0

معرفی اسنپ دکتر

معرفی اسنپ دکتر

یک زمانی به هنگام بیماری، تنها راه ممکن مراجعه حضوری به دکتر بود. در آن شرایط، اگر نیمه شب احساس ناخوشی می‌کردید و درمانگاه شبانه‌روزی نزدیک شما نبود، باید حال بد خود را تا صبح تحمل می‌کردید. چه بسا در همان ساعت به درمانگاه مراجعه می‌کردید و ساعت‌ها در صف معطل می‌شدید. اما اکنون، اسنپ این مشکل را حل کرده است. با اسنپ دکتر، شما می‌توانید در هر زمان و هر مکانی تنها با استفاده از تلفن همراه خود از دکتر مشاوره بگیرید! برای گرفتن مشاوره پزشکی در اسنپ دکتر کافی است شماره موبایل خود را در اپلیکیشن یا وب اپلیکیشن اسنپ دکتر وارد کنید. شماره تلفن شما در دسترس پزشک یا دیگر کاربران قرار نمی‌گیرد و ارتباط شما یک ارتباط امن خواهد بود. بلافاصله بعد از درخواست مشاوره تلفنی، تلفن شما زنگ خواهد خورد و می‌توانید با پزشک یا مشاور صحبت کنید.

با اسنپ دکتر می‌توانید در تمام مدت شبانه‌روز و از هر جای دنیا به پزشکان و روانشناسان دسترسی داشته باشید. این دسترسی می‌تواند به صورت آنلاین، تلفنی یا ویدیویی باشد. از جمله خدمات دیگر اسنپ دکتر نیز می‌توان به خدمات پزشکی و انجام آزمایش در منزل اشاره کرد. تهیه آنلاین نسخه دارو نیز امکان‌پذیر است. با این سرویس، مشکل تهیه دارو و تحمل شلوغی داروخانه رفع شده است؛ شما می‌توانید بدون مراجعه به داروخانه، داروهای خود را درب منزل تحویل بگیرید. اسنپ دکتر، حتی شامل حیوانات خانگی نیز می‌شود و اگر حیوان خانگی داشته باشید می‌توانید از مشاوره آنلاین با دامپزشکان بهره ببرید.

تاریخچه اسنپ دکتر

اسنپ یکی از اولین پلتفرم‌های تاکسی اینترنتی در کشور است. این شرکت به مرور خدمات خود را گسترش داد و اکنون دارای سرویس‌هایی چون اسنپ فود، اسنپ اکسپرس، اسنپ بایک و اسنپ دکتر است. اسنپ، بعد از معرفی اسنپ دکتر، که موضوع بحث ما نیز هست، مانند هر کدام از زیرشاخه‌های دیگر، به مرور خدمات خود را گسترش داد. این سرویس، فعالیت خود را با تعداد محدودی پزشک آغاز نمود، اما با گذشت زمان، متخصصان بیشتری عضوی از خانواده اسنپ شدند؛ تا جایی که اکنون با باز کردن سوپر اپلیکیشن اسنپ، قطعا چندین متخصص در دسترس وجود دارند. یکی از مزایای اسنپ دکتر، پوشش انواع تخصص‌های پزشکی است. در این سوپر اپلیکیشن می‌توانید از خدمات پزشکی و روانشناسی بهره ببرید. خدمات روانشناسی شامل مشاوره‌ی روانشناسی تلفنی، مشاور خانواده، روانشناس کودک، مشاوره‌ی ازدواج و روانشناسی شخصیت است. بخش پزشکی نیز شامل بهترین متخصص زنان، متخصص داخلی، متخصص مغز و اعصاب، متخصص پوست، متخصص گوارش، متخصص اورولوژی و بیهوشی است. در این بخش از اسنپ دکتر شما حتی می‌توانید تصویر جواب آزمایش‌ها و مدارک پزشکی خود را بارگذاری نمایید و منتظر تفسیر پزشک باشید.

شهرهای تحت پوشش اسنپ دکتر

خدمات آنلاین و تلفنی اسنپ دکتر متعلق به همه‌ی شهرهای کشور هستند و محدودیتی در زمینه شهر سکونت وجود ندارد. خدمات پرستاری و ویزیت پزشک در منزل مختص شهرهای تهران، اصفهان، مشهد، کرج، شیراز، قم، کرمانشاه و تبریز می‌باشد که در حال گسترش است و به زودی در شهرهای دیگر نیز قابل دسترس خواهد بود. آزمایش‌های پزشکی در منزل نیز فقط در شهرهای تهران، اصفهان، کرج و شیراز در دسترس است. در پایان، تست کرونا در منزل مختص شهرهای تهران، شیراز، اصفهان، قم و کرج است.

 

تجربه کار با اسنپ دکتر

برای کار با اسنپ دکتر، کافی است اپلیکیشن یا وب اپلیکیشن آن را باز کرده و شماره تماس خود را وارد کنید. دانلود، نصب و به روز رسانی اسنپ دکتر رایگان است و فقط برای مشاوره‌ پزشکی و مشاوره روانشناسی باید حق مشاوره را پرداخت کنید. سپس وارد دسته‌بندی پزشکان و متخصصان می‌شوید و حوزه درمانی مد نظر خود را انتخاب می‌کنید. پس از انتخاب حوزه درمانی، فهرستی از پزشکان متخصص آن حوزه در اختیار شما قرار می‌گیرد. در این فهرست می‌توانید فیلترهایی اعم از «مشاوره با بیمه»، «فقط مشاوره تلفنی» و… را اعمال کنید. در پروفایل هر پزشک می‌توانید شماره نظام پزشکی، سابقه و دانشگاه محل تحصیل را مشاهده کنید. پس از بررسی این موارد، پزشک مد نظر خود را انتخاب می‌کنید.

پس از آن که پزشک را انتخاب می‌کنید، گزینه متنی یا تلفنی بودن مشاوره را تیک می‌زنید. سپس پرداخت را انجام می‌دهید و مشاوره را آغاز می‌کنید. در صورتی که در انتخاب مشاور خود تردید دارید، می توانید توضیحات پروفایل پزشکان و مشاوران اسنپ دکتر را مطالعه کنید. نظرات دیگر کاربران می تواند به شما در انتخاب مشاور کمک کند. در پایان نیز از شما خواسته می‌شود که به پزشک امتیاز دهید تا بقیه هم از نظر شما استفاده کنند. همچنین پس از زدن دکمه تماس توسط شما اسنپ دکتر بلافاصله با تلفن همراهتان تماس می‌گیرد و شما را به مشاور مورد نظر متصل می‌کند. بنابراین، برای مشاوره تلفنی گرفتن، اسنپ دکتر با شماره تلفن شما تماس می‌گیرد و هزینه تماس‌ برقرار شده توسط اسنپ دکتر پرداخت می‌شود و کاربران تنها حق مشاوره را می‌پردازند. بنابراین هیچ هزینه‌ای در قبض تلفن کاربران و مشاوران منظور نمی‌شود.

بخش پرستاری در منزل اسنپ دکتر نیز خدماتی مانند کشیدن بخیه، تزریقات، سرم‌تراپی، سونداژ، ساکشن‌تراپی، ان‌جی (لوله تغذیه از بینی به معده)، پانسمان، بازکردن گچ اندام‌ها، آزمایش قند خون و نوار قلب را ارائه می‌دهد که می‌توانید در منزل دریافت کنید. پرستاران معتبر این خدمات را به شما ارائه می‌کنند. مهم‌تر از همه اینکه تمام این خدمات با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در منزل یا محل کار شما ارائه خواهد شد. در اسنپ ‌دکتر امکان بستن قرارداد به‌صورت طولانی‌ مدت وجود ندارد. در اسنپ‌ دکتر اعزام پرستار فقط برای یک سفارش مشخص انجام می‌شود.

همچنین در مورد تست کرونا، اسنپ دکتر این امکان را فراهم کرده است که علاوه بر افراد، سازمان‌ها نیز به تعداد لازم درخواست خود را در اسنپ دکتر بفرستند و پس از هماهنگی، تست کرونا در محل سازمان گرفته شود.

خدمات آزمایش در منزل اسنپ دکتر نیز با هدف دسترسی راحت‌تر و آسودگی خاطر افراد در رابطه با نیاز به خدماتی مانند: آزمایش خون، آزمایش چکاپ زنان و مردان و آزمایشات سالمندان و کودکان ارائه شده ‌است. شما می‌توانید از طریق سایت اسنپ دکتر نسبت به رزرو خدمات آزمایش در منزل اقدام کنید. همچنین امکان استفاده از بیمه‌ درمانی در این سرویس وجود دارد و می‌توانید مستقیم با عکس نسخه پزشک نیز آزمایش را درخواست دهید. این خدمات توسط پرستاران و مراکز تخصصی معتبر و مورد اعتماد و با رعایت کلیه پروتکل‌های بهداشتی، در منزل یا محل کار شما انجام می‌شود. خدمات آزمایش و نمونه‌گیری پس از هماهنگی‌های لازم از طریق اسنپ دکتر در اختیار شما قرار می‌گیرد

 

نقاط ضعف و قوت اسنپ دکتر

نقاط قوت اسنپ دکتر

اسنپ دکتر نقاط قوت زیادی دارد. اولین نقطه قوت آن خصوصا در دوران اپیدمی کرونا، عدم نیاز به مراجعه حضوری به محیط آلوده بیمارستان‌ها است. در این اپیدمی، اسنپ دکتر حتی تست کرونا را نیز در منزل انجام می‌دهد. نقطه قوت دیگر این است که در برخی شرایط باید به صورت اورژانسی تجویزی انجام شود و در غیر این صورت جان بیمار در خطر می‌افتد؛ قبل از وجود اسنپ دکتر، تا بیمار خود را به پزشک برساند ممکن بود از دست برود. اما الان می‌توان با تماس تلفنی با پزشک، از خطرات احتمالی گذر کرد. پس  با یک بررسی کلی، نقاط قوت اسنپ دکتر به شرح زیر هستند:

  • عدم مراجعه حضوری به محیط آلوده بیمارستان
  • دسترسی سریع و آسان به پزشک در هر زمان و هر مکان
  • رفع خطر در مواقع اضطراری
  • تحویل داروهای تجویزشده درب منزل بدون مراجعه به داروخانه
  • انجام تست کرونا در منزل
  • انجام آزمایش‌ خون در منزل و عدم نیاز به مراجعه به آزمایشگاه

شما همچنین می‌توانید در استفاده‌ از این سرویس،  از کد تخفیف اسنپ دکتر استفاده کنید. اولین استفاده از اسنپ دکتر نیز شامل درصدی تخفیف است. برای مطالعه نحوه استفاده از کد تخفیف اسنپ دکتر کلیک کنید.

 

نقاط ضعف اسنپ دکتر

و اما اکنون به سراغ نقاط ضعف اسنپ دکتر می‌رویم. یکی از اساسی‌ترین نقاط ضعف اسنپ دکتر این است که در برخی موارد، پزشک باید بیمار را به صورت حضوری معاینه کند. به عنوان مثال، متخصص مغز و اعصاب باید با ضربه‌های ملایم به زانو و مفاصل، واکنش‌های عصبی بیمار را ببیند. متخصص غدد گاهی لازم است بیمار را لمس کند. پزشک عمومی باید فشار بیمار را بگیرد و یا گاهی گلوی او را نگاه کند. این موارد تنها با مراجعه حضوری است که میسر می‌شود. البته لازم به ذکر است که اسنپ دکتر شامل تماس ویدیویی نیز هست که در آن تماس، پزشک می‌تواند علائم فیزیکی بیمار را مشاهده کند. به عنوان مثال، متخصص پوست می‌تواند مشکل پوستی را ببیند و داروی مورد نیاز را تجویز کند. پس نقاط ضعف اسنپ دکتر به شرح زیر هستند:

  • عدم معاینه فیزیکی توسط دکتر
  • احتمال تشخیص اشتباه به واسطه دیده نشدن همه علائم

خوشبختانه امکان رزرو وقت حضوری در اسنپ دکتر وجود دارد. در شرایطی که مشکلاتی مرتبط با مغز و اعصاب یا مشابه آن دارید، بهتر است به صورت حضوری مراجعه کنید. سرویس اسنپ دکتر بیشتر مختص بیماری‌های رایجی است که با شرح علائم آن‌ها پزشک به راحتی متوجه مشکل شما می‌شود؛ مثل سرماخوردگی فصلی، سردرد خوشه‌ای، فلج بلز و غیره.

 

وبلاگ اسنپ دکتر

وبلاگ اسنپ دکتر، یکی از کامل‌ترین وبلاگ‌‌ها در مورد مسائل پزشکی و روانشناسی است. در این وبلاگ شما می‌توانید به انواع مقالات روز در زمینه‌های روانشناسی، سلامتی و تغذیه، زنان و بارداری، انواع بیماری‌ها، علائم آن‌ها و روش‌های جلوگیری دسترسی داشته باشید. همچنین در بخش جست‌وجوی این وبلاگ می‌توانید علائم خود را جست‌وجو کنید و گزینه‌های محتمل در مورد بیماری خود را ببینید.

همکاری با اسنپ دکتر

فرصت‌های شغلی زیادی در اسنپ دکتر وجود دارد. جذب پزشکان، متخصصان و روانشناسان از طریق سایت اسنپ دکتر و با وارد کردن مشخصات فردی و ارسال رزومه انجام می‌شود.

شبکه‌های اجتماعی اسنپ دکتر

اسنپ دکتر در شبکه‌های اجتماعی نظیر اینستاگرام، توییتر، آپارات و تلگرام فعالیت دارد. در این شبکه‌ها به معرفی خدمات خود، اخبار جدید و ارائه‌ی کدهای تخفیف می‌پردازد.

 

اطلاعات تماس اسنپ دکتر

در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهام، می‌توانید با پشتیبانی ارتباط برقرار کنید. را‌ه‌های ارتباطی به صورت زیر هستند:

  • فرم ارتباط با ما
  • شماره تماس: 91317200-021
  • نشانی: خیابان آفریقا، خیابان شهید عاطفی غربی، خیابان مهرداد، پلاک 1 طبقه 4 جنوبی

 

سوالات متداول معرفی اسنپ دکتر

این سرویس، فعالیت خود را با تعداد محدودی پزشکآغاز نمود، اما با گذشت زمان، متخصصان بیشتری عضوی از خانواده اسنپ شدند؛ تا جایی که اکنون با باز کردن سوپر اپلیکیشن اسنپ، قطعا چندین متخصص در دسترس وجود دارند.
خدمات آنلاین و تلفنی اسنپ دکتر متعلق به همه‌ی شهرهای کشور هستند و محدودیتی در زمینه شهر سکونت وجود ندارد.
عدم مراجعه حضوری به محیط آلوده بیمارستان - دسترسی سریع و آسان به پزشک در هر زمان و هر مکان - رفع خطر در مواقع اضطراری - تحویل داروهای تجویزشده درب منزل بدون مراجعه به داروخانه - انجام تست کرونا در منزل - انجام آزمایش‌ خون در منزل و عدم نیاز به مراجعه به آزمایشگاه
عدم معاینه فیزیکی توسط دکتر - احتمال تشخیص اشتباه به واسطه دیده نشدن همه علائم
فرصت‌های شغلی زیادی در اسنپ دکتر وجود دارد. جذب پزشکان، متخصصان و روانشناسان از طریق سایت اسنپ دکتر و با وارد کردن مشخصات فردی و ارسال رزومه انجام می‌شود.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل