0

فروشگاه دیکاردو را بیشتر و دقیق‌تر بشناسید!

معرفی، نقد و بررسی دیکاردو

همه ما می‌دانیم که امروزه با شرایط زندگی کنونی و ترافیک شهری یکی از بهترین راه‌ها برای تهیه مایحتاج مورد نیاز روزانه خود، خرید به صورت آنلاین می‌باشد. همچنین یکی از نیازهای انسان برای گذر از روزمرگی، تفریح و سرگرمی است. شاید بسیاری از افراد به این نیاز خود بی‌توجه باشند؛ یا برخی دیگر به دلیل مشغله‌های روزانه و سنگینی کار و تلف شدن وقتشان در ترافیک از تفریح و سرگرمی خود غافل می‌شوند. اما هستند کسانی که با وجود تمامی این معضلات برای تفریح خود وقت می‌گذارند زیرا می‌دانند که می‌توانند به صورت آنلاین یک سرگرمی عالی برای خود دست و پا کنند. شاید از خودتان بپرسید که چگونه می‌توان به صورت آنلاین تفریح کرد یا یک سرگرمی آنلاین دست و پا کرد؟ پاسخ بسیار ساده است. بسیاری از افراد اوقات فراغت خود را با بازی‌های آنلاین، شاد و مفرح می‌نمایند.

اما باید در نظر داشت که بازی کردن آن هم به صورت آنلاین چندان ساده نیست. زیرا گاهی برای دسترسی به برخی امکانات بازی‌ها لازم است که شما خرید درون برنامه‌ای داشته باشید. خب قاعدتاً این موضوع در بازی‌های آنلاین ساخت ایران ساده است. زیرا درگاه پرداخت دارند و شما به سادگی می‌توانید با پرداخت مبلغ مورد نظر، امکاناتی را که مدنظر دارید دریافت نمایید. اما در بازی‌های آنلاین ساخت خارج از ایران موضوع به همین سادگی‌ها نیست. زیرا کشور ما با تحریم‌هایی مواجه است که این امکان را به شما نمی‌دهد تا بتوانید به صورت ارزی پرداخت درون برنامه‌ای داشته باشید و امکانات مورد نظر خود را دریافت کنید. از این رو سایت‌هایی ایجاد شده‌اند که در واقع کارت‌های اعتباری ویژه استورهای متنوع آنلاین را در اختیار شما قرار می‌دهند تا به وسیله آن‌ها بتوانید خرید‌های درون برنامه‌ای خود را در بازی‌های آنلاین خارجی انجام دهید. دیکاردو یکی از این مجموعه‌هاست که در زمینه ارائه خدمات خرید اکانت، امکانات و … در بازی‌های آنلاین فعالیت دارد.یکی از پرطرفدارترین شیوه‌ها برای بازی و سرگرمی در دنیای امروز غرق شدن در بازی‌های آنلاین می‌باشد. فروشگاه دیکاردو در واقع بازی آنلاین و طی کردن فرآیند آن را ساده‌تر و لذت بازی کردن را برای شما دو چندان می‌کند. در سایت دیکاردو از انواع گیفت کارت استورهای مختلف، انواع اکانت، انواع بازی، انواع سکه‌های بازی‌ها و … می‌توانید بهره‌مند شوید. در ادامه به بررسی سایت دیکاردو و ویژگی‌های آن خواهیم پرداخت تا شما نیز با این مجموعه بیشتر آشنا شوید و بتوانید از آن به بهترین شکل ممکن استفاده نمایید.

تاریخچه دیکاردو از بدو تأسیس تا به امروز

برای اینکه شما بتوانید با وجود تحریم‌ها در بازی‌های آنلاین بین‌المللی عضو شوید و بتوانید برای پیشرفت در مسیر بازی از خریدهای درون برنامه‌ای بهره‌مند شوید، لازم است تا به سایتی مانند سایت دیکاردو که چنین خدماتی را ارائه می‌دهد دسترسی داشته باشید. شما می‌توانید با داشتن کد تخفیف دیکاردو، خدمات این سایت نظیر جم دیکاردو را با تخفیف مناسبی دریافت نمایید.

برای این که بهتر متوجه شوید فروشگاه دیکاردو چه کاری انجام می‌دهد لازم است تا توضیحات بیشتری در این زمینه ارائه شود. در واقع دیکاردو شاپ، یک پرداخت درون برنامه‌ای امن را برای شما برنامه‌ریزی و آماده‌سازی می‌نماید تا در سریع‌ترین زمان ممکن به امکانات و بازی‌های مورد نظر خود دست یابید و بتوانید از بازی کردن لذت ببرید. البته که فروشگاه دیکاردو انواعی از خدمات را برای مشتریان خود ارائه می‌نماید که در ادامه تمامی آن‌ها را بررسی می‌نماییم تا شما نیز از انواع خدماتی که این مجموعه ارائه می‌نماید مطلع شوید و بتوانید برای خرید کردن و درک این که اصلا آیا سایت دیکاردو معتبر است یا نه، تصمیم بهتری بگیرید.

در مجموع باید بدانید که هر سایت و پلتفرمی برای اینکه بتواند دسترسی کاربران خود را به محصولات و خدمات، ساده‌تر کند اقدام به ارائه یک دسته‌بندی کلی و مناسب می‌نماید. سایت دیکاردو نیز این عملکرد را به خوبی انجام داده است تا طرفداران و کاربران خود را راضی نگاه دارد. محصولات و خدماتی که در سایت دیکاردو ارائه می‌شود انواع متفاوتی دارند. برای این که بتوانید با هر یک از آن‌ها به خوبی آشنا شوید و برای خرید خود تصمیم بهتری بگیرید، در ادامه در مورد هر یک از دسته‌بندی‌های فروشگاه دیکاردو برای شما توضیحاتی ارائه خواهیم داد.

بازی‌های اکانت قانونی پلی استیشن

اگر اهل بازی‌های پلی استیشن باشید می‌دانید که برای بازی کردن دو راه بیشتر وجود ندارد. راه اول خرید دیسک‌های بازی است که با اینکه بسیار در دسترس است اما از سوی دیگر هزینه بسیار زیادی را برای شما در بر دارد. از طرفی دیگر اگر شما دیسک یک بازی را تهیه کنید وقتی بازی تمام شود دیگر برایتان کاربردی ندارد. یا باید آن را در گوشه کمد نگه دارید یا با قیمتی بسیار ارزان به دیگران بفروشید.

روش بعدی خرید گیفت کارت پلی استیشن است. وقتی شما گیفت کارت پلی استیشن را داشته باشید می‌توانید با پرداخت درون برنامه‌ای نسخه‌های دیجیتال بازی را از شرکت سونی به صورت قانونی تهیه نمایید. این روش بسیار ساده است و قانونی نیز می‌باشد. اما باز هم هزینه زیادی دارد و در واقع به‌صرفه نیست.

دیکاردو یک روش سوم برای شما در نظر گرفته که اشتراک میان شما و دیکاردو در خرید بازی است. دیکاردو بازی را از استور سونی خریداری می‌کند. شما می‌توانید انواع اکانت با ظرفیت‌های متنوع بازی‌های آنلاین را با قیمتی بسیار ناچیز تهیه نمایید. پس از اتمام بازی نیز می‌توانید اکانت خود را به دیگران بفروشید یا با بازی دیگری تعویض کنید. این موضوع را هم حتما در نظر بگیرید که از طریق امکانات سایت دیکاردو کالاف یا دیگر بخش‌ها،‌ می‌توانید بازی‌های مورد علاقه خود را به سادگی انجام دهید و از بازی کردن نهایت لذت را ببرید.

بازی‌های موبایلی

یکی از در دسترس‌ترین وسیله‌ها برای بازی‌های آنلاین، موبایل است. زیرا همیشه همراه شماست و می‌توانید هر زمان که خواستید از آن استفاده نمایید. اگر اهل بازی‌های موبایلی باشید می‌دانید که آپشنی در آن‌ها وجود دارد تحت عنوان سکه که برای ادامه روند بازی به شما کمک می‌نماید. گاهی شما به تعدادی سکه نیاز دارید که تنها از طریق خرید درون برنامه‌ای می‌توان آن را تهیه کرد. دیکاردو این امکان را برای شما فراهم نموده تا در سریع‌ترین زمان ممکن انواع سکه‌های بازی‌های موبایلی را خریداری کنید. چه چیزی بهتر از اینکه امکاناتی مانند اسلحه‌های بازی را از طریق امکانات دیکاردو دریافت نمایید.

انواع گیفت کارت

گیفت کارت‌ها در واقع یک سری کارت‌های اعتباری با مبلغ و اعتبار مشخص می‌باشند که در استورهای مختلف نظیر اپ استور، گوگل پلی، پلی استیشن و… کاربرد دارند. در واقع چون به دلیل تحریم‌ها نمی‌توان هزینه‌ها را به صورت ارزی و آنلاین در درون برنامه‌های ذکر شده پرداخت کرد نیاز است که چنین کارت‌های اعتباری وجود داشته باشد تا نیاز شما را در این مواقع برطرف نماید. شما با داشتن کد تخفیف دیکاردو می‌توانید انواع گیفت کارت را با قیمتی بسیار مناسب تهیه نمایید. وقتی بتوانید گیفت کارت‌ها را ارزان‌تر تهیه کنید می‌توانید آن‌ها را با اعتبار بیشتری تهیه کنید و بتوانید بازی‌های آنلاین بیشتری انجام دهید.

بازی‌های استیم و اورجین

امروزه با توجه به تنوع کنسول‌های بازی نظیر کامپیوتر، موبایل، پلی استیشن، ایکس باکس و … طرفداران بازی‌های آنلاین در حال افزایش می‌باشند. اما هم‌چنان طرفداران بازی‌های رایانه‌ای نسبت به دیگر کنسول‌های بازی بیشتر هستند. شاید علت این موضوع در دسترس‌تر بودن انواع کامپیوتر و لپ تاپ و قابلیت ارتقاء سیستم عامل آن می‌باشد. از این طریق شما می‌توانید همواره در دنیای بازی‌های دیجیتال به‌روز باشید. دیکاردو سی پی نیز خدماتی را برای شما ارائه می‌کند تا بتوانید بازی‌های کامپیوتری خود را به راحتی انجام دهید.

برای این که انواع بازی‌های دیجیتال رایانه‌ای را از سایت دیکاردو دریافت کنید دو پلتفرم اصلی وجود دارد. پلتفرم استیم که یکی از بزرگ‌ترین پلتفرم‌ها در زمینه ارائه بازی‌های دیجیتال است و در زمینه ارائه بازی‌های مولتی پلیر یا چند نفره فعالیت دارد. همچنین بیش از 70 درصد سهم بازار بازی‌های رایانه‌ای را به خود اختصاص داده است. مثل هر پلتفرم خارجی دیگری استیم نیز در ریجن ایران فعال نیست و شما نمی‌توانید از کشور ایران به سادگی به بازی‌های رایانه‌ای استیم دسترسی داشته باشید. از این رو دیکاردو شما را در امر خرید بازی‌های رایانه‌ای استیم کمک می‌کند. در واقع خرید دیکاردو سی پی این امکان را به شما می‌دهد تا بتوانید از بازی‌های کامپیوتری و سرگرمی مورد علاقه خود لذت ببرید.

پلتفرم دوم، اورجین می‌باشد که باز هم در زمینه ارائه بازی‌های رایانه‌ای فعالیت دارد. اما خب مانند دیکاردو دیگر محدودیت زمانی و مکانی ندارد و هر شخصی می‌تواند با اکانت خود به آن دسترسی داشته باشد. شما می‌توانید با در دست داشتن کد تخفیف دیکاردو شاپ، گیفت کارت اورجین یا استیم را با قیمتی بسیار مناسب تهیه کنید و تمام بازی‌های مدنظر خود را از این پلتفرم‌ها خریداری کرده و از سرگرمی خود نهایت لذت را ببرید.

بازی‌های ایکس باکس وان

یکی دیگر از کنسول‌های بازی پرطرفدار ایکس باکس می‌باشد. تمام بازی‌های مرتبط با ایکس باکس را می‌توانید در سایت دیکاردو بیابید و بازی‌ها یا اکانت آن‌ها را با خرید از سایت دیکاردو با یک قیمت عالی و باورنکردنی تهیه کنید. با این روش بازی با ایکس باکس لذت بیشتری برای شما به ارمغان خواهد آورد.

بازی‌های بلیزارد

یکی دیگر از شرکت‌های ارائه‌دهنده بازی‌های آنلاین شرکت بلیزارد می‌باشد. این شرکت نیز انواعی از بازی‌های متنوع آنلاین را خدمت مشتریان و کاربران ارائه می‌نماید. در نظر داشته باشید که شما از طریق دیکاردو می‌توانید اکانت بلیزارد را تهیه کرده و از بازی کردن به صورت آنلاین لذت ببرید. ضمن این که با استفاده از کد تخفیف دیکاردو می‌توانید اکانت بلیزارد را با قیمتی بسیار مناسب‌تر تهیه کنید و لذت بازی کردن را برای خود دو چندان نمایید. سایت دیکاردو یک رابط خوب برای بازی کردن شما می‌باشد.

اکانت‌های انبوه

گاهی شما برای برخی پروسه‌های تبلیغاتی و فروش نیاز به داشتن چندین اکانت یاهو، جیمیل، لینکدین، اینستاگرام، اپل موزیک، اسپاتیفای و… دارید. دیکاردو فرآیند این پروسه را برای شما ساده‌تر کرده و شما می‌توانید تمامی اکانت‌های مورد نیاز خود را از فروشگاه دیکاردو به صورت عمده و انبوه تهیه نمایید و در شرایط مورد نظر استفاده کنید.

اکانت پرمیوم

برخی سایت‌ها و پلتفرم‌ها از فروش اکانت‌های پرمیوم کسب درآمد می‌نمایند. گاهی این پلتفرم‌ها یک اکانت با چندین قابلیت محدود در اختیار کاربر می‌گذارند. سپس اقدام به ارائه اکانت به صورت پرمیوم می‌نمایند که قابلیت‌ها و امکانات اضافه بر امکانات قبلی را برای کاربر مهیا می‌کند. گاهی این اکانت‌های پرمیوم در چندین سطح دسته‌بندی می‌شوند و هر چه اکانت گران‌تر باشد از امکانات بیشتری برخوردار است. امکاناتی نظیر حذف تبلیغات، اشتراک‌گذاری بیشتر، امکان اتصال به پلتفرم‌های دیگر، ارائه بیشترین میزان محتوا، امکان دانلود محتوا و استفاده در حالت آفلاین، دریافت محتواهای ارزشمند و جذاب با بالاترین کیفیت و … را می‌توانید از طریق اکانت‌های پرمیوم در دسترس داشته باشید. شما می‌توانید اکانت پرمیوم پلتفرم‌های متنوع آموزشی، سرگرمی و کاربردی را با کد تخفیف دیکاردو با قیمتی بسیار مناسب تهیه نمایید. اکانت‌های پرمیوم پلتفرم‌هایی نظیر گیمینگ، اس ان پی، هولو، آی استاک، شاتراستاک، رپلیکا، گرامرلی، نیترو دیسکورد، اپل تی وی، پرایم ویدئو، کانوا، اچ بی او مکس، توئیچ، اپل موزیک، دیزر، دیزنی پلاس، یوتیوب، اسپاتیفای و نتفلیکس در دیکاردو ارائه می‌گردد.

اهداف و برنامه‌های دیکاردو

هر مجموعه‌ای برای اینکه بتواند موفق باشد نیاز دارد تا یک سری چشم‌انداز و اهداف برای خود در نظر بگیرد. از این رو سایت دیکاردو نیز برای خود اهدافی در راستای عملکردش دارد. دیکاردو در زمینه اشاعه فرهنگ بازی‌های کامپیوتری و آنلاین بسیار تلاش کرده است. از این جهت در نظر دارد تا همین روند را به صورت پیشرفتی ادامه دهد. زیرا اکنون و امروزه همچنان افرادی وجود دارند که تصور می‌کنند بازی کردن تنها یک سرگرمی است. اما این‌طور نیست. در بسیاری از موارد می‌توانید از طریق بازی کردن به صورت آنلاین درآمد نیز کسب نمایید. از این بابت سایت دیکاردو در این زمینه تلاش‌های بسیاری نموده است و این هدف را نیز ادامه خواهد داد.

از سویی دیگر از اهداف مهم فروشگاه دیکاردو، فراهم کردن شرایط آسوده برای انواع بازی‌های کامپیوتری و آنلاین برای مشتریان خود است. با جدیت تمام نیز این هدف را دنبال می‌نماید تا تمامی کاربران به آن چه که می‌خواهند دسترسی پیدا کنند.

نمونه‌های خارجی دیکاردو

قاعدتاً در خارج از ایران افراد ساده‌تر از ما به خریدهای درون برنامه‌ای دسترسی دارند. زیرا دیگر در آنجا دولت‌ها تحریم نیستند و مردم نیز به تبعات آن می‌توانند از بسیاری از خدمات استفاده نمایند. از این رو شاید بتوان گفت که در خارج از ایران نمونه‌هایی مشابه سایت دیکاردو عملاً وجود ندارند. زیرا دیکاردو یک واسطه بین گیمر و دیگر پلتفرم‌هاست. اما در خارج از ایران افراد به سادگی با حساب خود از مجموعه‌ها و پلتفرم‌ها خرید درون برنامه‌ای می‌نمایند. از این رو نمونه‌ خارجی برای دیکاردو در واقع وجود ندارد.

رقبای داخلی دیکاردو

سایت‌های بسیاری هستند که مانند دیکاردو به ارائه خدمات خرید درون برنامه‌ای می‌پردازند. زیرا ایران تحریم است و ما نمی‌توانیم مستقیم از پلتفرم‌ها خرید انجام دهیم. از این رو لازم است تا رقبای داخلی دیکاردو را بشناسیم تا بتوانیم در صورت لزوم آن‌ها را از نظر خدمات با یکدیگر مقایسه نماییم و بدانیم که برای خرید کدام یک مناسب‌تر هستند. در ادامه به بررسی چند رقیب سرسخت دیکاردو در داخل ایران می‌پردازیم.

ایران موجو

یکی از سایت‌های محبوب در زمینه ارائه خدمات بازی های رایانه‌ای و آنلاین سایت ایران موجو می‌باشد. ایران موجو نیز درست مانند دیکاردو به ارائه خدمات خرید سکه و جم و اسلحه و … در بازی‌های آنلاین و کامپیوتری می‌پردازد. در واقع یک واسطه بین بازیکن و پلتفرم‌هاست تا شما بتوانید خیلی ساده مسیر بازی خود را طی کنید و در مجموع از این روند لذت ببرید.

آسان جم

یکی دیگر از سایت‌های ارائه دهنده خدمات خرید الماس و جم و محصولات بازی‌ها، سایت آسان جم است. این سایت نیز دقیقا مانند دیکاردو عمل می‌کند و مسیر بازی‌های آنلاین را برای شما هموار می‌نماید. از این جهت می‌تواند یکی از رقبای مجموعه دیکاردو باشد.

1000 جم

1000 جم یک فروشگاه تخصصی برای خرید انواع محصولات بازی‌های موبایل می‌باشد. از این جهت شاید نتواند رقیب سرسختی برای دیکاردو باشد. اما این دو در هر صورت به دلیل حوزه فعالیت مشترک و محبوبیت موبایل به عنوان یک کنسول بازی، می‌توانند با یکدیگر به رقابت بپردازند. از این رو می‌توان آن‌ها را رقیب یکدیگر دانست.

موجو جم

یکی دیگر از سایت‌هایی که می‌توان به عنوان رقیب دیکاردو در ایران شناخت، سایت موجو جم می‌باشد. این سایت نیز درست مانند دیکاردو به ارائه خرید محصولات بازی‌های آنلاین و گیفت کارت و… می‌پردازد. از این جهت به دلیل شباهت زیاد حوزه فعالیت می‌توانند رقبای سرسختی برای یکدیگر باشند. اگر قصد خرید از این فروشگاه را با استفاده کد تخفیف دارید می‌توانید در مقاله نحوه استفاده از کد تخفیف موجو جم از چگونگی آن اطلاع پیدا کنید.

موجو شاپ

موجو شاپ نیز سایت دیگری است که زمینه کاری مشابه با سایت دیکاردو دارد. شما می‌توانید انواع محصولات بازی های آنلاین را به سادگی از طریق موجو شاپ تهیه نمایید. درست مانند همان روندی که در سایت دیکاردو طی می‌شود. بنابراین به دلیل تشابه روند عملکرد دو مجموعه موجو شاپ و دیکاردو می‌توان این دو را رقیب کاری یکدیگر در نظر گرفت.

نقاط قوت دیکاردو از نگاه کاربران

هر سایت و پلتفرمی بر اساس شرایط فعالیت خود معایب و مزایایی دارد. اما قاعدتاً برای این که یک سایت در میان رقبای خود به موفقیت‌های بزرگ دست پیدا کند لازم است که منحصربه‌فرد و ویژه عمل نماید. سایت دیکاردو نیز از این قاعده مستثنی نیست. دیکاردو کاملاً منحصربه‌فرد و ویژه در زمینه ارائه خدمات در زمینه‌های بازی های کامپیوتری عمل کرده است. قطعا سایت دیکاردو دارای نقاط قوت بسیاری می‌باشد که آن را در میان رقبا متمایز می‌نماید. در ادامه به بررسی نقاط قوت دیکاردو می‌پردازیم تا شما نیز با این شرایط آشنا شوید. اما پیش از هر چیز باید بدانید که مجموعه دیکاردو در وهله اول به طور کلی به صورت منحصربه‌فرد و ویژه عمل کرده است؛ زیرا در مجموع ماهیت سایت و عملکرد آن خاص می‌باشد. هنوز تعداد سایت‌هایی که به ارائه پرداخت درون برنامه‌ای امن و فروش گیفت کارت و… می‌پردازند زیاد نشده است. دیگر سایت‌ها معمولا به موضوعات قابل دسترس‌تری می‌پردازند. از این رو کل عملکرد سایت دیکاردو یک عملکرد مناسب و بالاتر از حد قابل قبول می‌باشد. حال به بررسی نقاط قوت این مجموعه می‌پردازیم.

اما اگر بخواهیم به یکی از اصلی‌ترین نقاط قوت سایت دیکاردو بپردازیم بهتر است به این موضوع اشاره کنیم که سایت دیکاردو تمامی انواع محصولات دیجیتال و پرداخت و خدمات مرتبط با آن‌ها را برای مشتریان خود ارائه می‌نماید. یعنی شاید به جرئت بتوان ادعا کرد که هیچ محصول دیجیتال یا پرداختی وجود ندارد که دیکاردو از پس آن برنیاید. همین به نوبه خود یک نقطه قوت بسیار مهم برای سایت دیکاردو به حساب می‌آید و آن را در میان رقبا متمایز می‌کند. از این جهت دیکاردو بسیار پیشرو عمل کرده است.

از دیگر ویژگی‌های متمایز و نقاط قوت سایت دیکاردو می‌توان به موضوع پشتیبانی همه روزه و 24 ساعته آن اشاره کرد. قاعدتاً وقتی پشتیبانی همه ساعته و همه روزه در دسترس مشتریان قرار دارد، این بزرگ‌ترین حسن یک فروشگاه آنلاین می‌باشد. در واقع این ویژگی سبب می‌شود تا هیچ یک از مشتریان از دست نروند و بتوانند در تمامی ساعات شبانه روز بهترین تصمیم را برای خرید خود بگیرند.

از دیگر ویژگی‌های منحصربه‌فرد و نقاط قوت سایت دیکاردو که به نوبه خود بسیار جالب توجه نیز هست، برگزاری تورنومنت‌های آنلاین می‌باشد. این تورنومنت‌ها روزانه و هفتگی در سایت دیکاردو برگزار می‌شوند و به برندگان جوایز نفیسی اهدا می‌گردد. تورنومنت‌ها برای بازی‌های پرطرفداری نظیر کال اف دیوتی، فری فایر، فیفا و… برگزار می‌گردد. شما می‌توانید با شرکت در همین تورنومنت‌ها درآمد نیز کسب کنید.

یکی از بهترین نقاط قوت مجموعه دیکاردو، ضمانت بازگشت وجه و گارانتی محصولات می‌باشد. شما می‌توانید با این ویژگی به راحتی خرید خود را انجام دهید. همین ویژگی سبب می‌شود تا بین دیگر رقبا منحصربه‌فرد و خاص عمل نماید و بیشتر مورد اعتماد مخاطبان قرار بگیرد.

نقاط ضعف دیکاردو از نگاه کاربران

هر سایتی علاوه بر این که نقاط قوت بسیاری دارد، به ناچار نقاط ضعفی نیز دارد. در واقع وجود نقاط ضعف کاملا اجتناب‌ناپذیر است. سایت دیکاردو نیز دقیقاً به همین شکل است. علاوه بر این که این مجموعه دارای نقاط قوت بسیار می‌باشد، اما نقاط ضعف کمی دارد. در ادامه به بررسی هر یک از این نقاط ضعف مجموعه دیکاردو می‌پردازیم تا شما نیز با آن‌ها آشنا شوید و بتوانید برای خرید از سایت دیکادو بهتر تصمیم بگیرید.

از اصلی‌ترین نقاط ضعف دیکاردو می‌توان به پیچیدگی نسبی سایت دیکاردو اشاره کرد. در واقع کاربری سایت آنقدرها هم که نیاز است ساده نیست. البته شاید این موضوع برای گیمرها و افراد علاقه‌مند به بازی‌های آنلاین کاملاً عادی باشد. اما برای کاربران معمولی کاربری سایت دیکاردو نسبتاً پیچیده است. از این جهت شاید برای کاربران جدید کمی محیط سایت دیکاردو گیج‌کننده باشد.

از دیگر نقاط ضعف دیکاردو می‌توان به موضوع درهم ریختگی صفحه اصلی سایت دیکاردو اشاره کرد. دسته بندی‌ها در صفحه اصلی سایت دیکاردو به خوبی از هم متمایز نشده‌اند. از این جهت شاید برای کاربران جدید گیچ‌کننده باشند. البته که نمی‌توان این موضوع را نقطه ضعف در نظر گرفت. اما برای سایت کامل و مناسبی مانند دیکاردو چنین شرایطی نقطه ضعف به حساب می‌آید.

در هر صورت سایت دیکاردو با تمامی این نقاط ضعف و قوت همواره در این صنعت پیشرو بوده است. بنابراین با همین نکات ساده نمی‌توان به عنوان یک مجموعه ضعیف از آن یاد کرد. بلکه سایت دیکاردو یک مجموعه قوی در زمینه کاری خود می‌باشد.

دیکاردو در شبکه‌های اجتماعی

هر مجموعه‌ای برای اینکه بتواند با کاربران خود در ارتباط باشد نیاز دارد تا از طریق پلتفرم‌های رایج در کشور با مخاطبان خود ارتباط برقرار نماید. دیکاردو نیز از این قاعده مستثنی نیست. دیکاردو در شبکه‌های اجتماعی بسیاری فعالیت دارد. از این جهت ما نیز در اینجا برای شما به توضیح در ارتباط با فعالیت دیکاردو در این شبکه‌های اجتماعی می‌پردازیم تا تصور دقیق‌تری از این موضوع داشته باشید. ضمن اینکه در صورت نیاز به برقراری ارتباط با مجموعه دیکاردو می‌توانید از این طریق اقدام نمایید.

کانال تلگرام دیکاردو

اگرچه تلگرام چند سالی است که در ایران فیلتر شده است؛ اما هنوز هم به دلیل کاربری ساده و امنیت بالای آن طرفداران خود را دارد و اکثریت افراد جامعه از این پلتفرم برای ارتباطات آنلاین خود استفاده می‌نمایند. سایت دیکاردو نیز در تلگرام دارای کانال اختصاصی با نام dicardo می‌باشد. شما می‌توانید از طریق کانال تلگرام این مجموعه علاوه بر اخبار و مطالب روز دنیای بازی‌ها به تخفیفات و محصولات ارائه شده در دیکاردو دسترسی داشته باشید. همین امر دسترسی به اطلاعات و محصولات دیکاردو را برای کاربران بسیار ساده‌تر می‌نماید.

صفحه اینستاگرام دیکاردو

اینستاگرام در حال حاضر پرطرفدارترین پلتفرم در ایران است. به دلیل کاربری ساده و جذاب آن بسیار در بین مردم محبوب شده است. دیکاردو نیز دارای یک صفحه اینستاگرام با نام کاربری dicardo.shop می‌باشد که از طریق آن انواع اطلاعات و اخبار را در زمینه عملکردهای خود برای کاربران و مشتریان به اشتراک می‌گذارد. در نظر داشته باشید که اینستاگرام دیکاردو یک راه ارتباطی خوب نیز برای ارتباط با مشتریان است.

لینکدین دیکاردو

لینکدین در ایران پلتفرم شناخته شده‌ای نیست؛ اما در جهان پلتفرمی بسیار محبوب و کاربردی است. دیکاردو در لینکدین نیز عضویت دارد. شما نیز اگر در این پلتفرم عضو هستید و با آن کار می کنید می‌توانید عبارت dicardo-team-661700241 را در آن جستجو کنید تا بتوانید از این طریق با این مجموعه در ارتباط باشید.

واتس اپ دیکاردو

دیکاردو در واتس اپ نیز همراه شماست. البته به صورت پشتیبانی آنلاین در این پلتفرم فعالیت دارد. اما در هر صورت واتس اپ دیکاردو یک روش موثر برای ارتباط با مشتریان این مجموعه می‌باشد. از آن غافل نشوید.

کانال یوتیوب دیکاردو

یوتیوب که به تازگی در ایران طرفداران و فعالان خود را پیدا کرده است یک پلتفرم با قابلیت انتشار ویدئوهای طولانی است. از این جهت در یوتیوب می‌توان انواع ویدئو آموزشی را آپلود کرد. دیکاردو نیز از این بستر نهایت استفاده را کرده است و یک کانال در یوتیوب راه‌اندازی نموده است. در این کانال می‌توانید به انواع استیریم و ویدئوهای آموزشی دسترسی داشته باشید و از تماشای آن‌ها نهایت لذت را ببرید.

صفحه توییتر دیکاردو

شاید توییتر پلتفرم پرطرفداری در ایران نباشد اما در هر صورت در تمامی دنیا بسیار مورد توجه قرار دارد. دیکاردو نیز در توییتر دارای یک صفحه می‌باشد که می‌توانید از این طریق با این مجموعه در ارتباط باشید.

صفحه فیس بوک دیکاردو

فیس بوک در گذشته در ایران بسیار پرطرفدار بود. اما به دلیل فیلترینگ گسترده و بعد حضور تلگرام و اینستاگرام این مجموعه از رونق افتاد. اما هم اکنون نیز خیلی از افراد هستند که در فیس بوک به فعالیت می‌پردازند. دیکاردو نیز در فیس بوک صفحه‌ای دارد و در آن نسبتا فعال است.

راهنمای استفاده از دیکاردو

استفاده از سایت دیکاردو از آن جایی که دارای اپلیکیشن یا وب اپلیکیشن نیست، شاید کمی پیچیده به نظر برسد. اما استفاده از آن چندان هم پیچیده نیست. برای خرید از دیکاردو کافیست در ابتدا وارد سایت دیکاردو شوید و در دسته بندی محصولات و خدمات ارائه شده، محصول یا خدمات مورد نظر خود را بیابید. پس از جستجو و یافتن مواردی که مدنظر دارید، می‌توانید با انتخاب آن‌ها و انتقالشان به سبد خرید دیکاردو، خرید خود را تکمیل نمایید. در انتها نیز اگر کد تخفیف دیکاردو داشته باشید می‌توانید موارد مورد نظر خود را با تخفیفی باورنکردنی تهیه نمایید و از استفاده از آن‌ها لذت ببرید.

دفتر مرکزی و شعب دیکاردو

دیکاردو فقط یک دفتر و شعبه مرکزی دارد که در بندر ماهشهر قرار دارد. آدرس این مجموعه به این شرح می‌باشد: بندر ماهشهر، محله ناحیه صنعتی، خیابان صباغان، خیابان بانک ملی، مجتمع اداری آرام.

جمع‌بندی

در مجموع بهتر است بدانید که دیکاردو یک سایت در زمینه ارائه خدمات مرتبط با بازی‌های کامپیوتری و آنلاین می‌باشد و در این صنعت بسیار پیشرو بوده است. شما می‌توانید برای خرید انواع جم، سکه و اسلحه در بازی‌های کامپیوتری و آنلاین خود از طریق سایت دیکاردو اقدام کنید و از پیشرفت در مسیر بازی خود نهایت لذت را ببرید. البته که این موضوع را باید در نظر داشته باشید که می‌توانید با استفاده از انواع کد تخفیف دیکاردو لذت بازی را برای خود دو چندان نمایید. زیرا با کد تخفیف می‌توانید انواع خدمات را با قیمتی بسیار مناسب تهیه کنید و از استفاده از آن‌ها نهایت لذت را ببرید. دیکاردو مسیر بازی کردن را برای شما هموار می‌نماید تا بتوانید در شرایطی که دلخواه و مورد پسندتان است به بازی بپردازید. این آرزوی هر گیمری است که در چنین شرایطی بتواند از طریق سایتی مانند دیکاردو نیازهای خود را برآورده نماید و از بازی کردن لذت ببرد. دیکاردو همراه همیشگی افراد برای استفاده از انواع بازی‌های یارانه‌ای است.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل