0

معرفی آپ ، اپلیکیشن آسان پرداخت | asanpardakht

آپ

پرداخت اینترنتی و خدمات خرید اینترنتی جزو امکاناتی است که دنیای مدرن در اختیار انسان‌ها قرار داده‌است و چند سالی است که در ایران نیز رواج زیادی یافته است. شرکت آسان پرداخت یا به اختصار آپ جزو شرکت‌های پیشگام در این زمینه بوده و به یکی از برند‌های معتبر تبدیل شده است! در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعات کامل و جامعی درباره این شرکت و خدماتش ارائه دهیم.

تاریخچه تاسیس آپ

شرکت آسان پرداخت پرشین (آپ) در اردیبهشت سال ۱۳۸۸ تاسیس شد. حامد منصوری به عنوان مدیر عامل شرکت آپ و یوسف منصوری، مسعود فلاح سیچانی، محمد علی گوگانی و مسعود جلالیان به عنوان اعصای هیئت مدیره این شرکت شناخته می‌شوند. ۲۶ مهرماه سال ۱۳۹۵، شرکت آسان پرداخت با نماد آپ و با ۱۰۰ میلیون سهم وارد بورس شد. در سال ۱۳۹۶ این شرکت مجوز افزایش ۱۰۰ درصدی سهام را دریافت کرد و به فعالیت خود با سرمایه ۲۰۰۰ میلیارد ریالی در مجمع عمومی فوق العاده ادامه داد.

آپ چه کار می‌کند؟

اپلیکیشن آپ یکی از اپلیکیشن‌های همه کاره در زمینه خرید اینترنتی و انجام خدمات بانکی مانند انتقال وجه، دریافت موجودی و غیره است. این اپلیکیشن خدماتی نظیر پرداخت قبوض، خرید بسته اینترنتی، خرید شارژ سیمکارت، کمک به خیریه، خرید خدمات بیمه و غیره را نیز در بستری کاملاً ساده ارائه می‌کند. با استفاده از اپلیکیشن آپ یا کد ussd آن، یعنی #733* امکان انجام خدمات ذکر شده بدون حضور فیزیکی در بانک و تنها با داشتن رمز دوم و اطلاعات کارت اعتباری وجود دارد.

خدمات اپلیکیشن آپ

کد #733* به عنوان اولین کد USSD در خدمات پرداخت ایران شناخته می‌شود که مختص آپ است! این شرکت با گسترش فعالیت خود توانسته حدود ۷۰ درصد بازار پرداخت موبایلی را در اختیار گیرد و به یک سرویس محبوب خرید اینترنتی و موبایلی تبدیل شود. به طور کلی خدمات متنوع اپلیکیشن آپ شامل موارد زیر است:

کارت به کارت

خدمات انتقال وجه کارت به کارت یکی از محبوب‌ترین خدمات اپلیکیشن آپ است! انتقال وجه با استفاده از این اپلیکیشن به سهولت از طریق رمز پویا و اطلاعات پرداخت اینترنتی قابل انجام است. پس از انتقال وجه رسیدی از طرف این اپلیکیشن تولید می‌شود که خیالتان را از همه لحاظ راحت می‌کند. این سرویس از تمامی بانک‌های عضو شبکه شتاب برای انتقال وجه اینترنتی به صورت کارت به کارت پشتیبانی می‌کند.

خرید شارژ

سرویس خرید شارژ اپلیکیشن آپ به شما کمک خواهد کرد تا برای سیمکارت خود از تمامی اپراتور‌های رایج (همراه اول، ایرانسل، رایتل و تالیا) شارژ خرید کنید. دسترسی اپلیکیشن آسان پرداخت به مخاطبین گوشی هوشمند باعث شده که به سادگی برای خود یا مخاطبین‌تان شارژ خرید کنید؛ بدون اینکه شماره آن‌ها را تایپ کنید. دو نوع امکان خرید شارژ مستقیم یا کد شارژ را می‌توانید با استفاده از این اپلیکیشن خریداری کنید. بخشی با عنوان «امتیاز گیری» یا کد تخفیف آپ به شما این امکان را می‌دهد تا تخفیف خرید شارژ دریافت کنید.

پرداخت قبوض

درگاه پرداخت امن آپ امکان پرداخت قبوض خدماتی و موبایل را ایجاد کرده‌است. با ورود به بخش «قبوض خدماتی» دو فیلد «شناسه قبض» و «شناسه پرداخت» خواهید دید که با ورود این اطلاعات می‌توانید قبض خود را پرداخت کنید. بخشی به نام «بارکد خوان» در این اپلیکیشن وجود دارد که جزو محبوب‌ترین‌هاست. با استفاده از این قابلیت می‌توانید بارکد قبض را اسکن کرده و به سرعت و بدون ورود شناسه‌های قبض و پرداخت، قبض خود را پرداخت کنید. پس از پرداخت قبض نیز نتیجه تراکنش و اطلاعات پیگیری به شما نمایش داده خواهد شد.
همچنین امکان پرداخت قبوض سیمکارت نیز با استفاده از این اپلیکیشن وجود دارد. شما می‌توانید با ورود به بخش مربوطه، قبض میان دوره یا ماهانه سیمکارتتان را به راحتی و با استفاده از اطلاعات کارت بانکی خود پرداخت نمایید.

خدمات بیمه

بیمه‌های مختلف از جمله شخص ثالث، آتش سوزی مسکن و اصناف، بیمه مسافری خارج از کشور، حوادث انفرادی و غیره به راحتی با استفاده از اپلیکیشن آپ قابل خرید هستند. با ورود به بخش «بیمه» این اپلیکیشن و انتخاب بیمه و طرح مورد نیاز خود می‌توانید به راحتی اقدام به خرید بیمه کنید.

تله پرداز

تله پرداز یک خدمت متفاوت است که توسط آپ ارائه می‌شوند. با استفاده از امکان «تله پرداز» می‌توانید وجه کالای خریداری شده از فروشنده‌های دارای دستگاه کارتخوان آسان پرداخت و طرف قرارداد با این شرکت را به صورت اینترنتی و موبایلی پرداخت کنید. با وارد کردن کد پذیرنده یا اسکن بارکد موجود در دستگاه کارتخوان فروشنده می‌توانید مبلغ را به سادگی پرداخت کنید.

نیکوکاری

شاید دوست داشته باشید کار نیک انجام دهید! آپ قسمتی به نام «نیکو کاری» نیز دارد که با ورود به آن می‌توانید از ۲۰۰۰ ریال تا هر چه اندازه که دوست دارید، به خیریه‌های مختلف کمک کنید. موسسات خیریه‌ای نظیر محک، مهرانه، کمیته امداد، بازسازی عتبات عالیات و غیره در این بخش از اپلیکیشن وجود دارند که با انتخاب هر یک می‌توانید به آن‌ها کمک کنید. بدیهی است که مبالغ پرداختی در کمال صداقت به حساب خیریه مورد نظر واریز خواهد شد.

امتیاز گیری

قابلیت ویژه‌ای که می‌توان جزو خدمات آپ حساب کرد، بخش امتیاز گیری آن است! شما می‌توانید پس از هر تراکنش در روز ۲۵ امتیاز برای تخفیف خرید شارژ رایگان دریافت کنید. با تکان دادن گوشی خود این امتیاز را از بخش «امتیاز گیری» اپلیکیشن دریافت کنید. هر امتیاز معادل ۱۰ ریال است که با تجمیع امتیاز‌ها می‌توانید شارژ رایگان دریافت کنید.

نقاط قوت و ضعف آپ

اپلیکیشن آپ یکی از پر طرفدارترین اپلیکیشن‌های فارسی است که امکانات زیادی را در خود جای داده! و جزو اولین‌ها در صنف خود محسوب می‌شود.
این میزان محبوبیت ارتباط تنگاتنگی با نقاط قوت آپ دارد. همچنین ممکن است بعضی کاربران به دلیل وجود مشکلی در این اپلیکیشن، به آن ایراداتی بگیرند. در ادامه نقاط قوت و ضعف این اپلیکیشن را بررسی خواهیم کرد.

نقاط قوت آپ

  • بالا بودن امنیت در تراکنش‌ها و همچنین اطلاعات محرمانه بانکی
  • سرعت مناسب در پردازش
  • وجود آپشن‌های بیشتر نسبت به رقبا در اپلیکیشن
  • امکان ذخیره کردن اطلاعات کارت در خود آن
  • ارائه کد تخفیف آپ یا ویژگی‌هایی مثل امتیاز گیری
  • رابط کاربری زیبا و آسان

نقاط ضعف آپ

  • وجود مشکل در نسخه IOS برنامه
  • وجود اختلال در سرور (گاهی اوقات)

اطلاعات تماس و پشتبانی شرکت آسان پرداخت (آپ)

پشتیبانی این شرکت به صورت ۲۴ ساعته در هفت روز هفته در حال فعالیت است.

راه‌های ارتباطی:

  • نشانی: خیابان ولیعصر، پائین‌تر از چهارراه پارک وی، کوچه مهناز، پلاک ۸، ساختمان آسان پرداخت پرشین
  • تلفن: 021-83333
  • ایمیل: info@asanpardakht.ir
  • ایمیل جهت مطرح کردن شکایات: complaint@asanpardakht.ir
  • ارسال رزومه جهت درخواست نمایندگی: branchrequest@asanpardakht.ir
  • تغییر شماره شبای پذیرندگان: changeaccount@asanpardakht.ir

سوالات متداول

شرکت آسان پرداخت پرشین (آپ) در اردیبهشت سال ۱۳۸۸ تاسیس شد. ۲۶ مهرماه سال ۱۳۹۵، شرکت آسان پرداخت با نماد آپ و با ۱۰۰ میلیون سهم وارد بورس شد. در سال ۱۳۹۶ این شرکت مجوز افزایش ۱۰۰ درصدی سهام را دریافت کرد و به فعالیت خود با سرمایه ۲۰۰۰ میلیارد ریالی در مجمع عمومی فوق العاده ادامه داد.
اپلیکیشن آپ یکی از اپلیکیشن‌های همه کاره در زمینه خرید اینترنتی و انجام خدمات بانکی مانند انتقال وجه، دریافت موجودی و غیره است. این اپلیکیشن خدماتی نظیر پرداخت قبوض، خرید بسته اینترنتی، خرید شارژ سیمکارت، کمک به خیریه، خرید خدمات بیمه و غیره را نیز در بستری کاملاً ساده ارائه می‌کند. با استفاده از اپلیکیشن آپ یا کد ussd آن، یعنی #733* امکان انجام خدمات ذکر شده بدون حضور فیزیکی در بانک و تنها با داشتن رمز دوم و اطلاعات کارت اعتباری وجود دارد.
کارت به کارت - خرید شارژ - پرداخت قبوض - خدمات بیمه - تله پرداز - نیکوکاری - امتیاز گیری
بالا بودن امنیت در تراکنش‌ها و همچنین اطلاعات محرمانه بانکی - سرعت مناسب در پردازش - وجود آپشن‌های بیشتر نسبت به رقبا در اپلیکیشن - امکان ذخیره کردن اطلاعات کارت در خود آن - ارائه کد تخفیف آپ یا ویژگی‌هایی مثل امتیاز گیری - رابط کاربری زیبا و آسان
وجود مشکل در نسخه IOS برنامه - وجود اختلال در سرور (گاهی اوقات)

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل