0

پیشواز ایرانسل

آهنگ پیشواز ایرانسل

اپراتور ایرانسل یکی بزرگ‌ترین و شناخته‌شده‌ترین اپراتورهای کشور است که برای اولین بار در تاریخ 1384 تأسیس شد و امروزه تمام کشور را تحت پوشش خود قرار داده است. قطعا شما هم می‌دانید که می‌توانید از این اپراتور خدماتی نظیر اتصال به اینترنت، تماس، پیامک و… دریافت کرده و نیازهای خود را در این زمینه برطرف کنید. ایرانسل در سال مالی 1392 با درآمدی نزدیک به 4.9 هزار میلیارد تومان، در رتبه 32 از فهرست بزرگ‌ترین شرکت‌های ایران قرار گرفت. همچنین در همین سال در دهمین جشنواره ملی قهرمانان صنعت ایران به عنوان یکی از ۱۰۰ برند برتر ایران شناخته شد. هم‌اکنون 90 درصد جمعیت ایران تحت پوشش نسل 4 و 4.5 ایرانسل هستند.

قطعا بیشتر افرادی که از سیم‌کارت‌های ایرانسل استفاده کرده‌اند، برای یک بار هم که شده نام سرویس پیشواز ایرانسل به گوششان خورده است یا حتی از آن استفاده نیز کرده‌اند. شاید برای شما هم سوال باشد پیشواز ایرانسل چیست و چه کاربردهایی دارد. در ادامه با ما همراه باشید تا با این سرویس ایرانسل آشنا شوید.

ایرانسل

سرویس پیشواز ایرانسل چیست؟

یکی از سرویس‌های جالب ایرانسل که شاید بتوان گفت خود شرکت ایرانسل ابداع کننده آن بوده است، آهنگ پیشواز رایگان ایرانسل است که به آن سرویس آوای انتظار نیز گفته می‌شود. با فعال کردن سرویس آوای انتظار شما می‌توانید آهنگ‌های مختلف را برای مخاطبین تماس خود تعیین کنید تا زمانی که افراد مختلف با شما تماس می‌گیرند آهنگ‌های متفاوت یا یکسانی را بشنوند و در تمام طول مدت انتظار برای برقراری تماس با شما کسل نشوند.

در واقع سرویس پیشواز ایرانسل برای جلوگیری از کسالت افراد تماس‌گیرنده در زمان انتظار برای برقراری تماس، ابداع شده است. شما می‌توانید انواعی از ترانه‌های خاطره‌انگیز را برای سرویس پیشواز ایرانسل خود انتخاب نمایید تا حس خوبی به افرادی که با شما تماس می‌گیرند منتقل کرده باشید.

سرویس پشواز ایرانسل

در ادامه با روش‌های فعال‌سازی و غیرفعال‌سازی آهنگ پیشواز ایرانسل آشنا خواهیم شد.

روش‌های فعال‌سازی سرویس پیشواز ایرانسل

فعال‌سازی سرویس پیشواز ایرانسل مانند اکثر خدمات دیگر این اپراتور، بسیار ساده و آسان است. اینجا سه روش معمول را برای شما بررسی خواهیم کرد تا در صورت نیاز از هر یک از آن‌ها بتوانید استفاده نمایید و انواعی از ترانه‌های پیشواز را برای خط تلفن همراه خود قرار دهید.

فعال‌سازی سرویس پیشواز ایرانسل از طریق سایت ایرانسل

در این روش تنها کافیست به وبسایت رسمی ایرانسل مراجعه کرده و از منوی بالای صفحه، گزینه محصولات و خدمات را انتخاب کنید. پس از آن در بخش محصولات و خدمات دیجیتال، سرویس آهنگ پیشواز را مشاهده خواهید کرد.

محصولات و خدمات دیجیتال ایرانسل

پس از ورود به صفحه این سرویس، بخش “مراجعه به صفحه آهنگ پیشواز” را انتخاب کنید.

صفحه آهنگ پیشواز در وبسایت ایرانسل

با کلیک بر روی “پورتال آهنگ پیشواز” به صفحه دیگری هدایت خواهید شد تا تمامی آهنگ‌های پیشواز به همراه کد و اطلاعات تکمیلی را مشاهده کنید.

پورتال آهنگ پیشواز

با کلیک بر روی آهنگ مورد علاقه خود می‌توانید پس از ثبت اطلاعات سیم‌کارت، سرویس پیشواز را برای خود فعال کنید.

فعال‌سازی سرویس پیشواز در وبسایت ایرانسل

فعال‌سازی سرویس پیشواز ایرانسل از طریق کد دستوری

دومین روش پیشنهادی ما به شما، استفاده از کد دستوری برای فعال‌سازی پیشواز ایرانسل مدنظرتان است. برای این کار باید کد دستوری #777* را با سیم‌کارت ایرانسل شماره‌گیری کنید.

شماره‌گیری کد *777#

سپس کد آهنگ مورد نظر را از لیستی که برای شما نمایش داده می‌شود وارد کنید تا وارد مرحله تایید شوید.

منوی کد *777#

پس از تایید و پرداخت هزینه (از طریق کارت بانکی، جیب جت ایرانسل و یا اعتبار حساب)، آهنگ پیشواز برای شما فعال شده و پیامک اطلاع‌رسانی برای شما ارسال خواهد شد.

منوی کد *777#

فعال‌سازی سرویس پیشواز ایرانسل از طریق اپلیکیشن پیشواز

اپلیکیشن پیشواز، روش دیگری برای مشاهده آهنگ‌های پیشواز ایرانسل و فعال‌سازی و دریافت دیگر خدمات پیرامون این سرویس است. شما می‌توانید از سه روش زیر برای دانلود نسخه اندروید این اپلیکیشن و نصب آن بر روی دستگاه خود (موبایل، تبلت و…) اقدام کنید.

دانلود اپلیکیشن اندروید پیشواز

اقدامات لازم جهت دریافت نسخه ios این اپلیکیشن نیز در وبسایت ایرانسل توضیح داده شده است:

دانلود اپلیکیشن ios پیشواز

همچنین در صورت عدم تمایل به نصب اپلیکیشن پیشواز می‌توانید از نسخه وب آن نیز استفاده کنید. در ادامه مراحل فعال‌سازی آهنگ پیشواز از طریق نسخه وب اپلیکیشن این سرویس را مشاهده خواهید کرد.

پس از ورود به محیط اپلیکیشن، آهنگ مورد نظر را انتخاب کرده و روی “پیشوازم شو” کلیک کنید.

کار با نسخه وب اپلیکیشن پیشواز

در ادامه نیز با وارد کردن شماره تلفن ایرانسل خود نسبت به نهایی کردن درخواست اقدام نمایید.

روش‌های لغو پیشواز ایرانسل

گاهی اوقات پیش می‌آید که شما دیگر به هر دلیلی تمایل ندارید که آهنگ پیشواز ایرانسلی که انتخاب کرده‌اید را بر روی خط تلفن همراه خود داشته باشید. از این رو نیاز دارید روش‌های لغو آهنگ پیشواز ایرانسل را بدانید و در مواقع لزوم از آن‌ها استفاده کنید. با ما باشید تا با چگونگی لغو پیشواز آشنا شوید.

حذف پیشواز ایرانسل از طریق کد دستوری

همان‌طور که فعال‌سازی سرویس پیشواز از طریق کد دستوری امکان‌پذیر بود، امکان لغو این سرویس نیز از این طریق وجود دارد. برای این کار باید *777# را با سیم‌کارتی که پیشواز روی آن فعال است، شماره‌گیری کرده و از منوی نمایش داده شده، گزینه مربوط به مدیریت سوریس را انتخاب کنید.

مدیریت پیشواز

پس از آن گزینه لغو آهنگ پیشواز در منوی برای شما وجود خواهد داشت و با ثبت درخواست از این طریق موفق به حذف این سرویس خواهید شد.

حذف پیشواز ایرانسل از طریق پیامک

در این روش حذف پیشواز ایرانسل نیاز است کد آهنگ پیشواز ایرانسل مورد نظر خود را (که فعال است) داشته باشید. پس از آن باید عبارت HZ را به همراه کد آهنگ به سرشماره 7575 ارسال کنید. پیامک تایید عملیات حذف برای شما ارسال خواهد شد.

حذف پیشواز ایرانسل از طریق اپلیکیشن پیشواز

برای حذف آهنگ پیشواز از طریق  اپلیکیشن این سرویس، باید در قسمت منو روی گزینه “پروفایل” کلیک کنید.

قسمت پروفایل من در اپلیکیشن پیشواز

در قسمت “پیشوازهای فعال من”، اگر آهنگی برای شما فعال باشد نمایش داده شده و از طریق گزینه غیرفعال‌سازی می‌توانید آن را از روی سیم‌کارت خود حذف کنید.

جمع‌بندی

در مجموع باید بدانید با وجود این که ترانه پیشواز ایرانسل یک روش ابداعی و خلاقانه است، اما استفاده از آن بسیار سلیقه‌ای می‌باشد. در واقع بسیاری از افراد این عملکرد و خلاقیت را بسیار شاعرانه و جالب می‌دانند و هر لحظه به دنبال پیشواز ایرانسل  جدید هستند. اما بسیاری دیگر تصور می‌کنند که داشتن پیشواز ایرانسل یک کار کودکانه و عجیب است. از این رو نمی‌توان استقبال از این سرویس را به تمام مشترکین تعمیم داد.

در انتها نیز بهتر است بدانید که هزینه پرداختی برای فعال‌سازی هر آهنگ پیشواز ایرانسل، برای بازه 30 روزه 1000 و 500 تومان و برای بازه 7 روزه 420 تومان است. مشترکین سیم‌کارت دائمی، هزینه خرید آهنگ را همراه با صورت‌حساب خود پرداخت خواهند کرد و برای مشترکین سیم‌کارت اعتباری هزینه از اعتبار حساب کسر خواهد شد. البته با در دست داشتن کد تخفیف ایرانسل می‌توانید تمامی خدمات ایرانسل را با تخفیف تهیه نمایید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *