0

خرید اقساطی موبایل از دیجی کالا

خرید اقساطی موبایل از دیجی کالا

در قرن جدید می‌توان گفت اینترنت حرف اول را می‌زند. استقبال بی‌نظیر مردم از این تکنولوژی و همچنین با توجه به این که توانسته کاربران زیادی را در مدت زمان کوتاهی به خود جذب کند، عاملی برای توسعه اینترنت و باعث افزایش خدمات و امکانات آن شده است. با توجه به رشد اینترنت بسیاری از کسب وکارها به فکر راه‌اندازی فروشگاه آنلاینی در کنار فروشگاه حضوری خود شدند و یا تعداد زیادی از مشاغل هم فعالیت خود را به‌صورت تماما مجازی و آنلاین آغاز کردند. دیجی کالا یکی از این فروشگاه‌‌‌‌‌های آنلاین است که در سال‌های اخیر توانسته در دسته فروشگاه‌های محبوب در میان مردم قرار بگیرد. در ادامه این مقاله به معرفی مختصر این مجموعه و خرید از آن مخصوصا به‌صورت اقساطی اشاره خواهیم کرد.

خرید مجازی تلفن همراه و دیجی کالا

شما می‌توانید به‌راحتی با مراجعه به اپلیکیشنی مثل دیجی کالا، محصولات و کالاهای مورد نظرتان را از این پلتفرم سفارش دهید. یکی از کالاهایی که خرید آن تنها به‌صورت حضوری امکان‌پذیر بود، تلفن‌های همراه می‌باشد که شما امروزه با مراجعه به وب‌سایت یا اپلیکیشن دیجی کالا می‌توانید انواع متفاوتی از تلفن‌های همراه را مشاهده، قیمت و ویژگی‌های آن را با هم مقایسه و در‌نهایت مناسب‌ترین تلفن همراه را سفارش دهید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن به‌دستتان برسد.

با توجه به زندگی این روزها و وجود سایت‌های معتبر برای خرید کالا، دیگر افراد برای برطرف کردن نیازهای خود به خرید سنتی و حضوری فکر نمی‌کنند و تنها با لمس صفحه گوشی خود، خرید را انجام می‌دهند. سایت دیجی کالا یکی از این سایت‌های معتبر در زمینه فروش کالا است. دیجی کالا را می‌توان یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های اینترنتی دانست. این سایت انواع لوازم خانگی و کالای دیجیتال را به‌صورت نقدی به فروش می‌رساند.

برخی از افراد توانایی خرید کالاهای مورد نیاز خود را به‌صورت نقدی و یک جا را ندارند و از آنجایی که سایت دیجی کالا، فروشگاه آنلاین است، تمایل افراد به خرید از این مجموعه (به‌صورت غیرحضوری) بیشتر می‌باشد. برای رفع این مشکل، سایت قسطی کلاب با شرایط ویژه‌ای تمام کالاهای دیجی کالا را به‌صورت قسطی به فروش می‌رساند. اپلیکیشن‌ها و فروشگاه‌های آنلاین برای افزایش فروش و جذب مشتریان بیشتر امکانات و خدمات متنوعی به مشتریان عرضه می‌کنند. برای مثال دیجی کالا امکان خرید اقساطی موبایل از دیجی کالا را برای مشتریان خود فراهم کرده‌ است تا کاربران بتوانند، هزینه محصولی مانند گوشی مورد نظر خود را در مدت زمان طولانی‌تر و به‌صورت اقساطی پرداخت کنند.

این امکان برای تمام گوشی‌ها فعال است و شما با جستجو کردن عبارت‌هایی نظیر فروش اقساطی گوشی اپل دیجی کالا، خرید اقساطی گوشی شیائومی و… می‌توانید برند و گوشی مورد نظرتان را سریع‌تر پیدا و به سبد خریدتان اضافه کنید. برای استفاده از خدمات فروش قسطی تلفن همراه در دیجی‌ کالا؛ باید عضو اپلیکیشن دیجی‌ پی که یکی از زیرمجموعه‌های دیجی‌ کالا است، باشید. در ادامه این مقاله از سایت موپُن قصد داریم شرایط و نحوه خرید اقساطی تلفن همراه از دیجی کالا را برای شما توضیح دهیم تا در صورتی که قصد خرید اقساطی دیجی کالا را دارید، آگاهی کامل درباره این موضوع داشته باشید.

معرفی دیجی‌کالا

معرفی دیجی‌ کالا

دیجی‌ کالا در سال‌های اخیر به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین بازارها و فروشگاه آنلاین در ایران و مستقر در تهران به‌حساب می‌آید. این مجموعه طبق آخرین گزارشات ارائه‌‌شده، روزانه بیش از ۵ میلیون بازدیدکننده دارد و ٨۵ درصد سهم بازار فروش آنلاین در ایران را از آن خود کرده ‌است. این مجموعه یکی از بزرگ‌ترین خرده‌فروشی‌های آنلاین در خاورمیانه نیز محسوب می‌شود.

بنا بر آمار منتشرشده تا اوایل سال ١۴٠٠ در این بستر، بیش از ۴ میلیون کالای مختلف توسط ١۶٠ هزار فروشنده برای فروش عرضه شده ‌است و ظرفیت پردازش ۶۰۰ هزار کالا در روز را دارد. دیجی کالا در سال ١٣٨۵ طراحی و راه‌اندازی شد و به‌مرور زمان با توجه به پتانسیل بالای این مجموعه، به امکانات و خدمات آن اضافه شد تا جایی که امروزه شما می‌توانید انواع پوشاک، کیف و کفش، مواد غذایی، محصولات آرایشی و بهداشتی، لوازم برقی، تلفن همراه و… را از این اپلیکیشن و بدون نیاز به حضور در شلوغی شهر و جستجو بین هزاران مغازه در نقاط مختلف شهر، سفارش دهید.

سفارشات ثبت ‌شده توسط پیک دیجی‌ کالا در زمان مشخص‌ شده توسط خودتان به‌دستتان خواهد رسید. ارائه خدماتی مثل پشتیبانی خوب و عالی، ارائه کد تخفیف دیجی کالا در شرایط مختلف، ارسال سفارش مشتریان در زمان مشخص و دلخواه آن‌ها، کیفیت خوب و مناسب محصولات موجود در آن، امکان مقایسه قیمت و کیفیت، بررسی نظرات خریداران قبلی و رضایت یا عدم رضایت آن‌ها و… مواردی است که باعث افزایش رضایت مشتریان و بالا رفتن میزان فروش این مجموعه شده‌ است.

بازار کالای دیجیتال دیجی‌ کالا نیز طبق روند پیشرفت تکنولوژی و تقاضای مشتریان، همیشه در حال تغییر است. ماه‌به‌ماه محصولات جدیدی از برندهای فعال این حوزه مانند سامسونگ، اپل (آیفون)، شیائومی و هوآوی توسط فروشندگان مختلف ارائه می‌شود. خرید اقساطی گوشی موبایل، تبلت، دوربین عکاسی یا کامپیوتر به‌روز‌ترین مدل‌ها نیز یکی از خدماتی است که دیجی کالا در اختیار شما قرار دهد.

برخی از افراد توانایی خرید کالاهای مورد نیاز خود را، مخصوصا مواردی همچون لوازم دیجیتالی که قیمت بالایی دارند، به‌صورت نقدی ندارند. از آنجایی که سایت دیجی کالا فروش آنلاین دارد، تمایل افراد به خرید از این مجموعه بیشتر می‌باشد. برای رفع مشکلات این خدمات، سایت قسطی کلاب با شرایط ویژه‌ای تمام کالاهای دیجی کالا را به‌صورت قسطی به فروش می‌رساند. یکی دیگر از این موارد فروش اقساطی محصولاتی است که قیمت آن‌ها کمی بالاست و تمام مردم امکان پرداخت هزینه آن را به‌صورت یک جا ندارند. امکان خرید اقساطی موبایل از دیجی کالا باعث ‌شده تا به مشتریان این مجموعه افزوده شود و میزان رضایتشان از دیجی کالا بالا برود. در ادامه این مقاله به نحوه خرید اقساطی موبایل از دیجی کالا اشاره می‌کنیم.

معرفی دیجی‌کالا

شرایط و نحوه خرید اقساطی موبایل از دیجی‌ کالا

گوشی موبایل را می‌توان یکی از ملزومات مهم و اساسی برای هر فردی در دنیای به روز و پیشرفته امروز دانست. با تغییرات تکنولوژی نقش این وسیله روز‌به‌روز مهم‌تر می‌شود. اما همان‌طور که پیش‌تر نیز به آن اشاره کردیم، بسیاری از افراد توانایی خرید تلفن همراه به‌صورت یک‌جا را ندارند و برای این افراد استفاده از طرح فروش اقساطی تلفن همراه مناسب است.

بسیاری از مواقع پیش‌ آمده که شما به یک کالا نیاز داشته‌اید، اما پولتان کافی نبوده ‌است و نتوانستید آن را خریداری کنید. خرید قسطی به افراد این امکان را می‌دهد که کالای مورد نیازشان را بخرند و پول آن را بعدا و در فواصل زمانی مشخص، بپردازند. تا چندی پیش خرید قسطی، تنها در فروشگاه‌های حضوری و با شرایط سخت و ریسکی امکان‌پذیر بود اما حالا با قسطی خرید کردن از دیجی‌ کالا، می‌توانید کالاهای مورد نیاز خودتان را از دیجی‌ کالا به‌صورت غیر حضوری و شرایط نسبتا راحت‌تری خریداری کنید.

شرایط و نحوه خرید اقساطی موبایل از دیجی‌کالا

مزایای خرید قسطی از دیجی کالا

خرید قسطی از دیجی‌ کالا مزایای زیادی دارد که در ادامه به چند مورد از آن اشاره می­کنیم.

  • بازپرداخت آسان: شرایط به‌طوری است که برای عمده کاربران قابل استفاده باشد.
  • خرید آسان و بی‌دردسر: انتخاب و پرداخت به‌راحتی و با سرعت نسبتا بالایی انجام می‌شود و خطاهای انسانی به دلیل سیستمی بودن بخش زیادی از خرید به حداقل می‌رسد و در نهایت هم مشتری راضی خواهد بود و هم فروشنده.
  • بدون نیاز به ضامن و امکان خرید قسطی با ارائه چک صیادی: بر‌خلاف بسیاری از فروش‌های قسطی حضوری و مجازی که وجود ضامن از شروط اصلی این نوع خرید است، دیجی کالا از کاربران خود ضامنی درخواست نخواهد کرد و این امر فرآیند خرید را بسیار آسان‌تر می‌کند.

روش خرید قسطی از سایت دیجی کالا

خرید اقساطی کالا مفهومی آشنا برای مصرف‌کنندگان است. امروزه با وجود دغدغه‌های اقتصادی، خانواده‌های ایرانی سعی در برنامه‌ریزی برای پرداخت هزینه‌های پرنوسان زندگی خود دارند و برای خیلی از اقلام مثل لوازم برقی (ماشین لباس‌شویی، یخچال، گاز و…) و یا لوازم الکترونیکی مثل تلفن همراه و مواردی از این قبیل قابل چشم‌پوشی نیستند و نمی‌توان خرید آن را به تاخیر انداخت و یا کلا از خرید آن منصرف شد. راه‌ حل‌های متنوع و مناسبی مثل پس‌انداز، وام یا قرض کردن پول برای تهیه‌ لوازم ضروری زندگی امروز وجود دارد، اما در کنار این راه‌ حل‌ها امروزه خرید قسطی را نیز می‌توان به‌‌عنوان گزینه‌ای سریع و کم‌‌زحمت برای انجام خرید قسطی مطرح کرد.

برای خرید تلفن همراه به‌صورت اقساطی ابتدا شما باید به سایت دیجی پی مراجعه کنید و از این سایت برای خرید قسطی خود وام بگیرید. در ادامه مراحل گرفتن وام از دیجی‌ پی به‌صورت آنلاین را برای شما توضیح خواهیم داد.

روش اقساطی دیجی‌‌ پی محصول جدیدی از گروه دیجی ‌کالا است که مرحله آزمایشی آن راه‌اندازی شده و در مرحله اول برای تسهیل خرید مشتریان وفادار دیجی‌ کالا خدمت‌رسانی می‌کرد. در مراحل بعد این محصول برای سایر پذیرندگان دیجی‌‌ پی هم در دسترس قرار خواهد گرفت و در حال حاضر می‌توان گفت اکثریت کاربران دیجی کالا قادر هستند از این خدمات استفاده کنند.

خرید قسطی دیجی‌ پی به کاربران واجد شرایط اجازه می‌دهد به‌کمک اعتبار اختصاص‌یافته در کیف پول خود، از دیجی‌ کالا خرید و اقساط آن را ماهانه پرداخت کنند.

روش خرید قسطی از سایت دیجی کالا

مراحل دریافت وام از دیجی‌ پی

برای دریافت وام و پرداخت هزینه به‌صورت اقساطی باید مراحل زیر انجام شود، در صورت عدم تکمیل هر مرحله کار شما به مشکل خواهد خورد، پس بهتر است طبق دستورات دیجی‌ کالا پیش بروید.

  • دانلود و نصب اپلیکیشن دیجی‌ پی: این اپلیکیشن در راستای فروش قسطی طراحی ‌شده و استفاده از آن ضروری می‌باشد.
  • ثبت‌ نام در طرح خرید اقساطی دیجی‌ کالا: برای بررسی و وارد کردن اطلاعات کاربری خودتان لازم است در این بخش ثبت نام کنید.
  • بررسی اطلاعات ثبت‌ نام: اطلاعاتی که وب‌سایت از شما می‌خواهد باید به‌طور دقیق و با صحت و صداقت کامل وارد شود تا پس از بررسی ایرادی به آن وارد نشده و مورد‌ تایید این مجموعه قرار گیرد.
  • اعتبارسنجی و بررسی امکان استفاده از خدمات خرید اقساطی: هر خدماتی در هر فروشگاهی شرایطی دارد که باید تمامی آن‌ها مورد‌ تایید قرار گیرد، پس بهتر است با مطالعه این موارد از قبل تمامی شرایط دیجی‌ کالا را برای خرید قسطی رعایت کنید.
  • بارگذاری اسکن مدارک مورد نیاز مانند چک صیادی یا سفته الکترونیکی در دیجی‌ پی: برای قطعی بودن بازپرداخت از سمت شما دیجی کالا چک صیادی و یا سفته الکترونیکی دریافت می‌کند که تحویل آن‌ها به‌شکل آنلاین و از طریق همین پلتفرم می‌باشد.
  • امضای قرارداد و ارائه اصل چک یا سفته الکترونیکی به فروشگاه دیجی‌ کالا: در‌نهایت قطعی شدن وام دیجی کالا و امکان خرید قسطی با امضای قراردادی از سمت هر دو طرف به اتمام می‌رسد.

در ادامه، نحوه به انجام رساندن این مراحل را به‌صورت قدم‌به‌قدم به شما توضیح خواهیم داد.

مراحل دریافت وام از دیجی‌پی

نحوه‌ی دریافت اعتبار و خرید قسطی کالا از دیجی‌ کالا

با جستجوی عبارت گرفتن وام از دیجی پی، صفحه‌ای برای شما باز می‌شود که ابتدا باید شماره تلفن همراه خود را در آن وارد کنید و منتظر پیامک کد تایید از دیجی کالا باشید. پس از وارد کردن کد تایید و ورود به صفحه بعد، با انتخاب گزینه خرید اقساطی از قسمت دسته‌بندی‌های این سایت وارد صفحه‌ای می‌شوید که در آن از شما می‌خواهد مبلغ و تعداد اقساط را مشخص کنید. شما می‌توانید از مبلغ ١٠، ١۵، ٢٠ یا ٣٠ میلیون تومان را به‌عنوان وام از دیجی کالا دریافت کنید.

پس از اینجا متوجه می‌شویم که شما برای خرید گوشی و بعد از دریافت وام می‌توانید از هر برندی که خواستید با جستجو عبارت‌هایی نظیر خرید اقساطی گوشی سامسونگ دیجی‌ کالا، اپل یا شیائومی گوشی مورد نظر خود را سفارش دهید.

قیمت و قسط‌بندی وام دیجی‌ کالا

تنها موردی که باید به آن توجه کنید، سقف ٣٠ میلیون تومانی وامی است که دیجی‌ پی در اختیار شما قرار می‌دهد و شما باید تلفن همراهی با حداکثر مبلغ ٣٠ میلیون تومان سفارش دهید. بعد از آن باید تعداد اقساط را مشخص کنید که متاسفانه خرید گوشی با اقساط ٣۶ ماهه امکان‌پذیر نیست و شما می‌توانید مبلغ دریافتی را در اقساط ۶ ماهه، ٩ ماهه و یا ١٢ ماهه پرداخت نمایید.

البته این اقساط برای مبلغ‌های متفاوت، متغیر است و شما برای وام ٣٠ میلیون تومانی امکان پرداخت به‌صورت ۶ ماهه را ندارید و تنها گزینه اقساط ١٢ ماهه برای این مبلغ فعال است که خب خیلی به ضررتان نخواهد بود. همچنین برای مبلغ ٢٠ میلیون تومان، گزینه ۶ ماهه برای شما غیر فعال است و می‌توانید این مبلغ را ٩ ماه یا ١٢ ماهه به دیجی‌ کالا برگردانید.

شرایط دریافت وام

بعد از انتخاب مبلغ مورد نظر و تعیین مدت و تعداد اقساط پرداختی، بسته‌هایی به شما نمایش داده ‌خواهد شد که در آن نحوه ضمانت و میزان مبلغی که باید به دیجی‌ کالا برگردانید در آن مشخص است. با انتخاب یکی از این بسته‌های پیشنهادی، وارد صفحه دیگری می‌شوید که در آن به برخی نکات مورد نیاز اشاره شده ‌است تا شما با آگاهی به روند دریافت وام از دیجی‌ پی ادامه دهید. مواردی مثل داشتن حداقل سن ١٨ سال و حداکثر سن ٧٠ سال برای دریافت وام اجباری است، دریافت وام از بانکی که انتخاب کردید ممکن است زمان‌بر باشد و مورد آخر این‌ که بازپرداخت کل مبلغ دریافتی حتما باید صورت گیرد و اجباری است.

در حالت کلی و در شکل سنتی خود خرید قسطی کالا اغلب نیازمند ارائه‌ ضامن معتبر و مدارک مختلف است و این کار باعث می‌شد تا روند دریافت وام برای بسیاری از افراد به دلیل ناقص بودن مدارکشان و یا نداشتن ضامن معتبر بسیار طول بکشد. این در حالی است که پلتفرم‌ها و اپلیکیشن‌های آنلاین تمامی مراحل خرید اقساطی را با سادگی بیشتری همراه کرده‌اند. برای گرفتن وام از دیجی‌ پی مثل هر سازمان و نهاد دیگری مشخصا باید ضمانتی وجود داشته باشد که شما کل مبلغ را به این مجموعه برمی‌گردانید.

نکته مثبت این است که برای این ضمانت نیاز به فرد دیگری نیست و این ضمانت از طریق ارائه چک صیادی بنفش امکان‌پذیر خواهد بود. در شرایط دیگر لازم بود شما حتما به‌دنبال آشنایی کارمند و حقوق‌بگیر می‌بودید و جدا از شرایط ارتباطی با دیگران از لحاظ دین و اعتبار هم مشکلات مختلفی می‌توانست به وجود بیاید.

زمان دریافت وام از دیجی کالا

برای تکمیل مرحله ثبت نام، شما ١ ماه فرصت دارید تا ثبت نام خود را کامل کنید بعد از این زمان، ثبت نام شما منقضی خواهد شد و برای دریافت وام باید مجدد این مراحل را طی کنید. به‌محض تکمیل فرآیند ثبت نام شما ١٨٠ روز زمان دارید تا اولین سفارش خود را با استفاده از وامی که دریافت کرده‌اید ثبت کنید، بعد از آن مبلغ وام به کیف پول دیجی پی شما واریز می‌شود. شروع اقساط وام یک ماه پس از دریافت وام خواهد بود.

با استفاده از خرید قسطی مصرف‌کنندگان می‌توانند به جای پرداخت هزینه‌ کامل کالا، مبلغ آن را به اضافه‌ درصد سودی که عموما از تورم فعلی در کشور کمتر است در دوره‌ زمانی دلخواه خود بازپرداخت نمایند. علاوه بر آن خرید اقساطی به مصرف‌کنندگان اجازه می‌دهد تا بدون نگرانی از بودجه‌ای که برای خرید یک کالا در نظر گرفته‌اند کالای دلخواه خود را خریداری نمایند.

یکی از بهترین پلتفرم‌های آنلاین خرید اقساطی از طریق اپلیکیشن دیجی‌ پی است که به‌‌عنوان یکی از شرکت‌های گروه دیجی‌ کالا فعالیت می‌نماید. دیجی‌ پی به کاربران خود امکان می‌دهد تا بدون نیاز به ضامن معتبر و بدون نیاز به ارائه مدارک متنوع و زیاد، تنها با ارائه‌ یک برگ چک صیادی به نام کسی که قصد گرفتن وام را دارد، نسبت به دریافت اعتبار و خرید اقساطی از مجموعه‌ کالاهای وب‌سایت دیجی‌ کالا در دسته‌های گوناگون کالایی اقدام کند. شما امروزه با مراجعه به وب‌سایت یا اپلیکیشن دیجی کالا، طیف وسیعی از کالاها را مشاهده می‌کنید. تنوع محصولات در دیجی‌ کالا بسیار بالاست به‌طوری که طبق آمارهای به‌دست آمده می‌توان گفت بیش از ۵.٢ میلیون کالا در دیجی‌ کالا آماده ارائه به مشتریان می‌باشد. به همین دلیل شما با دریافت وام از دیجی‌ پی می‌توانید کالاهای متنوعی را از دیجی کالا به‌صورت قسطی خریداری کنید و خریدی دل‌چسب و جذاب و بدون داشتن دغدغه مالی را تجربه کنید.

زمان دریافت وام از دیجی کالا

چه گوشی‌هایی را می‌توان از دیجی کالا قسطی خرید

تا اینجا با شرایط مختلف و نحوه دریافت وام از دیجی‌ پی و خرید قسطی محصولات از دیجی‌ کالا آشنا شدید. پیش‌تر نیز به آن اشاره کردیم که تا به الان فقط دریافت وام تا سقف ٣٠ میلیون تومان از دیجی پی امکان‌پذیر است و دریافت مبالغ بالاتر به‌عنوان وام فعلا امکان‌پذیر نیست. بنابراین شما می‌توانید از هر برندی که دوست دارید مثل شیائومی، اپل، سامسونگ و… و هر مدلی را که دوست دارید انتخاب کنید و از وامی که از دیجی پی گرفتید استفاده کنید. تنها موردی که باید به آن توجه کنید این است که گوشی‌های انتخابی شما باید تا سقف ٣٠ میلیون باشد؛ در غیر این صورت باید مابقی مبلغ را نقدی پرداخت کنید.

جمع‌بندی

فروشگاه‌های آنلاین امروزه تمام تلاش خود را می‌کنند تا با ارائه خدمات متنوع مشتریان زیادی را به خود جذب کنند و در نتیجه فروششان بیشتر شود. دیجی کالا یکی از این مجموعه‌ها است که با ارائه تخفیف‌های متنوع، تیم پشتیبانی عالی و… سال‌هاست به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین مراکز فروش آنلاین فعالیت می‌کند. یکی از مواردی که باعث رشد چشم‌گیر دیجی کالا شده امکان پرداخت اقساطی تا سقف ٣٠ میلیون تومان می‌باشد.

در این مقاله به خرید اقساطی موبایل از دیجی کالا پرداختیم و سعی کردیم نحوه دریافت وام از دیجی‌ پی (که زیرمجموعه دیجی‌ کالا می‌باشد) را برای شما توضیح دهیم. امید است با خواندن این مقاله از سایت موپُن اگر قصد خرید تلفن همراه به‌صورت اقساطی دارید، بتوانید راحت‌تر و آسان‌تر و با آگاهی بیشتر این کار را انجام دهید و تجربه‌ای لذت‌بخش از خرید یک تلفن همراه مناسب و خوب داشته‌ باشید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *