0

دانلود اپلیکیشن فیلیمو

دانلود اپلیکیشن فیلیمو

تماشای فیلم و سریال از زمان‌های گذشته به عنوان یک سرگرمی دوست‌داشتنی به شمار می‌رود. در قدیم به کمک سینما، تئاتر، تلویزیون، دستگاه‌های دی وی دی و تکنولوژی‌های دیگر امکان تماشای انواع محتواهای ویدیو فراهم میشد. پیشرفت تکنولوژی، گسترش اینترنت و طراحی اپلیکیشن‌های جدید، این تفریح را بسیار آسان‌تر و البته جذاب‌تر کرده است. در این مطلب به معرفی فیلیمو و روش‌های دانلود و نصب آن روی دستگاه‌های مختلف خواهیم پرداخت. به کمک کد تخفیف فیلیمو قدم گذاشتن به دنیای فیلم و سریال جذاب‌تر و شیرین‌تر خواهد بود!

فیلیمو چیست؟

فیلیمو، به عنوان یک سامانه درخواستی (VOD) از سال 1393، مجموعه بی‌نهایتی از انواع محتواهای ویدیویی را در اختیار کاربران قرار داده است. این مجموعه موقعیتی را فراهم کرده تا شما بتوانید بی‌وقفه و بدون نگرانی هر محتوایی که دوست دارید مانند فیلم سینمایی، سریال، انیمیشن، شو، مسابقه، فیلم کوتاه و… را تماشا کنید. فیلیمو بیش از 95 اپیزود محتوای خود را در دسته‌بندی‌های مختلف با ژانرها، سنین، سال پخش و… تقسیم کرده است و برای هر سن و هر سلیقه‌ای گزینه‌ای مناسب ارائه خواهد داد.

برای استفاده از خدمات فیلیمو شما ابتدا باید اپلیکیشن آن را روی دستگاه هوشمند خود نصب کرده و سپس با خرید اشتراک به دنیای بی‌نهایت فیلم و سریال فیلیمو دسترسی پیدا کنید. نکته مهم این است که یک اشتراک را می‌توانید  همراه با کد تخفیف فیلیمو خریداری کرده و در سه دستگاه مختلف مانند گوشی‌های هوشمند، تلویزیون و لپ‌تاپ استفاده کنید. در ادامه آموزش و نکات مهمی را در زمینه نصب فیلیمو در هر یک از این دستگاه‌ها مشاهده می‌کنید.

اپلیکیشن فیلیمو چیست؟

اپلیکیشن فیلیمو محصولی از شرکت صبا ایده است که تا کنون بیش از 14 میلیون کاربر آن را نصب و از خدماتش استفاده کرده‌اند. اولین نسخه فیلیمو در خرداد 1394 و برای کاربران اندروید منتشر شد و در کمتر از یک سال رکورد یک میلیون نمایش ویدیو را ثبت کرد. در حال حاضر این نرم افزار امکان اجرا روی تلفن‌های هوشمند با سیستم عامل اندروید و آیفون، کامپیوترهای خانگی با سیستم‌ عامل ویندوز و مک و حتی تلویزیون‌های هوشمند را دارند. شما برای استفاده از خدمات فیلیمو باید نرم‌افزار مناسب دستگاه خود را دانلود نمایید.

آموزش دانلود فیلیمو

همان‌طور که گفته شد با توجه به پشتیبانی فیلیمو از دستگاه‌های مختلف، روش‌های دانلود و نصب آن نیز متفاوت است. در ادامه آموزش دانلود و نصب فیلیمو برای تمامی حالات را آموزش خواهیم داد.

دانلود اپ فیلیمو برای اندروید

دانلود اپ فیلیمو برای اندروید به طور مستقیم و از طریق اپلیکیشن‌های مخصوص ارائه نرم‌افزارهای اندرویدی قابل انجام است. در ادامه آموزش هر یک از این روش‌ها را مشاهده می‌کنید:

دانلود فیلیمو با لینک مستقیم

برای دانلود فیلیمو با لینک مسقیم ابتدا باید به سایت فیلیمو مراجعه کرده و از پایین صفحه اصلی، وارد بخش مربوط به اپلیکیشن‌ها شوید. در این صفحه لینک‌های متعددی برای دانلود نرم افزار فیلیمو وجود دارد که با توجه به نوع دستگاه خود لینک مربوطه را پیدا و آن را انتخاب می‌کنید. به همین راحتی دانلود اپ فیلیمو شروع شده و فایل آن در فایل‌های شما ذخیره خواهد شد.

دانلود فیلیمو با لینک مستقیم

دانلود فیلیمو از بازار

بازار به عنوان بزرگ‌ترین اپ استور ایرانی برای گوشی‌های اندرویدی، سال‌هاست در حال فعالیت است و یک بستر مناسب برای دانلود برنامه فیلیمو محسوب می‌شود. برای استفاده از این برنامه می‌توانید اپلیکیشن آن را روی گوشی اندرویدی خود نصب یا از نسخه تحت وب آن استفاده کنید.

کافیست وارد بازار شوید و در نوار جستجوی آن نام فیلیمو را وارد نمایید. با این کار اپلیکیشن فیلیمو با تمامی توضیحات و مشخصاتش برای شما به نمایش در خواهد آمد. کافیست روی گزینه دانلود کلیک کنید تا آخرین نسخه فیلیمو در گوشی شما ذخیره شود.

دانلود فیلیمو از بازار

دانلود فیلیمو از مایکت

مایکت یکی دیگر از اپ استورهای اندرویدی ایرانی رایگان است که از بیشتر از 350 هزار برنامه و بازی پشتیبانی می‌کند. برای استفاده از این پلتفرم بهتر است اپلیکیشن آن را روی گوشی خود نصب کنید. پس از آن با کمک قابلیت جستجو بین برنامه‌های مایکت به راحتی می‌توانید برنامه فیلیمو را پیدا کنید. در صفحه مخصوص فیلیمو در مایکت می‌توانید مشخصات نرم‌افزار، تغییرات آخرین نسخه، نظر سایر کاربران و… را مشاهده کنید و سپس به کمک دکمه نصب فایل آن را دانلود نمایید.

دانلود فیلیمو از مایکت

دانلود فیلیمو از گوگل پلی

گوگل پلی بزرگ‌ترین مرجع دانلود برنامه‌های اندرویدی است اما متاسفانه به واسطه تحریم‌های اعمال شده برای ایران تعریف اپلیکیشن‌های داخلی در آن کار راحتی نیست. در حال حاضر امکان دانلود فیلیمو از گوگل پلی وجود ندارد و بهتر است از اپ استورهای داخلی برای این کار استفاده کنید.

نصب اپ فیلیمو برای اندروید

از هر یک از روش‌های گفته شده که استفاده کنید، فایل نصبی فیلیمو در برنامه فایل‌های شخصی دستگاه شما ذخیره می‌شود. برای نصب این برنامه در اندروید دو راه دارید:

نصب مستقیم فیلیمو: به‌طور معمول پس از دانلود برنامه فیلیمو از اپ استورها از شما درخواست می‌شود تا برای نصب برنامه مجوز صادر کنید. با تایید این امر برنامه خودکار روی گوشی شما نصب خواهد شد.

نصب دستی فیلیمو: اگر از نصب خودکار استفاده نکردید یا برنامه را با لینک مستقیم دانلود کرده بودید، باید به فایل‌های خود مراجعه کنید. در پوشه دانلودها یا پوشه مخصوص اپ استورها می‌توانید فایل نصبی فیلمو را پیدا کرده و با انتخاب آن به نصب نرم‌افزار بپردازید.

دقت داشته باشید که برای نصب موفق فیلیمو روی دستگاه‌های اندرویدی باید منبع دانلود و امکان نصب برنامه از طریق آن را مجاز کنید تا برنامه مدنظرتان بدون مشکل نصب شود.

دانلود اپ فیلیمو برای ios

گوشی‌های هوشمند تولید شرکت اپل با سیستم عامل iOS به بازار عرضه شده‌اند. برای دریافت برنامه فیلیمو در این نسخه باید از اپ استورهای مخصوص آیفون استفاده کنید. پلتفرم‌هایی مانند سیبچه، سیب اپ، آی اپ و… می‌توانند بستری مناسب برای دانلود مستقیم فیلیمو برای آیفون باشند. لازم به ذکر است که استفاده از اکثر این پلتفرم‌ها در آیفون، با خرید اشتراک ماهانه یا سالانه امکان‌پذیر است.

نصب اپ فیلیمو برای ios

پس از دانلود برنامه فیلیمو از هر یک از پلتفرم‌های فعال در این حوزه، می‌توانید مشابه فرآیند تلفن‌های اندرویدی، نصب خودکار یا دستی را استفاده کنید.

دانلود اپ فیلیمو برای ios

دانلود و نصب برنامه فیلیمو برای تلوزیزیون

دانلود فیلیمو برای تلویزیون باید با توجه به شرایط دستگاه و سیستم عامل آن انجام شود. برخی از تلویزیون‌ها مانند محصولات شرکت سونی از سیستم عامل اندروید پشتیبانی می‌کنند و می‌توانید نرم‌افزاهای نسخه اندروید را روی آن‌ها نصب نمایید. تلوزیویون‌های دیگر ممکن است از سیستم‌های عاملی مانند  تایزن (Tyzen)  یا WebOS  و… بهره‌مند باشند.

دقت داشته باشید که برای استفاده مستقیم از محتواهای ویدیویی فیلیمو در تلویزیون، دستگاه شما باید هوشمند بوده و امکان اتصال به اینترنت را داشته باشد. در زمان دانلود، نصب و استفاده نیز اتصال به اینترنت باید فعال باشد. اگر سیستم عامل یا نسخه‌های مورد نیاز شما در توضیحات زیر و سایت فیلیمو وجود نداشت، می‌توانید از نسخه تحت وب فیلیمو برای تلویزیون خود استفاده کنید.

دانلود و نصب فیلیمو برای تلویزیون‌های اندروید

در سایت فیلمو برای انواع androidTV امکان دانلود مستقیم نرم‌افزار وجود دارد. کافیست پس از اتصال تلویزیون به اینترنت، این اپ را دانلود و نصب کنید تا بتوانید از طریق این دستگاه نیز به محتواهای فیلمو دسترسی پیدا کنید. دقت داشته باشید که برنامه فیلمو برای اندروید در گوشی‌های تلفن با برنامه مخصوص آن برای تلویزیون تفاوت دارد و حین جستجو و دانلود نرم‌افزار باید نوع دستگاه را نیز تعیین کنید.

دانلود و نصب فیلیمو برای تلویزیون‌های ال جی

تلویزیون‌های ال جی بر پایه سیستم عامل WebOS طراحی شدند. در این سیستم عامل فروشگاهی با نام LG Content Store نصب است که تمامی اپلیکیشن‌های مخصوص آن را در خود دارد. شما می‌توانید با ورود به این اپ و جستجوی نام فیلیمو، برنامه را دانلود و نصب نمایید. اگر LG Content Store را ندارید نیز می‌توانید وارد سایت فیلیمو شده و نسخه مخصوص تلویزیون‌های ال جی را به‌طور مستقیم دانلود نمایید.

دانلود و نصب برنامه فیلیمو برای تلوزیزیون

دانلود و نصب فیلیمو روی کامپیوتر

برای دانلود نرم‌افزار دسکتاپ فیلمو و تماشای فیلم و سریال‌ها در کامیپوتر، در اولین قدم باید سیستم عامل دستگاه خود را تعیین کنید. کامپیوترها معمولا از دو سیستم عامل مک و ویندوز پشتیبانی می‌کنند و خوشبختانه اپ فیلیمو برای هر دو مورد طراحی شده است.

برای دانلود برنامه می‌توانید وارد سایت فیلیمو شوید و نرم افزار مدنظر خود را پیدا و دانلود کنید. پس از دانلود و تایید مراحل نصب کافیست وارد حساب کاربری شوید تا دسترسی به تمامی محتواها ممکن شود.

آشنایی با بخش‌های مختلف فیلیمو

تنوع محتواها و خدمات فیلیمو بسیار زیاد است. با توجه به این که برای استفاده از این خدمات باید اشتراک فیلیمو را تهیه کنید، در ادامه به معرفی مهم‌ترین قابلیت‌های این پلتفرم می‌پردازیم:

  • فیلم و سریال

انواع فیلم و سریال‌های داخلی و خارجی با زیرنویس یا دوبله فارسی در ژانرها و دسته‌بندی‌های مختلف توسط فیلیمو عرضه می‌شود. شما می‌توانید با جستجویی سریع محتوای مورد نظر خود را پیدا کرده و آن را با کیفیت دلخواه تماشا کنید.

فیلم و سریال

  • مجموعه‌های اختصاصی

فیلیمو با سرمایه‌گذاری اختصاصی، برخی مجموعه‌ها را تنها در پلتفرم خود به نمایش می‌گذارد که اکثر آن‌ها کیفیت بسیار بالایی دارند. مجموعه‌هایی مانند جوکر، می‌خواهم زنده بمانم، یاغی، آقازاده، نیسان آبی، گناه فرشته، جیران، رهایم کن و… از تولیدات موفق این مجموعه هستند.

مجموعه‌های اختصاصی

  • فیلیمو مدرسه

فیلیمو مدرسه زیرمجموعه‌ای از فیلیمو است که از سال 1399 با رویکرد سرگرمی و آموزش محتواهای کمک درسی را برای دانش آموزان پایه‌ پیش دبستانی تا نهم ارائه می‌کند. در این مجموعه می‌توانید دروس مدرسه و انواع مهارت و زبان‌های خارجی را به کمک اساتید و مربیان زیادی آموزش ببینید و در زندگی خود پیشرفت کنید.

فیلیمو مدرسه

  • فیلیمو کودک

بخشی مربوط به محتواهای انیمیشنی و کودکانه برای سرگرم کردن کودکان و نوجوانان  شما! انواع سریال‌ها و کارتون‌های بچگانه در این بخش با دوبله فارسی و حتی به رایگان ارائه شده است و می‌تواند اوقات خوشی برای فرزند شما ایجاد نماید.

فیلیمو کودک

  • انواع شو و مسابقه

در کنار فیلم و سریال، تماشای انواع شو و مسابقه‌های چالشی نیز می‌تواند شما را سرگرم کند. در فیلیمو این دسته‌بندی تنوع بسیار زیادی دارد و قطعا نیاز شما را پاسخ‌گو خواهد بود. اسکار، شب‌های مافیا، صداتو، جوکر و… از پرطرفدارترین مجموعه‌های ایرانی در این بخش هستند.

انواع شو و مسابقه

  • سینمای آنلاین فیلیمو

فیلیمو شما را از رفتن به سینما نیز بی‌نیاز می‌کند! شما می‌توانید در منزل و با خرید بلیط، فیلم‌های روی پرده سینما را مشاهده کنید. نکته جالب این است که با خرید یک بلیط می‌توانید تا 8 ساعت به محتوای فیلم دسترسی داشته و با دوستان یا خانواده خود به تماشای آن بنشینید.

سینمای آنلاین فیلیمو

  • فیلیموتور

اگر نمی‌دانید که اوقات فراغت خود را با چه فیلم و سریالی بگذرانید، فیلیمو با طرح جدیدش این انتخاب را آسان کرده است. فیلیموتور خدمتی جدید از فیلیمو است که خلاصه مفیدی از سریال و فیلم‌های مختلف را تهیه کرده و شما می‌توانید با تماشای آن، فیلم و سریال موردعلاقه خود را راحت‌تر پیدا کنید.

فیلیموتور

جمع‌بندی

در این مقاله در رابطه با دانلود و نصب فیلیمو آموزش‌های دقیقی ارائه شد. شما با خرید هر اشتراک فیلیمو می‌توانید در سه دستگاه مختلف از آن استفاده کنید. بهترین راه استفاده از فیلیمو دانلود اپلیکیشن آن است. نکته حائز اهمیت متفاوت بودن نسخه‌های فیلیمو برای دستگاه‌های مختلف است. پس از نصب و دانلود اپلیکیشن و جهت خریدای اشتراک، استفاده از کدهای تخفیف مهیج و کاربردی موپُن را فراموش نکنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *