0

5 رستوران برتر اسنپ فود اراک

آش ترخینه اراک

در دنیای امروزه که امکانات و خدمات اینترنت بسیار افزایش یافته است و اکثر کارها به‌صورت اینترنتی و بدون نیاز به مراجعه حضوری انجام می‌شود، تقاضای مردم برای استفاده از اپلیکیشن‌ها و سایت‌هایی که بتوانند به‌‎صورت آنلاین کارهای روزانه خود را انجام دهند نیز بیشتر شده است. این افزایش تقاضا باعث طراحی و ساخت اپلیکیشن‌ها و وب‌سایت‌های متنوعی شده است که با استفاده از آن مردم می‌توانند کارهای مختلف خود را نظیر سفارش اینترنتی لباس و پوشاک، خرید کیف و کفش، سفارش آنلاین غذا، خرید مواد غذایی و… به‌صورت آنلاین انجام دهند. با توجه به شلوغی و ترافیک خیابان‌ها، اکثر مردم ترجیح می‌دهند خریدهای خود را به دور از شلوغی‌های شهر و در محیط آرام و بی‌هیاهوی منزل و یا محل کار انجام دهند.

تنوع در اپلیکیشن‌ها و برنامه‌هایی که برای سفارش اینترنتی طراحی شده‌اند باعث شده است تا پلتفرم‌ها، روز‌به‌روز به امکانات و خدماتی که ارائه می‌کنند، اضافه کنند. افزایش امکانات یک برنامه باعث افزایش محبوبیت و افزایش تعداد کاربران و در نتیجه باعث سوددهی بیشتر آن خواهد شد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که از محبوبیت و معروفیت بالایی نیز برخوردار است، سوپراپلیکیشن اسنپ می‌باشد.

در ادامه این مقاله از سایت موپُن به معرفی پلتفرم اسنپ و اسنپ‌ فود که از زیر مجموعه‌های اسنپ است، می‌پردازیم. این اپلیکیشن در حال حاضر در شهرهای مختلف ایران ازجمله اراک به کاربران ایرانی خدمت‌رسانی می‌کند.

غذاهای محلی و اصیل شهر اراک

استان مرکزی و شهر اراک به‌دلیل نزدیکی به کوه‌های مرتفع و دریاچه‌ نمک و همچنین قرار گرفتن در محل اتصال دو رشته‌کوه البرز و زاگرس، از آب‌و‌هوای متنوع و متفاوتی برخوردار است. این آب‌و‌هوای متنوع باعث رویش سبزیجات و میوه‌جات مختلف بومی در این استان شده است. به همین علت هم هست که شما شاهد انواع متفاوت و خوشمزه‌ای از آش‌های بی‌نظیر در این منطقه هستید که در ادامه چند مورد از معروف‌ترین و پرطرفدارترین غذاهای محلی و اصیل این شهر را به شما معرفی خواهیم کرد.

شما به‌راحتی با مراجعه به اسنپ‌ فود اراک می‌توانید با چند کلیک ساده، سفارش غذا از اسنپ فود اراک بدهید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن غذای محلی یا هر سفارشی که مد‌نظرتان هست، به‌دستتان برسد.

  • کباب ته تالی (کباب تابه‌ای)

کباب ته تالی که در زبان عامه به آن کباب تتالی نیز می‌گویند، یکی از غذاهای پرطرفدار و محبوب محلی در شهر اراک می‌باشد. در گذشته به ماهی‌تابه، تالی گفته می‌شد و به این غذا به دلیل قرار گرفتن گوشت در ماهی‌تابه یا همان تالی، به ته تالی یا تتالی معروف شده است. در این غذا از گوشت چرخ‌کرده، پیاز و ادویه‌های خوشمزه استفاده می‌شود. کباب تابه‌ای به‌واسطه طعم لذیذ و پخت آسان در سراسر کشور ایران طبخ و مصرف می‌شود و طرفداران بسیار زیادی دارد.

  • آش ترخینه (آش سیرابی)

به‌دلیل رویش سبزیجات متنوع و خوشمزه، ما شاهد تنوع آش‌های موجود در این شهر هستیم. یکی از آش‌های محلی و اصیل این شهر آش ترخینه می‌باشد که محلی‌های این شهر به آن آش سیرابی نیز می‌گویند. پخت این آش در شهرهای دیگر ایران نیز رایج است و طرفداران زیادی دارد، اما آش ترخینه متعلق به شهر اراک و استان مرکزی می‌باشد. در این غذای خوشمزه از ترخینه خشک‌شده، گندم پرک شده، گوجه، برگ چغندر، لوبیا، نخود، سیرابی، اسفناج و… استفاده می‌شود. استفاده از این ترکیبات خوشمزه و مقوی باعث شده تا این غذا در لیست غذاهای پرطرفدار و بسیار مفید این شهر قرار بگیرد.

  • شفته اراکی (کوفته اراکی)

یکی از غذاهای خوش‌رنگ و لعاب و خوشمزه دیگر این شهر، شفته اراکی یا همان کوفته اراکی می‌باشد. کوفته از غذاهای پرطرفدار در ایران است و در دسته غذاهای محبوب اصیل ایرانی قرار می‌گیرد. این غذا در هر شهر و استان مواد اولیه و دستور پخت مخصوص به خود را دارد. با توجه به سبزیجات متنوع و خوشمزه و تازه‌ای که در شهر اراک وجود دارد، عطر و بوی این غذا در اراک با سایر استان‌ها متفاوت است.

  • خورشت فسنجان و کشک

خورشت فسنجان یکی از معروف‌ترین و پرطرفدارترین غذاهای ایرانی که طبخ آن در تمام شهرهای ایران رایج است. در اکثر شهرها فسنجان با رب انار، گردو، مرغ یا گوشت و… پخته می‌شود. اما در اراک به جای استفاده از رب انار، از کشک تفرشی استفاده می‌کنند که به فسنجان طعمی جدید و خوشمزه می‌دهد و باعث تفاوت فسنجانی شهر اراک با فسنجان سایر استان‌ها می‌شود. همچنین در این شهر علاوه بر گوشت مرغ یا گوشت گوسفندی (به‌صورت چرخ‌کرده)، از گوشت اردک نیز استفاده می‌شود که باعث لذیذتر شدن این خورشت می‌شود.

  • آش اشکنه اراک (آش او گرمه)

اشکنه یکی دیگر از غذاهای محلی و بومی خوش‌عطر و بوی استان مرکزی و شهر اراک می‌باشد. این آش نیز علاوه بر استان مرکزی در شهرهای دیگر نیز طرفداران زیادی دارد، اما روش پخت و مواد اولیه استفاده شده در آن با یکدیگر متفاوت است، این تفاوت نوع طبخ در حدی است که باعث به‌وجود آمدن اسم‌های متفاوتی برای اشکنه نظیر اشکنه تخم مرغ، اشکنه سیب زمینی و… شده است. در اراک اشکنه تخم مرغ رایج‌تر است. در اشکنه تخم مرغ از تخم مرغ، آرد، پیاز و شوید، ادویه‌های متنوع و… تهیه می‌شود.

  • گوشتابه اراک

یکی دیگر از غذاهای سنتی و اصیل و پرطرفدار استان مرکزی شهرستان اراک، گوشتابه اراکی می‌باشد. علاوه بر طعم بی‌نظیر این غذا، یکی دیگر از ویژگی‌هایی که باعث افزایش محبوبیت این غذا شده است، مدت زمان کم‌ طبخ آن می‌باشد. این غذا را می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن درست کنید و از طعم بی‌نظیر آن بهره‌مند شوید. در این غذا از تخم مرغ، گوشت چرخ‌کرده، رب گوجه‌فرنگی و ادویه‌های مخصوص استفاده می‌شود.

در این مقاله سعی کردیم 6 مورد از معروف‌ترین و پرطرفدارترین غذاهای اراک را به شما معرفی کنیم. شما با مراجعه به اسنپ فود اراک، می‌توانید غذاهای مورد علاقه خود را با استفاده از کد تخفیف اسنپ‌ فود اراک سفارش دهید. همچنین در قسمت جستجوی اسنپ‌ فود می‌توانید نام غذا یا رستوران مورد نظر خود را بنویسید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن به غذا یا رستوران مورد نظر خود دسترسی داشته باشید.

اگر غذای خاصی هم مد‌نظرتان است، در این قسمت می‌توانید با نوشتن عبارت‌هایی مثل پیتزا سارا اراک اسنپ‌ فود، رستوران بوته اراک اسنپ‌ فود، اسنپ‌ فود اراک ژیوان و… به‌سرعت رستوران مورد علاقه خود را پیدا کنید.

غذاهای محلی و اصیل شهر اراک

معرفی اسنپ‌ فود

با توجه به افزایش محبوبیت اسنپ در بین مردم و طبق آمار به‌دست آمده مبنی بر تعداد زیاد افرادی که این برنامه را دانلود و از آن استفاده می‌کنند، تیم اسنپ تصمیم گرفت شرکتی با نام تجاری اسنپ فود تاسیس کند. این شرکت از سال 1396 همکاری خود را با شرکت زودفود آغاز کرد؛ در‌واقع اسنپ از ظرفیت و پتانسیل ارسال کالای خود کمک گرفت و با شرکت زودفود شروع به همکاری کرد.

با توجه به استقبال مردم از این اپلیکیشن و آمار بالای دانلود آن، می‌توان به این نتیجه رسید که این همکاری مفید و مورد قبول بوده و باعث افزایش محبوبیت این پلتفرم در بین مردم شده است. امروزه شما می‌توانید به‌راحتی و از منزل یا محل کار خود و به دور از شلوغی‌ها و هیاهوی شهر، سفارشات غذایی و خوراکی خود را در اسنپ‌ فود ثبت کنید.

اسنپ‌ فود برای راحتی کاربرانش، محصولات خود را در دسته‌بندی‌های متنوعی قرار داده است تا بتوانید با سرعت بیشتر سفارش خود را ثبت کنید و در زمان و انرژی خود صرفه‌جویی کنید. این دسته‌بندی‌ها شامل رستوران، سوپرمارکت، پروتئین، داروخانه، عطاری، میوه و سبزیجات، شیرینی، کافه و… می‌شود که با انتخاب هر‌کدام از‌ این‌ دسته‌ها، لیست رستوران‌ها یا فروشگاه‌های محدوده شما که تحت قرارداد اسنپ هستند، برای شما به نمایش گذاشته می‌شود.

برای جذب مشتری بیشتر، این مجموعه انواعی از کدهای تخفیف و جشنواره‌ها و… را برای کاربران خود ارائه داده است. در ادامه این مقاله قصد داریم 5 تا از برترین رستوران‌های اسنپ فود شهر اراک را به شما معرفی کنیم.

عوامل موثر در افزایش فروش رستوران‌ها در اسنپ‌ فود

افزایش فروش رستوران‌ها و رسیدن به درآمد و سودی مطلوب، خواسته تمام رستوران‌داران و صاحبان رستوران‌ها می‌باشد. مدیران رستوران‌هایی که با اسنپ‌ فود قرارداد دارند نیز از این قاعده مستثنی نیستند و تمام تلاش خود را می‌کنند تا با کسب امتیاز بالاتر (این امتیاز از میانگین امتیازهای داده شده توسط مشتریان و تیم اسنپ‌ فود بدست می‌آید) در لیست برترین رستوران‌های اسنپ‌ فود قرار بگیرند و در‌نهایت به فروش و سود بیشتر برسند.

عوامل متعددی روی این افزایش امتیاز تاثیر دارند که رستوران‌ها با رعایت این موارد می‌توانند در دسته رستوران‌های برتر شهر خود قرار بگیرند. واضح است کیفیت خوب و عالی غذاهای منوی شما، باعث رضایت مشتریان می‌شود و احتمال معرفی مجموعه شما به سایرین افزایش می‌یابد. همان‌طور که می‌دانید تبلیغ واقعی از سر رضایت توسط مشتریان باعث اعتماد بیشتر و راحت‌تر سایر افراد به مجموعه شما می‌شود. در ادامه چند مورد از این عوامل تاثیرگذار را به‌طور مختصر بررسی خواهیم کرد.

  • تخفیف‌های متنوع

ارائه تخفیف همیشه برای مشتریان یک مجموعه جذاب است و آنان را به خرید بیشتر ترغیب می‌کند، این موضوع در مورد رستوران‌هایی که با اسنپ‌ فود قرارداد دارند نیز صادق می‌باشد. ارائه تخفیف‌های درصدی بر روی غذاها باعث افزایش استقبال مردم از رستوران شما می‌شود. ارائه تخفیف علاوه بر رضایت مشتریان دائمی شما، باعث جذب مشتریان جدید هم می‌شود، زیرا اسم مجموعه شما در لیست رستوران‌های تخفیف‌دار قرار می‌گیرد و روی پروفایل شما نیز لیبلی تحت عنوان تخفیف‌دار (در کنار پروفایل شما) نشان داده می‌شود.

  • داشتن شعب مختلف

با داشتن شعب مختلف افراد بیشتری در محله‌های مختلف با شما آشنا خواهند شد و نام و برند شما برای افراد آشنا‌تر خواهد بود. این امر سبب می‌شود که اعتماد کاربران مجازی به شما بیشتر شود. علاوه بر این مشتریان حضوری شما نیز که در سطح شهر هستند، هر کجا که باشند و تصمیم به سفارش غذای آنلاین بگیرند، در صورت رضایت از خدمات و کیفیت شما به صفحه مجازی شما در اسنپ‌ فود رجوع خواهند کرد.

  • قرار گرفتن در دسته‌بندی‌های مختلف

هرچقدر خدمات و ویژگی‌های رستوران شما گسترده‌تر باشد، حین این که کاربران در دسته‌بندی‌های متفاوت به‌دنبال یک رستوران خوب می‌گردند، اسم برند شما را می‌بینند و اعتمادسازی خیلی سریع‌تر انجام می‌شود. در ضمن خدمات متنوع باعث جذاب‌تر شدن پروفایل و صفحه شما هم خواهد بود. یکی از این موارد کمپ مزه‌هاست که در بخش بعدی به آن می‌پردازیم.

  • پیوستن به کمپ مزه‌­ها

مزه­‌های خاص نام عنوان جدیدی از دسته­‌بندی اسنپ‌ فود است که رستوران شما در صورت واجد شرایط بودن می­‌تواند در این دسته قرار بگیرد. قرار گرفتن در لیست این دسته­‌بندی، باعث متمایز شدن جایگاه رستوران شما از سایر مجموعه‌­ها، جذب مشتریان جدید، افزایش میزان بازدید از پروفایل مجموعه و در نتیجه افزایش فروش شما می­‌شود. برای این که رستوران شما بتواند در لیست این دسته­‌بندی قرار بگیرد باید حداقل یکی از ویژگی‌هایی که در ادامه به آنان اشاره می­‌کنیم را داشته باشد.

  • ارائه غذاهای دریایی یا غذاهایی که روش پخت جدید برای آن دارید.
  • ارائه غذاهای فرنگی و جدید، به‌جز انواع پیتزا و پاستا که در منوی رستوران‌های دیگر بسیار رایج است.
  • امتیاز مجموعه شما باید بالای 3.8 از 5 باشد تا بتوانید در این لیست قرار بگیرید. (اطمینان از کیفیت و طعم خوب غذاها)
  • محدوده سرویس‌دهی شما باید حداقل دو برابر رستوران‌های عادی باشد و به مناطق بیشتری غذا ارسال کنید.

این ویژگی‌ها باعث می‌شود رستورانتان به لیست رستوران‌های موجود در کمپ مزه بپیوندد، افراد بیشتری پروفایل مجموعه شما را ببینند و در نتیجه باعث افزایش فروش شما خواهدشد.

عوامل موثر در افزایش فروش رستوران‌ها در اسنپ‌فود

عوامل دیگری مثل تعامل خوب و مناسب با مشتریان، ارائه یک پروفایل کامل (یک پروفایل خوب شامل عکس‌های خوب در منو، استفاده از لوگوی مناسب مجموعه، نوشتن توضیحات کامل برای هر غذا و… می‌شود.) استفاده از عناوینی مثل جایزه خرید بعدی، کوپن‌ها و… مواردی هستند که باعث افزایش فروش مجموعه شما خواهند شد.

از آنجایی که اکثر مجموعه‌ها با این عناوین آشنا هستند و از آن استفاده می‌کنند، در این مقاله سعی کردیم نکات جدید‌تر و جذاب‌تری را به شما معرفی کنیم. با استفاده از این موارد شما می‌توانید امتیاز مجموعه خود را بالا ببرید، مشتریان بیشتر جذب کنید که این موارد در‌نهایت منجر به افزایش فروش شما خواهد شد.

معرفی 5 رستوران در اسنپ‌ فود شهر اراک

در ادامه این مقاله می‌خواهیم 5 تا از برترین رستوران‌های شهر اراک را به‌طور کامل به شما معرفی کنیم. عواملی که پیش‌تر به آن اشاره کردیم در برتر بودن این رستوران‌ها بی‌تاثیر نیستند. البته شما با مراجعه به اپلیکیشن اسنپ‌ فود و انتخاب شهر و محدوده خود و انتخاب گزینه بالاترین امتیاز از قسمت فیلترهای این برنامه، می‌توانید لیست رستوران‌های برتر اطراف خود را مشاهده کنید. این تنوع رستوران‌ها باعث می‌شود بتوانید غذاها، کیفیت غذا، قیمت منو و… را با دیگر رستوران‌ها مقایسه کنید و در‌نهایت بهترین رستوران را انتخاب کنید.

معرفی 5 رستوران در اسنپ‌فود شهر اراک

تهیه غذای شایسته

اگر از طرفداران غذاهای سنتی و خوشمزه ایرانی مثل انواع جوجه و کباب هستید و به‌دنبال یک رستوران باکیفیت و عالی در اراک می‌باشید، پیشنهاد ما به شما رستوران یا تهیه غذای شایسته است. این مجموعه در ناحیه شمالی شهر اراک واقع شد ‌است و توانسته با کسب امتیاز 4.5 از 5 در لیست برترین رستوران‌های این منطقه تحت قرارداد در اسنپ‌ فود اراک قرار بگیرد.

امتیاز بالا در اسنپ‌ فود، نتیجه رضایت مشتریان از این مجموعه طبق نظر مشتریان می‌باشد. تیم اسنپ‌ فود نیز با توجه به ملاک‌ها و معیارهای خود به یک مجموعه، امتیاز می‌دهند که میانگین این دو نظر با یکدیگر، امتیازی است که ما در قسمت پروفایل یک رستوران مشاهده می‌کنیم و مشخصا عملکرد این تهیه غذا خوب گزارش می‌شود.

شما به‌راحتی می‌توانید از این مجموعه انواع کباب‌ها در سایزها و وزن‌های مختلف، انواع جوجه‌ها در مدل‌ها و وزن‌های مختلف و همچنین انواع غذاهای ایرانی مثل زرشک پلو با مرغ را سفارش دهید. این رستوران برای جذب بیشتر مشتری، دو نوع کوپن برای مشتریانش درنظر گرفته است. شما با سفارش سینی مخصوص شایسته و یا با سفارش سینی ویژه شایسته، به همراه سفارشتان یک نوشابه بطری رایگان دریافت خواهید کرد. این کار علاوه بر ترغیب مشتریان به سفارش این دو محصول از منوی این مجموعه، باعث افزایش رضایتشان از تهیه غذای شایسته نیز می‌شود.

یکی دیگر از روش‌هایی که باعث افزایش رضایت مشتریان یک مجموعه و در نتیجه باعث بالاتر رفتن امتیاز رستوران می‌شود، گفت‌وگوی خوب و مناسب مسئول مجموعه با مشتریان می‌باشد. روش گفت‌وگو در اسنپ‌ فود از طریق کامنت‌ها می‌باشد که با جواب دادن به نظرات، انتقادات و پیشنهادات مردم، علاوه بر این که باعث بالا رفتن اعتماد آنان به مجموعه خود می‌شود، باعث آگاهی شما نسبت به نقاط ضعف و قدرت رستورانتان نیز خواهد بود. با آگاهی از نقاط ضعف، می‌توانید در راه اصلاح آنان و بهبود ضعف‌های مجموعه خود قدم بردارید. اصلاح ضعف‌های یک مجموعه قطعا باعث افزایش تعداد مشتریان و در نتیجه سبب بالاتر رفتن سود شما می‌شود.

تهیه غذای شایسته

پیتزا بنلی

اگر ساکن شرق شهر اراک هستید و قصد سفارش غذا از بهترین فست‌فود منطقه خود را دارید، پیشنهاد ما به شما فست‌فود بنلی در محدوده شرق شهر اراک می‌باشد. غذاهای فست‌فودی نیز همانند غذاهای سنتی و اصیل این شهر طرفداران مخصوص به خود را دارد و قطعا یکی از دغدغه‌های مردم ساکن در مناطق شرق این شهر، پیدا کردن یک رستوران خوب و باکیفیت می‌باشد. این مجموعه با کسب امتیاز 4.5 از 5 توانسته است در لیست رستوران‌های برتر این ناحیه قرار بگیرد و مشتریان زیادی را به خود جذب کند. شما با مراجعه به صفحه این رستوران می‌توانید انواعی از پیتزاها، برگرها، ساندویچ‌ها، سوخاری‌ها، سالادها و نوشیدنی‌های متنوع و خوشمزه را سفارش دهید.

شما همه روزه از ساعت 12 الی 15 برای وعده ناهار و از ساعت 19 الی 23 برای وعده شام می‌توانید سفارش خود را در این مجموعه ثبت کنید. با ثبت سفارش در ساعت کاری فست‌فود بنلی، می‌توانید سفارش خود را با بهترین و مناسب‌ترین بسته‌بندی از پیک اسنپ‌ فود تحویل بگیرید. بسته‌بندی مناسب غذا علاوه بر این که از به هم خوردن غذا و جابه‌جا شدن در حین حمل آن جلوگیری می‌کند، باعث گرم ماندن سفارش مشتری نیز می‌شود. در قسمت نظرات اکثر رستوران‌ها به این موضوع زیاد اشاره می‌شود، که مردم از سرد شدن غذا شکایت دارند؛ اما فست‌فود بنلی به‌دلیل استفاده از ظروفی که از سرد شدن سریع غذا جلوگیری کنند، تمام مشتریان آن از بسته‌بندی و گرم و داغ رسیدن غذا به‌دستشان راضی هستند.

برای نظر دادن درباره قیمت منو این مجموعه، می‌توانیم منوی این مجموعه را با منوی سایر رستوران‌های این محدوده (شرق اراک) مقایسه کنیم. روش دیگر بررسی قیمت یک مجموعه، خواندن کامنت‌ها و نظرات مردم درباره کیفیت غذا و حجم و قیمت غذا است، که با خواندن کامنت‌های رستوران بنلی متوجه می‌شویم با توجه به کیفیت مواد اولیه استفاده‌شده در غذاها و همچنین با توجه به حجم سفارشات، مردم از قیمت منوی این رستوران راضی هستند و در کامنت‌ها به سایر افراد نیز پیشنهاد ثبت سفارش از این مجموعه به‌چشم می‌خورد.

این مجموعه در قسمت دسته‌بندی‌های خود، قسمتی تحت عنوان پرطرفدارها دارد. با انتخاب این گزینه می‌توانید لیست پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین غذاها از دید کاربران و مشتریان این مجموعه را مشاهده کنید. این لیست به کسانی که بار اول است می‌خواهند از رستوران بنلی غذا سفارش دهند، بسیار کمک خواهد کرد تا انتخابی لذیذتر داشته باشند.

پیتزا بنلی

کترینگ سی نون

اگر قصد سفارش بهترین کباب‌ها و جوجه کباب‌ها را دارید و یا هوس خوردن خورشت‌های خوش‌رنگ و لعاب ایرانی مثل قورمه سبزی و قیمه را کرده‌اید و دلتان می‌خواهد غذایی مشابه با طعم غذاهای خانگی را امتحان کنید. پیشنهاد ما به شما کترینگ سی نون می‌باشد. این رستوران در مناطق مرکزی شهر اراک واقع شده است. پس اگر ساکن این مناطق یا مسافر آن هستید حتما این کترینگ را در لیست رستوران‌های خود قرار دهید و حتما یک بار هم که شده از غذاهای این مجموعه لذت ببرید. این مجموعه با کسب امتیاز 4.4 از 5 توانسته است در لیست رستوران‌های برتر شهر اراک قرار بگیرد و مشتریان زیادی را به خود جذب کند.

در منوی این رستوران می‌توانید، انواع کباب‌ها و جوجه‌ها را در وزن‌های مختلف، با برنج و گوجه یا بدون برنج و یا حتی بدون هیچ دورچینی سفارش دهید و به این ترتیب با توجه به بودجه خود تصمیم بگیرید. همچنین انواعی از خورشت‌های خوشمزه و پرطرفدار ایرانی مثل خورشت قورمه سبزی، قیمه (که می‌توانید به همراه سیب‌زمینی یا بادمجان نیز سفارش دهید)، خورشت فسنجان و… را در وزن‌های نیم کیلویی و یا یک کیلویی سفارش دهید تا توسط تیم اسنپ‌ فود در کمترین و کوتاه‌ترین زمان ممکن به‌دستتان برسد.

این مجموعه برای این که مشتریانش بتوانند به‌خوبی با ابعاد و اندازه و دورچین غذاها آشنا شوند، از عکس‌های خوب و با‌کیفیتی در پروفایل اسنپ‌ فود خود استفاده کرده است. استفاده از عکس‌های مناسب و واقعی (غیر کاتالوگی) باعث می‌شود، مشتریان بهتر با منوی شما ارتباط برقرار کنند و انتخابی مشابه سفارش غذا به‌صورت حضوری داشته باشند. این مجموعه از عکس‌های مناسب و با‌کیفیتی استفاده کرده است و مشتریان با دیدن عکس‌های منوی این رستوران، می‌توانند با دقت بیشتری خرید خود را ثبت کنند.

طبق نظرات مردم در قسمت نظرسنجی و با توجه به کیفیت بالای غذاهای این مجموعه، همچنین در مقایسه قیمت منوی این مجموعه با سایر رستوران‌ها در این منطقه از شهر اراک، می‌توان به این نتیجه رسید که منوی آن از قیمت مناسب و عادلانه‌ای برخوردار است و مشتریان آن، از قیمت منو و کیفیت غذاها بسیار راضی هستند.

کترینگ سی نون

فست‌فود دکتر کره

فست‌فود دکتر کره در غرب شهر اراک یکی از بهترین و باکیفیت‌ترین رستوران‌های این منطقه از این شهر می‌باشد. اگر قصد سفارش از یکی از بهترین فست‌فودی‌های اطراف خود را دارید پیشنهاد ما به شما فست‌فود دکتر کره است. شما در این رستوران علاوه بر غذاهایی مثل همبرگر، ساندویچ فیله‌ مرغ، ژامبون و… می‌توانید برای وعده صبحانه نیز از این رستوران غذا سفارش دهید. سفارش صبحانه معمولا در فست‌فودی‌ها مرسوم نیست و این یک ویژگی متمایز برای دکتر کره است.

صبحانه یکی از وعده‌های مهم در طول روز است و اهمیت به آن و خوردن یک صبحانه مفصل، تازه و خوشمزه به شروع یک روز پرانرژی و فوق‌العاده بسیار کمک خواهد کرد. به همین منظور شما می‌توانید از قسمت دسته‌بندی‌های این مجموعه، گزینه صبحانه را انتخاب کنید تا لیست صبحانه‌هایی که می‌توانید از مجموعه سفارش دهید به شما نشان داده شود.

در قسمت کپشن منوی این رستوران، به‌طور کامل و جامع درباره محتویات، مواد تشکیل‌دهنده و میزان هر‌ کدام از این محصولات در هر غذا توضیح داده شده است. این توضیحات سبب می‌شود مشتریان باتوجه به ذائقه و سلیقه خود و یا حتی با توجه به حساسیت‌هایی که نسبت به مواد غذایی مختلف دارند، بهترین غذا را از منوی این مجموعه انتخاب و به سبد خریدشان اضافه کنند. برای مثال برای غذای میکس برگر فیله‌ گریل پنیر گودا که در دسته ساندویچ‌ها قرار دارد، به‌طور کامل توضیحاتی نوشته شده که این غذا از چه محصولاتی تهیه شده است. در این غذا از برگر 90 درصد، 2 عدد فیله گریل، 2 ورقه پنیر گودا، جعفری، کاهو، سس مخصوص، نان مک گرد و… استفاده شده است. نوشتن این اطلاعات به مشتریان در انتخاب و سفارش غذایشان کمک بسیار زیادی می‌کند.

این مجموعه برای جذب مشتریان جدید به مجموعه خود، کوپنی تحت عنوان “سفارش اول از تجربه جدید” ارائه کرده است. اگر بار اول است که با حساب کاربری خود از این مجموعه خرید می‌کنید، با انتخاب این کوپن 10 درصد تخفیف روی مبلغ کل سفارش شما اعمال خواهد شد. همچنین این مجموعه برای تعامل بیشتر و بهتر با مشتریانش، به تمام کامنت‌های مثبت و منفی پاسخی مناسب، بسیار محترمانه و در‌شان مشتری داده است.

فست‌فود دکتر کره

رستوران کُ کُ چیکن

فست‌فود کُ کُ چیکن در جنوب شهر اراک یکی از جذاب‌ترین و با‌کیفیت‌ترین رستوران‌های این منطقه می‌باشد. این مجموعه با اسم جذاب و خلاقانه‌اش توانسته امتیاز 4.6 از 5 را با توجه به نظرات مردم و امتیاز تیم اسنپ‌ فود به این رستوران را از آن خود کند. شما با مراجعه به صفحه این رستوران می‌توانید انواع متفاوتی از ساندویچ‌ها، سوخاری‌ها و کمبوها، سالادها و پیش غذاها را سفارش دهید. هر چقدر از زیبایی و یک دست بودن عکس‌های این رستوران بگوییم، کم است. استفاده از عکس‌های زیبا، جذاب و در ظرف‌های شیک و ست، باعث آشنایی مشتریان با‌سلیقه خاص و خوب شما می‌شود که این امر موجب ترغیب آنان به سفارش از مجموعه شما می‌شود.

علاوه بر استفاده از عکس‌های خلاقانه و زیبا در پروفایل، عوامل دیگری مثل لوگو نیز در ظاهر یک مجموعه تاثیر بسزایی دارد. همان‌گونه که چیدمان، ظاهر و دکور یک رستوران یا مغازه در خرید و ثبت سفارش از آن مجموعه بسیار تاثیرگذار است، ارائه یک پروفایل کامل نیز باعث استقبال مشتریان از مجموعه‎ شما می‌شود. فست‌فود کُ کُ چیکن، از یک لوگوی جذاب و متفاوت استفاده کرده است. استفاده از لوگو باعث می‌شود مشتریان با زمان، انرژی و هزینه‌ای که صرف طراحی این لوگو کرده‌اید آشنا شوند و به همان میزان‌ به اعتمادشان از مجموعه شما و تعداد سفارش‌ها افزوده شود.

شما همه روزه از ساعت 11:45 صبح الی 16 برای وعده ناهار و از ساعت 18 الی 24 برای وعده شام می‌توانید، از این مجموعه غذای مورد علاقه خود را سفارش دهید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن توسط تیم اسنپ‌ فود برایتان ارسال شود و غذا را گرم و داغ در بهترین بسته‌بندی تحویل بگیرید و از طعم خوب آن لذت ببرید.

رستوران کُ کُ چیکن

جمع‌بندی

در این مقاله تلاش کردیم به دو مورد از دغدغه‌های مشتریان و صاحبان رستوران‌هایی که با اسنپ‌ فود قرارداد دارند، پاسخ دهیم. ابتدا به دغدغه مربوط به مشتریان و کاربران اسنپ‌ فود می‌پردازیم. قطعا پیدا کردن یک رستوران خوب و باکیفیت، از لحاظ کیفیت غذا، نوع خدمات، کیفیت ارائه غذا، قیمت منو و… کار آسانی نیست. شما با خواندن نظرات مردم در قسمت کامنت‌های هر رستوران و همچنین با کمک این مقاله از سایت موپُن که 5 تا برترین رستوران‌های این شهر (در نقاط مختلف) را به‌طور کامل معرفی کردیم، می‌توانید رستوران‌های برتر اسنپ‌ فود شهر اراک را پیدا کنید.

روش دیگر پیدا کردن رستوران‌های خوب و باکیفیت شهر اراک، مراجعه به وب‌سایت یا اپلیکیشن اسنپ‌ فود و انتخاب گزینه بالاترین امتیاز از قسمت فیلترهای آن می‌باشد. با انتخاب این گزینه، به لیست رستوران‌های برتر محدوده خود در شهر اراک دسترسی خواهید داشت و در صورت تمایل می‌توانید از این رستوران‌ها غذا سفارش دهید.

همچنین به ذکر نکاتی برای تمام مدیران و صاحبان رستوران‌های اسنپ فود در جهت داشتن رستورانی با مشتریان زیاد، درآمد مطلوب و قرار گرفتن در لیست برترین رستوران‌های اسنپ فود پرداختیم. گفتیم که کیفیت خوب و مناسب غذا و استفاده از مواد اولیه مناسب و تازه، اولین مورد برای رشد آن رستوران است؛ اما در کنار ارائه غذای مناسب راه کارهای دیگری که پیش‌تر تحت عنوان عوامل افزایش فروش رستوران‌ها در اسنپ‌ فود به‌طور کامل به آن پرداختیم و روش‌های متفاوت و متنوعی را به شما معرفی کردیم، به افزایش تعداد مشتریان رستوران شما کمک خواهد کرد.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *