0

دیجی کالا لوازم خانگی

لوازم خانگی

در زندگی مدرن امروزی، اهمیت استفاده از لوازم خانگی افزایش چشمگیری داشته است. با پیشرفت فناوری و افزایش توانایی‌های دیجیتالی، گسترش و توسعه استفاده از لوازم و دستگاه‌های الکترونیکی و دیجیتال نیز به همراه آن افزایش یافته است. شما به راحتی می‌توانید با بررسی محصولات لوازم خانگی موجود در فروشگاه اینترنتی دیجی کالا، به انواع و اقسام لوازم خانگی دسترسی داشته باشید.

در حقیقت اصلی‌ترین و مهم‌ترین دلیل اهمیت لوازم خانگی، استفاده از آن‌ها در زندگی روزمره است. لوازم خانگی امروزه در زندگی ما به جایگاهی رسیده‌اند که بدون آن‌ها نمی‌توان زندگی کرد یا زندگی سخت می‌شود؛ از جمله این لوازم خانگی می‌توان به یخچال‌ها، ماشین‌های لباسشویی، ماشین‌های ظرفشویی، تلویزیون، یخچال، جاکفشی، جاروبرقی و سایر لوازم الکترونیکی اشاره کرد.

لوازم خانگی دیجی کالا

هر چند دیجی کالا یک فروشگاه آنلاین برای خرید انواع محصولات الکترونیکی است، اما باید یک‌سری نکات را در هنگام خرید این لوازم خانگی و الکترونیکی رعایت کرد.

در واقع امروزه باید این نکته را قبول کنیم که استفاده از لوازم خانگی و الکترونیکی، بهترین راه حلی است که به ما کمک می‌کند زندگی راحت‌تر و بهتری داشته باشیم و همچنین ما را از مشکلات و دغدغه‌های روزانه خلاص می‌کنند. در ادامه این مقاله قصد داریم به شما انواع لوازم خانگی و الکترونیکی که در فروشگاه اینترنتی دیجی کالا موجود هستند، معرفی کنیم تا با این لوازم بیشتر آشنا شوید و با خرید این لوازم خانگی از فروشگاه دیجی کالا، زندگی را روز به روز برای خود آسوده‌تر و راحت‌تر کنید.

قبل از مطالعه ادامه بخش می‌توانید در مقاله تجربه خرید از دیجی کالا، درباره نظر کاربران درمورد خرید از این فروشگاه اینترنتی اطلاعات بیشتری کسب کنید.

مهم‌ترین انواع لوازم خانگی

به‌طور کلی لوازم خانگی به گروه‌های مختلفی تقسیم می‌شوند. برخی از انواع لوازم خانگی به شرح زیر هستند:

1. لوازم آشپزخانه

این لوازم شامل همه لوازم می‌شوند که برای آماده کردن و ذخیره کردن مواد غذایی مورد استفاده قرار می‌گیرند. برای از پرکاربردترین لوازم این بخش شامل یخچال، فریزر، فر، ماکروویو، ماشین ظرف‌شویی، ماشین لباس‌شویی و انواع دیگر می‌شود.

یخچال: یخچال یکی از اصلی‌ترین لوازم آشپزخانه به حساب می‌آید که برای نگهداری غذاهای تازه، نوشیدنی‌ها و مواد غذایی دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرد. یخچال‌ها باید در ابعاد مناسب، طراحی شده باشند و همچنین قابلیت نگهداری غذا و نوشیدنی به‌صورت بهداشتی و بهینه تدارک دیده باشند.

فر: فر یک دستگاه پرکاربرد در آشپزخانه است که برای پختن غذاهای مختلف مانند نان، کیک، پیتزا و سایر غذاها استفاده می‌شود. فرها در انواع مختلفی با اندازه‌ها، قابلیت‌ها و قیمت‌های متفاوت در فروشگاه اینترنتی دیجی کالا وجود دارند.

ماشین ظرف‌شویی: ماشین ظرف‌شویی برای شستشو ظروف و تجهیزات آشپزخانه مورد استفاده قرار می‌گیرد و از ویژگی‌های ماشین ظرف‌شویی‌های جدید نیز می‌توان به کاهش زمان و نیروی مصرفی آن‌ها اشاره کرد.

ماکروویو: از دیگر دستگاه‌های مفید آشپزخانه می‌توان به ماکروویو اشاره کرد. این دستگاه یکی از بهترین گزینه برای گرم کردن و پختن غذا به حساب می‌آید.

2. لوازم الکترونیک

لوازم الکترونیک خانه نیز شامل دستگاه‌هایی هستند که برای تکمیل نیازهای مختلف مردم در زندگی روزمره مورد استفاده قرار می‌گیرند. این لوازم شامل تلویزیون، رادیو، کامپیوتر، تبلت، موبایل، دروبین دیجیتال، دستگاه‌های صوتی، وای فایل و سایر دستگاه‌های دیجیتال می‌شود. این دستگاه‌ها و لوازم الکترونیکی خانگی را نیز مانند دیگر لوازم خانگی می‌توانید به راحتی در فروشگاه اینترنتی دیجی کالا پیدا کرده و سفارش دهید. برخی از پرکاربرد‌ترین این لوازم شامل موارد زیر می‌شوند.

تلویزیون: تلویزیون یکی از اصلی‌ترین لوازم الکترونیکی خانگی به حساب می‌آید. این دستگاه امکان تماشای برنامه‌های تلویزیونی را برای ما فراهم می‌کند. امروزه بسیاری از انواع تلویزیون‌ها با ویژگی‌های مختلف از جمله انواع رزولوشن‌ها، سایزهای متفاوت در فروشگاه اینترنتی دیجی کالا موجود هستند.

کامپیوتر و تبلت: این دستگاه‌ها امکان دسترسی شما را به اینترنت، برآوری داده‌ها، پردازش تصاویر و داده‌ها را فراهم می‌کند. این دستگاه‌ها با اندازه‌ها و قابلیت‌های مختلفی طراحی شده‌اند تا بتوانند نیازهای جامعه و بازار را تأمین کنند.

موبایل: یکی دیگر از دستگاه‌هایی که امروزه به جرات می‌توان گفت در دست هر کسی قرار دارد، گوشی‌های موبایل است. این دستگاه به شما اجازه می‌دهد تا با دیگران ارتباط برقرار کنید، پیام‌ها و تماس‌های تلفنی دریافت و ارسال کنید و همچنین به اینترنت دسترسی داشته باشید.

به‌طور کلی شما به راحتی می‌توانید با رفتن به فروشگاه اینترنتی دیجی کالا، با انواع و اقسام کالاهای لوازم خانگی آشنا شوید و در این فروشگاه اینترنتی دست به خرید و سفارش این کالاها بزنید. مقاله مرتبط: راهنمای خرید از دیجی کالا

پرفروش‌ترین لوازم خانگی در دیجی کالا

همان‌طور که در این مقاله گفته شد، لوازم خانگی دارای دسته‌بندی‌های مختلفی است. از این رو در ادامه مقاله قصد داریم تا پرفروش‌ترین لوازم خانگی دیجی کالا را به شما معرفی کنیم تا در انتخاب لوازم خانگی به شما کمک کنیم، پس در ادامه مقاله همراه ما باشید.

یخچال

یخچال به عنوان یکی از مهم‌ترین و ضروری‌ترین لوازم خانگی و ابزارهای ذخیره‌سازی و نگهداری غذا، پرفروش‌ترین محصول لوازم خانگی دیجی کالا به حساب می‌آید. در بین یخچال‌های معمولی که در فروشگاه اینترنتی دیجی کالا موجود هستند، یخچال‌های دو درب و ساید بای ساید دارای بیشترین محبوبیت و پرفروش هستند. همچنین در بین تولید‌کنندگان یخچال فریزرها نیز جنرال الکتریک، سامسونگ، ال جی، ویرپول، بوش و فریجیدر به عنوان بهترین و معتبرترین برندها در جهان شناخته می‌شوند.

یخچال

در ادامه این پست از مجله مُوپن به معرفی بهترین یخچال‌های موجود در فروشگاه اینترنتی دیجی کالا خواهیم پرداخت.

1. یخچال و فریزر ساید بای ساید 32 فوت امرسان مدل NRF3292D

یخچال و فریز ساید بای ساید امرسان مدل NRF3292D از دستگاه‌های محبوب عرضه شده در بازار توسط این شرکت است. یخچال‌های ساید بای ساید، مناسب کسانی است که می‌خواهند با خرید یک دستگاه هم فریزر، هم یخچال داشته باشند و هر دو این‌ها هم از بهترین‌ها باشند. یخچال و فریز ساید بای ساید امرسان مدل NRF3292D ظاهری زیبا داشته و به رنگ سفید عرضه شده است. قسمت یخچال سمت راست و فریزر سمت چپ در نظر گرفته شده است. دستگیره‌ها به صورت برجسته و میله‌ای طراحی شده‌اند و درها را راحت باز می‌کنند.

روی در یخچال دریچه کوچک، برای دسترسی به قسمت نوشیدنی‌ها در نظر گرفته شده است. روی در فریزر هم آبریز و پنل کنترلی دستگاه قرار گرفته است. داخل یخچال فضای زیادی وجود دارد و طبقات متعدد این فضا را تقسیم کرده‌اند. کشوها برای قرارگیری میوه و سبزیجات نیز در نظر گرفته شده است. در یخچال مدل NRF3292D در سطح داخلی طبقات متعدد و بزرگ وجود دارد تا بطری و مواد مختلف در آن‌ها قرار گیرند. طبقات مختلف در فریزر و کشوهای در نظر گرفته شده فضای کافی برای منجمد کردن مواد غذایی مختلف ایجاد می‌کنند. روی در فریزر هم طبقات کوچکی برای فریز کردن مواد در ظروف کوچک در نظر گرفته شده است.

این دستگاه از سیستم کاهش‌دهنده مصرف انرژی و سیستم گردش هوای چند قسمتی بهره می‌برد. برای تهیه یخ و ارائه آب سرد باید به شیر آب شهری متصل شود. طبقات آن شیشه‌ای و نشکن بوده و سبدها پلاستیکی است. امرسان تولید و عرضه‌کننده لوازم خانگی برقی است که برای مشتریان به خوبی شناخته شده است.

یخچال امرسان

2. یخچال و فریزر 20 فوت امرسان مدل BFN20D321

یخچال و فریزر «امرسان» مدل «BFN20D321 » با ارتفاع نزدیک به دو متر، یک یخچال مدرن و کارا به ‌حساب می‌آید. این یخچال دارای چهار طبقه در محفظه و چهار طبقه‌ در درب است. سیستم خنک‌کننده‌ این یخچال و فریزر از نوع کمپرسور است. مهم‌ترین ویژگی مدل BFN20D321 ، این است که برفک تولید نمی‌کند و بدون برفک است. گفتنی است فریزر این مدل که دارای سیستم کارکرد مجزا است، این قابلیت را دارد که مواد غذایی را با حالت انجماد سریع فریز کند. این یخچال مجهز به سیستم عیب‌یاب هوشمند است.

سیستم کاهش‌دهنده مصرف انرژی در این مدل وجود دارد و گردش هوای چندگانه در آن اتفاق می‌افتد. برای یخچال و فریزر امرسان کنترل پنل در نظر گرفته شده است. پنل LED بر روی درب یخچال قرار داده شده است. نمایشگر این یخچال مجهز به قفل کودک است و آن را می‌توان برای حفظ تنظیمات دائما قفل نگه داشت؛ درون این یخچال لامپ روشنایی یخچال تعبیه شده است. مدل BFN20D321، دارای آب‌خوری، و جا تخم‌ مرغی است و درب آن یک کشوی نگهداری میوه و سبزی‌ هم وجود دارد. آب‌سردکن این یخچال یک ویژگی جالب دارد و آن این‌ که مجهز به قفل کودک است. درون محفظه‌ یخچال، جا لبنیاتی هم قرار داده شده است. پایه‌های چرخ‌دار یخچال باعث سهولت جابجایی آن شده‌اند.

تلویزیون

تلویزیون به عنوان یکی از پرفروش ترین محصولات لوازم خانگی دیجی کالا به حساب می‌آید. در واقع به دلیل وجود این محصول در هر خانه‌ای و این که تنها از طریق تلویزیون می‌توان دسترسی بهتر و راحت‌تری به پخش برنامه‌های تلویزیونی و اینترنت و همچنین بازی‌های ویدیویی داشت، بیشتر افراد به این محصول نیاز دارند.

علاوه بر همه این‌ها، پیشرفت تکنولوژی در ساخت و طراحی تلویزیون‌ها شامل افزایش کیفیت تصاویر، بزرگ‌شدن صفحه نمایش، امکانات اضافی مانند ورودی و همچنین ارائه تلویزیون‌هایی با سیستم عامل‌هایی مانند Android TV و بالاتر باعث شده است تا این محصول بدین صورت بتواند، فیلم‌ها و تصاویر را به‌صورت کیفیت 4K به نمایش بگذارد و بتواند در بین لوازم خانگی، فروش بیشتری را به خود اختصاص دهد.

به دلیل اهمیت این موضوع و اهمیت انتخاب بهترین تلویزیون در دیجی کالا، قصد دارم دو نمونه از بهترین تلویزیون‌های موجود در دیجی کالا را در ادامه مقاله به شما معرفی کنیم.

1. تلویزیون ال ای دی سام الکترونیک مدل UA43T5150TH سایز 43 اینچ

تلویزیون ال ای دی مدل UA43T5150TH از سری تلویزیون‌های 43 اینچی سام الکترونیک است. این تلویزیون برای اتاق‌های شما و سالن‌های نسبتا کوچک می‌تواند مناسب باشد. این تلویزیون دو عدد بلندگو دارد که توان هر کدام 10 وات است. در واقع توان خروجی کلی صدا در این تلویزیون 20 وات خواهد بود. نوع صفحه این تلویزیون سام تخت است.

کیفیت تصویر در این تلویزیون Full HD بوده و رزولوشن آن 1080 × 1920 پیکسل خواهد بود. تعداد درگاه‌های HDMI این تلویزیون سه عدد و تعداد درگاه‌های USB آن دو عدد خواهد بود. استانداردهای صوتی تلویزیون ال ای دی سام الکترونیک مدل UA43T5150TH سایز 43 اینچ Clear Voice خواهد بود. تکنولوژی صفحه در این تلویزیون LED است. سام الکترونیک از جمله شرکت‌هایی است که در زمینه تولید لوازم الکترونیکی در سال‌های اخیر فعالیت فراوانی دارد.

تلویزیون سام الکترونیک

2. تلویزیون ال ای دی هوشمند جی پلاس مدل GTV-43PH614N سایز 43 اینچ

جی پلاس در سال‌های اخیر در زمینه تولید لوازم الکترونیکی، بسیار فعال عمل کرده است. این شرکت با تولید تلویزیون‌های متفاوت تنوع بالایی در بازار تلویزیون به وجود آورده است. تلویزیون ال ای دی مدل GTV-43PH614N از مدل‌های این شرکت است. سایز این تلویزیون 43 اینچ خواهد بود. بنابراین در سالن‌های کوچک و اتاق‌ها می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد. نوع پنل این تلویزیون IPS است. از ویژگی‌های این تلویزیون می‌توان به جی پلاس زاویه دید گسترده، کاهش‌دهنده نویز تصاویر اشاره کرد. این دستگاه گیرنده دیجیتالی دارد بنابراین می‌توانید شبکه‌های متفاوت را بدون دستگاه گیرنده مجزا تماشا کنید. این تلویزیون از شبکه‌های HD صدا و سیما (HEVC) پشتیبانی می‌کند. کیفیت تصاویر در این تلویزیون Full HD بوده و رزولوشن 1920×1080 پیکسل خواهد بود. در این دستگاه دو درگاه USB و سه درگاه HDMI وجود دارد.

تلویزیون جی پلاس

جاروبرقی

جاروبرقی یک وسیله برقی است که برای جمع آوری گرد و غبار از سطوح مختلف استفاده می‌شود. این وسیله شامل یک موتور برقی، یک محفظه جمع‌کننده گرد و غبار، فیلترها و لوله جمع‌کننده می‌باشد. انواع مختلفی از جاروبرقی به بازار عرضه شده که از لحاظ نوع موتور (اسپری، توربو و هیبرید)، نوع جمع‌کننده گرد و غبار (کیسه‌ای و بدون کیسه)، ابعاد و ویژگی‌های دیگر تفاوت می‌کنند. جاروبرقی‌های بدون کیسه برای سلامتی بیشتر و هزینه‌های کمتر توصیه می‌شوند، درحالی که جاروبرقی‌های کیسه‌ای محفظه جمع‌کننده گرد و غبار مجزا دارند که به آسانی می‌توان آن را تعویض کرد. به علاوه برای افزایش کارایی و عمر باتری، جاروبرقی‌های بی‌سیم نیز موجود است.

به طور کلی می‌توان گفت که جاروبرقی‌ها نیز از مهم‌ترین و کلیدی‌ترین لوازم خانگی به شمار می‌روند که در فرشگاه اینترنتی دیجی کالا فروش زیادی را به خود اختصاص داده‌اند. از این رو در ادامه قصد داریم دو نمونه از بهترین جاروبرقی‌های دیجی کالا را به شما معرفی کنیم.

1. جاروبرقی پارس خزر مدل Turbo 2500WB

جاروبرقی پارس خزر مدل «Turbo 2500WB» یکی از محصولات با کیفیت و کاربردی شرکت پارس خزر است. این دستگاه از نوع جاروبرقی‌های کیسه‌دار است و با برخورداری از موتور قدرتمند 2500 وات، مکش فوق‌العاده‌‌ای دارد که می‌تواند کوچک‌ترین قسمت‌های خرده شده را هم از زمین جمع کند و به‌ آسانی سطوح مختلف را جارو کند. سری‌های متنوع این جاروبرقی باعث شده است تا کارایی جارو افزایش پیدا کند و شما بتوانید از آن برای تمیز کردن و جمع‌آوری خاک به هر جایی از خانه دسترسی داشته باشید. از ویژگی‌های جاروبرقی پارس خزر مدل «Turbo 2500WB» می‌توان به بهره‌مندی از فناوری «Quattro Power»، فیلتر ضد آلرژی «HEPA»، کیسه قابل شستشو با گیره پلاستیکی و مجهز به اسفنج در دهانه ورودی پاکت، لوله خرطومی با روکش کنفی، قابلیت «Double Filtration» و نشانگر الکترونیکی جهت نمایش پر شدن کیسه آشغال اشاره کرد. سیستم ایمنی این جارو از داغ‌ شدن بیش ‌از حد و آسیب‌ دیدن موتور دستگاه جلوگیری می‌کند.

جاروبرقی پارس خزر

2. جارو برقی پارس خزر مدل Turbo 2000

جاروبرقی «پارس خزر» مدل «Turbo 2000» از جاروبرقی‌های پرقدرت و خوش‌ساخت این شرکت است که از دسته‌ جاروبرقی‌های کیسه‌دار محسوب می‌شود. مخزن جارو دارای ظرفیت 6 لیتر است و موتور آن با توان 2000 وات قدرت مکش آشغال‌ها را از انواع سطوح دارد. جاروبرقی Turbo 2000 به همراه پاکت‌های کاغذی استفاده می‌شود که یک‌بار مصرف هستند و بعد از پرشدن نیاز به تعویض دارند. چراغ نشانگر روی بدنه، شما را از زمان مناسب تعویض پاکت مطلع می‌کند. سیم جاروبرقی حدود 6.7 متر طول دارد و به کاربر اجازه می‌دهد بدون نیاز به عوض‌کردن پریز برق، فضایی به شعاع 8 متر را جاروکشی کند. تنظیم مکش جارو از طریق دکمه‌ اسلایدی روی بدنه انجام می‌پذیرد. این مدل مانند اکثر جاروبرقی‌های امروزی، دارای ویژگی سیم‌جمع‌کن خودکار است. برخورداری از سری مخصوص درز و گوشه‌ها و برس مبلمان از دیگر ویژگی‌های کاربردی این مدل است که باعث‌ شده، انواع سطوح با این جارو قابل تمیز شدن باشند. از دیگر خصوصیات کاربردی این مدل وجود سیستم دمنده (Blower) است که می‌تواند برای زدودن گردوغبار مورد استفاده قرار گیرد. خرطومی جارو با چرخش 360 درجه کار با دستگاه را در زوایای مختلف آسان کرده است. سیستم ایمنی جارو با تشخیص دمای دستگاه از داغ‌شدن بیش از حد و آسیب‌دیدن موتور جلوگیری می‌کند.

جاروبرقی پارس خزر

برندهای معروف و برتر تولید‌کننده لوازم خانگی در دیجی کالا

1. برند ویرپول

برند ویرپول یکی از برندهای مشهور لوازم خانگی است که از سال 1999 فعالیت خود را آغاز کرد. محصولات این برند شامل انواع کولر گازی، یخچال، فریزر، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی و ماشین‌های آشپزخانه به‌صورت یکپارچه، جذاب و با قیمتی به صرفه است. تمرکز برند ویرپول بر روی پوشش دادن نیازهای مشتریان در زمینه لوازم خانگی است و به عنوان یک برند معتبر در این صنعت شناخته می‌شود. ویرپول به دنبال ایجاد روابط طولانی مدت با مشتریان خود است و این موضوع باعث شده تا این برند رویایی برای افرادی که به دنبال خرید لوازم خانگی هستند، قابل اعتماد باشد.

2. برند ال جی

ال جی یکی از برندهای مشهور و معتبر لوازم خانگی در سراسر جهان است. این برند در سال ۱۹۵۸ در کره جنوبی تاسیس شد و در حال حاضر محصولات دوست داشتنی زیادی شامل تلویزیون، موبایل، سردخانه، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، اجاق گاز، نوت بوک، تجهیزات ارتباطی و… دارد.

برند ال جی به دنبال ارائه محصولات با کیفیت، خلاقانه، با دوام و در نهایت برای رفاه و راحتی مشتریان خود است. همچنین طراحی خاص و منحصر به فردی که محصولات ال جی دارند، باعث شده است که از یک سمت بدون هیچ دغدغه‌ای در دکوراسیون خانه جایی برای خود پیدا کنند و همچنین از سوی دیگر، نمایانگر توانایی و هوش هنری بسیاری از طراحان محصولات الکترونیک هستند.

ال جی به دنبال ارائه یک تجربه مصرف دوست داشتنی و با پشتیبانی موثر پس از فروش است و مشتریانی که از محصولات آن استفاده می‌کنند، دیگر برند لوازم خانگی خود را تغییر نخواهند داد.

3. برند سامسونگ

سامسونگ برند بسیار معروف و محبوب درحوزه لوازم الکترونیک، فناوری و لوازم خانگی است. برند لوازم خانگی سامسونگ دستگاه‌های زیادی را مانند تلویزیون، ماشین لباسشویی، یخچال و محصولات آشپزخانه را تولید و به بازارها عرضه می‌کند. Samsung Home Appliances در زمینه لوازم خانگی فعالیت می‌کند و محصولات زیادی را در این حوزه، با کیفیت بالا تولید می‌کند. محصولات برند سامسونگ با طراحی زیبا، کارایی بالا و قابلیت‌های خارق‌العاده برای کاربران در سر تا سر دنیا در دسترس است.

نکاتی که در هنگام خرید از دیجی کالا باید رعایت کنیم

چند مورد از مهم‌ترین مواردی که در خرید لوازم خانگی یا کالاهای دیگر از فروشگاه دیجی کالا باید مدنظر داشته باشید را باهم مرور می‌کنیم.

انتخاب فروشنده معتبر

در فروشگاه اینترنتی دیجی کالا فروشنده‌های بسیار زیادی هستند که برای فروش کالاهای خود و جذب کاربران و مشتریان بیشتر باهم رقابت می­کنند. از این فروشگاه اینترنتی دیجی کالا با ایجاد محیطی رقابتی فضایی را برای فروشندگان فراهم کرده است که با فروش و جلب رضایت بیشتر مشتریان، بتوانند امتیاز بالایی به دست بیاورند. در هنگام خرید لوازم خانگی به امتیاز فروشنده توجه داشته باشید تا خریدی مطمئن‌تر داشته باشید.

خواندن نظرات کاربران 

در هنگام هر نوع خریدی باید از تجربه کاربران و مشتریان قبلی استفاده کرد تا از کیفیت اجناسی که قصد خرید آن­‌ها را داریم اطمینان حاصل کنیم.

دیجی کالا فضایی را برای تمامی کاربران خود فراهم کرده است تا بتوانند با خواندن مشتریان قبلی راحت‌تر دست به انتخاب یا عدم انتخاب کالای مورد نظر خود بزنند. همچنین شما می­توانید در پلتفرم دیجی کالا، در بخش پرسش پاسخ سوالات متداول مشتریان را مشاهده کرده و به سوالات و ابهامات ذهنی خود در خصوص جاروبرقی مد نظر جواب بدهید. این نکته باعث می‌­شود که شما با اطمینان بیشتری بتوانید دست به خرید کالای مورد نظر بزنید.

کیفیت، مهم‌ترین اصل

در هر خریدی، بررسی کیفیت آن کالای مورد نظر از اهمیت زیادی برخوردار است و در واقع از اولین و مهم‌ترین نکاتی است که هر کسی در هنگام خرید باید رعایت کند. البته بیشتر مواقع اگر کالا از کیفیت بالایی برخوردار باشد، به تناسب قیمت آن کالای مورد نظر نیز افزایش می‌یابد که البته این ارزش این هزینه را دارد.

لوازم خانگی نیز از این قاعده مستثنی نیستند و در هنگام خرید لوازم خانگی دیجی کالا باید حتما به کیفیت آن توجه کنید. معمولا برندهای معروفی که در این مقاله به برخی از آن­‌ها پرداختیم، لوازم خانگی با کیفیتی به بازار عرضه می­کنند و خرید این مدل لوازم خانگی می­تواند تضمین‌کننده کیفیت آن باشد.

توجه به ضمانت کالا

ضمانت در خرید لوازم خانگی دیجی کالا از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. در واقع ضمانت به شما این امکان را فراهم می‌کند، با اطمینان بیشتری بتوانید لوازم خانگی مورد نیاز خود را خریداری کنید و در ضمن در صورت بروز هر گونه مشکلی در کالا یا محصول خریداری شده، از خدمات پس از فروش آن استفاده کنید.

در حقیقت هر زمان که خواستید لوازم خانگی مورد نیاز خود را از دیجی کالا خریداری کنید، اول از همه باید اطمینان حاصل کنید که از یک برند و فروشنده معتبر کالای مورد نظر خود را خریداری کرده‌اید. همچنین یکی از مهم‌ترین مزیت‌های خرید از دیجی کالا که در این مقاله نیز به آن اشاره کردیم، وجود بخش نظرات است. شما می‌توانید با مطالعه بخش نظرات کالای مورد نظر خود نیز از نوع کار فروشنده با خبر شده، نسبت به خرید لوازم خانگی مد نظر خود تصمیم گیری کنید.

پس از این که از فروشنده کالا اطمینان حاصل کردید، در صورت خرید دقت داشته باشید که مدت زمان ضمانت کالا چند ماه است؟ آیا این ضمانت قابل تمدید است یا خیر؟ آیا ضمانت کالای مورد نظر شما، تعمیر و تعویض قطعات نیز تحت پوشش دارد یا خیر؟ آیا تعمیرات و تعویض قطعات تحت مسئولیت شرکت تامین‌کننده، شرکت فروشنده و یا خود شما می‌باشد؟

اهمیت دادن به اصالت کالا

اصالت کالاها یک موضوع بسیار مهم در خرید لوازم خانگی دیجی کالا است. زیرا خریداران باید اطمینان حاصل کنند که کالاها و لوازم خانگی که خریداری کرده‌اند، مطابق با توصیفات و عکس‌هایی هستند که در دیجی کالا موجود است یا خیر.

هر گونه نقص، مشکل یا تغییر در اصالت کالا، ممکن است باعث عدم رضایت مشتریان و خریداران شود و باعث شود که کاربران و مشتریان بعدی نیز کالای مورد نظر را خریداری نکنند. زیرا هر گونه نظر منفی یا مثبتی که از مشتریان دریافت شود می‌تواند تأثیر بسیاری بر روی کسب و کار فروشندگان داشته باشد.

از این رو دیجی کالا محیطی را برای کاربران خود فراهم کرده است تا هر کاربری قبل از انجام خرید خود، با مطالعه بخش نظرات کاربران و مشتریان قبلی از اصالت کالاها اطمینان حاصل کنید. همچنین دیجی کالا در بخش نظرات نیز به مشتریان قبلی این امکان را می‌دهد که تصاویر مربوط به کالای خریداری شده خود را ارسال کرده و به اشتراک بگذارند تا کاربران سایت از اصالت کالاها اطمینان حاصل کنند.

اطمینان از روش حمل کالاها

نکته مهم دیگری که باید مد نظر خود قرار دهید، نحوه ارسال کالاها است. از آنجایی که اکثر لوازم خانگی از حجم و اندازه بزرگی برخوردار هستند، باید به نحوه ارسال آن‌ها نیز توجه داشته باشیم تا کالاها در بالاترین کیفیت خود به دست شما برسند. به‌طور کلی روش‌های ارسال کالاهای دیجی کالا به دست مشتریان چندین روش است که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت.

1. ارسال از طریق سفیر دیجی کالا

در این روش ارسال کالای مورد نظر شما به دست سفیر دیجی کالا انجام می‌شود. در این نوع روش معمولا طبق نظرات کاربران و مشتریان، کالاها بدون مشکل به دست مشتریان می‌رسد. دلیل این امر نیز این است که دیجی کالا برای ارسال کالاهای خود به مشتریان سرمایه گذاری زیادی کرده است. البته باید بدانید که این نوع ارسال معمولا در شهرهای بزرگ است و امکان استفاده از این نوع ارسال در شهرهای کوچک فعلا وجود ندارد.

2. ارسال از طریق پست

روش دیگر ارسال کالا از طریق دیجی کالا، ارسال از طریق پست است. این نوع ارسال در شهرها و مناطق دور افتاده اتفاق می‌افتد. در این نوع ارسال، دیجی کالا، کالای مورد نظر شما را به اداره پست تحویل می‌دهد و اداره پست در طی یک زمان مشخص کالای شما را به دست شما میرساند.

3. امکان دریافت حضوری

در برخی از شهرها که انبارهای دیجی کالا وجود دارد امکان دریافت برخی از کالاها در این انبارها وجود دارد. در واقع در این روش شما خود به صورت حضوری، در صورت امکان می‌توانید کالای مورد نظر خود را به صورت حضوری دریافت کنید.

خرید ارزان‌تر لوازم خانگی را در دیجی کالا تجربه کنید

متأسفانه امروزه به دلیل تورم و نابسامانی‌هایی که در بازار وجود دارد، کالاها و به خصوص لوازم خانگی روز به روز افزایش قیمت را تجربه می‌کنند. از این رو فروشگاه اینترنتی دیجی کالا برای این که به مشتریان و کاربران خود در خرید لوازم خانگی کمک کند، جشنواره‌ها و کدهای تخفیف بسیاری را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد تا بتوانند با استفاده از آن‌ها، کالای مورد نظر خود را ارزان‌تر از قیمت اصلی خریداری کنند.

همچنین شما در سایت مُوپن نیز می‌توانید کدهای تخفیف دیجی کالا را که گاهی اوقات تا 50 درصد نیز به کالای مورد نظر شما تخفیف می‌دهند، استفاده کنید. برای مشاهده و استفاده از این کدهای تخفیف فقط کافی است وارد سایت مُوپن شده و وارد صفحه فروشگاه اینترنتی دیجی کالا شوید تا بتوانید کد تخفیف دیجی کالا را مشاهده کنید.

سخن پایانی

راهنمای خرید لوازم خانگی با هدف آسان‌تر کردن فرآیند خرید لوازم خانگی در انواع و مدل‌های مختلف ارائه شد. در این مقاله سعی شد تا توضیحات مختصر و مفیدی درباره انواع لوازم خانگی و نحوه انتخاب لوازم خانگی با کیفیت از دیجی کالا برای منزل ارائه شود. با مطالعه مطلب راهنمای خرید لوازم خانگی از دیجی کالا، می­توانید با انواع مدل لوازم خانگی آشنا شده و از نکاتی که باید در هنگام خرید لوازم خانگی رعایت کنید، بهره‌مند شوید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *