0

دانلود اپلیکیشن ایرانسل من

دانلود اپلیکیشن ایرانسل من

بسیاری از افراد امروزه تمامی کارهای خود را به‌وسیله اینترنت انجام می‌دهند. از این‌رو داشتن اینترنت به‌ویژه از نوع همراه یک امر ضروری در دنیای امروز به‌حساب می‌آید. از طرفی دیگر، در بسیاری از موارد نیاز است تا این اینترنت حتما پرسرعت باشد و ویژگی‌های مناسب برای استفاده روزمره را داشته باشد تا بتواند نیاز کاربر را برآورده نماید. به همین منظور بسیاری از افراد سیم‌کارت‌های متنوعی را برای استفاده از اینترنت همراه آن تهیه می‌نمایند. در‌واقع امکانات اینترنت همراه یک سیم‌کارت امروزه از توان مکالمه و دیگر ویژگی‌های آن اهمیت بیشتری دارد.

در کشور ما ایران، بسیاری از مردمان انواعی از سیم‌کارت‌های شرکت ایرانسل را برای استفاده خود انتخاب می‌نمایند. زیرا اینترنت ایرانسل یکی از گسترده‌ترین پوشش‌دهی‌های شبکه را دارا می‌باشد. همچنین بسیار پرسرعت نیز هست.

استفاده از امکانات سیم‌کارت ایرانسل از قبیل شارژ سیم‌کارت و خرید بسته نیز بسیار ساده از طریق اپلیکیشن ایرانسل من قابل انجام می‌باشد. این اپلیکیشن اختصاصا برای رفع نیازهای مرتبط با کاربران سیم‌کارت‌ها و دیگر محصولات شرکت ایرانسل می‌باشد. برنامه ایرانسل من برای رفاه حال کاربران این مجموعه، خدمات متنوعی را ارائه می‌دهد که در ادامه برای شما شرح خواهیم داد. از سویی دیگر نحوه دانلود ایرانسل من و اجرای این برنامه بر روی تلفن همراه اندروید و IOS را نیز برایتان توضیح می‌دهیم تا بهتر با خدمات این اپلیکیشن کاربردی آشنا شوید و بتوانید در صورت لزوم آن را همیشه همراه خود داشته باشید. در ادامه با ما همراه باشید.

ایرانسل

شرکت بزرگ ایرانسل از همان زمان که توانست در مزایده اپراتوری دوم تلفن همراه برنده شود تا امروز تمام تلاش خود را نموده است تا بتواند خدمات و محصولات جدیدی را مطابق با متدهای روز دنیا خدمت مشتریانش ارائه دهد. با همین تلاش‌ها و پشتکار متوالی این شرکت توانست شش سال پشت سر هم عنوان برترین عرضه‌کننده خدمات ارتباطی سال کشور را از آن خود نماید. از این‌رو شاید اولین انتخاب هر فردی برای خدمات مکالمه و اینترنت، شرکت بزرگ ایرانسل باشد.

ایرانسل

ایرانسل توانست برای اولین‌بار در ایران سرویس اینترنت ۴G را با بیشترین سرعت و پهنای باند عرضه نماید. ضمن این که این شرکت اینترنت نسل چهارم ثابت را که با نام TD-LTE می‌شناسیم را راه‌اندازی نموده است. از این‌رو گسترده‌ترین شبکه اینترنت پرسرعت بی‌سیم خانگی و اداری را برای هم‌میهنان ایرانی فراهم نموده است. شاید جالب توجه باشد که بدانید ایرانسل توانسته است آزمایش فناوری انتقال صدا بر بستر نسل چهارم تلفن همراه (voLTE) را نیز انجام دهد. با تمامی این تفاسیر این مجموعه توانسته است عنوان بزرگ‌ترین اپراتور دیتای ایران را کسب نماید.

حال باید بدانید که این بزرگ‌ترین اپراتور دیتای ایران دارای یک اپلیکیشن یا بهتر است بگوییم سوپراپلیکیشن اختصاصی است که می‌تواند تمامی نیازهای کاربران این مجموعه را به‌خوبی برطرف نماید. در ادامه به بررسی برنامه ایرانسل من می‌پردازیم.

برنامه ایرانسل من

ایرانسل من در‌واقع یک سوپر اپلیکیشن همه‌کاره است. با دانلود ایرانسل من نه‌تنها می‌توانید حساب ایرانسلی‌ خود را به ساده‌ترین شکل مدیریت کنید یا بسته‌های اینترنت و مکالمه را به‌راحتی بخرید، قبض سیم‌کارت دائمی‌ را پرداخت کنید یا حساب سیم‌کارت اعتباری را شارژ کنید، بلکه به بازار بزرگی از محصولات و خدمات متنوع دیجیتال ایرانسلی و غیر ایرانسلی هم دسترسی دارید. شاید بتوان ادعا کرد با وجود دانلود ایرانسل من، از نصب تعداد زیادی از اپلیکیشن‌های محصولات و خدمات دیجیتال دیگر بی‌نیاز می‌شوید. جالب اینجاست که شما با همراه داشتن کد تخفیف ایرانسل می‌توانید بسیاری از این خدمات و محصولات را با قیمتی بسیار مناسب تهیه نمایید.

برنامه ایرانسل من یک صفحه اصلی نیز در سایت ایرانسل دارد که دسترسی به آن را بسیار ساده‌تر کرده است. تمامی راهنمایی‌ها برای نحوه دانلود ایرانسل من اندروید و ایرانسل من ios در این صفحه یافت می‌شود. دسترسی مستقیم برای دریافت اپلیکیشن و ورود به نسخه وب اپلیکیشن نیز از این طریق وجود دارد.

برنامه ایرانسل من

نحوه دانلود و نصب ایرانسل من بر روی گوشی تلفن همراه

حال که با تمامی ابعاد برنامه ایرانسل من آشنا شدید، باید بدانید که با دانلود ایرانسل من چطور می‌توانید این اپلیکیشن را بر روی تلفن همراه خود نصب نمایید. در ابتدا باید بدانید که لینک دانلود ایرانسل من را چگونه بیابید.

این کار بسیار ساده است. به این منظور کافیست وارد سایت ایرانسل من شوید. در آنجا خواهید دید که دانلود ایرانسل من با لینک مستقیم در دسترس شما قرار دارد. در ادامه نحوه دانلود هر یک از این اپلیکیشن‌ها را به تفکیک برای شما توضیح خواهیم داد.

نسخه وب اپلیکیشن ایرانسل من

بسیاری از افراد به دلایلی نمی‌توانند اپلیکیشن ایرانسل من را بر روی سیستم‌های خود نصب نمایند. از این‌رو می‌توانید وارد نسخه وب اپلیکیشن ایرانسل من شوید تا بتوانید بدون نصب برنامه ایرانسل من از خدمات این مجموعه بهره‌مند گردید. این نسخه وب اپلیکیشن ایرانسل من می‌تواند برای کاربران ios نیز کاربردی باشد.

دانلود برنامه ایرانسل من برای سیستم عامل اندروید

کار برای کاربران اندروید بسیار ساده است. باید بدانید که با دسترسی به مایکت یا گوگل پلی برای دانلود ایرانسل من اندروید خیلی ساده می‌توانید اقدام نمایید. از سویی دیگر در سایت ایرانسل من روش‌های دیگری از قبیل دانلود مستقیم اپ و استفاده از سیستم چهارخونه یا اپ گالری نیز در دسترس شما می‌باشد.

نحوه دانلود و نصب ایرانسل من بر روی گوشی تلفن همراه

دانلود برنامه ایرانسل من برای سیستم عامل ios

شما برای دانلود ایرانسل من ios می‌توانید به‌صورت مستقیم از خود سایت ایرانسل من اقدام نمایید. در‌واقع این نسخه، نسخه تحت وب ایرانسل من می‌باشد. در تصویر زیر می‌توانید شیوه دریافت این اپلیکیشن را ببینید.

دانلود برنامه ایرانسل من برای سیستم عامل ios

نصب ایرانسل من با نسخه وب اپلیکیشن

برای کار با نسخه وب اپلیکیشن ایرانسل من نیازی به نصب برنامه ندارید. با ورود به نسخه وب با فضایی مانند تصویر زیر مواجه خواهید شد. در این بخش شماره همراه ایرانسل خود را وارد می‌نماید. با این کار به‌سادگی وارد وب اپلیکیشن ایرانسل من شده و می‌توانید از امکانات آن بهره ببرید.

نصب ایرانسل من با نسخه وب اپلیکیشن

نصب ایرانسل من بر روی اندروید

نصب برنامه ایرانسل من بر روی گوشی همراه با سیستم عامل اندروید نیز اصلا کار سختی نیست. برای نصب آن تنها کافیست پس از دانلود ایرانسل من، وارد اپلیکیشن شوید. پس از ورود به فضای اپلیکیشن با صفحه‌ای با عنوان ورود یا ثبت نام در اپلیکیشن مانند صفحه زیر مواجه می‌شوید. در این بخش اطلاعات خود را وارد کرده و می‌توانید وارد اپلیکیشن ایرانسل من شوید.

نصب ایرانسل من بر روی اندروید

نصب ایرانسل من بر روی ios

نصب ایرانسل من بر روی سیستم عامل ios، به این شکل می‌باشد که لازم است به سایت ایرانسل من مراجعه کنید.

نصب ایرانسل من بر روی ios

سپس به بخش دریافت نسخه وب ویژه کاربران ios وارد شوید.

مراحل نصب ایرانسل من بر روی ios

سپس لازم است تا طبق راهنمای سایت عمل کرده و آیکون ایرانسل من را به صفحه خود اضافه کنید.

add to home screen برنامه ایرانسل من

پس از این مرحله نیاز به تأیید دارید تا آیکون برنامه به صحفه اصلی شما اضافه گردد.

اضافه کردن ایکون ایرانسل من برای آیفون

سپس آیکون بر صفحه شما اضافه شده و شما می‌توانید با ورود به اپلیکیشن و وارد کردن شماره همراه ایرانسلی خود از امکانات آن استفاده کنید.

از سویی دیگر هر برنامه یا اپلیکیشنی که شما بر روی سیستم خود نصب می‌نمایید یک سری دسترسی‌ها از شما می‌خواهد تا بتواند بر روی سیستم شما کار کند. دانستن این دسترسی‌ها به شما کمک می‌کند تا از امنیت هر اپلیکیشنی آگاه شوید و با آگاهی کامل به آن برنامه اجازه دسترسی به بخش‌های خصوصی تلفن همراه خود را بدهید.

دسترسی‌های برنامه ایرانسل من عبارت‌اند از خواندن کارت حافظه، تغییر یا حذف محتویات کارت حافظه در صورت لزوم، کنترل چراغ قوه و دوربین، افزودن یا تغییر رویدادهای تقویم، ارسال ایمیل به مهمانان به‌صورت خودکار و بدون دخالت مالک، خواندن تمامی مخاطبین شما، دریافت پیام‌های نوشتاری (دریافت پیامک از سوی شرکت)، ارسال پیامک‌ها به‌صورت خودکار در صورت لزوم، خواندن وضعیت تلفن و شناسه آن، تماس مستقیم با شماره تلفن‌ها در صورت نیاز، دسترسی به موقعیت مکانی دقیق شما که بر جی پی اس دستگاه مبتنی است، استفاده از حساب‌های موجود در دستگاه، دریافت اطلاعات از اینترنت در صورت نیاز، یافتن حساب‌ها در دستگاه، ممانعت از به خواب رفتن دستگاه، کنترل لرزش، مشاهده اتصالات شبکه. Wi-Fi و مشاهده اتصالات شبکه. ضمن این که برای نصب ایرانسل من و استفاده از آن دسترسی کامل به اینترنت از موارد ضروری می‌باشد.

برنامه ایرانسل من از بخش‌های متنوعی تشکیل شده است. در ادامه هر یک از این بخش‌ها را با یکدیگر بررسی خواهیم نمود.

  • حساب من

در وهله اول در هر اپلیکیشنی بخشی وجود دارد که شما اطلاعات کلی خود را می‌توانید در آن مشاهده نمایید. در برنامه ایرانسل من این بخش با عنوان حساب من مشخص شده است. شما با دانلود ایرانسل من، در بخش حساب من، می‌توانید جزئیات حساب خود شامل بدهی، کارکرد دوره جاری و اعتبار موجودی حساب خود را به‌صورت جزئی و دقیق مشاهده کنید. همچنین با نصب ایرانسل من، می‌توانید وضعیت بسته‌های خود شامل بسته اینترنتی، بسته مکالمه و بسته پیامکی را نیز با ریز جزئیات مشاهده کنید. در نظر داشته باشید که با دانلود ایرانسل من نسخه جدید، می‌توانید حد اعتبار خود را به سادگی افزایش دهید. در‌واقع تمامی این روند به‌صورت آنلاین و غیرحضوری انجام می‌پذیرند.

حساب من

با دانلود ایرانسل من، در بخش حساب من، اگر سه خط بالا و سمت راست صفحه را انتخاب کنید، امکانات و دسترسی‌های دیگر برنامه نیز برای شما نمایش داده می‌شود. لازم به ذکر است که اگر سیم‌کارت شما ٣G است می‌توانید در بخش خدمات سیم‌کارت به‌سادگی، بدون نیاز به مراجعه به نمایندگی‌های ایرانسل، آن را تبدیل به خط ۴G نمایید. همچنین می‌توانید وضعیت خط خود را نیز به‌صورت آنلاین مدیریت کنید. شما قادر هستید که با دانلود ایرانسل من اندروید یا دانلود ایرانسل من ios سیم‌کارت خود را به دلایل مختلفی از جمله مفقودی به‌صورت موقت مسدود نمایید. البته در نظر داشته باشید که علت مسدود شدن را نیز باید ذکر کنید. اگر خط شما یک‌طرفه شده باشد نیز در این بخش می‌توانید به‌سادگی آن را برطرف نمایید.

شاید جالب باشد که بدانید در این بخش دسترسی سریع به تمامی لینک‌های برنامه ایرانسل من در شبکه‌های اجتماعی نیز برای شما به نمایش در خواهد آمد.

منو ایرانسل من

  • شارژ مجدد در برنامه ایرانسل من

در این بخش از برنامه ایرانسل من، می‌توانید به‌سادگی اعتبار خود را افزایش دهید. دو روش شارژ در این بخش با دانلود ایرانسل من، در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.
روش اول از طریق کارت شارژی که خریداری کرده‌اید انجام می‌پذیرد. همچنین با استفاده از امکانات جدید برنامه ایرانسل من، جزئیات کارت شارژ آسیب دیده استفاده نشده را می‌توانید وارد کنید تا پروسه شارژ یا پرداخت تکمیل شود.

روش دوم به‌صورت خرید شارژ مستقیم با استفاده از کارت‌های شتاب بانکی خود شخص شما انجام می‌شود. باید توجه داشته باشید که برای استفاده از این روش به رمز دوم کارت خود نیاز دارید که می‌توانید آن را از دستگاه‌های خودپرداز بانک مربوطه دریافت کنید. علاوه بر رمز دوم به اطلاعات درج شده روی کارت بانکی شامل شماره کارت، تاریخ انقضا و CVV٢ نیز نیاز دارید.

شارژ مجدد در برنامه ایرانسل من

  • خرید بسته در ایرانسل من

در این بخش شما با دانلود ایرانسل من با لینک مستقیم، می‌توانید بسته‌های اینترنتی، مکالمه و پیامک مورد نظر خود را به‌سادگی خریداری کنید. برنامه ایرانسل من در این بخش بر اساس الگوی مصرف شما می‌تواند پیشنهاداتی را ارائه کند. همچنین می‌توانید بسته مخصوص به خود را نیز بسازید. این امکان را می‌توان یکی از جذاب‌ترین بخش‌های برنامه ایرانسل من به‌شمار آورد. شاید برایتان جالب باشد بدانید که ایرانسل آن را بسته ترکیبی من در برنامه ایرانسل من نامیده است. سرویس رومینگ نیز در این بخش از برنامه ایرانسل من قابل دسترسی است.

شما با دانلود ایرانسل من خواهید دید که بسته‌هایتان به‌صورت خودکار تمدید می‌شوند و دیگر نیازی نیست، نگران به‌پایان رسیدن آن‌ها باشید. بسته ترکیبی من که پیش‌تر از آن نام بردیم در‌واقع یک سرویس جدید است که با دانلود ایرانسل من برای اپل یا اندروید به شما امکان می‌دهد که بر حسب دقایق مکالمه، تعداد پیامک و حجم اینترنت مورد نیازتان، بسته دلخواهتان را تعیین کرده و سفارش دهید.

خرید بسته در ایرانسل من

  • طرح‌های تشویقی ایرانسل من

هر مجموعه‌ای برای این که بتواند کاربران و مشتریان خود را نسبت به مجموعه وفادار نگاه دارد، نیاز دارد تا یک سری خدمات ویژه برای آنان در نظر بگیرد. قاعدتا شرکت ایرانسل نیز همین شیوه را در پیش گرفته است. در‌واقع طرح‌های تشویقی ایرانسل من یکی از همین سیستم‌ها هستند. در این بخش از برنامه ایرانسل من، شرکت بزرگ ایرانسل به‌منظور تشکر از همراهی مشترکین خود پیشنهاداتی را مخصوص آن‌ها طراحی و ارائه کرده است. با خریداری این طرح‌های تشویقی به‌‎وسیله نصب ایرانسل من برای آیفون یا اندروید، می‌توانید با قیمت‌های به‌صرفه‌تری از سرویس‌های مختلف ایرانسل استفاده نمایید. توجه داشته باشید که این طرح‌های تشویقی ایرانسل من به‌صورت هوشمند و با توجه به نیاز هر کاربر به او پیشنهاد خواهند شد و در هر شرایطی برای فرد کاربردی خواهد بود.

طرح‌های تشویقی ایرانسل من

علاوه بر این طرح‌های تشویقی ایرانسل من، بخشی با عنوان تکان شگفت‌انگیز نیز در برنامه ایرانسل من وجود داد که در این بخش شما می‌توانید هر روز با تکان دادن تلفن همراه خود زمانی که در فضای اپلیکیشن ایرانسل من هستید، یک جایزه برنده شوید. این طرح به نوبه خود جذاب و استثنایی است.

تکان شگفت انگیز

امکانات برنامه ایرانسل من

به‌طور‌ کلی برنامه ایرانسل من بخش‌های آن را بررسی کردیم. اما ویژگی‌ها و امکاناتی که با دانلود ایرانسل من در اختیار شما قرار می‌گیرند بسیار گسترده‌تر است.
خرید و پرداخت از مهم‌ترین امکاناتی است که با دانلود ایرانسل من در اختیار شما قرار می‌گیرد و شامل خرید بسته‌های افزایشی، ساخت و خرید بسته‌های ترکیبی (بوم و بوم+)، امکان هدیه بسته اینترنت، شرکت در حراج شماره‌های رند، تهیه کارت شارژ، شارژ مستقیم، درگاه‌های بانکی، بانکداری همراه و خرید سرویس بیمه می‌باشد.

امکانات برنامه ایرانسل من

مدیریت حساب نیز بخش مهم دیگر برنامه ایرانسل من است. این قسمت نیز شامل نمایش اطلاعات حساب نظیر باقی‌مانده حد اعتبار، موجودی، بدهی، کارکرد، مبلغ قابل پرداخت، نمایش باقی‌مانده بسته اینترنت، تمدید خودکار بسته‌های اینترنت در صورت اتمام حجم یا انقضای زمان بسته، امکان مدیریت همزمان چندین حساب ایرانسلی، مدیریت حساب چندکاربره (فعال‌سازی، خرید بسته، افزودن و یا حذف کاربر)، دسترسی به‌ حساب کاربری TD-LTE، نمایش طرح تعرفه فعلی و امکان تغییر آن، مشاهده امتیازات ایرانسلی و تبدیل آن‌ها به مکالمه و یا پیامک، نمایش و فعال‌سازی طرح‌های تشویقی بر اساس نوع سرویس و حساب، نمایش هشدار درباره وضعیت حساب، بدهی و…، نمایش طرح‌های تشویقی بر اساس نوع سرویس و حساب، مشاهده فهرست سرویس‌های ارزش افزوده فعال و امکان عضویت در آن‌ها، مشاهده تاریخچه ۱۵ فعالیت اخیر، مشاهده پیشنهادات جشنواره، نمایش کد قفل‌گشای شخصی (PUK) و اصلاح مشخصات کاربری (آدرس ایمیل، نشانی و…) می‌باشد.

نمای کلی ایرانسل من

در بخش راهنمایی و پشتیبانی ایرانسل من نیز می‌توانید به مواردی نظیر تعیین وقت مراجعه به مراکز خدمات ایرانسل، طرح و پیگیری شکایت، ارجاع و پیگیری درخواست‌ها و بازبینی آن‌ها، تماس با مرکز تماس، سوالات متداول، دسترسی آسان به شبکه‌های اجتماعی ایرانسل و ارتباط با ما دسترسی یابید.

در قسمت «تماس با ما» در برنامه ایرانسل من، درخواست‌ها، پیشنهادها و یا انتقادات خود را نیز می‌توانید ثبت کنید. منوی سوالات متداول هم بخش خوبیست که با دانلود ایرانسل من در آن می‌توانید پاسخ بسیاری از پرسش‌های خود را در مورد خدمات ایرانسل پیدا کنید تا از تماس با واحد پشتیبانی به نوعی بی‌نیاز شوید.

در مجموع هر برندی با ارائه یک اپلیکیشن اختصاصی می‌تواند خدمات خود را به‌صورت منسجم و طبقه‌بندی‌شده برای کاربران خود ارائه نماید. ایرانسل نیز که یک شرکت بزرگ خدماتی است از این قاعده مستثنی نیست. مجموعه ایرانسل توانسته است با ارائه برنامه ایرانسل من بسیاری از مشکلات کاربران خود را از میان‌ بردارد. دسترسی‌ها و امکاناتی که با دانلود ایرانسل من در اختیار کاربران قرار می‌گیرد در نوع خود بی‌نظیر است.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *