0

راهنمای خرید اینترنتی تلویزیون

راهنمای خرید اینترنتی تلویزیون + معرفی 4 برند معروف

تلویزیون یکی از مهم‌ترین لوازمی است که باید در هر خانه یا دفتر کاری وجود داشته باشد، لازم به ذکر است بدانید که این روزها تنوع تلویزیون‌ها بسیار زیاد شده و در انواع مختلفی تولید می‌شوند. از سوی دیگر کمتر فضایی را مشاهده می‌کنید که دارای تلویزیون نباشد. زیرا تلویزیون یکی از لوازمی است که باعث می‌شود شما از اتفاقات و اخبار کل دنیا مطلع شوید. همچنین مشاهده فیلم و سریال که باعث سرگرمی شما می‌شود از طریق تلویزیون پخش می‌گردد در نتیجه تلویزیون یک وسیله ضروری است. اگر قصد خرید آنلاین تلویزیون را دارید بهتر است بدانید که با استفاده از کد تخفیف لوازم خانگی می‌توانید بهترین تلویزیون‌ها را با کمترین قیمت تهیه کنید. به همین دلیل ما تصمیم گرفته ایم در مقاله راهنمای خرید اینترنتی تلویزیون اطلاعات بسیار دقیقی را در مورد مباحثی که می‌تواند بر روی خرید شما تاثیر بگذارد در اختیار شما قرار دهیم.

برای مثال می‌توان به شرکت‌های گوناگون مانند سونی، سامسونگ، ال جی و بسیاری از شرکت‌های دیگر که در تولید این محصول فعالیت می‌کنند اشاره کرد که تاثیر زیادی بر روی انتخاب افراد می‌گذارند.

پارامترهای مهم در خرید اینترنتی تلویزیون

البته مباحث زیادی وجود دارد که می‌تواند بر روی انتخاب شما تاثیر بگذارد که یکی دیگر از آنها می‌تواند نوع تلویزیون باشد، برای مثال تلویزیون‌های معمولی ال ای دی، تلویزیون‌های هوشمند و تلویزیون‌های OLED با قیمت‌های مختلف و توسط کمپانی‌های گوناگون تولید می‌شوند که شما می‌توانید بر حسب نیاز و سلیقه خود یکی از آنها را تهیه کنید.

در ادامه شما را با انواع تلویزیون، مزایا و معایب آنها آشنا خواهیم کرد، در این صورت شما می‌توانید برای خرید آنلاین تلویزیون با آگاهی کامل اقدام کنید پس تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

نوع تلویزیون

در راهنمای خرید اینترنتی تلویزیون نکات مهمی ذکر شده است تا شما بهترین خرید ممکن را داشته باشید. در اولین گام باید به نوع تلویزیون اشاره کرد که آیا شما قصد دارید یک تلویزیون ال ای دی ساده خریداری کنید؛ یا قصد دارید برای خرید آنلاین تلویزیون با آپشن‌های زیاد اقدام نمایید. توجه داشته باشید که این دو نوع تلویزیون از لحاظ هزینه با یکدیگر متفاوت هستند.

البته نام برند هم در قیمت آنها تاثیر گذار است اما در هر شرایط شما سه گزینه برای انتخاب دارید که گزینه اول تلویزیون‌های ال ای دی ساده که آپشن‌های خاصی ندارند. گزینه دوم تلویزیون ال ای دی هوشمند که امکان اتصال به وای فای و بسیاری از آپشن‌های دیگر را دارد و گزینه سوم که تلویزیون oled هستند و دارای صفحه منحنی، طراحی زیبا و آپشن‌های بسیار زیادی است. در نتیجه در هنگام خرید آنلاین تلویزیون باید بین این سه گزینه یک محصول را انتخاب کنید.

سخت افزار تلویزیون

در این بخش راهنمای خرید اینترنتی تلویزیون قصد داریم یک پارامتر بسیار مهم را مورد بررسی قرار دهیم. که این پارامتر مربوط به سخت افزار موجود در داخل تلویزیون است؛ که می‌تواند امکانات زیادی را در اختیار شما قرار دهد، برای مثال این روزها تلویزیون‌هایی آمده‌اند که از طریق وای فای به اینترنت متصل می‌شوند و شما می‌توانید بسیار راحت آنها را به وای فای متصل کنید یا صفحه نمایش تلفن همراه خود به تلویزیون وصل کرده و فیلم یا هر فایل دیگری را از طریق تلویزیون مشاهده کنید.

از سوی دیگر امکان سرگرم شدن با بازی‌های اینترنتی هم با تلویزیون‌های هوشمند وجود دارد در نتیجه پارامترهای زیادی وجود دارد که باید در هنگام خرید آنلاین تلویزیون به آنها توجه کنید.

برند

یکی از پارامتر‌های بسیار مهم که باید در هنگام خرید اینترنتی تلویزیون به آن توجه بسیار زیادی داشته باشید نام برند است، مطمئناً تلویزیونی که توسط یک برند شناخته شده مانند سونی یا سامسونگ تولید می‌شود با تلویزیون‌هایی که توسط برندهای متفرقه تولید می‌گردند کاملاً متفاوت است و این مسئله بر روی قیمت محصولات تاثیر مستقیم می‌گذارد.

کیفیت و رزولوشن

آخرین مسئله ای که قصد داریم در راهنمای خرید اینترنتی تلویزیون به آن اشاره کنیم مربوط به رزولوشن و کیفیت تصویر است. لازم است بدانید که تلویزیون‌ها از لحاظ کیفیت و رزولوشن با یکدیگر متفاوت است. برای مثال بسیاری از آنها کیفیت HD یا Full HD در اختیار شما قرار می‌دهند.

اما برخی از تلویزیون‌های دیگر تصویر را با کیفیت 4K پخش می‌کنند. در نتیجه در هنگام خرید تلویزیون به صورت آنلاین باید کیفیت و رزولوشن تصویر که توسط تلویزیون پخش می‌شود را مد نظر قرار دهید. زیرا یکی از مهم‌ترین آپشن‌ها موجود در تلویزیون رزولوشن و کیفیت تصویر می‌باشد.

بهترین برندهای تلویزیون

همانطور که در قسمت بالا مطالعه کردید برندهای بسیار زیادی همچون اسنوا، جی پلاس، ایکس ویژن، دوو، فیلیپس و غیره در حال تولید تلویزیون‌های ال ای دی با قیمت‌های مختلف و کیفیت‌های گوناگون هستند.

در نتیجه باید در هنگام خرید به ویژگی‌های سخت افزاری هر تلویزیون، مزایا و معایب آن توجه زیادی داشته باشید. به همین دلیل ما قصد داریم در این بخش از محتوا اطلاعات دقیق نسبت به این برندها در اختیار شما قرار دهیم تا شما بتوانید در هنگام خرید آنلاین تلویزیون یک خرید هوشمندانه را تجربه کنید.

برند اسنوا

تصویری که در قسمت بالا مشاهده می‌کنید؛ مربوط به یکی از معتبرترین برندهای داخل کشور می‌باشد. شرکت اسنوا سال‌ها است که در حال تولید تلویزیون می‌باشد و تا به امروز توانسته محصولات بسیار با کیفیت را به بازار عرضه کند.

این نکته را هم در نظر داشته باشید که این تلویزیون دارای 3 درگاه hdmi می‌باشد و سایز آن ۵۵ اینچ است که سایز مورد قبول محسوب می‌شود. همانطور که در قسمت بالا مطالعه کردید کیفیت تصویر از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می‌باشد در نتیجه بهتر است بدانید که تلویزیون ال ای دی هوشمند اسنوا مدل دارای کیفیت تصویر Ultra HD – 4K است.

در ادامه باید ذکر کنیم که ویژگی‌های این محصول تلویزیون بسیار زیاد است. که اگر بخواهیم برخی از این ویژگی‌ها را به شما معرفی کنیم باید به آیتم‌هایی همچون ۲ عدد درگاه usb، خروجی صدای ARC از نوع کواکسیال، ضبط تصاویر، اتصال به شبکه بی سیم وای فای و متصل شدن به شبکه‌های صدا و سیما با استفاده از گیرنده دیجیتال داخلی اشاره کنیم.

مزایای تلویزیون‌های اسنوا

  • گیرنده دیجیتال داخلی
  • ضبط تصاویر
  • برند معتبر
  • قیمت مناسب
  • متصل شده به وای فای

معایب تلویزیون‌های اسنوا

  • OLED نیست

برند پاناسونیک

در این بخش از مقاله قصد داریم یک برند معتبر به نام پاناسونیک را مورد بررسی قرار دهیم. توجه داشته باشید که پاناسونیک یکی از برند‌های بسیار شناخته شده است که اکثر افراد در جهان این کمپانی را می‌شناسند.

توجه داشته باشید که این کمپانی در حال حاضر تلویزیون‌های باکیفیتی را به بازار ایران عرضه می‌کند در نتیجه انتخاب تلویزیون ال ای دی هوشمند پاناسونیک مدل 49DS630R سایز 49 اینچ میتواند بهترین گزینه برای خرید اینترنتی تلویزیون تلقی شود.

اگر قصد دارید اطلاعاتی در مورد ویژگی‌های این تلویزیون به دست بیاورید در گام اول بهتر است بدانید که این تلویزیون قادر به پخش فایل‌های صوتی با فرمت‌های MP3 – AAC – FLAC – WAV می‌باشد. از سوی دیگر دارای گیرنده دیجیتال داخلی است و با استفاده از فایرفاکس می‌توانید از طریق این تلویزیون به اینترنت متصل شوید. این نکته مهم را هم در نظر داشته باشید که کیفیت تصویر این تلویزیون فول اچ دی و رزولوشن آن 1080 × 1920 می‌باشد.

مزایای تلویزیون‌های پاناسونیک

  • برند معتبر
  • گیرنده دیجیتال داخلی
  • سایز تلویزیون استاندارد

معایب تلویزیون‌های پاناسونیک

  • پشتیبانی نکردن از کیفیت 4K
  • قیمت نسبت به آپشن‌ها بالا می‌باشد

برند ایکس ویژن

در این قسمت از راهنمای خرید آنلاین تلویزیون قصد داریم به یکی از شرکت‌های منحصر به فرد اشاره کنیم. شرکت ایکس ویژن یک شرکت کاملا ایرانی است که محصولات بسیار با کیفیتی را به بازار عرضه می‌کند. به همین دلیل تصمیم گرفته ایم یکی از بهترین تلویزیون‌های شرکت ایکس ویژن را به شما معرفی کنیم.

در گام اول بهتر است بدانید که این تلویزیون دارای کیفیت تصویر Ultra HD – 4K است. رزولوشن تصویر آن 2160 × 3840 است در ادامه بهتر است بدانید که ویژگی‌های منحصر به فرد این تلویزیون باعث شده تا یکی از پرفروش‌ترین تلویزیون‌های ال ای دی موجود در بازار محسوب می‌شود.

زیرا دارای سیستم عامل اندروید بوده و پردازنده ۴ هسته ای دارد، از سوی دیگر از سه درگاه hdmi برخوردار می‌باشد و تمام چیزهایی که شما از یک تلویزیون منحصر به فرد انتظار دارید در تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن تعبیه شده است. برای مثال می‌توان به وای فای، بلوتوث، درگاه usb برای متصل کردن موس و کیبورد، دستگاه دیجیتال داخلی، صدای استریو دارویی و غیره اشاره کرد.

مزایای تلویزیون‌های ایکس ویژن

  • برند معتبر
  • سیستم عامل اندروید
  • دستگاه دیجیتال داخلی
  • کیفیت 4K

معایب تلویزیون‌های ایکس ویژن

  • ندارد

جی پلاس

آخرین تلویزیون که قصد داریم به شما معرفی کنیم مربوط به برند جی پلاس است که قابلیت‌های بسیار زیادی دارد. برای مثال بهتر است بدانید که این تلویزیون امکان وبگردی را در اختیار شما قرار می‌دهد. همچنین می‌توانید تمام تصاویر صفحه را بر روی حافظه خارجی ضبط کنید.

این نکته را در نظر داشته باشید که کیفیت تصویر این تلویزیون Ultra HD – 4K است و سیستم عامل اندروید باعث پرطرفدار شدن آن شده است. ادامه بهتر است بدانید که این تلویزیون دارای دو درگاه usb و سه عدد درگاه hdmi است. در نتیجه خرید اینترنتی تلویزیون جی پلاس یک انتخاب درست به نظر می‌رسد.

مزایای تلویزیون‌های جی پلاس

  • گیرنده دیجیتال داخلی
  • داشتن سیستم عامل اندروید
  • سرعت بالا

معایب تلویزیون‌های جی پلاس

  • کم بودن تنظیمات رنگ
  • پایین بودن دقت پنل تصویر در نمایش رنگ

جدول مقایسه بهترین برندهای ساخت تلویزیون

برند سیستم عامل نوع گیرنده کشور سازنده امکان اتصال به وای فای
برند اسنوا سیستم عامل اندروید گیرنده دیجیتال داخلی ایران دارد
پاناسونیک سیستم عامل اندروید گیرنده دیجیتال داخلی ژاپن دارد
ایکس ویژن سیستم عامل اندروید دستگاه دیجیتال داخلی  ایران دارد
جی پلاس سیستم عامل اندروید گیرنده دیجیتال داخلی ژاپن دارد

بهترین سایت‌های خرید اینترنتی تلویزیون

در این بخش از مقاله راهنمای خرید آنلاین تلویزیون قصد داریم وب سایت‌هایی را به شما معرفی کنیم. تا شما بتوانید به راحت‌ترین شکل ممکن خرید اینترنتی تلویزیون را تجربه کنید. این مسئله را در نظر داشته باشید که سایت‌هایی همچون دیجی کالا، ایمالزو بسیاری از وب سایت‌های دیگر شرایط را به گونه ای برای شما فراهم کرده‌اند؛ تا بر اساس نیاز و سلیقه خود محصول پیدا کنید در نتیجه پیشنهاد می‌کنیم در ادامه با ما همراه باشید.

دیجی کالا

دیجی کالا یکی از معتبرترین فروشگاه‌های اینترنتی داخلی است که شما می‌توانید برای خرید آنلاین تلویزیون از طریق این فروشگاه اقدام کنید.

لازم به ذکر است بدانید که این فروشگاه تعهد زیادی به کاربران خود دارد و در اکثر موارد اگر کالا برای کاربر به اشتباه ارسال شود یا دچار ضعف فنی است کالا را پس گرفته و مبلغ را بازگشت میزند از سوی دیگر این فروشگاه به صورت کاملا قانونی فعالیت می‌کند در نتیجه خرید از دیجی کالا می‌تواند یک تصمیم درست باشد. در ادامه راهنمای خرید اینترنتی تلویزیون مزایا و معایب این برند را بررسی خواهیم کرد. همچنین می‌توانید با دریافت کد تخفیف دیجی کالا از خرید خود لذت بیشتری ببرید.

مزایای خرید تلویزیون از سایت دیجی کالا

  • برند معتبر
  • پشتیبانی قوی
  • ارسال سریع کالا

معایب خرید تلویزیون از سایت دیجی کالا

  • قیمت بالا کالاها

سایت ایمالز

ایمالز یکی دیگر از وبسایت‌هایی است که شما می‌توانید از طریق آن محصولات بسیار با کیفیتی را خریداری کنید. و برای خرید آنلاین تلویزیون اقدام نمایید. زیرا این وبسایت شرایط را برای تمام وب سایت‌های معتبر فراهم کرده است تا محصولات خود را در این پلتفرم برای فروش قرار دهند. در نتیجه شما می‌توانید تلویزیون مورد نظر خود را را با پایین‌ترین قیمت به دست بیاورید، از سوی دیگر این وب سایت دارای نماد اعتماد الکترونیک است. در نتیجه با خرید آنلاین تلویزیون از این وب سایت با هیچ چالشی مواجه نخواهید شد. ما در راهنمای خرید اینترنتی تلویزیون تمامی مزایا و معایب این برند را توضیح می‌دهیم. برای مشاهده کدهای تخفیف ایمالز کلیک کنید.

مزایای خرید تلویزیون از سایت ایمالز

  • برند معتبر
  • پشتیبانی منحصر به فرد
  • دارای نماد اعتماد الکترونیک
  • معرفی ارزان فروش ترین فروشگاه‌های کشور

معایب خرید تلویزیون از سایت ایمالز

  • ناموجود بودن برخی محصولات
  • غیر واقعی بودن بعضی از قیمت‌ها

سخن آخر

در این مقاله شما با بهترین شرکت‌های تولید کننده تلویزیون ال ای دی آشنا شده اید که محصولات فوق العاده با کیفیت را تولید و به بازار عرضه می‌کنند.

از سوی دیگر وبسایت‌های به شما معرفی شده است که شما می‌توانید از طریق آن‌ها خرید خود را انجام دهید‌ در نتیجه مطالعه راهنمای خرید اینترنتی تلویزیون مطمئناً برای شما مفید بوده زیرا در حال حاضر می‌توانید با اطلاعات کامل و شناخت کافی به خرید آنلاین تلویزیون بپردازید. در انتها به این مسئله توجه داشته باشید که می‌توانید از کد تخفیف که در پاراگراف اول قرار داده شده است برای خرید اینترنتی تلویزیون استفاده کنید.

سوالات متداول

نوع تلویزیون - سخت افزار تلویزیون - برند تلویزیون - کیفیت و رزولوشن
برندهای رایج تلویزیون در بازار ایران: برند اسنوا - برند پاناسونیک - برند ایکس ویژن - جی پلاس
دیجی کالا - ایمالز

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل