0

انواع شلوار مردانه + خرید آنلاین با تخفیف

انواع شلوار مردانه

شلوار مردانه یکی از مهم‌ترین ملاک‌های خوش استایل بودن در مردان است. با شناختن انواع شلوارهای مردانه و نحوه ست کردن آن‌ها با دیگر لباس‌ها، شیک‌تر در جمع‌ها حاضر شوید. اولین قدم برای انتخاب یک شلوار شیک و مناسب برای شما این است که با انواع شلوارهای مردانه آشنا شده و بدانید هرکدام از آن‌ها باید با چه لباسی ست شوند.

شلوار مناسب به شما راحتی و اعتمادبنفس می‌دهد تا بتوانید در قرارهای کاری خوب بنظر برسید یا از گشت و گزار و تفریح لذت ببرید. شلوارهای مردانه انواع مختلفی دارند و گاهی وقت‌ها انتخاب مناسب‌ترین شلوار که مطابق سلیقه شما هم باشد کار سختی است. در ادامه مقاله درباره انواع مختلف شلوارهای مردانه و فروشگاه‌های آنلاین همراه با تخفیف صحبت می‌کنیم تا به شما برای یک خرید لذت بخش کمک کرده باشیم.

 

انواع شلوار مردانه:

چه شلوار کلاسیک بپوشید چه شلوار امروزی، باید بهترین ست لباسی که همراه با آن باید بپوشید را بدانید. در ادامه به بررسی انواع شلوارهایی که یک آقا باید در میان لباس‌هایش داشته باشد می‌پردازیم. در بخش آخر این مقاله نیز فروشگاه‌هایی را معرفی می‌کنیم تا بتوانید شلواری که پسندیده‌اید، را با تخفیف خریداری کنید.

شلوار پارچه‌ای رسمی:

می‌توان گفت همه آقایان در کمدشان حداقل یک شلوار پارچه‌ای دارند. حتی کسانی که بیشتر استایل‌های مدرن را می‌پسندند هم، باید یک شلوار پارچه‌ای رسمی در کمد لباسشان داشته باشند. این شلوار‌ها برای قرارهای کاری و رسمی انتخاب بسیار خوبی هستند که پیشنهاد می‌شود آن را همراه با یک کت دو دکمه بپوشید. شلوار پارچه‌ای ساده گزینه‌ای راحت برای ظاهری مدرن یا کلاسیک است. حتما یک شلوار پارچه‌ای مشکی یا سورمه‌ای بخرید تا بتوانید آن را با طیف وسیعی از پیراهن‌های مختلف ست کنید.

شلوار پارچه‌ای رسمی

شلوار کتان:

شلوارهای کتان مورد پسند تعداد زیادی از آقایان هستند. این شلوارها بخش جدایی‌ناپذیر استایل آقایان در محیط‌های رسمی و قرارهای کاری هستند. ست کردن شلوارهای کتان کار ساده‌ایست؛ می‌توان این شلوارها را با کت اسپرت دو دکمه یا پیراهن و ژاکت ست کرد. شما باید حداقل یک شلوار کتان در میان لباس‌های خود داشته باشید، چون واقعا ظاهری شیک به شما می‌دهد. یکی از رنگ‌های خیلی شیک که هیچگاه از مد نمی‌افتد، رنگ خاکی است و شلوار کتان خاکی با هر لباسی ست می‌شود.

شلوار کتان

شلوار جین:

شلوار جین آبی هیچ وقت از مد نمی‌افتد و تقریبا در هر کمدی پیدا می‌شود. اگر به تیپ‌های امروزی و جوان‌پسند علاقه دارید، شلوار جین برای شما بسیار مناسب است. شلوار جین مدل‌های متنوعی دارد که می‌توان گفت برای هر فرم بدنی، یک شلوار جین متناسب هست.

اگر می‌خواهید ژاکت بپوشید، شلوار لی اسکینی بخرید. اگر دوست دارید شلوار جین راحت بپوشید، شلوار جین‌هایی که پارچه کشی دارند را تهیه کنید. اگر هم لباس تنگ را نمی‌پسندید، از شلوار جین راسته استفاده کنید.

شلوار جین

شلوارهای اسلیم فیت:

برای استایل‌های شیک و راحت شلوارهای اسلیم فیت انتخاب خوبی هستند چون این شلوارها راحتی و شیک‌پوشی را با هم دارند. در هنگام خرید شلوار اسلیم فیت به دوختش توجه کنید که متناسب با فرم بدن شما باشد. بهتر است این شلوارها را با پیراهن یا کت‌هایی ست کنید که رنگشان تیره‌تر از شلوار است. البته اگر فقط تی‌شرت یا پیراهن می‌پوشید، بهتر است رنگ آن‌ها، روشن‌تر از رنگ شلوار باشد.

شلوار اسلیم فیت

شلوار ورزشی:

شلوار ورزشی فقط مختص استفاده در باشگاه نیست. می‌توان در هنگام ورزش در پارک، بیرون رفتن با دوستان و یا قرارهای خودمانی از این نوع شلوار استفاده کرد. این شلوار همچنین گزینه خوبی برای استریت استایل است. در خانه هم می‌توان از شلوار ورزشی استفاده کرد.

شلوار ورزشی

معرفی بهترین سایت‌های خرید شلوار:

از آن‌جایی که مد و پوشاک صنعت بسیار پر فروشی است، فروشگاه‌های اینترنتی زیادی برای فروش لباس تاسیس شده است. دسته‌بندی‌های متفاوتی نیز در این فروشگاه‌ها وجود دارد. در میان این فروشگاه‌های اینترنتی لباس، تعدادی از آن‌ها بسیار محبوب‌تر از بقیه هستند و طرفداران زیادی بین مردم دارند؛ بنابراین معرفی بهترین سایت های خرید لباس کمی مشکل است اما در ادامه به بررسی برخی از آن‌ها می‌پردازیم:

 

دیجی استایل:

همانطور که از نامش هم پیداست، دیجی استایل فروشگاه اینترنتی لباس و زیر مجموعه دیجی کالا است. تنوع بسیار زیاد قیمت لباس‌ها یکی از دلایلی است که دیجی استایل مشتریان بسیار زیادی از اقشار مختلف جامعه داشته باشد؛ شما در این فروشگاه می‌توانید محصولات را هم با قیمت مناسب و هم با قیمت بالا پیدا کنید.

لباس‌های دیجی استایل در 3 دسته‌بندی مردانه، زنانه و بچگانه عرضه می‌شوند. این فروشگاه 7 روز مهلت برای مرجوع کردن کالا به مشتری می‌دهد و مشتریان می‌توانند در صورت دیدن اشکال در لباسی که خریداری کرده‌اند، با تماس حاصل کردن با پشتیبانی، آن را به دیجی استایل برگردانند.

دیجی استایل محصولات را مستقیم نمی‌فروشد و محصولات فروشندگان دیگر را به فروش می‌رساند. اگر به دنبال خرید شلوار مردانه مناسب برای خودتان هستید، دیجی استایل یک انتخاب خوب برای شماست؛ به این دلیل که تنوع شلوارهای موجود در این فروشگاه بسیار زیاد است و همه شلوارهایی که در ابتدای مقاله درباره‌شان توضیح دادیم در این فروشگاه پیدا می‌شود.

پیشنهاد ویژه ما به شما این است که قبل از ثبت سفارش، به وبسایت موپُن مراجعه کنید و با برداشتن کد تخفیف دیجی استایل، شلوار یا لباس موردنظرتان را با تخفیف ویژه خریداری کنید.

دیجی استایل

مشخصات کلی فروشگاه آنلاین لباس دیجی استایل:

گارانتی محصولات: تمامی محصولات 7 روز ضمانت برگشت وجه دارند

قیمت محصولات: محصولات دیجی استایل، هم برای ارزان‌پسندان مناسب است و هم افرادی که به دنبال کالاهای مارک و گران قیمت هستند.

کیفیت محصولات: کفیت محصولات در این وبسایت بالا است.

پشتیبانی: شماره “تلفن ثابت” برای تماس با پشتیبانی در وبسایت وجود دارد.

 

مدیسه:

مدیسه یکی از قدیمی‌ترین فروشگاه‌های اینترنتی لباس و متعلق به شرکت گلستان است، که آن را با چای گلستان می‌شناسیم. مدیسه دسته‌بندی‌های متنوعی برای لباس دارد و در چند سال اخیر محصولات دیگر هم در وبسایت خود به فروش می‌رساند که شامل این موارد می‌شود:

  • زنانه
  • مردانه
  • بچگانه
  • آرایشی و بهداشتی
  • ورزشی
  • فرهنگی
  • مواد غذایی
  • کتاب و محصولات آموزشی
  • پت‌شاپ
  • مسافرت
  • و…..

مدیسه یکی از فروشگاه‌های مطرح اینترنتی لباس در ایران است و به همین دلیل شلوارهای موجود در مدیسه تنوع بسیار زیادی دارند و نیاز شما را می‌توانند برطرف کنند. مدیسه مانند دیجی استایل ضمانت 7 روزه برای برگشت کالا در نظر گرفته و این ضمانت شامل شرایطی مثل پارگی، عدم مغایرت کالا و…. می‌باشد. اگر مشکلی در خرید لباس برای شما پیش آمد می‌توانید با شماره تماس ثابت که در وبسایت درج شده تماس بگیرید.

مدیسه

مشخصات کلی فروشگاه آنلاین لباس مدیسه:

گارانتی محصولات: تمامی کالاها در مدیسه 7 روز گارانتی برگشت وجه دارند.

قیمت محصولات: قیمت محصولات مدیسه اغلب با توجه به برند بودن کالاها بالاست ولی جای نگرانی نیست زیرا شما می‌توانید با استفاده از کد تخفیف مدیسه لباس دلخواه‌تان را با قیمت پایین‌تر بخرید.

کیفیت محصولات: مدیسه ضمانت اصالت محصول دارد.

پشتیبانی: شماره “تلفن ثابت” برای تماس با پشتیبانی در وبسایت موجود است.

 

بانی مد:

اولین خصوصیتی که در هنگام ورود به فروشگاه آنلاین بانی‌ مد نظر شما را جلب می‌کند، طیف وسیع دسته‌بندی محصولات آن است. دسته‌بندی‌ محصولات بانی‌ مد عبارتند از:

  • زنانه
  • مردانه
  • بچگانه
  • زیبایی
  • لوازم خانه

که هرکدام از این دسته‌ها به زیر دسته‌‌های بیشتری تقسیم می‌شوند مثل کیف، کفش و…

بانی مد مثل دو فروشگاه دیگر که بررسی کردیم ضمانت بازگشت کالا به مدت 7 روز دارد. دلایل بازگشت شامل: مغایرت سایز محصول، مورد پسند نبودن محصول و پارگی یا نقص در محصول است.

ساعت کاری بانی مد 9 صبح تا 2 بامداد است. همینطور این فروشگاه یک شماره تلفن ثابت و یک شماره پیامکی در اختیار مشتریان خود برای انتقادات، پیشنهادات و پشتیبانی قرار داده است.

اکثر لباس‌های بانی مد مارک هستند و قیمت متوسط رو به بالا دارند اما نگران نباشید چون شما با برداشتن کد تخفیف بانی مد از وبسایت موپُن، می‌توانید لباس‌های موردنظرتان را با صرف هزینه کمتر خریداری کنید.

بانی مد

مشخصات کلی فروشگاه اینترنتی لباس بانی مد:

گارانتی محصولات: تمام لباس‌ها 7 روز گارانتی برگشت وجه دارند.

کیفیت محصولات: با توجه به 7 روز گارانتی بازگشت وجه، لباس‌های این فروشگاه باید کیفیت خوبی داشته باشند.

پشتیبانی: شماره “تلفن ثابت” برای تماس با پشتیبانی در وبسایت وجود دارد.

 

چگونه کد تخفیف‌ها را دریافت کنیم؟

می‌توانید به وبسایت موپُن، اولین و بزرگترین مرجع ارائه دهنده کد تخفیف در ایران به آدرس https://www.mopon.ir/ مراجعه کنید. شما همچنین می‌توانید با وارد کردن ایمیل خود در صفحه اصلی وبسایت، در خبرنامه موپُن عضو شوید و از طریق ایمیل کدهای تخفیف را دریافت کنید.

با دانلود اپلیکیشن موپُن به بیش از 10 هزار کد تخفیف رایگان از 900 سایت و اپلیکیشن محبوب ایرانی دسترسی پیدا می‌کنید. همچنین با اضافه کردن هر فروشگاه به لیست علاقه‌مندی‌ها می‌توانید از تخفیف‌های جدید آن فروشگاه با خبر شوید!

 

چگونه از کد تخفیف استفاده کنیم؟

در سمت چپ توضیحات کد تخفیف، روی “مشاهده” کلیک کنید.

یک تب جدید برای شما باز می‌شود که شامل توضیحات کد تخفیف است.

روی “کپی کنید” بزنید.

کد تخفیف شما با موفقیت کپی شد.

حالا می‌توانید به فروشگاه لباس مورد نظر بروید، کد تخفیف را جای‌گذاری کرده و از آن استفاده کنید.

از کجا می‌توانم شلوار با کد تخفیف موپُن بخرم؟

شما در سایت موپُن می‌توانید فروشگاه‌های مد و پوشاک را در این دسته‌بندی مشاهده کنید و کد تخفیف فروشگاه‌هایی از جمله دیجی استایل، مدیسه، بانی مد و... را دریافت کرده و از این فروشگاه‌ها شلوار مردانه را با تخفیف بخرید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *