0

معرفی ازکی، یکی از بهترین سایت های خرید اینترنتی بیمه

معرفی ازکی، یکی از بهترین سایت های خرید اینترنتی بیمه

دورانی که مجبور بودیم به ‌خاطر هرکاری از خانه خارج شویم، ترافیک سنگین را تحمل کنیم و برای این‌که نوبتمان شود در صف‌های طولانی بایستیم، رو به پایان است. با ورود اینترنت بسیاری از کارها آسان شده و تنها با چند کلیک می‌توانید بسیاری از کارهای خود را از خانه مدیریت کنید و نیازی به صرف وقت و تحمل ترافیک هم نداشته باشید.

خرید آنلاین هم یکی از جدیدترین خدماتی است که این روزها در فضای مجازی دیده می‌شود و خیلی هم مورد استقبال مردم قرار گرفته است. این باعث شده است همه چیز حتی خرید بیمه هم اینترنتی شود.

جالب است بدانید خرید بیمه آنلاین در اکثر کشورها در حال رشد و افزایش است و بسیاری از مردم تصمیم گرفته‌اند تا در خرید انواع بیمه‌‌های خود تجدید نظر کرده و خرید آنلاین بیمه از سایت‌های معتبر را جایگزین خرید حضوری از طریق مکان‌های شلوغ و دردسر ساز و وقت گیر کنند.

در ایران نیز سایت‌های زیادی هستند که به شما در خرید آنلاین بیمه مورد نظرتان کمک می‌کنند. خرید بیمه خودرو، بیمه آتش سوزی، بیمه عمر، بیمه شخص ثالت، بیمه مسافرتی، بیمه تامین اجتماعی یا تکمیلی درمان و… فرقی نمی‌کند! این سایت‌ها مطمئن بوده و آسان‌ترین و بهترین راه را برای خرید بیمه مورد نظرتان پیش روی شما قرار می‌دهند.

پیش از این در وبلاگ موپن به صورت مفصل درباره 6 مورد از بهترین سایت‌های خرید اینترنتی بیمه نوشتیم و آن‌ها را بررسی و مقایسه کرده‌ایم.

در این مطلب به صورت اختصاصی به معرفی ازکی، یکی از جامع‌ترین سایت های بیمه اینترنتی پرداخته‌ایم.

 

معرفی ازکی

ازکی بپرسیم؟

حتما می‌دانید تعداد زیادی شرکت بیمه در کشور ما هستند که بیمه‌های مورد نیاز ما را ارائه می‌دهند. اما آیا اطلاع دارید کدام شرکت بیمه بهتر است؟ یا شرایط و قیمت بیمه‌ها در شرکت‌های مختلف چه تفاوتی دارد؟ و یا کدام شرکت شرایط فروش و پرداخت خسارت بهتری دارد؟

ازکی به همه این سوال‌ها پاسخ می‌دهد و به شما کمک می‌کند تا با مقایسه دقیق شرکت‌های بیمه، بر اساس نیازهای خودتان بهترین بیمه را به صورت آنلاین انتخاب و خریداری کنید.

باید بدانید که ازکی با همه شرکت‌های معتبر بیمه همکاری می‌کند و به دنبال این است که مشاوره‌ای بی‌طرفانه به شما ارائه بدهد.

ازکی شرکت بیمه نیست. بلکه تجمیع کننده بیمه (Insurance aggregator) است؛ یعنی امکان مقایسه آسان و انتخاب از بین شرکت‌های مختلف بیمه را به شما می‌دهد.

مهم‌ترین دلیلی که به معرفی ازکی پرداختیم این است که سایت ازکی امکان دسترسی به انواع بیمه نامه‌ها و مقایسه تمامی آن‌ها، قبل از خرید را فراهم نموده است تا کلیه افرادی که متقاضی خرید بیمه نامه هستند، بتوانند با خیالی آسوده، بهترین بیمه نامه مد نظر خود را خریداری کنند. در ضمن ازکی برای بیمه‌های مختلف کد تخفیف‌های مختلفی را در نظر می‌گیرد. برای دریافت کد تخفیف ازکی با ما همراه باشید.

در ازکی یک تیم از کارشناسان در زمینه‌های IT، مارکتینگ، مالی و حقوقی جمع شده‌اند تا تجربه‌ی جدید از صنعت بیمه را به کاربران نشان دهند. به همین منظور تمامی اطلاعات مورد نیاز مشتری در ازکی به صورت شفاف و رایگان در اختیار مشتری قرار می‌گیرد. ازکی برای ارائه‌ی خدمات بیمه‌ای با شرکت‌های بیمه مورد تأیید بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران همکاری می‌کند و در نهایت تمامی فرآیندها توسط عاملان رسمی و حرفه‌ای کنترل می‌شوند. به همین دلیل دریافت خدمات از ازکی مطمئن است.

ازکی در تمام مراحل خرید و استفاده از بیمه همراه شما است. به کمک ازکی می‌توانید قبل از خرید، درباره انواع مختلف بیمه و پوشش‌های آن اطلاعات کامل را کسب کنید و سپس خدمات و قیمت‌های شرکت‌های گوناگون بیمه‌ای را با یکدیگر مقایسه نمایید. فرآیند خرید با ازکی بسیار سریع و ساده انجام می‌شود. تمام مراحل آنلاین است و هیچ نیازی به مراجعه حضوری ندارید و این‌گونه در زمان صرفه‌جویی می‌کنید.

درصورتی که در طول انجام مراحل خرید یا بعد از آن، با مشکل مواجه شدید یا سوالی برایتان پیش آمد، تیم پشتیبانی ۲۴ ساعته ازکی در تمام روزهای هفته پاسخگوی شما است.

تمامی اطلاعاتی که از طریق اپلیکیشن یا وب‌سایت ازکی به دست می‌آورید و تمام خدمات دیگر در ازکی رایگان است و رایگان خواهد ماند. همچنین ازکی ضمانت کرده که کلیه اطلاعات و خدمات جانبی با حفظ صداقت و بی‌طرفی در اختیارتان قرار بگیرد.

تاریخچه ازکی

تیم لطیف، مدیر عامل و هم‌‌بنیانگذار ازکی است که درباره او تاریخچه ازکی در ادامه می‌خوانید.

تیم لطیف در آلمان متولد و بزرگ شده، مادرش آلمانی و پدرش ایرانی است. او از ۱۹ سالگی وارد حوزه کارآفرینی شده و اولین کسب‌وکار آنلاین خود را همراه برادرش در حوزه پوشاک راه می‌اندازد. بعد از ۱۰سال از راه‌اندازی کسب‌وکار خود، بخشی از آن را می‌فروشد و در سال ۱۳۸۵ به سرزمین پدری‌اش، ایران می‌آید.

در ایران در حوزه‌های مختلفی به کسب‌وکار و بیزینس از جمله آی‌تی مشغول می‌شود. در آلمان کسب‌وکارهای حوزه چاپ آنلاین و مشاوره و انتخاب آنلاین بیمه جزو موفق‌ترین بیزینس‌ها به حساب می‌آمدند که رشد خوبی را تجربه کرده بودند. بر همین اساس تیم بعد از بازگشت به ایران تصمیم می‌گیرد استارتاپ‌هایی را در این دو حوزه راه‌اندازی کند که منشأ شکل‌گیری استارتاپ ازکی می‌شود.

تیم لطیف، کارشناس تولید کسب و کارهای مدرن از سال 1397 به همراه رضا مفید کارشناس متخصص بیمه، استارتاپ ازکی را بنیانگذاری می‌کنند.

 

دسته بندی ازکی

بیمه‌های ارائه شده در سایت ازکی

علاوه بر مهم‌ترین بیمه یعنی بیمه شخص ثالث، سایت ازکی امکان دسترسی به بیمه نامه‌های مختلفی را فراهم کرده است، دسته بندی ازکی را در ادامه فهرست کرده‌ایم:

. بیمه موتور سیکلت

بیمه موتور سیکلت از جمله بیمه‌های اجباری است که باید توسط فرد دارنده موتور سیکلت خریداری شود. در بخش بیمه موتور سیکلت امکان خرید بیمه موتور سیکلت به صورت آنلاین وجود دارند. اشخاصی که قصد خرید این بیمه نامه را دارند، می‌توانند از طریق سایت اقدام به جستجوی انواع بیمه نامه و انتخاب یکی از بیمه نامه‌ها نمایند.

. بیمه آتش سوزی

بیمه آتش سوزی امکان دریافت خسارت آتش سوزی را برای خسارت دیدگان فراهم می‌کند. در حال حاضر، شرکت‌های مختلفی وجود دارند که اقدام به ارائه بیمه آتش سوزی می‌کنند. کاربران می‌توانند به منظور خرید و مقایسه انواع بیمه‌های آتش سوزی به سایت ازکی مراجعه کنند.

. بیمه زلزله

همانطور که از نام این بیمه مشخص است، این بیمه نامه امکان دریافت خسارت را بعد از رخ دادن زلزله فراهم می‌کند. افراد می‌توانند با خرید بیمه زلزله، منزل و اموال خود را بیمه کنند تا در صورت اتفاق افتادن زلزله بتوانند خسارت‌های مالی خود را دریافت کنند. در سایت ازکی امکان خرید آنلاین بیمه زلزله به صورت آنلاین فراهم شده است.

. بیمه مسافرتی

بیمه‌های مسافرتی از جمله بیمه‌های اختیاری می‌باشند که به صورت روزانه خریداری می‌شوند. خرید این بیمه نامه برای تامین امنیت مورد نیاز برای سفر و پرداخت هزینه‌های بالای درمان در طول سفر بسیار مفید خواهد بود. اشخاصی که متقاضی خرید بیمه نامه مسافرتی می‌باشند، می‌توانند با ورود به سایت azki.com اقدام به خرید این بیمه نامه و استعلام قیمت آن کنند.

. بیمه پزشکان

بیمه پزشکان که به بیمه نامه مسئولیت پزشکان هم شناخته می‌شود، بیمه نامه‌ای است که به منظور جبران خسارت‌های مالی، روحی و جسمی پزشکان در اثر اشتباهات پزشکی مورد استفاده قرار می‌گیرند. بیمه پزشکان دارای فواید بسیار زیادی بوده و می‌تواند فشار موجود بر روی پزشکان را از میان بردارد. در سایت ازکی امکان خرید بیمه پزشکان به صورت آنلاین وجود دارد.

. بیمه عمر

بیمه عمر خسارت‌های مختلفی در زمان از کارافتادگی، فوت و یا بیماری‌های خاص به افراد بیمه شده و یا بستگان آن‌ها ارائه می‌کند. در صورتی که قصد خرید بیمه عمر را دارید، می‌توانید به سایت ازکی وارد شوید و تمامی بیمه نامه‌های عمر ارائه شده در این سایت را مشاهده کنید.

. بیمه درمان و کرونا

بیمه نامه‌های درمان و کرونا از جمله بیمه نامه‌های محبوب و پرطرفدار به شمار می‌روند که در سایت ازکی امکان خرید آن‌ها فراهم شده است. در این سایت امکان خرید بیمه نامه به صورت گروهی و فردی وجود دارد.

. بیمه سازمانی

در بخش بیمه سازمانی سامانه ازکی امکان خرید انواع بیمه‌های سازمانی و بیمه‌های مسئولیت مدنی مانند درمانی تکمیلی شرکتی، بیمه عمر گروهی، بیمه آتش سوزی مراکز تجاری و … وجود دارد.

. بیمه آسانسور

در سایت ازکی امکان خرید بیمه آسانسور برای جبران خسارت‌های ناشی از تعمیرات آسانسور وجود دارد. این بیمه نامه می‌تواند برای مجتمع‌های بزرگ خریداری شود و فواید بسیار زیادی داشته باشد.

. بیمه حوادث انفرادی

بیمه حوادث ارائه شده در سایت ازکی، پوشش‌های مختلفی از جمله از کارافتادگی، فوت و نقص عضو را دارا می‌باشد. افرادی که قصد انفرادی بیمه حوادث را دارند، می‌توانند از طریق سایت ازکی اقدام کنند.

همان طور که خواندید دسته بندی ازکی بسیار متنوع است و بیمه‌های گسترده‌ای را شامل می‌شود.

 

مقایسه بیمه ازکی با رقبا

برای مقایسه ازکی با رقبا باید به مزیت‌های ویژه ازکی نسبت به سایر سایت‌های خرید اینترنتی بیمه، اشاره کرد:

  • امکان جستجو و مقایسه راحت قیمت‌ها و شرایط شرکت‌های مختلف
  • داشتن بیمه‌های متنوع همچون آسانسور و سازمانی
  • ارسال سریع و رایگان بیمه نامه به سراسر ایران
  • یادآوری موعد سر رسید بیمه شما
    با خرید از ازکی 10 روز قبل از سررسید بیمه‌هایتان با شما تماس گرفته می‌شود و موعد سررسید بیمه‌تان یادآوری می‌شود و تمدید آن از طریق ازکی برای شما انجام می‌گردد.
  • امکان مشاهده اطلاعات کامل و میزان رضایت خریداران آن بیمه خاص
    این اطلاعات در ستون رضایت مشتری با روشن شدن ستاره‌های در نظر گرفته شده برای هر خدمت بیمه‌ای مشخص می‌شود. شما همچنین می‌توانید اطلاعات تکمیلی درباره شرکتی که قصد خرید بیمه از آن را دارید مطالعه کنید.
  • وبلاگ کامل اطلاعات بیمه

شما می‌توانید به دنیایی از اطلاعات بیمه‌ای از طریق مجله ازکی و همچنین وبلاگ ازکی این وب‌سایت دسترسی یابید. پیج اینستاگرام و کانال تلگرام ازکی هم منبعی از اطلاعات مورد نیاز است که به شکلی جذاب ارائه شده‌اند.

  • مشاوره تخصصی، رایگان و 24 ساعته توسط کارشناسان ازکی
    می‌توانید از طریق شماره تماسی که در گوشه سمت چپ نوار بالای صفحه وب سایت درج شده است، کارشناس خود را بیابید.
  • دارا بودن اپلکیشن موبایل
    اپ ازکی بر روی سیستم عامل اندروید (نسخه 4.1 یا بالاتر) و iOS (نسخه 7.5 یا بالاتر) قابل استفاده است.

در انتهای مطلب معرفی ازکی، می‌توان گفت که ازکی با آدرس اینترنتی AZKI.com و با شعار «ازکی بیمه بگیریم» یکی از بزرگترین استارتاپ‌های فناوری اطلاعات فعال در صنعت بیمه است که با به‌کارگیری مجموعه‌‌ای از کارشناسان حرفه‌ای حوزه بیمه‌ در کنار متخصصان فضای دیجیتال و به عنوان وب‌سایتی بی‌طرف و مقایسه‌گر، محلی برای مشاوره، انتخاب و خرید آنلاین و آسان بیمه از بیمه زلزله، آتش‌سوزی، شخص ثالث، بدنه و موتور سیکلت گرفته تا بیمه سفر، عمر و درمان فراهم آورده است.

پس، اگر برای خرید بیمه ارزان و قابل اعتماد در انبوه شرکت‌های بیمه مردد شده‌اید، اگر به مشاوره بیمه‌ نیاز دارید و … به «ازکی» مراجعه کنید.

امیدواریم معرفی ازکی به شما در شناخت این استارتاپ کار راه انداز و خرید بیمه کمک کرده باشد.

سوالات متداول

ازکی شرکت بیمه نیست. بلکه تجمیع کننده بیمه (Insurance aggregator) است؛ یعنی امکان مقایسه آسان و انتخاب از بین شرکت‌های مختلف بیمه را به شما می‌دهد.
تیم لطیف، مدیر عامل و هم‌‌بنیانگذار ازکی است. تیم لطیف در آلمان متولد و بزرگ شده، مادرش آلمانی و پدرش ایرانی است. او از ۱۹ سالگی وارد حوزه کارآفرینی شده است. تیم لطیف، کارشناس تولید کسب و کارهای مدرن از سال 1397 به همراه رضا مفید کارشناس متخصص بیمه، استارتاپ ازکی را بنیانگذاری می‌کنند.
بیمه موتور سیکلت - بیمه آتش سوزی - بیمه زلزله - بیمه مسافرتی - بیمه پزشکان - بیمه عمر - بیمه درمان و کرونا - بیمه سازمانی - بیمه آسانسور - بیمه حوادث انفرادی
امکان جستجو و مقایسه راحت قیمت‌ها - داشتن بیمه‌های متنوع - ارسال سریع و رایگان بیمه نامه به سراسر ایران - یادآوری موعد سر رسید بیمه شما - امکان مشاهده اطلاعات کامل و میزان رضایت خریداران - وبلاگ کامل اطلاعات بیمه - مشاوره تخصصی، رایگان و 24 ساعته توسط کارشناسان - دارا بودن اپلکیشن موبایل

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل