0

راهنمای خرید اینترنتی بلیط هواپیما از صفر تا صد

راهنمای خرید اینترنتی بلیط هواپیما

با راهنمای خرید اینترنتی بلیط هواپیما با شما همراه هستیم. نکاتی که می‌تواند روند خرید بلیط هواپیما را برای شما ساده‌تر از همیشه نموده و شرایط بهتری را در این زمینه برای شما به وجود آورد. ممکن است این سوال در ذهن اکثر افراد باشد که چرا خرید اینترنتی بلیط هواپیما، جایگزین خرید بلیط هواپیما به صورت حضوری شده است. یکی از اصلی‌ترین دلایل آن می‌تواند، راحتی و سهولت در امر خرید باشد. به گونه‌ای که بدون صرف زمان طولانی برای خرید حضوری به راحتی و در اسرع وقت بلیط مورد نظر را تهیه می‌کنید. از دیگر دلایل استقبال کاربران به خرید اینترنتی می‌توان به امنیت آن اشاره کرد. به گونه‌ای که تمامی تراکنش‌ها ذخیره گردیده و در صورت لزوم می‌توانید به راحتی و بدون دردسر آنها را پیگیری نمایید. البته باید به این نکته نیز توجه کرد که برای خرید اینترنتی بلیط هواپیما باید از معتبرترین و بهترین سایت‌های خرید بلیط هواپیما استفاده کرد که علاوه بر سهولت در امر خرید از هزینه مناسبی نیز برخوردار باشد. شرکت موپُن این امکان را برای شما فراهم کرده تا با ارائه کدهای تخفیف بتوانید بلیط هواپیمای خود را تهیه نمایید. در این مقاله به صفرتا صد راهنمای خرید اینترنتی بلیط هواپیما و معرفی بهترین سایت خرید بلیط هواپیما می‌پردازیم.

 

معرفی معتبرترین و بهترين سايت ‌های خريد بليط هواپيما

اولین قدمی که برای خرید بلیط هواپیما باید به آن اشاره کنیم، معرفی بهترين سايت ‌های خريد بليط هواپيما است. متداول‌ترین سوال‌هایی که اکثر مسافران از خود می‌پرسند، این است که بلیط هواپیما را از کدام سایت و چگونه تهیه کنیم. از آنجایی که امروزه خرید اینترنتی و آنلاین نسبت به گذشته پررنگ‌تر شده و بنا به مزیت‌هایی که خرید اینترنتی نسبت به خرید حضوری دارد اکثر افراد مایلند تا برای تهیه بلیط هواپیما به صورت اینترنتی اقدام نمایند. بنابراین لازم است تا سایت‌های معتبر خرید و فروش بلیط هواپیما را بشناسند و با خیالی آسوده به خرید بلیط اقدام نمایند. همانطور که می‌دانید سایتهای بسیار زیادی برای فروش بلیط هواپیما در دسترس کاربران قرار گرفته است. اما نکته حائز اهمیت این است که باید از سایت‌هایی خریداری نمایید که دارای نماد تجارت الکترونیک باشد. همچنین جامع و به روز بودن سایت و معتبر بودن آن را نیز درنظر بگیرید. بهترين سايت ‌های خريد بليط هواپيما را در ادامه مرور می کنیم.

الی گشت

شرکت خدماتی الی گشت در سال 1379 افتتاح شده است. به پاس ارائه خدمات عالی و موفقیت روزافزون به عنوان بهترین و بزرگترین شرکت ارائه خدمات گردشگری و مسافرتی شناخته شده است. حفظ رضایت کاربران از مهمترین و بهترین ویژگی این شرکت به حساب می آید. علاوه برآن با داشتن کد تخفیف الی گشت می‌توانید در هزینه خرید بلیط از شرکت ای گشت صرفه جویی کرده و به راحتی بلیط هواپیما خود را با کمترین هزینه خریداری نمایید.

سفرمی

اپلیکیشن سفرمی با بهره‌مندی از دانش تخصصی به عنوان بهترین و معتبر ترین آژانس مسافرتی محسوب می شود. سایت سفرمی به دلیل داشتن بهترین و مقرون به صرفه ترین قیمت ها برای خرید بلیط هواپیما نام خود را در صدر دیگر سایت ها قرار داده است. شما می‌توانید با داشتن کد تخفیف سفرمی در سامانه فروش اینترنتی بلیط هواپیما از پرداخت هزینه بالای خرید بلیط هواپیما بکاهید.

علی بابا

اگر به سفری طولانی و یا حتی سفری کوتاه با بودجه کم هستید، سایت علی بابا بهترین انتخاب است. یکی از ویژگی ها و مزیت مهم اپلیکیشن علی بابا، سرعت بالا جستجو در بین شرکت های هواپیمایی مختلف است. این سایت علاوه بر خرید بلیط هواپیما امکان خرید بلیط قطار، اتوبوس، تور و رزو هتل را نیز برای کاربران فراهم کرده است. شرکت موپُن با ارائه کدهای تخفیف علی بابا سبب شده تا برای خرید نگران هزینه های بالا نباشید و به راحتی و با کمترین هزینه بلیط خود را به صورت آنلاین خریداری نمایید.

فلای تودی

فلادی تودی نیز با ارائه خدمات فراوان از قبیل: خرید بلیط هواپیما، رزو هتل داخلی و خارجی با قیمت مناسب، پشتیبانی تمام وقت و ارزان ترین قیمت بلیط همراه با کد تخفیف فلای تودی گزینه مناسبی برای خرید اینترنتی بلیط هواپیما می باشد. از مزیت های آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. پنل اختصاصی خرید بلیط هواپیما
  2. امکان استرداد بلیط به صورت انلاین
  3. پشتیبانی 24 ساعته

قاصدک 24

برای علاقه مندان به مسافرت سایت قاصدک 24 نیز می تواند گزینه مناسبی برای خرید اینترنتی بلیط هواپیما باشد. این مجموعه در سال 1394 شروع به فعالیت کرده است. دارا بودن تمامی مجوز های لازم و ارائه خدمات در کمترین زمان و با بهترین قیمت، استفاده ازخدمات بیمه از ویژگی های منحصر به فرد این مجموعه می‌‌‌‌‌‌‌باشد. شما می‌توانید با خرید بلیط هواپیما از سامانه خرید بلیط قاصدک24 و ثبت کد تخفیف از تخفیف های قاصدک 24 بهره‌مند گردید.

مستر بلیط

اگر به دنبال خرید بلیط هواپیما هستید مستر بلیط نیز گزینه مناسبی برای خرید می باشد. مستر بلیط با با مزایای فراوانی که دارد، تا کنون مورد استقبال فراوانی از سوی کاربران قرار گرفته است. ازجمله این مزیت ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. دارا بودن تقویم مناسب ترین قیمت ها
  2. پیش بینی و ارزیابی قیمت ها
  3. مشاهده کامل صورت حساب قبل از پرداخت
  4. استفاده از کد تخفیف مستر بلیط و خرید بلیط هواپیما با پرداخت کمترین هزینه

 

راهنمای باز کردن حساب کاربری برای خرید اینترنتی بلیط هواپیما

مسلماً هستند افرادی که برای خرید اینترنتی بلیط هواپیما نیاز به راهنمایی گام به گام دارند. در ادامه به ذکر مراحل خرید اینترنتی بلیط هواپیما می‌پردازیم. بنابراین کافیست با انجام مراحل ذکر شده به راحتی بلیط مورد نظر خود را رزرو کنید.

  • اولین مرحله برای خرید اینترنتی، انتخاب یک سایت و فروشگاه برای خرید بلیط هواپیما می‌باشد.
  • پس از انتخاب سایت موردنظر باید یک حساب کاربری ایجاد کنید. برای فعال کردن حساب کاربری کافیست نام، نام خانوادگی، شماره تلفن و آدرس ایمیل و همچنین رمز عبور دلخواه خود را وارد کرده و پس از ثبت مشخصات، گزینه ثبت نام را کلیک کنید. بعد از فعال کردن حساب کاربری کافیست ایمیل و رمز عبور خود را وارد کنید و وارد سامانه مربوط به خدمات هواپیمایی شوید.
  • پس از ایجاد حساب کاربری، لازم است که در سامانه گزینه‌های پرواز داخلی و خارجی را انتخاب نمایید. در صورت انتخاب پروازهای داخلی لازم است که نوع بلیط خود را مشخص کنید. به گونه‌ای که انتخاب کنید که بلیط یک طرفه می‌خواهید یا بلیط دوطرفه
  • در این مرحله کافیست که مبدا و مقصد سفر، تعداد مسافران و همچنین تاریخ رفت و در صورت داشتن بلیط دوطرفه تاریخ برگشت را نیز مشخص کنید. سپس گزینه جستجو را بزنید.
  • بعد از مشخص کردن نوع بلیط، تمامی مشخصات بلیط‌های رفت از جمله (ساعت حرکت، نوع هواپیما و غیره) را مشاهده می‌کنید. بعد از انتخاب بلیط هواپیما بر روی گزینه انتخاب بلیط رفت کلیک کنید تا عضویت شما ثبت اولیه شود.
  • برای خرید بلیط برگشت، مراحل گفته شده را نیز طی کنید، سپس لیستی از پروازهای برگشت، برحسب تاریخ موردنظر بر روی صفحه نمایش قابل رویت می‌باشد. شما قادرید متناسب با بودجه خود یکی از آنها را انتخاب نمایید.
  • پس از ثبت بلیط رفت و برگشت در قسمت مشخصات مسافرین، باید اطلاعات مورد نیاز مسافران را وارد سامانه کنید. اطلاعاتی از نظیر( نام، نام خانوادگی، کد ملی) را به دقت و به درستی وارد نمایید. البته ناگفته نماند که اگر قصد تغییر تعداد مسافران را دارید تنها در همین مرحله قادر به تغییر تعداد مسافران هستید بنابراین باید توجه لازم را در ثبت تعداد مسافران داشته باشید. در صورت صحت اطلاعات وارد شده و درست بودن آنها، گزینه تایید اطلاعات را بزنید.
  • آخرین مرحله، مرحله پرداخت هزینه‌های بلیط می‎‌باشد. و به دو صورت اعتباری یا پرداخت آنلاین صورت می‌گیرد. در صورت داشتن کد تخفیف می‌توانید از اعتبار خود برای پرداخت هزینه‌های بلیط استفاده نمایید.

درصورت طی کردن تمام مراحل ذکر شده، بلیط شما صادر می‌گردد و تمامی اطلاعات آن به ایمیل شما ارسال می‌شود. با مطالعه مراحل در راهنمای خرید اینترنتی بلیط هواپیما به راحتی و با کلیک کردن چند دکمه صاحب بلیط هواپیما شوید. همچنین یکی از مهمترین معضلات و نگرانی‌هایی که شامل گم شدن بلیط می‌باشد کاملا رفع شده چرا که اطلاعات بلیط در ایمیل ثبت شده و در صورت نیاز می‌توانید هر تعداد که لازم دارید آن را چاپ نمایید.

 اهمیت راهنمای خرید اینترنتی بلیط هواپیما !

از دلایل اهمیت راهنمای خرید اینترنتی بلیط هواپیما می‌توان به آموزش نحوه خرید بلیط به صورت اینترنتی اشاره کرد. امروزه با پیشرفت تکنولوژی، اکثر افراد برای تهیه بلیط، به صورت آنلاین به خرید اینترنتی می‌پردازند. اما در میان آنها، هستند کسانی که به دلیل آشنا نبودن با نحوه خرید اینترنتی، هنوز هم به صورت حضوری بلیط خود را تهیه می‌نمایند. بنابراین نیاز است تا مراحل تهیه اینترنتی بلیط هواپیما کاملا آشنا شوند و از مزایای فراوان و عالی آن بهره‌مند گردند.

 

کلام آخر

از آنجایی که جمعیت دنیا روز به روز، رو به افزایش است. و استفاده از وسایل نقلیه نسبت به گذشته به مراتب بیشتر احساس می‌شود. در واقع یکی از راحت‌ترین و سریع‌ترین وسیله حمل و نقل مخصوصا برای افرادی که دائما در حال سفر هستند، هواپیما است. بنابراین اکثر افراد، هواپیما را به عنوان اولین گزینه برای سفر درنظر می‌گیرند. از طرفی تهیه بلیط دیگر مانند قدیم به صورت حضوری انجام نمی‌شود و جای خود را به خرید اینترنتی بلیط هواپیما داده است. به همین دلیل لازم است تا اطلاعات کافی در نحوه تهیه بلیط به صورت آنلاین داشته باشیم. در این مقاله به راهنمای خرید اینترنتی بلیط هواپیما و انتخاب بهترین سایت‌ خرید بلیط هواپیما پرداختیم. پس با انتخاب سایت معتبر و استفاده از کد‌ های تخفیف موجود در شرکت‌های هواپیمایی سفری آسوده و کم هزینه، سفری عالی و بی‌نظیری را تجربه خواهید کرد.

سوالات متداول

الی گشت - سفرمی - علی بابا - فلای تودی - قاصدک 24 - مستر بلیط

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل