0

مودم ایرانسل

روش‌های شارژ مودم ایرانسل

قاعدتا تمامی ما امروزه همه کارهایمان را به وسیله اینترنت انجام می‌دهیم. در دنیای امروز داشتن اینترنت پرسرعت در هر محیطی از اوجب واجبات است. از این‌رو حتما شما هم نام مودم ایرانسل که توانایی ارائه اینترنت پرسرعت را دارد شنیده‌اید. انواع مودم ایرانسل با تنوع بالا می‌توانند نیازهای شما در زمینه اینترنت را به خوبی برآورده نمایند. ما نیز در این جا قصد داریم تا به معرفی و بررسی انواع مودم ایرانسل بپردازیم تا شما نیز با این سیستم کاربردی به خوبی آشنا شوید.

اما شاید لازم باشد پیش از آن کمی با ساز‌و‌کار و سیستم مودم ایرانسل آشنا شوید تا بتوانید انواع مودم ایرانسل را نیز بشناسید. با ما همراه باشید.

شرکت بزرگ ایرانسل از همان زمان که توانست در مزایده اپراتوری دوم تلفن همراه برنده شود تا امروز تمام تلاش خود را نموده است تا بتواند خدمات و محصولات جدیدی را مطابق با متدهای روز دنیا را خدمت مشتریانش ارائه دهد. با همین تلاش‌ها و پشتکار متوالی این شرکت توانست شش سال پشت سر هم عنوان برترین عرضه‌کننده خدمات ارتباطی سال کشور را از آن خود نماید.

ایرانسل توانست برای اولین‌بار در ایران سرویس اینترنت ۴G را با بیشترین سرعت و پهنای باند عرضه نماید. ضمن این که این شرکت، اینترنت نسل چهارم ثابت را که با نام TD-LTE می‌شناسیم را راه اندازی نموده است. از این‌رو گسترده‌ترین شبکه اینترنت پرسرعت بی‌سیم خانگی و اداری را برای هم‌میهنان ایرانی فراهم نموده است. شاید جالب توجه باشد که بدانید ایرانسل توانسته است، آزمایش فناوری انتقال صدا بر بستر نسل چهارم تلفن همراه (voLTE) را نیز انجام دهد. با تمامی این تفاسیر این مجموعه توانسته است عنوان بزرگ‌ترین اپراتور دیتای ایران را کسب نماید.

ایرانسل سریع‌ترین شبکه اینترنت با پوشش‌دهی بسیار گسترده را برای کاربران خود فراهم آورده است. حال که با تمامی این ویژگی‌های شرکت بزرگ ایرانسل آشنا شدیم بهتر است به بررسی انواع مودم ایرانسل بپردازیم.

معرفی انواع مودم‌های ایرانسل

اینترنت پرسرعت ثابت ایرانسل، بهترین اینترنت برای خانه، اداره، سازمان‌ها و شرکت‌ها می‌باشد. جالب است که شما می‌توانید بدون نیاز به پورت خالی و خط تلفن ثابت به این اینترنت دسترسی پیدا کنید. سرعت دانلود اینترنت مودم ایرانسل بسیار بالاست. شاید بهتر است این‌طور بیان کنیم که این سرعت ٨٠ مگابایت بر ثانیه است.

ایرانسل انواع متنوعی از مودم را برای کاربران خود ارائه نموده است. انواع مودم ایرانسل عبارت‌اند از:

مودم جیبی TD-LTE 4.5G هوآوی مدل E5785-330

این مودم همان‌طور که از نامش پیداست، یک مودم همراه است. بسیار کوچک بوده و قابل حمل می‌باشد. این مودم سیم‌کارتی ایرانسل همراه با سیم‌کارت TDLTE و سیم‌کارت FD ایرانسل خدمت شما ارائه می‌شود. با خرید بسته مودم ایرانسل نیز شما می‌توانید با هر ظرفیتی که مد نظر دارید و نیز قیمت ویژه بسته خود را تهیه کنید. علاوه بر تمام این‌ها این مودم ایرانسل دارای یک باتری 3000 میلی آمپری می‌باشد.

مودم جیبی TD-LTE ۴.۵G هوآوی مدل E۵٧٨۵-٣٠

مودم TD-LTE ۴.۵G هوآوی مدل B۶٢٢-٣۵

مودم ایرانسل سیم‌کارتی بهترین انتخاب است. این مودم قابلیت اتصال به شبکه نسل ۴ ثابت و اینترنت همراه را دارد. از مهم‌ترین ویژگی‌های این مودم سیم‌کارتی ایرانسل این است که قابلیت استفاده همزمان تا ۶۴ نفر از وای‌فای این مودم وجود دارد. همچنین این مودم ایرانسل قابلیت اتصال به اینترنت از طریق کابل LAN را دارا بوده و دو بانده نیز می‌باشد (۵ و ۴.٢ گیگاهرتز).

مودم TD-LTE ۴.۵G هوآوی مدل B۶٢٢-٣۵

مودم TDLTE-TF-١۶٠ B١

از مهم‌ترین ویژگی‌های این مودم ایرانسل، تحویل آن به‌صورت رایگان می‌باشد. این مودم ایرانسل نیز قابلیت اتصال به شبکه نسل ۴ ثابت و اینترنت همراه را دارد. از نسل ۴ و ۴.۵ و TD-LTE پشتیبانی می‌نماید. جالب است که این مودم ایرانسل قابلیت استفاده همزمان ٣٢ نفر از طریق وای‌فای را فراهم نموده است. قابلیت اتصال به اینترنت از طریق کابل LAN را دارد.

مودم TDLTE-TF-١۶٠ B١

مودم FD-i۴٠ B١

این مودم ایرانسل نیز به‌صورت رایگان تحویل داده می‌شود. همچنین قابلیت اتصال همزمان ٣٢ نفر به وای‌فای را نیز فراهم می‌نماید. از سوی دیگر از شبکه‌های ٢G/٣G/۴G پشتیبانی می‌نماید. دارای ۴ پورت RJ۴۵ نیز می‌باشد. این مودم ایرانسل رومیزی است. از طرفی غیرقابل شارژ نیز می‌باشد.

مودم FD-i۴٠ B١

مودم FD-M۴٠ G١

این مودم ایرانسل نیز مانند دو مودم قبلی به‌صورت رایگان تحویل داده می‌شود. این مودم ایرانسل قابل حمل می‌باشد. از شبکه‌های ٣G، ۴G پشتیبانی می‌نماید. باتری ٢٢٠٠ میلی آمپری دارد. قابلیت اتصال ١٠ کاربر به‌صورت همزمان به وای‌فای را نیز فراهم نموده است. برای خرید مودم ایرانسل از نمایندگی به‌عنوان یک مودم کوچک و کاربردی این نوع از مودم ایرانسل انتخاب مناسبی می‌باشد.

مودم FD-M۴٠ G١

مودم FD-i40 E2

جالب است بدانید که این مودم نیز به‌صورت رایگان خدمت شما تحویل می‌گردد. قابلیت اتصال همزمان ٣٢ کاربرد به وسیله وای‌فای نیز برای این مودم ایرانسل فراهم شده است. از شبکه‌های ٢G/٣G/۴G به خوبی پشتیبانی ۴. می‌نماید پورت RJ۴۵ نیز دارد. سرعت بالایی تا حداکثر ١۵٠ مگابایت بر ثانیه دارا می‌باشد.

مودم FD-i40 E2

مودم TFi۶٠-S١

این مودم ایرانسل نیز رایگان تحویل داده خواهد شد. امکان اتصال به شبکه نسل ۴ ثابت و اینترنت همراه را دارد. از این‌رو از نسل ۴ و ۴.۵ و TD-LTE پشتیبانی می‌نماید. از طریق کابل LAN می‌توانید مودم را به اینترنت متصل نمایید.

مودم TFi۶٠-S١

مودم TDLTE-TF-i۶٠

این مودم ایرانسل قابلیت اتصال به LTE/HSPA+/GPRS را دارد و صفحه نمایش دارد. حتی دارای پنل ارسال و دریافت پیامک نیز می‌باشد. حداکثر ٣٠ کاربر نیز می‌توانند به‌صورت همزمان از طریق وای‌فای از اینترنت این مودم ایرانسل بهره ببرند.

مودم TDLTE-TF-i۶٠

مودم داخلی GP٢١٠١ plus

این مودم ایرانسل امکان اتصال هم‌زمان ٣٠ کاربر به وسیله وای‌فای را فراهم می‌نماید. از آی پی ورژن ۶ پشتیبانی می‌نماید. دارای ٢ پورت RJ۴۵ می‌باشد. دارای قابلیت port forwarding/DMZ می‌باشد.

مودم داخلی GP٢١٠١ plus

مودم TDLTE-TK٢۵١٠ plus

این مودم ایرانسل نیز مانند قبلی امکان اتصال همزمان ٣٠ نفر به وسیله وای‌فای را فراهم نموده است. قابلیت اتصال به اینترنت از طریق کابل LAN را نیز دارا می‌باشد.

مودم TDLTE-TK٢۵١٠ plus

مودم FD-i40 E1

این مودم ایرانسل قابلیت اتصال ٣٢ کاربر به‌صورت همزمان را به‌وسیله وای‌فای فراهم کرده است. از سوی دیگر از شبکه‌های ٢G/٣G/۴G پشتیبانی می‌نماید.٢ پورت RJ۴۵ نیز دارد. این مودم ایرانسل رومیزی است و غیرقابل شارژ می‌باشد.

مودم FD-i40 E1

روش‌های خرید مودم‌های ایرانسل

قاعدتا شرکت بزرگ ایرانسل برای رفاه حال مشتریان خود چندین روش را برای خرید مودم ایرانسل یا استعلام قیمت مودم ایرانسل در نظر گرفته است. این روش‌ها را در ادامه یک‌به‌یک با یکدیگر بررسی خواهیم نمود.

خرید مودم ایرانسل از طریق سایت

ساده‌ترین و در دسترس‌ترین روش برای خرید مودم ایرانسل و استفاده از پشتیبانی مودم ایرانسل، مراجعه به سایت این مجموعه می‌باشد. همچنین تنها در این روش امکان استفاده از کد تخفیف ایرانسل برای کاهش هزینه خرید مودم را دارید. برای این‌کار کافیست، وارد سایت ایرانسل شوید. در بخش منوی سایت قسمت فروشگاه را بیابید، وارد آن شوید. بهترین مودم ایرانسل مورد نظر خود را از مجموعه محصولات موجود در سایت بیابید. خیلی ساده آن را وارد سبد خرید کرده و آن را خریداری کنید. با طی کردن مراحل خرید مودم سیم‌کارتی ایرانسل در اسرع وقت برایتان ارسال خواهد شد.

خرید مودم ایرانسل از طریق سایت

خرید مودم ایرانسل از نمایندگی

برای این‌که بتوانید برای خرید مودم ایرانسل به نمایندگی‌های معتبر این مجموعه مراجعه کنید، نیاز دارید تا نزدیک‌ترین نمایندگی ایرانسل به محل خود را در ابتدا بیابید. برای این‌کار می‌توانید به سایت ایرانسل مراجعه کرده و در بخش پشتیبانی سایت می‌توانید لیست نمایندگی‌های فعال این مجموعه در شهر خود را ببینید. با توجه به شرایط خود می‌توانید به هر یک از این نمایندگی‌ها برای خرید مودم ایرانسل یا خرید بسته مودم ایرانسل مراجعه نمایید.

خرید مودم ایرانسل از نمایندگی

خرید مودم ایرانسل از طریق فروشگاه‌های اینترنتی معتبر

بسیاری از فروشگاه‌های اینترنتی نظیر دیجی کالا، ایمالز، ترب و… نیز انواع مودم ایرانسل را به فروش می‌رسانند. شما از طریق مراجعه به هر یک از این سایت‌ها می‌توانید بهترین مودم ایرانسل مدنظر خود را بیابید و تهیه نمایید.

خرید مودم ایرانسل از طریق فروشگاه‌های اینترنتی معتبر

نصب و راه‌اندازی مودم ایرانسل

حال که با تمام ویژگی‌ها و روش‌های تهیه مودم ایرانسل آشنا شدیم بهتر است به موضوع چگونگی نصب و راه‌اندازی مودم ایرانسل بپردازیم.
قاعدتا نصب کردن مودم ایرانسل کار چندان مشکلی نخواهد بود. در ابتدا باید این موضوع را در نظر داشته باشید که هر مودم ایرانسل که شما تهیه می‌کنید دارای یک دفترچه راهنما برای نصب می‌باشد. از سوی دیگر اگر تمایل داشته باشید از سوی شرکت ایرانسل، کارشناس در محل شما حاضر شده و فرآیند نصب مودم ایرانسل را برای شما انجام خواهد داد.

نصب مودم ایرانسل ثابت

اما یک روش کلی برای نصب و راه‌اندازی انواع مودم ایرانسل ثابت وجود دارد که با توجه به آن می‌توانید از انواع مودم ایرانسل استفاده نمایید. این روش را در ادامه برایتان شرح خواهیم داد.

مودم را با کابل متصل به پورت به کامپیوتر وصل و در قسمت مرورگر خود آدرس ١٩٢.١۶٨.١.١ بزنید. در صفحه باز شده از شما نام کاربری و رمز ورود را می‌خواهد که هر دو عبارت admin را باید وارد کنید.

نصب مودم ایرانسل ثابت

اکنون شما وارد بخش تنظیمات مودم خود شده‌اید. اکنون برای راه اندازی مودم ثابت ایرانسل بر روی دکمه Next کلیک کنید.

راه اندازی مودم یرانسل

اکنون صفحه ای باز می شود که تایم زمان را می خواهد و شما تهران را باید انتخاب کنید.

تایم زون مود ایرانسل

در صفحه ای که باز می شود از شما نام کشور را ایران انتخاب کنید و در کادر ISP Connection Type هم گزینه PPPoE/PPPoA را انتخاب کنید. در کادر مربوط به username و password هم نام کاربری و پسوردی که شرکت ارائه‌دهنده اینترنت به شما داده را وارد کنید. سپس مقدار VPI را صفر و مقدار VCI را ۳۵ قرار دهید. سپس در کادر مربوط به Connection Type هم گزینه PPPoE LLC را انتخاب کنید. در انتها بر روی دکمه Next کلیک کنید.

تنظیمات مودم ایرانسل

در صفحه بعدی که باز می شود باید در کادر مربوط به SSID نام مودم را انتخاب کنید. در کادر مربوط به Authentication Type نیز باید گزینه “WPA-PSK/WPA2-PSK”  را انتخاب کنید. بعد از آن در کادر Encryption از بین گزینه‌های موجود، گزینه”TKP/AES” را انتخاب نمایید. سپس در کادر مربوط به Pre-Shared Key رمز را برای مودم خود انتخاب کنید. در انتها هم بر روی Next کلیک کنید.

تنظیمات نهایی مودم ایرانسل

در انتها صفحه‌ای باز می‌شود که از شما می‌خواهد برای ذخیره کردن تنظیمات بر روی دکمه Save کلیک کنید. حال شما توانسته اید راه‌اندازی مودم ثابت ایرانسل را به اتمام برسانید. اکنون باید مودم خود را 1 بار خاموش و روشن کرده و سپس پسورد را وارد کنید و می‌توانید از مودم خود استفاده کنید.

نصب مودم ایرانسل سیم‌کارتی

حال برای نصب و راه‌اندازی مودم ایرانسل، سیم‌کارتی لازم است تا این مسیر را دنبال نمایید.

در قدم اول جعبه مودم ایرانسل را بازگشایی کنید. در ادامه مودم ایرانسل خود را در نقطه‌ای مناسب که آنتن‌دهی در آنجا در بهترین حالت در محل شما باشد قرار دهید. سیم‌کارت را در محل مشخص شده در مودم قرار دهید. مثلا در مدل TK-٢۵١٠ در پنل پشت مودم اولین شیار مربوط به سیم‌کارت است و یا در TF-i۶٠ در زیر مودم قرار دارد.

بررسی کنید مودم ایرانسل شما باتری دارد یا باید از برق شهری تامین نیرو کند. اگر باتری دارد که با استفاده از دکمه روشن/خاموش مودم را روشن کنید و منتظر شوید چراغ آنتن روشن شود. اگر مودم شما باتری ندارد پس مودم را از طریق آداپتور به برق بزنید و سپس با استفاده از دکمه روشن و خاموش مودم را روشن کنید و منتظر شوید چراغ‌های آنتن روشن شود.

نصب مودم ایرانسل سیم کارتی

در گوشی یا لپ تاپ خود فناوری وای‌فای را روشن کنید. در بین وای‌فای‌های پیدا شده در صفحه جستجو روی نام مودم خود بزنید. (نام یا SSID شما در پشت مودم درج شده است) رمز وای‌فای مودم خود را که آن نیز در پشت مودم با عنوان WI-Fi Key درج شده است را وارد کنید تا اتصال شما برقرار شود. اکنون می‌توانید از اینترنت ایرانسل لذت ببرید.

روش‌های شارژ مودم ایرانسل

برای یادگیری نحوه شارژ مودم ایرانسل لازم است تا بدانید که چگونه سیم‌کارت مودم را باید شارژ کنید. اگر سیم‌کارت شما از مدل سیم‌کارت‌های نسل ۴G و ۴.۵G یا همراه می‌باشد، در صورتی که سیم‌کارت را در گوشی هوشمند خود قرار داده‌اید، می‌توانید با شارژ کردن اعتبار و اینترنت سیم‌کارت خود اقدام به استفاده از اینترنت، تماس و پیامک دادن به مخاطبین گوشی خود کنید. اگر سیم‌کارت شما تنها از مودم‌های ثابت ایرانسل پشتیبانی می‌کند که به‌اصطلاح به آن‌ها سیم‌کارت‌های دیتا نیز گفته می‌شود، تنها می‌توانید با شارژ کردن سیم کارت خود، اینترنت خریداری و فعال کنید.

برای شارژ سیم‌کارت اعتباری ایرانسل خود می‌توانید با شماره‌گیری کد دستوری #رمز شارژ *١۴١*، اپلیکیشن ایرانسل من، اپلیکیشن آپ و دیگر اپیلیکیشن‌ها و کدهای دستوری پشتیبانی‌کننده سرویس شارژ، سیم‌کارت خود را شارژ نمایید.

نحوه شارژ مودم ایرانسل به شارژ سیم‌کارت‌های ایرانسل و بسته‌هایی که برای مودم‌ها وجود دارد بستگی دارد. این بسته‌های اینترنت ایرانسل مختص سیم‌کارت‌های دائمی و اعتباری نسل جدید اینترنت همراه (۴G و ۴.۵G) می‌باشد. شرکت ایرانسل بسته اینترنت مودم‌های همراه خود را به ۵ صورت بسته‌های عادی، بسته‌های چند کاربره، بسته‌های نامحدود، بسته‌های بوم و بوم پلاس و بسته‌های اینترنت اضطراری در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. هر‌کدام از این ۵ مدل دارای بسته‌های متنوع با قیمت‌های مختلفی می‌باشد. که در زیر به معرفی آن‌ها می‌پردازیم که بتوانید به‌راحتی بسته مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید.

 

  • بسته‌های عادی

در نحوه شارژ مودم‌های همراه ایرانسل، شرکت ایرانسل این نوع بسته‌های اینترنت خود را به‌صورت بسته‌های ساعتی، روزانه، ۳ روزه، هفتگی، ۱۵ روزه، ۳۰ روزه (۱ ماهه)، ۶۰ روزه (۲ ماهه)، ۹۰ روزه (۳ ماهه)، ۱۲۰ روزه (۴ ماهه)، ۱۸۰ روزه (۶ ماهه) و ۳۶۰ روز (سالانه) تهیه و در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

  • بسته اینترنت چند کاربره

در نحوه شارژ مودم‌های همراه ایرانسل، شرکت ایرانسل برای کاربرانی که می‌خواهند، تمام افراد منزل و محل کار خود دارای یک بسته اینترنت مشترک باشند، بسته اینترنت جدیدی به نام بسته اینترنت چند کاربره تهیه کرده است. این نوع بسته‌ها، یکی از بسته‌های پر کاربرد مودم‌های همراه ایرانسل به‌حساب می‌آیند که می‌توانید به‌طور هم زمان در منزل و محل کار خود با استفاده از سیم‌کارت روی تبلت یا گوشی خود آن را فعال کنید و به‌طور هم زمان ۱۰ کاربر را به آن متصل نمایید. بسته‌های اینترنت چند کاربره خود را می‌توانید به‌صورت بسته‌های ۳۰ روزه (۱ ماهه) و ۹۰ روزه (۳ ماهه) تهیه کنید.

  • بسته‌های نا محدود

بسته‌های نامحدود ایرانسل بسته به نیاز کاربران، به‌صورت ۷ روزه، ۳۰ روزه، ۹۰ روزه، ۱۸۰ روزه و ۳۶۰ روزه تهیه و در اختیار کاربران قرار می‌گیرند.

  • بسته‌های اضطراری ایرانسل

آیا قابلیت اینترنت اضطراری در بین بسته‌های اینترنت ایرانسل وجود دارد؟ شرکت ایرانسل یک بسته بسیار جذاب و مهم را در دسترس کاربران خود قرار داده است. شما می‌توانید با استفاده از این بسته (اینترنت اضطراری) در مواقعی که نیاز به اینترنت دارید و بسته اینترنت شما به اتمام رسیده است، بدون نیاز به پرداخت آنی یک بسته اینترنت اضطراری به مدت زمان یک ‌روزه دریافت نمایید. می‌توانید با شماره‌گیری کد دستوری #٨١۵* بسته اینترنت اضطراری را دریافت و فعال کنید.
می‌توانید با یکی از ۴ روش زیر بسته عادی و نامحدود مودم‌های همراه ایرانسل خود را تهیه و استفاده کنید.

  • روش اول: وارد سایت ایرانسل شوید و پس از وارد شدن به قسمت خرید بسته اینترنتی، بسته مورد نظر خود را خریداری کنید.
  • روش دوم: اپلیکیشن ایرانسل من را دانلود کنید، پس از نصب این اپلیکیشن روی گوشی خود، وارد قسمت خرید بسته‌های اینترنت شوید و طبق شکل زیر بسته مورد نظر خود را خریداری کنید.
  • روش سوم: استفاده از نسخه وب اپلیکیشن ایرانسل من.
  • روش چهارم: استفاده از کد‌های دستوری یا همان USSD موجود برای بسته‌ها

بسته‌هایی که شرکت ایرانسل برای کاربران مودم‌های ثابت معرفی کرده است، به‌صورت ۷ روزه، ۳۰ روزه، ۹۰ روزه، ۱۸۰ روزه و ۳۶۵ روزه در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. این بسته‌ها تنها برای مودم‌های ثابت ایرانسل می‌باشد و کاربران دیگر مودم‌های ایرانسل نمی‌توانند از این بسته‌ها استفاده کنند.

در نحوه شارژ مودم ایرانسل، خریداری و استفاده از بسته اینترنت مودم ثابت ایرانسل (TD-LTE) بسیار مهم و کاربردی می‌باشد، که می‌توانید برای خرید این بسته‌ها یکی از مراحل زیر را به دلخواه انتخاب کرده و بسته خود را خریداری کنید.

روش های شارژ مودم‌های ثابت ایرانسل

روش اول: استفاده از سایت ایرانسل، برای این روش باید وارد سایت ایرانسل شوید، پس از ورود به سایت ایرانسل روی منوی خرید کلیک نمایید و وارد قسمت بسته اینترنت شوید. پس از وارد شدن بسته مورد نیاز خود را انتخاب و خریداری کنید.

روش های شارژ مودم‌های ثابت ایرانسل

روش دوم: استفاده از اپلیکیشن ایرانسل من، در روش اپلیکیشن ایرانسل من، پس از دانلود و نصب این اپلیکیشن روی گوشی خود، باید با شماره سیم‌کارت مودم خود، وارد حساب کاربری خود شوید. پس از ورود به حساب کاربری در قسمت خرید بسته اینترنتی، اقدام به خرید بسته اینترنت مورد استفاده خود کنید.

ایرانسل من

ارتباط با پشتیبانی ایرانسل

ایرانسل برای پشتیبانی از کابران خود چندین روش را در نظر گرفته است.

ارتباط با پشتیبانی ایرانسل

  • روش اول: در این روش وارد سایت ایرانسل شده. آیکون چت را در پایین صفحه مشاهده خواهید کرد. از این طریق می‌توانید با پشتیبانان به‌صورت آنلاین در تماس باشید.
  • روش دوم: در فضای اپلیکیشن ایرانسل من نیز گزینه چت آنلاین وجود دارد. می‌توانید از این طریق نیز با پشتیبانان در تماس باشید و سوالات خود در ارتباط با مودم ایرانسل را بپرسید.
  • روش سوم: در صفحه اینستاگرام ایرانسل می‌توانید با این مجموعه در ارتباط باشید. آی دی اینستاگرام ایرانسل irancell@ می‌باشد.
  • روش چهارم: در این بخش می‌توانید به وسیله اپلیکیشن توییتر با ایرانسل در تماس باشید. آی دی توییتر ایرانسل عبارت است از irancellsupport@

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *