0

خرید چراغ مطالعه دیجی کالا

راهنمای خرید چراغ مطالعه از دیجی کالا

مطالعه یکی از عادات بسیار مهم در انسان‌ها محسوب می‌شود که فرهنگ‌سازی‌های زیادی برای آن انجام شده است. مطالعه در هر شرایطی مفید نیست و اگر این کار در وضعیتی نامساعد انجام شود ممکن است به فرد و جسم ایشان آسیب برساند. نور کافی یکی از ارکان مهم حین مطالعه به شمار می‌رود که به کمک ابزارهای متعددی می‌توان آن را تامین کرد. در ادامه به بررسی انواع چراغ مطالعه و کاربرهای آن‌ها و هم‌چنین خرید چراغ مطالعه دیجی کالا همراه با تخفیف خواهیم پرداخت.

شما می توانید پس از انتخاب چراغ مطالعه خود و پیش از خرید به صفحه کد تخفیف دیجی کالا در موپُن مراجعه کنید تا یک خرید همراه با تخفیف را تجربه کنید؛ در موپُن به‌روزترین کد تخفیف فروشگاه‌های بزرگ در دسترس شما خواهد بود.

چراغ مطالعه چیست؟

چراغ مطالعه به ابزاری الکتریکی اطلاق می‌شود که فضایی کوچک و نزدیک به خود را روشن می‌کند. هدف استفاده از این وسایل تمرکز نور روی سطحی مشخص و امکان مطالعه کتاب و سایر موارد در آن بخش است.

انواع چراغ‌های مطالعه در دیجی کالا

انواع چراغ مطالعه دیجی کالا با توجه به کاربرد گسترده‌ای که دارند توسط تولیدکنندگان زیادی طراحی و عرضه می‌شوند. این محصولات را می‌توان با دیدگاه‌های مختلفی دسته‌بندی کرد. در فروشگاه بزرگ دیجی کالا، انواع این چراغ‌ها را طبق نیاز موجود و با قیمتی مناسب می‌توان خریداری کرد. در ادامه به بررسی هر یک از این دسته‌ها خواهیم پرداخت:

انواع چراغ مطالعه از نظر کاربرد

محصولات موجود در صفحه چراغ مطالعه دیجی کالا در سه دسته اداری، تحصیلی و دستی تقسیم شده‌اند. انواع اداری در طرح‌های مختلفی به تولید می‌رسند و برای شغل‌های مختلف مانند نقشه‌برداری، خیاطی، ناخن‌کاری و… کاربرد دارند. مدل‌های تحصیلی به‌طور عمده برای مطالعه کتب طراحی شده‌اند و مدل‌های دستی، به محصولاتی اطلاق می‌شود که امکان جابه‌جایی دارند و می‌توانند در شرایط متفاوت مورد استفاده قرار گیرند.

انواع چراغ مطالعه از نظر طراحی

با توجه به این که چراغ‌های مطالعه توسط افرادی با سنین و جنسیت‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد، از لحاظ طراحی نیز نیاز است تنوع زیادی در آن‌ها دیده شود. با جستجویی ساده در سایت دیجی کالا با انواع چراغ مطالعه کودک دیجی کالا با طرح‌های فانتزی و کودکانه، انواع مدرن و لاکچری، طرح‌های کلاسیک و… مواجه خواهید شد. هم‌چنین این وسایل در اندازه‌های متنوعی طراحی می‌شوند تا امکان استفاده از آن‌ها در موقعیت‌های مختلف وجود داشته باشد.

انواع چراغ مطالعه از لحاظ جنس بدنه

یکی از موارد مهمی که روی قیمت چراغ مطالعه دیجی کالا و طراحی کلی این محصولات تاثیر دارد، جنس بدنه است. بدنه‌ها با توجه به کاربرد، ظاهر و بازار هدف از مواد مختلفی مانند آلومینیوم، پلاستیک، استیل، چوب، رزین، چرم، کروم و… تولید می‌شود. جنس بدنه و به خصوص گردنی چراغ مطالعه روی ویژگی‌های مهمی مانند تنظیم زاویه نور موثر است.

انواع چراغ مطالعه از لحاظ جنس بدنه

انواع چراغ مطالعه از نظر نوع لامپ

با توجه به نور مورد نیاز، فضایی که باید توسط چراغ مطالعه روشن شود و مواردی دیگر از لامپ‌های متنوعی برای ساخت این محصولات استفاده می‌شود. چراغ‌های رشته‌ای، کم مصرف، ال ای دی و اس ام دی از اصلی‌ترین مدل‌های لامپ به شمار می‌روند. با توجه به نوع محصول و لامپ آن تعداد لامپ می‌تواند بین 1 تا 60 عدد تعیین شود. در بسیاری از چراغ‌های مطالعه این لامپ‌ها در یک حباب قرار می‌گیرد که می‌تواند مات یا شفاف باشد.

انواع چراغ مطالعه بر اساس منبع انرژی

چراغ مطالعه برای ایجاد روشنایی به انرژی نیاز دارد و باید آن را از منبعی تامین کند. با توجه به نوع و کاربرد این انرژی از طریق باتری، برق شهری و کابل USB تامین می‌شود. برای مثال چراغ‌های ثابت معمولا از برق شهری و انواع دستی از کابل بهره می‌برند.

کاربرد‌های متفاوت چراغ مطالعه در روزمره

انواع چراغ مطالعه می‌تواند کاربرد و مزایای متعددی داشته باشد. این کاربرد با توجه به طراحی محصول و نوع روشنایی آن مشخص می‌شود. در ادامه چند مورد از مهم‌ترین کارایی‌ها این وسیله را مشاهده می‌کنید:

  • افزایش روشنایی محیط برای مطالعه کتب، مقالات، رمان‌ها و…
  • استفاده از نور کافی برای محیط‌هایی مانند کتابخانه، دفتر، ادارات و…
  • استفاده در زمینه هنر و طراحی و بررسی جزئیات و رنگ‌ها با دقت بیشتر
  • کاربرد در مکان‌های عمومی مانند کافی‌شاپ، قطار و… برای ایجاد محیطی راحت و روشن‌تر
  • افزایش دقت در برخی از شغل‌ها مانند نقاشی، ناخن‌کاری، نقشه‌کشی و…
  • صرفه‌جویی در مصرف انرژی با استفاده از تکنولوژی‌هایی مانند LED

کاربرد‌های متفاوت چراغ مطالعه در روزمره

بهترین چراغ مطالعه در دیجی کالا برای خرید

دیجی کالا یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های آنلاین ایرانی است که محصولات زیادی را با قیمت و کیفیت مناسب به فروش می‌رساند. دسته چراغ مطالعه دیجی کالا نیز تنوع بی‌نظیری دارد. شما با هر سلیقه و نیازی که دارید می‌توانید محصول دلخواه خود را از این مجموعه خریداری کنید. در ادامه چند نمونه از پرفروش‌ترین چراغ‌های مطالعه موجود در دیجی کالا را بررسی خواهیم کرد:

  • چراغ مطالعه بوستانچی مدل DL-105

این چراغ مطالعه با طراحی نسبتا کلاسیک و رنگ‌بندی متنوعش در دسته پرفروش‌های دیجی کالا قرار می‌گیرد. گردنی این محصول پلاستیکی و انعطاف‌پذیر است و به همین دلیل می‌توان از نور چراغ در جهات مختلف استفاده کرد. منبع انرژی این چراغ مطالعه برق شهری بوده و سیمی با طول بیش از 1 متر دارد. برای کاربردهای ثابت و رومیزی این چراغ یکی از محصولات پیشنهادی دیجی کالا خواهد بود.

چراغ مطالعه بوستانچی مدل 105DL-

  • پنل مطالعه مدل DC-986

این پنل طراحی نوین و خاصی از چراغ مطالعه به شمار می‌رود. بدنه این محصول از پلاستیک است و بخش روشنایی را یک حباب شفاف با لامپ‌های LED تشکیل می‌دهد. شما با قرار دادن این پنل روی کتاب یا جزوات خود می‌توانید صفحات و بخش مدنظر را با نور دلخواه مطالعه کنید. این پنل از باتری استفاده می‌کند و استفاده از آن در هر مکانی امکان‌پذیر است.

پنل مطالعه مدل DC-986

  • چراغ مطالعه مدل XY-0416

این محصول با طراحی مدرن و کارایی خوبی که دارد فروش بالایی را بین انواع چراغ مطالعه دیجی کالا به ثبت رسانده است. گردنی این چراغ فلزی و انعطاف‌پذیر است و می‌توان زاویه تابش نور را به راحتی تنظیم کرد. لامپ استفاده شده از نوع LED و تعداد لامپ موجود یک عدد است که در حبابی مات قرار دارد. بدنه محصول در رنگ‌بندی متنوع تولید شده و منبع انرژی یعنی باتری‌ها را در خود جای می‌دهد.

چراغ مطالعه مدل XY-0416

  • چراغ مطالعه آلوا مدل LJC-197

شاید از ظاهر این محصول مشخص نباشد اما کارایی و قابلیت‌های متعددی دارد که فروش آن را تا این حد زیاد کرده است. این چراغ مطالعه قابلیت حمل و شارژ دارد و می‌توان نور آن را در جهت و زاویه دلخواه تنظیم کرد. یکی از ویژگی‌های جذاب امکان تغییر حالت رنگ نور (زرد، سفید گرم و سفید سرد) است و طبق تجربه کاربران این وسیله تا چندین ساعت شارژ خود را حفظ می‌کند. از لحاظ ظاهری پایه و بدنه این چراغ مطالعه شبیه به یک شلنگ است که همین امر طراحی آن را همه کاره می‌کند.

چراغ مطالعه آلوا مدل LJC-197

  • چراغ مطالعه طرح خرگوش مدل 33KH

چراغ مطالعه فانتزی دیجی کالا یا طرح خرگوش نیز یکی از محصولات پرفروش این دسته است. طراحی جذاب و دخترانه این محصول در کنار کارایی بالای آن از دلایل محبوبیتش به شمار می‌روند. گردنی این چراغ مطالعه از جنس پلاستیک و متحرک است و می‌توان به کمک آن زاویه نور را تنظیم کرد. هم‌چنین منبع انرژی از نوع باتری بوده و می‌توان چراغ مطالعه را حمل کرده و در جای دلخواه مورد استفاده قرار داد.

چراغ مطالعه طرح خرگوش مدل 33KH

  • چراغ مطالعه لمسی گیره‌ای قابل شارژ ویداسی مدل WD-6038

این مدل چراغ مطالعه دیجی کالا قابلیت‌های متعددی دارد و این امر کارایی آن را بسیار زیاد می‌کند. اولین قابلیت مهم گیره‌ای بودن بدنه چراغ مطالعه است. به این ترتیب می‌توان آن را به لبه تخت، میز و سایر وسایل وصل کرده و از نور موجود استفاده کرد. این محصول را هم می‌توان با کابل و هم با باتری استفاده کرد و به این ترتیب از لحاظ محل استفاده و زمان آن مشکلی دارندگان را اذیت نخواهد کرد.

دیمر این چراغ لمسی است و می‌توان نور چراغ را به این طریق در شرایط دلخواه تنظیم کرد. لامپ‌های SMD کیفیت بسیار مرغوبی دارند و کم مصرف نیز هستند اما با این وجود نور بسیار خوبی را از خود ساطع می‌کنند.

چراغ مطالعه لمسی گیره ای قابل شارژ ویداسی مدل WD-6038

  • چراغ مطالعه مدل X-7188

این محصول به واسطه قیمت مناسب و کیفیت خوبش فروش زیادی را به ثبت رسانده است. این چراغ مطالعه دیجی کالا در رنگ‌بندی متنوع تولید شده و بدنه‌ای فلزی و پلاستیکی دارد. گردنی این محصول انعطاف‌پذیر بوده و امکان تنظیم زاویه نور را ایجاد می‌کند. در بدنه محصول بخشی برای تامین انرژی باتری در نظر گرفته شده که این چراغ را قابل حمل نیز می‌کند. برای استفاده‌های روزانه و معمولی این چراغ از گزینه‌های عالی و به‌صرفه به شمار می‌رود.

چراغ مطالعه مدل X-7188

خرید چراغ مطالعه با بیشترین تخفیف از دیجی کالا

در فروشگاه دیجی کالا محصولات زیادی به فروش می‌رسد و به واسطه رقابت موجود، فروشندگان سعی می‌کنند با مناسب‌ترین قیمت و در نظر گرفتن تخفیف فروش بیشتری را به ثبت برسانند. اما این تمام ماجرا نیست! مجموعه دیجی کالا در کنار پیشنهادات جذاب فروشندگان، به‌طور مستقل تخفیف‌های ویژه‌ای را برای کاربرانش در نظر می‌گیرد.

پیشنهاد می کنیم پیش از استفاده کدهای تخفیف مطلب نحوه استفاده از کد تخفیف دیجی کالا را به صورت کامل مطالعه کنید تا یک خرید پر‌تخفیف‌تر داشته باشید.

این تخفیف‌ها تنوع زیادی دارند و انواع ارسال رایگان، تخفیف درصدی، اشانتیون و… را شامل می‌شوند. دستیابی به این تخفیفات نیز شرایط مختلفی مانند اولین خرید، عضویت در دیجی پلاس و… را دارد. برای دریافت بالاترین تخفیف و خرید چراغ مطالعه از دیجی کالا با کمترین قیمت می‌توانید از صفحه این مجموعه در سایت موپُن کمک بگیرید. در این صفحه انواع a، با توضیحاتی دقیق قابل دسترسی هستند.

جمع‌بندی

مطالعه و کار در نور مناسب باعث کاهش خستگی و افزایش بازدهی خواهد شد. چراغ مطالعه وسیله‌ای است که امکان استفاده از نور استاندارد را ایجاد می‌کند. در حال حاضر تنوع چراغ‌های مطالعه از لحاظ ظاهری، فنی و کاربردی بسیار زیاد است. در این مقاله در رابطه با انواع چراغ مطالعه دیجی کالا و پرفروش‌ترین گزینه‌های آن صحبت شد. شما می‌توانید به کمک کدهای تخفیف ارائه شده در سایت موپُن این محصولات را با بهترین قیمت خریداری کنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *