0

نحوه استفاده از کد تخفیف مقداد آی تی | meghdadit

نحوه استفاده از کد تخفیف مقداد آی تی | meghdadit

مقداد آی تی یکی از فروشگاه‌های اینترنتی مطرح در حوزه محصولات دیجیتال است. شما می‌توانید با استفاده از کدهای تخفیف موجود در موپُن کالاهای دیجتال مورد نیاز خود از قبیل لپتاپ، موبایل، تبلت، قطعات کامپیوتر، ساعت‌های هوشمند، کنسول بازی، ماشین‌های اداری و لوازم جانبی مختلف را ارزان‌تر از مقداد آی تی خریداری کنید. برای آشنایی با نحوه استفاده از کد تخفیف مقداد آی تی و خرید از این سایت با موپُن همراه باشید.

راهنمای استفاده از کد تخفیف مقداد آی تی

برای آشنایی با نحوه استفاده از کد تخفیف مقداد آی تی، ابتدا وارد صفحه کدهای تخفیف مقداد آی تی در موپُن می‌شویم و بر روی یکی از کدهای تخفیف مقداد آی تی کلیک می‌کنیم.

پس از مشاهده تیتر و توضیحات کد تخفیف مقداد آی تی، بر روی “کپی کنید” کلیک می‌کنیم تا کوپن مقداد آی تی به صورت خودکار کپی شود.

سپس بر روی “خرید کنید” کلیک می‌کنیم تا وارد سایت مقداد آی تی شویم.

پس از ورود به وبسایت مقداد آی تی بر روی “ورود. ثبت‌نام” کلیک می‌کنیم.

با ثبت اطلاعات خواسته ‌شده و انتخاب گزینه “ورود به سایت” می‌توانیم وارد حساب کاربری خود در مقداد آی تی شویم. همچنین برای ایجاد حساب کاربری جدید می‌توانیم در پایین کادر روی “ثبت‌نام در مقداد آی تی” کلیک کنیم.

در صفحه اصلی مقداد آی تی با جابه‌جایی نشانگر موس بر روی هرکدام از دسته‌بندی‌های اصلی، زیردسته‌های مربوط به آن معلوم می‌شود. بر روی یکی از زیردسته‌‌های مدنظر خود کلیک می‌کنیم.

محصول مد نظر خود را انتخاب می‌کنیم.

پس از مطالعه جزئیات، بر روی “افزودن به سبد خرید” کلیک می‌کنیم.

در این صفحه پس از بررسی نهایی محصول یا محصولات انتخابی، قیمت کل و هزینه ارسال و بسته‌بندی، بر روی “ادامه ثبت سفارش” کلیک می‌کنیم.

در این مرحله لازم است بخش‌های مربوط به مشخصات گیرنده، آدرس گیرنده، فاکتور، انتخاب شیوه پرداخت، شیوه ارسال را تکمیل نمایید. پس از انتخاب شیوه ارسال کد تخفیف کپی شده از موپُن را در این کادر وارد و بر روی “ثبت” کلیک می‌کنیم.

بعد از ثبت کد، مبلغ تخفیف از مبلغ کل کسر می‌شود که در کادر سمت چپ قابل مشاهده است. سپس برای ادامه خرید بر روی “ادامه و بازبینی سفارش” کلیک می‌کنیم.

در این صفحه اطلاعاتی از قبیل مشخصات سفارش، شرح محصولات خریداری شده، مبلغ کل و… را جهت بازبینی نمایش می‌دهد که در صورت صحت اطلاعات بر روی “تایید اطلاعات و ثبت سفارش” در پایین صفحه کلیک می‌کنیم.

سپس با انتخاب یکی از شیوه‌های پرداخت بر روی “پرداخت و تکمیل خرید” کلیک می‌کنیم و خرید را کامل کنیم.

برای مشاهده نحوه خرید و استفاده از کد تخفیف فروشگاه‌های اینترنتی دیگر وبلاگ موپُن را دنبال کنید. در سایت موپُن نیز تخفیف‌های مختلفی از مقداد آی تی و سایر فروشگاه‌های آنلاین وجود دارد.

جمع‌‌بندی

با کدهای تخفیف موجود در سایت موپُن می‌توانید ارزان‌تر و لذت‌بخش‌تر از مقداد آی تی خرید کنید.

امیدواریم در این مقاله به‌خوبی با نحوه استفاده از کد تخفیف مقداد آی تی آشنا شده باشید اما در صورت بروز هرگونه ابهام یا سوال می‌توانید با تیم پشتیبانی موپُن تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل