0

کد تخفیف میوه اسنپ فود

کد تخفیف میوه اسنپ فود

گسترش کاربرد اینترنت و افزایش تقاضای مردم برای استفاده از پلتفرم‌­های آنلاین جهت انجام کارهای روزمره به صورت اینترنتی، باعث شد اپلیکیشن­‌ها و سایت­‌های متفاوت و متنوعی طراحی و راه­‌اندازی شوند. یکی از محبوب‌­ترین آن‌ها سوپراپلیکیشن اسنپ می‌باشد.

از سال 1396 تیم اسنپ، همکاری خود را با شرکت زودفود (که فعالیت خود را در حیطه­ سفارش آنلاین غذا از سال 88 شروع کرده­ بود)، آغاز کرد و این دو مجموعه شرکت مشترک خود را با نام تجاری اسنپ فود، تاسیس کردند. اسنپ فود در ابتدا به صورت اپلیکیشنی مستقل خدماتش را ارائه می‌کرد اما در حال حاضر زیرمجموعه‌ای از سوپراپلیکیشن اسنپ است و در تهیه انواع مواد خوراکی کمک‌رسانی می‌کند. با ما همراه باشید تا در این مقاله به معرفی بخش فروش میوه­ اسنپ فود، نحوه­­ دریافت کد تخفیف خرید میوه اسنپ فود و طریقه­ استفاده از آن بپردازیم.

اسنپ فود

فروش میوه در اسنپ فود

اسنپ فود برای رفاه حال شما مشتریان، بخشی به نام میوه را در بین دسته‌بندی‌ها قرار داده ­است تا به راحتی با مراجعه به این قسمت بتوانید از نزدیک‌­ترین میوه‌­فروشی‌های محل خود (که در این سامانه حضور دارند) خرید کنید. پیک اسنپ فود نیز در کوتاه‌­ترین زمان ممکن و با بسته‌­بندی بهداشتی آن را به دست شما خواهد رساند.

 

بخش خرید میوه در اسنپ فود

همچنین این پلتفرم برای جلب رضایت و افزایش تعداد مشتریان و در نتیجه بالا بردن فروش خود، تخفیفات متنوع با اسامی خلاقانه برای مشتریان در نظر گرفته است تا از این طریق مشتریان را برای خرید ترغیب کند. اسنپ فود بخشی از این تخفیفات را تحت عنوان “کدهای تخفیف” ارائه کرده ­است. برای بخش خرید میوه در این سامانه، کدهای تخفیفی متفاوتی نظیر کد تخفیف اولین سفارش میوه اسنپ، کد تخفیف اسنپ میوه و… وجود دارند.

انواع کد تخفیف میوه در اسنپ فود

تمامی مشاغل تمام تلاش خود را می­‌کنند تا با ارائه­ روش‌­های متنوع و خلاقانه بتوانند مشتری‌­های بیشتری را جذب کنند. البته بدیهی ­است کیفیت محصولات، خوش‌­قولی، بسته­‌بندی مناسب، قیمت­‌گذاری منصفانه و… مواردی هستند که از اولویت بالاتری برخوردارند و تاثیر بیشتری بر روی میزان فروش دارند، اما روش­‌هایی مثل تبلیغات و کد تخفیف و… نیز تاثیر قابل قبولی در فروش خواهد ­داشت.

اسنپ فود نیز مانند سایر پلتفرم­‌ها، برای فروش بیشتر از روش‌­های متنوعی استفاده کرده است. مثلا در بحث فروش میوه کدهای تخفیف متنوعی برای مشتریان در نظر گرفته که شامل کد تخفیف اولین خرید میوه اسنپ فود، کد تخفیف ویژه کاربران جدید (ثبت نام با شماره جدید)، کد تخفیف اسنپ فود مخصوص شهرهای مختلف مانند مشهد، کد تخفیف میوه اسنپ فود ویژه اپلیکیشن،‌ و… است.

انواع کد تخفیف میوه اسنپ فود را چگونه دریافت کنیم؟

مجموعه اسنپ و اسنپ فود، کدهای تخفیفی خود را از راه‌های مختلفی به دست مشتریان می‌رسانند. اولین روش، ارسال کدهای مخصوص هر کاربر به شماره حساب کاربری آن‌ها می‌باشد که کد و شرایط آن را به طور کامل شرح می‌دهد. علاوه بر این در بخش جوایز و تخفیف‌های حساب کاربری هم در فواصل زمان و شرایط مختلف کدهای تخفیفی متنوعی قابل استفاده خواهد بود.

شبکه‌های اجتماعی اسنپ فود و اسنپ نیز راهی برای مطلع شدن از کدهای تخفیفی جدید می‌باشد. اگر دسترسی به شبکه‌های اجتماعی برای شما سخت است می‌توانید از سایت‌های تخفیفی مانند موپُن استفاده کنید که انواع و اقسام کدهای تخفیفی و شرایط آن‌ها را منتشر می‌کند و روزانه افراد زیادی از این سایت جهت کاهش هزینه‌هایشان بهره می‌برند.

صفحه اسنپ فود در موپُن

برای ورود مستقیم به صفحه فروشگاه اسنپ فود در موپُن و مشاهده و دریافت کدهای تخفیف خرید میوه از این پلتفرم، روی لینک زیر کلیک کنید:

کد تخفیف میوه اسنپ فود

راه دیگر برخورداری از تخفیف‌های میوه اسنپ فود، اسنپ کلاب می‌باشد. در بسیاری از مواقع می‌توان با دادن امیتازی مشخص، تخفیفی را از اسنپ فود دریافت کرد.

اسنپ کلاب

در استفاده از کد تخفیف میوه اسنپ فود به چه نکاتی باید دقت کنیم؟

هر کار و فرآیندی قوانین و مشخصات مربوط به خود را دارد. خرید میوه از اسنپ فود و تخفیف‌های اعمالی هم همراه با شرایطی در اختیار مردم قرار می‌گیرند که بهتر است با آن‌ها آشنایی اولیه داشته ‌باشید.

1- هر کد تخفیف معمولا تاریخ انقضا دارد و اگر قبل از تاریخ مشخص از آن استفاده نشود دیگر کار نخواهد کرد.

2- هر کد تخفیف در شرایط خاصی اعمال می‌شود. مثلا اگر تخفیف خرید میوه از اسنپ فود مربوط به شهر مشهد است، کاربران تهرانی نمی‌توانند در خرید از فروشگاه‌های تهران از آن استفاده کنند. یا اگر تخفیفی برای استفاده در اپلیکیشن می‌باشد، در سایت اسنپ فود نمی‌توان از آن بهره برد.

3- گاهی اگر حین خرید، فروشنده خودش روی اجناس تخفیف گذاشته ‌باشد شما می‌توانید تخفیفتان از سمت اسنپ فود را روی آن اعمال کنید. اما نمی‌توانید دو کد تخفیفی را به صورت همزمان استفاده کنید و کد تخفیف دوم را باید برای خریدهای بعدی نگه دارید.

4- برخی از کدهای اسنپ فود قابلیت استفاده چندباره را دارند اما اکثریت آن‌ها برای هر کاربر یک‌بار مصرف هستند و نمی‌توان در همه خریدها از آن‌ها بهره برد.

5- کدهای تخفیفی اگر برای حساب کاربری خاصی ارائه‌ شده باشند (مثلا کدهایی که اسنپ فود برای کاربران خود پیامک می‌کند)، نمی‌توانند توسط سایر کاربران مورد استفاده قرار گیرند. اما برخی از تخفیف‌ها کاربران زیادی را شامل می‌شود و تعداد زیادی می‌توانند آن‌ را اعمال کنند. تخفیف‌های موجود در سایت موپُن معمولا از این دسته هستند و عموم کاربران می‌توانند از آن بهره‌مند شوند.

نحوه­ استفاده از کد تخفیف میوه اسنپ فود

برای استفاده از کدهای تخفیف اسنپ فود که از روش‌­های مختلف دریافت کرده‌­اید، ابتدا باید اپلیکیشن اسنپ فود را دانلود کنید یا وارد وبسایت اسنپ فود شوید. سپس با وارد کردن شماره همراه خود و وارد کردن کد تاییدی که از طریق پیامک برای شما ارسال می­‌شود، می‌­توانید وارد سایت اسنپ فود شوید و یا از اپلیکیشن آن استفاده کنید. برای سفارش میوه با استفاده از کد تخفیف اسنپ فود، از قسمت دسته‌­بندی‌­ها گزینه میوه را انتخاب­ کنید.

در این بخش می‌توانید با بررسی فروشگاه‌های مختلف بهترین محصولات و به صرفه‌ترین فروشگاه را انتخاب کنید. برای ثبت سفارش لازم­ است محصول مورد نظر خود و مقدار آن را انتخاب کنید و گزینه­‌ “افزودن” را انتخاب بزنید. سپس گزینه­ “تکمیل خرید” را بفشارید. صفحه‌ای مقابل شما باز می­‌شود که لیست قیمت محصول، هزینه­ بسته­‌بندی، هزینه­ ارسال (بعد از انتخاب آدرس) و… در آن به شما نشان داده­ شده است. با انتخاب دکمه “ادامه” صفحه‌ای برای شما باز می­‌شود که در آن می‌توانید در کادر مخصوص، کد تخفیف میوه فروشی اسنپ را وارد کنید و با انتخاب گزینه­ “بررسی کد”، منتظر تایید درستی کد وارد شده باشید. در صورت درست بودن، میزان تخفیف کد برای شما اعمال می­‌شود و از مبلغ کل کسر خواهد شد.

با اعمال کد تخفیف در کادر مخصوص و پرداخت مبلغ نهایی، سفارش ثبت شده در کوتاه­‌ترین زمان ممکن، با بالاترین کیفیت و بهترین بسته­‌بندی به دست شما خواهد­ رسید.

وارد کردن کد تخفیف برای خرید میوه در اسنپ فود

در مقاله “نحوه استفاده از کد تخفیف اسنپ فود” در وبلاگ موپُن، همه این مراحل توضیح داده شده را می‌توانید به صورت تصویری مشاهده کرده و این فرایند را بهتر فراگیرید.

جمع‌­بندی

قطعا در بازار امروزه که رقابت تنگاتنگ میان فروشندگان و صاحبین مشاغل وجود دارد، رسیدن به سود مطلوب و افزایش تعداد مشتریان و بالا رفتن میزان رضایت مشتریان، دغدغه­ تمام صاحبین مشاغل است. فروشگاه­‌های آنلاین متفاوتی نیز در زمینه­ فروش آنلاین طراحی و راه‌­اندازی شده‌­اند، بنابراین برای بالا رفتن میزان فروش در این بازار رقابتی، ارائه روش‌­هایی مثل کدهای تخفیف، تبلیغات، کیفیت محصولات و… تاثیری مستقیم بر روی میزان فروش فروشگاه‌های آنلاین خواهد داشت.

اسنپ فود نیز مانند سایر پلتفرم‌­های فروش آنلاین، از این روش­‌ها برای بالا بردن تعداد مشتریان خود استفاده کرده­ است که در این مقاله از سایت موپُن به معرفی کدهای تخفیف مختلف ارائه­ شده در بخش فروش میوه اسنپ فود و روش استفاده از آن پرداختیم.

 

 

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *