0

5 رستوران برتر اسنپ فود تهران

رستوران‌های برتر اسنپ فود تهران

معرفی سوپر اپلیکیشن اسنپ

امروزه با گسترش کاربرد اینترنت در سراسر جهان و افزایش تقاضای مردم برای استفاده بیشتر از پتانسیل­‌های اینترنت، کارهایی نظیر خرید­های اینترنتی (خرید لباس، خرید غذا، سوپرمارکت و…)، درخواست آنلاین ماشین و… از طریق اپلیکیشن­‌ها و سایت­‌های متنوعی که برای رفاه حال مردم طراحی و راه­‌اندازی شده‌­اند، انجام می­گیرد. یکی از این اپلیکیشن­‌ها که از محبوبیت بالایی نیز برخوردار است، پلتفرم اسنپ می­‌باشد.

اسنپ در سال 1392 فعالیت خود را در حوزه درخواست آنلاین وسایل نقلیه آغاز کرد و روزبه‌روز به امکانات و خدمات خود افزود. این امکانات در اوایل شامل اضافه کردن وسایل نقلیه مختلف مثل موتور، وانت و… بود که باعث بالا رفتن محبوبیت و استفاده­ بیشتر مردم از این برنامه شد. از ابتدا نیز با توجه به مناسب بودن فضای اینترنت برای خدمات‌­رسانی، گستردگی خدمات و دلایلی مثل در دسترس بودن همیشگی اسنپ، راحتی فضای برنامه و… در حال توسعه بودن اسنپ مشخص بود. از زمان شروع به فعالیت این اپلیکیشن، افزودن آیتم‌­ها و امکانات مختلف در دستور کار این برنامه بود که در حال حاضر شاهد تنوع خدمت‌­رسانی در آن هستیم.

امروزه اسنپ با بیش از حدود 20 میلیون کاربر و 1000 پرسنل توانسته در 200 شهر کوچک و بزرگ به یکی از پرکاربرد­ترین اپلیکیشن‌­ها تبدیل شود. به دلیل استقبال بالای مردم از این برنامه، اسنپ از سال 1396 با شرکت زودفود همکاری خود را آغاز کرد و از آن سال تیم اسنپ فود به وجود آمد. در ادامه این مقاله از سایت موپُن به معرفی معروف­‌ترین و پرفروش­‌ترین رستوران‌­های تهران در اسنپ فود و بررسی عوامل مؤثر در افزایش فروش رستوران­‌ها در اسنپ فود می‌­پردازیم.

اسنپ فود

تاریخچه اسنپ فود

همان­‌طور که پیش­تر به آن اشاره کردیم، اسنپ فود از سال 1396 با همکاری دو شرکت اسنپ و زودفود تأسیس شد. در واقع اسنپ از پتانسیل و ظرفیت تیم خود در ارسال سریع و به موقع غذا کمک گرفت. همچنین شرکت زودفود نیز فعالیت خود را از سال 1388 در زمینه فروش و سفارش آنلاین غذا آغاز کرده بود. بعد از گذشت مدتی کوتاه مشخص شد این همکاری از لحاظ بازخورد و استقبال مشتریان بسیار موفق واقع شده و با توجه به آمار، روزبه‌روز تعداد کسانی که این برنامه را دانلود و استفاده کردند، بیشتر شد.

شما به راحتی می­‌توانید با مراجعه به سایت یا اپلیکیشن اسنپ فود، از نزدیک‌ترین رستوران‌­ها، کافه‌ها، میوه‌فروشی‌ها و… محصول مورد نظر خود را سفارش دهید. تیم اسنپ فود در کوتاه­‌ترین زمان ممکن و با بهترین بسته­‌بندی، سفارش شما را ارسال می‌کند. هم اکنون اسنپ فود در تهران، اصفهان، شیراز، مشهد، تبریز و بسیاری از شهرهای کوچک و بزرگ کشور فعالیت می­‌کند.

اسنپ فود نیز مانند سایر اپلیکیشن­‌هایی که در حوزه فروش آنلاین فعالیت دارند، خدماتی را برای افزایش مشتری در نتیجه افزایش فروش خود ارائه داده است که شامل:

  • پشتیبانی اسنپ فود
  • ارسال به موقع سفارشات
  • دسته­‌بندی محصولات برای دسترسی راحت‌­تر کاربران
  • ارائه کد تخفیف اسنپ فود

در ادامه این مقاله می­خواهیم به معرفی محبوب‌­ترین رستوران­‌های تهران از نگاه کاربران اسنپ فود بپردازیم.

اپلیکیشن اسنپ فود

عوامل افزایش فروش رستوران­‌ها در اسنپ فود

افزایش تعداد مشتری­‌ها، بالا رفتن میزان فروش، رسیدن به درآمد مطلوب و تبدیل شدن به یکی از پرفروش‌­ترین رستوران­‌ها در اسنپ فود، دغدغه تمام رستوران­‌هایی است که با اسنپ فود قرارداد دارند. برای افزایش فروش و جذب مشتری علاوه بر کیفیت و تازه بودن مواد غذایی که تأثیر مستقیم و صددرصدی بر جلب رضایت مشتریان دارد، موارد دیگری نیز به جلب رضایت مشتری کمک می‌­کند. رضایت مشتریان علاوه بر اینکه باعث خرید مجدد آن‌ها می‌شود، احتمال معرفی به سایرین را نیز به طور چشمگیری بالا می‌برد. در ادامه به چند مورد از آنها اشاره می­‌کنیم.

1) ارائه یک پروفایل کامل در اسنپ فود

پروفایل رستوران شما تنها جایی است که مشتریان آنلاین با آن مواجه و با رستوران شما آشنا می­‌شوند. پروفایل یک مجموعه یا رستوران از اهمیت بالایی برخوردار است؛ زیرا باعث اعتماد مشتری و خرید می‌شود. یک پروفایل کامل و جامع شامل عکس محصولات، لوگو، آدرس، ساعت کاری و… است.

2) مشتری­‌مداری

گفت‌­و­گو خوب و سازنده با مشتریان باعث جلب رضایت آنان شده و تأثیر مثبتی در کسب‌وکار و فروش بیشتر رستوران شما خواهد داشت. یکی از راه‌­های ارتباط با مشتریان از طریق کامنت­‌های موجود در قسمت پروفایل رستوران شماست. شما از طریق جواب دادن مستمر به کامنت­‌ها و انتقادات می‌­توانید با نیاز مشتریان خود آشنا شوید، مشکلات مجموعه خود را بهتر شناسایی کنید و در جهت رفع این مشکلات و تأمین نیاز­های مشتریان خود گام بردارید.

3) جلب رضایت مشتری

قطعاً افزایش تعداد مشتریان و جلب رضایت آنان خواسته هر رستورانی است که با اسنپ فود همکاری می‌­کند. روش‌­های متنوعی برای کسب رضایت مشتریان و افزایش سود وجود دارد مثل کاهش زمان ارسال سفارش، کیفیت بالا و مناسب غذا، تیم پشتیبانی مناسب و… .

علاوه بر نارضایتی مشتری، موارد منفی ثبت شده در کامنت­‌های شما روی امتیازی که تیم اسنپ فود به رستوران شما می‌­دهد نیز تأثیر می­‌گذارد. برای مثال ارسال غذا بعد از ساعتی که اعلام کردید باعث گرفتن 20 امتیاز منفی از اسنپ فود و در نتیجه افت جایگاه شما در میان رستوران­‌های دیگر می‌شود. پس به جلب رضایت مشتری و اصلاح ایرادات رستوران خود بسیار اهمیت دهید تا بتوانید در لیست پرفروش‌­ترین و بهترین رستوران‌­های اسنپ فود قرار بگیرید.

4) ارائه تخفیف‌­های متنوع

تیم اسنپ فود برای کمک به فروش بیشتر رستوران­‌ها راه­‌هایی مثل انواع تخفیف، کوپن‌ها، فودپارتی و… را به صاحبان مشاغل پیشنهاد می‌دهد تا صاحبان مشاغل بتوانند فروش خود را افزایش دهند. علاوه بر این به صورت خودجوش هم می‌توانید روی غذاها و محصولات خود تخفیف‌هایی را اعمال کنید.

تخفیف اسنپ فود

5) جایزه خرید مجدد

تخفیف همیشه یکی از بهترین روش‌­ها برای فروش بیشتر بوده و هر چه خلاقانه‌­تر باشد، مشتریان بیشتری را جذب می­کند. هم‌­اکنون در اسنپ فود قابلیتی به نام جایزه خرید مجدد فعال است که صاحبان رستوران‌ها می‌توانند با انتخاب این گزینه، میزان فروش خود را بالا ببرند. در این روش بعد از ثبت و پرداخت هزینه کل سفارش، رستوران مقداری از مبلغ خرید را به عنوان جایزه خرید بعدی به شما برمی‌گرداند. این پول در کیف پول ویژه همان فروشگاه ذخیره می­شود و برای کاربران قابل مشاهده خواهد بود. در سفارش‌­های بعدی شما از همان رستوران، از مبلغ کل سبد خرید، جایزه خرید مجدد کسر می­‌شود. این جایزه تاریخ انقضا ندارد و مشتریان هر زمان که بخواهند می­‌توانند از این مبلغ استفاده کنند.

این جایزه هم می­‌تواند یک مبلغ ثابت باشد و هم می­تواند درصدی باشد، یعنی درصدی از مبلغ سبد خرید فعلی شما در کیف پول ذخیره شود تا در سفارش‌های بعدی از همان فروشگاه بتوانید از آن استفاده کنید. این کار فواید زیادی مثل: جذب سریع و حداکثری مشتری، تبدیل کردن مشتریان عادی به مشتریان دائمی رستوران، کاهش هزینه‌­های تبلیغات، ترغیب مشتریان جدید به خرید از شما و… دارد. نکته قابل توجه اینجاست که با فعال کردن این گزینه، مجموعه شما با نشان مخصوصی در کنار پروفایل به کاربران نشان داده می­‌شود و این موضوع باعث افزایش بازدید از رستوران شما است.

6) تبلیغات

تبلیغات همیشه راهی مؤثر در جذب مشتری و افزایش فروش بوده است. اسنپ فود نیز برای بهتر دیده شدن رستوران و افزایش درآمد شما سرویس تبلیغاتی کلیکی را به خدمات خود اضافه کرده و شما با انتخاب این گزینه می­‌توانید باعث افزایش میزان بازدید از رستوران خود در اسنپ فود شوید. در این مدل تبلیغ شما فقط در ازای تعداد کلیکی که مشتریان بر روی تبلیغ شما کرده‌­اند، پول پرداخت می­‌کنید. این تبلیغات به صورت کمپینی برگزار می‌­شود و شما پس از اتمام کمپین می‌­توانید گزارشی دقیق از تعداد کلیک‌­ها، بودجه مصرف شده برای این کمپین، میزان سفارش­‌های ثبت شده از این کمپین و اطلاعاتی از این قبیل را به صورت دقیق از تیم اسنپ فود دریافت کنید و طبق آن هزینه تبلیغات را پرداخت کنید.

تبلیغات

7) پیوستن به مزه‌­های خاص

مزه­‌های خاص نام عنوان جدیدی از دسته‌­بندی اسنپ فود است که رستوران شما در صورت واجد شرایط بودن می‌­تواند در این دسته قرار بگیرند. این فرصت باعث متمایز شدن جایگاه رستوران شما از سایر مجموعه‌ها، جذب مشتریان جدید، افزایش میزان بازدید از پروفایل مجموعه و در نتیجه افزایش فروش می‌­شود.

رستوران‌­هایی که می‌­توانند در این لیست قرار بگیرند باید حداقل یکی از شرایط زیر را داشته باشند:

  • غذاهای دریایی: انواعی از ماهی، میگو و جانوران دریایی دیگر که مصرف و ارائه آن در منوی رستوران­‌های دیگر رایج نیست و یا طبخ ویژه و خاصی دارند.
  • غذاهای سنتی: غذاهای محلی شهرهای مختلف در این دسته­‌بندی قرار می­‌گیرند. البته غذاهایی نظیر آبگوشت، انواع آش (آش­‌های مرسوم مثل آش شله‌قلمکار، آش رشته و… که رایج هستند در این دسته قرار نمی‌گیرند; اما اگر آش محلی و خاصی باشد می­‌تواند در مزه‌­های خاص باشد) به دلیل متداول بودن نمی‌­توانند در این لیست قرار بگیرند.
  • غذاهای فرنگی: غذاهای مخصوص کشورهای دیگر در این لیست قرار می­‌گیرند. البته غذاهایی نظیر انواع پاستا، انواع پیتزا، کباب ترکی و سایر غذاهای فرنگی که طبخ آنان رایج است در این دسته­‌بندی قرار نمی‌گیرند.
  • امتیاز مجموعه باید حتماً بالای 3.8 از 5 باشد تا رستوران بتواند به مزه‌­های خاص بپیوندد.
  • محدوده سرویس‌­دهی این رستوران‌­ها باید حداقل دو برابر رستوران‌­های عادی باشد. البته به مدت زمان ارسال سفارش نیز باید دقت شود یعنی تعداد پیک‌­های بیشتری را باید به کار بگیرند تا مشتری مدت زمان زیادی منتظر سفارش خود نباشد.
  • تمامی محصولات موجود در منوی این رستوران­‌ها باید از عکس باکیفیت و توضیحات کامل و جامع برخوردار باشند تا مشتریان بتوانند به راحتی سفارش خود را انتخاب کنند.

در آخر با خواندن کامنت­‌ها و نظرات مشتریان می‌­توان به چند نکته اساسی رسید. این که بیشترین نقدهای ذکر شده در کامنت­‌های مردم مربوط به دمای غذای ارسال شده و شکایت از سرد شدن غذاها می‌­باشد. همچنین تفاوت ظاهر و حجم غذای ارسالی به نسبت تصویری که در منو از آن استفاده شده، زمان ارسال سفارش، کیفیت مواد اولیه استفاده شده، نسبت کیفیت و قیمت غذا نیز مواردی هستند که در کامنت­‌ها بسیاری از مردم از آن شکایت کرده­‌اند.

مزه خاص اسنپ فود

5 رستوران برتر تهران در اسنپ فود

با توجه به راه کارهایی که پیش‌­تر به آن اشاره کردیم، که باعث افزایش فروش رستوران­‌ها و قرار گرفتن آن‌ها در دسته رستوران‌­های برتر اسنپ فود می­‌شود، در ادامه این مقاله به معرفی رستوران‌­های برتر نقاط مختلف تهران می­‌پردازیم. شما نیز با مراجعه به اسنپ فود و انتخاب گزینه رستوران از دسته‌­بندی‌­های آن می‌­توانید در قسمت فیلترها گزینه بالاترین امتیاز را انتخاب کنید. به این ترتیب لیست برترین رستوران‌­های اطراف به شما نشان داده می‌شود و می‌توانید با خواندن نظرات و پیشنهادات مشتریان انتخابی دقیق داشته باشید.

اپلیکیشن اسنپ فود

رستوران پرو کالری

با توجه به امتیاز­هایی که به رستوران­‌های غرب تهران تعلق گرفته است، رستوران “پرو کالری” در محدوده سعادت‌آباد از امتیاز 4.6 از 5 برخوردار است که به نسبت سایر رستوران­‌های این منطقه بالاترین امتیاز را دارد. پروفایل و لوگوی این رستوران تکمیل است. همچنین در منوی این مجموعه از عکس‌­های باکیفیت و مناسبی استفاده شده است که باعث ترغیب مشتری به سفارش غذا از این رستوران می­‌شود.

این رستوران برای دسترسی راحت­‌تر مشتریان، غذاهای موجود در منوی خود را در 10 دسته­‌بندی شامل غذای اصلی، میکس رایس، برنج رژیمی، ساندویچ، سالاد و… قرار داده است. همچنین دسته‌­بندی دیگری تحت عنوان پرطرف‌دارها و تخفیف­‌دارها نیز دارد که شما می‌­توانید محبوب­‌ترین و بهترین غذاهای این رستوران را از نظر مردم انتخاب کنید. ویژگی بارز این رستوران، منوی رژیمی آن می‌­باشد. این موضوع برای افرادی که رژیم غذایی دارند و میزان کالری موجود در غذا برایشان از اهمیت بالایی برخوردار است، یک امتیاز مثبت می­‌باشد. این رستوران در منوی خود قسمتی به نام “دسر” نیز دارد که در آن انواع کوکی­‌ها، کیک، تارت و… را شامل می‌شود. البته لازم به ذکر است که منوی غذایی این رستوران نسبت به منوی آبمیوه و دسر آن بسیار قوی­‌تر و متنوع­‌تر است؛ اما باز هم وجود این دو گزینه، هرچند با تنوع پایین، باعث افزایش رضایت مشتریان و فروش بیشتر می‌شود. ویژگی قابل توجه دیگر این رستوران وجود غذای سنتی و فست­‌فود در کنار هم است.

با توجه به نظرات مردم، می­‌توان متوجه شد که قیمت منوی غذاهای این رستوران نسبت به سایر رستوران‌­ها کمی گران‌­تر است؛ اما با توجه به کیفیت بالای غذاهای آن، بیشتر مشتریان از آن راضی هستند. نظر بسیاری از خریداران برای این رستوران مثبت است و مشخصاً امتیازهای بالایی برای این رستوران ثبت شده است که در صدر رستوران‌های این منطقه قرار می‌گیرد.

رستوران پرو کالری

رستوران فارست

‌رستوران “فارست” در محدوده شرق تهران در دسته برترین رستوران‌­های اسنپ فود قرار گرفته است. این رستوران توانسته در زمینه غذاهای فست­‌فودی با کسب امتیاز 4.6 از 5 صدرنشین رستوران­‌های شرق تهران باشد. این مجموعه از منویی با عکس‌­های خوب و باکیفیت و قیمت مناسب برخوردار است. یکی از عوامل مهم در جلب رضایت مشتری بعد از کیفیت مناسب غذا، قیمت مناسب و به­‌صرفه آن است. پروفایل این رستوران کامل و دقیق نوشته شده است و از لوگوی مخصوص این رستوران نیز استفاده شده است.

این رستوران غذاهای خود را در 10 دسته­‌بندی ارائه کرده است تا مشتریان بتوانند راحت­‌تر غذاهای مورد نظر خود را انتخاب کنند. این دسته­‌بندی‌­ها شامل برگر، سوخاری، سالاد، سیب­‌زمینی، پیتزای مستطیلی، استرامبولی و… می‌باشد. تمام غذاها با توضیحات کامل معرفی شده‌­اند. یعنی مواد غذایی مورد استفاده در هرکدام به طور دقیق و کامل نوشته شده است. برای مثال در دسته برگرها، غذایی به نام فارست برگر وجود دارد که به طور کامل توضیح داده که این غذا، یک همبرگر دست‌­ساز از گوشت گوساله به میزان 150 گرم می­باشد. این توضیحات قطعاً در تصمیم‌­گیری مشتریان مؤثر است و باعث می‌­شود در انتخاب غذا راحت­‌تر تصمیم بگیرند. در قسمت منوی پیتزا این رستوران شما می­توانید ابعاد (قطر) و تعداد نفرات (یک یا دونفره) را انتخاب کنید. با توجه به کیفیت غذاهای این رستوران و در مقایسه با سایر رستوران­‌ها با کیفیت مشابه یا کم‌تر، منوی این رستوران از قیمت مناسبی برخوردار می­‌باشد.

رستوران فارست

رستوران شیلا

براساس امتیازدهی تیم اسنپ فود رستوران “شیلا” در شمال تهران توانسته با کسب امتیاز 4.7 از 5 در دسته برترین رستوران­‌های اسنپ فود قرار بگیرد. پروفایل این مجموعه کامل است و از لوگوی خاص رستوران نیز در آن استفاده شده که از عوامل مهم و تأثیرگذار در جلب رضایت مشتری و افزایش فروش یک مجموعه می‌­باشد. در قسمت مشاهده نظرات، می‌بینیم که این مجموعه به تمام نظرات مشتریان پاسخ داده و تعامل با مشتری تأثیر بسزایی در جلب اعتماد آنان خواهد داشت. منوی رستوران شیلا از قیمت مناسبی برخوردار است و کیفیت غذاها نیز قابل قبول می‌باشد.

این رستوران نیز برای دسترسی راحت­‌تر کاربران، منوی خود را طبق دسته­‌بندی‌­های متنوع ارائه کرده است. این دسته­‌بندی‌­ها شامل کمبو، پیتزای میکس، برگر، ساندویچ هات‌­داگ و… می‌باشد. همچنین این رستوران برای فروش بیشتر روی برخی از محصولات خود تخفیف‌­هایی اعمال کرده که شما با مراجعه به قسمت تخفیف‌­دار­ها می‌­توانید سریع‌­تر به این غذاها دسترسی داشته باشید. علاوه بر این قسمتی تحت عنوان “پرطرف‌دارها” نیز در منوی این رستوران وجود دارد که پرفروش‌­ترین، بهترین و باکیفیت‌ترین غذاها از نگاه مردم در این قسمت قرار دارند.

برای هر غذا در منوی رستوران زنجیره‌­ای شیلا توضیحات کامل و جامعی نوشته شده که قطعاً مشتریان با خواندن این مطالب می­‌توانند با ترکیبات سازنده­، میزان هر ماده و… آشنا شوند. با توجه به نظرات مردم درباره این رستوران و در مقایسه با قیمت منوی سایر رستوران­‌ها، این رستوران از قیمت مناسب و منصفانه‌­ای برخوردار است که باعث رضایت مشتریان و جذب مشتری بیشتر و در نتیجه فروش بیشتر می‌­شود. رستوران شیلا در نقاط مختلف ایران شعبه دارد و همین امر باعث اعتماد بیشتر مردم به این رستوران می‌شود و امتیاز گرفتن در فضای مجازی را هم راحت‌تر خواهد کرد.

اگر قصد خرید از سایت این رستوران را دارید می‌توانید با مطالعه راهنمای استفاده از کد تخفیف شیلا و استفاده از کد تخفیف در ثبت سفارش خود، خرید ارزان‌تری از این رستوران داشته باشید.

رستوران شیلا

رستوران باماهاس

رستوران “باماهاس” در محدوده مرکز شهر توانسته با کسب امتیاز 4.7 از 5 در دسته برترین رستوران­‌های اسنپ فود قرار بگیرد. این رستوران از آیتم تخفیف­‌دارها برای جذب مشتریان بیشتر استفاده کرده که این موضوع تأثیر بسزایی در افزایش میزان فروش داشته است. این رستوران پروفایل مناسبی دارد و از لوگوی مخصوص خود نیز استفاده کرده است. عکس­‌های موجود در منوی این رستوران از کیفیت مناسبی برخوردار هستند و قطعاً در انتخاب دقیق‌­تر به مشتریان کمک بسزایی می­کند. در قسمت کامنت­‌ها، این مجموعه تلاش خود برای پاسخ دادن به تمام نظرات، انتقادات و پیشنهادات را انجام داده و ارتباط خوبی با مشتریان برقرار کرده است. غذاهای این رستوران در دسته‌­بندی محدودی قرار گرفته‌اند که این دسته‌­بندی شامل ساندویچ، ساندویچ سرد، چاشنی و نوشیدنی می‌­شود. این رستوران برای تمام ساندویچ‌­های موجود در منوی خود دو سایز یک­‌نفره و کوچک در نظر گرفته است. همچنین برای انتخاب راحت‌­تر و دقیق‌­تر مشتریان برای هر غذا توضیحات کامل و جامعی نوشته شده است که مشتریان با خواندن این مطالب می­‌توانند غذای مورد پسند خود را پیدا کنند.

قیمت منوی این رستوران در مقایسه با سایر رستوران‌ها کمی بالا می‌باشد؛ اما نظرات مشتریان درباره کیفیت غذا، مقدار غذا، تازه بودن مواد اولیه مصرفی در غذاها و… بسیار مثبت است و میزان کامنت منفی در بخش نظرات بسیار کم و محدود می­باشد.

رستوران باماهاس

رستوران خودمونی

رستوران سنتی “خودمونی” واقع در جنوب تهران با کسب امتیاز 4.4 از 5 توانسته به عنوان بهترین رستوران سنتی تهران در لیست برترین رستوران­‌های اسنپ فود قرار بگیرد. این رستوران برای جلب رضایت مشتریان و فروش بیشتر، قسمت‌هایی تحت عنوان کوپن­‌ها دارد که یکی از راه‌­های پرفروش­‌تر شدن در اسنپ فود می‌­باشد. این مجموعه از پروفایل خوبی برخوردار است و لوگوی مخصوص به رستوران را نیز در پروفایل خود قرار داده که باعث اعتماد بیشتر مشتریان می‌شود. در قسمت کامنت‌­ها نیز این رستوران به اکثر نظرات به بهترین شکل پاسخ داده و ارتباط خوبی با مشتریان برقرار کرده است. همچنین هر آیتم دارای عکس‌های خوب، باکیفیت و واقعی می‌باشد.

این رستوران برای رفاه حال مشتریان غذاهای موجود در منوی خود را در قالب 4 دسته‌­بندی قرار داده است. این دسته­‌بندی‌­ها شامل غذای ایرانی، خورشت (قیمه، قورمه)، سالاد، پیش‌غذا و نوشیدنی می‌باشد. همچنین برای غذاهای موجود در منوی خود توضیحات کامل و جامعی نوشته و به مقدار گوشت، مرغ و برنج موجود در هر پرس غذا (برحسب گرم) هم اشاره کرده است. در کل با توجه به برنج، گوشت و مرغ مصرفی در این رستوران و کیفیت خوب غذاها می‌­توان گفت این رستوران از قیمت مناسبی برخوردار است.

رستوران خودمونی

جمع‌بندی

در بازار رقابتی امروز، افزایش فروش و رسیدن به درآمد مطلوب دغدغه‌ تمام صاحبان مشاغل است. رستوران­‌های موجود در اپلیکیشن اسنپ فود نیز از این قاعده مستثنی نیستند و تلاش خود را می‌­کنند تا به یکی از پرفروش‌­ترین رستوران­‌های اسنپ فود تبدیل شوند. قطعاً مهم‌­ترین عامل در افزایش تعداد مشتری و جلب رضایت آنان، کیفیت مواد غذایی است که تأثیری مستقیم در رضایت مشتریان و فروش رستوران‌­ها خواهد داشت. اما علاوه بر کیفیت غذاهای ارائه شده موارد دیگری نیز به افزایش فروش رستوران‌­ها کمک می‌­کند که در این مقاله از سایت موپُن به بررسی معیارهای پرفروش‌­تر شدن رستوران­‌ها در اسنپ فود و معرفی 5 رستوران برتر اسنپ فود در تهران پرداختیم.

 

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *