0

نحوه استفاده از کد تخفیف ایرانیکارت – iranicard

نحوه استفاده از کد تخفیف ایرانیکارت

ایرانیکارت مسیر دسترسی ایرانیان به خدمات ارزی را آسان می‌کند. در ابتدا ایرانیکارت با مسترکارت و ویزاکارت وارد بازار رقابت شد و در ادامه افتتاح حساب پی پال، پرفکت مانی و وب مانی را به خدمات خود افزود. در حال حاضر ایرانیکارت خدمات رمزارز، خرید اکانت‌های پرمیوم از سایت‌های خارجی، خرید انواع گیفت کارت، پرداخت‌های ارزی دانشجویی، خرید سرور مجازی، خرید لایسنس بازی‌ها، خرید از فروشگاه‌های خارجی و… را به خدمات خود افزوده است.

راهنمای استفاده از کد تخفیف ایرانیکارت

برای آشنایی با نحوه استفاده از کد تخفیف ایرانیکارت، ابتدا وارد صفحه کدهای تخفیف ایرانیکارت در موپُن می‌شویم و بر روی یکی از کدهای تخفیف ایرانیکارت کلیک می‌کنیم.

پس از مشاهده تیتر و توضیحات کد تخفیف ایرانیکارت، بر روی “کپی کنید” کلیک می‌کنیم تا کوپن ایرانیکارت به ‌صورت خودکار کپی گردد.

سپس بر روی “خرید کنید” کلیک می‌کنیم تا وارد وب‌سایت ایرانیکارت شویم.

پس از ورود به وب‌سایت بر روی “ثبت سفارش” کلیک می‌کنیم.

در این مرحله باید اطلاعات خود شامل شماره همراه و رمز عبور را در کادرهای مشخص شده وارد نموده و بر روی “ورود” کلیک کنیم. در صورتی که حساب کاربری فعال ندارید، می‌توانید با کلیک بر روی “ثبت نام” یک حساب کاربری جدید ایجاد کنید.

بعد از مطالعه دقیق قوانین و مقررات و اطلاعات سفارش بر روی “ثبت سفارش” کلیک می‌کنیم تا وارد مرحله نمایش فاکتور شویم.

پس از مشاهده و بررسی اطلاعات فاکتور، کد تخفیفی که از قبل از موپُن کپی کرده بودیم را در کادر مربوط به آن وارد نموده و بر روی “اعمال” کلیک می‌کنیم.

پس از اعمال کد، مبلغ تخفیف در زیر همان کادر نمایش داده شده و مقدار تخفیف از مبلغ کل کسر می‌گردد. در این مرحله پس از مطالعه قوانین و پذیرش آن، بر روی “تایید و پرداخت” کلیک می‌کنیم تا وارد درگاه پرداخت شویم و خرید خود را نهایی کنیم.

امیدواریم در این مقاله توانسته باشیم نحوه استفاده از کد تخفیف ایرانیکارت را به خوبی توضیح دهیم ولی در صورت بروز هرگونه ابهام یا سوال می‌توانید با تیم پشتیبانی موپُن تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنیم. با کدهای تخفیف موجود در وب‌سایت موپُن می‌توانید ارزان‌تر و لذت‌بخش‌تر از ایرانیکارت خرید کنید.

جهت مشاهده نحوه خرید و استفاده از کد تخفیف فروشگاه‌های اینترنتی دیگر وبلاگ موپُن را دنبال کنید. ما در وب‌سایت موپُن بسته به محصول یا خدمت مدنظر شما تخفیف‌های مختلفی از ایرانیکارت و دیگر فروشگاه‌های معتبر در نظر گرفته‌ایم.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل