0

فروش محصولات در باسلام، چگونه در باسلام فروشنده شویم؟

فروش محصولات در باسلام

این روزها خریدهای اینترنتی در کسب درآمد حرف اول را می‌زنند. به همین دلیل اغلب فروشندگان و مغازه‌داران باسابقه نیز به سمت فروش اینترنتی جذب شده‌اند. این نوع فروش مزایای زیادی دارد. یکی از ویژگی‌های بسیار خوبی که فروش اینترنتی دارد، این است که شما می‌توانید محصول خود را به افراد بیشتری معرفی کنید. بگذارید برای شما یک مثال بزنم. اگر شما در شهر خود مغازه داشته باشید، تنها می‌توانید اجناس خود را به همشهریان خود معرفی کنید. حال آن که ایجاد یک فروشگاه به‌صورت اینترنتی می‌تواند درآمد شما را چندبرابر کند. بدین ترتیب روزبه‌روز افراد بیشتری با پیج شما آشنا می‌شوند و حوزه فروش شما گسترده‌تر می‌شود. در اینجا می‌خواهیم در رابطه با فروش محصولات در باسلام صحبت کنیم.

برخی از فروشگاه‌ها فروش محصولات را به یک حوزه محدود می‌کنند. به طور مثال، تنها به فروش لوازم‌آرایشی و بهداشتی می‌پردازند. اما فروشگاهی مانند باسلام کالاهای زیادی را در زمینه آرایشی بهداشتی، محصولات آشپزخانه، مواد غذایی، صنایع‌دستی و مد و پوشاک در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. فروش محصولات در باسلام به شیوه بسیار ساده‌ای دنبال می‌شود. شما با مراجعه به سایت فروشگاه، می‌توانید محصولات گوناگون را مشاهده کنید و برای خرید آن‌ها تصمیم بگیرید.

 

فروشگاه با سلام در چه زمینه‌ای فعالیت دارد؟

باسلام یکی از فروشگاه‌های اینترنتی بزرگ است که محصولات متنوعی را در حوزه‌های گوناگون در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. این فروشگاه کالاهای گوناگونی را در زمینه عطاری، پوشاک، فرهنگی آموزشی، سفر و ورزش، لوازم آشپزخانه و… در دسترس قرار می‌دهد. اگر قصد داشته باشید با فروشگاه باسلام همکاری کنید، باید شرایط و قوانین این فروشگاه را رعایت کنید. این فروشگاه ضوابطی را برای افرادی که دوست دارند با فروشگاه همکاری کنند، در نظر می‌گیرد.

اولین مزیتی که ثبت‌نام در فروشگاه باسلام دارد، این است که مشتریان شما افزایش می‌یابد در نتیجه سود بیشتری خواهید کرد. برای قرارگرفتن در خانواده باسلام، لازم نیست کار خاصی انجام دهید. با انجام چند کار ساده می‌توانید، در زمره فروشندگان باسلام قرار بگیرید. در گام بعدی قصد داریم بدانیم که چگونه محصولات خود را در باسلام بفروشیم؟ در بخش‌های بعدی این موضوع را به طور کامل توضیح می‌دهیم.

شیوه فروش محصولات در باسلام

برای فروش محصولات در باسلام تنها کافیست چند نکته را در نظر بگیرید. اجناسی که در فروشگاه‌های اینترنتی وجود دارند، مانند اجناس موجود در فروشگاه‌های حضوری به‌صورت فیزیکی در اختیار مشتریان قرار ندارند. به همین دلیل شما باید ویژگی‌های کامل کالاهایی را که در فروشگاه قرار می‌دهید، به آن اضافه کنید. در این صورت مشتریان می‌توانند با آگاهی کامل از ویژگی‌های کالا، سایز آن، همچنین شکل ظاهری در مورد خرید آن تصمیم‌گیری کنند. مثلاً افرادی که در زمینه پوشاک فعالیت دارند، باید در مورد جنس محصول، سایز آن اطلاعات کاملی به مشتریان بدهند.

 

پیش از هر چیزی شما باید اجتماعی باشید

غرفه‌داران باسلام در ابتدا با مشتری‌های خود آشنا می‌شوند. سپس مطالب مرتبط با فروشگاه و غرفه‌داران را مطالعه می‌کنند. درصورتی‌که مایل باشند، می‌توانند گفت‌وگوی مستقیمی را با یکدیگر ترتیب دهند. امکان فالوکردن یکدیگر نیز برای خریدار فراهم شده است. اگر دوست دارید در فروشگاه بزرگ باسلام فروشنده شوید، باید محصولات شما از کیفیت بالایی برخوردار باشند. از طرفی معاشرت داشتن و اجتماعی بودن مهم‌ترین نکته برای موفقیت در این فروشگاه اینترنتی است. شما با ارتباط برقرار کردن با خریداران و صحبت‌کردن، آن‌ها را برای خریدکردن جذب می‌کنید. بنابراین لازمه فروش محصولات در باسلام اجتماعی بودن افراد است.

 

شیوه ثبت‌نام در فروشگاه باسلام

هر فردی به‌راحتی می‌تواند در فروشگاه باسلام نام‌نویسی کند و به‌عنوان نویسنده فعالیت خود را آغاز نماید. ما در این جا به طور کامل برای شما توضیح می‌دهیم که برای ثبت‌نام باید چگونه عمل کنید. در ابتدا باید اشاره کنم که شما باید از یک سیم‌کارت که به نام خودتان است، برخوردار باشید. هنگام ثبت‌نام شماره موبایل خود را وارد کنید. چند دقیقه بعد به‌منظور احراز هویت، یک پیامک برای شما می‌آید. برای ساختن غرفه فروش کالا، باید به سایت basalam.com سر بزنید.

بعد از این که نام خود را در سایت ثبت کردید، باید از طریق پروفایلی که در بالای سایت دیده می‌شود، روی بخش ایجاد غرفه تپ کنید. حال اطلاعات اولیه خود را کامل کنید. برای این کار برای غرفه خود نام مناسبی انتخاب کنید. شما باید یک آدرس اینترنتی نیز داشته باشید تا مشتریان از طریق آن، بتوانند شما را بیابند. حال استان و شهری که در آن زندگی می‌کنید را وارد نمایید.

کامل نمودن اطلاعات در باسلام

در این مرحله از فرایند ثبت‌نام فروشگاه لازم است اطلاعات حساب خود را وارد سایت نمایید. اطلاعاتی که برای شامل شماره ملی، شماره‌تلفن و شماره حساب می‌شود و آن را در سایت قرار می‌دهید، باید به یک فرد تعلق داشته باشد. فروش محصولات در باسلام و واریزی‌ها باید با نام یک نفر انجام گیرد. بعد از این که کلیه مراحلی که تاکنون توضیح دادیم را انجام دادید، قسمت مدیریت غرفه در فروشگاه باسلام برای شما فعال می‌شود. سفارش‌های شما، موجودی محصولات، میزان فروش همگی در این قسمت برای شما نمایش داده می شوند. فرایند تاسیس غرفه در باسلام به همین راحتی انجام می‌شود.

 

ارائه دو اپلیکیشن در باسلام برای فروش محصولات در باسلام

اگر بخواهید در باسلام فروشنده شوید، باید هر دو اپلیکیشن باسلام را بر روی موبایل خود نصب کنید. شما با وجود اپ غرفه من، غرفه خود را روی موبایلتان مدیریت می‌کنید. این غرفه‌ها در جهت تعامل با مشتریان و انتشار مطلب در آن صورت می‌گیرد. همه این کارها در اپلیکیشن مشتریان و غرفه‌داران انجام می‌شود. هر دو این اپلیکیشن‌ها در گوگل‌پلی و کافه‌بازار در دسترس هستند. شما باید هر دو اپلیکیشن را بر روی موبایل خود داشته باشید.

غرفه خوب برای فروش محصولات در باسلام چه ویژگی‌هایی دارد؟

موفقیت در فروشگاه باسلام شرایطی دارد که باید به‌خوبی از آن‌ها آگاه باشید. برای کسب موفقیت در این فروشگاه لازم است غرفه و فروشگاه خود را به‌ نحوی‌ که اعلام می‌کنند، آماده نمایید. برای فروش محصولات در باسلام اول از همه شما باید فروشگاه و کسب‌وکاری را که دارید، به طور کامل به مشتریان معرفی نمایید. این موضوع سبب می‌شود مشتریان نسبت به شما و فعالیتی که در فروشگاه دارید، شناخت بیشتری پیدا کنند. برخی دیگر از ویژگی‌های غرفه خوب عبارتند از:

  • شما باید تنوع محصولات خود را گسترش دهید
  • سعی کنید عکس‌های باکیفیت و زیبایی را از محصولات خود تهیه کنید و قرار دهید
  • برای فروش محصولات در باسلام خود را به‌صورت کامل به مشتریان معرفی نمایید
  • فعالیت خود را به طور مستمر در اپلیکیشن (اپ مشتری) ادامه دهید

 

چطور برای فروش محصولات در باسلام مشتری پیدا کنیم؟

در بازار باسلام صدها هزار نفر فعالیت دارند. اگر می‌خواهید برای اجناس خود مشتری پیدا کنید، باید اپلیکیشن خرید را روی تلفن هوشمند خود نصب نمایید. در گام بعدی لازم است خود را به طور کامل معرفی نمایید. معرفی‌نامه کامل و جامع به شما کمک می‌کند، مشتریان بیشتری داشته باشید.

 

چطور مشتریان خود را حفظ نماییم؟

هنگامی که سفارش خود را از سوی مشتریان دریافت نمودید، با درنظرگرفتن چند نکته می‌توانید تعداد مشتری‌ها همچنین درآمد خود را افزایش دهید. اولین کلید موفقیت در فروشگاه اینترنتی باسلام این است که مشتریان به طور کامل از شما راضی باشند. دومین موضوع مهم در مورد کیفیت محصول شماست. فروشندگان باید همواره تلاش کنند تا محصولات باکیفیتی را در اختیار مشتری قرار دهند.

تمام سعی خود را انجام دهید تا خوش قول باشید و سفارش خود را در موعد مقرر به مشتریان تحویل دهید. هنگامی که می‌خواهید بسته خود را ارسال کنید، باید فرایند بسته‌بندی به نحو احسن انجام شود. فروش محصولات در باسلام با توجه کردن به این نکات چند برابر می‌شود. بدین ترتیب در پروسه ارسال کالای شما آسیبی نمی‌بیند. حتماً به نظراتی که مشتریان می‌دهند، توجه نمایید و سعی کنید رضایت آن‌ها به دست آورید.

شیوه فعال‌سازی غرفه برای فروش محصولات در باسلام

مربی‌هایی که در فروشگاه با سلام فعالیت دارند، غرفه شما را فعال می‌کنند. پیش‌ازاین که مربی مخصوص شما انتخاب و معرفی شود، باید برخی از کارهای زیر را انجام دهید.

  • در ابتدا باید بعد از نصب اپلیکیشن خرید 15 نفر را در اپ خرید این فروشگاه فالو نمایید.
  • در گام بعدی نیز باید 2 محصول را به غرفه خود بیفزایید که دراین‌خصوص می‌توانید اپلیکیشن غرفه من را نصب کنید و یا به‌واسطه مرورگر صفحه خود را مدیریت نمایید.

 

برخی از ویژگی‌های فروشگاه باسلام برای فروش محصولات در باسلام

پرداخت از درگاه امن بانکی

یکی از ویژگی‌های بسیار خوبی که فروشگاه باسلام دارد، این است که برای خرید مشتریان درگاه بانکی امنی را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد. به همین دلیل مشتریان می‌توانند با خیال راحت فرایند خرید خود را پیش ببرند.

 

7 روز ضمانت بازگشت پول

اگر از کالایی که تهیه می‌کنید رضایت کافی نداشتید، می‌توانید تا 7 روز کالا را تحویل داده و پول خود را پس بگیرید. به همین دلیل افرادی که می‌خواهند، به‌عنوان فروشنده برای فروش محصولات در باسلام فعالیت داشته باشند باید چنین شرایطی را بپذیرند.

 

ارتباط مستقیم با مخاطب‌ها

فروشندگان این فروشگاه باید بتوانند به طور مستقیم با مشتریان خود ارتباط برقرار کنند. این کار به شما کمک می‌کند تا فروش خود را نیز بهتر کنید. بنابراین افرادی که تصمیم می‌گیرند عضو فروشندگان باسلام شوند، باید روابط اجتماعی خوبی داشته باشند.

 

پشتیبانی آنلاین و تلفنی

یکی از امکانات خوبی که فروشگاه باسلام به مشتریان خود می‌دهد، این است که به‌صورت شبانه‌روزی به‌صورت آنلاین و تلفنی پاسخگوی آن‌هاست. چنین ویژگی سبب می‌شود، مشتریان بیشتری به فروشگاه باسلام جذب شوند.

ارائه کد تخفیف به مشتریان

فروشگاه با سلام همواره سعی دارد، رضایت مشتریان را اولویت کار خود قرار دهد. در همین راستا این فروشگاه به مناسبت‌های مختلف به مشتریان خود تخفیف می‌دهد. این تخفیف‌ها درصدهای متفاوتی دارند. شما می‌توانید با واردکردن کد تخفیف باسلام که فروشگاه مشخص می‌کند، مقداری از هزینه خرید خود را کاهش دهید.

 

تخفیف به مناسب‌های گوناگون

شما می‌توانید در جشنواره‌های گوناگون از تخفیفاتی که فروشگاه باسلام به مشتریان خود می‌دهد، مطلع شوید. این فروشگاه به‌منظور رفاه حال مشتریان خود تخفیفات ویژه‌ای برای آن‌ها در نظر می‌گیرد. فروش محصولات در باسلام با استفاده از کدهای تخفیف برای مشتریان هزینه کمتری دارد. شما می‌توانید هنگام خرید از این فروشگاه، کد تخفیف خود را اعمال کنید.

جمع‌بندی فروش محصولات در باسلام

فروش محصولات در باسلام با نصب اپلیکیشن بسیار راحت دنبال می‌شود. ارائه محصولات به‌صورت اینترنتی می‌تواند فروش شما را به میزان زیادی افزایش دهد. در فروشگاه اینترنتی محصول شما به افراد بیشتری معرفی می‌شود. قبل از این که بخواهید به‌عنوان فروشنده فعالیت خود را در باسلام آغاز کنید، باید شرایط آن را بپذیرید. با سلام در جشنواره‌های مختلف کدهای گوناگونی را برای اعمال تخفیف به مشتریان خود می‌دهد.

این موضوع نقش بسیار مهمی در جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان قدیمی دارد. روش‌های مختلفی که برای بازاریابی به وجود آمده است، بسیار می‌تواند به فروشندگان کمک کند. فروش محصولات از طریق فروشگاه‌های اینترنتی بزرگ مانند باسلام یک معامله دوسر برد است. از طرفی فروشندگان سریع‌تر محصولات خود را می‌فروشند و سود بیشتری کسب می‌کنند. باسلام نیز می‌تواند تنوع محصولی خود را افزایش دهد و کالاهای فراوانی را در اختیار مشتریان قرار دهد. این موضوع سبب می‌شود این فروشگاه در بین فروشگاه‌های اینترنتی محبوبیت زیادی به دست آورد. با انجام چند کار ساده شما نیز می‌توانید، به صدها فروشنده باسلام تبدیل شوید و از طریق این مجموعه، در مدت‌زمان کوتاهی کسب‌وکار خود را گسترش دهید. برای دریافت جدیدترین اخبار فروشگاه‌ها و خدمات آنلاین ایران با مجله موپُن همراه باشید.

سوالات متداول فروش محصولات در باسلام

شما باید تنوع محصولات خود را گسترش دهید - سعی کنید عکس‌های باکیفیت و زیبایی را از محصولات خود تهیه کنید و قرار دهید - برای فروش محصولات در باسلام خود را به‌صورت کامل به مشتریان معرفی نمایید - فعالیت خود را به طور مستمر در اپلیکیشن (اپ مشتری) ادامه دهید
لازم است فروشگاه و محصولات خود را به طور کامل معرفی نمایید. معرفی‌نامه کامل و جامع به شما کمک می‌کند، مشتریان بیشتری داشته باشید.
اولین کلید موفقیت در فروشگاه اینترنتی باسلام این است که مشتریان به طور کامل از شما راضی باشند. دومین موضوع مهم در مورد کیفیت محصول شماست.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل