0

مقایسه خانومی و موتن رو

مقایسه خانومی و موتن رو

در این مقاله سعی داریم به مقایسه دو وب‌سایت خانومی و موتن‌رو بپردازیم؛ اما قبل از آن پاسخ این چند سوال را با خود مرور کنید: چقدر با این دو سایت آشنایی دارید؟ آیا تا به ‌حال لوازم آرایشی را به‌صورت آنلاین تهیه کرده‌اید؟ چقدر به کیفیت لوازم آرایشی خودتان اهمیت می‌دهید؟ آیا می‌دانید سالانه چه مقدار کالای قاچاق و بی‌کیفیت در حوزه لوازم آرایشی وارد ایران می‌شود؟

خرید آنلاین لوازم آرایشی یک راه‌ حل فوق‌العاده برای فرار از محصولات تقلبی و قاچاق است. در صورتی که دوست دارید از این روش استفاده کنید، بهتر است اطلاعات موجود را این مقاله با دقت مطالعه کنید چرا که در ادامه قصد داریم به دو فروشگاه اصلی فروش لوازم آرایشی و بهداشتی در ایران بپردازیم.

چرا باید به صورت آنلاین خرید کنیم؟

کشور ما ایران از نظر جمعیت، رتبه هفدهم را در جهان دارد. همچنین از نظر مصرف لوازم آرایشی جزء 5 کشور برتر دنیا به حساب می‌آید. این موضوع باعث شده که یک بازار فوق‌العاده پرسود برای فروش لوازم آرایشی و بهداشتی به وجود بیاید.

در صورتی که در خیابان‌های ایران قدم بزنید، متوجه لوازم آرایشی با قیمت ارزان‌ و کیفیت پایین می‌شوید که در دسترس عموم مردم قرار دارند. استفاده از این لوازم آرایشی می‌تواند مشکلات فوق‌العاده زیادی را به دنبال داشته باشد. با توجه به تورم و قیمت بالای محصولات مختلف، معمولا افراد به دنبال لوازم آرایشی با قیمت مناسب هستند.

در فروشگاه‌های پایتخت و دیگر شهرها هم محصولات قاچاقی و هم محصولات اصل موجود است و از آنجایی که فروشنده، هم محصول استاندارد و هم غیر استاندارد را به شما ارائه می‌دهد، تشخیص بسیار سخت خواهد بود. در صورتی که تجربه این کار را ندارید، قطعاً به مشکل برخورد خواهید کرد. توجه داشته باشید که قاچاق بودن یا نبودن کالا را می‌توانید از روی برچسب اصالت تشخیص دهید.

متاسفانه در طول این سال‌ها اطلاع‌رسانی لازم در خصوص برچسب اصالت وجود نداشته، همچنین نسخه تقلبی این برچسب در بازار موجود است. از این رو راه ‌حل بهتر، استفاده از فروشگاه‌های معتبر است. همان‌طور که گفته شد خانومی و موتن رو دو مورد از بهترین فروشگاه‌های آنلاین لوازم آرایشی و بهداشتی معتبر در ایران هستند که می‌توانید از آن‌ها برای یک خرید آنلاین سریع و مطمئن استفاده کنید. در ادامه بیشتر به معرفی این دو فروشگاه می‌پردازیم.

معرفی دو فروشگاه موتن‌ رو و خانومی

قبل از این که به سراغ مقایسه کردن این دو فروشگاه برویم، بهتر است بیشتر با این دو وب‌سایت آشنا شویم.

خانومی

فروشگاه آنلاین خانومی فضایی را فراهم کرده تا یک بانوی ایرانی شیک‌پوش، هر چه نیاز دارد در دسترس داشته باشد. این فروشگاه  اکثر برندهای باکیفیت موجود در بازار را در اختیار مشتریان عزیز خود قرار می‌دهد. تضمین اصالت کالا و قیمت مناسب از جمله ویژگی‌های اصلی این وب‌سایت است.

با خرید آنلاین از خانومی و استفاده از نظرات کارشناسی شده در این وب‌سایت می‌توانید لذت یک خرید بی‌دردسر را تجربه کنید. این فروشگاه کار خود را در سال 1392 شروع کرده و در طول این سال‌ها توانسته بهترین سرویس‌دهی را به مشتریان خود ارائه دهد.

این فروشگاه مجموعه بی‌نظیری از انواع لوازم آرایشی و بهداشتی مخصوص بانوان و آقایان را پدید آورده است. شما بعد از خرید از فروشگاه خانومی، می‌توانید با اطمینان از اصالت کالا به راحتی آن را استفاده کنید. تمامی واردکننده و تولیدکنندگان فروشگاه خانومی موظف به ارائه پروانه بهداشت و البته چسباندن علامت آن بر روی محصولات هستند.

خرید از خانومی چه مزایایی را به دنبال دارد؟

مزایای خرید از سایت خانومی عبارت‌اند از:

  1. اطمینان از خرید محصول اصلی
  2. داشتن پروانه بهداشت برای همه محصولات
  3. تنوع بالای محصولات
  4. وجود بهترین مارک‌های ممکن
  5. همواره در دسترس بودن وب‌سایت
  6. سهولت در فرآیند خرید
  7. پشتیبانی تلفنی
  8. امکان خرید از سراسر ایران

برای دریافت تخفیف از سایت خانومی نیز می‌توانید از طریق کد تخفیف خانومی اقدام کنید.

موتن‌ رو

فروشگاه موتن رو مجموعه کامل آرایشی و بهداشتی در سراسر جهان را فراهم آورده است. با خرید از این وب‌سایت می‌توانید اساساً نیاز خود را برآورده کنید، چرا که هر محصولی با بهترین کیفیت در آن یافت می‌شود.

در مجموعه موتن رو انواع لوازم آرایشی و بهداشتی شامل محصولات مربوط به پوست و مو، چشم، ابرو، ناخن و… یافت می‌شود. در موتن رو حتی زیورآلات و اکسسوری‌ها نیز به فروش می‌رسند. همچنین قیمت محصولات در این فروشگاه اینترنتی بسیار مناسب است و شما می‌توانید با توجه به قیمت‌های موجود در بازار هزینه کمتری را پرداخت کرده، اما از همان کیفیت استفاده کنید.

موتن رو با 25 سال سابقه خود توانست در سال 1397 موفق به دریافت جایزه برترین فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی شود. این جایزه با توجه به رأی مردمی و نظر داوران در جشنواره وب موبایل ایران به این فروشگاه به علت خدمات‌رسانی کامل و صحیح، اعطا شد.

در ادامه بیشتر به مزایای خرید از موتن رو می‌پردازیم.

خرید از موتن رو چه مزایایی را به دنبال دارد؟

  1. اصل بودن کالاهای موجود در موتن رو
  2. داشتن تایید وزارت بهداشت
  3. داشتن ضمانت بازگشت 7 روزه
  4. مشاوره تخصصی برای همه محصولات
  5. داشتن روش‌های پرداخت متنوع
  6. تحویل 24 ساعته در تهران
  7. تحویل رایگان برای خرید بالای 240 هزار تومان
  8. پوشش اکثر برندهای معتبر دنیا
  9. تیم پشتیبانی بسیار قوی
  10. دسترسی به مقالات و مجلات رایگان در وب‌سایت

برای دریافت تخفیف نیز می‌توانید از طریق کد تخفیف موتن رو اقدام کنید.

ابعاد مختلف مقایسه خانومی و موتن‌رو

تا این بخش از مقاله به طور اساسی با این دو وب‌سایت آشنا شدیم. خرید از این دو فروشگاه اینترنتی مزایا و معایب مختلفی را به دنبال دارند. قطعاً باید یک مقایسه درست بین هر دو فروشگاه صورت بگیرد، تا بتوانید به درستی با توجه به معیارهای خودتان شروع به خرید کنید. بهتر است همین اول بگویم که هر دو فروشگاه علاوه بر معتبر بودن، محصولات فوق‌العاده باکیفیتی را ارائه می‌دهند.

در ادامه بیشتر به ویژگی‌های مهم در یک فروشگاه اینترنتی می‌پردازیم و این ویژگی‌ها را در خانومی و موتن رو بررسی می‌کنیم؛ پس با ما همراه باشید.

پشتیبانی

در موتن رو امکان تماس تلفنی، چت در وب‌سایت و شبکه‌های اجتماعی وجود دارد. همچنین دفتر این مجموعه نیز در خیابان شاه‌ نظری در میرداماد تهران قرار دارد که می‌توانید به صورت حضوری مراجعه کنید. ساعت کاری موتن رو به طور میانگین از 9 صبح تا 9:30 شب است که در روزهای پنج‌شنبه و جمعه تغییر می‌کند. امکان ارتباط ایمیلی نیز با این سازمان وجود دارد که در صورت لزوم می‌توانید از آن استفاده کنید.

تیم پشتیبانی موتن رو به صورت کاملاً حرفه‌ای آماده ارائه خدمات و البته مشاوره به مشتریان گرامی است که در ساعت کاری می‌توانید با آن‌ها تماس بگیرید.

شرایط پشتیبانی وب‌سایت خانومی کمی بهتر است و توانسته در این حوزه از موتن رو پیشی بگیرد. شما می‌توانید هفت روز هفته از ساعت 8 صبح الی 11 شب با  مسئولین این وب‌سایت تماس تلفنی برقرار کنید. این کار به نوبه خود یک مزیت بزرگ به حساب می‌آید.

در قسمت چت فروشگاه آنلاین خانومی نیز می‌توانید برای پرس‌وجو در رابطه با خدمات پس از فروش و همچنین اطلاعات خود محصول اقدام کنید. تیم پشتیبانی این وب‌سایت همواره آماده ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود است.

خانومی و موتن‌رو هر دو دارای پشتیبانی قوی‌ هستند.

تنوع کالا

در وب‌سایت خانومی شما می‌توانید به محصولاتی مانند انواع ریمل، خط چشم، رژگونه، کرم‌پودر، پنکک، کانسیلر، رژ لب، خط لب، کرم ضد آفتاب و ضد لک، انواع محصولات آرایش بدن و تاتو، کرم ضد چروک، مرطوب‌کننده، لیفت و سفت‌کننده، انواع ماسک صورت و بدن، شامپو بدن، نرم‌کننده مو، حالت‌دهنده و ماسک مو دسترسی داشته باشید. تمامی این محصولات با ضمانت تحویل داده می‌شود و می‌توانید با خیال راحت از آن‌ها استفاده کنید.

همچنین در فروشگاه موتن رو نیز محصولاتی مانند لنز رنگی، بی ‌بی کرم، سی ‌سی کرم، هایلایتر، قاب ابرو، ریمل ابرو، رژ‌ لب مایع، بالم لب، لاک ناخن، لاک پاک‌کن، کیف آرایش، براش آرایشی، پد آرایشی، برچسب تتو، حنای طراحی، دستگاه لاک خشک‌کن UV، واریاسیون، فیس براش دستی، اسپری آب‌رسان، ژل شستشوی صورت، تونر، دستمال مرطوب، پیلینگ، چسب بینی و… یافت می‌شود.

همان‌طور که احتمالاً متوجه شده‌اید در این مقایسه به لحاظ تنوع کالا سایت موتن  رو توانسته صدرنشین شود. در واقع سایت خانمی به طور خاص بر روی لوازم آرایشی تمرکز کرده، در حالی که سایت موتن رو علاوه بر لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم جانبی خاص را نیز دارا است.

هر دو وب‌سایت کمی به محصولات آرایشی و بهداشتی آقایان هم پرداخته‌اند؛ ولی تمرکز اصلی بر روی لوازم مورد نیاز برای بانوان است.

برند محصولات

در فروشگاه اینترنتی خانومی شما می‌توانید از برندهایی مانند لورال، میبلین، گارنیر، بورژوا، اسنس، آرت دکو، نوروا، بیو، بیودرما، لیراک، ویشی و… محصولات مدنظر خودتان را با اطمینان از اصالت کالا تهیه کرده و از استفاده آن لذت ببرید. همچنین خانومی سعی کرده بهترین قیمت بازار را به مشتریان خود ارائه دهد.

در فروشگاه موتن رو نیز می‌توانید محصولاتی از برندهای هیدرودرم، نیوآ، نیکس، درمومدیک، اوریا، ایتاپ، ایمپلا، این‌لی و هزاران برند دیگر را تهیه کنید. در این مقایسه به لحاظ گستردگی برند نیز فروشگاه موتن رو برنده است. به جرأت می‌توان گفت که در این فروشگاه تقریبا اکثر برندهای مطرح آرایشی و بهداشتی دنیا جای گرفته‌اند.

دسته‌بندی محصولات

در فروشگاه خانومی دسته‌بندی محصولات کمی محدود است. در قسمت دسته‌بندی محصولات این وب‌سایت، شما می‌توانید محصولات آرایشی، مراقبت پوست، مراقبت مو، بهداشت شخصی، عطر و ادکلن، مد و اکسسوری، لوازم برقی شخصی و لوازم مربوط به مادر و کودک را مشاهده کنید. با وجود این که این دسته‌بندی‌ها خود یک سری زیر مجموعه‌های بسیار عظیمی در اختیار دارند؛ ولی باز هم به پای موتن رو نمی‌رسند.

به عبارتی در وب‌سایت موتن‌رو، علاوه بر این دسته‌بندی‌های موجود در وب‌سایت خانومی، موارد گسترده‌تری هم در اختیار خریداران قرار می‌گیرد. همچنین موتن رو در زمینه محصولات مناسب برای آقایان نیز بسیار بیشتر از وب‌سایت خانمی فعالیت داشته و می‌توان گفت که در این بخش از مقایسه به لحاظ دسته‌بندی محصولات نیز باز هم این فروشگاه پیروز میدان است.

شهرهای تحت پوشش

هر دو وب‌سایت یعنی هم موتن رو و هم خانومی اکثر شهرهای ایران را پوشش می‌دهند و مشکلی از این بابت وجود ندارد. در صورتی که در تهران زندگی می‌کنید هزینه ارسال در وب‌سایت موتن رو برایتان رایگان خواهد بود. همچنین گارانتی 7 روزه در حین خرید از این فروشگاه هم برایتان وجود دارد.

در خانومی شرایط کمی متفاوت است. در صورتی که در تهران هستید و بالای 400 هزار تومان خرید کنید، هزینه ارسال کالا برایتان رایگان خواهد بود. هزینه ارسال کالا برای خرید زیر 400 هزار تومان هم 33 هزار تومان است. در صورتی که شهرستان هستید هم می‌توانید از خدمات مشابه استفاده کنید، ولی برای خرید زیر 400 هزار تومان هزینه ارسال 36 هزار تومان خواهد بود.

قیمت محصولات

قیاس این دو فروشگاه اینترنتی از نظر قیمت کمی مشکل است. این دو وب‌سایت به لحاظ قیمت بسیار به هم نزدیک هستند و نمی‌توانید بهتر یا بدتر را برای هر کدام تعیین کنید. همان‌طور که قبل‌تر هم گفته شد، موتن رو گستردگی محصولات بیشتری دارد. همین موضوع می‌تواند این وب‌سایت را جذاب‌تر نشان دهد؛ ولی به لحاظ قیمت تقریباً هیچ تفاوتی با وب‌سایت خانومی ندارد.

در هر دو وب‌سایت تخفیفات خوبی هم برای محصولات مختلف ارائه شده است که می‌توانید از آن‌ها بهره‌مند شوید. در صورتی که به مسئله مالی فکر می‌کنید باید به شما بگوییم که می‌توانید از هر دو وب‌سایت با خیال راحت خرید کنید، چرا که هزینه بسیار کمتری را نسبت به بازار پرداخت خواهید کرد.

انواع تخفیف‌ها

همان‌طور که گفته شد در هر دو وب‌سایت تخفیف‌های مناسبی به مشتریان ارائه شده است که همه می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند. اولین تخفیفی که در وب‌سایت خانومی می‌توانید از آن بهره ببرید شانس خانومی است. این نوع از تخفیف همان‌طور که از نامش پیداست، به مشتریان این شانس را می‌دهد که تا حد ممکن شانس خود را امتحان کنند.

هر محصول دارای تعداد و زمان محدودی برای فروش ویژه است. در این حالت مشتری در صورتی که از شانس لازم برخوردار باشد می‌تواند از آن برای خرید محصول مورد نظر استفاده کند. اطلاعات و تنوع محصولات در وب‌سایت خانومی دائماً به‌روز می‌شوند؛ بنابراین باید در هر روز چند بار به این وب‌سایت سر بزنید تا از تخفیف‌های لازم برخوردار شوید.

همچنین امکان استفاده از هدیه و بن نیز در فروشگاه خانومی وجود دارد. هر کالایی که دارای علامت قرمز رنگ در کنار خود باشد، دارای هدیه نیز هست که لازم نیست هزینه‌ای را بابت آن بپردازید.

در وب‌سایت موتن رو نیز اکثر محصولات دارای تخفیف هستند. البته در این فروشگاه اینترنتی تخفیف‌ها بر روی هر محصول مشخص شده است.

شرایط ارسال کالا

مقایسه ارسال کالاها در خانومی و موتن رو  کمی سخت است، چرا که این دو وب‌سایت هر دو شرایط ارسال خوبی را برای کالاهای خود ترتیب داده‌اند. موتن رو خود را موظف می‌داند که همواره سفارش مشتری را به درستی تحویل دهد. اما در صورت ارسال کالا و در دسترس نبودن مشتری سفارش بعد از سه روز لغو می‌شود. قوانین موتن رو در چارچوب خاصی تعریف شده است و خارج از آن به هیچ عنوان پذیرفته نمی‌شود.

در این فروشگاه برای رفاه حال بیشتر مشتریان، بازگشت هفت روزه مرسوله نیز ایجاد شده است. البته این در صورتی است که کد نارنجی رنگ ثبت شده بر روی محصول مخدوش نشده باشد. از جمله دیگر مزایای استفاده از موتن رو می‌توان به تحویل 24 ساعته در تهران و ارسال رایگان در این شهر اشاره کرد. البته ارسال رایگان برای خرید بالای 250 هزار تومان است.

در وب‌سایت خانومی شرایط کمی متفاوت به نظر می‌رسد، اما مزایا تقریباً یکی هستند. در این سایت برای خرید بالای 400 هزار تومان ارسال رایگان وجود دارد و در غیر این صورت باید کمی بیشتر بابت هزینه ارسال پرداخت کنید.

این وب‌سایت به سراسر ایران سرویس‌دهی می‌کند و همه می‌توانند از خدمات آن استفاده کنند. همچنین امکان بازگشت هفت روزه برای کالا نیز در این فروشگاه نیز وجود دارد.

نحوه پرداخت

مورد بعدی که قصد داریم در این مقاله  به آن بپردازیم نحوه پرداخت است. در وب‌سایت موتن رو به دو صورت می‌توانید اقدام به خرید محصول مدنظرتان کنید. حالت اول این است که مبلغ را به صورت آنلاین بپردازید. در این حالت موتن رو فضایی را فراهم کرده، تا از طریق درگاه‌های معتبر عضو شبکه شتاب اقدام به پرداخت کنید. در این روش می‌توانید پرداخت خود را به صورت امن و معتبر انجام دهید. علاوه بر این شما می‌توانید مبلغ فاکتور سفارش را از طریق کارت‌خوان پیک موتن رو نیز پرداخت کنید. در این صورت تفاوت چندانی با پرداخت آنلاین نخواهد بود چرا که بعد از پرداخت و تحویل کالا می‌توانید بسته مدنظر را مرجوع کنید.

شرایط ضمانت محصولات

فروشگاه‌های خانومی و موتن رو هر دو ضمانت‌نامه‌های 7 روزه بازگشت کالا را ارائه کرده‌اند؛ این موضوع خیال مشتری را از بابت خرید کالا راحت می‌کند.

شما می‌توانید در صورتی ‌که علاقه‌ای به محصول دریافتی ندارید در مدت هفت روز آن را به فروشگاه پس بدهید. در این صورت مبلغ مورد نظر به شما بازگردانده خواهد شد.

این موضوع یک مزیت بزرگ برای مشتریان، مخصوصاً در ایران به‌حساب می‌آید؛ چرا که در حال حاضر فرهنگ خرید اینترنتی مسئله چندان جاافتاده‌ای نیست و اکثر مشتریان معمولاً علاقه‌ای به این مدل خرید ندارند.

در این دو فروشگاه اینترنتی در صورت مغایرت در شرایط کالای دریافت شده و وجود ایراد ظاهری و عملکردی و یا حتی انصراف از خرید می‌توانید کالای مدنظر را در مدت هفت روز برگردانید. در مقایسه دو وب‌سایت خانومی و موتن رو به لحاظ شرایط ضمانت محصولات باید به خانومی امتیاز بیشتری بدهیم چرا که قوانین کمتری در این مورد وضع کرده است و انعطاف بیشتری دارد.

به عبارتی موتن رو بسیار درباره این مسئله سخت‌گیر است که چندان جذاب به نظر نمی‌رسد.

محیط کاربری نرم‌افزار و وب‌سایت

از نظر ظاهری وب‌سایت خانومی ظاهری بسیار ساده و درعین‌حال شیک دارد. این وب‌سایت طوری است که هر کسی می‌تواند با آن کار کند. اگر بخواهیم ایرادی از این وب‌سایت بگیریم باید بگویم که چندان مدرن به نظر نمی‌رسد، اما در عین‌ حال بسیار زیبا است.

وب‌سایت خانومی از لحاظ لود محتوا بسیار سریع عمل می‌کند و البته ریسپانسیو نیز هست. یعنی می‌توانید با هر نمایشگری در ابعاد مختلف با این وب‎سایت کار کنید. این موضوع اهمیت فوق‌العاده زیادی دارد، چرا که امروزه بسیاری از افراد برای سرچ ساده هم از تلفن خود استفاده می‌کنند و به سراغ وب‌سایت‌ها نمی‌روند.

در مقابل وب‌سایت موتن رو علاوه بر ظاهری زیبا توانسته قالب خود را بسیار مدرن‌تر طراحی کند. همچنین این مجموعه دارای اپلیکیشن برای اکثر پلتفرم‌ها نیز هست. این کار می‌تواند باعث شود که بسیاری از افراد روزانه به محصولات این وب‌سایت سر بزنند و این یک مزیت بزرگ است.

همین موضوع در این مقایسه مجموعه موتن رو را پیروز می‌کند.

سهولت در ثبت‌ نام

اساساً هر دو وب‌سایت مراحل بسیار ساده‌ای را برای خرید و ثبت ‌نام قرار داده‌اند. به عبارتی در این مورد هر دو برابر هستند. ثبت ‌نام در هر دو وب‌سایت بسیار ساده است و زمان زیادی را از شما نمی‌گیرد. از جمله مزایایی که می‌توان به آن اشاره کرد این است که در مراحل احراز هویت و ثبت‌ نام، هیچ اطلاعات خاصی را در اختیار فروشنده‌ها قرار نمی‌دهید. این موضوع خود یک مزیت بسیار بزرگ به شمار می‌رود.

تنها کافی است که شماره تلفن خود را وارد کنید و سپس با استفاده از کد پیامک شده کادر موجود در وب‌سایت را پر کنید تا مراحل ثبت ‌نام شما انجام شود. با یک مقایسه کوچک نسبت به دیگر وب‌سایت‌های مشابه متوجه می‌شویم که این کار بسیار ساده است. پس در مقایسه دو فروشگاه اینترنتی خانومی و موتن رو باید به هر دو وب‌سایت نمره یکسانی بدهیم.

امنیت

در دنیای دیجیتال امنیت یک مسئله حیاتی است. معمولا کاربران دوست ندارند که با یک اشتباه امنیتی مشکلاتی مختلفی برایشان به وجود بیاید. از این ‌رو معمولاً وب‌سایت‌های امنی را انتخاب می‌کنند. هر دو وب‌سایت از سیستم مدیریت محتوای Slack استفاده می‌کنند. در حال حاضر حدود 233 وب‌سایت در ایران از این CMS استفاده می‌کنند که این رقم هر روز در حال افزایش است. البته این رقم در دنیا به 981 هزار وب‌سایت می‌رسد که عدد فوق‌العاده زیادی است.

به عبارتی این CMS مانند وردپرس مشتریان مربوط به خود را دارد و هر روز افراد زیادی در حال بهینه‌تر کردن آن هستند. به‌ عنوان‌ مثال می‌توان به دیجی‌کالا اشاره کرد که از اسلک و وردپرس در کنار هم استفاده می‌کند. این موضوع نشان‌دهنده قدرت این سیستم مدیریت محتوا است.

نظر مخاطبان

با جستجوهای انجام شده تقریباً هیچ نظر منفی در وب‌سایت‌های مربوط به این دو فروشگاه اینترنتی ثبت نشده است. البته با صحبت‌هایی که با خریداران این دو وب‌سایت انجام شده از موتن رو رضایت بیشتری را دریافت کرده‌ایم.

بنابراین در این مقایسه مجموعه موتن رو امتیاز بیشتری را دریافت خواهد کرد.

سخن آخر

در این مقاله سعی شد به‌ طور کلی به بررسی دو وب‌سایت خانومی و موتن رو پرداخته شود. همان‌طور که می‌دانید این دو وب‌سایت، فروشگاه‌های اینترنتی با تمرکز در حوزه لوازم آرایشی و بهداشتی برای زنان هستند. با توجه ‌به حجم درخواستی در بازار مهم است که بتوانیم محصول درست را تهیه کنیم و هر دوی این وب‌سایت‌ها می‌توانند به شما در این زمینه کمک کنند.

البته دقت داشته باشید که این محتوا صرفاً نظر شخصی نویسنده است و نباید تأثیر چندانی در خرید شما داشته باشد. بهتر است خودتان مزایای گفته شده در این مقاله را بررسی کنید و سپس با توجه ‌به شرایط فعلی تصمیم بگیرید.

اگر از مطالعه مباحث مربوط به مقایسه خانومی و موتن‌رو  لذت بردید، در بخش نظرات انتقادها و پیشنهادهای خودتان را با ما در میان بگذارید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل