشان استفاده نمایید.

این ترکیب رنگ‌ها می‌تواند با استفاده از گروه‌های رنگی مختلف انتخاب شوند. این گروه‌ها شامل موارد زیر می‌باشد:

بهترین ترکیب‌‌های رنگ لباس مردانه کدام است؟

رنگ مکمل

این گروه شامل رنگ‌هایی است که به صورت کامل با هم متضاد می‌باشند و همین تضاد عامل جذابیت آن می‌باشد؛ برای مثال می‌توانید از رنگ‌های سفید و سیاه که کاملا مکمل یکدیگر هستند، استفاده نمایید.

 

رنگ‌های آنالوگ

این گروه از رنگ‌ها، در طیفی مشخص قرار دارند و تقریبا شبیه به هم هستند. برای استفاده از این رنگ‌ها باید دقت نمایید لازم نیست که حتما رنگ‌های شبیه به هم را استفاده نمایید، بلکه می‌توانید از رنگ‌های مشابه در انتخاب بهترین ترکیب رنگ لباس مردانه استفاده نمایید.

البته توجه داشته باشید به صورتی این رنگ‌ها در کنار هم قرار نگیرند که تفاوتی بین آن‌ها احساس نگردد و ترکیب رنگی لباس‌ها کاملا یکدست و زننده باشد.

رنگ‌های آنالوگ

رنگ‌های سه گانه

چرخه رنگی در واقع طیفی است که تمامی رنگ‌ها را شامل می‌شود و بر اساس میزان تمایز یا تشابه رنگ‌ها را دسته بندی می‌کند. برای تشخیص رنگ‌های سه‌گانه بهتر است که در چرخه رنگی، سه نقطه در نظر بگیرید و یک مثلث متساوی الاضلاع تشکیل دهید.

در این حالت سه رنگ متفاوت و جذاب خواهید داشت و می‌توانید از آن‌ها در انتخاب بهترین ترکیب رنگ برای لباس مردانه استفاده نمایید؛ البته باید توجه نمایید که از سه رنگ مشخص شده، که رنگ راس بالایی در واقع رنگ اصلی است و رنگ‌های سایر رئوس، رنگ‌های پایه می‌باشند.

 

بهترین ترکیب رنگ لباس مردانه بر اساس محیط

یکی از مهم ترین نکاتی که در انتخاب بهترین ترکیب رنگ لباس مردانه موثر می‌باشد، مکانی است که لباس برای آن استفاده خواهد شد. مطمئنا لباس مناسب برای محیط‌های رسمی متفاوت با لباس محیط‌های ورزشی خواهد بود.

 

بهترین ترکیب رنگ لباس مردانه بر اساس محیط کار

لباس مناسب برای محیط کار مطمئنا باید رسمی باشد اما الزامی در انتخاب رنگ‌های خنثی و بی روح در آن نیست. برای انتخاب بهترین ترکیب رنگ لباس مردانه در محیط کار می‌توانید پیراهن و شلوارهایی با طیف رنگ آنالوگ را انتخاب نمایید. همچنین برای بهتر شدن استایل میتوان از اکسسوری مناسب با شرایط و محیط کار استفاده نمود.

 

بهترین ترکیب رنگ لباس مردانه در محیط‌های اسپرت

برای محیط‌های دوستانه و تفریحی استفاده از استایل اسپرت بهترین انتخاب می‌باشد‌؛ در این زمینه می‌توانید از شلوار لی و تیشرت‌های ورزشی استفاده نمایید.

در انتخاب بهترین ترکیب رنگ لباس مردانه در محیط اسپرت مناسب‌ترین پیشنهاد، گروه رنگی سه گانه می‌باشد. تیشرت‌هایی با رنگ‌های شاد و جذاب به همراه کفش اسپرت و شلوار جین ترکیب مناسبی برای این محیط خواهد بود.

 

بهترین ترکیب رنگ لباس مردانه در محیط‌های رسمی

بهترین ترکیب رنگ لباس مردانه در محیط‌های رسمی، باید از بین رنگ‌های خنثی و آنالوگ انتخاب شود. در محیط‌های رسمی پوشیدن کت و شلوار‌هایی با رنگ آنالوگ و پیراهنی با رنگ شادتر بهترین گزینه می‌باشد. در این زمینه می‌توانید کت و شلواری با رنگ شتری و پیراهنی با رنگ آبی یا قرمز را استفاده نمایید.

بهترین ترکیب رنگ لباس مردانه در محیط‌های رسمی

بهترین ترکیب‌های رنگ لباس مردانه به صورت معمول

در بعضی موارد لازم در شرایطی قرار می‌گیرد که نه نیاز به استفاده لباس‌های رسمی دارید و استفاده از لباس‌‌های اسپرت هم مناسب محیط نمی‌باشد.

برای این منظور بهترین ترکیب رنگ لباس مردانه، پیراهن و شلوار‌های با رنگ‌های نسبتا شاد می‌باشد. باید دقت فرمایید که استفاده از رنگ‌های آنالوگ در استایل‌های غیر رسمی به صورت مداوم توصیه نمی‌شود و لازم است در کنار لباس‌های با رنگ خنثی یا آنالوگ حتما از لباس‌هایی با رنگ‌های شاد استفاده شود.

 

پوشیدن لباس‌های رنگی برای آقایان، انتخاب مناسبی می‌باشد؟

باوری غلط در زمینه ترکیب رنگ لباس مردانه، این است که پوشیدن لباس‌های رنگی مناسب نیست؛ باید بگوییم سخت در اشتباه می‌باشید.

لباس‌های رنگی باعث بهتر شدن استایل می‌شود و از یکنواختی لباس‌های افراد پیشگیری می‌کند اما نکته مهم این است که در انتخاب و استفاده از لباس‌های رنگی زیاده روی نشود.

یک قانون مهم در زمینه استفاده از لباس‌های رنگی برای آقایان این می‌باشد که در یک استایل به صورت همزمان، بیشتر از سه رنگ متفاوت استفاده نشود.

با به کار بردن این اصول می‌توانید در عین حال که دارای استایلی مناسب می‌باشد، تنوع رنگی هم در لباس‌های خود داشته باشید و دچار یکنواختی نشوید.

 

نتیجه گیری

یکی از مهم‌ترین نکات برای حضور در محیط‌های مختلف، داشتن پوشش مناسب می‌باشد؛ علاوه بر نوع پوشش و تناسب آن با محیط، باید در هماهنگی رنگ‌های البسه هم توجه شود.

نتیجه گیری

بهترین راه برای ترکیب مناسب رنگ لباس‌ها، شناخت آن‌ها و کاربرد مناسب در کنار یکدیگر می‌باشد. انتخاب بهترین ترکیب رنگ لباس مردانه کاری به مراتب سخت‌تر می‌باشد و باید توجه و دقت بیشتری در این زمینه انجام شود. اگرر شما هم در رابطه با این مطلب نظری دارید حتما با ما و مخاطبان مجله موپُن به اشتراک بگذارید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *