0

معرفی، نقد و بررسی سیب اپ

معرفی، نقد و بررسی سیب اپ

سیب اپ از تولد تا امروز

استفاده از خدمات و محصولات کمپانی اپل برای کاربران ایرانی از جذابیت بالایی برخوردار است و همواره آنان به خرید محصولات کمپانی اپل از جمله تلفن‌های هوشمند آیفون علاقه زیادی نشان داده‌اند؛ به همین دلیل در این مقاله قصد داریم تا در رابطه با یکی از اپل استورهای ایرانی به نام سیب اپ صحبت کنیم. پس در ادامه همراه ما باشید.

سیب اپ چیست؟ معرفی IOS استور سیب اپ

استفاده از سیستم ‌عامل ios در برخی کشورها همواره با مشکلاتی روبرو بوده است. ارائه خدمات این سیستم‌ عامل به علت تحریم‌ها در برخی کشورها ازجمله ایران‌ همواره با چالش‌هایی روبرو بوده که استفاده کاربردی از آن را مختل کرده است.

به دلیل پرطرفدار بودن دستگاه‌هایی مثل آیفون و آی پد در ایران، که از این سیستم‌ عامل استفاده می‌کنند و همچنین به علت کارایی بی‌عیب و نقصشان که باعث شده در بازارهای جهانی حرف اول را بزنند، همواره نیاز بوده که راه ‌حلی برای مشکلات کاربران این سیستم ‌عامل ارائه شود تا آن‌ها بتوانند بیشترین استفاده را از آن ببرند.

اپ استور (App Store) یک سکوی رایانش توزیع نرم‌ افزار دیجیتال برای سیستم عامل IOS است که توسعه و نگه‌داری آن توسط شرکت اپل انجام می‌شود و اپلیکیشن های موردنیاز این سیستم ‌عامل را ارائه می‌دهد. از آن جایی‌ که این فروشگاه آنلاین در ایران به علت فیلترها و تحریم‌ها کارایی مطلوب را ندارد، وجود یک اپلیکیشن مشابه که قادر باشد خدمات مناسبی را برای دارندگان سیستم‌ عامل IOS ارائه دهد همواره مورد نیاز بوده است.

در آذرماه سال ۹۴ شرکت سیبا پرداز عصر جدید، یک اپ استور ایرانی را معرفی کرد. سیب اپ نامی بود که بر روی این اپ استور گذاشته شد.

سیب اپ با بیشترین شباهت به اپ استور از نظر ظاهری و کارایی، اصلی‌ترین مشکل کاربران سیستم‌ عامل IOS را برطرف کرد و انواع اپلیکیشن‌های مورد نیاز را به ‌صورت رایگان در اختیارشان قرار داد.

اهداف و برنامه‌های سیب اپ

همان‌طور که در بالا اشاره شد اصلی‌ترین هدف سیب اپ حل مشکل تحریم‌ها و فیلترهای اپلیکیشن اپ استور می‌باشد که تا به امروز با وجود موانع و مشکلات بسیار به بهترین نحو ممکن این کار را انجام داده است. از طرف دیگر سیب اپ بستری را فراهم کرده که بدون نیاز به Gift Card و Apple ID به ‌سادگی و به ‌صورت رایگان بتوان از اپلیکیشن های مورد نیاز سیستم ‌عامل IOS، حتی آن‌هایی که نیازمند پرداخت هزینه می‌باشند، استفاده کرد. البته سیب اپ هزینه‌ای را بابت اشتراک از کاربران خود دریافت می‌کند که در واقع جبران هزینه‌ای خواهد بود که بابت ثبت شناسه دستگاه کاربران خود در پنل توسعه‌دهندگان اپل به این شرکت پرداخت خواهد کرد.

سیب اپ آرشیوی بیش از ۳۰,۰۰۰ اپلیکیشن به ارزش بیش از ۵۰,۰۰۰ دلار را در دسترس مخاطبان قرار می‌دهد.

از دیگر برنامه‌های سیب اپ جهت گسترش کارایی خود و ارائه خدمات بهتر به مشتریان، ایجاد یک بستر مناسب و همکاری با توسعه‌دهندگان اپلیکیشن است. توسعه‌دهندگان اپلیکیشن برای همکاری با اپل همواره با مشکلاتی مثل دریافت و ساخت اکانت برنامه‌نویسی اپل، اعمال محدودیت‌های پرداخت درون اپلیکیشن، تحریم‌ها و فیلترهای گوناگون، هزینه‌های بسیار بالای تبلیغات بین‌المللی، به رسمیت نشناختن اپلیکیشن های ایرانی و مشکلات گوناگون دیگر روبرو هستند.

سیب اپ به توسعه‌دهندگان این امکان را می‌دهد که بدون طی مراحل پیچیده و طولانی اپل اپلیکیشن‌های خود را به‌ راحتی ثبت کنند. برای این کار می‌توانند پس از احراز هویت بدون این که کوچک‌ترین هزینه‌ای را متقبل شوند، به ‌صورت کاملاً رایگان طی حداکثر ۳ روز اپلیکیشن خود را در سیب اپ قرار دهند.

نمونه‌های خارجی سیب اپ

سیب اپ هم مثل هر کسب ‌و کار و استارت آپ آنلاینی به‌ شدت در حال رقابت با رقیبان داخلی و ایده گرفتن از نمونه‌های خارجی متعدد می‌باشد که همیشه وجود داشته‌اند، هر روز خدمات جدید و متنوعی را ارائه می‌دهند و در راستای بهبود فعالیت‌های خود گام برمی‌دارند.

در این قسمت به معرفی نمونه‌های خارجی سیب اپ که در واقع جایگزین‌های اپ استور هستند و بررسی مزایا و معایب سیب اپ نسبت به اپل استور می‌پردازیم.

Mojo Installer

یکی از بهترین نمونه‌های خارجی سیب اپ که بدون نیاز به جیلبریک کردن آیفون به ارائه خدمات می‌پردازد.

Inocydia

از دیگر رقبای سیب اپ که بدون نیاز به جیلبریک ورژن‌های ۷ تا ۱۰ را پشتیبانی می‌کند. نکته قابل‌ تأمل در مورد این فروشگاه آنلاین خارجی این است که از طریق آن می‌توان برنامه‌های کرک شده را نیز دانلود کرد.

Zestia

از دیگر برنامه‌های مشابه سیب اپ، می‌توان Zestia را نام برد. این برنامه شباهت زیادی با سیدیا (Cydia) دارد که در گوشی‌های جیلبریک نشده قبلاً با نام X-Cydia نیز شناخته می‌شد. این اپ روی گوشی‌های جیلبریک شده کار نمی‌کند.

Tweakbox

برنامه‌ای ساده و کاربردی که خدمات مشابه اپ استور بدون جیلبریک کردن را ارائه می‌دهد.

Emus4u

این برنامه نیز مانند برنامه‌های قبل بدون نیاز به جیلبریک کردن در محیطی مناسب خدمات مشابه اپ استور ارائه می‌کند.

از دیگر نمونه‌های خارجی سیب اپ می‌توان PandaApp، iNOJB و TutuApp را نام برد.

رقبای داخلی سیب اپ

برای سیب اپ، مهم‌تر از دسته قبل یعنی نمونه‌های خارجی، رقبای داخلی هستند. بدیهی است که به علت تحریم‌ها و فیلترهای مختلف، سیب اپ نمی‌تواند در بازارهای جهانی به رقابت بپردازد و باید تمرکز خود را روی بازار داخلی و رقبای ایرانی خود بگذارد. در این بخش به مقایسه سیب اپ با دیگر اپ استورهای ایرانی می‌پردازیم.

اپل اپس

یکی از اصلی‌ترین رقیبان سیب اپ که چهار سال قبل از این اپلیکیشن فعالیت خودش را آغاز کرد اپل اپس است که وبسایت آن به نشانی appleaps.ir می‌باشد. اپل اپس در سال ۹۰ فعالیت خود را آغاز کرد و از قدیمی‌ترین‌ها در این حوزه به‌ حساب می‌آید. در این برنامه کاربران می‌توانند با ایجاد یک حساب کاربری بدون نیاز به Apple ID از آن استفاده کنند و برنامه‌های مختلف و اپلیکیشن‌های گوناگون را در اختیار داشته باشند.‏ اپل اپس در زمینه تولید محتواهای آموزشی هم فعالیت می‌کند.

این اپلیکیشن برای اشتراک ویژه خود هزینه‌ای دریافت می‌کند که تنها با پرداخت این هزینه کاربر به تمام اپ‌ها و بازی‌های مختلف پولی و رایگان دسترسی پیدا می‌کند.

سیبو

از دیگر رقبا می‌توان به سیبو اشاره کرد که در سال ۹۸ ایجاد شد. وبسایت آن به نشانی sibou.ir می‌باشد. این اپ تا به امروز بیش از ۲۰۰ هزار بار دانلود شده است. تعداد دانلود اپلیکیشن‌های داخل آن ‌هم به بیش از یک میلیون بار می‌رسد.

نکته قابل ‌تأمل در مورد این اپ استور این است که کاربران آن می‌توانند بدون نیاز به نصب از برنامه‌های داخل آن استفاده کرده و اپلیکیشن‌های موردنیاز خود را ذخیره کنند. همچنین سیبو کاملاً رایگان بوده و برای استفاده از آن نیاز به پرداخت هیچ‌ هزینه‌ای نمی‌باشد.

همچنین کاربران می‌توانند اپلیکیشن‌های موردنیاز خود را که در این اپ وجود ندارد به پشتیبانی اطلاع دهند تا در کم‌ترین زمان ممکن در این اپ استور قرار گیرند.

آی اپس

از دیگر رقیبان سیب اپ که بیش از ۲۰ هزار اپلیکیشن مختلف را ارائه می‌دهد. وبسایت آن به نشانی iapps.ir می‌باشد. آی اپس همکاری مناسب با توسعه‌دهندگان اپلیکیشن دارد و به آن‌ها این امکان را داده است که به‌صورت رایگان و بدون پرداخت هزینه برنامه‌های خود را در این اپلیکیشن قرار دهند و از مزایای آن استفاده کنند. به Apple ID نیازی ندارد و کاربر باید برای استفاده از اپلیکیشن‌هایی که رایگان نیستند حق اشتراک بپردازد.

نکته دیگری که باعث تمایز این اپ نسبت به سایر رقبای خود می‌شود این است که به  ‌صورت روزانه آخرین ورژن یک برنامه و اپلیکیشن پولی را در یک محدوده زمانی مشخص به ‌صورت رایگان در اختیار عموم قرار می‌دهد.

سیب ایرانی

سیب ایرانی رقیب دیگر سیب اپ، در محیطی بسیار خاص و دل‌نشین به ارائه خدمات می‌پردازد و فعالیت می‌کند. سایت آن به نشانی sibirani.ir می‌باشد. کاربر می‌تواند بدون نیاز به Apple ID از این محصول استفاده کند و از سرعت ‌بالای آن لذت ببرد. نکته حائز اهمیت در مورد آن این است که نیاز به به‌روزرسانی ندارد و اپ‌های ایرانی درون آن بدون نیاز به اقدام خاصی ، به‌روزرسانی می‌شوند.

سیبانه

سیبانه، اپلیکیشنی است که از طریق آن کاربر امکان خرید نسخه اصلی برنامه‌های اپل را با ریال دارد. سیستم فروش اپلیکیشن‌ها و بازی‌های مختلف در آن به ‌گونه‌ای است که طبق قوانین فروشگاهی اپل است و چارچوب امنیتی بسیار بالایی را برای خدمات خود به دنبال دارد. نرم‌افزارهایی که از طریق این پلتفرم دریافت می‌شوند همگی دارای لایسنس و تأییدیه اپل می‌باشند. همچنین برای نصب این نرم‌افزارها نیازی به جیلبریک کردن آی پد یا آیفونتان نیست. زمینه دیگری که سیبانه در آن فعالیت می‌کند ویدیوهای آموزشی و برنامه‌های مرتبط با آن در زمینه آموزش محصولات اپل و ترفندهای مربوط به آن است. به ‌گونه‌ای که تمام آموزش‌های مرتبط با شرکت اپل به زبان فارسی در آن ارائه می‌شود. وبسایت آن به نشانی sibaneh.com می‌باشد.

اناردونی

اپ استوری با بیش از یک میلیون کاربر که به سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی به ارائه خدمات می‌پردازد. از دیگر فعالیت‌های این اپ استور حمایت از ۱۰۰۰ کسب ‌و کار رسمی است. به کاربران خدمات گسترده‌تری ارائه می‌دهد و به Apple ID هم نیازی ندارد. وبسایت آن به نشانی anardoni.com است.

نقاط قوت سیب اپ از نگاه کاربران

یکی از دلایلی که باعث شده است تا اپلیکیشن و وبسایت اینترنتی سیب اپ تا این اندازه در میان کاربران تلفن‌های هوشمند اپل مورد استقبال قرار بگیرد و کاربران از خدماتی که در این مجموعه ارائه می‌شود استفاده کنند، نقاط قوتی است که این پلتفرم برای کاربران خود فعال کرده است.

اپلیکیشن سیب اپ دارای نقاط قوت منحصر به ‌فردی است که باعث شده است تا کاربران برای رفع نیازهای خود به‌ جای استفاده از همتاهای خارجی این پلتفرم، از خدماتی که در این مجموعه ارائه می‌شود استفاده کنند. در ادامه به معرفی بعضی از مهم‌ترین نقاط قوت اپلیکیشن سیب اپ که باعث محبوبیت این پلتفرم شده است می‌پردازیم.

رابط کاربری ساده

از آن جایی ‌که کاربران وبسایت‌ها و اپلیکیشن های فضای مجازی شامل تمام افراد جامعه می‌شود یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی که باعث می‌شود تا پلتفرمی در میان کاربران از محبوبیت بالایی برخوردار شود راحتی استفاده از خدماتی آن مجموعه است.

یکی از مهم‌ترین نقاط قوت پلتفرم سیب اپ کاربرپسند بودن این نرم‌افزار است؛ به این معنی که کاربران می‌توانند با هر سطح از سواد و دانش نرم‌افزاری که دارند از خدماتی که در این نرم‌افزار ارائه می‌شود استفاده کنند و دیگر دچار سختی‌ها و دشواری‌هایی که استفاده از نرم‌افزارهای مشابه خارجی مانند اپ استور برای کاربران به همراه می‌آورد نخواهند شد. آن‌ها می‌توانند به ‌راحتی و با چند کلیک ساده به بهترین خدمات و اپلیکیشن‌های مورد نظر خود دسترسی پیدا کنند.

قیمت مناسب خدمات ارائه‌ شده در سیب اپ

معمولاً کاربرانی که از تلفن همراه اپل استفاده می‌کنند دائماً از مشکلاتی نظیر هزینه بالای استفاده از خدمات معرفی شده توسط کمپانی اپل می‌گویند و همواره از پرداخت این هزینه‌ها برای استفاده از خدمات مورد نیاز خود گلایه می‌کنند.

برای حل این مشکل کاربران می‌توانند با پرداخت هزینه‌ای بسیار مقرون به‌ صرفه‌تر نسبت به خدماتی که از اپ استور دریافت می‌نمایند، از خدماتی که در سرویس سیب اپ وجود دارد استفاده کنند و بتوانند مقدار قابل‌ ملاحظه‌ای در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنند.

تنوع بالای برنامه‌ها و خدمات ارائه ‌شده در سیب اپ

هرچقدر هزینه اشتراک ماهانه و استفاده از خدماتی که یک مجموعه ارائه می‌دهد پایین باشد، اگر تنوع و کارایی لازم برای کاربرانی که از خدمات آن‌ها استفاده می‌کنند نداشته باشد، معمولاً طرفداران چندانی در میان کاربران خود پیدا نخواهد کرد. مدیران پلتفرم سیب اپ با آگاهی به این مسائل خدمات بی‌شماری را در پلتفرم خود جای ‌داده‌اند؛ کاربران با تهیه اشتراک و حق عضویت ماهانه و یا سالانه خود می‌توانند به خدمات بی‌شماری که در این پلتفرم ارائه می‌شود دسترسی داشته باشند و بدون کوچک‌ترین مشکلی از خدمات مورد نظر خود بهره‌مند شوند.

کاربران با استفاده از اپلیکیشن سیب اپ می‌توانند به تنوع نامحدودی از انواع اپلیکیشن‌هایی که بر اساس سیستم‌ عامل IOS نوشته‌ شده‌اند و تنها بر روی گوشی‌های هوشمند کمپانی اپل قابل اجرا هستند، دسترسی داشته باشند.

دریافت برنامه‌های دلاری آیفون به‌ صورت رایگان

با توجه به اینکه قانون کپی ‌رایت در ایران وجود ندارد، پلتفرم سیب اپ بسیاری از نسخه‌های پولی اپلیکیشن‌های خارجی در اپ استور را به ‌صورت رایگان در اختیار کاربران خود قرار داده است تا کاربران بتوانند از تمام خدماتی که آن اپلیکیشن‌ها به ‌صورت پولی در اپ استور در اختیار آن‌ها قرار می‌دادند، کاملاً رایگان استفاده کنند و یک تجربه رایگان و لذت‌بخش را برای خود به ثبت برسانند.

بومی‌سازی اپلیکیشن‌ها توسط وبسایت سیب اپ باعث شده است تا کاربران گوشی‌های هوشمند اپل از بسیاری از مشکلاتی که به دلیل وجود انواع تحریم‌ها علیه کشور ما، وجود دارد دور بمانند و آسیب چندانی به روند دریافت خدمات از برنامه‌هایی که مجبور به استفاده روزانه از آن‌ها هستند، وارد نشود.

کد تخفیف سیب اپ

یکی دیگر از مواردی که باعث شده است تا کاربران به استفاده از خدمات سیب اپ ترغیب شوند، ارائه کد تخفیف سیب اپ توسط مدیران این مجموعه بوده است. کمپانی سیب اپ به ‌منظور افزایش تمایل کاربران به استفاده از خدماتی که در این مجموعه ارائه می‌شود، تخفیفاتی را به ‌صورت دوره‌ای بر روی محصولات خود اعمال می‌کند تا کاربران بتوانند خدمات مورد نظر خود را با قیمت مناسب‌تری دریافت نمایند.

ارائه کدهای تخفیف در موقعیت‌های مختلف و همچنین کدهای تخفیفی که برای اولین استفاده کاربران از خدمات اپلیکیشن ارائه می‌شود از رایج‌ترین کدهای تخفیفی است که توسط کمپانی سیب اپ در اختیار کاربران قرارداده شده است. همین موضوع باعث شده است تا کاربران بیشتری به استفاده از خدماتی که در این مجموعه ارائه می‌شود تمایل داشته باشند.

در دسترس قرار دادن آخرین نسخه اپلیکیشن‌های کاربردی ایرانی

یکی دیگر از مزایایی که باعث شده است تا پلتفرم سیب اپ تا این اندازه در میان کاربران از محبوبیت بالایی برخوردار شود این است که مدیران این مجموعه دائماً در تلاش هستند تا به‌روزترین اپلیکیشن‌های کاربردی که کاربران ایرانی روزانه با آن‌ها تعامل دارند را در وبسایت و اپلیکیشن سیب اپ موجود داشته باشند. از این ‌رو کاربرانی که از اپلیکیشن‌های کاربردی نظیر اسنپ، تپسی، انواع همراه بانک‌ها و اپلیکیشن‌های کاربردی دیگر استفاده دارند، می‌توانند جهت دسترسی ساده به آخرین به‌روزرسانی‌های اپلیکیشن‌های ذکرشده به وبسایت و اپلیکیشن سیب اپ مراجعه نمایند تا جدیدترین به‌روزرسانی‌ها در اختیار آن‌ها قرار بگیرد و بتوانند از خدمات ارائه ‌شده در این مجموعه استفاده نمایند.

اطلاع رسانی دقیق و سریع

یکی دیگر از مزایای پلتفرم سیب اپ این است که جدیدترین اخبار و اطلاعاتی که توسط اپلیکیشن‌های دیگر منتشر می‌شود را به ‌صورت نوتیفیکیشن در اختیار کاربران قرار می‌دهد؛ به‌عنوان مثال شما با استفاده از خدمات پلتفرم سیب اپ می‌توانید از جدیدترین اخبار هیجان‌انگیز مانند: انواع قرعه‌کشی‌ها، تخفیف‌های لحظه‌ای و شگفت‌انگیز، انواع پیشنهادات اسنپ فود و از همه مهم‌تر قرعه‌کشی‌های دوره‌ای پلتفرم سیب اپ مطلع شوید و شانس خود را برای شرکت در قرعه‌کشی‌ها و دریافت هدیه زودتر از دیگران امتحان کنید.

نقاط ضعف سیب اپ از نگاه کاربران

در مقابل تمام مزایا و ویژگی‌های منحصر به ‌فردی که استفاده از خدمات مجموعه سیب اپ برای کاربران به همراه می‌آورد بعضی از کاربرانی که از این خدمات استفاده کرده‌اند معتقد هستند که مجموعه سیب دارای نقاط ضعفی نیز می‌باشد که منجر به شکایت از سیب اپ شده است؛ در ادامه به برخی از آن‌ها می‌پردازیم.

احتمال مسدود شدن حساب کاربری کاربران

متأسفانه با توجه به تحریم‌های ناعادلانه‌ای که علیه کشور ما تعبیه‌ شده است گاهی اوقات اختلالاتی از سوی کمپانی اپل برای برخی از کاربران سیب اپ به وجود می‌آید و کاربران دیگر نمی‌توانند وارد حساب شخصی خود در این پلتفرم شوند. در چنین مواقعی لازم است تا کاربران با پشتیبانی مجموعه سیب ارتباط برقرار کنند و پس از شرح مشکل به وجود آمده، راه‌حل‌های ارائه ‌شده توسط متخصصین این مجموعه را به‌طور دقیق انجام دهند.

در صورت بسته شدن حساب کاربری کاربران در اپلیکیشن سیب اپ، تمامی اپلیکیشن هایی که از این طریق دانلود شده‌اند نیز از کار می‌افتند و حتی پس از راه‌اندازی مجدد حساب کاربری دیگر اپلیکیشن‌های قدیمی فعال نمی‌شوند و کاربران ناچار هستند تا مجدد اپلیکیشن‌های قدیمی خود را دانلود کنند و حساب کاربری جدیدی برای خود در آن‌ها ایجاد نمایند.

نکته قابل‌ ملاحظه در این قسمت این است که حتماً قبل از فعال‌سازی حساب شخصی خود در اپلیکیشن سیب اپ نسبت به نوع اشتراک انتخابی و گارانتی که شامل آن می‌شود اطلاعات کافی داشته باشید و به ‌هیچ‌ عنوان بدون آگاهی و تحقیق قبلی نسبت به فعال کردن حساب کاربری خود اقدام نکنید.

در صورتی ‌که احساس می‌کنید حساب کاربری شما مسدود شده است و نمی‌توانید وارد حساب شخصی خود شوید، لطفاً جهت رفع مشکل، شماره موبایلی که با آن وارد اکانت خود می‌شوید را در قسمت گزارش خرابی وارد نمایید؛ پس از بررسی حساب شما اطلاعات تکمیلی از طریق ارسال پیامک به شما اطلاع داده می‌شود.

عدم امکان انتقال حساب کاربری به گوشی آیفون دیگر

یکی دیگر از نقاط ضعفی که بسیاری از کاربران از آن شاکی هستند این است که هر کاربر آیفون فقط می‌تواند حساب کاربری خود را بر روی یک دستگاه ایجاد نماید و امکان انتقال حساب کاربری از روی یک دستگاه بر روی دستگاه دیگر وجود ندارد و کاربرانی که می‌خواهند از خدمات پلتفرم سیب اپ و سایر محصولات اپل خود استفاده کنند ناچارند حساب کاربری جدایی برای سایر دستگاه‌های خود ایجاد نمایند تا بتوانند از خدماتی که در این مجموعه ارائه می‌شود بر روی سایر دستگاه‌های هوشمند خود نیز استفاده نمایند.

عدم امکان عودت وجه در صورت انصراف از خرید

از آنجایی ‌که کمپانی سیب اپ برای ساخت حساب شخصی کاربران مبلغی را به‌ حساب کمپانی اپل واریز می‌کند، در صورت انصراف کاربران از خرید خود نمی‌تواند وجه پرداختی آن‌ها را به‌صورت تمام و کمال به آن‌ها بازگرداند و تنها می‌تواند حساب کاربری آن‌ها را به کمترین ارزش مادی آن انتقال بدهد و مابه‌التفاوت مبلغ پرداخت شده را به کاربران عودت دهد.

سیب اپ در شبکه‌های اجتماعی

یکی از ملزومات هر کسب‌ و کار اینترنتی حضور فعال آن در انواع مختلفی از شبکه‌های اجتماعی است؛ کمپانی سیب اپ هم از این موضوع آگاهی کامل را دارد و به همین منظور شبکه‌های اجتماعی سیب اپ به صورت پررنگ در فضای مجازی حضور دارند.

مجموعه سیب اپ با آماده کردن ویدیوهای آموزشی بسیار و قراردادن آن‌ها بر روی وبسایت‌های آپارات و یوتیوب باعث شده است تا طرفداران بسیاری را از سمت کاربران آپاراتی و یوتیوبی به سمت خود جذب کند؛ مدیران مجموعه سیب اپ فعالیت مستمر در شبکه‌های اجتماعی نظیر اینستاگرام، تلگرام و توییتر را در دستور کار خود قرار دادند تا با تبلیغات گسترده در این شبکه‌ها بتوانند کاربران بیشتری را برای کسب‌ و کار خود به دست بیاورند. در ادامه نام کاربری شبکه‌های اجتماعی فعال پلتفرم سیب اپ را با شما عزیزان به اشتراک می‌گذاریم:

تلگرام: sibapp

اینستاگرام: sibapp

آپارات: sibapp

یوتیوب: sibapp

پلن‌های اشتراک سیب اپ و هزینه آن‌ها

قیمت اشتراک سیب اپ علاوه ‌بر اشتراک رایگان سیب اپ، به‌ صورت 3 اشتراک نه ‌ماهه، شش‌ ماهه و سه ماهه طراحی‌ شده است که کاربران می‌توانند با توجه به نیاز خود هر یک از این گزینه‌ها را انتخاب کنند و در جهت پرداخت مبلغ نهایی آن اقدام نمایند.

هزینه اشتراک ۹ ماهه پلتفرم سیب اپ با احتساب ۳۷ درصد تخفیف مبلغ ۶۷۰ هزار تومان است. کاربرانی که تمایل دارند که اشتراک شش ‌ماهه این اپلیکیشن را دریافت کنند باید مبلغ 460 هزار تومان با احتساب ۳۶ درصد تخفیف پرداخت نمایند و همچنین برای دریافت اشتراک سه ‌ماهه مبلغ ۲۸۰ هزار تومان باید توسط کاربران پرداخت شود.

راهنمای نصب سیب اپ

در این قسمت به نحوه نصب و خدمات مشتریان در سیب اپ می‌پردازیم. یکی از اپلیکیشن هایی که به ‌راحتی نصب و فعال‌سازی می‌شود اپلیکیشن سیب اپ است؛ برای دریافت اپلیکیشن سیب اپ و راهنما و شرایط استفاده کاربران از سیب اپ کافی است دستورالعمل زیر را طی کنید و پس از پایان مراحل می‌توانید وارد سیب اپ خود شوید و حساب کاربری خود را ایجاد نمایید.

  • در مرحله اول لازم است ابتدا وارد وبسایت اینترنتی سیب اپ شوید و در آن به جستجوی گزینه نصب سیب اپ پرداخته و بر روی آن کلیک نمایید.
  • در مرحله دوم باید شماره موبایل خودتان را به ‌منظور فعال‌سازی وارد نمایید؛ پس از کلیک بر روی گزینه نصب سیب اپ کادری برای شما باز می‌شود که با وارد کردن شماره تماس خود در این قسمت کد فعال‌سازی برای شما ارسال می‌شود.
  • در مرحله سوم منتظر ارسال شدن کد فعال‌سازی از طریق پیامک بمانید و پس از دریافت آن، کد فعال‌سازی را در کادری که باز شده است وارد نمایید.
  • در مرحله چهارم بر روی گزینه Install کلیک کرده و در تنظیمات گوشی آیفون، قسمت پروفایل و مدیریت دستگاه اجازه نصب را صادر نمایید.

حالا وارد سیب اپ خود شوید و از خدماتی که منتظر شماست لذت ببرید.

دفتر مرکزی سیب اپ

همانند بسیاری از شرکت‌ها و کمپانی‌های دیگر دفتر مرکزی کمپانی سیب اپ نیز در تهران قرار دارد و شما عزیزان می‌توانید جهت انتقال نظرات و انتقادات خود به دفتر مرکزی این مجموعه در آدرس زیر مراجعه نمایید.

آدرس دفتر مرکزی سیب اپ: سعادت‌آباد، بلوار فرحزادی، جنب خروجی نیایش، خیابان تربیت ‌معلم، خیابان گلبان، پلاک ۶، واحد ۱۰۳، طبقه ۳

اطلاعات تماس و پشتیبانی سیب اپ

جهت برقراری ارتباط با پشتیبانی سیب اپ با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

تلفن پشتیبانی: 02157942000

جمع‌بندی

همان ‌طور که در این مقاله به آن اشاره کردیم اگر شما هم جز کاربران و علاقه‌مندان به گوشی‌های آیفون و کمپانی اپل هستید و از خدماتی که اپل استور و سایر اپ استورهای مشابه خارجی در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهند راضی نیستید و یا از هزینه بالای آن‌ها شکایت دارید می‌توانید از جایگزین ایرانی آن یعنی سیب اپ استفاده کنید.

ما در این مقاله به نحوه انتشار برنامه در اپل استور سیب اپ و معرفی نقاط ضعف و قوتی که پلتفرم سیب اپ برای کاربران خود ایجاد کرده است همچنین نحوه دانلود برنامه سیب اپ پرداختیم؛ پس ‌از آن دسته‌بندی مختلف محصولات و همچنین خدمات ارائه‌ شده در پلتفرم سیب اپ را به‌ صورت کامل مورد بررسی قرار دادیم و به نحوه همکاری توسعه‌دهندگان با سیب اپ اشاره کردیم. در آخر نیز مراحل گام ‌به ‌گام دریافت اپلیکیشن سیب اپ و نحوه نصب آن را برای شما عزیزان شرح دادیم تا بتوانید به ‌آسانی و بدون کوچک‌ترین دردسری اپلیکیشن مد نظر خود را دریافت کنید و از خدمات آن استفاده نمایید.

در حال حاضر یکی از قوی‌ترین وبسایت‌هایی که به ارائه خدمات گوشی‌های هوشمند آیفون می‌پردازد پلتفرم سیب اپ است که توانسته است با ارائه خدمات جذاب به کاربران خود و تلاش برای حفظ حریم خصوصی و امنیت کاربران، طرفداران زیادی را برای خود به دست بیاورد.

از اینکه تا پایان این مقاله همراه ما بودید از شما عزیزان صمیمانه سپاس‌گزاریم؛ امیدواریم مطالب گفته‌ شده در این قسمت مورد پسند شما واقع‌ شده باشد.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل