0

اسنپ تریپ چیست؟

اسنپ تریپ

در حال حاضر کمتر کسی برای خرید بلیط هواپیما یا حتی اتوبوس و قطار، رزرو هتل و در مجموع خدمات سفر به ‌صورت حضوری یا تلفنی اقدام می‌کند. بگذارید این‌طور بگوییم، اغلب مردم صرف‌ نظر از این که سفر کاری رفته‌اند یا تفریحی، ترجیح می‌دهند بلیط رفت‌وبرگشت خود را از قبل رزرو کرده و پس از رسیدن به مقصد دغدغه‌ای برای محل اقامت خود نداشته باشند.

به این ‌ترتیب دیگر لزومی ندارد که در تاریخ مورد نظر نگران باشید که نکند بلیط گیرتان نیاید یا این که مدام دلتان شور بزند مبادا پس از رسیدن به مقصد نتوانید در محل مناسبی اسکان پیدا کنید. به منظور برطرف کردن چنین نیاز بزرگی وب‌سایت‌های زیادی در قالب سامانه‌های رزرواسیون آنلاین روی کار آمدند.

یکی از این سامانه‌ها اسنپ تریپ است که به پشتوانه نام اسنپ و همچنین بالا بودن سطح کیفی خدمات توانسته محبوبیت قابل ‌توجهی در میان مردم کسب کند. اگر تاکنون از خدمات این سامانه رزرواسیون آنلاین استفاده نکرده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم این مطلب را مطالعه کنید تا به خوبی با نحوه تأسیس اسنپ تریپ، خدمات آن، نقاط قوت، نقاط ضعف و… آشنا شوید.

تاریخچه اسنپ تریپ از بدو تأسیس تا امروز

اسنپ تریپ (snapptrip) به‌عنوان موفق‌ترین سرویس رزرو آنلاین هتل در ایران و حتی دنیا شناخته می‌شود. به ‌طوریکه کاربران همواره می‌توانند برای رزرو هتل‌های عالی و خرید بلیط هواپیما و اتوبوس از این سامانه استفاده کنند. به‌ خصوص که هتل‌های معرفی شده در این پلتفرم بسیار متنوع بوده و در نتیجه کاربران این فرصت را دارند که هتل و اقامتگاه‌های مورد نظر خود را متناسب با سلیقه و بودجه مالی خود به‌ صورت اینترنتی رزرو کنند؛ بنابراین طبیعی است که این سامانه مرجعی برای فروش و ارائه جامع خدمات گردشگری و جزو پیشتازان بازار در رزرو هتل و فروش بلیت باشد.

نکته جالب ‌توجه در مورد استارت‌آپ اسنپ تریپ این است که فعالیت خود را در سال 1394 با نام “پین تا پین” شروع کرد. این استارت‌آپ پس از گذشت دو سال با شرکت اسنپ ادغام شد که حاصل این ادغام شکل‌گیری سامانه رزرواسیون آنلاین اسنپ تریپ بوده است. ناگفته نماند اسنپ تریپ بعد از جذب سرمایه و تبلیغات گسترده و اصولی در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی به‌ خوبی توانست در میان مردم جایگاه خود را پیدا کند. به‌ طوریکه هم ‌اکنون اسنپ تریپ جزو بهترین پلتفرم‌های فعال در حوزه خدمات سفر محسوب می‌شود. علاوه بر بالا بودن سطح کیفیت خدمات، ارائه کد تخفیف اسنپ تریپ نیز تأثیر غیرقابل‌ انکاری بر میزان محبوبیت این پلتفرم داشته است. در واقع سامانه اسنپ تریپ با ارائه انواع کدهای تخفیفاتی و برگزاری جشنواره‌های ویژه، این فرصت را به کاربران اینترنتی می‌دهد که از تخفیف بلیط هواپیما اسنپ، تخفیف هتل و سایر خدمات حوزه سفر بهره‌مند شوند.

اسنپ تریپ

اهداف و برنامه‌های اسنپ تریپ

اسنپ تریپ به‌عنوان یک سامانه رزرواسیون آنلاین از بدو تأسیس تا به امروز همواره در تلاش بوده که فرصت یک رزرو آسان و سریع را در اختیار کاربران خود قرار دهد. به این صورت که بتوانند انواع هتل‌ها را بر اساس مقصد داخلی یا خارجی به آسانی و بسیار پیشرفته جستجو کنند. به‌ خصوص که فیلترهای دقیقی در وب‌سایت و اپلیکیشن این سامانه طراحی شده که به کاربر کمک می‌کنند تا هر چه آسان‌تر بتواند هتل مورد نظر خود را پیدا و انتخاب کند. همچنین اسنپ تریپ معرفی کاملی از کلیه امکانات داخل هتل‌ها انجام می‌دهد؛ بنابراین کاربران این فرصت را دارند که هتل‌های مختلف را با یکدیگر مقایسه کرده و از قیمت دقیق هر هتل مطلع شوند.

لازم به ذکر است سامانه اسنپ تریپ همکاری بسیار زیادی با انواع هتل‌های ایرانی داشته و به دلیل انعقاد قراردادهای طولانی با آن‌ها، توانسته اتاق‌هایی با گارانتی، دارای تخفیف‌های قابل ‌توجه و با قیمتی بسیار کمتر از رزرو حضوری را در اختیار کاربران خود قرار دهد. به‌ این‌ ترتیب یکی از اهداف و برنامه‌های اصلی اسنپ تریپ رزرو هتل به صورت آنلاین، آسان، ارزان و مهم‌تر از همه قابل‌ اعتماد می‌باشد که به بهترین نحو ممکن تحقق پیدا کرده است.

اسنپ تریپ در راستای تحقق اهداف و برنامه‌های خود عملکرد بسیار موفقی در زمینه فروش آنلاین بلیط پروازهای داخلی و خارجی داشته است. به ‌اضافه متقاضیان خرید بلیط هواپیما به راحتی می‌توانند هزینه رزرو و خرید بلیط را با کارت‌های بین‌المللی و عضو شتاب پرداخت کنند. در واقع هدف اصلی اسنپ تریپ در این بخش فراهم کردن بستری کم‌ نظیر بوده که هر کاربر از طریق آن بتواند بلیط پروازهای داخلی و خارجی را با هر بودجه‌ای و در هر زمانی خریداری کند.

از همین رو در وب‌سایت و اپلیکیشن این سامانه شرایطی مهیا شده که کاربران با کمی جستجو بتوانند بهترین و ارزان‌ترین پروازها را پیدا کنند. ناگفته نماند چنانچه خریدار بلیط دچار مشکلات شخصی شود یا حتی اگر مشکلی مربوط به ایرلاین پیش بیاید، می‌تواند بدون هیچ دردسری بلیط خود را کنسل کند.

اسنپ تریپ

نمونه‌های خارجی اسنپ تریپ

معروف‌ترین نمونه‌های خارجی اسنپ تریپ یعنی وب‌سایت‌هایی که خدمات فروش بلیط، رزرو هتل و… را به صورت آنلاین ارائه می‌دهند شامل موارد زیر است:

Travelcocity

این وب‌سایت عملکرد قدرتمندی در زمینه سفرهای آنلاین دارد. به‌خصوص که انواع خدمات رزرو هتل، بلیط هواپیما، اجاره ماشین و… را در کنار بسته‌های تشویقی مخصوص تعطیلات در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

Lastminute

این وب‌سایت مسافرتی آنلاین که فعالیت خود را از سال 1998 شروع کرده ضمن فروش آنلاین بلیط هواپیما و رزرو هتل پیشنهادهای مختلفی مانند سفر، هدیه و حتی سرگرمی را به کاربران ارائه می‌کند.

Orbitz

این سایت از دیگر نمونه‌های خارجی اسنپ تریپ است که برای استفاده از خدمات آن باید ثبت‌نام کرده و حساب کاربری داشته باشید. پس از آن به ‌راحتی می‌توانید از خدمات مختلف رزرو بلیط هواپیما، رزرو هتل، رزرو ماشین و… بهره‌مند شوید. توجه داشته باشید محبوبیت اوربیتز در میان کاربران آنچنان بالا است که از آن به ‌عنوان یک پلتفرم رزرواسیون آنلاین چند کاره یاد می‌کنند. زیرا با استفاده از این سایت نه ‌تنها می‌توانید هتل و اقامتگاه ایده‌آل خود را رزرو کنید؛ بلکه امکان رزرو آنلاین سایر خدمات مسافرتی را نیز خواهید داشت. در نهایت هم می‌توانید هزینه خدمات را به ‌آسانی و از طریق کارت‌های اعتباری پرداخت کنید.

Expedia

اکسپدیا جزو معروف‌ترین سایت‌های خارجی رزرو آنلاین هتل و بلیط هواپیما است. افراد علاقه‌مند به سفر از طریق این پلتفرم می‌توانند بلیط رفت‌وبرگشت و همچنین محل اقامت خود را به بهترین نحو ممکن انتخاب کنند. اگر قصد رزرو هتل از پلتفرم اکسپدیا را دارید بد نیست بدانید پس از انتخاب اقامتگاه مورد نظر و رزرو آن می‌توانید از گزینه Pay Now برای پرداخت آنلاین کلیه هزینه‌ها استفاده کنید. همچنین این امکان وجود دارد که گزینه Pay At Hotel را انتخاب کرده و در هنگام رزرو هیچ پولی ندهید و صرفاً متعهد شوید که مخارج رزرو اقامتگاه را پس از حاضر شدن در هتل به‌ صورت نقدی یا از طریق مسترکارت می‌پردازید.

رقبای داخلی اسنپ تریپ

همانطور که گفته شد تعداد پلتفرم‌هایی که در زمینه خدمات مسافرتی یعنی رزرو انواع بلیط، هتل و… به فعالیت می‌پردازند، به طور قابل توجهی زیاد است. در این میان برخی از سامانه‌های رزرواسیون آنلاین عملکردی موفق‌تر از سایرین داشته و اسم و رسمی برای خود به هم زده‌اند. اگر چه اسنپ تریپ یکی از این وب‌سایت‌های فروش آنلاین بلیط و رزرو هتل به ‌حساب می‌آید؛ اما رقبای داخلی قدرتمندی دارد که برخی از مهم‌ترین آن‌ها شامل وب‌سایت‌های زیر است:

فلای تودی

فلای تودی در سال 1384 توسط آژانس آبنوس گشت تهران راه‌اندازی شده و به‌ عنوان یکی از قوی‌ترین سامانه‌های رزرواسیون آنلاین فعالیت می‌کند. این سامانه مرجعی معتبر برای خرید بلیط پروازهای داخلی، پروازهای خارجی، رزرو هتل و… محسوب می‌شود. برای آشنایی بیشتر با این مجموعه می‌توانید این مقاله را مطالعه نمایید: آشنایی با فلای تودی

علی بابا

وب‌سایت علی ‌بابا یکی از بزرگ‌ترین و معروف‌ترین سامانه‌های ایرانی است که در زمینه فروش آنلاین بلیط هواپیما به فعالیت می‌پردازد. این وب‌سایت زیر مجموعه‌ای از هلدینگ توشا است که فعالیت خود را از سال 1393 شروع کرد. علی‌ بابا همچون اسنپ تریپ انواع بلیط پروازهای داخلی و خارجی را به فروش می‌رساند؛ از طریق این سامانه می‌توان برای رزرو هتل در سراسر ایران و کشورهای خارجی اقدام کرد. از همین رو علی‌ بابا به‌ عنوان یکی از رقبای داخلی اسنپ تریپ به‌حساب می‌آید.

علی بابا

الی گشت

این آژانس هواپیمایی از دیگر رقبای داخلی اسنپ تریپ است که از سال 1379 فعالیت خود را آغاز کرد و به ‌خوبی توانسته اکثر آژانس‌های مسافرتی و جهانگردی را پوشش دهد. به‌ طوریکه کلیه خدمات فروش بلیط هواپیما، رزرو هتل، فروش بلیط قطار، تور مسافرتی و… را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد.

قاصدک 24

این سامانه رزرواسیون آنلاین جزو رقبای داخلی معروف اسنپ تریپ است که با مراجعه به آن می‌توان کلیه خدمات رزرو بلیط هواپیمای داخلی و خارجی، بلیط قطار و اتوبوس، رزرو هتل، رزرو تور و… را دریافت نمود.

کجارو

این پلتفرم که در زمینه خدمات مسافرتی فعالیت می‌کند در سال 1394 تأسیس شده و تا به امروز توانسته به مرجعی معتبر و ایده‌آل برای رزرو بلیط هواپیما، رزرو هتل و اقامتگاه، رزرو تور مسافرتی و سایر خدمات تبدیل شود.

فلایتیو

این مجموعه فعالیت خود را از سال 1395 به ‌عنوان یک آژانس مسافرتی شروع کرد. تا به امروز نیز کلیه خدمات مرتبط با حوزه سفر یعنی رزرو آنلاین و فروش بلیط پروازهای داخلی و خارجی، فروش بلیط قطار، رزرو هتل‌های داخلی و خارجی را با کیفیت بالا در اختیار مشتریان خود قرار داده است.

فلایتیو

رسپینا ۲۴

شرکت خدمات مسافرت هوایی سامان سیر رسپینا در سال 1389 وب‌سایت رزرواسیون آنلاین “رسپینا 24” را تأسیس کرده است. این وب‌سایت به‌عنوان یکی از رقبای داخلی اسنپ تریپ شناخته می‌شود. به ‌ویژه که بیش از 100 کارشناس در آن مشغول به کار بوده و کلیه خدمات رزرواسیون آنلاین بلیط هواپیما، بلیط چارتر قطار، بلیط اتوبوس و رزرو هتل را به بهترین نحو ممکن در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهند.

سفرمی

شرکت “راه تمدن پارسیان کیش” در سال 1394 اقدام به تأسیس و راه‌اندازی وب‌سایت “سفرمی” نمود. وب‌سایت سفرمی در حوزه فروش بلیط هواپیما، بلیط اتوبوس، بلیط قطار، رزرو تور و مهم‌تر از همه رزرو هتل و اقامتگاه فعالیت می‌کند.

تریپ

شرکت خدمات مسافرت هوایی “نقطه پرواز” در سال 1385 با نام تریپ شروع به فعالیت کرد. تریپ از دیگر رقبای داخلی اسنپ تریپ به ‌حساب می‌آید؛ به‌ خصوص که در حال حاضر تریپ یکی از سایت‌های پرفروش بلیط هواپیما در کشور محسوب می‌شود. این مجموعه خدمات رزرواسیون آنلاین هتل، تور و… را نیز ارائه می‌دهد.

نقاط قوت اسنپ تریپ از نگاه کاربران

مهم‌ترین نقاط قوت اسنپ تریپ از نگاه کاربران که باعث محبوبیت این سامانه در میان آن‌ها نیز شده شامل موارد زیر است:

  • ارائه رزرو اتاق‌های اقتصادی
  • رزرواسیون هتل و بلیط هواپیما در پروسه‌ای کاملاً آنلاین
  • داشتن اپلیکیشن موبایل
  • ارائه خدمات پشتیبانی تلفنی شبانه‌روزی

نقاط ضعف اسنپ تریپ از نگاه کاربران

نقاط ضعف پلتفرم اسنپ تریپ از نگاه کاربران در موارد زیر خلاصه می‌شود:

  • پشتیبانی نداشتن سیستم کنترل کیفیت
  • پوشش ندادن برخی از هتل‌های دنیا
  • بالا بودن قیمت بعضی از خدمات در مقایسه با رقبا
  • نداشتن اپلیکیشن نسخه ios
  • عدم اطلاع‌رسانی صحیح درباره قوانین کنسلی
  • کنسلی به‌ صورت آنلاین امکان‌پذیر نیست

اسنپ تریپ در شبکه‌های اجتماعی

اسنپ تریپ در شبکه‌های اجتماعی مختلفی مانند اینستاگرام، توییتر و… دارای حساب کاربری فعال است. آی‌دی این پلتفرم در شبکه‌های اجتماعی محبوب به صورت زیر است:

اینستاگرام: Snapptrip

توییتر: Snapptrip

تلگرام: Snapptrip

آپارات: SnappTrip

لینکدین: Snapptrip-com

راهنمای استفاده از اسنپ تریپ

صفحه اصلی وب‌سایت و اپلیکیشن اسنپ تریپ شامل دسته‌بندی‌های زیر است:

هتل داخلی

با کلیک روی این گزینه کادری برایتان نمایش داده خواهد شد که باید “مقصد سفر، شهر یا هتل” موردنظر خود را در آن وارد کرده و تاریخ ورود و خروجتان را نیز درج کنید. سپس روی جستجو کلیک نمایید تا لیست هتل‌های آن شهر برایتان به نمایش دربیاید. در این مرحله می‌توانید از فیلترهای جستجوی پیشرفته استفاده کنید تا در سریع‌ترین زمان ممکن به اقامتگاه ایده‌آل خود دست یابید. فیلترهای جستجویی که سامانه اسنپ تریپ برای رزرو هتل در نظر گرفته شامل موارد زیر است:

بر اساس نوع اقامتگاه: هتل، هتل‌آپارتمان، مهمان‌سرا، اقامتگاه اقتصادی (اسنپ روم)، متل، اقامتگاه سنتی، اقامتگاه بوم‌گردی، مجتمع گردشگری، خانه مسافر، بوتیک هتل

بر اساس تعداد ستاره: 5 ستاره، 4 ستاره، 3 ستاره، 2 ستاره، تک‌ستاره

برچسب‌ها: بدون جریمه کنسلی، هتل پیشنهادی، لاکچری و… .

هتل داخلی در اسنپ تریپ

سیستم امتیازدهی به هتل‌ها توسط کاربران اسنپ تریپ

اسنپ تریپ به‌ منظور خدمات‌دهی هر چه بهتر به کاربران، سیستمی را برای ثبت نظر و امتیاز برای هتل‌ها در نظر گرفته است؛ یعنی کاربرانی که از طریق سامانه اسنپ تریپ هتل رزرو کرده‌اند، پس از اقامت می‌توانند نظرات خود درباره آن هتل را ثبت کنند. نظرات جامع و سازنده کاربران اسنپ تریپ درباره هتل‌های مختلف بهترین و اصلی‌ترین آیتمی است که بر مبنای آن می‌توان به میزان کیفیت و مناسب‌ بودن یک هتل و امکانات آن پی برد.

چنانچه قصد دارید نظر خود درباره هتل محل اقامتتان را در اسنپ تریپ ثبت کنید ابتدا باید از طریق سایت یا اپلیکیشن این سامانه یا لینک پیامک شده به صفحه انحصاری هتل مورد نظر وارد شوید. سپس اطلاعات مربوط به‌ حساب کاربری خود را درج کرده تا به پروفایتان راه یابید؛ البته کاربران فاقد حساب کاربری می‌توانند با استفاده از شماره موبایلی که با آن رزرو هتل را انجام داده‌اند، حساب کاربری خود را نیز ثبت کنند.

نکته قابل‌ توجه در مورد این سیستم امتیازدهی و ثبت نظر آن است که حتماً باید هتل را از طریق اسنپ تریپ رزرو کرده باشید به ‌اضافه این که مدت اقامت شما در هتل مورد نظر تمام شده باشد. ناگفته نماند هر مسافر از لحظه‌ای که هتل را ترک کرد تا 2 ماه برای ثبت نظر و امتیاز خود فرصت دارد.

بلیط هواپیما

در این دسته‌بندی از وب‌سایت اسنپ تریپ با انتخاب مبدا، مقصد، تاریخ رفت، تعداد مسافر، فقط رفت یا رفت‌وبرگشت می‌توانید بلیط هواپیما برای پروازهای داخلی و خارجی را به‌صورت آنلاین خریداری کنید. همچنین در حین خرید خود می‌توانید از تخفیف بلیط هواپیما اسنپ نیز بهره‌مند شوید؛ مشروط به این که ابتدا کد تخفیفی که این پلتفرم برای بلیط هواپیما منتشر کرده را دریافت کنید و سپس در هنگام خرید بلیط هواپیما اسنپ تریپ، این کد را در فیلد مخصوص وارد نموده تا مبلغ تخفیف از فاکتور نهایی شما کسر شود.

با این تفاسیر همواره فرصتی عالی و مقرون‌به‌صرفه برای استفاده از خدمات بلیط هواپیما اسنپ در اختیار خواهید داشت؛ به‌ خصوص اگر در ایام خاصی از سال مانند تعطیلات قصد سفر به شهرهای توریستی و تفریحی را داشته باشید و مثلاً بخواهید به مناطق تفریحی و گردشگری ایران در نوروز سفر کنید یا حتی وقتی یک مسافرت کاری برایتان پیش‌آمده است! در هر صورت می‌دانید که در روزهای تعطیل و مناسبت‌های خاص تعداد تقاضا برای بلیط هواپیما، قطار و حتی اتوبوس نیز زیاد است؛ طبیعتاً این بالا بودن تقاضا باعث بالا رفتن قیمت بلیط‌ها خواهد شد که در چنین شرایطی با داشتن کدهای تخفیف اسنپ تریپ به مقدار قابل‌ توجهی از هزینه بلیط کسر می‌شود.

بلیط پرواز در اسنپ تریپ

رزرو آنلاین انواع بلیط‌های هواپیما در اسنپ تریپ

در سامانه رزرواسیون آنلاین اسنپ تریپ همواره می‌توانید انواع بلیط‌های هواپیما به شرح زیر را رزرو و خریداری کنید:

بلیط چارتری هواپیما: به‌طورکلی بلیط‌های هواپیما یا از نوع چارتر هستند یا سیستمی. بلیط‌های چارتر نه ‌تنها به لحاظ قیمت بلکه نوع تامین‌کننده، شرایط کنسلی و یک سری قوانین خرید بلیط با بلیط‌های سیستمی متفاوت هستند. به ‌منظور درک بهتر بلیط‌های چارتر باید بگوییم چارتر به معنای دربست کرایه‌ کردن است؛ یعنی بعضی از آژانس‌ها، شرکت‌ها و دفاتر خدمات مسافرتی همه یا تعدادی از بلیط‌های پرواز یک شرکت هواپیمایی را خریداری نموده و سپس به ‌مرور زمان آن را به مشتری‌های خود می‌فروشند؛ در چنین شرایطی اصطلاحاً می‌گویند که آن شرکت یا آژانس، چارترکننده است. طبیعتاً بلیط فروخته شده توسط آن آژانس یا شرکت نیز “بلیط چارتر” نام دارد.

بلیط لحظه آخری هواپیما: این نوع بلیط‌ها در واقع همان بلیط‌های چارتری هستند که شرکت چارترکننده به دلایلی مانند نزدیک بودن زمان پرواز، خالی ماندن صندلی‌های چارتر شده و… قیمتشان را کاهش داده‌اند. همانطور که خودتان نیز حدس می‌زنید علت پایین آوردن قیمت بلیط‌های چارتری خالی پرواز نکردن هواپیما است.

نکته قابل‌ توجه درباره بلیط‌های لحظه آخری آن است که قیمت بسیار ارزان‌تری از سایر بلیط‌ها دارند؛ بنابراین اگر به دنبال یک سفر هوایی با ارزان‌ترین قیمت ممکن هستید، پیشنهاد می‌کنیم بلیط‌های لحظه آخری هواپیما را از اسنپ تریپ خریداری کنید.

بلیط سیستمی هواپیما: این بلیط‌ها ضمن داشتن قیمت ثابت به لحاظ خرید و کنسلی نیز کاملاً مطمئن هستند؛ بنابراین در هنگام خرید بلیط‌های سیستمی هیچ مشکلی در فرایند پرداخت، گرفتن کارت پرواز، سوار شدن به هواپیما و… نخواهید داشت؛ حتی اگر مشکلی پیش بیاید نیز خاطرتان آسوده خواهد بود که ایرلاین و اسنپ تریپ موضوع را پیگیری می‌کنند.

به‌این‌ترتیب پس از رزرو و خرید آنلاین بلیط پروازهای سیستمی در صورت تمایل به ‌راحتی می‌توانید آن را پس بدهید؛ چرا که کلیه قوانین و شرایط کنسلی بلیط، میزان جریمه و… از پیش مشخص شده است. در این صورت تنها باید طبق قانون مبلغی را پرداخت نمایید. از طرفی در بلیط هواپیمای سیستمی کلاس‌های پرواز به طور دقیق مشخص شده است. این موضوع از آن جهت حائز اهمیت است که میزان بار مجاز و شرایط کنسلی در هر کلاس پرواز متفاوت با دیگری است؛ البته همین کلاس‌های پرواز هستند که باعث افزایش تنوع قیمت بلیط‌های پرواز سیستمی می‌شوند. با همه این‌ها پس از خرید بلیط سیستمی هیچ‌گونه دغدغه‌ای بابت نوسان قیمت بلیط هواپیما نخواهید داشت؛ زیرا قیمت این بلیط‌ها کاملاً ثابت و مشخص است.

پرطرفدارترین پروازهای داخلی اسنپ تریپ

اگر قصد رزرو آنلاین بلیط پروازهای داخلی از این سامانه محبوب را دارید؛ بد نیست بدانید مسیرهای هوایی پرطرفدار داخلی اسنپ تریپ شامل موارد زیر است:

  • بلیط هواپیما تهران مشهد
  • بلیط هواپیما مشهد تهران
  • بلیط هواپیما تهران اهواز
  • بلیط هواپیما اهواز تهران
  • بلیط هواپیما تهران شیراز
  • بلیط هواپیما شیراز تهران
  • بلیط هواپیما تهران تبریز
  • بلیط هواپیما تبریز تهران

اتوبوس

خرید آنلاین بلیط اتوبوس را می‌توانید در این قسمت از وب‌سایت اسنپ تریپ و با انتخاب مبدأ، مقصد و تاریخ انجام دهید. چنانچه قصد رزرو اینترنتی بلیط اتوبوس از این سامانه را دارید بد نیست بدانید که اسنپ تریپ خدمات خود را با پشتیبانی 24 ساعته و تضمین پایین‌ترین قیمت در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد.

بلیط اتوبوس در اسنپ تریپ

شرکت‌ها و آژانس‌ها

این قسمت از وب‌سایت اسنپ تریپ به شرکت‌ها و آژانس‌هایی اختصاص پیدا کرده که قصد همکاری با این سامانه آنلاین رزرواسیون را دارند. در این صورت با کلیک روی این قسمت وارد صفحه‌ای حاوی فرم ثبت‌نام می‌شوید که طبق عکس زیر است. ناگفته نماند پر کردن این فرم و تایید آن به منزله ایجاد حساب کاربری در اسنپ تریپ است.

ثبت نام شرکت‌ها و آژانس‌ها در اسنپ تریپ

اپلیکیشن اسنپ تریپ

اپلیکیشن اسنپ تریپ را به‌ جرئت می‌توان کامل‌ترین اپلیکیشن خدمات سفر دانست که نه ‌تنها پرداخت در آن بسیار آسان است؛ بلکه پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته نیز دارد. لازم به ذکر است با نصب اپلیکیشن اسنپ تریپ به‌ راحتی می‌توانید خدمات و امکانات ارائه شده در وب‌سایت این سامانه رزرواسیون را در موبایل خود داشته باشید؛ یعنی خدمات و امکاناتی همچون موارد زیر:

  • رزرو هتل داخلی
  • خرید بلیط پرواز داخلی
  • رزرو هتل خارجی
  • خرید بلیط پرواز خارجی
  • امتیاز همراهی و جایزه
  • خرید بلیط اتوبوس
  • خرید بلیط قطار
  • ثبت و بررسی نظرات

دفتر مرکزی و شعب اسنپ تریپ

دفتر مرکزی سامانه رزرواسیون آنلاین بلیط و هتل اسنپ تریپ در آدرس زیر واقع شده است:

تهران، بلوار نلسون ماندلا، کوچه ایرج، پلاک صفر

جمع‌بندی

سایت اسنپ تریپ یکی از بهترین سامانه‌های آنلاین رزرو انواع بلیط پرواز داخلی و خارجی، هتل، تور، بلیط اتوبوس و بلیط قطار محسوب می‌شود. این سامانه نه ‌تنها در ارائه خدمات پشتیبانی اسنپ تریپ عملکرد موفقی داشته است؛ بلکه با ارائه کد تخفیف اسنپ تریپ توانسته رضایت کاربران و مشتریان را به طور چشمگیری جلب کند.

به‌طوری‌که اغلب مردم برای سفرهای کاری و تفریحی خود به این سامانه مراجعه کرده و از طریق وب‌سایت یا اپلیکیشن آن و همچنین بر اساس شرایط و نیاز خود یکی از خدمات زیر را انتخاب می‌کنند:

  • اسنپ تریپ هتل
  • اسنپ تریپ بلیط اتوبوس
  • اسنپ تریپ بلیط هواپیما و… .

به‌این‌ترتیب این فرصت را دارید که سفر خود را با آرامش خاطر کامل و همچنین پرداخت هزینه‌ای مقرون‌به‌صرفه انجام دهید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *