امروزه با افزایش کاربرد اینترنت در زندگی روزمره و افزایش تقاضای خرید آنلاین، اپلیکیشنهای زیادی برای برطرف کردن این نیاز راهاندازی شدهاند. عوامل متعددی مثل کیفیت محصولات ارائه شده، تنوع محصولات، موجودی کافی، پشتیبانی مناسب، سرعت کافی در ارسال محصولات و… مواردی هستند که باعث برتری و محبوبیت بیشتر یک اپلیکیشن فروش آنلاین نسبت به سایر برنامهها میشود.
در امر فروش آنلاین، بیشک داشتن پشتیابی مناسب و سریع یکی از مهمترین دغدغههای مشتریان و تیم پلتفرم مورد نظر میباشد. یکی از برنامههایی که در سالهای اخیر از محبوبیت بالایی برخوردار بوده، سایت و اپلیکیشن بانی مد میباشد. در این مقاله از سایت مُوپن به معرفی راههای ارتباط با پشتیبانی بانی مد و بررسی کیفیت و سرعت پاسخگویی پشتیبانان بانی مد میپردازیم.
فروشگاه بانی مد
فروشگاه بانی مد فعالیت خود را در زمینه فروش آنلاین پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه بهطور تخصصی از سال 1393 آغاز کرده است و توانسته با بیش از 700 برند معتبر ایرانی و بینالمللی همکاری داشته باشد، یکی از علل موفقیت بانی مد در سالهای اخیر، داشتن بازاریابی قوی و استفاده از پوشاک و محصولاتی متناسب با سلیقه و فرهنگ ایرانیان است. این موفقیت باعث شده تا برندهای معروف و برتر ایرانی و خارجی تمایل به همکاری با این فروشگاه را داشته باشند و محصولات خود را با بهترین کیفیت و مناسبترین قیمت در فروشگاه اینترنتی بانی مد عرضه کنند. حدود 700 برند معروف نظیر جین وست، کوتون، ال سی من، لایکو، کروم، چرم مشهد، ال سی وایکیکی، مک اند موژ و… در این فروشگاه در حال فعالیت هستند و کاربران به راحتی میتوانند از برند مورد نظر خود با خیال راحت خرید کنند.
در بانی مد شما میتوانید برای هر سن و سایز و سلیقهای پوشاک تهیه کنید، که برای دسترسی آسانتر کاربران محصولات در دستهبندیهایی نظیر جدیدترین، زنانه، مردانه، نوجوان، بچهگانه، اسپرت و… قرارگرفتهاند. همچنین برای پیدا کردن برند مورد نظر خود میتوانید وارد قسمت دستهبندیها شده و با انتخاب گزینه برندها، در قسمت سرچ به راحتی کالا و برند مورد نیاز خود را پیدا کنید.
در ضمن مدتیست علاوه بر پوشاک مواردی چون لوازم خانه یا لوازم مربوط به فرهنگ و هنر، لوازم آرایشی و بهداشتی هم در بانی مد به فروش میرسد و روز به روز این فروشها گستردهتر میشود. امکان استفاده از کد تخفیف و خرید ارزان از این فروشگاه فراهم است پس اگر در زمینه استفاده از این کدها نیاز به راهنمایی دارید این مقاله را بخوانید: نحوه استفاده از کد تخفیف بانی مد
راههای ارتباط با پشتیبانی بانی مد
همانطور که قبلتر به آن اشاره کردیم، پشتیبانی مناسب و سریع یکی از عوامل مهم در محبوبیت یک اپلیکیشن است. بانی مد برای رفاه حال مشتریان و آسودگی آنها در هنگام خرید به روشهای مختلفی همراه کاربران است تا خریدی راحت و لذتبخش را تجربه کنند. برای پیگیری سفارش بانی مد بعد از ثبت، پیگیری کالای مرجوعی بانی مد و یا برای ثبت انتقادات، پیشنهادات و نظرات خود در بانی مد روشهای متفاوتی وجود دارد که در ادامه این مقاله به معرفی این روشها میپردازیم.
نکته قابل توجه اینجاست که قبل از مطرح کردن سوال و یا مشکل خود بهتر است ابتدا به قسمت پرسشهای متداول، که به بسیاری از سوالات شما به بهترین شکل و در قالب دستهبندیهای منظم پاسخ داده شده هم مراجعه کنید، تا بتوانید در کوتاهترین زمان ممکن و بدون نیاز به ارتباط مستقیم با پشتیبان به پاسخ مورد نیاز خود برسید. در این قسمت میتوانید پاسخ سوالات خود درمورد روند ثبت سفارش، نحوه ورود و ثبت نام در پلتفرم بانی مد، نحوه پیگیری ارسال سفارش، تحویل حضوری، کارت هدیه دیجیتال و… را پیدا کنید. اگر سوال و مشکل شما در این قسمت ارائه نشده بود با روشهایی که در ادامه به آن اشاره میکنیم، میتوانید مورد خود را به راحتی با پشتیبانان بانی مد مطرح کنید.
پشتیبانی تلفنی بانی مد
گفتگوی تلفنی با پشتیبان بانی مد، یکی از روشهای پرکاربرد و آسان برای پیگیری سفارش است. برای تماس با پشتیبانی بانی مد فقط کافی است شماره پشتیبانی بانی مد را داشته باشید، به این ترتیب به راحتی میتوانید از هر جایی با واحد پشتیبانی ارتباط برقرار کنید. برای رفاه حال کاربران، پشتیبانی بانی مد 7 روز هفته و به صورت 24 ساعته میباشد. بنابراین شما عزیزان در هر ساعتی از روز که به مشکل برخوردید، میتوانید با تلفن پشتیبانی بانی مد ارتباط برقرار کنید و لازم نیست برای حل مشکلتان تا یک روز کاری و ساعات خاص صبر کنید.
شماره تلفن پشتیبانی بانی مد برای تماس: 49215 -021
شماره تلفن پشتیبانی بانی مد برای پیامک: 10001654
پشتیبانی آنلاین بانی مد
اگرچه تماس تلفنی سریعترین راه ارتباط با مرکز پشتیبانی است، اما بانی مد برای کسانی که تمایل به گفتگوی تلفنی ندارند راهکارهای دیگری نیز مانند ارتباط آنلاین ارائه داده است. برای برقراری ارتباط به صورت آنلاین دو روش وجود دارد.
1- ایمیل
برای این نوع ارتباط لازم است، ابتدا وارد سایت یا اپلیکیشن بانی مد شوید و آدرس ایمیل واحد پشتیبانی را پیدا کنید. سپس به راحتی میتوانید موضوع مورد نظر خود اعم از انتقادات، پیشنهادات و… را فرستاده و در کوتاهترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید.
آدرس پست الکترونیک بانی مد (ایمیل بانی مد): Customer@banimode.com
2- چت آنلاین اپلیکیشن
در اپلیکیشن بانی مد قسمتی تحت عنوان پشتیبانی آنلاین وجود دارد که شما داخل خود برنامه، میتوانید با پشتیبانان به صورت آنلاین ارتباط برقرار کنید. این بخش مانند پیامرسانی خصوصی عمل میکند و پل ارتباطی خوبی بین مشتری و پشتیبانان است.
پشتیبانی بانی مد از طریق شبکههای اجتماعی
آخرین راه برای ارتباط با واحد پشتیبانی، ارتباط از طریق اکانتهای بانی مد در شبکههای اجتماعی میباشد. گرچه راههای قبلی معرفی شده راحتتر و سریعتر و بودند، اما این روش هم برای کسانی که به روشهای قبلی دسترسی ندارند یا نتوانستند پاسخ مناسبی از آن راهها دریافت کنند، مناسب است. البته نکته قابل توجه اینجاست که در تمام روشهای پشتیبانی، پشتیبانی در 7 روز هفته و به صورت 24 ساعته میباشد، بنابراین نگرانی بابت مدت زمان انتظار برای دریافت پاسخ در این روش نداشته باشید.
با واحد پشتیبانی بانی مد میتوانید از طریق واتساپ در ارتباط باشید.
واتساپ: banisupport@
کیفیت و سرعت پاسخگویی پشتیبانی بانی مد
برای بهتر نظر دادن درباره کیفیت و سرعت پاسخگویی پشتیبانی بانی مد بهتر است، ابتدا روشهای ارتباط با واحد پشتیبانی اپلیکیشن بانی مد را با یکدیگر، سپس با پشتیبانی سایر برنامهها مقایسه کنیم تا در مجموع، امتیازی منصفانه و منطقی به تیم پشتیبانی بانی مد بدهیم.
تیم پشتیبانی بانی مد به دلیل روشهای متنوعی که برای ارسال نظر کاربران در نظر گرفته است. و همچنین به دلیل طراحی مناسب و با کیفیت هر کدام از این روشها و دسترسی راحت و بیدغدغه مشتریان به هر بخش از واحد پشتیبانی، این پلتفرم از لحاظ کیفیت پشتیبانی در رده بالایی قرار میگیرد. رابط کاربری راحت از عوامل مهم یک پشتیبانی باکیفیت است.
اگرچه از بین روشهایی که پیشتر برای ارتباط با تیم پشتیبانی معرفی کردیم بهترین، راحتترین و سریعترین روش ارتباط تلفنی با تیم پشتیبانی میباشد اما اگر بخواهیم از لحاظ سرعت پشتیبانی بانی مد را مورد بررسی قرار دهیم، با توجه به این که پشتیبانان این برنامه 24 ساعته در 7 روز هفته آماده پاسخگویی به سوالات و مشکلات شما هستند، در نتیجه بانی مد از سرعت پاسخدهی بالایی برخوردار است.
آدرس شعب حضوری بانی مد
با وجود این که بانی مد یک فروشگاه اینترنتی میباشد و شما میتوانید به راحتی محصولات انتخابی خود را در روز و ساعت مشخص شده توسط خودتان تحویل بگیرید، اما بانی مد برای رفاه حال بیشتر مشتریان و برای کسانی که تمایل به دریافت حضوری بسته خود دارند، دو شعبه برای دریافت حضوری بستههایی که از قبل در سایت یا اپلیکیشن سفارش داده بودید، معرفی کرده است.
پس فروش محصولات، کماکان به شکل آنلاین صورت میگیرد اما آمادهسازی و تحویل آنها حضوری خواهد بود. برای این کار کافیست به هنگام ثبت سفارش، گزینه تحویل حضوری را انتخاب کنید و یکی از دو آدرس بانی مد موجود را مشخص نمایید. در ادامه این دو آدرس را مشاهده میکنید.
آدرس بانی مد تهران
تهران – خیابان اشرفی اصفهانی به سمت شمال – قبل از پل همت – خیابان قموشی – بلوار عربشاهی (بلوار هما) – بنبست سوده – پلاک 4/8 – طبقه منفی یک
آدرس بانی مد کرج
کرج – گلشهر – خیابان انوشیروان غربی – میدان اول – پلاک 205
شرایط مرجوعی بانی مد
فروشگاه اینترنتی بانی مد برای آرامش خاطر مشتریان، تمام تلاش خود را کرده است تا علاوه بر اطلاعات دقیقی که برای هر محصول ارائه داده، عکسهای مناسب و با کیفیتی نیز از محصولات داخل سایت قرار دهد. به این ترتیب مشتریان میتوانند با آگاهی کامل، خریدی بیدغدغه و دقیق داشته باشند. اما با این وجود ممکن است گاهی به دلایل مختلف خریداران قصد بازگرداندن کالای خریداری شده را داشته باشند که فروشگاه بانی مد قسمتی تحت عنوان مرجوعی بانی مد را در اختیار مشتریان قرار داده است.
روش مرجوع کردن کالا در بانی مد
برای اینکار ابتدا وارد برنامه بانی مد شوید، سپس از قسمت پروفایل گزینه “درخواست مرجوعی” را انتخاب کرده و درخواست مرجوع کردن کالای مورد نظر خود را ثبت کنید. همچنین شما میتوانید از طریق تماس تلفنی با پشتیبانان بانی مد یا ارسال پیام از طریق تلگرام، ایمیل، واتساپ و چت آنلاینی که در خود برنامه قرار دارد و پیشتر نیز به آن اشاره کردیم، درخواست خود را ثبت کنید.
تنها نکته قابل توجه این است که شما فقط تا 15 روز از زمان تحویل کالا به مشتری تا اخذ محصول مرجوع شده توسط فروشگاه بانی مد (با احتساب روزهای تعطیل) مهلت برای برگرداندن کالا دارید، پس اگر نیاز به مرجوع کردن محصول خود پیدا کردید، بهتر است این نکته را فراموش نکنید. نکات مهم دیگری درباره قوانین و نحوه مرجوع کردن کالا در فروشگاه آنلاین بانی مد وجود دارد که در ادامه این مقاله به چند مورد از آن اشاره میکنیم.
1. تعویض همزمان چگونه انجام میشود؟
اگر شما ساکن تهران هستید این شانس را دارید تا از این گزینه موجود در پلتفرم بانی مد استفاده کنید. اگر هدف شما عوض کردن رنگ و یا سایز لباس است میتوانید هنگام ثبت درخواست مرجوعی کالا، گزینه تعویض رنگ و سایز را انتخاب کنید. با این کار شما به صفحه آن محصول ارجاع داده خواهید شد و میتوانید در بازه مشخص شده توسط خودتان کالای جدیدی که جایگزین محصول قبلی شده است را تحویل گرفته و کالای مرجوعی را به فروشگاه برگردانید.
2- چگونه کالای مرجوعی را به مراکز بانی مد برسانیم؟
اگر شما ساکن تهران نیستید، با مراجعه به یکی از دو شعب بانی مد (دقت کنید این شعب صرفا دفاتر خدمات امور مشتریان بانی مد میباشد و مراکز فروشگاهی نیستند) که بالاتر به آن اشاره کردیم، میتوانید کالای خود را مرجوع کنید. درصورتی که مراجعه حضوری به هر دلیلی برای شما سخت است و یا اگر ساکن شهرستان هستید، میتوانید با مراجعه به اداره پست کالای مورد نظر را به آدرس زیر مرجوع کنید.
کالای مرجوعی را باید به آدرس پستی: تهران – خیابان اشرفی اصفهانی جنوب به شمال – نرسیده به پل همت – خیابان قموشی – خیابان عربشاهی (هما) – شهرک هما جنوبی – کوچه سوده – پلاک 4/8 بفرستید.
شماره تماس: 49215 -021
سایر نکات مرجوعی بانی مد
1- دقت کنید که در صورت معیوب بودن کالا یا وجود مغایرت، شما تنها 24 ساعت زمان دارید تا کارشناسان بانی مد را نسبت به این موضوع آگاه کنید، در غیر این صورت تیم بانی مد این مورد را نمیپذیرد و کالا مرجوع نمیشود. اگر در زمان دریافت کالا متوجه آسیبدیدگی محصول شدید، بهتر است کالا را تحویل نگرفته و مرجوع کنید.
2- برای برگرداندن کالا، میبایست محصول را با سلفون و اتیکت در جعبه بانی مد قرار داده، یعنی به طور کلی در هر شرایطی که محصول را دریافت کردهاید به همان شکل باید مرجوع شود.
3- برای مرجوع کردن کالاهایی که شامل گارانتی میشوند، باید از طریق خدمات پس از فروش گارانتی همان برند پیگیری کنید، زیرا شرایط گارانتی شرکتهای متفاوت، متنوع میباشد. شرایط گارانتی کالای خریداری شده شما در قسمت مشخصات هر محصول نوشته شده است و میتوانید از آن طریق پیگیری کنید.
4- کارشناسان تیم بانی مد پس از دریافت کالای مرجوع شده، ابتدا کیفیت را کنترل میکنند (محصول از لحاظ نوع بستهبندی – اتیکت و… در شرایط اولیه باشد)، در صورتیکه این موارد رعایت شده باشد با شما تماس میگیرند و بنابر درخواست شما کالا را مرجوع یا تعویض میکنند، در غیر این صورت (کالا در شرایط اولیه نباشد) با هماهنگی قبلی کالا را به شما برمیگردانند، پس همیشه تا قبل از اطمینان کامل درباره درست بودن سایز، رنگ و در کل ویژگیهای محصولتان، از بستهبندی آن که شامل جعبه بانیمد، اتیکت روی محصول، سلفون و… میشود به خوبی محافظت کنید تا اگر قصد ارجاع کالا را دارید با مشکلی مواجه نشوید.
بعد از ثبت سفارش محصولات مورد نظر خود، برای پیگیری سفارش خود تنها کافی است با مراجعه به قسمت پروفایل پلتفرم بانی مد گزینه پیگیری سفارش را انتخاب کنید و به سادگی از وضعیت بسته خود مطلع شوید.
کارتهای هدیه بانی مد
هدیه دادن به اطرافیان در کنار لذتبخش بودن به دلیل تفاوت سلیقهها کاری دشوار میباشد. بانی مد برای برطرف کردن این مشکل در دستهبندیهایش قسمتی تحت عنوان کارت هدیه قرار داده است.
با انتخاب این گزینه صفحهای مقابل شما باز میشود که از شما میخواهد نوع کارت هدیه را مورد نظر خود را انتخاب کنید. این فروشگاه دو نوع کارت هدیه ارائه داده است. یکی کارت هدیه فیزیکی (کارتی مشابه کارت هدیه بانکها، منتها با این تفاوت که فقط قابل استفاده در فروشگاه بانی مد است) دیگری کارت دیجیتال میباشد. کارت دیجیتالی کارتی است با ظاهری مشابه با کارت فیزیکی با این تفاوت که شما اطلاعات شخص مورد نظر را در قسمت مشخصات وارد میکنید، سپس کارت هدیه دیجیتال بانی مد به شماره موبایل یا ایمیل فرد مورد نظر ارسال میشود و با استفاده از کد درج شده روی آن میتوان به راحتی از کد تخفیف بانی مد استفاده کرد. استفاده از کارتهای هدیه هیچ محدودیتی ندارد و روی تمامی محصولات فروشگاه تخفیف اعمال میشود. در صورت پشیمان شدن از دریافت کارت هدیه، شما به راحتی میتوانید کارت هدیه را لغو کنید و نگرانی از بابت هزینه آن نداشته باشید، زیرا هزینه کارت هدیه به حساب شخص خریدار برگردانده میشود.
قوانین و مقررات بانی مد
قوانین و مقررات تعیین شده در هر محیط باعث افزایش نظم و به منظور حفظ حقوق فروشنده و خریدار میباشد و رعایت این قوانین برای هر دو طرف یعنی فروشنده و خریدار الزامی است.
در فروشگاه آنلاین بانی مد نیز به منظور حفظ حقوق هر دو طرف، قوانینی مشخص وضع شده است. رعایت و توجه به این قوانین الزامی میباشد. عضویت و ثبت نام در بانی مد به منزله پذیرفتن تمامی این قوانین میباشد، پس بهتر است قبل از عضویت با این شرایط و قوانین آشنایی داشته باشد که ما در ادامه این مقاله به چند مورد مهم از آن اشاره میکنیم.
قوانین عضویت و ثبت نام در بانی مد
برای ثبت سفارش در بانی مد قبل از هر کار باید در سایت یا اپلیکیشن بانی مد ثبت نام کنید، که برای این کار کافیست وارد بانی مد شوید و اطلاعات خواسته شده نظیر نام و نام خانوادگی، آدرس خریدار، کد پستی، شماره تماس و… را بهطور کامل و دقیق وارد کنید.
دقت کنید اطلاعات را به شکل صحیح وارد کنید، زیرا سفارشهای شما قرار است در آینده با توجه به اطلاعات وارد شده از طرف خودتان و آدرسی که در پروفایل شما وارد شده است، ارسال شود.
مسئولیت هرگونه مغایرت هویت واقعی مشتریان با اطلاعات ثبتشده، به عهده خریدار است و بانی مد مسئولیتی را به عهده نخواهد گرفت.
قوانین ثبت سفارش در بانی مد
برای هر محصول در بانی مد اطلاعات کامل به همراه عکس مناسب و با کیفیت درج شده است، بنابراین خریداران پیش از ثبت سفارش لازم است موارد ذکر شده برای هر محصول را به دقت مطالعه کنند.
قیمتهای موجود در سایت به روز هستند و بعد از ثبت سفارش توسط مشتری این قیمت در فاکتور ثبت شده تغییری نخواهد کرد.
اگر قصد خرید عمده از فروشگاه بانی مد را دارید، لازم است قبل از ثبت سفارش حتما با فروشگاه هماهنگیهای لازم را انجام دهید، در غیر اینصورت تصمیمگیری در مورد لغو سفارش و یا ارسال آن به عهده تیم بانی مد خواهد بود.
قوانین پرداخت هزینه در بانی مد
در فروشگاه بانی مد در حال حاضر هیچگونه مالیات و ارزش افزودهای لحاظ نمیشود و خریداران صرفا مبلغ کالای خریداری شده را پرداخت میکنند. روش پرداخت هم فقط به صورت آنلاین میباشد.
قوانین بستهبندی و ارسال سفارش در بانی مد
بعد از ثبت سفارش توسط مشتری، بانی مد راههای متعددی را برای ارسال کالا ارائه داده است که شیوه ارسال باید توسط خریدار انتخاب شود. این روشها شامل “ارسال از طریق اکسپرس”، “ارسال از طریق پست پیشتاز”، “ارسال از طریق تیپاکس” و “ارسال از طریق بانی جت” میباشد. البته همانطور که قبلتر به آن اشاره کردیم، میتوانید با مراجعه حضوری به یکی از دو شعبه تهران یا کرج بسته را به صورت حضوری هم تحویل بگیرید.
جمعبندی
به دلیل تعدد برنامههایی نظیر بانی مد که کار فروش آنلاین انجام میدهند، رقابت تنگاتنگی برای فروش بیشتر بین این اپلیکیشنها وجود دارد. بنابراین برای فروش بیشتر و محبوبیت بانی مد ارتقاء خدمات ارائه شده تاثیر بسزایی دارد، که پشتیبانی یکی از مهمترین آنهاست و با رشد بیشتر یک برنامه میشود. در این مقاله از سایت مُوپن سعی کردیم، روشهای متنوع برای ارتباط با پشتیبانان بانی مد را معرفی کنیم.
نظرات کاربران