0

پاداش معرفی سفیر تپسی

پاداش معرفی سفیر تپسی

تپسی یک پلتفرم هوشمند درخواست تاکسی و حمل‌ونقل اینترنتی است که سفرهای درون شهری را برای شما راحت‌تر و ارزان‌تر از همیشه می‌کند. هدف اصلی تپسی این است که بتواند تأثیری بزرگ و ماندگار در زندگی مردم بر پایه تکنولوژی داشته باشد. این مجموعه امروزه با ارائه سرویس های حمل‌ونقل مختلف آماده خدمت‌رسانی به شماست و شما در هر کجا و هر زمان به راحتی می‌توانید از طریق این پلتفرم سفرهای درون شهری خود را انجام دهید.

تاکسی آنلاین

جالب است بدانید که در تپسی می‌توانید با استفاده از کد تخفیف تپسی، با قیمت پایین‌تری تاکسی مورد نظر خود را رزرو کنید! امروزه تپسی در بیش از 15 شهر بزرگ ایران فعال بوده و همچنین با ارائه بیش از 8 سرویس آماده خدمت‌رسانی به کاربران است. در این مقاله از مجله موپُن قصد داریم شما را با نحوه معرفی سفیر به مجموعه تپسی و همچنین هدایای شگفت‌انگیزی که پس از معرفی دریافت می‌کنید آشنا کنیم.

نحوه ثبت نام رانندگان در تپسی

به جرأت می‌توان گفت که تپسی در بین پلتفرم‌های تاکسی های اینترنتی محبوبیت بالایی دارد بنابراین اگر به عنوان یک سفیر در این پلتفرم ثبت نام کرده و شروع به کار کنید به راحتی می‌توانید تا سقف 25 میلیون تومان به صورت ماهانه درآمد داشته باشید. همچنین با ثبت نام اولیه به عنوان راننده در تپسی می‌توانید 2 میلیون تومان به عنوان پاداش دریافت کنید. فقط در 10 دقیقه به راحتی می‌توانید به عنوان سفیر در تپسی ثبت نام کرده و با انجام سفرهای تعیین شده توسط پلتفرم، از درآمد آن لذت ببرید.

مزایای ثبت نام به عنوان راننده در تپسی

1- درآمد ماهیانه تا 25 میلیون تومان

یکی از بزرگ‌ترین مزیت‌هایی که در کمتر پلتفرمی می‌توان پیدا کرد، داشتن درآمد ثابت و بالا است. تپسی به شما این امکان را می‌دهد تا با انتخاب خودتان در محلی که دوست دارید کار کنید و به راحتی بتوانید ماهیانه درآمد بالا و ثابتی داشته باشید. البته این به خودتان بستگی دارد که چند ساعت در روز کار کنید ولی به طور کلی درآمدی که می‌توانید از تپسی به طور ماهیانه دریافت کنید بین 9 تا 25 میلیون تومان خواهد بود.

 

2- برخورداری از سهمیه بنزین

یکی از مشکلاتی که بسیاری از رانندگان تاکسی از آن گله‌مند هستند، هزینه زیاد ناشی از مصرف بنزین آزاد است. با ثبت نام در تپسی دیگر نیاز نیست نگران بنزین مصرفی ماشین خود باشید. با کسب سهمیه بنزین از مجموعه تپسی، هزینه سوخت ماشین شما کاهش پیدا می‌کند.

سهمیه بنزین رانندگان تاکسی آنلاین

3- امکان تسویه اعتبار به صورت آنی

در تپسی به راحتی و در کم‌ترین زمان ممکن می‌توانید اعتبار حساب خود را تسویه کرده و به درآمد خود دسترسی داشته باشید. شما می‌توانید در روز 5 بار حساب خود را تسویه کنید که این خود یک مزیت بزرگ برای این پلتفرم حمل‌ونقل به حساب می‌آید.

شرایط ثبت نام رانندگان در تپسی

تپسی نیز مانند دیگر پلتفرم های درخواست تاکسی اینترنتی، برای ثبت نام سفیران و رانندگان خود، شرایط و ضوابطی قرار داده است. در ادامه به چند مورد از مهم‌ترین این شرایط می­پردازیم. برای عضویت در تپسی و استفاده از تمامی خدمات آن، لازم است کاربر سفیر اقدام به ایجاد یک حساب کاربری در تپسی نماید. برای ایجاد حساب کاربری توجه به موارد و شرایط زیر الزامی است:

  1. داشتن ۱۸ سال تمام
  2. تکمیل فرم مشخصات از قبیل نام، نام خانوادگی، شماره ملی، شماره‌ تلفن همراه و شماره شبای بانکی
  3. تکمیل مشخصات وسیله نقلیه شامل کارت ماشین، بیمه‌نامه شخص ثالث، کد معرف و سایر موارد
  4. هر شخص تنها مجاز به افتتاح یک حساب کاربری در تپسی است.
  5. کاربر سفیر مسئولیت صحت اطلاعات مندرج در حساب کاربری را می‌‌پذیرد و متعهد می‌‌شود که در صورت تغییر در هر بخش از این اطلاعات، حساب کاربری خود را در تپسی به‌روز نماید. وارد کردن اطلاعات نادرست و غیردقیق ممکن است منجر به محرومیت کاربر سفیر از خدمات تپسی شود و وی نمی‌‌تواند به این موضوع معترض گردد.
  6. هر کاربر سفیر با ثبت ‌نام در تپسی و ایجاد حساب کاربری به نام خود صحت انتساب تمام پیام‌‌های صادره از حساب کاربری خود را پذیرفته و در نتیجه حق هرگونه اعتراض یا ادعای آتی (مبنی بر انکار، تردید یا جعل داده‌ پیام‌های ارسالی) را از خود سلب می‌کند.
  7. در صورت عدم همکاری کاربر سفیر و ارائه نکردن اطلاعات مربوط مجموعه تپسی حق تعلیق آن حساب کاربری را خواهد داشت.

هدیه معرفی سفیر به تپسی توسط کاربران این پلتفرم

شاید جالب باشد اگر بدانید که تمامی کاربران و افرادی که از پلتفرم حمل‌و‌نقل تپسی استفاده می‌کنند با انتخاب گزینه “معرفی راننده” به ازای معرفی هر یک راننده مبلغ 500 هزار تومان به عنوان پاداش و هدیه می‌توانند دریافت کنند. این پاداش به کیف پول در صفحه شخصی این افراد اضافه شده و پس از آن می‌توانند بدون شارژ کردن کیف پول خود از تمام مبلغ استفاده کنند.

برای دریافت این پاداش فقط کافی است که شماره موبایل راننده را در بخش معرفی سفیر وارد کنید؛ در صورت موفقیت‌آمیز بودن فرایند ثبت نام راننده و همچنین انجام 10 سفر موفق به مدت 7 روز پس از ثبت نام خود در تپسی، مبلغ پاداش به حساب فرد معرفی‌کننده (شما) واریز می‌شود. جالب است بدانید که معرفی راننده به تپسی محدودیت ندارد و شما می‌توانید با معرفی هر تعداد راننده‌ای که می‌شناسید، پاداش جداگانه دریافت کنید.

پاداش معرفی سفیر توسط کاربران

پاداش معرفی راننده توسط سفیران تپسی

یکی از طرح‌های تشویقی ویژه رانندگان تپسی، معرفی راننده جدید به تپسی و دریافت جایزه هشت میلیون تومانی برای هر دو سفیر است. در این طرح تشویقی، هر راننده تپسی با معرفی کردن یک سفیر جدید به تپسی، چهار میلیون تومان پاداش دریافت می‌کند. همچنین سفیر جدید نیز با ورود به خانواده بزرگ سفیران تپسی، چهار میلیون تومان هدیه می‌گیرد. در مجموع سفیر معرفی‌کننده و سفیر معرفی‌شونده از پاداش هشت میلیون تومانی مجموعه تپسی بهره‌مند خواهند شد.

پاداش معرفی سفیر جدید توسط سفیران تپسی

این جایزه به چه کسانی تعلق میگیرد؟

این طرح تشویقی شامل تمامی رانندگان و سفیران تپسی می‌شود و فقط کافی است با ثبت اطلاعات اولیه و مورد نیاز راننده مورد نظر خود، ثبت نام اولیه آن فرد را تکمیل کنید. راننده جدید باید بتواند 199 سفر در مدت 30 روز (به طور متوسط در هفته 30 سفر) را به پایان برساند تا هم فرد معرفی‌کننده و هم سفیر جدید بتوانند پاداش خود را دریافت کنند.

البته این نکته را مدنظر قرار بدهید که فقط معرفی‌شوندگانی که از طریق لینک دعوت ثبت نام کرده‌اند شامل این طرح می‌شوند.

مراحل معرفی سفیر جدید در تپسی توسط سفیران

وارد نرم افزار شوید.

اپلیکیشن سفیران تپسی

در قسمت پروفایل، گزینه معرفی را انتخاب کنید.

اپلیکیشن سفیران تپسی

پس از انتخاب گزینه معرفی، مشخصات اولیه فرد مورد نظر مانند نام و نام خانوادگی، شماره تلفن و… را وارد کرده و ارسال کنید. این نکته را مدنظر خود قرار دهید که فرد معرفی شده نباید جزء سفیران فعلی تپسی باشد!

معرفی سفیر جدید توسط سفیران تپسی

پس از این مرحله پیامک تأیید برای شما ارسال خواهد شد.

پیامک معرفی سفیر جدید تپسی

و همچنین پیامکی در خصوص ثبت نام راننده جدید به سفیر معرفی شده ارسال خواهد شد.

پیامک معرفی سفیر جدید تپسی

در نهایت نیز با انجام سفرهای مشخص شده در مدت زمانی معین توسط سفیر جدید پس از ثبت نام در تپسی، پاداش فرد معرفی‌کننده و معرفی‌شونده به اعتبارشان واریز خواهد شد.

 

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *