0

کد تخفیف اولین خرید دیجی کالا جت

کد تخفیف اولین خرید دیجی کالا جت

سرویس دیجی کالا جت زیرمجموعه‌ای از گروه دیجی کالا است که از طریق آن می‌توانید کالاهای موردنیاز خود را به‌سرعت از سوپرمارکت‌های اطراف سفارش دهید و به‌صورت رایگان (بدون پرداخت هزینه ارسال) تحویل بگیرید. به این صورت که پس از ثبت سفارش و پردازش آن در فروشگاه مورد نظر، سفارشات خود را در کمتر از یک ساعت دریافت خواهید کرد.

باتوجه‌به این که پلتفرم دیجی کالا جت بر اساس سیاست‌های خرده‌فروشی راه‌اندازی شده است؛ در نتیجه هنگام ثبت سفارش به لحاظ تعداد هر کالا محدودیت‌هایی خواهید داشت. به‌طور کلی موجودی و حداکثر تعداد قابل‌ سفارش هر محصول با محصول دیگر متفاوت است. از همه این‌ها گذشته در اولین خرید از پلتفرم دیجی جت فرصت بهره‌مندی از انواع کد تخفیف اولین خرید دیجی کالا جت را در اختیار خواهید داشت. برای دسترسی سریع به این نوع کدها روی دکمه زیر کلیک کنید:

انواع کد تخفیف اولین خرید دیجی کالا جت

کد تخفیف اولین خرید دیجی کالا جت که به‌صورت انحصاری برای کاربران جدید این سرویس قابلیت استفاده دارد در انواع مختلف زیر منتشر می‌شود:

  • کد تخفیف اولین خرید دیجی کالا جت به‌صورت مقداری: این نوع تخفیف در مبالغ مختلفی مانند ٣۵ هزارتومانی، ۴٠ هزارتومانی و… وجود دارد. با واردکردن این کد تخفیف می‌توانید در اولین خرید خود از دیجی جت انواع محصولات سوپرمارکتی، میوه و سبزیجات، نان و حتی محصولات داروخانه‌ای را خریداری کرده و به‌اندازه مقدار ذکر شده در کد، تخفیف بگیرید. در‌نهایت نیز سفارشات خریداری شده از سامانه دیجی کالا جت در کم‌ترین زمان ممکن به درب منزل شما ارسال خواهند شد.
  • کد تخفیف خرید اول دیجی جت به‌صورت درصدی: نوع دیگری از تخفیف‌های ارائه‌شده توسط سرویس دیجی کالا جت وجود دارد که به‌صورت درصدی هستند. مثلا ٣٠ درصد تخفیف اولین خرید دیجی کالا جت و… .
  • کد تخفیف خرید اول دیجی جت برای یک دسته‌بندی خاص: گاهی تخفیف‌های ارائه‌شده توسط سامانه دیجی کالا جت را تنها برای خرید از یک دسته‌بندی خاص مانند رستوران، نان و… می‌توان مورد استفاده قرار داد. به‌عنوان‌ مثال اگر کد تخفیف ١۵ هزارتومانی خرید اول دیجی جت در خرید میوه و سبزیجات را دریافت کرده باشید؛ تنها در صورتی می‌توانید از این تخفیف بهره‌مند شوید که قصد خرید میوه و سبزیجات را داشته باشید و مهم‌تر از همه اولین خرید خود را در این سامانه به ثبت برسانید.
  • کد تخفیف اولین خرید دیجی کالا جت همچنین ممکن است حداقل خرید داشته باشد. به این صورت که مثلا اگر برای اولین خرید خود از این سامانه یک کد تخفیف ٣۵ هزارتومانی دریافت کرده‌اید؛ تنها زمانی می‌توانید از این مقدار تخفیف بهره‌مند شوید که مبلغ کل سفارش شما بالای ١۵٠ هزار تومان باشد.
  • کد تخفیف ویژه کاربران جدید دیجی جت با سقف تخفیف: این نوع کد تخفیف مبالغ مختلفی داشته و به این صورت است که در خرید انواع تنقلات، لبنیات، لوازم بهداشتی و… می‌توانید تا سقف مثلا ۶٠ درصد تخفیف بگیرید.

 

انواع کد تخفیف اولین خرید دیجی کالا جت

در استفاده از کد تخفیف اولین خرید دیجی کالا جت به چه نکاتی باید دقت کنیم؟

مهم‌ترین نکاتی که در استفاده از کد تخفیف اولین خرید دیجی کالا جت باید مدنظر قرار دهید شامل موارد زیر است:

  1. توجه به تاریخ انقضای کد تخفیف و معتبر بودن آن: هر کد تخفیف برای مدت محدودی قابل‌ استفاده بوده و پس از آن با به‌اتمام‌ رسیدن تاریخ انقضایش، فاقد ارزش و اعتبار خواهد شد.
  2. محدودیت استفاده از کدهای تخفیف در هر خرید: گاهی ممکن است یک کاربر چندین کد تخفیف اولین خرید دیجی کالا جت را دریافت کرده باشد؛ منتها موضوع این است که در هر بار خرید صرفا امکان استفاده‌ کردن از یک کد تخفیف وجود دارد.
  3. توجه به یک‌بار مصرف بودن کدهای تخفیف: هر یک از انواع کدهای تخفیف ویژه خرید اول و غیر اول دیجی جت معمولا یک‌بار مصرف هستند؛ یعنی اگر یک‌بار از یک کد تخفیف استفاده کنید، دیگر نمی‌توانید در خرید بعدی همان تخفیف را مورد استفاده قرار دهید. منتها تخفیف‌هایی وجود دارند که امکان استفاده چندباره از آن‌ها را خواهید داشت که این موضوع باید در شرایط کوپن ذکر شده باشد.
  4. وجود مطابقت میان کد تخفیف و سرویس مورد نظر: هر کد تخفیف برای سرویس، فروشگاه و پلتفرم خاصی قابل‌ استفاده است؛ بنابراین در صورت دریافت کد تخفیف خرید اول دیجی جت هیچ‌گاه نمی‌توانید آن را به هنگام خرید از فروشگاه اسنپ مارکت یا حتی سایر زیرمجموعه‌های دیجی کالا مورداستفاده قرار دهید.

در استفاده از کد تخفیف اولین خرید دیجی کالا جت به چه نکاتی باید دقت کنیم؟

انواع کد تخفیف اولین خرید دیجی کالا جت را چگونه دریافت و استفاده کنیم؟

اگر مایل به دریافت انواع کد تخفیف اولین خرید دیجی کالا جت هستید و می‌خواهید نخستین تجربه خریدتان از این سرویس، مقرون‌به‌صرفه و لذت‌بخش باشد؛ پیشنهاد می‌کنیم طبق روش‌های زیر عمل کنید:

اولین روشی که برای دریافت کد تخفیف دیجی کالا جت وجود دارد مراجعه به وب‌سایت این پلتفرم و کلیک‌کردن روی بنرها و اسلایدرهای درج شده در آن است. به‌اضافه این که با دنبال‌کردن استوری‌های اینستاگرامی دیجی کالا جت و همچنین از طریق پیامک‌های ارسالی توسط این سرویس قادر به دریافت تخفیف‌های متنوعی از‌جمله “کد تخفیف نان دیجی جت” و سایر کالاهای سوپرمارکتی و لوازم بهداشتی و… خواهید شد.

انواع کد تخفیف اولین خرید دیجی کالا جت را چگونه دریافت و استفاده کنیم؟

همچنین همین حالا می‌توانید سری به موپُن، بزرگ‌ترین و معتبرترین مرجع معرفی، بررسی و به‌اشتراک‌گذاری انواع کدهای تخفیف بزنید. با عضویت در خبرنامه، کانال و ربات تلگرام و دنبال‌کردن این پلتفرم در شبکه‌های اجتماعی زودتر از هر کاربر دیگری قادر به دریافت انواع کد تخفیف دیجی جت خواهید شد. به‌خصوص که در وب‌سایت موپُن صفحه‌ای مجزا و اختصاصی برای دیجی کالا جت طراحی شده است. در این صفحه هر یک از انواع تخفیف جت را به‌صورت تفکیک شده خواهید دید؛ بنابراین نه‌تنها می‌توانید کد تخفیف خرید اول دیجی جت را دریافت کنید؛ بلکه فرصتی برای بهره‌مندی از جدیدترین کد تخفیف دیجی جت بدون محدودیت خرید اول نیز در اختیار خواهید داشت.

نحوه استفاده از کد تخفیف اولین خرید دیجی کالا جت

اکنون که با ساده‌ترین و البته بهترین روش‌های دریافت انواع کد تخفیف اولین خرید دیجی کالا جت آشنا شدید؛ نوبت به استفاده از این تخفیف‌های ویژه می‌رسد. برای این کار ابتدا باید یک حساب کاربری در وب‌سایت یا اپلیکیشن این سامانه بسازید. سپس فروشگاه موردنظر خود را انتخاب کرده و اقلام موردنیازتان را به سبد خرید اضافه کنید. در ادامه به صفحه‌ای مطابق با تصویر زیر هدایت می‌شوید. در این صفحه نه‌تنها می‌توانید روش پرداخت دلخواه خود را از میان گزینه‌های پرداخت اینترنتی، کیف پول و پرداخت اعتباری انتخاب کنید؛ بلکه فرصت وارد کردن کد تخفیف اولین خرید دیجی کالا جت در کادر مخصوص آن را نیز دارید. با این کار مبلغ تخفیف خود‌به‌خود از صورت‌حساب کسر خواهد شد.

نحوه استفاده از کد تخفیف اولین خرید دیجی کالا جت

جمع‌بندی

کد تخفیف اولین خرید دیجی کالا جت هدیه‌ای ویژه برای کاربران جدید این سامانه است. با دریافت این کد تخفیف همواره می‌توانید انواع کالاهای سوپرمارکتی را از جت مارت‌ها، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و سوپرمارکت‌های اطراف خود با قیمت مناسب خریداری کرده و سپس به‌صورت رایگان و ظرف مدتی کوتاه تحویل بگیرید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *