0

معرفی بهترین سایت های خرید لباس + جدول مقایسه

معرفی بهترین سایت های خرید لباس

حتماً تا حالا شده است که نیاز به خرید لباس داشته باشید و برای خرید آن بخواهید در مغازه‌ها و فروشگاه‌های خرید لباس، دنبال مدل، سایز و رنگ مورد علاقه‌ی خود بگردید.

شاید مجبور بوده‌اید تا تا 10 فروشگاه و حتی بیشتر را بگردید، اما باز هم پیراهن یا شلواری که می‌خواستید را نتوانسته باشید پیدا کنید. در آن زمان چه می‌شد؟ هیچی! فقط خسته و ناامید به خانه باز می‌گشتید.

ولی دیگر قرار نیست این اتفاق تکرار شود. به لطف اینترنت و وبسایت‌های خرید لباس و پوشاک، به راحتی می‌توانید از میان هزاران مدل لباس با رنگ‌ها و سایزهای مختلف لباسی را که می‌خواهید بخرید و درب منزل تحویل بگیرید.

در اینجا یک سؤال و مسئله باقی می‌ماند: از کدام فروشگاه آنلاین خرید لباس و پوشاک خرید کنیم؟ در این مقاله به این سؤال پاسخ خواهیم داد و به معرفی بهترین سایت های خرید لباس می‌پردازیم. برای دریافت کد تخفیف خرید لباس همراه ما باشید.

از کجا بفهمیم معرفی بهترین سایت های خرید لباس کدامند

به احتمال زیاد الان دارید فکر می‌کنید مگر می‌شود بدون پُرُو کردن لباس، به صورت اینترنتی آن را خرید؟ در جواب باید بگوییم باید به خودتان نگاه کنید؛ یعنی اینکه اگر سایز استانداردی دارید و می‌دانید که به صورت کلی چه سایزهای لباسی مناسب و اصطلاحاً اندازه‌ی شما می‌باشد، مشکلی در این خرید نخواهید داشت.

به طور مثال از قبل و با استفاده از تجربه خرید، سایز XL پیراهن مناسب شما است؛ یا برای سوئیشرت یا هود، سایز XXL یا L اندازه‌ی شماست. علاوه بر این نظرات کاربران و مشخصات محصول در وبسایت‌های خرید لباس نیز بسیار کمک کننده خواهد بود.

پس نگران مسئله اندازه و سایز محصول مورد نظر خود (در صورت استاندارد بودن سایزتان) نباشید.

خب این مشکل که حل شد. حالا باید ببینیم کدام وبسایت و فروشگاه‌های خرید آنلاین پوشاک و لباس بهترین هستند. برای این منظور ابتدا باید بدانیم که یک فروشگاه اینترنتی خوب (یا عالی)، چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد و چه خدماتی را به ما و مشتریان خود ارائه خواهد کرد. در ادامه به بررسی 00 تا ویژگی کلی و عمومی در این زمینه خواهیم پرداخت.

  1. تنوع برند و محصولات

لباس و پوشاک جزو آن دسته از اجناس و محصولاتی است که در خرید آنها، سلیقه افراد بسیار تاثیر دارد. در واقع شاید بالای 70 تا 80 درصد عوامل انتخاب و خرید لباس، تحت تأثیر سلیقه افراد باشد.

بنابراین یک فروشگاه عالی در زمینه خرید اینترنتی لباس و پوشاک می‌بایست دارای برندهای معتبر زیادی باشد و از هر برند، تعداد قابل قبولی از اجناس را داشته باشد.

یک نکته را نیز باید اضافه کنم که یک فروشگاه عالی، برای هر محصولی که اندازه و به اصطلاح سایز در هنگام خرید آن مهم است (مانند پیراهن، شلوار، تی‌شرت، زیرپوش و…)، دارای تنوع اندازه نیز هست.

  1. امکان جستجوی آسان لباس و محصولات پوشیدنی

در بالا گفتیم که یک فروشگاه خرید آنلاین لباس دارای تنوع بالایی از محصولات است. حالا فرض کنید که با وجود تنوع بالای اجناس این امکان وجود نداشت باشد که به راحتی بتوانیم مجصول دلخواهمان را پیدا کنیم؛ اصلاً آن فروشگاه را دوست نخواهیم داشت.

به همین جهت فروشگاه‌های برتر و مطرح در زمنیه لباس، مد و پوشاک، امکان جستجوی سریع و آسان اجناس و محصولات خود را برای مشتریان خود فراهم می‌کنند.

همچنین یک سامانه عالی خرید اینترنتی لباس، دارای وبسایت و اپلیکیشنی با رابط کاربری ساده و زیبا است تا باعث گیج شدن کاربران نشود.

  1. قیمت مناسب اجناس + ارائه تخفیفات و جشنواره‌های فروش

لباسی با کیفیت که برند مطرحی دارد، از نظر برخی افراد می‌بایست دارای قیمتی بالا باشد تا از کیفیت و اصالت آن بتوان مطمئن شد. به نظر من این امر همیشه صادق نیست.

فروشگاه‌های بزرگ و معتبر در حوزه خرید اینترنتی لباس و پوشاک، به دلیل اینکه به صورت عمده محصولات خود را تهیه می‌کنند، مجبور به دادن اجاره مغازه با هزینه هنگفت نیستند و دست واسطه را از مسیر رسیدن محصول به مشتری کوتاه می‌کنند، دارای قیمت‌های مناسبی هستند.

این امر باعث می‌شود تا مشتریان بتوانند هم راحت‌تر از بین محصولات متنوع، لباس خود را انتخاب کنند و هم با پرداخت هزینه معقول و مناسب در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنند.

این نکته را نیز باید اضافه کرد که اکثر سایت‌های آنلاین خرید مد و پوشاک دارای تخفیفات و جشنواره‌های فروش بسیاری هستند؛ این موضوع به این معنی است که بیش از پیش قیمت اجناس را کاهش می‌دهد.

  1. کیفیت و زمان ارسال

هر کسی انتظار دارد وقتی از یک فروشگاه اینترنتی معتبر خرید می‌کند، در زمان و موعد مقرر لباس یا پوشاکی که خریداری کرده است را تحویل بگیرد. همچنین دوست دارد تا محصول خریداری شده، سالم و در بسته‌بندی‌ای زیبا و شکیل باشد. به همین جهت یکی دیگر از ویژگی‌های با اهمیت یک فروشگاه اینترنتی لباس و پوشاک، کیفیت بسته‌بندی بالا و ارسال در کمترین زمان است.

  1. شرایط و امکان مرجوع کردن محصول

در اول این مقاله گفتیم که در صورتی که سایز استانداردی دارید، لزومی ندارد خیلی نگران این موضوع باشید که امکان پُرُو لباس و پوشاک در حالتی از فروشگاه آنلاین خریداری می‌کنید باشید. ولی نمی‌توان انتظار داشت تا همیشه و در 100 درصد مواقع، لباسی که خریده‌ایم کاملاً اندازه باشد. حتی ممکن است که اجناس خریداری شده دارای عیب و ایراد باشند.

بنابراین داشتن امکان مرجوعی و شرایط مرجوعی به صورت آسان یکی از ویژگی‌های بدیهی یک فروشگاه خوب اینترنتی خرید لباس است.

  1. پشتیبانی مناسب

بسیاری شده است که خود من در هنگام خرید حضوری، سؤالاتی در مورد خرید و… داشته باشم و بخواهم از فروشنده و یا مسئول فروشگاه بپرسم. چه برسد به خرید اینترنتی که کسی در زمان خرید مقابل ما قرار ندارد و فقط یک سیستم فروش (وبسایت یا اپلیکیشن) است که از آن می‌خواهیم خرید کنیم.

بنابراین در زمان خرید آنلاین هر محصولی و از هر فروشگاهی، نیاز به یک پشتیابی و فردی که بتواند مشکلات را به راحتی حل کند بسیار احساس می‌شود.

یک فروشگاه اینترنتی خرید لباس عالی نیز حتماً داشتن پشتیبانی خوب نیز از ویژگی‌هایی است که آن را دارا می‌باشد.

معرفی بهترین سایت های خرید لباس، مد و پوشاک

حال نوبت به این رسیده است تا به معرفی و بررسی بهترین سایت های خرید لباس بپردازیم. در آخر این مقاله نیز جدولی آماده کرده‌ایم تا به یک نگاه اجمالی بتوانید فروشگاه مورد علاقه‌ی خود را پیدا و از آن پوشاک و لباس زیبایی که دوست دارید را خریداری کنید.

البته ما برای شمای عزیز نیز لینک کدهای تخفیف هر فروشگاه را نیز آورده‌ایم تا با بهترین و مناسب‌ترین قیمت خرید خود را انجام دهید.

 

دیجی استایل

از زیر مجموعه‌های فروشگاه اینترنتی دیجی کالا، دیجی استایل می‌باشد که به صورت مستقل از سال 1395 در حوزه مد و پوشاک فعالیت خود را آغاز کرده است. این فروشگاه با دارا بودن بسیاری از برندهای معتبر در وبسایت و اپلیکیشن خود، بازه‌ی گسترده‌ای از سلایق و علاقه‌های مشتریان را در بر می‌گیرد.

کیفیت مناسب اجناس، قیمت به صرفه و ارسال در زمان مقرر این فروشگاه اینترنتی پوشاک و لباس، موجب شده است تا رشد آن در زمان کم چشمگیر باشد و به معروف‌ترین فروشگاه آنلاین خرید لباس بدل شود. برای دریافت کدهای تخفیف دیجی استایل با ما همراه باشید.

نکات مثبت دیجی استایل

  • اطمینان از اصالت و کیفیت اجناس
  • قیمت مناسب و بدون واسطه
  • ارسال به موقع
  • امکان 14 روز بازگشت کالا
  • بسته‌بندی مناسب و شیک
  • گستردگی بالای محصولات
  • رابط کاربری بسیار زیبا
  • امکان جستجو و یافتن سریع محصولات و اجناس
  • پشتیبانی بسیار خوب
  • ارائه تخفیفات و جشنواره‌های فروش به تعداد زیاد
  • تصویر واضح محصولات در سامانه فروش

نکات منفی دیجی استایل

  • مشکلات فنی اپلیکیشن گوشی هوشمند

 

بانی مد

کمتر کسی است که با خرید اینترنتی لباس و پوشاک آشنا باشد و لباس‌های خود را به صورت آنلاین سفارش دهد ولی نام بانی مد را نشنیده باشد. شروع فعالیت بانی مد به سال 1393 بر می‌گردد. این فروشگاه خرید آنلاین محصولات مد و پوشاک در حال حاظر با بیش از 400 برند داخلی و خارجی دارای همکاری است.

بانی مد با فروش محصولات مناسب سلایق و فرهنگ فعلی جامعه ایرانی، شهرتی خوب را در صنعت فروش پوشاک به صورت اینترنتی به رقم زده است.شما با خرید از بانی مد می‌توانید انتظار دریافت محصولاتی با کیفیت را در بسته‌بندی اختصاصی و شکیل بانی مد داشته باشید. برای دریافت کدهای تخفیف بانی مد کلیک کنید.

نکات مثبت بانی مد

  • اطمینان از کیفیت اجناس و تحویل به موقع
  • ارائه تخفیفات تا 100 درصد (دوتا بخر یکی رایگان و…)
  • جشنواره‌های فروش بسیار
  • قیمت مناسب اجناس
  • تنوع بالای محصولات (زنانه، مردانه، نوجوان، بچگانه، لوازم خانه، زیبایی و سلامت و…)
  • رابط کاربری زیبا
  • تا 15 روز بازگشت کالا

نکات منفی بانی مد

  • برخی مشکلات در زمان اعمال کد تخفیف

 

نوین چرم

فروشگاه‌های زنجیره‌ای نوین چرم از سال 1370 فعالیت داشته و با انتخاب برند نوین چرم از سال 1380، به یکی از پیشگامان صنعت تولید پوشاک، لباس و اکسسوری تولید شده توسط چرم طبیعی تبدیل شده است.

نوین چرم چند سالی است که با عرضه محصولات به صورت اینترنتی، شروع به فعالیت در زمینه فروش آنلاین محصولات مد و پوشاک کرده است. از افتخارات این مجموعه می‌توان به داشتن سابقه صادرات محصولات به کشورهایی چون امارات، کویت، ژاپن، مالزی، آذربایجان، قزاقستان و کشورهای اروپایی از جمله آلمان، دانمارک، سوئد، جمهوری چک و روسیه اشاره نمود.

از جمله نکاتی که می‌خواستم جزو نکات منفی نوین چرم بیاورم، قیمت بالای محصولات آن بود. ولی کیفیت بالای محصولات و استفاده از چرم طبیعی ایرانی، توجیه قابل قبولی برای قیمت محصولات و اجناس نوین چرم می‌باشند. با دریافت کدهای تخفیف نوین چرم از تخفیف‌های این فروشگاه اینترنتی برخوردار شوید.

نکات مثبت نوین چرم

  • تولید و فروش چرم مرغوب و حلال با استانداردهای بین المللی
  • دارا بودن استانداردهای بین المللی مدیریت کیفیت ایزو 9001 (ویرایش سال 2008 میلادی)
  • تولید محصولات با توجه به مد روز
  • رابط کاربری ساده و شیک وبسایت
  • فروش محصولات تولیدی توسط فروشگاه تولید کننده

نکات منفی نوین چرم

  • نداشتن اپلیکیشن

 

کفش ملی

در این مقاله راجع به فروشگاه‌هایی صحبت می‌کنیم که در دهه‌های اخیر شروع به کار کرده‌اند. اما هیچکدام از آنها مانند کفش ملی دارای سابقه نزدیک به 70 سال نیستند. این شرکت را حتی بابا و مامانبزرگ‌های ما نیز می‌شناسند.

کفش ملی در سال 1336 توسط محمدرحیم متقی ایروانی تأسیس شد. این شرکت با تولید کفش‌هایی با کیفیت و استانداردهای خارجی و قیمتی برابر با نصف آنها، توانست تا جای پای خود را در صنعت کفش چرمی برای همیشه محکم سازد و نامی نیک در خاطره‌ی هموطنان ایرانی به جای گذارد.

در حال حاظر کفش ملی دارای سامانه فروش اینترنتی محصولات خود است؛ این محصولات شامل کفش‌های مردانه، زنانه، بچگانه، وسایل جانبی و کفش ایمنی می‌شود. برای دریافت کدهای تخفیف کفش ملی کلیک کنید.

نکات مثبت کفش ملی

  • تجربه‌ی بالا در تولید محصولات و کفش‌های با کیفیت
  • قیمت مناسب و اقتصادی
  • رابط کاربری زیبای وبسایت

نکات منفی کفش ملی

  • نداشتن اپلیکیشن

 

مدیسه

مدیسه از سال 1394 فعالیت خود را در زمینه مد و پوشاک شروع کرده است. این فروشگاه با هدف رساندن محصولات با کیفیت و استاندار به دست مشتریان خود، پیشرفت خوبی در حوزه فعالیت خود داشته و امکانات و خدماتی دیگری مانند لوازم خانه، سوپرمارکت و… را نیز به فروشگاه اینترنتی خود اضافه کرده است. با دریافت کدهای تخفیف مدیسه می‌توانید از تخفیف‌های متنوع این فروشگاه اینترنتی بهره‌مند شوید.

نکات مثبت مدیسه

  • تنوع خوب محصولات
  • ظاهر زیبای وبسایت و اپلیکیشن

نکات منفی مدیسه

  • مشکلات فنی وبسایت و اپلیکیشن

 

تگموند

تگموند یک سامانه اینترنتی خرید لوازم پوشیدنی و لباس است. هدف اصلی این فروشگاه فروش محصولات متنوع و با کیفیت است که دارای برندی معتبر و شهرت جهانی هستند.

از محصولات این فروشگاه می‌توان به انواع کیف، کفش، پیراهن، شلوار راحتی، شلوار جین، شلوار مجلسی، لوازم شخصی برقی و… اشاره کرد. برای دریافت کدهای تخفیف تگموند کلیک کنید.

نکات مثبت تگموند

  • تنوع محصولات با اصالت و با کیفیت
  • فروش محصولات تولید شده توسط برندهای معتبری چون آدیداس، نایکی، پیر کاردین، زارا و…
  • ارائه تخفیفات زیاد

نکات منفی تگموند

 

سخن آخر

حالا و پس از خواندن این مقاله، به راحتی می‌توانید بهترین سایت های خرید لباس را پیدا کنید، لباس و پوشاک مورد نظر و علاقه‌ی خود را از فروشگاه‌های معتبر در زمینه مد و پوشاک انتخاب کنید، خرید کنید و درب خانه تحویل بگیرید.

ما را با نظرات سازنده‌ی خود برای نوشتن مطالبی بهتر یاری نمایید.

موفق و پیروز باشید😊.

جدول مقایسه بهترین سایت های خرید لباس

سوالات متداول

تنوع برند و محصولات - امکان جستجوی آسان لباس و محصولات پوشیدنی - قیمت مناسب اجناس و ارائه تخفیفات و جشنواره‌های فروش - کیفیت و زمان ارسال - شرایط و امکان مرجوع کردن محصول - پشتیبانی مناسب
دیجی استایل - بانی مد - نوین چرم - کفش ملی - مدیسه - تگموند

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل