0

برنامه اسنپ فود موتوری

پیک موتوری

با وجود گسترش چشم‌گیر خرید و فروش آنلاین محصولات مختلف، ارسال بسته‌های سفارشی به یکی از دغدغه‌های مهم برای فروشندگان و عرضه‌کنندگان خدمات و کالای مختلف تبدیل شد. پیک موتوری و رانندگان فعال در برنامه‌هایی مانند برنامه اسنپ فود موتوری، نقش مهمی در از بین بردن این مشکل ایفا کردند و به‌کمک این قشر از جامعه، روزانه تعداد زیادی بسته در شهرهای مختلف جابه‌جا می‌شود.

اسنپ فود یکی از بزرگ‌ترین و پرفروش‌ترین پلتفرم‌های آنلاین برای فروش غذا و انواع مواد غذایی به‌شمار می‌رود. با توجه به حجم بالای سفارشات، این مجموعه به‌طور مرتب پیک موتوری‌های زیادی را استخدام کرده و در ارسال سفارشات از آن‌ها کمک می‌گیرد. در این مطلب به بررسی برنامه اسنپ فود موتوری و شرایط فعالیت و ثبت نام به عنوان پیک موتوری اسنپ فود خواهیم پرداخت.

نحوه استخدام پیک موتوری اسنپ فود

تا این لحظه اپلیکیشن مستقلی برای پیک‌ها و رانندگان اسنپ فود ارائه نشده است و این عزیزان برای شروع فعالیت خود لازم است در اسنپ باکس ثبت نام کنند. در ادامه صفر تا صد دانلود، نصب و استفاده از برنامه اسنپ باکس و فعالیت در برنامه اسنپ فود موتوری را بررسی خواهیم کرد.

1- دانلود برنامه اسنپ باکس رانندگان

ثبت نام برنامه اسنپ فود موتوری از طریق اسنپ باکس انجام می‌شود. برای دسترسی به این برنامه ابتدا باید آن را دانلود و روی گوشی هوشمندتان نصب کنید. صاحبان انواع گوشی‌های اندرویدی می‌توانند برنامه اسنپ ویژه رانندگان را از طریق پلتفرم‌های مختلف مانند بازار و مایکت پیدا کنند یا از طریق سایت اسنپ آن را به‌صورت مستقیم دانلود نمایند.

اگر سیستم عامل تلفن همراه شما آی او اس باشد، هم می‌توانید از پلتفرم‌های مشابه مانند سیبچه استفاده کنید. البته استفاده از نسخه تحت وب این پلتفرم می‌تواند راه‌حلی سریع‌تر و رایگان برای شما به‌حساب آید. کافیست نام اسنپ رانندگان را در موتور جستجوی گوگل سرچ کنید تا وارد این سایت شوید.

برنامه اسنپ باکس

2- نصب برنامه اسنپ باکس رانندگان اسنپ فود

نصب برنامه در گوشی‌های هوشمند کاری پیچیده نیست و حتی در برخی مواقع به‌طور خودکار انجام می‌شود. اگر از پلتفرم‌هایی مانند بازار یا سیبچه استفاده کنید، پس از اتمام دانلود و کسب اجازه از شما، نصب نیز بدون مشکل انجام خواهد شد. در صورتی که اپلیکیشن را به‌طور مستقیم دانلود کرده‌اید، باید فایل آن را در پوشه دانلودها پیدا کرده و با مجاز کردن منبع دانلود آن، نسبت به نصب برنامه اقدام کنید.

3- ثبت نام در اسنپ باکس

پلتفرم اسنپ باکس کلیه سفارشات بخش‌های اسنپ فود، اسنپ سوپلای، اسنپ مارکت، اسنپ شاپ و اسنپ دکتر و… را به دست مشتریان می‌رساند و روزانه درخواست‌های بسیار زیادی دارد. در همین راستا کلیه پیک‌های فعال در هر مجموعه باید در اسنپ باکس حساب کاربری جداگانه و مشخصی داشته باشند. ثبت نام در این پلتفرم کار سختی نیست و می‌توان آن را در کمتر از 10 دقیقه به اتمام رساند. در ادامه روند ثبت نام را قدم به قدم مشاهده می‌کنید.

  • ابتدا در پلتفرم اسنپ رانندگان شماره تلفن همراه خود را وارد کرده و به کمک کد تایید ارسال آن را ثبت می‌کنید.
  • وارد فرم ثبت نام شده و اطلاعاتی نظیر نام و نام خانوادگی، کد ملی، نوع وسیله نقلیه، شرایط گواهینامه، مدارک راننده و موتور و… را ثبت می‌کنید.
  • عکس سلفی واضحی از خودتان گرفته و آن را آپلود می‌کنید.
  • عکس روی کارت ملی خود را گرفته و در سایت بارگذاری می‌کنید.
  • از کارت موتور و مدارک وسیله نقلیه تصویربرداری کرده و روی سایت آپلود می‌کنید.
  • جهت تایید اطلاعات یک تصویر از خودتان همراه با کارت ملی در نزدیکی صورت آپلود می‌کنید.
  • در نهایت قرارداد ایجاد شده جهت همکاری در برنامه اسنپ فود موتوری را مطالعه و آن را به شکل مجازی (همراه با آپلود عکس امضا واقعی) امضا کرده و ثبت نام را نهایی می‌کنید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه روی ثبت نام اسنپ فود رانندگان کلیک کنید.

4- تکمیل حساب کاربری و شروع به کار

شما برای شروع به کار در برنامه اسنپ فود موتوری لازم است ابتدا حساب کاربری خود را تکمیل کنید. با توجه به انعطاف زیاد اسنپ فود و سایر پلتفرم‌های اسنپ برای فعالیت پیک‌های موتوری باید شرایط خود را در این اپلیکیشن مشخص کنید تا در آینده با توجه به برنامه کاری خود به فعالیت بپردازید.

ثبت نام در اسنپ فود موتوری تهران

با توجه به جمعیت زیاد و خدمات متنوع اسنپ فود در شهر تهران، نیاز به پیک موتوری در برنامه اسنپ فود موتوری تهران چندین برابر سایر شهرها است. شهروندان و جوانان تهرانی که وسیله نقلیه دارند می‌توانند به‌کمک این پلتفرم درآمد مناسبی کسب کنند.

خبر خوب این است که امکان کار کردن در تهران برای شهرستانی‌های عزیز نیز به‌کمک برنامه اسنپ فود موتوری وجود دارد. مجموعه بزرگ اسنپ دو خوابگاه بزرگ و مجهز را برای این عزیزان در نظر گرفته است و ایشان می‌توانند با مهاجرت به تهران و اقامت در این خوابگاه‌ها مشغول به کار شوند.

پیش‌نیازهای ثبت نام در برنامه اسنپ فود موتوری

شما برای شروع کار رانندگی برای اسنپ فود پیش نیاز خاص و عجیبی نیاز نخواهید داشت. قطعا برای فعالیت در این حوزه به یک دستگاه موتور سیکلت احتیاج دارید. علاوه بر وسیله نقلیه نیاز مهم دیگر گوشی همراه هوشمند است. شما باید به وسیله اینترنت و تلفن هوشمند خود از شرایط سفارش و مبدا و مقصد ثبت شده آگاهی کسب کنید.

مدارک لازم برای ثبت نام در اسنپ فود موتوری

برای ثبت نام در اسنپ فود و فعالیت به عنوان پیک موتوری هویت راننده باید احراز شود و علاوه بر آن مدارک مربوط به وسیله نقلیه نیز لازم است. مدارک مورد نیاز برای بخش اول شامل عکس فرد، عکس کارت ملی، نام و نام خانوادگی، شماره تلفن و… می‌شود. برای وسیله نقلیه نیز لازم است مدارک آن و همچنین گواهینامه راننده در سامانه بارگذاری شود. لازم به ذکر است که اسنپ فود برای جذب بیشتر نیرو در مواردی ممکن است افراد بدون گواهینامه را نیز استخدام نماید.

درآمد پیک موتوری اسنپ فود

شاید بسیاری فکر کنند که با برنامه اسنپ فود موتوری، نتوان به درآمدهای مناسب دست پیدا کرد. با توجه به نیاز بالای پلتفرم‌های آنلاین به پیک موتوری و رقابت آن‌ها برای جذب این افراد در حال حاضر موقعیت شغلی مناسبی برای موتورسواران ایجاد شده است. اسنپ فود نیز یکی از پلتفرم‌هایی به‌شمار می‌رود که شرایط، مزایا و درآمد بسیار مناسبی را برای رانندگان خود در نظر می‌گیرد.

در اسنپ فود از ساعت 8 صبح تا 12 شب و حتی در برخی مواقع ساعات نیمه شب، ثبت سفارش انجام می‌شود و برای ارسال آن‌ها به پیک موتوری نیاز است. با توجه به طرح‌های تخفیفی، ارائه انواع کد تخفیف اسنپ فود و شرایط مناسب، روزانه کاربران زیادی نسبت به خرید از اسنپ فود و فروشگاه‌های آن اقدام می‌کنند. پس افراد می‌توانند با توجه به زمان آزاد خود در این بازه طولانی فعالیت کرده و درآمد کسب کنند. با توجه به انعطاف زمانی اسنپ فود برای رانندگان نمی‌توان درآمد دقیقی را برای آن‌ها اعلام کرد و هرچه فعالیت بیشتر باشد درآمد نیز بیشتر است.

یکی از موقعیت‌های جذاب اسنپ فود برای رانندگان این است که می‌توانند همزمان چند بسته سفارشی را که مبدا و مقصدی نزدیک به هم دارند را ارسال کنند. به این ترتیب سفارشات با مصرف کمتری انرژی و زمان ارسال شده و از طرفی راننده می‌تواند با طی کردن یک مسیر درآمدی چند برابری داشته باشد.

درآمد پیک موتوری اسنپ فود

طرح پاداش اسنپ فود برای پیک موتوری

درآمد رانندگان اسنپ فود در صورت فعالیت مستمر آن‌ها می‌تواند تا چند برابر افزایش یابد. اسنپ فود برای تشویق این افراد جهت قبول ارسال سفارشات بیشتر و تلاش مضاعف طرح‌های تشویقی متعددی را اجرا می‌کند. در این طرح‌ها در صورت ثبت تعداد مشخصی از سفارشات در حساب کاربری راننده، پاداش نقدی تا شش میلیون تومان برای ایشان واریز خواهد شد. برای مثال اگر فردی در عرض دو هفته 100 سفارش را ارسال کند، مبلغ دو میلیون تومان پاداش دریافت خواهد کرد.

اطلاع از اگهی های استخدام پیک موتوری اسنپ فود

اگر قصد استخدام در مجموعه بزرگ اسنپ فود را دارید اما نمی‌دانید از چه طریقی اقدام کنید، باید دنبال آگهی‌های استخدام این مجموعه بگردید. با کمی جستجو می‌توانید در پلتفرم‌هایی که مخصوص به کاریابی هستند مانند دیوار یا شیپور با افرادی که وظیفه استخدام پیک موتوری اسنپ را برعهده دارند ارتباط برقرار کنید.

لازم به ذکر است که فرآیند استخدام را می‌توانید به صورت آنلاین و با کمک وب‌سایت اسنپ نیز انجام دهید. در شرایطی که این امکان برای شما وجود نداشت و یا با مشکلی مواجه شدید می‌توانید از طریق انواع آگهی  استخدام در برنامه اسنپ فود موتوری این فرآیند را پشت سر بگذارید.

انواع درخواست در پیک موتوری اسنپ فود

یکی از مزایای اسنپ برای رانندگان این است که افراد می‌توانند، تنها در ارسال سفارشات یکی از بخش‌های اسنپ مانند اسنپ فود فعالیت کنند. در اسنپ فود سفارشات مختلفی ثبت می‌شود که شامل موارد زیر است.

  • درخواست برای حمل غذا
  • درخواست برای جابه‌جایی انواع کالاهای سوپرمارکتی، میوه، نان، لبنیات و…

با توجه به نوع این سفارشات رانندگان موظف هستند در حفظ سلامت و بهداشت بسته‌های ارسالی کوشا باشند. ریختن سفارشات یا حتی سرد شدن آن‌ها می‌تواند به نارضایتی مشتریان تبدیل شود.

 

پیک موتوری

سیستم کاری رانندگان اسنپ فود

پس از نصب و ثبت نام در برنامه اسنپ فود موتوری و تایید اطلاعات و احراز هویت، شما می‌توانید فعالیت خود را در این مجموعه آغاز کنید. پس از قبول حمل‌ونقل و ارسال هر سفارش مراحل زیر را باید طی کنید.

  1. در زمان مقرر شده به سمت مبدا سفارش حرکت کنید. این مبدا می‌تواند کافه، رستوران، عطاری، سوپرمارکت، نانوایی یا هر فروشگاه فعال دیگری در اسنپ فود باشد.
  2. با رسیدن به فروشگاه یا رستوران باید شماره سفارش ثبت شده در سیستم را اعلام کرده و بسته مرتبط با آن را تحویل بگیرید.
  3. با کمک انواع مسیریاب و… لازم است سفارش را در سریع‌ترین زمان ممکن به دست مشتری برسانید. در سفارشات غذا که ارسال گرم آن اهمیت دارد بهتر است زمان را تلف نکنید.
  4. پس از رسیدن به مقصد باید سفارش را درب واحد به مشتری تحویل دهید.
  5. در اپلیکیشن اتمام انتقال سفارش را ثبت کنید تا بتوانید نسبت به جابه‌جایی مرسوله‌ای دیگر اقدام کنید.

مجموعه اسنپ با توجه به حوزه فعالیت شما باکس موتور خود را در اختیارتان قرار خواهد داد. بهتر است تمامی بسته‌ها را در این باکس گذاشته تا از اتلاف گرمای آن یا تکان‌های شدید جلوگیری شود. این باکس به محافظت هر چه بیشتر سفارش کمک می‌کند. جهت دریافت باکس مخصوص اسنپ فود لازم است با پشتیبانی این مجموعه تماس گرفته و درخواست خود را ثبت نمایید.

جمع‌بندی

موتورسواران قادر هستند بسته‌های سفارشی مختلف را در کمترین زمان به دست مشتریان برسانند. با توجه به اهمیت ارسال انواع غذا و محصولات مرتبط در این حوزه اسنپ فود از پیک موتوری برای ارسال سفارشات خود استفاده می‌کند. این مجموعه فروش بسیار زیادی دارد و افراد می‌توانند با ثبت نام در برنامه اسنپ فود موتوری خیلی سریع شغل پیدا کرده و به درآمد مناسب برسند. در این مطلب از پیش‌نیازهای این ثبت نام، مدارک مورد نیاز، مراحل ثبت نام و… آموزش‌هایی ارائه شد. همچنین جهت افزایش آگاهی رانندگان اطلاعاتی شامل نحوه قبول سفارشات، درآمد اسنپ فود پیک موتوری و پاداش‌های موجود و… نیز بررسی شد.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *