0

5 رستوران برتر اسنپ فود رشت

5 رستوران برتر اسنپ فود رشت

سال‌هاست که بسیاری از خریدها و کارهای روزانه به‌صورت آنلاین و مجازی انجام می‌شود. با شیوع ویروس کرونا، این روند به فعالیت‌های روزانه و خریدهای معمول هم وارد شده است. در حال حاضر بخش نسبتاً زیادی از خرید مواد غذایی، خرید میوه‌جات و سفارش غذا از طریق اپلیکیشن و سایت‌های مختلفی انجام می‌شود. برنامه‌ها و پلتفرم‌های مختلفی سعی در ارائه خدمات مختلف آنلاین به کاربران اینترنت دارند و هر یک سعی می‌کنند با عرضه خدمات متفاوت و مزایای جدید افراد بیشتری را جذب کنند.

یکی از محبوب‌ترین و کاربردی‌ترین این پلتفرم‌ها سوپر اپلیکیشن اسنپ است که در شهرهای مختلفی از ایران به کاربرانش انواع خدمات آنلاین را ارائه می‌دهد. یکی از این شهرها، شهر زیبای رشت است. در این مقاله از سایت موپُن ابتدا به بررسی غذاهای محلی و سپس به نحوه سفارش آن‌ها از اسنپ فود رشت می‌پردازیم. بهترین راه برای سرو یک غذای خوشمزه و لذیذ رشتی، سفارش آن به رستوران‌های برتر رشت می‌باشد. در این مقاله به معرفی غذاهای پرطرفدار و 5 رستوران برتر اسنپ فود رشت خواهیم پرداخت.

معرفی غذاهای محلی و پرطرفدار اسنپ فود رشت

تنوع غذاهای شهر رشت باعث شد این شهر در سال ١٣٩۴ به‌عنوان شهر خلاق غذا در یونسکو ثبت شود. به‌دلیل تنوع بالای غذاهای گیلانی (شهر رشت) قطعاً شما با هر ذائقه‌ای از غذاهای این شهر لذت خواهید برد. وجود سبزی‌های تازه و معطر و همچنین استفاده از چاشنی‌های خوشمزه‌ای نظیر رب انار، روغن زیتون تازه، سیر و… باعث می‌شود غذاهای این شهر طعمی دلچسب و خاص داشته باشند. سیر، گوجه، بادمجان نیز از مواد اولیه پرمصرف در غذاهای رشتی و به‌طور‌ کلی شمالی هستند که طعم‌های منحصر‌به‌فردی را ایجاد می‌کنند و طرفداران زیادی دارند. در ادامه این مقاله چند مورد از معروف‌ترین و پرطرفدارترین غذاهای محلی رشت را به شما معرفی خواهیم کرد.

معرفی غذاهای محلی و پرطرفدار اسنپ فود رشت

باقلاقاتق

حتما نام باقلاقاتق، یکی از معروف‌ترین و پرطرفدارترین غذاهای محلی رشت، را شنیده‌اید. در این خورشت، برخلاف اکثر خورشت‌های ایرانی، از هیچ گوشتی استفاده نمی‌شود. به جای گوشت، با توجه به جایگاه ویژه سبزیجات در فرهنگ غذایی مردم گیلان، از سبزیجات و مواد اولیه تازه و متنوع بهره می‌برند که نتیجه آن طعمی جدید و لذیذ است. در این غذا از باقلا رشتی پوست‌کنده، سیر، شوید و… استفاده می‌شود. در هنگام پخت، تخم‌ مرغ نیز به آن اضافه می‌کنند. گیلانی‌ها این غذا را معمولاً با کته برنج سرو می‌کنند.

سیر قلیه

سیر قلیه یکی دیگر از غذاهای محلی استان گیلان و شهر رشت به شمار می‌رود. در این غذا، همانند اکثر غذاهای شمال کشور که از سبزیجات معطر و خوش‌عطر استفاده می‌کنند، از برگ تازه سیر با عطر بی‌نظیر، پیاز، لپه، تخم‌ مرغ و گوشت مرغ بهره می‌برند. البته به‌دلیل رایج بودن استفاده از گوشت اردک در میان مردم گیلان، بیشتر این غذا را با گوشت اردک تهیه می‌کنند. اگر کمی دقت کنید، رد پای سیر در اکثر غذاهای شمالی به‌وضوح دیده می‌شود.

غوره مسما

غوره مسما که غذایی شبیه به خورشت بادمجان است، یکی از خورشت‌هایی است که در بیشتر شهرهای ایران طبخ می‌شود و طرفداران زیادی دارد و مصرف آن در شهرهای دیگر نیز رایج است. برای تهیه این خورشت خوش‌رنگ و لعاب، مرغ، بادمجان و گوجه سرخ‌شده را در سسی از رب گوجه‌فرنگی می‌پزند. در پایان، برای ترش شدن غوره مسما، دانه‌های غوره را به آن اضافه می‌کنند که طعمی لذیذتر به آن می‌بخشد. البته باید طرفداران غذاهایی با طعم ترش باشید تا از آن لذت بیشتری ببرید.

میرزا قاسمی

قطعا در بین غذاهای شمالی نام میرزا قاسمی برای شما آشناست. این غذا که در شهرهای دیگر ایران نیز طرفداران زیادی دارد، یکی از غذاهای اصیل و معروف استان گیلان و شهر رشت به‌شمار می‌رود. این غذای خوشمزه و خوش‌عطر و بو که از بادمجان کباب‌شده، سیر، گوجه‌فرنگی، رب، تخم‌ مرغ و… تهیه می‌شود، در سایر شهرها اغلب به‌عنوان پیش‌غذا سرو می‌گردد. اما در رشت این غذا را به‌عنوان غذای اصلی و معمولاً با نان یا برنج به همراه دوغ محلی خوشمزه ارائه می‌کنند. درست است که همه‌جا میرزاقاسمی وجود دارد، اما طعم اصیل و واقعی آن را باید در بهترین رستوران‌های رشت بچشید.

ترش تره

همان‌طور که اشاره کردیم، بیشتر غذاهای شهرهای شمال کشور طعمی ملس و متمایل به ترش دارند. یکی دیگر از این غذاهای ترش و خوشمزه که در دسته غذاهای محلی و محبوب رشت قرار می‌گیرد، ترش تره است. این خورشت نیز مانند بسیاری از غذاهای شمال کشور، در سایر استان‌ها طرفداران خاص خود را دارد. این غذا از تخم‌ مرغ، سیر، انواع سبزیجات معطر محلی و آبغوره یا آب نارنج تشکیل شده و معمولاً همراه با برنج سرو می‌شود.

اناربیج

اناربیج که محلی‌های رشت به آن انار آویج یا سنگه خورش نیز می‌گویند، یکی دیگر از غذاهای خوشمزه و لذیذ رشتی است که در میان گیلانی‌ها بسیار محبوب می‌باشد. این غذای بهشتی از ترکیب رب انار، گردو، گوشت چرخ‌کرده (گوشت قلقلی)، سبزیجات تازه و معطر به همراه دانه‌های انار تهیه می‌شود. رشتی‌ها این غذای جذاب و ترش را معمولاً با برنج کته میل می‌کنند.

آلو مسما

یکی دیگر از خورشت‌های ترش و محلی گیلانی، آلو مسما است. در این غذای خوش‌رنگ و لعاب و خوشمزه معمولاً از گوشت مرغ یا مرغابی استفاده می‌شود، اما استفاده از گوشت مرغابی در رشت بیشتر رواج دارد و معمولاً اگر در شهر دیگری آن را طبخ کنند، از همان مرغ استفاده خواهد شد. به همین دلیل شما این غذا را تنها در بهترین رستوران‌های رشت به همراه گوشت لذیذ مرغابی پیدا می‌کنید. آلو بخارا، آلو سیاه، رب گوجه ترش، گوجه‌فرنگی و… مواد اولیه دیگری هستند که در تهیه این غذا به کار می‌روند.

البته در این لیست جای خالی بسیاری از غذاهای محلی و خوشمزه رشت احساس می‌شود. غذاهایی نظیر کباب ترش، شوید قورمه، کویی تره، کال کباب و… که بسیار لذیذ و پرطرفدار هستند. در این مقاله ما تلاش کرده‌ایم به چند مورد از معروف‌ترین غذاهای شهر رشت و استان گیلان اشاره کنیم. شما می‌توانید با مراجعه به اپلیکیشن یا سایت اسنپ فود، تمام غذاهای محلی رشت را از بهترین رستوران‌ها سفارش دهید. همچنین می‌توانید از کد تخفیف اسنپ فود در شهر رشت، انواع کوپن‌ها و… نیز استفاده کنید تا مبلغ کمتری را در نهایت پرداخت کنید. برای تکمیل اطلاعات خود در مورد استفاده از کد تخفیف اسنپ فود نیز، مطالعه مقاله نحوه استفاده از کد تخفیف اسنپ فود بسیار مفید خواهد بود.

در ادامه‌ این مقاله سعی داریم برترین رستوران‌های اسنپ فود رشت را به شما معرفی کنیم. برای سفارش غذا از اسنپ فود رشت، کافی است وارد سایت یا برنامه اسنپ فود شوید و در قسمت انتخاب آدرس، شهر خود را روی رشت تنظیم کنید. همچنین برای راحتی بیشتر کاربران، اسنپ فود امکان جست‌وجوی نام رستوران را برای مشتریان فراهم کرده است تا بتوانند سفارش خود را هرچه سریع‌تر ثبت کنند و در زمان صرفه‌جویی نمایند. برای مثال شما می‌توانید به‌راحتی رستوران کاج رشت، خانه کنتاکی رشت، اسنپ فود کاج رشت و عبارات مشابه را جست‌وجو کنید تا با سرعت بیشتری رستوران برتر مورد نظرتان را پیدا کنید.

عوامل برتری یک رستوران در اسنپ فود

برای کسب امتیاز بالا در اسنپ فود و جذب مشتریان بیشتر، علاوه‌بر کیفیت عالی غذاها و مواد اولیه استفاده شده در آن، می‌توان از راه‌کارهای دیگری نیز بهره برد. این روندها موجب ترغیب مشتریان بیشتری به ثبت سفارش از مجموعه شما و افزایش رضایت آنان خواهد شد. مشخصاً هرچه تعداد مشتریان بیشتر شود، معرفی رستوران شما نیز افزایش خواهد یافت و به موفقیت راحت‌تر دست خواهید یافت. در ادامه چند مورد از این راه‌کارها را به شما معرفی خواهیم کرد.

  • کیفیت مناسب غذا
  • ارائه یک پروفایل کامل
  • استفاده از عکس مناسب در منو
  • استفاده از لوگوی خاص رستوران
  • مشتری مداری
  • ارائه کوپن‌های متنوع
  • ارائه تخفیف‌های متنوع
  • جلب رضایت مشتری
  • جایزه خرید بعدی
  • ارسال سریع و سالم
  • پاسخ‌دهی صحیح به مشتری
  • استفاده از پیش‌غذا و دسرهای متنوع و خوش طعم
  • و…

این موارد در افزایش فروش رستوران شما، کسب امتیاز بالاتر و پیوستن به لیست برترین رستوران‌های شهر شما تأثیر بسزایی خواهد داشت.

معرفی ۵ رستوران برتر اسنپ فود رشت

با توجه به عواملی که برتری یک رستوران را تحت تأثیر قرار می‌دهند، در ادامه ۵ تا از بهترین رستوران‌های اسنپ فود رشت را به شما معرفی می‌کنیم. همچنین شما می‌توانید با مراجعه به اسنپ فود و انتخاب گزینه بالاترین امتیاز از قسمت فیلترها، لیست برترین رستوران‌های اطراف خود را مشاهده کنید. واضح است که رستوران‌هایی که در ادامه معرفی می‌شوند، تمام رستوران‌های برتر شهر رشت را شامل نمی‌شوند و قطعاً جای بسیاری از رستوران‌ها در این لیست خالی است.

رشت یکی از شهرهای مهم گردشگری در ایران است و به همین دلیل رستوران‌داران این منطقه همواره در تلاش‌اند تا کیفیت را بهبود بخشند و رضایت بیشتری از مشتریان جلب کنند تا بتوانند کسب و کار خود را رونق دهند. یکی از راه‌های جذب مشتری، پلتفرم‌های آنلاین سفارش غذا مانند اسنپ فود است. در ادامه، ۵ رستوران رشت که در این زمینه عملکرد موفق و مناسبی داشته‌اند را معرفی می‌کنیم.

رستوران گردشگری و پلو دنده کباب ریژان

غذاهای محلی و خوشمزه رشت که پیش‌تر به چند مورد از معروف‌ترین آن‌ها مانند اناربیج، آلومسما، ترش تره و… اشاره کردیم، حتماً باید امتحان شوند. اگر اقامتتان در بخش شمالی شهر رشت است یا ساکن مناطق شمالی این شهر هستید و قصد دارید از اسنپ فود رشت غذا سفارش دهید، پیشنهاد ما به شما رستوران گردشگری و پلو کباب ریژان است. با توجه به نظرات مردم و امتیازی که خود اسنپ فود به رستوران‌ها می‌دهد (بر اساس مجموعه‌ای از معیارها و فیلترهای مشخص و نسبتاً دقیق)، این مجموعه با کسب امتیاز ۴.۴ از ۵ توانسته است در لیست برترین رستوران‌های این منطقه قرار بگیرد.

برای سفارش آنلاین غذا در رشت، کافی است وارد اپلیکیشن یا وب‌سایت اسنپ فود شوید و پس از وارد کردن شهر و منطقه زندگی خود (یا منطقه‌ای که قصد دارید از آنجا غذا سفارش دهید)، گزینه رستوران‌ها را انتخاب کنید. سپس با انتخاب گزینه بالاترین امتیاز در قسمت فیلترهای ارائه‌شده، نام این مجموعه را در لیست رستوران‌های برتر شمال شهر رشت مشاهده خواهید کرد. شما می‌توانید انواع چلوکباب‌ها، خوراک‌ها، غذاهای ایرانی، انواع خورشت‌ها، خوراک دل و جگر و… را از این رستوران سفارش دهید.

یکی از ویژگی‌های مثبت منوی این مجموعه، کنار هم قرار گرفتن غذاهای محلی و اصیل رشت با طعم‌های جدید و خاص (مانند خورشت اناربیج) و غذاهایی با طعم‌های روتین و معمولی مثل انواع کباب‌ها و خورشت‌هایی مانند قیمه و قرمه‌سبزی است. این موضوع باعث می‌شود مشتریان با سلیقه‌های متفاوت به‌راحتی سفارش خود را ثبت کنند و برای سفرهای دسته‌جمعی و شلوغ گزینه مناسبی باشد.

همچنین، با توجه به عکس‌های زیبا و واقعی (حجم واقعی غذا به‌خوبی نشان داده شده) که در منوی این رستوران استفاده شده و وجود توضیحاتی که برای هر غذا قابل مشاهده است، به مشتریان این امکان را می‌دهد تا با دقت بیشتری سفارش خود را ثبت کنند. با مطالعه این توضیحات می‌توانید از مواد اولیه استفاده شده در هر غذا، میزان آن، دورچین غذاها و… آگاه شوید و طبق ذائقه خود بهترین و مناسب‌ترین غذا را به سبد خریدتان اضافه کنید.

رستوران گردشگری و پلو دنده کباب ریژان

فست‌فود ٢٠٢٠

غذاهای محلی و اصیل رشت که نیازی به تعریف ندارند و حتماً باید یک بار هم که شده در لیست غذاهای انتخابی شما قرار بگیرند. اما اگر تمایل به سفارش غذایی با طعم معمولی و روتین دارید، پیشنهاد ما به شما سفارش از فست‌فودهای برتر و معروف شهر رشت است. فست‌فود ٢٠٢٠ واقع در جنوب شهر رشت می‌تواند یکی از پیشنهادهای جذاب ما باشد. این رستوران با حدود ۴ هزار نظر (بیش از ۴ هزار سفارش) توانسته امتیاز ۴.۵ از ۵ را کسب کند و در زمره برترین فست‌فودهای رشت قرار بگیرد.

همان‌طور که اشاره کردیم، عوامل متعددی بر میزان فروش یک رستوران و تبدیل آن به یکی از برترین رستوران‌های اسنپ فود تأثیرگذار است. به‌عنوان مثال، ارائه کوپن یکی از این موارد است. این مجموعه برای جذب مشتری بیشتر، برای اولین سفارش شما ٣٠ درصد تخفیف بر روی کل مبلغ سفارش اعمال می‌کند که نسبت به کوپن سایر رستوران‌ها رقم قابل توجهی است. این اقدام باعث ترغیب مشتریان به سفارش از مجموعه ٢٠٢٠ و در نتیجه افزایش فروش آن می‌شود. اگر در سفارش اول رضایت مشتری جلب شود، احتمال معرفی او و تبدیلش به مشتری دائمی بسیار زیاد است.

یکی دیگر از این موارد، ارتباط خوب و مناسب با مشتریان است. با خواندن نظرات در قسمت کامنت‌ها، به‌خوبی با نقاط ضعف و قوت مجموعه خود آشنا می‌شوید و می‌توانید نقاط ضعف رستوران خود را برطرف کنید. همچنین پاسخ دادن به نظرات، پیشنهادات و انتقادات مشتریان باعث افزایش اعتماد آنان به شما می‌شود و فست‌فود ٢٠٢٠ این موارد را به‌خوبی رعایت کرده است.

شما می‌توانید انواعی از برگرها، پیتزاها، سوخاری، پاستا، دونر کباب و… را از این مجموعه سفارش دهید. برای راحتی شما، غذاهای موجود در منوی این رستوران در ٨ دسته‌بندی قرار گرفته‌اند که این موضوع به دسترسی راحت‌تر و سریع‌تر شما به غذای مورد نظرتان کمک شایانی می‌کند و مشتری حین انتخاب غذا سردرگم نخواهد شد.

در منوی این رستوران برای پیتزاها دو سایز متوسط (با قطر ۲۴ سانتی‌متر) و خانواده (با قطر ۳۲ سانتی‌متر) تعریف شده است که شما با توجه به تعداد نفرات و بودجه مالی درنظر گرفته‌شده، می‌توانید پیتزای مناسب خود را به سبد خریدتان اضافه کنید. همچنین فست‌فود ۲۰۲۰ برای برخی از ساندویچ‌های موجود در منوی رستوران خود، مانند ساندویچ هات‌داگ، سه گزینه با قارچ و پنیر، با پنیر و ساده ارائه داده است تا مشتریان بتوانند طبق سلیقه خود، ساندویچ مورد نظرشان را سفارش دهند.

اگر وارد صفحه این رستوران شوید، یکی دیگر از مواردی که توجه شما را جلب خواهد کرد، ارسال غذاها توسط پیک رستوران و تنها با قیمت ۲۰۰۰ تومان است که نسبت به سایر فست‌فودها قیمت بسیار کمتری دارد. این موارد در کنار کیفیت خوب، همگی باعث می‌شود که کاربران به‌سرعت و راحتی بیشتری به رستوران اعتماد کنند.

فست‌فود ٢٠٢٠

کافه ژو

خوردن یک صبحانه خوشمزه و لذیذ، شروع یک روز عالی و پرانرژی را رقم می‌زند. اسنپ فود رشت این امکان را برای شما فراهم کرده است که علاوه بر وعده‌های ناهار و شام، صبحانه‌ای جذاب و خوشمزه سفارش دهید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن، سفارش شما را به‌دستتان برساند. اگر ساکن محدوده غرب شهر رشت هستید و قصد دارید یک صبحانه خوشمزه از اسنپ فود در رشت سفارش دهید، حتماً کافه ژو را در لیست کافه رستوران‌های خود قرار دهید.

این مجموعه با ارائه عکس‌های خلاقانه و دلنشین، مشتریان زیادی را جذب می‌کند. تمام عکس‌های منوی این مجموعه بر روی سینی یا تخته‌های سرو چوبی قرار دارد که این نظم در استفاده از ظروف، باعث می‌شود مشتری با سلیقه خوب این رستوران به‌خوبی آشنا شود و متناسب با زمانی که برای معرفی منو به مشتریان اختصاص داده شده است، به سفارش از این کافه ترغیب شوند. در عکس‌های منوی  این کافه، به‌طور دقیق و واضح میزان و مواد اولیه استفاده شده در هر غذا به‌طور کامل نشان داده شده که این موضوع نیز باعث می‌شود مشتریان به‌خوبی مواد موجود در غذاها را ببینند و اگر به ماده‌ای حساسیت دارند یا با سلیقه غذایی آنان سازگار نیست، حین ثبت سفارش در بخش توضیحات به رستوران اطلاع دهند.

در منو این رستوران برای هر غذا توضیحات کامل و جامعی نوشته شده است تا مشتریان با مطالعه این مطالب بتوانند مناسب‌ترین غذا را سفارش دهند. برای مثال، در دسته صبحانه ژو برای غذای امریکن برانچ به‌طور کامل ذکر شده که این غذا از سوسیس انگشتی، بیکن، سیب‌زمینی خلالی، نیمرو، قارچ، دیپ چدار، گوجه مزه‌دارشده و… تشکیل شده است. قطعا این توضیحات به مشتریان در انتخابشان کمک بسزایی می‌کند.

درنظر گرفتن تخفیف‌های مختلف روی قیمت اصلی موارد منو، ارائه انواع کوپن برای سفارش اول در فواصل زمانی مختلف، تنوع صبحانه‌های ارائه‌شده و… همگی از دلایلی هستند که باعث شده‌اند این کافه به امتیاز ۵ از ۵ دست یابد و روز به روز به مشتریان آنلاینش افزوده شود.

با توجه به نظرات مردم در قسمت کامنت‌ها و در مقایسه با قیمت منوی سایر کافه‌ها در این منطقه، می‌توان گفت قیمت منوی کافه ژو مناسب و منصفانه است و مردم با توجه به کیفیت صبحانه‌های ارائه‌شده در این مجموعه، از قیمت آن راضی هستند.

کافه ژو

رستوران سوخاری صد کیلوگرم

اگر قصد خوردن سوخاری‌های متنوع و جذابی را دارید، اما نمی‌توانید این تنوع را در منو فست‌فودی‌ها پیدا کنید، رستوران سوخاری صد کیلوگرم در محدوده مرکزی شهر رشت را از دست ندهید. این رستوران تمام تمرکز خود را بر ارائه سوخاری‌هایی با کیفیت عالی و در شأن مشتریان گذاشته است و همین امر باعث جذب عاشقان سوخاری خواهد شد.

این مجموعه برای جذب مشتریان بیشتر و همچنین تبدیل کاربران جدید به مشتریان دائمی، کوپن‌ها و تخفیف‌های متنوعی را برای آنان در نظر گرفته است. برای مثال، برای جذب مشتری، ۳۰ درصد تخفیف روی اولین سفارش از رستوران قرار داده است و برای دائمی کردن مشتریانش، برای خریدهای دوم و سوم، ۱۰ درصد تخفیف روی مبلغ کل سفارش اعمال می‌کند. این روش در جذب مشتریان و ترغیب آنان به ثبت سفارش در این مجموعه کمک شایانی می‌کند. مشخصاً کسی که سه بار ترغیب شود از یک رستوران خرید کند، یعنی طعم غذاهای آن را دوست داشته و احتمال ادامه دادن سفارش‌ها زیاد خواهد بود.

شما می‌توانید با توجه به تعداد نفرات خود، حجم سوخاری خود را انتخاب کنید. این مجموعه غذاهای خود را در ۴ وزن ۳۰۰ گرمی، ۵۰۰ گرمی، ۷۰۰ گرمی و ۱ کیلوگرمی ارائه کرده است. با انتخاب گزینه تخفیف‌دارها از قسمت دسته‌بندی، می‌توانید لیست غذاهای تخفیف‌خورده این رستوران را مشاهده کنید و در صورت تمایل از این لیست سفارش خود را ثبت کنید. پاسخ‌دهی مدیر رستوران به نظرات و پیشنهادات کاربران اسنپ فود نیز از عوامل جذب و اعتماد است.

با توجه به رستوران‌های این منطقه و همچنین با بررسی کیفیت غذاهای ارائه‌شده در این رستوران توسط مردم، متوجه می‌شویم که این مجموعه از قیمت مناسبی برخوردار است و با توجه به این که می‌توانید وزن سوخاری‌ها را انتخاب کنید، می‌توانید طبق بودجه خود و حجم غذایی مورد نیاز، سفارشتان را ثبت کنید و از اسراف جلوگیری شود.

این مجموعه هر روز از ساعت ١٢ ظهر تا ١٢ شب به‌صورت یک‌سره آماده سرویس‌دهی به مشتریان است و شما می‌توانید برای وعده‌های ناهار و شام خود به این رستوران سفارش دهید. در قسمت پروفایل این مجموعه مشاهده می‌کنیم که این رستوران از لوگوی منحصر‌به‌فرد خود استفاده کرده است که این موضوع باعث می‌شود مشتریان متوجه جایگاه ویژه خود شوند. همچنین، این امر نشان‌دهنده میزان توجه و اهمیت مدیریت رستوران به مشتریان و تلاش برای معرفی هرچه بهتر رستوران خواهد بود.

رستوران سوخاری صد کیلوگرم

آشپزخانه مستر فلفل

این مجموعه با کسب امتیاز ۴.۴ از ۵ در فهرست برترین رستوران‌های شرق رشت قرار گرفته است و شما می‌توانید انواع خورشت‌ها، کباب‌ها و… را از این رستوران سفارش دهید. برای دسترسی سریع‌تر، غذاهای این مجموعه در ۶ دسته‌بندی قرار گرفته‌اند. این دسته‌ها شامل چلوکباب، خوراک، غذای ایرانی، چلوخورشت، پیش‌غذا و سالاد و نوشیدنی می‌شود که پیدا کردن غذای مورد نظر را برای کاربران آسان‌تر می‌کند.

این مجموعه همچنین دسته‌ای تحت عنوان پرطرفدارها دارد که با انتخاب این گزینه، لیست غذاهای پرفروش و محبوب این مجموعه به شما نمایش داده می‌شود. اگر برای اولین بار می‌خواهید از این رستوران غذا سفارش دهید، این لیست به شما کمک می‌کند تا با بهترین و باکیفیت‌ترین غذاهای این مجموعه از دیدگاه مشتریان آشنا شوید و در صورت تمایل از این لیست سفارش خود را ثبت کنید.

در این رستوران علاوه بر غذاهایی مانند خورشت قورمه‌سبزی و قیمه و یا غذاهایی نظیر جوجه کباب، چنجه و… می‌توانید غذاهای محلی و خوشمزه رشت، مانند خورشت اناربیج، باقلا قاتق و… را نیز سفارش دهید. در قسمت سالاد و پیش‌غذا، می‌توانید سوپ و انواع ماست‌ها مانند ماست خیار، ماست بورانی، ماست چکیده و… را به سبد خرید خود اضافه کنید. با توجه به این تنوع، سفارش از این رستوران به مسافران با ذائقه‌های مختلف پیشنهاد می‌شود.

این رستوران حداقل سبد خرید ندارد و شما می‌توانید طبق بودجه خود، هر مقدار که می‌خواهید سفارش دهید و این رستوران تمام سفارشات با هر مبلغی را قبول می‌کند. همچنین برای جذب مشتری بیشتر، برای اولین سفارش از این رستوران، ۳۰ درصد تخفیف از مبلغ کل سفارش در نظر گرفته شده است.

آشپزخانه مستر فلفل

جمع‌بندی

در بازار رقابتی امروز، دست‌یابی به درآمد مطلوب و بالا دغدغه اصلی تمام صاحبان مشاغل است. رستوران‌های موجود در اسنپ فود نیز از این قاعده مستثنی نیستند و تمام تلاش خود را می‌کنند تا در زمره برترین رستوران‌های این مجموعه قرار بگیرند. در این مقاله به معرفی راه‌کارهای افزایش جذب مشتری و فروش بیشتر در اسنپ فود پرداخته‌ایم.

همچنین در ادامه، ۵ تا از برترین رستوران‌های اسنپ فود رشت را برای کاربران جدید و یا متنوع‌پسند معرفی کرده‌ایم. با خواندن این مقاله و مراجعه به اسنپ فود و انتخاب گزینه بالاترین امتیاز، می‌توانید برترین و باکیفیت‌ترین رستوران منطقه خود را پیدا کرده و به‌راحتی سفارش خود را ثبت کنید. امید است خواندن این مقاله از سایت موپُن بتواند به شما چه در عرصه رستوران‌داری و چه برای پیدا کردن بهترین رستوران کمک کند.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *