0

نقد و بررسی بیمه دات کام

بیمه دات کام

خرید بیمه

امروزه در جهان، صنعت بیمه و ضریب نفوذ آن در بین مردم جامعه یکی از مهم‌ترین شاخص‌های توسعه‌یافتگی محسوب می شود. اموال، سلامت و عمر هر فرد در معرض ریسک‌های بسیار قرار دارد و همین ریسک‌ها ممکن است زیان‌های جدی را برای افراد ایجاد کنند. بیمه شیوه‌ای محتاطانه برای انتقال این ریسک‌ها از افراد به شرکت‌های بیمه‌گر و در واقع راهی برای مدیریت ریسک است. از طرفی حجم بازار سایت‌های بیمه روز‌به‌روز در حال افزایش است و گزینه‌های زیادی پیش روی کاربر قرار می‌گیرد. به همین دلیل انتخاب بیمه‌گر سخت است و نیاز به مرجعی داریم که در آن از بین بیمه‌گران مختلف فعال در کشور بهترین انتخاب را داشته باشیم.
همه ما به دنبال راهی آسان‌تر در انجام کارها هستیم؛ اینترنت و فروشگاه‌های اینترنتی راه حل مناسبی برای کاهش زمان و خرید به‌صرفه‌اند. این روزها ما از فروشگاه‌ها، تاکسی و بانک اینترنتی استفاده کرده‌ایم ولی خدمات بیمه‌ای چطور؟ آیا صنعت بیمه با فروش اینترنتی ادغام شده است؟ در تهیه بیمه به صورت عادی، چک کردن شرایط و تماس با تک‌تک شرکت‌های بیمه و استعلام قیمت و اطلاع از تخفیف‌های آن‌ها کاری زمان‌بر و مشکل است و به همین دلیل خرید آنلاین بیمه به راهی بی‌دردسر برای بیمه‌گزاران تبدیل شده است. سهولت در بیمه کردن، امکان مقایسه قیمت‌ها و خیلی مزایای دیگر را می‌توان در بیمه‌های اینترنتی دید. در این مقاله قصد داریم به سایت بیمه دات کام، یکی از شرکت‌های قدرتمند و فعال در صنعت بیمه کشورمان و تمام آنچه که به آن مربوط است بپردازیم.

تاریخچه بیمه دات کام

در سال 1396 شاهد خدمتی نوآورانه در حوزه استارت‌آپ‌ها بودیم که به راه‌اندازی سایتی برای فروش آنلاین بیمه از شرکت‌های بیمه‌ای منجر شد. مانند هر اتفاق جدیدی در ابتدا اعتماد و شناخت مردم به آن پایین بود اما امروزه خیل مشتریان و مخاطبان این سایت را می‌بینیم که نشان می‌دهد خدمت‌رسانی صحیح و موفق انجام گرفته و تلاش‌های شبانه‌روزی این تیم به ثمر نشسته است. شاید این روزها اسم “بیمه دات کام” را در تبلیغات، تلویزیون و در بین دوستان و آشنایان به دفعات شنیده باشید اما این شرکت، متشکل از تیم جوان و خلاق، با پیمودن مسیری 5 ساله رونق گرفته است. بیمه دات کام از زیرمجموعه‌های هلدینگ سپاس است. هلدینگ سپاس در سه حوزه بیمه، گردشگری و مالی فعالیت دارد. توجه داشته باشید که حوزه فینتک که زیرمجموعه مالی سپاس است، خدمات کیف پول مشتریان را برعهده دارد و با این اوصاف سایت بیمه دات کام از زیر ساخت‌های معتبر با اهداف بلندمدت و مورد اعتماد است. در 2 سال اخیر این سایت، جغرافیای ارسال بیمه‌نامه به طور فیزیکی را در تمام کشور گسترش داده، رشد چشم‌گیری در جذب و رضایت مشتریان داشته و کمپین‌های مختلفی را راه‌اندازی کرده است. سایت بیمه دات کام کار خود را به عنوان مرجعی معتبر برای استعلام، مقایسه و خرید آنلاین انواع بیمه‌نامه در بستر اینترنت شروع کرد و از طریق آن بیمه‌گذار به راحتی با صرف کمترین زمان و طی فرآیند الکترونیکی مطمئن، بیمه خود را انتخاب و خرید می‌کند. بیمه دات کام به عنوان پایه‌گذار ورود بیمه شخص ثالث در حوزه الکترونیک، در سال‌های اخیر تبلیغات گسترده‌ای در سطح کشور داشته و با ورود به تبلیغات گرافیکی و متنی، شعارهای تبلیغاتی و تولید محتواهای هدف‌مند، در ارتقاء فرهنگ بیمه‌ای نقش موثری داشته است.

این شرکت در ابتدا فعالیت خود را تنها با 3 نفر کارمند با مشارکت کارگزاری رسمی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران آغاز نمود و فقط با 6 شرکت بیمه‌ای قرارداد داشت. اکنون بیمه دات کام نماد اعتماد الکترونیکی (اینماد)، مجوز رسمی مرکز فناوری رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مجوز انجمن کسب‌وکارهای اینترنتی را اخذ کرده است و با تقریبا 100 نفر کارمند مستقیم و حدود 5 برابر شاغلان به طور غیرمستقیم، با تمام شرکت‌هایی که امکان ارائه خدمات بیمه‌ای را دارند همکاری می‌کند. این تیم در 7 روز هفته، با پشتیبانی 24 ساعته و به شکل بی‌طرفانه به کاربران برای انتخابی عالی و هوشمندانه مشاوره می‌دهد. بیمه دات کام انتظارات مشتریان را درک و اطلاعات لازم را نمایش می‌دهد و بر این اساس فرآیند خرید را تسهیل می‌کند.

چرا از بیمه دات کام خرید کنیم؟

  • استفاده از تخفیف‌ها و کمپین‌های مختلف
  • مقایسه قیمت بین بیمه‌های مختلف
  • خرید اینترنتی در 7 روز هفته به طور 24 ساعته
  • امکان خرید اقساطی
  • مدیریت زمان
  • تحویل رایگان بیمه‌نامه در آدرس دلخواه
  • پشتیبانی و پاسخ‌گویی 24 ساعته
  • دامنه گسترده در انتخاب بیمه‌ها
  • دسترسی بیشتر به خدمات و محصولات
  • کمک به محیط زیست با خرید اینترنتی
  • کسب اطلاعات بیمه‌ای
  • دریافت خدمات با کیفیت بالاتر و قیمت بهتر
  • اطلاع از قوانین جدید و تغییر شرایط بیمه‌ها
  • معتبر و قانونی بودن بیمه‌نامه‌ها
  • راهنمایی دقیق و بی‌طرفانه
  • ارائه کد تخفیف برای شرکت‌های بیمه‌ای

شرکت‌های بیمه‌ای در بیمه دات کام

در حال حاضر بیمه دات کام به عنوان یکی از بزرگ‌ترین و فعال‌ترین شرکت‌های بیمه‌ای دانش‌بنیان تقریبا با همه شرکت‌های صدور بیمه سطح کشور در حال همکاری است. بیمه دات کام با تمام شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات بیمه‌ای در ایران مرتبط بوده و آن‌ها را برای انتخاب و خرید در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. از جمله این شرکت‌ها می‌توان  بیمه آسیا، بیمه تعاون، بیمه سامان، بیمه پارسیان، بیمه دی،بیمه آرمان، بیمه ملت، بیمه سرمد، بیمه نوین، بیمه پاسارگاد، بیمه کوثر، بیمه سینا، بیمه ایران، بیمه معلم، بیمه کارآفرین و… را نام برد.

انواع رشته‌های بیمه‌ای در بیمه دات کام

  • بیمه‌های خودرو
  • بیمه موتورسیکلت
  • بیمه آتش‌سوزی
  • بیمه عمر
  • بیمه کربلا
  • بیمه‌های مسافرتی و مسافرتی ویژه
  • بیمه تکمیلی درمان
  • بیمه مسئولیت پزشکان
  • بیمه آسانسور
  • بیمه دات کام ورزشی

رشته‌های بیمه

شما می‌توانید انواع کد تخفیف بیمه دات کام را با یک کلیک از سایت موپُن کپی کرده و برای خرید هر نوع بیمه‌ای از آن استفاده کنید.

اهداف و چشم‌اندازهای بیمه دات کام

هلدینگ سپاس و سایت بیمه دات کام به عنوان زیرمجموعه آن، از شرکت‌های معتبر دانش‌بنیان در حوزه بیمه با اهداف مشتری‌مداری و تحقق آرمان‌ها و چشم‌اندازهای کوتاه و بلندمدت در این صنعت، خرید بیمه و امور پیرامون آن را برای کابران به سهولت فراهم آورده‌اند.

یکی از روش‌های کسب سهم بالاتر از بازار رقابت، افزایش رشته‌های بیمه‌ای در سایت است. در این راستا در چند ماه قبل، بیمه دات کام بیمه‌نامه‌ای مختص محصولات الکترونیکی طراحی کرده است. در آینده نیز قصد دارد تا امکان خرید بیمه‌های کوتاه‌مدت برای مشتریان در اغلب رشته‌های بیمه‌ای را فراهم آورد. امکان خرید اقساطی برای بیمه‌گزاران هم که فعلا در تهران و برای برخی از رشته‌های بیمه‌ای فعال است و در چشم‌انداز آینده به رشته‎های بیمه‌ای بیشتر و در سایر شهرهای کشور بسط داده خواهد شد.

یکی دیگر از اقدامات بیمه دات کام در جهت پیشرفت مجموعه، طراحی اپلیکیشنی برای اعلام، ارزیابی و پرداخت خسارت است که در فاز اول آن، در رشته بیمه درمان تکمیلی شروع و بعد از آن در بیمه‌های خودرو و سپس سایر بیمه‌ها عملیاتی می‌شود.

از دیگر برنامه‌های اجرایی آینده بیمه دات کام می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • استفاده از تکنولوژی هوش مصنوعی در ارزیابی خسارات اپلیکیشن و برگزاری مناقصات بیمه‌ای در بین نهادها و سازمان‌های مختلف
  • افزایش بازاریابی یکپارچه با استفاده از بازاریابان و بارگزاری اطلاعات آن‌ها در پنل شخصی (که شروع به آماده‌سازی زیرساخت های آن شده است.)
  • استفاده از دانش و تخصص در زمینه سیستم‌های هوشمند و ماشین لرنینگ (که توسط آن به طور کامل رفتار و سفرهای مشتری دنبال شده و از این اطلاعات برای بهبود خدمات استفاده خواهد شد.)

مزایای خرید آنلاین از بیمه دات کام و نظرات کاربران

سامانه بیمه دات کام یکی از سایت‌های اصلی خرید آنلاین بیمه با تعداد مشتریان بالا در ایران است که حجم بالایی از خدمات را به طور روزانه ارائه می‌کند و البته که در این راه، نباید نقش کاربردی مشاوران مجرب و حرفه‌ای سایت را دست کم گرفت. پاسخ به سوالات و راهنمایی‌های مشتریان در هر ساعتی از شبانه‌روز موجب رضایت‌مندی بالا در میان مخاطبین است. در این سایت به راحتی در قسمت سوالات متداول می‌توانید ابهاماتتان را رفع کنید و در صورت نیاز به مشاوران آنلاین پیغام دهید تا راهنمای شما باشند. علاوه بر پرداخت قسطی برای بیمه‌ها که به نظرات مثبت کاربران افزوده است، امکان عودت وجه، ارائه تخفیف‌های متفاوت برای بیمه‌های مختلف و استعلام اصالت بیمه خودرو در کوتاه‌ترین زمان از جمله دیگر مزایای این سامانه است.

رضایت کاربران

معایب خرید بیمه آنلاین از بیمه دات کام و نظرات کاربران

در هر سایت خرید اینترنتی حتما مواردی باعث نارضایتی بخشی از مشتریان است که باید به علت نارضایتی آن‌ها پرداخت. از جمله ناراحتی‌های به وجود آمده برای مخاطبان سایت بیمه دات کام می‌توان به مواردی چون تاخیر در عودت وجه پرداختی، عدم وجود بخش ارزیابی خسارات و عدم وجود اپلیکیشن برای دسترسی راحت‌تر اشاره کرد.

اپلیکیشن بیمه دات کام

بیمه دات کام در نظر دارد علاوه بر سایت، اپلیکیشنی را برای بیمه‌گزاران طراحی کند تا خدمات و مشاوره‌های لازم را در هر زمانی در دسترس داشته باشند. این اپلیکیشن در زمان کوتاهی در دسترس عموم قرار می‌گیرد و هنوز در اینترنت بارگذاری نشده است.

رقبای بیمه دات کام

در حال حاضر از شرکت‌های بیمه‌ای با خدمات مشابه بیمه دات کام می‌توان به سایت‌های بیمیتو، بیمه بازار، بیمه ماهان، بیمه شو، بیمه تایم، بیمیلاین، ازکی، بیمه کلیک و بیتمه اشاره کرد. در ادامه برخی ویژگی‌های بارز این مجموعه‌ها را به صورت مختصر بیان می‌کنیم.

1- بیمه بازار: یکی از طرح‌های خوب این سایت برای جذب بیشتر مشتری، هدیه 70 هزار تومانی در ازای لینک دعوت دوستان است. این سایت برای گروه‌های کمتر از 50 نفر بیمه درمانی ارائه می‌دهد.

2- بیمه شو: امکان فروش بیمه‌نامه‌های مختص کودکان در این سایت وجود دارد.

3- ازکی: هدف سایت بررسی و مقایسه بین شرکت‌ها است که فعلا خدمات بیمه‌ای را راه‌اندازی کرده‌اند. برای آشنایی بیشتر با این شرکت مقاله “معرفی ازکی” را در همین وبلاگ مطالعه کنید.

ازکی

4- بیمیتو: این سایت ارائه‌دهنده انواع بیمه و مشاوره‌های تخصصی و آنلاین است.

5- بیمیلاین: در این سایت علاوه بر تمام خدمات مشترک، قسمت ارزیابی خسارات هم وجود دارد.

6- بیمه ماهان: یکی از معدود سایت‌هایی است که بیمه‌های مهندسی، پیمانکاران، ماشین‌آلات و تجهیزات را شامل می‌شود.

7- بیمه تایم: ارائه انواع بیمه‌های خودرو و سایر بیمه‌ها در این سامانه انجام می‌شود.

بیمه تایم

9- بیمه کلیک: سایتی تازه‌کار با مشتریان دولتی مانند شرکت مهریزان، سازمان مالیات و… است.

نمونه‌های خارجی بیمه دات کام

همان‌طور که می‌دانیم سایت‌های زیادی در سرتاسر دنیا در حال فروش خدمات بیمه‌ای هستند و اغلب هدف مشترکی با عنوان آماده‌سازی بیمه با شرایط خوب و قیمت مناسب برای بیمه‌گزاران دارند که در شکل ارائه خدمات، سایت و اپلیکیشن آن‌ها تفاوت زیادی مشاهده می‌شود. در این‌جا چند مورد از این سایت‌ها را نام می‌بریم:

1- شرکت Axco: این شرکت سابقه‌ای بیش از 40 سال دارد و در سایت آن بروزترین اطلاعات بیمه‌ای کشورهای مختلف جهان را مشاهده می‌کنید. برای خرید بیمه، اطلاع از بازار بیمه‌ای، رتبه‌بندی‌ها و… نیاز به ثبت ‌نام و خرید اشتراک دارید.

2- شرکت Insweb: از بزرگ‌ترین سایت‌های فروش خدمات بیمه اشخاص در آمریکا است که در آن امکان مقایسه بیمه هر شرکت با 30 شرکت بیمه‌ای دیگر وجود دارد.

3- شرکت Aon: این شرکت با بیش از 500 شعبه در 120 کشور دنیا خدمات بیمه، کارگزاری و مشاوره سرمایه انسانی را به کاربران خود ارائه می‌دهد.

شزکت Aon

راهنمای خرید بیمه از سایت بیمه دات کام

اگر شما هم به عنوان بیمه‌گذار تصمیم به خرید از سایت بیمه دات کام دارید، در این بخش آموزش نحوه خرید بیمه در این سایت را برای شما قرار داده‌ایم. در بیمه دات کام برای استفاده از خدماتی مانند آشنایی با جزئیات بیمه، استعلام اولیه بیمه، استعلام تخفیف بیمه شخص ثالث و مدت آن و… نیاز به ثبت ‌نام اولیه ندارید ولی دریافت برخی خدمات دیگر مستلزم انجام ثبت نام هستند. در صورتی که قبلا در سایت ثبت‌ نام کرده‌اید، از طریق گزینه “ورود” وارد پنل کاربری خود شوید. اما اگر حساب کاربری ندارید، باید بر روی گزینه “ثبت ‌نام” کلیک کنید.

ثبت نام در بیمه دات کام

با ورود شماره تلفن همراه خود، یک کد 6 رقمی به شماره شما ارسال می‌شود. آن کد را در محل مشخص شده ثبت کنید و وارد صفحه رمز عبور شوید. در اینجا رمز عبوری را انتخاب و روی گزینه “ثبت ‌نام در بیمه دات کام” کلیک کنید.

ثبت نام در بیمه دات کام

به محض ثبت ‌نام در سایت پیامکی حاوی کد تخفیف اولین خرید بیمه دات کام برای شما ارسال می شود. حالا هر نوع بیمه‌ای که می‌خواهید را از صفحه نخست انتخاب و مشخصات را ذکر کنید. در آخر صفحه‌ای با عنوان استعلام برای شما نمایان می‌شود. به طور مثال اگر “بیمه مسافرتی ویژه” با امکان صدور آنی بیمه‌نامه را انتخاب نمایید، صفحه‌ای به شکل زیر نشان داده می‌شود.

خرید بیمه از بیمه دات کام

با ورود اطلاعات روی دکمه “تایید و جستجو” کلیک کنید و بعد از آن لیستی از بیمه‌ها که توسط شرکت‌های بیمه‌ای ارائه شده‌اند را می‌بینید. از طریق دکمه “ویرایش اطلاعات” در بالای صفحه می‌توانید اطلاعات مربوط به سفر را تغییر دهید و دوباره استعلام بگیرید.

خرید بیمه از بیمه دات کام

هر یک از بیمه‌ها را که انتخاب کنید، با کلیک روی “خرید نقدی” به صفحات مرتبط با ورود اطلاعات شخصی و سپس پرداخت مبلغ بیمه هدایت می‌شوید. بعد از واریز وجه کد پیگیری دریافت خواهید کرد که با استفاده از آن در همین سایت از طریق گزینه “پیگیری خرید” می‌توانید از شرایط بیمه‌ای خود مطلع شوید.

پیگیری خرید از بیمه دات کام

استعلام اصالت بیمه خودرو

در زمان خرید و فروش خودرو نیاز است تا از بیمه بدنه و شخص ثالث خودرو اطمینان یابید. این امر به راحتی در سایت بیمه دات کام قابل انجام است. در صفحه اصلی سایت روی گزینه “استعلام اصالت بیمه‌نامه” کلیک کنید. در صفحه بعد اطلاعات کامل را وارد کنید و روی کلید “استعلام” کلیک کنید. تمام اطلاعات مرتبط با بیمه به شما نمایش داده می‌شود. بیمه دات کام در زمان استعلام اصالت بیمه‌نامه‌ها مستقیما به سامانه سنهاپ متصل می‌شود و تمام بیمه‌نامه‌ها (حتی بیمه‌هایی که از این سایت خریداری نشده‌اند) را نشان می‌دهد.

خرید اقساطی از بیمه دات کام

خرید بیمه از جمله بیمه‌های مرتبط با خودرو گاهی هزینه بالایی دارد و بیمه دات کام برای رفاه حال مشتریان خود اقدام به اقساطی کردن مبلغ بیمه کرده است. بسته به نوع بیمه انتخابی (شخص ثالث، بدنه و…) سایت بیمه دات کام اقساطی با شرایط مختلف را در نظر می‌گیرد. بعد از وارد کردن مشخصات و انتخاب نوع بیمه خود در صفحه استعلام عبارت “پرداخت قسطی” نوشته شده و امکان استفاده از اقساط مشخص شده است. به طور مثال در بیمه شخص ثالث پرداخت 50 درصد از قیمت اولیه به صورت نقدی و 50 درصد باقی‌مانده طی چند فقره چک امکان‌پذیر است. توجه داشته باشید که چک‌ها حتما باید در سامانه صیاد ثبت گردند. تفاوتی بین امتیازات و تخفیف‌ها در بیمه‌نامه‌های با خرید نقدی یا خرید قسطی وجود ندارد و فقط در نحوه پرداخت متفاوت می‌شوند. برای مشاوره یا اطلاعات بیشتر در مورد تخفیف بیمه دات کام می‌توانید با تیم مشاوره و پشتیبانی حرفه‌ای این سایت صحبت کنید.

آدرس بیمه دات کام

دفتر مرکزی این شرکت در تهران، سعادت آباد، میدان فرهنگ، خیابان سرو شرقی، جنب بیمارستان پارسیان،‌ پلاک ۱۷، طبقه ۶، واحد ۶ واقع شده است.

شماره تماس پشتیبانی: 0214372

پست الکترونیک:info@bimeh.com

کد پستی: ۱۹۹۸۶۵۳۷۴۰

بیمه دات کام در شبکه‌های اجتماعی

این مجموعه در شبکه‌های اجتماعی پرمخاطب حضور فعالی دارد که پیشنهاد می‌کنیم برای مشاوره و اطلاع از کمپین‌های جدید و تخفیف‌های منتشر شده عضو آن‌ها باشید. بیمه دات کام در 4 پلتفرم لینکدین، تلگرام، اینستاگرام و آپارات با نام کاربری bimehdotcom حضور دارد که با جستجوی می‌توانید به راحتی این صفحات را دنبال کنید.

اینستاگرام بیمه دات کام

جمع‌بندی

می‌توان برای خرید بیمه ‌اینترنتی به یکی از کارگزاری‌های آنلاین و رسمی مراجعه کرد که کارگزاری رسمی بیمه دات کام یکی از بهترین کارگزاری‌های بیمه آنلاین در کشور است. خدمات گسترده بیمه‌ای و خرید آسان اینترنتی با تخفیفات مختلف آن به همراه هزاران مشتری فعال در کشور، گواه این موضوع است که بیمه دات کام به یکه‌تاز خدمات بیمه آنلاین در کشور تبدیل شده است. در مورد بیمه دات کام از آغاز تاکنون و تمامی مزایا و معایب، نظرات کاربران و شرکت‌های تحت پوشش و خدمات آن آشنا شدیم. اکنون با توجه به بیمه مد نظرتان می‌توانید قیمت آن را استعلام کرده و در صورت تمایل اقدام به خرید کنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *