0

5 رستوران برتر اسنپ فود کرمان

5 رستوران برتر اسنپ فود کرمان

در سال‌های اخیر با افزایش امکانات و پتانسیل‌های اینترنت، بسیاری از کارهای روزمره به‌صورت آنلاین انجام می‌شود. این موضوع باعث شده‌ است که خیلی از کارها نظیر سفارش پوشاک، کیف و کفش، غذا، میوه و سبزیجات و… به‌شکل اینترنتی و بدون نیاز به مراجعه‌ حضوری انجام شود. قطعا با توجه به شلوغی خیابان‌ها و ترافیک و همچنین برای صرفه‌جویی در زمان و انرژی، مردم از اپلیکیشن‌ها و وب سایت‌هایی که در زمینه‌ فروش آنلاین فعالیت می‌کنند، بسیار استقبال خواهند کرد.

در سال­‌های اخیر یکی از برنامه­‌هایی که در میان مردم بسیار محبوب و پرطرفدار شد، اپلیکیشن اسنپ می­‌باشد. در ابتدا با استفاده از این برنامه فقط می‌­توانستید به‌صورت آنلاین درخواست خودرو جهت حمل‌و‌نقل درون شهری بدهید. اما به‌مرور زمان به امکانات و خدمات این مجموعه اضافه شد. وسایل نقلیه مثل موتور و وانت نیز به لیست ماشین­‌های این مجموعه پیوست. این پیشرفت ادامه داشت تا جایی که اسنپ با همکاری شرکت زود فود، اسنپ فود را تاسیس کردند.

خدمات متنوع اسنپ خیلی زود در شهرها و استان‌های مختلفی عرضه شد و کاربران زیادی از این پلتفرم بهره می‌برند. در ادامه‌ این مقاله از سایت موپُن به معرفی مختصر اسنپ فود کرمان، نحوه­‌ ثبت نام اسنپ فود و روش­‌های افزایش مشتری برای رستوران­‌داران می­‌پردازیم. در ضمن چندتا از رستوران‌های برتر کرمان که با اسنپ فود تحت قرارداد هستند را نیز معرفی می‌کنیم تا انتخاب برای شما راحت‌تر شود.

غذاهای محلی و اصیل شهر کرمان

اگر می‌­خواهید غذاهای خوشمزه و اصیل خطه‌­ کویری کشور را تجربه کنید، پیشنهاد می­‌کنیم حتما غذاهای لذیذ شهر کرمان را امتحان کنید. کرمان شهری­ست که در کنار جاذبه­‌هایی تاریخی و گردشگری جذابی که دارد، طعم غذاهای بی‌­نظیر آن تا ابد زیر زبانتان باقی خواهد ماند. در غذاهای کرمانی، زیره و کشک از جایگاه ویژه‌های برخوردار هستند و در اکثر غذاهای این شهر از این دو محصول و به‌ویژه از زیره بسیار استفاده می‌­شود.

جالب است بدانید مرغوب­‌ترین و باکیفیت­‌ترین زیره را می­‌توانید در شهر کرمان پیدا کنید. در ادامه‌­ این مقاله به چند مورد از معروف­‌ترین و پرطرفدارترین غذاهای محلی و اصیل کرمان، از خورشت­‌های خوشمزه گرفته تا انواع آبگوشت و آش­‌های فوق‌­العاده اشاره می‌کنیم.

  • زیره پلو

همان­­‌طور که گفتیم زیره یکی از پرکاربردترین مواد اولیه‌­ مصرفی در غذاهای کرمانی می‌­باشد و مردم این شهر از طعم و بوی آن بسیار استقبال می­‌کنند. زیره پلو که به آن پلو زیره نیز می‌­گویند یکی از معروف­‌ترین غذاهای محلی و اصیل کرمانی­ است که معمولا آن را به همراه گوشت سرو می­‌کنند. به دلیل طبع سرد برنج و طبع گرم زیره، در کرمان این غذا را در فصل پاییز و زمستان بیشتر از سایر فصول سال، پیدا خواهید کرد. طعم و بوی زیره بسیار سلیقه‌ای است و بستگی به ذائقه غذایی شما دارد، اما اگر یک­بار زیره پلوی کرمان را امتحان کنید، مطمئن باشید که عاشق طعم و عطر و بوی این غذا خواهید شد.

  • آش گندم شیر

پختن انواع آش نیز در کرمان بسیار رایج است و جزء غذاهای پرطرفدار این شهر محسوب می‌­شود. آش گندم شیر یکی از آش­‌های قدیمی و سنتی این شهر است که از ترکیب گندم شیر، گوشت با استخوان، کشک سابیده­‍‌شده (که گفتیم یکی از پرکاربردترین مواد اولیه در غذاهای کرمانی می‌­باشد)، نخود، ادویه­‌های مخصوص، رشته‌­ آش، سیر و پیاز به‌دست می‌آید. برای تهیه‌­ گندم شیر ابتدا گندم را به‌صورت بلغور آسیاب می­‌کنند و سپس آرد آن را به‌دست می‌­آورند. در‌نهایت با شیر، فلفل سیاه، زردچوبه، سیاه‌دانه، زیره و نمک می‌­پزند. این آش به‌دلیل وجود ترکیبات مقوی بسیار مفید است و جزء جدانشدنی سفره­ کرمانی­‌ها می­‌باشد.

  • خورشت آلوچه

خورشت آلوچه یکی از خورشت­‌های اصیل کرمانی­ است که از آلوچه یا گوجه سبز در آن استفاده می‌­­شود. پس اگر از عاشقان غذاهای ملس رو به ترش هستید و با آلوچه یا گوجه سبز در غذا مشکلی ندارید، پیشنهاد می‌کنیم این غذای محلی و خوش رنگ و لعاب کرمانی را برای یک بار هم که­ شده امتحان کنید. در این غذا از گوشت گوسفندی تازه، آلوچه یا گوجه سبز، لوبیا چیتی، رب، آبلیمو و… استفاده می‌­شود.

  • آب روغنو

آب روغنو یکی از دسرهای محلی و خوشمزه کرمان به‌شمار می­‌رود. به دلیل استفاده از مواد اولیه مفید و مغذی مثل روغن حیوانی، آرد برنج، پسته، فندق، مغز بادام، گردو، بابونه، نبات، چهار زیره کرمانی و… آب روغنو جزء غذاهای بسیار مفید و تقویتی کرمان می‌­باشد. این غذا تا حدودی شبیه کاچی نیز می‌­باشد با این تفاوت که مواد اولیه استفاده ­شده در آن بسیار متنوع­‌تر از کاچی است.

  • آبگوشت بادمجان و کشک

آبگوشت بادمجان و کشک یکی از آبگوشت­‌های معروف کرمانی است. اما اگر فکر می‌­کنید در آبگوشت فقط باید از نخود و لوبیا استفاده شود، لازم است بگوییم این آبگوشت خوشمزه و خوش‌رنگ و لعاب علاوه ­بر نخود و لوبیا از گوشت قرمز، بادمجان، پیاز، چغندر و کشک تهیه می‌­شود. پس اگر مشتاق امتحان کردن طعم­‌های جدید هستید و به‌دنبال امتحان کردن آبگوشتی خاص و منحصر‌به‌فرد می‌باشید، پیشنهاد می­‌کنیم آبگوشت بادمجان و کشک کرمان را حتما امتحان کنید.

  • آبگوشت بز قورمه

در کرمان پخت آبگوشت­‌های متنوع با طعم­‌های جدید و جذاب بسیار رایج است. یکی دیگر از آبگوشت­‌های محلی و پرطرفدار این شهر، آبگوشت بز قرمه می­‌باشد. همان‌­طور که از اسم این غذا مشخص است، در این آبگوشت به جای گوشت قرمز از گوشت بزغاله استفاده می‌­شود. علاوه ­بر گوشت بزغاله از نخود، پیاز، سیر و مواد اولیه‌­ روتین در سایر آبگوشت­‌ها نیز در آن وجود دارد. جالبی این غذا اینجاست که آبگوشت بز قرمه برخلاف سایر آبگوشت­‌ها که در آن نسبت آب به سایر مواد تشکیل­‌دهنده آن بیشتر است و فقط با نان می­‌توانید آن را میل کنید، این غذا علاوه ­بر نان همراه با برنج نیز سرو می‌­شود.

غذاهای بخش کویری ایران مخصوصا شهر کرمان به‌دلیل وجود مواد اولیه تازه مغذی، سرشار از ویتامین­‌ها، کلسیم، منیزیم و… هستند پس علاوه بر مزه‌ خاص و خوب برای سلامت بدن بسیار مفید می‌­باشند. در این قسمت از مقاله سعی کردیم معروف­‌ترین و محبوب­‌ترین غذاهای محلی و اصیل شهرکرمان را به شما معرفی کنیم.

شما به‌راحتی و با مراجعه به وب‌سایت یا اپلیکیشن اسنپ فود می‌­توانید لیست رستوران­‌های که غذاهای محلی کرمان را دارند پیدا کنید. برای سفارش آنلاین غذا کرمان، کافی ا­ست وارد برنامه اسنپ فود شوید و در قسمت انتخاب آدرس، شهر خود را روی کرمان قرار دهید تا به‌راحتی به رستوران­‌های این شهر دسترسی داشته ­باشید.

معرفی اسنپ فود

پیش­تر به غذاهای معروف و محلی کرمان اشاره کردیم و برخی از این غذاها را به‌طور کامل به شما معرفی کردیم. اگر قصد سفارش غذا در شهر کرمان را دارید پیشنهاد می­کنیم برای صرفه‌جویی و زمان و انرژی، از اپلیکیشن اسنپ فود سفارش خود را ثبت کنید. در‌ واقع اسنپ فود زیر مجموعه­‌ شرکت اسنپ است که از سال 1396 همکاری خود را با شرکت زودفود آغاز کرد و مجموعه با نام اسنپ فود تاسیس کردند.

به عبارت ساده­‌تر اسنپ از تیم ارسال خود کمک گرفت و با شرکت زودفود که فعالیت خود را چندین سال قبل در زمینه سفارش آنلاین غذا آغاز کرده­ بود، همکاری خود را شروع کردند. طبق آمارهای نشان­ داده ­شده و با توجه به دانلود و استفاده این برنامه، می‌­توان به این نتیجه رسید که این همکاری بسیار مفید بود و باعث افزایش محبوبیت این برنامه در میان مردم شده ­است.

امروزه شما به‌راحتی و بدون دغدغه می‌­توانید با مراجعه به اسنپ فود، از دسته‌­بندی­‌های موجود در آن، دسته مورد نظر خود را انتخاب­ کرده و با سرعت بیشتری محصول خود را به سبد خریدتان اضافه کنید تا توسط تیم اسنپ فود در اسرع وقت و در کوتاه­‌ترین زمان ممکن به‌دستتان برسد. همچنین می‌­توانید از کد تخفیف­‌ اسنپ فود و کوپن­‌های موجود در این برنامه استفاده کنید و با انتخاب آن، از تخفیف­‌های متنوع اسنپ فود بهره­‌مند شوید.

عوامل موثر در افزایش فروش رستوران­‌ها در اسنپ فود

امروزه با مراجعه به اسنپ فود، با لیست متنوعی از رستوران­‌های هر شهر مواجه می­‌شویم که می‌­توانید از هر‌کدام که دوست دارید (به شرطی که در محدوده­ شما خدماتشان را ارائه دهند)، سفارش خود را ثبت کنید. در قسمت فیلترها، گزینه­‌های متفاوتی مثل گران­‌ترین، ارزان­‌ترین، نزدیک‌­ترین و… وجود دارد که شما با انتخاب گزینه­ بالاترین امتیاز، می‌­توانید لیست برترین رستوران­‌های هر محدوده را مشاهده کنید.

عوامل متعددی روی برتر بودن یک رستوران تاثیر می­‌گذارد که در ادامه تاثیرگذارترین این عوامل را به‌طور کامل برای شما توضیح خواهیم ­داد. این مطالب به شما کمک می­کند تا اگر در اسنپ فود رستوران دارید، بتوانید امتیاز آن را بالا برده تا در لیست برترین رستوران­‌ها قرار بگیرد. همچنین این برتری باعث افزایش تعداد مشتریان مجموعه­‌ شما و در‌نهایت افزایش فروش و سود رستوران شما می‌­شود.

  • تعامل صحیح و مناسب با مشتریان

تبلیغات یکی راه­‌های موثر در افزایش تعداد مشتریان یک مجموعه می‌­باشد. اما اگر این تبلیغات توسط مشتریان شما باشد قطعا گفت‌وگوی مناسب و در‌نهایت احترام با مشتریان، باعث افزایش اعتماد مشتریان به مجموعه­‌ شما می‌­شود. منظورمان از تبلیغات، تبلیغ واقعی است یعنی اگر کسی از کیفیت غذا و امکانات مجموعه­‌ شما راضی باشند، رستوران شما را به دیگران معرفی می‌­کنند و در نتیجه تعداد مشتریان شما افزایش می­‌یابد.

یکی از راه­‌های تعامل مناسب با مشتریان، جواب دادن به کامنت­‌ها در قسمت نظرات می­‎‌باشد. با این­ کار شما از تمام ویژگی­‌های مثبت و منفی مجموعه‌­ خود آشنا می‌­شوید که این موضوع قطعا باعث رشد و بالاتر رفتن رضایت از مجموعه­‌ شما می‌­شود.

  • پروفایل مناسب

یک پروفایل خوب شامل عکس منوی مناسب و جذاب، نوشتن اطلاعات کافی درباره­‌ هر غذا، استفاده از لوگوی مخصوص به مجموعه و… می­‌باشد. در صورتی که تمامی این موارد را رعایت کنید قطعا مشتریان بیشتری به ثبت سفارش از مجموعه­‌ شما ترغیب خواهند شد. منظور از استفاده از عکس مناسب، این است که از عکس­‌های واقعی و باکیفیت، نور و زاویه­ خوب و… استفاده کنید. عکس هر غذا با سفارش آن غذا توسط مشتریان رابطه‌ مستقیم دارد و باعث می‌­شود مشتریان با ابعاد دقیق غذا و یا حتی با دورچین غذاها آشنا شوند و بتوانند همانند سفارش حضوری، سفارش خود را با آگاهی نسبتا خوب و کاملی ثبت کنند.

نوشتن توضیحات کامل و دقیق برای هر غذا نیز یکی از واجبات منوی رستوران شما می‌باشد. با این کار مشتریان از مواد اولیه‌­ استفاده­ شده در غذاهای رستوران شما آگاه می‌­شوند و طبق سلیقه‌­ غذایی خود نسبت به سفارش آن غذا اقدام می­‌کنند. همچنین ممکن است کسی یک ماده­ غذایی را دوست نداشته­ باشد و یا حتی به آن آلرژی داشته باشد که با خواندن این توضیحات می­‌توانند بهترین انتخاب را داشته باشد و در‌نهایت رضایتش جلب شود.

  • تخفیف‌های مختلف جهت جذب مضاعف

کارهای دیگری مثل ارائه‌­ تخفیف­‌های متنوع و جذاب (تخفیف‌­های خلاقانه تاثیر بسزایی در جذب مشتریان خواهد داشت مثل تخفیف اسنپ فود کرمان)، ارائه­‌ کوپن­‌هایی مثل کوپن ویژه­‌ اولین سفارش، کوپن مخصوص خرید بالای 200 تومان و کوپن­‌هایی از این نظیر، پیوستن به کمپ مزه­­‌ها (این کمپ مخصوص رستوران­‌هایی است که غذایی جدید و متنوع از سایر رستوران‌­ها ارائه می‌­دهند و یا روش طبخ غذاهایشان با سایر رستوران­‌ها فرق می‌کند)، تبلیغات هدفمند و خلاقانه که باعث جذب مشتری به مجموعه­‌ شما شود، شرکت در جشنواره­‌های اسنپ فود مثل فود پارتی، ارائه­‌ جایزه‌­ خرید بعدی و… راه­کارهایی هستند که در جذب مشتری جدید به مجموعه شما و بالا رفتن امتیاز رستوران شما کمک بسزایی می‌­کند.

تخفیف‌های مختلف جهت جذب مضاعف

معرفی 5 رستوران برتر اسنپ فود شهر کرمان

برای چشیدن طعم غذاهای بی­‌نظیر و خوشمزه کرمانی و یا برای خوردن غذاهای روتین مثل انواع کباب و پیتزا و خورشت­‌های معروف، لازم نیست حتما به‌صورت حضوری به رستوران مراجعه کنید. شما می‌­توانید با مراجعه به صفحه­‌ اسنپ فود، غذای مدنظرتان را از هر رستورانی که تمایل دارید سفارش دهید. برای پیدا کردن رستوران­‌های برتر راه­‌های متفاوتی وجود دارد که در این مقاله ما تلاش کردیم ۵ تا از رستوران­‌های برتر و پرطرفدار کرمان را در نقاط مختلف این شهر به‌صورت کامل برای شما معرفی کنیم. امیدواریم خواندن این مطلب به شما در یافتن رستورانی متناسب با‌ سلیقه‌­ غذاییتان کمک کند.

رستوران سنتی مکث

غذاهای سنتی یکی از پر سفارش­‌ترین غذاها در اسنپ فود می‌­باشد. حالا اگر در کنار غذاهای روتین با طعم­‌های متداول، غذاهای محلی و اصیل هر شهر نیز در منوی آن رستوران باشد، قطعا مشتریان زیادی را به خود جذب می­‌کند و در نتیجه فروش این مجموعه بیشتر خواهد شد. رستوران سنتی مکث در جنوب شهر کرمان این ویژگی مثبت را در منوی خود دارد.

شما می­‌توانید از منوی این رستوران به‌راحتی انواعی از کباب­‌ها، ماهی­‌ها، انواع خورشت مثل قیمه و قورمه سبزی را به سبد خرید خود اضافه کنید. مهم‌­تر از همه می‌­توانید غذاهای سنتی شهر کرمان نظیر بز قورمه (که در قسمت معرفی غذاهای محلی و اصیل کرمان نیز به آن اشاره کردیم)، دیزی گوسفندی و… را با بهترین و عالی‌­ترین کیفیت سفارش دهید و از طعم محلی آن لذت ببرید.

منوی این مجموعه ار عکس­‌های جذاب و دلنشینی استفاده کرده­ است که در جذب مشتریان جدید، بی‌­تاثیر نیست. استفاده از عکس­‌های واقعی باعث می‌­شود مشتریان حجم غذایی که می­‌خواهند سفارش بدهند را مشاهده کنند و طبق تعداد نفرات خود، سفارششان را ثبت کنند. همچنین علاوه ­بر این که در قسمت کپشن به‌خوبی و کامل اطلاعات نوشته­ شده، در عکس­‌های منوی رستوران مکث، به‌خوبی دورچین غذاها مشخص است. برای مثال برای غذای چلو جوجه زعفرانی به‌طور واضح معلوم است که دورچین این غذا شامل خیارشور، گوجه، لیمو، جعفری و پیاز می‌­باشد. عکس تمام غذاهای منوی این مجموعه در سینی­‌های زیبا و خوشگل قدیمی انداخته ­شده که به‌ظاهر کلی منو، حال‌و‌هوای غذاهای خوشمزه و خوش‌عطر قدیمی را تزریق می­‌کند. این موضوع قطعا باعث ترغیب مشتریان به سفارش از این مجموعه می‌­شود.

شما همه روزه از ساعت ١١ صبح الی ١١ شب می‌­توانید به سفارش خود را برای دو وعده­‌ای ناهار و شام در این مجموعه ثبت کنید. پس از ثبت سفارش، غذای شما با بهترین بسته­‌بندی (جهت جلوگیری از ریختن و یا سرد شدن غذا) توسط پیک اسنپ فود به‌دستتان خواهد رسید.

با توجه به نظر کاربرانی که از این مجموعه غذا سفارش دادند، کیفیت و طعم غذاها دوست‌داشتنی است. طعم خوب غذا مطمئنا مهم‌ترین دلیل مشتریان برای خرید دوباره و یا معرفی این رستوران به سایرین می‌باشد. مخصوصا این که غذاهای رستوران سنتی مکث با قیمتی منطقی به فروش می‌رسد.

رستوران سنتی مکث

آشکده­ بابا آش

آش از غذاهای معروف و پرطرفدار کرمان است، در این شهر علاوه بر آش‌های رایج مثل آش رشته و… آش‌های محلی و با طعم‌های خاص مثل آش اماج که محلی‌ها به آن آش اماچو نیز می‌گویند، آش گندم شیر و… نیز در این رستوران پخته می‌شود که طرفداران زیادی هم دارد.

اگر ساکن مناطق شمالی کرمان هستید پیشنهاد می‌کنیم آش و حلیم آشکده‌ بابا آش را حتما امتحان کنید. این رستوران توانسته‌ است با کسب امتیاز 4.6 از 5 در لیست برترین رستوران‌های کرمان قرار بگیرد. به این ترتیب شما با انتخاب گزینه‌ بالاترین امتیاز از قسمت فیلترهای این رستوران، می‌توانید به این مجموعه دسترسی داشته باشید.

سمت پروفایل این رستوران مشاهده می‌کنیم که این مجموعه از لوگوی خاص و زیبایی استفاده کرده است. در لوگوی استفاده شده هم نام رستوران نوشته شده هم حیطه‌ کاری این مجموعه با کشیدن قاشق و چنگال به همراه کلاه سرآشپزها به‌خوبی نشان داده‌ شده است. طراحی و استفاده از لوگوی مخصوص به مجموعه قطعا زمان‌گیر و هزینه‌بر است اما مشتریان به نسبت لوگوی استفاده شده در قسمت پروفایل مجموعه، به ثبت سفارش از این رستوران ترغیب می‌شوند. این افزایش سفارش به این دلیل است که مشتریان متوجه این زمان و انرژی صرف‌شده توسط مدیریت رستوران می‌شوند و به نسبت آن، از سفارش از آشکده بابا آش استقبال می‌کنند.

برای راحتی بیشتر کابران، این رستوران برای هر غذای خود وزن‌های متفاوتی تعریف کرده است تا شما بتوانید بهترین و مناسب‌ترین حجم غذا را با توجه به تعداد نفرات و بودجه مالی مورد نظر خود سفارش دهید. به این منظور آش‌ها و حلیم‌های این مجموعه شامل ظرف‌های 500 گرمی، 700 گرمی، 1 کیلوگرمی، 1.5 کیلوگرمی، 2 کیلوگرمی و 3 کیلوگرمی می‌شود. این تنوع در حجم ظرف‌ها قطعا در افزایش میزان رضایت مشتریان تاثیر بسزایی دارد.

طبق نظر کاربران این آشکده کیفیت بالایی دارد و از مواد اولیه خوبی در طبخ آش و حلیم‌هایش استفاده می‌کنید. دلیل این امر که یک آشکده جز< برترین‌های کرمان قرارگرفته هم همین امر می‌باشد. تنوع غذاها و امکان انتخاب حجم آن‌ها، طیف بیشتری از خریداران را برای این آشکده به وجود می‌آورد.

آشکده­ بابا آش

ضیافت برگر

فست‌فود ضیافت در محدوده‌ غرب شهر کرمان را می‌توان به‌عنوان بهترین فست‌فود کرمان معرفی کرد. اگر محدوده‌ آدرس خود را روی منطقه غربی کرمان قرار دهید و گزینه‌ بالاترین امتیاز را از فیلترهای آن انتخاب کنید، می‌توانید نام ضیافت برگر را در لیست برترین رستوران‌های این منطقه مشاهده کنید. این مجموعه با کسب امتیاز 4.5 از 5 توانسته است در دسته‌ رستوران‌های برتر غرب شهر کرمان قرار بگیرد و مشتریان زیادی را روزانه به خود جذب کند.

این مجموعه برای جذب مشتری جدید و فروش بیشتر، کوپنی تحت عنوان “ویژه‌ اولین سفارش” برای کاربرانی که بار اولشان است از این مجموعه غذا سفارش می‌دهند درنظر گرفته است. با انتخاب این گزینه، 25 درصد تخفیف بر روی کل مبلغ سفارش شما اعمال خواهد شد. همان‌طور که گفتیم ارائه‌ تخفیف‌های متنوع و خلاقانه، باعث ترغیب مشتریان به خرید از مجموعه‌ شما می‌شود. این رستوران در جشنواره‌ فودپارتی که توسط اسنپ فود برگزار شده، شرکت می‌کند. با شرکت در این جشنواره، این مجموعه روی برخی از غذاهای منوی خود به تعداد مشخص، تخفیف‌هایی اعمال کرده است و با قرارگیری در لیست فودپارتی کاربران زیادی با آن آشنا خواهند شد.

در قسمت کامنت‌ها مشاهده می‌کنیم که این مجموعه در حد توان به کامنت‌های خریدارانش پاسخ داده است. از کامنت‌های مثبت و محبت‌آمیز تشکر و قدردانی کرده است و از افرادی که کامنت‌های منفی و نقدکننده نوشته‌اند عذرخواهی نموده است؛ همچنین گفته شده که تمام تلاش خود را می‌کنند تا هرچه سریع‌تر این مشکل را برطرف کنند. گفت‌وگو با مشتریان و برقراری ارتباط با آنان، منجر به افزایش میزان مشتریان مجموعه‌ شما و در نتیجه خرید بیشتر از شما می‌شود.

یکی دیگر از ویژگی‌های مثبت این رستوران، نوشتن مدت زمان ارسال سفارش شماست. این موضوع باعث می‌شود تا شما مدت زمان حدودی ارسال سفارشتان را بدانید و طبق آن غذای مورد نظر خود را ثبت کنید. البته با توجه به ساعتی از طول شبانه‌روز که غذا سفارش می‌دهید و با توجه به میزان شلوغی خیابان‌ها در آن ساعت، زمان رسیدن بسته به شما ممکن است کمی تغییر کند. در هر صورت آگاهی از این موضوع در انتخاب رستوران بسیار حائز اهمیت است.

ضیافت برگر

فست فود سهیل

اگر در محدوده­‌ مرکزی شهر کرمان هستید و قصد سفارش بهترین فست‌فود کرمان را دارید، پیشنهاد ما به شما فست‌فود سهیل می­‌باشد. این مجموعه در بین مناطق مرکزی کرمان، توانسته امتیاز 4.9 از 5 را از آن خود کند. قطعا این امتیاز بالا دلایل متعددی دارد که مهم‌­ترین آن کیفیت بی‌­نظیر غذاهای موجود در منو و مواد اولیه­‌ مصرفی در این رستوران می­‌باشد. همان­‌طور که گفتیم رضایت مشتریان و معرفی رستوران توسط مشتریان به سایرین، یکی از روش­‌های موثر در تبلیغ یک مجموعه می­‌باشد که مشخصا عملکرد این فست‌فود بسیار مناسب بوده‌ است.

این مجموعه برای راحتی هر چه بیشتر کاربران، غذاهای موجود در منوی خود را در دسته­‌بندی­‌های متنوعی قرار داده ­است تا دسترسی مشتریان به غذاها راحت­‌تر و آسان­‌تر باشد. دسته‌­بندی این رستوران شامل برگرها، ساندویچ، مرغ بریان، سوخاری، پیتزا، پیش‌­غذا و نوشیدنی می‌­باشد. برای سفارش کافی ا­ست روی دسته‌­بندی مورد نظر خود کلیک کنید تا لیست غذاهای موجود در آن دسته به شما نشان­ داده‌­ شود. اما اگر اسم غذایی که قصد سفارش آن را دارید می­‌دانید، می­‌توانید به‌راحتی در قسمت سرچ این رستوران نام غذا را نوشته تا در کمترین زمان ممکن غذای مورد نظر خود را پیدا کنید و آن را به سبد خریدتان اضافه کنید. با نهایی کردن سفارش و پرداخت مبلغ خرید، سفارشتان در کوتاه­‌ترین زمان ممکن توسط تیم اسنپ فود به‌دستتان خواهد رسید.

این مجموعه همه روزه از ساعت 12 ظهر الی 23 شب آماده­‌ سرویس‌­دهی به مشتریان می‌­باشد و شما می­‌توانید برای دو وعده­‌ ناهار و شام خود، در این رستوران سفارش خود را ثبت کنید. همچنین در قسمت اطلاعات این رستوران مشاهده می­‌کنید که این مجموعه برای سفارش­‌های خود حداقل مبلغ 25 هزار تومان را قرار داده‌ ­است. یعنی سفارشات زیر این قیمت پذیرفته نمی‌­شود. در مورد قیمت منوی این مجموعه نیز، طبق نظرات مردم در کامنت­‌ها که از حجم و کیفیت غذاها بسیار راضی بودند و با توجه به قیمت منوی سایر رستوران­‌ها در این منطقه، می­‌توان گفت منوی فست‌فود سهیل از قیمت مناسب و منصفانه‌ای برخوردار است.

فست فود سهیل

تهیه غذای دلمه

اگر از عاشقان و دوست‌داران غذاهای سنتی مثل انواع خورشت‌های خوش‌رنگ و لعاب و یا انواع جوجه‌ها و کباب‌ها هستید، پیشنهاد ما به شما تهیه غذای دلمه در محدوده‌ شرق شهر کرمان می‌باشد. در این رستوران می‌توانید انواع غذاهای سنتی ایرانی را با بهترین قیمت سفارش دهید. با بررسی قیمت منوی این رستوران با سایر رستوران‌ها یا کترینگ‌ها (غذای بیرون بر کرمان)، بر اساس کیفیت غذاهای این رستوران و تازه و درجه یک بودن مواد اولیه مصرفی در غذاها و با توجه به رضایت مشتریان این مجموعه، می‌توان به این نتیجه رسید که منوی این مجموعه از قیمت خوب و عادلانه‌ای برخوردار است.

در قسمت کپشن منوی این مجموعه، برای هر غذا اطلاعات کامل و دقیقی نوشته شده است که این موضوع باعث می‌شود مشتریان بتوانند با مواد اولیه مورد استفاده در هر غذا و میزان هر‌کدام به‌طور دقیق آشنا شوند و بر اساس آن بهترین تصمیم را بگیرند. برای مثال برای غذای چلو خورشت قیمه بادمجان به‌طور دقیق نوشته شده که این غذا از 60 گرم گوشت گوساله، بادمجان سرخ‌شده، 350 گرم برنج، به همراه دورچین گوجه کبابی، سیب‌زمینی سرخ‌شده، پیاز و کلم شور تشکیل شده است.

نوشتن این توضیحات به مشتریان کمک بسزایی می‌کند و آنان با خواندن این مطالب به درک واضحی از غذایی که می‌خواهند سفارش دهند می‌رسند. همچنین با خواندن وزن‌های نوشته شده برای هر غذا، طبق تعداد نفرات خود، تعداد مناسبی از هر غذا را سفارش می‌دهند.

این مجموعه در کنار سایر دسته‌بندی‌هایش، دسته‌بندی تحت عنوان پرطرفدارها دارد که با انتخاب این گزینه لیست غذاهای پرفروش و پرطرفدار این مجموعه به شما نشان داده می‌شود. این ویژگی به کسانی که بار اول است می‌خواهند از این مجموعه غذا سفارش دهند کمک می‌کند تا با غذاهای محبوب و برتر این رستوران از دیدگاه مشتریان آنجا آشنا شوند و در صورت تمایل از این لیست سفارش خود را ثبت کنند.

تهیه غذای دلمه

جمع‌­بندی

در بازار رقابتی امروزه، رسیدن به درآمد مطلوب و بالا دغدغه‌ای تمام صاحبان مشاغل است. صاحبان و مدیران رستوران‌های موجود در اسنپ فود نیز از این قاعده مستثنی نیستند و تمام تلاش خود را می‌کنند تا در دسته‌ای رستوران‌های برتر اسنپ فود شهر خود قرار بگیرند. علاوه بر کیفیت خوب و عالی غذاها، روش‌های دیگری نیز در افزایش امتیاز رستوران‌ها موثر است که در این مقاله به معرفی راه‌کارهای افزایش جذب مشتری و فروش بیشتر در اسنپ فود پرداختیم.

واضح است انتخاب یک رستوران مناسب و باکیفیت، یکی از دغدغه‌های مردم است تا بتوانند در رستوران‌هایی که غذاهای خوب و عالی ارائه می‌دهند، سفارش خود را ثبت کنند. پیدا کردن چنین رستوران‌هایی تنها با کمک خواندن کامنت‌ها و نظرات مردم و یا با مطالعه‌ مقاله‌هایی مانند این مقاله از سایت موپُن امکان‌پذیر است. در این مقاله تلاش کردیم تا 5 تا از برترین رستوران‌های شهر کرمان را که در نقاط مختلف شهر قرار داشتند، به‌طور دقیق و کامل بررسی کنیم و ویژگی‌های مثبت این رستوران را برایتان شرح دهیم. امید است خواندن این مقاله بتواند به شما در پیدا کردن برترین رستوران محدوده‌ای خود کمک کند.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *