0

پشتیبانی ایرانسل

پشتیبانی ایرانسل

ایرانسل یکی از اپراتورهای تلفن­ همراه است که فعالیت خود را از سال 1384 با همکاری و سرمایه‌­گذاری دو شرکت گسترش الکترونیک ایران و شرکت ام­تی­ان آفریقای جنوبی آغاز کرد و توانست در مدت زمان کوتاهی به یکی از پرطرفدارترین اپراتورهای موجود در بازار ایران تبدیل ­شود.

در سال‌­های اول راه­‌اندازی این شرکت، به‌دلیل کمبود دکل­‌های مخابراتی ایرانسل، در بسیاری از مناطق، مردم با مشکل ضعف آنتن مواجه ­بودند اما با گذر زمان و استقبال روزافزون مردم از این اپراتور، ایرانسل به تعداد دکل­‌های خود افزود و می‌­توان گفت تقریبا در هیچ نقطه‌­ای از کشور مشترکین این اپراتور با مشکل آنتن­‌دهی مواجه نیستند. بنابراین توانست روز به ­روز رضایت مشتریان بیشتری را جلب کند که این امر موجب افزایش چشم‌گیر تعداد مشترکین ایرانسل نیز شد. امروزه ایرانسل در بین سایر اپراتورهای تلفن ­همراه از پرسرعت‌­ترین شبکه برخوردار است و دائما در حال تلاش برای ارتقاء کیفیت خدمات خود می­‌باشد.

قطعا با گذشت زمان و افزایش تعداد مشترکین ایرانسل، این شرکت نیاز به یک تیم پشتیبانی عالی برای پاسخ‌گویی به سوالات و مشکلات مردم دارد. ایجاد یک تیم پشتیبانی قوی و کاربلد از مهم‌­ترین بخش­‌های کسب‌­وکار هر شرکت مخصوصا شرکت‌های مرتبط با اینترنت و…، است. ایرانسل در این زمینه توانسته به‌خوبی عمل کند؛ با مشترکین خود به بهترین شکل ممکن ارتباط برقرار کند و پاسخ‌گوی مشکلات، شنونده­ انتقادات، پیشنهادات و نظرات آنان باشد.

جهت خدمات‌دهی سریع‌تر و آسان‌تر به مشتریان، در سال‌های اخیر اپلیکیشن ایرانسل من نیز طراحی شد تا شما به‌راحتی بتوانید حسابتان را مدیریت کنید. با این اپلیکیشن می‌توانید از جزئیات قبض خود آگاه شوید، بسته‌­های اینترنتی، مکالمه و پیامکی بخرید، صورت حساب­‌های خود را پرداخت کنید و به راحت­‌ترین روش با تیم پشتیبانی ایرانسل نیز ارتباط برقرار کنید.

شما با استفاده از ایرانسل من همچنین می‌توانید از طرح­های تشویقی متنوع و انواع کد تخفیف ایرانسل نیز باخبر شوید و از این تخفیف­‌ها برای مکالمه، خرید بسته­‌های اینترنتی به‌­صرفه، خرید سیم­‌کارت جدید و… به‌خوبی استفاده کنید. البته مراجعه به موپُن نیز یکی از روش‌های مطمئن و سریع برای اطلاع از انواع کدهای دستوری ایرانسل جهت بهره‌مندی از تخفیف‌ها و طرح‌های رایگان است.

تخفیف ایرانسل

در ادامه­ این مقاله از سایت موپُن به معرفی راه­‌های ارتباط با پشتیبانی اپراتور ایرانسل و بررسی کیفیت تیم پشتیبانی این شرکت می‌­پردازیم.

راه­‌های ارتباط با پشتیبانی ایرانسل

پشتیبانی درست و سریع یکی از عوامل موثر در بالا بردن میزان محبوبیت و افزایش مشترکین یک کسب‌وکار است. مخصوصا برای شرکت‌هایی که فعالیت آن‌ها به فضاهای مجازی و اینترنت مرتبط باشد، ایجاد راه‌های ارتباطی متنوع از اهمیت بیشتری برخوردار است. ایرانسل نیز برای رفاه حال مشترکین خود، روش‌­های متفاوتی را برای ارتباط با پشتیبانی خود ارائه کرده ­است، تا مشتریان این اپراتور بتوانند به‌راحتی مشکلات، انتقادات، پیشنهادات و نظرات خود را با واحد پشتیبانی ایرانسل درمیان بگذارند. به این ترتیب در کوتاه‌­ترین زمان ممکن مشکل مشتریان برطرف خواهد شد. لازم به ذکر است که تیم پشتیبانی ایرانسل 7 روز هفته و به‌صورت 24 ساعته آماده پاسخ‌گویی به سوالات و برطرف کردن مشکلات شماست.

پرسش‌های متداول

با مراجعه به سایت ایرانسل یا با نصب اپلیکیشن ایرانسل من و انتخاب گزینه­ پرسش‌­های متداول، می‌­توانید پاسخ بسیاری از سوالات خود را که به بهترین شکل ممکن و در قالب دسته‌بندی‌های منظم پاسخ­ داده ­شده ­است، بدون نیاز به ارتباط با تیم پشتیبانی ایرانسل دریافت کنید. در این قسمت به سوالات متداولی که تا به حال توسط مشترکین پرسیده ­شده (مثل رفع مشکل آنتن‌­دهی گوشی، معرفی کاربردی‌­ترین کدهای دستوری ایرانسل، راه‌­کارهای ساده برای افزایش سرعت اینترنت و…) به‌صورت پیش‌فرض پاسخ داده­ شده و شما در کوتاه­‌ترین زمان ممکن می‌­توانید مشکل خود را برطرف کنید.

اگر نتوانستید پاسخ سوال یا مشکل خود را در قسمت پرسش‌­های متداول پیدا کنید با روش­‌های دیگری که در ادامه معرفی خواهیم کرد قادر هستید با تیم پشتیبانی اپراتور ایرانسل ارتباط برقرار کنید.

ارتباط تلفنی با پشتیبانی ایرانسل

تماس تلفنی، یکی از راحت­‌ترین و سریع‌­ترین روش‌­ها برای ارتباط با تیم پشتیبانی ایرانسل است.شماره‌های تلفن برای ارتباط با این واحد به‌شرح زیر است:

  • خدمات تلفن و اینترنت همراه

تماس با شماره 700 از طریق خطوط ایرانسل و یا تماس با شماره­ 09377000000 از طریق سایر خطوط

  • خدمات اینترنت ثابت

تماس با شماره­ 707 از طریق خطوط ایرانسل و یا تماس با شماره­ 0377070000 از طریق سایر خطوط

همان‌طور که پیش­تر نیز به آن اشاره کردیم برای رفاه حال مشترکین، واحد پشتیبانی ایرانسل در 7 روزه هفته و به‌صورت 24 ساعته آمادگی رسیدگی به مشکلات و شنیدن نظرات، پیشنهادات و انتقادات شما هستند. بنابراین شما در هرساعتی از شبانه‌­روز که به مشکل برخوردید، می­‌توانید با پشتیبانان ایرانسل تماس حاصل فرمایید و به کارشناس مربوطه وصل شوید.

ارتباط آنلاین با پشتیبانی ایرانسل

اگرچه تماس تلفنی یکی از سریع‌­ترین روش­‌های ارتباط با تیم پشتیبانی می­‌باشد، اما ایرانسل برای کسانی که تمایلی به برقراری ارتباط تلفنی با پشتیبانان یا امکان آن را ندارند، راه‌­کارهای دیگری نیز ارائه کرده ­است. یکی از روش­‌ها ارتباط با واحد پشتیبانی به‌صورت آنلاین و از طریق فضای مجازی است که برای این نوع ارتباط دو روش وجود دارد.

  • ارتباط از طریق ایمیل

آدرس پست الکترونیک ایرانسل (ایمیل ایرانسل): cs@mtnirancell.ir

  • ارتباط از طریق وبسایت

در سایت ایرانسل قسمتی تحت عنوان پشتیبانی آنلاین وجود دارد که با انتخاب این گزینه، می‌­توانید به‌صورت آنلاین با پشتیبانان ایرانسل ارتباط برقرار کنید و مشکلات و سوالات خود را با آنان درمیان بگذارید. با توجه به تجربه و نظرات کاربران معمولا کارشناسان مختلفی در این بخش فعالیت می‌کنند و سرعت پاسخ‌دهی نسبت به بسیاری از شرکت‌ها بالاتر است. این بخش شبیه به صفحه چت سایر برنامه‌های ارتباطی طراحی ‌شده و امکان مکالمه بین شما و اپراتور مهیا خواهد شد.

واضح ­است در این روش نسبت به تماس تلفنی شما باید زمان بیشتری را منتظر باشید تا پشتیبانان ایرانسل پیام شما را خوانده و به سوالات شما پاسخ دهند یا ایرادات کاربری شما را برطرف کنند. البته منظور از زمان بیشتر، زمان خیلی طولانی نیست چون تیم پشتیبانی ایرانسل 7 روز هفته و 24 ساعته آماده­ پاسخ­ دادن به سوالات شما هستند.

ارسال تیکت به پشتیبانی ایرانسل

تیکت (ticket) یک اصطلاح­ به‌معنی پرسیدن سوال کتبی رسمی از پشتیبانی است که معمولا در قالب نامه ارسال می‌­شود. به‌عبارت دیگر مشترکین یک مجموعه سوالات خود را در قالب یک نامه­ رسمی برای پشتیبانان مجموعه ارسال می­‌کنند و کارشناسان واحد پشتیبانی نیز سوالات را بررسی‌ کرده و در کوتاه‌­ترین زمان ممکن به آن پاسخ می­‌دهند.

هنگامی که شما تیکت ارسال می‌­کنید، درخواست شما سریعا به بخش مربوطه در واحد پشتیبانی برای پیگیری فرستاده می‌­شود و کارشناسان موظف هستند، پاسخ­ دادن به تیکت‌­های دریافتی را در اولویت کار خود قرار دهند.

برای ارسال تیکت به تیم پشتیبانی ایرانسل باید وارد سایت ایرانسل شوید. در انتهای صفحه اصلی فرمی مقابل شما قرار دارد که در آن باید مشخصات خود را به‌صورت کامل و دقیق پر کنید. سپس عنوان پیام، دسته‌­بندی و متن پیام خود را وارد کنید. دقت داشته ‌باشید که تیکت‌ها معمولا برای اشکال‌های اساسی و مهم‌تر ارسال می‌شوند و سعی می‌شود در ارسال آن‌ها از لحنی اداری و جدی‌تر استفاده شود.

آموزش ارسال تیکت

برای این­ کار ابتدا وارد سایت ایرانسل شوید. در انتهای صفحه­ اصلی، فرمی مقابل شما قرار دارد که در آن از شما اطلاعات مختلفی مانند نام و نام خانوادگی، ایمیل، شماره تلفن ­همراه و… درخواست می‌کند. در قسمت موضوع، عنوان سوال یا مورد خود را بنویسید و بهتر است عنوان مشخص‌کننده‌ حدودی موضوع نامه باشد. سپس در قسمت دسته‌­بندی، بخش مورد نظر خود را انتخاب کنید. در قسمت پیام متن سوال یا مشکل خود را به‌صورت دقیق و ترجیحا با جزئیات مورد نیاز توضیح دهید. در صورتی که نیاز به ضمیمه­ کردن عکس یا فایلی دارید، می­‌توانید از طریق بخش “فایل را انتخاب کنید” فایل مورد نظر خود را در تیکت آپلود کنید. در نهایت گزینه­ ثبت را انتخاب کنید تا تیکت شما به تیم پشتیبانی ارسال شود.

تیکت ایرانسل

همان‌طور که به آن اشاره کردیم، تیکت یک نامه­ رسمی در بخش پشتیبانی است؛ پس طبق هر نامه­ رسمی دیگر یک سری اصول و آداب باید در نوشتن آن رعایت شود، تا تاثیر و پیگیری آن به نحو احسن صورت گیرد. در ادامه به چند مورد از این نکات اشاره می‌­کنیم.

  • سیستم پشتیبانی تیکت تنها حروف و زبان فارسی را می­پذیرد، استفاده از جملات انگلیسی و یا استفاده از حروف انگلیسی در جمله‌­بندی فارسی (فینگلیش) درست نیست و سیستم به‌صورت خودکار تیکت­‌هایی با زبان و حروف غیرفارسی را نادیده می‌گیرد. بنابراین تیکت­‌هایی با مشخصات گفته‌شده فاقد اعتبار هستند.
  • هنگام ارسال تیکت دقت کنید که حتما ادبیات رسمی را به کار ببرید و از استفاده از جملات عامیانه پرهیز کنید. از استفاده از تعداد غیر معمول و زیاد از علامت سوال (؟؟؟؟؟) و علامت تعجب (!!!!!) نیز خودداری کنید، زیرا متن شما را از حالت رسمی خارج می­‌کند.
  • برای پیگیری یک موضوع خاص، تمام پرسش و پاسخ­‌های شما و کارشناس باید در یک تیکت باشد و از ارسال چند تیکت برای پیگیری یک موضوع خودداری کنید. با این­ کار حجم تیکت‌های ارسالی از جانب مشتریان کاهش می­‌یابد و سرعت پاسخ‌گویی پشتیبانان ایرانسل بالاتر می‌­رود. همچنین تمرکز روی موضوع و پیگیری فرآیند خیلی بهتر صورت خواهد گرفت.
  • طبق قوانین موجود در واحد پشتیبانی ایرانسل، رعایت احترام متقابل برای طرفین (کاربر و اپراتور واحد پشتیبانی) لازم و ضروری است و در صورت عدم رعایت این موضوع با کاربر یا کارمند مورد نظر برخورد خواهد شد.

ارتباط با پشتیبانی ایرانسل از طریق شبکه‌­های اجتماعی

آخرین راه ارتباطی با واحد پشتیبانی ایرانسل که قرار است معرفی کنیم، ارتباط از طریق اکانت­‌های ایرانسل در شبکه­‌های متنوع اجتماعی ­است. شما از طریق مراجعه به سایت ایرانسل و یا اپلیکیشن ایرانسل من یا راه‌های مختلف دیگر می­‌توانید به صفحات اینستاگرام و توییتر آن دسترسی داشته ‌باشد مشکلات خود را مطرح کنید.

  • اینستاگرام واحد پشتیبانی ایرانسل: @irancell
  • توییتر واحد پشتیبانی ایرانسل: @irancellsupport

پشتیبانی ایرانسل در اینستاگرام

اگرچه راه­‌های قبلی که معرفی کردیم راحت­‌تر و سریع‌­تر بودند، اما ارتباط از طریق شبکه­‌های مجازی برای کسانی که به روش‌­های قبلی دسترسی ندارند و یا تمایلی به استفاده از آن روش‌­ها ندارند نیز مناسب است. لازم به ذکر است که با توجه به پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته، نگرانی از بابت تاخیر در پاسخ‌گویی به سوالات و مشکلات خود نداشته ­باشد.

مراجعه حضوری به شعبه مرکزی ایرانسل

اگرچه شما از طریق مراجعه به سایت و یا نصب اپلیکیشن ایرانسل من، می‌­توانید به‌راحتی از خدمات ایرانسل بهره­‌مند شوید؛ تمام کارهای خود نظیر خرید بسته­‌های اینترنتی، اطلاع از صورت حساب و پرداخت آن، ارتباط با تیم پشتیبانی، اطلاع از طرح­‌های تشویقی و… را به‌راحتی از منزل و بدون نیاز به مراجعه­ حضوری به مرکز خدمات ایرانسل انجام دهید اما همیشه هستند کسانی که تمایل دارند، به‌صورت حضوری کار خود را انجام دهند. این افراد می‌­توانند به شعب امور مشترکین ایرانسل در سراسر کشور مراجعه کنند، تا کارمندهای بخش حضوری به کار آن‌ها رسیدگی کنند. به‌راحتی و با یک جست‌وجوی ساده در اینترنت می‌توان نزدیک­ترین نمایندگی ایرانسل را پیدا کرد.

لازم به ذکر است که تمام دفاتر ایرانسل موجود در سراسر کشور زیر نظر شعبه­ مرکزی شرکت ایرانسل به آدرس میدان هروی، خیابان پناهی­‌نیا، خیابان زندی، کوچه قادری، کوچه­ علیدوست، پلاک 5 هستند.

کدام روش پشتیبانی ایرانسل بهتر است؟

مشخصا این انتخاب به وضعیت و شرایط شما بستگی دارد. برای مثال اگر وضعیتی اورژانسی دارید و به اینترنت دسترسی ندارید، تماس با پشتیبانان به‌صورت تلفنی، می‌تواند بهترین روش باشد. اگر نیاز دارید حین حل مشکل، مواردی را چک کنید و امکان پاسخ‌دهی لحظه‌ای ندارید، ارتباط به‌صورت آنلاین و چت کردن با اپراتور می‌تواند گزینه منطقی‌تری باشد. اگر مشکل شما مطمئناً به سیستم یا اختلالات ایرانسل برمی‌گردد و یا روندی جدی‌تر و اداری دارد، بهتر است از طریق ارسال تیکت پشتیبانی اقدام فرمایید.

کیفیت و سرعت پاسخ‌گویی پشتیبانی ایرانسل

تیم پشتیبانی ایرانسل برای رفاه حال مشترکین خود روش‌­های متنوع و زیادی را برای ارتباط با واحد پشتیبانی درنظر گرفته که هر کدام از این روش‌­ها با بهترین کیفیت طراحی شده‌­اند. به این ترتیب مشترکین بدون هیچ دغدغه­‌ای می­‌توانند از آن‌ها استفاده کنند و سوالات، مشکلات، پیشنهادات، انتقادات و نظرات خود را برای پشتیبانان ایرانسل بفرستند.

اگرچه از بین روش‌­هایی که تا اینجا برای ارتباط با واحد پشتیبانی ایرانسل معرفی کردیم، سریع‌­ترین و راحت­‌ترین روش ارتباط تلفنی با مرکز پشتیبانی ایرانسل است، اما با توجه به پشتیبانی 24 ساعته و در 7 روز هفته، سایر روش­‌های گفته ­شده نیز از سرعت بالایی برخوردار هستند و اپراتورهای تیم پشتیبانی به سوالات شما پاسخ خواهند داد. در نتیجه به‌طور کلی تیم پشتیبانی ایرانسل از سرعت و کیفیت مطلوب و بالایی در پاسخ‌­دهی به مشترکین خود برخوردار است.

جمع‌بندی

افزایش محبوبیت و در نتیجه افزایش فروش، یکی از دغدغه­‌های تمام صاحبان مشاغل است. شرکت ایرانسل نیز از این قاعده مستثنی نیست و در طی این سال­‌ها تمام تلاش خود را کرده تا با ارائه­ خدمات متنوع بتواند، تعداد مشترکین خود را افزایش دهد. علاوه‌بر ارائه­ خدمات مناسب، برخورداری از یک تیم پشتیبانی قوی و فوق‌­العاده که بتواند پاسخ‌گوی مشتریان باشد نیز در افزایش میزان رضایت مردم بسیار تاثیرگذار است. در این مقاله از سایت موپُن به معرفی راه‌­های برقراری ارتباط با تیم پشتیبانی ایرانسل، کیفیت و سرعت پاسخ‌گویی واحد پشتیبانی پرداختیم.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *