0

کد تخفیف دیجی پلاس

کد تخفیف دیجی پلاس چیست

همان‌طور که می‌دانید دیجی کالا بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی در ایران است که محصولات متنوعی از جمله کالای دیجیتال، مد و پوشاک، کالاهای سوپرمارکتی، خانه و آشپزخانه و… را در وب‌سایت خود به فروش می‌رساند. دیجی کالا سرویسی به نام دیجی پلاس را عرضه نموده که با خرید اشتراک می‌توانید از خدمات بیشتری نسبت به مشتریان معمولی دیجی کالا بهره‌مند شوید.

خدمات دیجی پلاس شامل موارد زیر می‌باشد:

  • ارسال رایگان سفارش‌ها
  • ارسال فوری در همان روز
  • 30 روز فرصت بازگشت کالا (به جای 7 روز)
  • هدایای نقدی
  • اشتراک فیدی پلاس
  • و…

کد تخفیف دیجی پلاس یکی از انواع کدهای تخفیف فروشگاه اینترنتی دیجی کالا است که با استفاده از آن می‌توانید اشتراک دیجی پلاس دیجی کالا را با هزینه‌ای مقرون به‌صرفه‌تر خریداری کنید. برای دریافت تمام کدهای فعال دیجی پلاس و سایر تخفیف‌های دیجی کالا در موپُن روی لینک زیر کلیک کنید:

دریافت کد تخفیف دیجی پلاس

 

انواع کد تخفیف دیجی پلاس

کد تخفیف خرید اشتراک دیجی پلاس، خود دارای انواع مختلفی است که در این بخش از مجله‌ی موپُن قصد داریم به معرفی آن‌ها بپردازیم.

کد تخفیف دیجی پلاس سه ماهه

اشتراک دیجی پلاس به صورت زمان‌دار بوده و به شکل‌های 1، 3 و 12 ماهه ارائه می‌گردد. کد تخفیف دیجی پلاس سه ماهه همان‌طور که از نام آن پیداست مخصوص خرید اشتراک 3 ماهه می‌باشد. با تهیه اشتراک سه ماهه دیجی پلاس از تمامی خدماتی که در بخش‌های قبلی معرفی نمودیم به مدت 3 ماه بهره‌مند خواهید شد. لازم به ذکر است درصورتی که با استفاده از کد تخفیف دیجی پلاس سه ماهه، اقدام به خرید اشتراک کنید، امکان بهره‌مندی از تخفیف ویژه برای شما فراهم خواهد شد.

کد تخفیف 100 درصدی دیجی پلاس

کدهای تخفیف دیجی پلاس که در اکثر مواقع به صورت درصدی تعیین می‌گردند یک نوع بسیار پرطرفدار دارند که به آن کد تخفیف 100 درصدی دیجی پلاس می‌گوییم. این کد که علاقه‌مندان و طرفداران بسیاری دارد معمولاً در رویدادهای بسیار خاصی معرفی می‌شود و علاقه‌مندان با استفاده از آن می‌توانند اشتراک دیجی پلاس را به صورت رایگان تهیه نمایند. این نوع کد تخفیف معمولاً برای مدت‌های کوتاه اشتراک یعنی اشتراک 1 ماهه و 3 ماهه قابل استفاده بوده ولی گاهی حتی برای اشتراک 12 ماهه نیز کاربرد خواهد داشت.

کد تخفیف دیجی پلاس رایگان

برخی مواقع به جای کد 100 درصدی به این نوع کدها کد تخفیف دیجی پلاس رایگان نیز می‌گویند، چرا که این 2 به یک معنی هستند. یعنی زمانی که از کد تخفیف دیجی پلاس رایگان استفاده می‌کنید، یعنی در حال استفاده از یک کد 100 درصدی هستید. پس این نوع کدهای تخفیف دیجی پلاس نیز شبیه به کدهای قبلی دارای محدودیت‌های زمانی بوده و مطلع شدن از آن‌ها کمی دشوار است. البته ما قصد داریم در ادامه‌ی همین مقاله روش‌هایی را معرفی کنیم که بتوانید به راحتی از این نوع کدهای تخفیف زودتر از دیگران مطلع شده و قبل از به اتمام رسیدنشان از آن‌ها بهره‌مند شوید. پس تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

کد تخفیف دیجی پلاس یک ماهه

همان‌طور که گفتیم اشتراک دیجی پلاس دارای انواع مختلف زمانی یک ماهه، سه ماهه و دوازده ماهه است. کد تخفیف دیجی پلاس یک ماهه مختص زمانی است که قصد خرید اشتراک یک ماهه را داشته باشید. معمولا در بین کدهای تخفیف ارائه شده توسط دیجی کالا این نوع از کدها رایج‌تر است؛ دلیل آن هم مدت زمان کوتاه آن است. دیجی کالا با معرفی کدهای تخفیف یک ماهه دیجی پلاس سعی دارد تا مشتریان با قابلیت‌های این سرویس آشنا شده و سپس اگر تمایل به تمدید آن داشتند اشتراک‌های 3 یا 12 ماهه را با قیمت اصلی خریداری نمایند. البته این امکان نیز وجود دارد که با استفاده از روش‌هایی که در ادامه عنوان خواهیم کرد، به دفعات کد تخفیف دیجی پلاس یک ماهه را دریافت و هر ماه اشتراک خود را تمدید نمایید.

کد تخفیف اولین اشتراک دیجی پلاس

کدهای تخفیف دیجی پلاس گذشته از زمان اشتراک، به دسته‌های دیگری نیز مانند اول و غیراول تبدیل می‌شوند که کسب اطلاعات درمورد آن‌ها حائز اهمیت است. زمانی که شما قصد استفاده از کد تخفیف اولین اشتراک دیجی پلاس را داشته باشید، حتما بایستی از مشتریانی باشید که تا به‌ حال اشتراک دیجی پلاس را تهیه نکرده‌اند. البته اگر از مشتریان قدیمی باشید و تجربه خرید از دیجی کالا را داشته باشید، مشکلی برای شما پیش نخواهد آمد؛ فقط کافیست اولین باری باشد که قصد خرید اشتراک دیجی پلاس را دارید. در این صورت می‌توانید از این نوع کدها بهره‌مند شوید.

کد تخفیف اشتراک ۳ ماهه دیجی پلاس

همان‌طور که می‌دانید که کدهای تخفیف دیجی پلاس هر کدام مخصوص یکی از اشتراک‌ها بوده و کاربرد دارد. به عنوان مثال کد تخفیف اشتراک ۳ ماهه دیجی پلاس فقط مخصوص اشتراک ۳ ماهه بوده و با استفاده از آن می‌توانید به مدت سه ماه از اشتراک دیجی پلاس بهره‌مند شوید.

اشتراک رایگان دیجی پلاس

اگر به دنبال اشتراک رایگان دیجی پلاس باشید تقریباً هیچ راهی به جز استفاده از کدهای تخفیف ندارید. کد تخفیف 100 درصدی دیجی پلاس به شما این امکان را می‌دهد که به صورت رایگان از انواع اشتراک دیجی پلاس استفاده کرده و هزینه‌ای را بابت خرید اشتراک نپردازید.

کد تخفیف اشتراک یک ماهه دیجی پلاس

اکثر کاربران تمایل دارند که پیش از خرید یک اشتراک 12 ماهه از انواع ارزان‌تر آن به صورت آزمایشی استفاده نموده و در صورتی که خدمات دیجی پلاس باب میل آن‌ها بود اقدام به خرید اشتراک 3 یا 12 ماهه نمایند. کد تخفیف اشتراک یک ماهه دیجی پلاس این امکان را به این افراد خواهد داد تا حتی همین اشتراک یک ماهه را نیز با تخفیف ارزشمندی تا سقف 100 درصد خریداری نموده و امکانات متنوع دیجی پلاس را تست نمایند. لازم به‌ ذکر است که در اشتراک یک ماهه دیجی پلاس، محدودیت‌هایی مانند فقط 4 ارسال رایگان نیز وجود دارد.

کد تخفیف دیجی پلاس 12 ماهه

احتمالا یکی از انواع کدهای تخفیف دیجی پلاس که کمتر از بقیه با آن برخورد خواهید کرد کد تخفیف دیجی پلاس 12 ماهه است چرا که اشتراک 12 ماهه اصلی‌ترین نوع اشتراک دیجی پلاس است و در صورتی که بتوان آن را با تخفیف خریداری نمود، به مدت 1 سال تمایلی به خرید اشتراک وجود نخواهد داشت. به همین دلیل هم برای خرید اشتراک 1 ساله معمولا کدهای تخفیف کمتری منتشر می‌شوند. اما یافتن یک راه مناسب برای مطلع شدن از این نوع کدهای تخفیف نیز یک موضوع بسیار مهم است که در ادامه‌ همین مقاله به آن خواهیم پرداخت.

در استفاده از کد تخفیف دیجی پلاس به چه نکاتی باید دقت کنیم؟

اولین و مهم‌ترین نکته در هنگام استفاده از کد تخفیف برای خرید اشتراک دیجی پلاس این است که کد مخصوص این سرویس باشد. به عبارت دیگر شما نمی‌توانید با استفاده از کد تخفیف دیجی کالا که مخصوص خرید محصولات است، اشتراک دیجی پلاس را ارزان‌تر خریداری کنید. در واقع کد تخفیف خرید محصولات دیجی کالا و کد تخفیف خرید اشتراک دیجی پلاس دیجی کالا با هم متفاوت است و نمی‌توان از یکی به جای دیگری استفاده کرد.

نکته دومی که باید به آن توجه کنید این است که آیا کد مخصوص اولین خرید اشتراک و کاربران جدید است (کد تخفیف دیجی پلاس خرید اول) یا برای تمدید اشتراک توسط کاربران قبلی نیز قابل استفاده است؟ اگر شما جزء کسانی هستید که قبلاً اشتراک دیجی پلاس تهیه کرده‌اید و حالا برای تمدید اشتراک قصد اعمال کد تخفیف را دارید، نمی‌توانید از کد تخفیف اولین خرید اشتراک دیجی پلاس استفاده کنید.

مسئله بعدی در خرید اشتراک دیجی پلاس با کد تخفیف، این است که معمولاً هر کاربر فقط یک بار می‌تواند از یک کد تخفیف استفاده کند؛ مگر این که در شرایط و توضیحات کوپن خلاف این ذکر شده باشد. پس شما برای خرید اشتراک دیجی پلاس دیجی کالا نمی‌توانید با کدهایی که قبلاً استفاده کرده‌اید، دوباره تخفیف بگیرید.

در ادامه نیز باید به این نکته اشاره کنیم که در هر خرید اشتراک دیجی پلاس تنها یک کد تخفیف قابل اعمال است. همچنین توجه به تاریخ انقضای کد تخفیف مورد استفاده، ضروری می‌باشد.

انواع کد تخفیف دیجی پلاس را چگونه دریافت کنیم؟

همیشه خرید ارزان‌تر با استفاده از کد تخفیف یا طرح‌های فروش ویژه، لذت خرید را برای خریدار بیشتر می‌کند. در اشتراک دیجی پلاس نیز، کاربران همواره در جستجوی کد تخفیف هستند تا هزینه کمتری بپردازند.

معتبرترین وب‌سایت برای دریافت کد تخفیف دیجی پلاس، موپُن است که همواره جدیدترین کدهای تخفیف را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. کدهای تخفیف موپُن برای خرید اشتراک دیجی پلاس شامل همه انواع تخفیف از جمله تخفیف برای اشتراک 1 ماهه، اشتراک 3 ماهه و اشتراک 12 ماهه است. همچنین در این وب‌سایت برای همه کاربران، چه کسانی که تا به حال خرید نداشته‌اند و چه کسانی که قصد تمدید اشتراک‌های قبلی را دارند، کد تخفیف موجود است.

از موپُن که بگذریم، بخش “تخفیف‌ها و پیشنهادها” در وب‌سایت دیجی کالا گزینه بعدی است. در این بخش همواره کالاهای تخفیفی، طرح‌های فروش ویژه و برخی کدهای تخفیف برای خرید از این وب‌سایت موجود است که گاهی کد تخفیف اشتراک دیجی پلاس نیز در بین آن‌ها قابل مشاهده و دریافت می‌باشد.

قسمت دیگری در وب‌سایت دیجی کالا به نام دیجی کلاب وجود دارد که کاربران می‌توانند با انجام مأموریت‌ها و شرکت در بازی‌ها امتیاز دریافت نمایند و از آن‌ها برای دریافت کد تخفیف فروشگاه‌های دیگر بهره ببرند. در این بین دریافت تخفیف اشتراک دیجی پلاس و کد تخفیف ارسال رایگان ویژه محصولات دارای نشان ارسال فوری نیز با خرج امتیازات دیجی کلاب برای هر کاربر امکان‌پذیر است.

البته دیجی کالا گاهی در شبکه‌های اجتماعی خود مثل اینستاگرام یا در پیامک‌های ارسالی به مشتریان وفادار، کدهای تخفیفی برای خرید محصولات یا خرید اشتراک دیجی پلاس منتشر می‌کند. این موارد معمولاً در مناسبت‌های مختلف مانند بلک فرایدی، روز دانشجو، اعیاد مذهبی و… اتفاق می‌افتد.

انواع کد تخفیف دیجی پلاس را چگونه استفاده کنیم؟

جهت خرید اشتراک دیجی پلاس و عضویت در این مجموعه برای دریافت خدمات ویژه، ابتدا باید وارد وب‌سایت دیجی کالا شده و در اکانت شخصی خود لاگین کنید. سپس از بین آیکن‌های مختلف دیجی کالا در قسمت پایینی اسلایدرهای صفحه اصلی، وارد قسمت دیجی پلاس شوید.

با کلیک بر روی “عضویت در دیجی پلاس” می‌توانید اشتراک‌های مختلف این سرویس از جمله 1 ماهه، 3 ماهه و 12 ماهه را به همراه اطلاعات و قیمت هر کدام مشاهده کنید. در این مرحله باید اشتراک مورد نظر خود را انتخاب کرده و روی “خرید اشتراک” کلیک نمایید.

پس از آن به صفحه فاکتور پرداخت هدایت می‌شوید که باید کد تخفیف را در قسمت مربوطه وارد کرده و آن را ثبت کنید. اگر کد تخفیف دیجی پلاس شما معتبر باشد مبلغ تخفیف روی فاکتور لحاظ شده و هزینه کمتر می‌شود. در نهایت نیز با کلیک بر روی “پرداخت” به صفحه پرداخت هزینه منتقل خواهید شد.

لازم به ذکر است که برای ثبت کد تخفیف دیجی پلاس در اپلیکیشن دیجی کالا نیز باید مراحلی مشابه آن‌چه که گفته شد طی کنید.

جمع‌بندی

در این مقاله ابتدا شما را با سرویس دیجی پلاس و خدمات ویژه فروشگاه دیجی کالا برای اعضای این سرویس آشنا کردیم. سپس انواع کد تخفیف دیجی پلاس را برای شما شرح دادیم تا راحت‌تر بتوانید مطابق با نیاز خود از بین گزینه‌های موجود، بهترین را انتخاب کرده و در پرداخت‌های خود برای تهیه اشتراک این سرویس صرفه‌جویی کنید. لازم به یادآوری است که هنگام استفاده از این کدهای تخفیف نکاتی را متذکر شدیم که حتماً باید آن‌ها را در نظر داشته باشید. در پایان نیز طریقه خرید اشتراک دیجی پلاس و استفاده از کد تخفیف برای کم کردن هزینه آن را در وب‌سایت و اپلیکیشن به شما آموزش دادیم. امیدواریم که این مقاله به خوبی ابهامات شما را در زمینه کد تخفیف دیجی پلاس و استفاده از آن برطرف کرده باشد.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل