0

5 رستوران برتر اسنپ فود همدان

5 رستوران برتر اسنپ فودِ همدان

امروزه با گسترش کاربرد اینترنت در جهان و افزایش تقاضای مردم برای استفاده از امکانات و پتانسیل‌های اینترنت، سایت‌ها و اپلیکیشن‌های متفاوت و متنوعی برای استفاده از خدمات مجازی طراحی و راه‌اندازی شده است. کارهایی نظیر خرید‌و‌فروش لباس و پوشاک، خرید کیف و کفش، سفارش غذا از رستوران، خرید مواد غذایی یا میوه و سبزیجات، درخواست آنلاین تاکسی و… به‌صورت اینترنتی و بدون نیاز به مراجعه حضوری انجام می‌شود. با توجه به شلوغی‌ها و ترافیک‌ها، به‌ویژه در شهرهای بزرگ و پر جمعیت، با این روش در زمان و انرژی صرفه‌جویی خواهد شد.

اپلیکیشن‌ها و وب‌سایت‌های متنوعی طراحی و شروع به‌کار کرده‌اند که برای افزایش محبوبیتشان در میان مردم، روز‌به‌روز به امکانات و خدمات خود اضافه می‌کنند، تا تعداد کاربران و افرادی که این برنامه‌ها را دانلود و استفاده می‌کنند افزایش یابد. این موضوع منجر به بالا رفتن سود و درآمد بیشتر خواهد شد و مدیران این اپلیکیشن‌ها یا کسانی که با این پلتفرم‌ها همکاری می‌کنند، به درآمد مطلوبشان می‌رسند.

یکی از این برنامه‌ها که در سال‌های اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده و کاربران آن بسیار افزایش پیدا کرده است، اپلیکیشن اسنپ می‌باشد. این برنامه بعد از مدتی و با مشاهده میزان سوددهی و رضایت مردم، برنامه اسنپ فود (زیر مجموعه اسنپ) را طراحی و تاسیس کرد که با استقبال بی‌نظیر مردم مواجه شد. در این مقاله از سایت موپُن قصد داریم به معرفی پلتفرم اسنپ فود، به‌ویژه اسنپ فود شهر همدان بپردازیم.

غذاهای محلی و اصیل شهر همدان

یکی از مواردی که در سفر به یک شهر نباید از آن چشم‌پوشی کرد، غذاهای خوشمزه و منحصر‌به‌فرد هر شهر است. علاوه بر مکان‌های تاریخی و دیدنی هر شهر، غذاهای اصیل و محلی نیز به شناخت یک شهر توسط مردم سایر استان‌ها و سایر فرهنگ‌ها و معروف شدن آن کمک بسزایی می‌کند. همدان یکی از شهرهای باستانی و قدیمی ایران است که به سبب قدمت این شهر، غذاهای قدیمی با طعم‌های جالب و خوشمزه‌ای دارد.

در ادامه این مقاله قصد داریم، غذاهای محلی و معروف شهر همدان را به شما معرفی کنیم. شما علاوه بر مراجعه حضوری به رستوران‌ها و کترینگ‌ها، می‌توانید از طریق اسنپ فود همدان نیز غذاهای سنتی و اصیل این شهر را سفارش دهید و طعم بی‌نظیر این غذاها را تجربه کنید.

  • آبگوشت قرمه همدان

در همدان غذای لذیذ و خوشمزه‌ای به نام آبگوشت قرمه همدان وجود دارد. این غذا ترکیبی از آبگوشت و قرمه‌سبزی است که هر دو غذا در این شهر طرفداران زیادی دارد و کمتر کسی هست که طعم این غذاها را دوست نداشته باشد. برای تهیه این غذای خوشمزه از سبزی قرمه، سیب‌زمینی، لیمو‌عمانی، تخم مرغ، و… استفاده می‌شود. اگر از عاشقان و طرفداران این دو غذای خوشمزه و خوش‌عطر و بو هستید، پیشنهاد می‌کنیم حتما آبگوشت قرمه همدان را امتحان کنید.

  • آش خشکبار

آش خشکبار یکی از آش‌های جدید و جالبی است که در این استان طبخ می‌شود. به دلیل این که بخش عظیمی از غذاهای محلی و اصیل همدان شامل آش‌های متنوع می‌باشد و همچنین در همدان خشکبار و حبوبات به‌وفور وجود دارد، پس وجود همچین آشی در این شهر طبیعی است. در این آش خوشمزه و لذیذ از موادی مثل حبوبات، سبزی آش، برگه هلو، برگه زردآلو، رشته آش، شیره‌ انگور، آلو ترش و… استفاده می‌شود. کسانی‌ که رژیم غذایی گیاه‌خواری دارند و یا به هر دلیلی گوشت نمی‌خورند، می‌توانند این غذا را جهت تامین ویتامین B12 به جای گوشت مصرف کنند.

  • خورشت غوره بادمجان

یکی از خورشت‌های خوش‌رنگ و لعاب همدانی، خورشت غوره بادمجان می‌باشد. بادمجان جزء مواد غذایی پرطرفدار و خوشمزه ایرانی است که با آن، غذاهای لذیذ و بی‌نظیری درست می‌کنند. ترکیب بادمجان با غوره نیز به دلیل ترش بودن غوره و استفاده از ادویه‌های مناسب، ترکیبی فوق‌العاده و محشر می‌شود. در این غذا علاوه بر بادمجان و غوره که مواد اصلی این خورشت هستند، از گوجه‌فرنگی، گوشت یا مرغ (با توجه به ذائقه و سلیقه غذایی شما قابل تغییر است)، رب گوجه‌فرنگی و… استفاده می‌شود. پیشنهاد می‌کنیم این غذای خوشمزه را حتما یک بار هم که شده امتحان کنید و طعم عالی آن را از دست ندهید.

  • کباب سرداشی

کباب سرداشی یکی غذاهای معروف و اصیل همدانی است که شاید نام آن را کمتر شنیده باشید. برای تهیه این غذا کافیست، ابتدا موادی مثل سیب‌زمینی، گوشت گوسفندی، فلفل قلمی، گوجه‌فرنگی و… را تهیه کنید تا از ترکیب این مواد، غذایی بی‌نظیر به‌دست آورید. به‌دلیل مواد اولیه موجود در این غذای سنتی و خوشمزه، می‌توان گفت کباب سرداشی ترکیبی از دو غذای کتلت گوشت و کباب تابه‌ای می‌باشد. در قدیم این غذا فقط در تنور نان سنگک پخته می‌شد. با این که پخت این غذا روی گاز یا فر باعث تغییر در رسپی و دستور پخت این غذا می‌شود اما امروزه به دلیل نبود تنور نان سنگک در همه خانه‌ها، این غذا را در فر درست می‌کنند تا طعمی شبیه‌تر به تهیه این غذا در تنور داشته باشد.

  • آش اماج همدان

آش اوماج یا اماج یکی از آش‌های قدیمی و اصیل شهر همدان است که در سایر استان‌ها و شهرهای ایران نیز طرفداران زیادی دارد. روش طبخ و رسپی این آش در سایر مناطق کشور با هم متفاوت است که ما در ادامه طرز تهیه آش همدانی‌ها را به طور مختصر برای شما توضیح خواهیم داد. در آش اوماج همدانی از موادی مثل آویشن، عدس، پیاز و… استفاده می‌شود، اما نکته قابل توجه و مهم در این آش طرز تهیه این آش، نحوه درست کردن و استفاده از اوماج در آش است.
اوماج از ترکیب مقدار کمی آب، آرد، زردچوبه، نمک به‌دست می‌آید، به این شکل که این موارد را با یکدیگر ترکیب می‌کنید تا در‌نهایت ترکیب به‌دست آمده حالت خمیری طور داشته باشد. سپس این خمیر را رنده می‌کنیم و در هوای آزاد قرار می‌دهیم تا خشک شود، معمولا در اواسط پخت آش، اوماج را به آن اضافه می‌کنند. این آش خوشمزه و سنتی در زمستان برای جلوگیری از سرماخوردگی بسیار پخته می‌شود.

  • آبگوشت فلفل همدان

آبگوشت یکی از غذاهای اصیل و پرطرفدار در بین مردم ایران است که خوردن آن در روزهای تعطیل به همراه خانواده بسیار دلچسب است. در همدان نیز آبگوشت‌های متنوع و خوشمزه‌ای طبخ می‌شود که به دلیل استفاده از مواد اولیه جدید و متنوع، طعم‌های خاص و منحصر‌به‌فردی دارند. آبگوشت فلفل همدان یکی از آبگوشت‌های لذیذ و سنتی این شهر است که در آن علاوه بر گوشت گوسفندی تازه، سیب‌زمینی، گوجه‌فرنگی و پیاز که در تمام آبگوشت‌هایی که در تمام نقاط کشور پخته می‌شود نیز وجود دارد، از فلفل سبز مخصوص همدان (به مقدار زیاد)، زیره سبز، زنجبیل تازه، سیر و آبلیمو نیز استفاده می‌شود. اگر به‌دنبال امتحان کردن آبگوشتی با طعم خاص و جدید هستید، پیشنهاد می‌کنیم آبگوشت فلفل همدان را از دست ندهید.

غذاهای محلی و اصیل شهر همدان

قطعا جای خالی خیلی از غذاهای خوشمزه و لذیذ و اصیل شهر همدان در این لیست احساس می‌شود. غذاهایی مثل آش برنج، آش شل پتله، حلوا زرده همدان و… که در میان مردم شهر همدان محبوب هستند و طرفداران خاص خودشان را دارند. ما در این مقاله تلاش کردیم تا قدیمی‌ترین و پرطرفدارترین این غذاها را به شما معرفی کنیم. شما می‌توانید با مراجعه به اپلیکیشن یا سایت اسنپ فود این غذاهای بی‌نظیر و خوشمزه شهر همدان را از این پلتفرم سفارش دهید تا داغ و خوشمزه به‌دستتان برسد.

معرفی اسنپ فود

از سال 1396 اسنپ، با توجه به استقبال مردم از این اپلیکیشن تصمیم گرفت اپلیکیشن اسنپ فود را تاسیس کند. این برنامه با همکاری دو شرکت اسنپ و زود فود تاسیس شد که با توجه به آمار دانلود و نصب این برنامه و همچنین با توجه به تعداد کاربرانی که از این اپلیکیشن استفاده می‌کنند، می‌توان به این نتیجه رسید که این همکاری موفقیت‌آمیز بوده و مردم بسیار از آن استقبال کردند. امروزه شما به‌راحتی با مراجعه به وب‌سایت یا اپلیکیشن اسنپ فود می‌توانید، با‌کیفیت‌ترین غذاها را از بهترین رستوران‌ها، تازه‌ترین میوه و سبزیجات، خوش‌عطر و بوترین محصولات را از عطاری‌ها و… سفارش دهید.

اسنپ فود برای افزایش کاربران خود، امکانات و خدمات متنوعی ارائه کرده است. برای مثال پشتیبانی مناسب، یکی از عواملی است که در افزایش رضایت مشتریان تاثیر بسزایی دارد. اسنپ فود نیز با استفاده از یک تیم پشتیبانی مجرب، تمام تلاش خود را می‌کند تا در این زمینه کاربران خود را راضی نگه دارد. در این مقاله قصد داریم 5 تا از رستوران‌های برتر اسنپ فود شهر زیبا و تاریخی همدان را به شما معرفی کنیم. برای دسترسی با واحد پشتیبانی نیز می‌توانید عبارت پشتیبانی اسنپ فود همدان را جستجو کنید تا راه‌های ارتباطی با تیم پشتیبانی اسنپ فود همدان به شما نمایش داده شود.

برای پیدا کردن سریع‌تر رستوران مورد نظرتان، بعد از انتخاب شهر خود در قسمت موقعیت‌یابی، می‌توانید نام رستوران یا مجموعه مدنظرتان را در نوار جستجو بنویسید. برای مثال برای پیدا کردن رستوران‌های شهر همدان، می‌توانید عبارت‌هایی مثل اسنپ فود همدان دیانا، اسنپ فود همدان چوبین و… در قسمت جستجو بنویسید. این کار به سفارش شما از رستوران محبوبتان سرعت می‌بخشد.

عوامل موثر در افزایش فروش رستوران‌ها در اسنپ فود

یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های صاحبان و مدیران رستوران‌ها و مجموعه‌هایی که با اسنپ فود قرارداد دارند، رسیدن به درآمد مطلوب و عالی می‌باشد. در کنار کیفیت عالی غذاها و استفاده از مواد اولیه تازه و با‌کیفیت، موارد دیگری نیز در این راه به مدیران رستوران‌ها کمک می‌کند که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت.

البته واضح است که در صورتی که کیفیت غذاهای موجود در منوی رستوران شما عالی و بی‌نظیر باشد، مشتریان شما به‌مرور زمان مجموعه شما را به سایرین نیز معرفی می‌کنند و یا در قسمت کامنت‌های مربوط به هر رستوران، نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را می‌نویسند که این موضوع به سایر افرادی که قصد سفارش غذا از آن مجموعه را دارند، کمک بسزایی می‌کند.

تبلیغ توسط مشتریانی که از کیفیت و سرویس‌دهی مجموعه شما راضی بودند، بسیار موثرتر و کارآمدتر می‌باشد و قطعا مشتریان بیشتری را جذب می‌کند. در ادامه چند مورد از سایر راه کارها و روش‌ها را به شما معرفی می‌کنیم تا با استفاده از آن بتوانید رستوران و مجموعه خود به درجات بالاتر برسانید.

  • تعامل خوب و مناسب با مشتریان و جواب دادن به کامنت‌ها
  • استفاده از کد تخفیف‌ اسنپ فود متنوع و جذاب
  • شرکت در جشنوراه‌هایی مثل فود پارتی و یا پیوستن به کمپ‌هایی مثل کمپ مزه
  • ارائه یک پروفایل کامل و جامع
  • استفاده از عکس‌های خوب و با‌کیفیت برای منو
  • نوشتن توضیحات کامل و جامع درباره هر غذا در قسمت کپشن
  • دسته‌بندی محصولات برای انتخاب راحت‌تر و دسترسی سریع‌تر کاربران
  • پشتیبانی مناسب و سریع (تا زمان رسیدن غذا به‌ دست مشتری و نبود مشکلی در زمینه کیفیت غذا)
  • تبلیغات حضوری و مجازی
  • و…

با رعایت کردن این نکات و پایبند بودن به آن می‌توانید به‌مرور زمان امتیاز مجموعه خود را در اسنپ فود بالا ببرید و به لیست رستوران‌های برتر شهر و منطقه خود بپیوندید. این موضوع باعث می‌شود تعداد مشتریان شما روز‌به‌روز افزایش یابد و همچنین رضایتشان از رستوران شما بیشتر شود که همگی درآمد شما را بیشتر خواهد کرد.

با خواندن کامنت‌ها و نظرات مشتریان می‌توانیم به این نکته برسیم که یکی از مواردی که در کامنت‌های مردم زیاد به چشم می‌خورد، انتقاد از دمای غذای ارسال شده و شکایت از سرد شدن غذاها می‌باشد. پیشنهاد می‌کنیم برای جلوگیری از این موضوع، از ظرف‌های عایق و باکیفیت استفاده کنید تا جلوی سرد شدن زود هنگام غذاها را تا حدودی گرفته شود و غذا گرم و تازه به‌دست مشتری برسد.

عوامل موثر در افزایش فروش رستوران‌ها در اسنپ فود

معرفی 5 رستوران برتر در اسنپ فود شهر همدان

عوامل و راه‌کارهایی که پیش‌تر در این مقاله از سایت موپُن به آن اشاره کردیم، باعث افزایش تعداد مشتریان، بالا رفتن امتیاز مجموعه شما در اسنپ فود و در‌نهایت پیوستن رستوران شما به لیست برترین رستوران‌های هر شهر می‌شود. در ادامه 5 تا از برترین رستوران‌های برتر شهر همدان را به طور کامل به شما معرفی کردیم تا با استفاده از آن بتوانید به رستوران‌های برتر اطراف خود دسترسی داشته باشید.

قطعا جای خیلی از رستوران‌ها و مجموعه‌ها، مثل رستوران اسپی یاس همدان، فست‌فود پنیر همدان و… در این لیست خالی است که شما با مراجعه به اپلیکیشن یا سایت اسنپ فود و انتخاب گزینه بالاترین امتیاز از قسمت فیلترها، می‌توانید لیست رستوران‌های برتر و با‌کیفیت اطراف خود را مشاهده کنید.

حلیم سماوات

اگر از طرفداران و عاشقان غذاهایی مثل حلیم و شله زرد هستید و همچنین اگر ساکن مناطق شمالی شهر همدان هستید، حلیمی سماوات را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این مجموعه با کسب امتیاز 4.5 از 5 توانسته است، در لیست رستوران‌های برتر شمال شهر همدان قرار بگیرد و مشتریان زیادی را به خود جذب کند. حلیمی سماوات از زمان شروع ماه مبارک رمضان تا عید فطر، منویی تحت عنوان منوی ویژه ماه مبارک رمضان دارد که در آن می‌توانید انواع حلیم و شله زرد را در وزن‌های متفاوت سفارش دهید. حلیم‌های این مجموعه در 5 وزن و سایز ارائه‌ شده است. این وزن‌ها شامل ظرف 400 گرمی، 1 کیلوگرمی، 1.5 کیلوگرمی، 2 کیلوگرمی و 2.5 کیلوگرمی می‌باشد که شما با توجه به تعداد نفرات خود، می‌توانید وزن دلخواهتان را سفارش دهید.

مزیتی که باعث شده تا منوی عادی با منوی ویژه ماه رمضان تفاوت داشته باشد، تنوع در وزن حلیم‌های موجود در منوی این مجموعه می‌باشد. بدین ترتیب شما می‌توانید حتی به‌اندازه یک نفر هم از این مجموعه حلیم سفارش دهید تا در کوتاه‌ترین مدت زمان ممکن به‌دستتان برسد.

حلیم و شله زرد جزء غذاهایی هستند که اگر داغ و تازه به‌دستتان برسد بسیار خوشمزه‌تر و لذیذتر است و مشتری از طعم آن بیشتر لذت می‌برد. به همین علت تیم اسنپ فود و تیم حلیمی سماوات با همکاری یکدیگر تمام تلاش خود را می‌کنند، تا در سریع‌ترین زمان و بهترین بسته‌بندی (جهت سرد نشدن غذا و داغ ماندن حلیم و شله زرد)، سفارش مشتریان را به‌دستشان برسانند. استفاده از ظرف‌هایی که بتوانند تا حدودی مانع از سرد شدن غذا بشوند و در‌نهایت غذا گرم و خوشمزه به‌دست مشتری برسد، باعث رضایت هرچه بیشتر مشتریان از این مجموعه می‌شود.

برای بررسی قیمت منوی این مجموعه، می‌توانیم منوی آن را با سایر حلیمی‌های موجود در این منطقه مقایسه کنیم و یا می‌توانیم از قسمت نظرات، کامنت‌های مردم را درباره قیمت منوی این مجموعه بخوانیم. با توجه به قیمت منوی سایر حلیمی‌ها و طبق نظرات و کامنت‌های مردم، می‌توان به این نتیجه رسید که قیمت منوی این مجموعه بسیار منصفانه و عادلانه می‌باشد و با توجه به کیفیت حلیم‌ها و شله زردها و همچنین با توجه به کیفیت مواد اولیه استفاده شده در غذاها، مردم در مجموع از قیمت منوی این رستوران بسیار راضی هستند.

حلیم سماوات

ساندویچ فلافل کلبه پلاس

برای سفارش بهترین ساندویچ‌هایی سرد و گرم در نواحی جنوبی شهر همدان، پیشنهاد می‌کنیم حتما ساندویچی کلبه پلاس را به لیست رستوران‌هایی که در اسنپ فود از آن‌ها غذا سفارش می‌دهید اضافه کنید. شما می‌توانید انواعی از برگرها و ساندویچ‌ها مثل ساندویچ کباب لقمه، ژامبون، خوراک بندری، هات‌داگ و… را از این مجموعه سفارش دهید. این ساندویچی توانسته امتیاز 4.5 از 5 را از آن خود کند که با توجه به سایر رستوران‌ها، امتیازی بسیار عالی می‌باشد.

با توجه به امتیاز این مجموعه می‌توان فهمید که امکانات و خدمات این رستوران توانسته است، مشتریان خود را راضی نگه دارد. همچنین با علم به این که اسنپ فود نیز در امتیازدهی نقش دارد و یک سری قوانین و مقررات برای امتیاز دادن به یک مجموعه دارد، پس می‌توان نتیجه گرفت که این رستوران به این قوانین هم پایبند است.

یکی از ویژگی‌های بارز و قابل توجه این مجموعه، ساعت کاری آن می‌باشد؛ به این صورت که ساندویچی کلبه پلاس از ساعت 11 صبح الی 2 بامداد به‌صورت یک‌سره فعالیت دارد و شما می‌توانید در این ساعات سفارش خود را در این مجموعه ثبت کنید. با توجه به این که اکثر رستوران‌ها تا ساعت 12 بامداد یا گاهی حتی کمتر فعالیت دارند، این ویژگی باعث افزایش فروش این مجموعه و جذب مشتریان بیشتر خواهد شد.

همان‌طور که پیش‌تر نیز به آن اشاره کردیم، یکی از راه‌های افزایش تعداد مشتریان و بالا رفتن امتیاز مجموعه‌ شما در اسنپ فود و پیوستن به لیست برترین رستوران‌ها، استفاده از انواع کوپن‌ها تخفیف‌های متنوع و خلاقانه است که این کار باعث افزایش استقبال مردم از رستوران شما و سوددهی بیشتر می‌شود. اگر اولین‌بار است که از این مجموعه قصد سفارش غذا دارید، فلافلی کلبه پلاس، برای شما 30 درصد تخفیف برای خرید اول در نظر گرفته است. این کوپن به‌صورت پیش‌فرض برای شما انتخاب شده و با نهایی کردن خریدتان 30 درصد از کل مبلغ فاکتور کسر خواهد شد.

ساندویچ فلافل کلبه پلاس

تهیه غذای مجلل

غذاهای سنتی مثل جوجه و کباب و انواع خورشت‌های ایرانی، جزء غذاهای پرطرفدار و خوشمزه هستند که استفاده از مواد اولیه مناسب و با‌کیفیت در طعم آن بسیار موثر است. تهیه غذاهای مجلل در نواحی مرکزی شهر همدان، در دسته رستوران‌های برتر این منطقه قرار گرفته و توانسته است مشتریان زیادی را به خود جذب کند. این مجموعه به دلیل استفاده از مواد اولیه تازه و کیفیت خوب غذاها، قادر بوده امتیاز 4.6 از 5 را از آن خود کند و مشتریان زیادی را به خود جذب کند.

شما به‌راحتی می‌توانید انواعی از کباب‌ها، خوراک‌ها (انواع مرغ و جوجه و کباب بدون برنج)، انواع خورشت‌های ایرانی مثل قرمه‌سبزی، قیمه و… را از این رستوران سفارش دهید. با نهایی کردن سفارشتان، غذای شما در کوتاه‌ترین زمان ممکن و گرم و تازه به‌دستتان خواهد رسید. این مجموعه برای دسترسی راحت‌تر کاربرانش، غذاهای موجود در منوی خود را در 7دسته‌بندی قرار داده است که شما با انتخاب دسته مورد نظر خود می‌توانید، سریع‌تر غذایی که قصد سفارش آن را داشتید پیدا و به سبد خریدتان اضافه کنید.

فود پارتی، اسم یکی از جشنواره‌هایی است که در اسنپ فود برگزار می‌شود و صاحبان رستوران‌ها می‌توانند با پیوستن به آن به رضایت مشتریانشان اضافه کنند. همچنین این کار باعث جذب مشتری جدید و در‌نهایت منجر به افزایش سود شما خواهد شد. این جشنواره به این‌صورت است که شما تعداد مشخصی از هر تعداد غذای منوی خود را که دوست دارید، می‌توانید در این دسته‌بندی قرار دهید و درصد مشخصی تخفیف (تا 70 درصد) را برای آن در نظر بگیرید. این جشنواره مدت زمان محدودی دارد (مثلا 24 ساعت) که در این زمان مشتریان می‌توانند از این تخفیف استفاده کنند. شرکت در این جشنواره‌ها باعث افزایش رضایت مشتریان و بالاتر رفتن امتیاز مجموعه می‌شود که این موضوع در‌نهایت باعث پیوستن یک رستوران به لیست رستوران‌های برتر منطقه خود می‌شود.

این رستوران قسمتی تحت عنوان پرطرفدارها نیز دارد که با انتخاب این گزینه از قسمت دسته‌بندی‌ها، می‌توانید لیست غذاهای پرفروش و پرطرفدار این مجموعه را مشاهده کنید. در صورت تمایل از این لیست، غذای خود را سفارش دهید. دسته پرطرفدارها به کسانی که بار اول است، می‌خواهند از این رستوران غذا سفارش دهند کمک می‌کند تا با غذاهای برتر این مجموعه (از دیدگاه مشتریان تهیه غذای مجلل) آشنا شوند و بتوانند بهترین و مناسب‌ترین غذا را سفارش دهند.

تهیه غذای مجلل

کافه رستوران دوچرخه

کافه رستوران دوچرخه در غرب شهر همدان با کسب امتیاز 4.7 از 5 در لیست برترین رستوران‌های این منطقه از شهر همدان قرار‌ گرفته است. شما می‌توانید انواعی از پیتزاها، برگرها، ساندویچ‌ها، سالادها، قهوه سرد، کیک، دسر و انواع نوشیدنی را از منوی این مجموعه انتخاب و به سبد خرید خود اضافه کنید. پیش‌تر نیز اشاره کردیم که روش‌ها و راه‌های متنوعی برای افزایش فروش یک مجموعه و تبدیل شدن به یکی از رستوران‌های برتر هر شهر وجود دارد که یکی از آن‌ها ارائه تخفیف‌های متنوع و جذاب می‌باشد.

این مجموعه برای یک سری از غذاهای منوی خود میزان 10 درصد تخفیف در نظر گرفته است. برای مشاهده لیست غذاهای تخفیف‌دار، تنها کافی است در دسته‌بندی‌ها، دسته‌ای تحت عنوان تخفیف دارها را انتخاب کنید، با انتخاب این گزینه از 10 درصد تخفیف اسنپ فود همدان شامل حالتان می‌شود و در‌نهایت از مبلغ کل خریدتان کاسته خواهد شد. این 10 درصد تخفیف به‌صورت یک لیبل در قسمت پروفایل این رستوران قرار‌گرفته است که باعث افزایش تعداد مشتریان می‌شود.

اگر بخواهیم در مورد پروفایل این مجموعه، نظر دهیم باید بگوییم در مقایسه با سایر رستوران‌های این منطقه، کافه رستوران دوچرخه از پروفایل کامل و جامعی برخوردار است. لوگو یکی از مواردی است که هم در کامل شدن پروفایل یک رستوران موثر است و هم به افزایش اعتماد مشتریان به مجموعه شما کمک بسزایی می‌کند. لوگوی این رستوران متناسب با نام و حوزه فعالیت این مجموعه طراحی شده است. این لوگو نشان‌دهنده زمان، انرژی و هزینه صرف‌شده توسط مدیریت این رستوران است که به همان میزان، مشتریان به خرید و ثبت سفارش از این مجموعه ترغیب می‌شوند.

برای خرید از کافه رستوران دوچرخه می‌توانید، همه روزه از ساعت 5:30 بعد از ظهر تا 11 شب سفارش خود را ثبت کنید. ویژگی دیگری که این مجموعه را از سایر رستوران‌های این منطقه متمایز کرده است و باعث رضایت مشتریانش نیز شده است، نداشتن موضوعی تحت عنوان حداقل سبد خرید می‌باشد. یعنی شما با هر میزان بودجه‌ای که دارید، می‌توانید از این رستوران غذا سفارش دهید و این رستوران، سفارشات با هر مبلغی را تقبل می‌کند.

کافه رستوران دوچرخه

فست‌فود عطاویچ

عطاویچ جزء رستوران‌های زنجیره‌ای موفق می‌باشد که تقریبا در تمام شهرهای ایران شعبه دارد و طبق نظرات مردم از کیفیت غذا و برخورد پرسنل و مدیریت تمام شعب راضی هستند. عطاویچ در محدوده شرق شهر همدان نیز شعبه دارد که برای دسترسی راحت‌تر و سریع‌تر به این مجموعه می‌توانید، در قسمت جستجو، عبارت “اسنپ فود همدان عطاویچ” را تایپ کرده تا صفحه این رستوران برای شما باز شود و بتوانید سفارش خود را در آن ثبت کنید.

غذاهای موجود در منوی این رستوران در 15 دسته‌بندی قرار‌گرفته است. این دسته‌بندی‌ها شامل عطا پاستاها، عطا برگرها، عطا پاستیزا، عطا چیکن‌ها، عطا اکونومی و… می‌باشد. پس اگر از قبل غذایی که قصد سفارش آن را دارید انتخاب کرده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم با انتخاب یکی از‌ این‌ دسته‌بندی‌ها، به فرآیند ثبت سفارش خود سرعت ببخشید.

همان‌طور که ویترین یک مغازه و یا دکور و چیدمان یک رستوران در سفارش و خرید شما از آن مجموعه موثر است، در اسنپ فود نیز عکس‌های موجود در منوی رستوران، در سفارش مشتری از مجموعه شما بی‌تاثیر نیست. عکس‌های استفاده شده در منوی فست‌فود عطاویچ، نشان‌دهنده سلیقه، انرژی و زمان صرف‌شده برای معرفی غذاهای این مجموعه به مشتریان است؛ که قطعا این موارد منجر به ترغیب مردم به ثبت سفارش از مجموعه عطاویچ می‌شود. استفاده از عکس مناسب و با‌کیفیت باعث می‌شود مشتریان با ابعاد دقیق غذا آشنا شوند و بتوانند طبق تعداد نفرات خود مناسب‌ترین غذا را سفارش دهند.

این مجموعه برای هر غذا کپشن مناسب و دقیق نوشته است تا مشتریان با خواندن آن بتوانند، اطلاعات کاملی درباره مواد اولیه استفاده شده در هر غذا و همچنین میزان هر‌کدام را به‌دست بیاورند تا طبق ذائقه و سلیقه غذایی خود، بهترین غذا را سفارش دهند. برای مثال برای غذای پیتزا مخصوص در دسته عطا پیتزاها به طور دقیق نوشته شده که این غذا از یک خمیر پیتزا 14*14، ژامبون گوشت و مرغ 90 درصد، هات‌داگ 90 درصد، سینه مرغ، قارچ و پنیر موزارلا تشکیل شده است. مشتریان نیز با خواندن این مطالب می‌توانند مناسب‌ترین و بهترین غذا را برای خود سفارش دهند.

رستوران زنجیره‌ای عطاویچ، برای پیتزاهای موجود در منوی خود دو سایز کوچک و متوسط در نظر گرفته است تا انتخاب را برای شما راحت‌تر باشد و بتوانید پیتزایی طبق تعداد نفرات خود سفارش دهید. همچنین در ماه مبارک رمضان این مجموعه در دسته‌بندی‌هایش قسمتی تحت عنوان منوی ماه مبارک رمضان دارد که در آن شما می‌توانید انواعی از ساندویچ‌های سرد را سفارش دهید.

فست‌فود عطاویچ

جمع‌بندی

در این مقاله از سایت موپُن تلاش کردیم تا به یکی از دغدغه‌های همیشگی کاربران و مشتریان که پیدا کردن رستوران‌های خوب و با‌کیفیت، برای سفارش آنلاین و غیر حضوری غذا می‌باشد، پاسخ دهیم. امید است با خواندن این مطالب و یا با مراجعه به پلتفرم اسنپ فود و انتخاب گزینه بالاترین امتیاز در قسمت فیلترها، بتوانید برترین رستوران‌های اطراف خود را پیدا کنید.

مورد دیگری که به آن اشاره کردیم، دغدغه صاحبان رستوران‌ها است. رسیدن به درآمد مطلوب، افزایش امتیاز در اسنپ فود و پیوستن به لیست رستوران‌های برتر، باعث افزایش تعداد مشتریان و در‌نهایت به فروش بیشتر و سوددهی منجر می‌شود. در این مقاله تلاش کردیم راه کارهایی برای افزایش رضایت مشتریان از مجموعه شما ارائه دهیم تا با رعایت کردن این نکات هر‌چند ساده و کوچک بتوانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن به درآمد دلخواه و مطلوبتان برسید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *